To musisz pełna bo sa ku temu powody. Osobiście wiem ze jak trafisz na cwoka to nawet najlepsze maszyny nie pomogą.
Można sprawdzić geometrię zawieszenia oraz zbieżność.
Jechać na ustawienie geometrii zawieszenia.
Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest udanie się do warsztatu na sprawdzenie geometrii zawieszenia.
Felga, piasta koła, czop. To jeśli chodzi o dziwne dźwięki, zostaje geometria zawieszenia...
poczytaj dokładnie to co ci się pisze. widzisz tylko to co chcesz widzieć, czy chcesz konkretnej informacji. taką otrzymałeś. ponownie na stację na pełną geometrię zawieszenia. nie zdziwi mnie, gdy nie da się ustawić, bo zwrotnica jest uszkodzona. pozdrawiam
łącznie z centrowaniem magnesu i cewki. W jakim celu ruszać cewkę jeżeli jest solidnie zamocowana na górnym i dolnym resorze? Ustawia się wyłącznie magnes do cewki którą traktujemy jako punkt odniesienia. No właśnie robiłem takie coś tylko nie na pałę byle by grały ale tak żeby przywrócić maksymalnie oryginalne parametry, Przy 1,3 mm szczelinie magnetycznej...
Oczywiście najlepiej było by ustawić geometrię zawieszenia i kierownicę idealnie na wprost, ale załóżmy, że jest poprawna. Znajdź sobie kawałek równego, pustego placu, tak aby przejechać się po nim i znaleźć położenie kierownicy do jazdy na wprost, eps możesz w tym czasie odłączyć, wyjąć wtyczkę albo bezpiecznik, aby nie bruździło. Jak znajdziesz zerowe...
Zbieżność ustawiałeś sam, czy byłeś u fachowców,hamulce nie trzymają przypadkiem. Jeśli masz kanał lub najazd sprawdź czy nadwozie nie jest odkształcone: na początek porównaj odległości kół po prawej i lewej stronie, jeśli to możliwe to przekątne również. Jeśli różnice będą poniżej 0,2%, szukaj błędu w geometrii zawieszenia: pochylenie kół i kąt wyprzedzenia...
proponowałbym zrobić najpierw kalibrację vsc ,była robiona geometria zawieszenia?
Po wymianie wahacza kierownica zmieniła swoje ustawienie. tzn. jadąc na wprost musi być lekko obrócona. Jaka może być tego przyczyna. Dodam że tica na ściąga jeśli puścimy kierownicę.
Trochę karkołomne i siłowe: Można sprawdzić jeszcze po ustawieniu kół na wprost czy po zwykłym przepchaniu samochodu (zgaszony i na luzie) na dystansie powiedzmy 10-20m, czy zmienia się tor jazdy aby wykluczyć ukł. wspomagania. Oczywiście na płaskiej i równej nawierzchni i nie na drodze publicznej i najlepiej nie w pojedynkę. Do weryfikacji jeszcze...
Pytanie na tyle ogólnikowe, że trudno odpowiedzieć. Z jakim samochodem mamy do czynienia i jakimi oponami? Większość obecnych opon ma oznaczenia kierunkowe lub strony zewnętrznej. Czyli prawidłowo założone minimalizują wpływ nierównego zużycia. Opowiadanie o przekręceniu się opony względem felgi niejasne. Natomiast zmiany w geometrii zawieszenia są...
Upierdliwie będzie chciał skręcać w prawo jak dobrze kojarzę, lewa strona jest dłuższa od prawej pod względem rozstawu osi, i ciągle będziesz jechał po łuku, bo lewe koło jedzie pierwsze, parę mm za nim prawe. Popatrz czy nie przesunęło sanek zawieszenia, masz skrajne wartości na obu kołach, może uderzenie tylko przestawiło sanki na śrubach o 1-2mm,...
To auto chyba tak z fabryki nie jeździło? Absolutnie! Nawet poprzednie modele. Mam obecnie Golfa MK3 z niskim przebiegiem i wszelkie nierówności wybiera rewelacyjnie i cicho mimo 24 lat :) Jeśli chodzi o geometrię zawieszenia: kąty pochylenia kół powinny być na minusie ale tu regulacja sankami pewnie by pomogła to wyrównać, tak żeby było mniej-więcej...
Blokada kierownicy jest stosowana podczas ustawiania geometrii zawieszenia. "Walka" z rozrządem w podobnym silniku jest pokazana np. tu [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Wiesz jakie kobiety są przebiegłe nie wiem czy taki sposób wystarczy ;) A tak poważnie to czy po wjeździe w dziurę może się przestawić geometria nie uszkadzając elementów zawieszenia? Przejrzałem wczoraj zawieszenie i wszystko wygląda na sztywne.
Tak. Potrzebujesz geometrie zawieszenia. Czyli tyl i przod. Zbierznosc, pochylenie kola i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy. O ile da sie to ustawic, bo nie w kazdym aucie jest to mozliwe.
Witam, mam taki problem otóż ściąga mnie na prawo, na początku byłem na zbieżności, była ok, ale ustawili co do 0.1 czy 00.1 żeby było idealnie, ale nie pomogło. Potem pojechałem na test drogowy w wulkanizacji wrzucili opony na maszynę i ustawili mi tak żeby ściągało jak najmniej. Ostatnio kupiłem nowe felgi i opony, i nadal ściąga delikatnie w prawo....
Spróbuj podnośnikiem zawindować trochę tył samochodu. To jest bardzo istotne, bo gdy będziesz obciążał tył, to będzie się zmieniał trapez geometrii zawieszenia z przodu. Jeżeli masz zmęczone sprężyny z tyłu lub masz jakieś dodatkowe obciążenie w bagażniku typu butla LPG i w dodatku zatankowana, to możesz mieć właśnie takie wskazania na projektorze geometrii....
Sprawdzenie felgi, geometrii zawieszenia, przegubu oraz łożyska centralnego.
To taki problem pojechać na geometrię zawieszenia?
Najczęściej regulacja geometrii to jedna usługa, ale nie znam obyczajów w każdym warsztacie. :D U mnie w okolicy ceny wahają się od 150 do 250 zł. Pamiętaj, że nie każdy element zawieszenia da się regulować, a sama geometria, to nie tylko zbieżność kół. W przypadku uszkodzonych innych tulei, sworzni itp. nie da się poprawnie ustawić zawieszenia.
Jeżeli będą faktycznie jakie luzy to i tak nie miałeś dobrze ustawionej geometrii( z niesprawnym zawieszeniem nie da się jej poprawnie ustawić) i po przejechaniu kilkuset metrów ponowny pomiar pokazał by niewielkie zmiany względem tego co było chwilkę wcześniej ustawione. Bez kanału bym się za to nie zabierał bo nie będziesz miał dostępu do wszystkich...
Stwierdziłem w końcu że pieprzę to i wymienię całe wahacze z dobrymi tarczami kotwicznymi. Tylko po takiej operacji zaś warto by jechać na ustawienie geometrii zawieszenia... Dodano po 1 Stwierdziłem w końcu że pieprzę to i wymienię całe wahacze z dobrymi tarczami kotwicznymi. Koszt może większy, ale nakład pracy, czasu i wkurwu, nieporównywalnie mniejszy....
jak chce aby auto jechalo prosto musze nakierowac na lewo kierownice i tak trzymac okolo 2 stopnie. Sprawdź geometrię zawieszenia na stacji diagnostycznej.
Geometria zawieszenia powinna byc ustawiona w pozycji czujnika na 0 st. Przy kierownicy na wprost. Żółta kropka w okienku czujnika.
Po każdej naprawie zawieszenia zalecana jest geometria zawieszenia.
Podaj więcej danych tego modelu, jakie ma zawieszenia , std, sport, wzmocnione, jaki model, ile kw, sedan, kombi.
Każda ingerencja w zawieszenie powinna się kończyć sprawdzeniem geometrii zawieszenia. Pozdrawiam.
Witam. Jakim smarem można zabezpieczyć śruby przednich wahaczy, oraz gwinty końcówek drążka, żeby dały się łatwo okręcić w przyszłości np: do regulacji geometrii zawieszenia ?
było nie wymieniać a jeśli już to zalecam zrobić geometrie zawieszenia, może coś da.
Przede wszystkim to tuleja powinna byc wyciagnieta i wlozona przy pomocy prasy a zwymiana sworzni nie powinienes miec problemow. Po wymianie obowiazkowe ustawienie geometrii zawieszenia.
a co ma być? Często po numerze oryginału można znaleźć w sklepach zamienniki albo i nawet oryginał, i ceny wcale nie zniechęcają, nie licząc tych mimośrodowych co się geometrię zawieszenia reguluje, bo one zazwyczaj drogie są.
Im więcej osób w aucie i im bardziej rozgrzane opony - tym mniejsza prędkość przy której pojawiało się huczenie. Jakie masz ciśnienie powietrza w oponach ? Ja bym profilaktycznie jeszcze sprawdził geometrię zawieszenia.
Samą zbieżność to się w polonezach ustawiało w XX wieku. Do sprawdzenia/ustawienia cała geometria zawieszenia, tam wyjdzie czy buda pogięta czy nie. Co do bicia to stan ogumienia, felg, wyważenie. Przy hamowaniu nie pojawiają się wibracje na kierownicy ?
Mechanik twierdził, że nie trzeba robić geometrii po tym zabiegu. Po każdej ingerencji w zawieszenie należało by sprawdzić geometrię zawieszenia.
Diagnostka starką ale u kogoś kto się na tym zna a nie wziął dotacje na sprzęt. Podgląd na parametry pracy systemu podczas jazdy, później ew kontrola geometrii zawieszenia.
A tak BTW: 1) Miałem podobnie przy prędkości > 100km/h w oplu na krzywych felgach, tu Ci zbieżność nie pomoże ani poprawnie pracujące zawieszenie. Geometrię kół też miałem robioną, poprawiają ją "na ile są w stanie". Mocno pokrzywione felgi to tylko na złom. 2) U nas w kraju nie wolno jeździć szybciej niż 140km/h... Z resztą w wielu krajach nie można....
Wychodzę z założenia że jak coś robić,to zrobić dobrze,albo wcale. przecież drążek ma mniej więcej podobne punkty pracy i długość co wahacz więc układ pracuje praktycznie liniowo. No i tutaj się mylisz. Przód pracuje całkowicie inaczej niż tył. Tył zmienia zbieżność i pochylenie koła podczas pracy . Przód zbieżności nie zmienia z założenia,a wartości...
Cała sprawa się opiera o prawidłową geometrię zawieszenia i brak luzów żeby takową ustawić. Samochód był bity ?
Geometria zawieszenia, kąt pochylenia kola_wyprzedzenie dolnego sworznia zwrotnicy. Jeśli to prawe koło, to zobacz czy rama pod chłodnicą nie zaczęła pękać.
Na początek: Pisownia p. 8.2 A potem sprawdzić luzy i geometrie zawieszenia.
Opona była zużyta na całej szerokości bierznika.Ciśnienie w ogumieniu było OK. Ile może kosztować badanie geometrii zawieszenia?
Witam wszystkich Forumowiczów. Pytanie jest ogólnie znane i błahe. Potrzebuję pomocy w regeneracji głośników TONSIL z 1968 roku. Są to owalne eliptyczne głośniki GDS 31-21-5. Do wymiany są górne i dolne zawieszenia; cewka nie stanowi problemu. Poszukuję kogoś, kto ma lub wykonuje na zamówienie takie zawieszenie. Mogę przesłać szczegółowe wymiary czy...
Cokolwiek tam nie zrobisz MUSISZ ustawić poprawnie geometrię zawieszenia! Nieważne czy samą końcówkę czy całą zwrotnicę. Najmniejszy problem jaki będziesz miał bez tej operacji to zdarte w szybkim czasie opony. W najgorszym walniesz dzwona...
Witam. Sprawdzić czy gałki dobrze przykręcone po wykonaniu zbieżności, jeszcze raz sprawdzić przednie i tylne zawieszenie pod kątem luzów lub korozji. Jak to nic nie da jeszcze raz całą geometrię zawieszenia.
Chłopcze, nikt nie chce Cię zniechęcać, my mamy po prostu doświadczenie. Silnik o mocy 50KM i rama spawana przez mało doświadczoną osobę. to gotowy plan na katastrofę...Zawieszenia nie dobierzesz do pospawanej ramy w szopie, musisz je zrobić od podstaw, masz już jakieś plany, rysunki? Wiesz jak wygląda geometria zawieszenia w samochodzie, a jak w quadzie,...
Powrót kierownicy na swoje miejsce jest powodowany odpowiednią geometrią zawieszenia (ustawione odpowiednie kąty w zawieszeniu przednim i dzięki temu ciężar pojazdu powoduje samoczynne "prostowanie" kół). Jeżeli kierownica nie wraca sama to albo coś jest nie tak z geometrią przodu albo faktycznie masz problem ze wspomaganiem lub maglownicą.
Jak ściera opony to geometria przedniego zawieszenia do sprawdzenia plus luzy. Ni tylko zbieżność ale kąty pochylenia też (tzw negatyw).
zawiesić geometria geometria zawiesić renault geometria citroen
intel desktop pralka whirlpool serwis grzałka środek czyszczący
szczoteczka soniczna szczoteczka soniczna
Radio ESKA Rzeszów 99,4 MHz – brak odbioru, przerwy w nadawaniu, nadajnik Sucha Góra Citroen C4 2008 1.6 – lokalizacja czujnika wałka rozrządu benzyna i diesel