Biała podlaska robi blok a żelków glowice
Witam. Pytanie jak w temacie, z jaka sila dokrecic glowice w siniku Deutz F4L913?? Nie wiem rowniez jakie powinny byc luzy zaworowe w tym silniku. Nie chcialbym poprzeciagac gwintow w bloku. Z gory dziekuje za odpowiedz.
Witam. Glowica byla planowana oraz sprawdzana na szczelnosc ciśnieniowo. Wymiennik sprawdzalismy sami. Nabilismy do niego 4.5 bara i do gorącej wody, wszystko było szczelne. Pod wymiennik zamawiane byly oryginalne uszczelnienia "zielone oringi" pod pokrywe wymiennika tez oryginalna uszczelka deutza. Pod glowice uszczelka reinz. Przed awaria silnik nie...
Tam się robi całą głowicę przy remoncie. cala glowice tzn co dokladnie?
Witam znalazlem jak dokrecic glowice tj. 35Nm+60+60 stopni ale jak to rozumiec czy to jest 35Nm+60Nm+60 stopni czy 35Nm+60stopni+60 stopni?
Dzień dobry.Typ silnika deutz bs 4l 913. Pytanie brzmi :dlaczego nie ma kompresji po wyminie tloków i cylindrów? a wlożone podkladki pod glowice to 3.3 milimetry. Ponoć powinna być między 3 a 3,9. Pozdrawiam
przy zdjetej klawiaturze tloki nie haczą. wszystkie motory na tych kolkach chodza a tu zonk. Jutro zwalam glowice.
Też na forum. 0,3/0,5.
50Nm + 210°
Tuleje cylindrowe są niższe w Turbo dlatego podkładki są wyższe.
Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
30Nm 80Nm 160Nm +90stopni
Ups całkiem zapomniałem ale tak jak pisałem pierwsze 3 etapy ok a ostatni to właśnie 90stopni.
Typowy objaw i przypadłość tego silnika, walnięta uszczelka pod głowicą.
Można od góry można od dołu. Chociaż lepiej moim zdaniem od dołu. Wersja D to oznaczenie starych silników z lat 70. Miały parę rzeczy które nie pasowały. Pompa wtryskowa o innej średnicy kołnierza i zdaje się wał korbowy o lekko zmienionych przeciągach i wykorbienia większe o 1mm.
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Qwa,po prostu mnożymy razy 1000. 10kN=10 000Nm 30kN= 30 000Nm 40kN=40 000Nm
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
Tak naprawdę ten silnik Deutz-a nie jest silnikiem Deutz-a. To Lombardini FOCS i ten silnik tam się nazywa LWD 1204T. Pełna dokumentacja serwisowa do tego silnika jest na elektrodzie. Wstawił ją (at)georgesgr tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Podawałem na forum, skorzystaj z wyszukiwarki.
wiązka rozdzielacza jest gdzieś uszkodzona - najczęściej (-) sie urywa. Dotyczy zaworu 2Y5 i 6
Wszystkie języki europejskie, ale nie po polsku Od paru lat nawet po rosyjsku. Masa tych i innych silników deutz chodzi na zakałkaziu. Musiałbym zajrzeć do dokumentacji ale z tego, co pamiętam to nić skomplikowanego dysza natryskowa przypomina kalemitkę po prostu odkręcasz i patrzysz czy działa. W dyszy jest zaworek ciśnieniowy który zamyka się przy...
HauptIagerschrauben 30Nm 60°+ 45° = 105° Pleuelschrauben 30Nm 60°+ 30° = 90° Zylinderkopfschrauben 40Nm 45°+ 45°+ 45°+ 30° =165°
Głowicy nie dociągasz, zwiększasz tylko luz zaworowy. I po przepracowaniu 500h przeprowadzasz powtórną regulację zaworów tym razem na standartowy luz dla tego silnika. Później luz kontrolujesz co 1000h lub raz w roku.
Witam mam pytanie odnośnie czujnika temperatury głowicy silnik chłodzony powietrzem Deutz BF4L913 pomoże ktoś gdzie on się znajduje?
Masz na forum wszystko opisane
Nic nie wiesz. Silnik chłodzony olejem zgodnie ze starą tradycją Deutza.
Na forum. Podawałem.
Witam. Składam silnik Deutz BF4M 2011 po kapitalnym remoncie do agregatu CompAir, przy rozbiórce silnika z głowicy wypadły 4 plastikowe rurki, załączam zdjęcie. Czy ktoś podpowie cóż to jest i gdzie się znajdowało?
Witam, chciałbym się zorientować, jakie są momenty dokręcenia śrub głowicy Deutz 912 5-cylindrowe 90 koni chłodzony powietrzem
Są na forum. Sam podawałem.
Witam, winna okazała się uszczelka pod głowicą. I gniazdo w głowicy było do roboty.
W paru miejscach śruby w tym silniku już płyną ,albo są na granicy, ale takie są wytyczne producenta i tak je składam od lat. Odstąpienie od tego kończy się przedwczesnym przepaleniem uszczelki. Nawet jak zastosujesz ustawienia dla silnika 1011 czyli 120° to te śruby spokojnie wytrzymają, blok i głowica też. A ten silnik zgodnie z tradycją Deutza jest...
Temat zamknięty. Wystarczyło motor doborze ustawić . Ani dymka nie puści.
Podawałem na forum kolega skorzysta z szukajki.
Witam. Poszukuje danych serwisowych do silnika Deutz'a F8L413F a konkretnie momenty dokręcania śrub głowicy, korbowodów i kap wału korbowego. Jeśli ktoś zna takowe dane a nie chce ich tu podawać na pewno się dogadamy tylko prosze o info na PW :)
rzemyk90 Twierdzisz, że plastelina jest zalecana przez producenta silnika? Ciekawostka. Odległość mierzysz wkładając drut pomiarowy równolegle do koła zamachowego, bo w poprzek masz zagłębienia na zawory. Dzisiaj rozmawiałem z fachowcem od silnikówi on powiedział mi że jak włożę cylinder i tłok wysunę w gmp to rant tłoka musi być równo z cylindrem...
Jaka powinna być odległość między tłokiem a głowicą.
Ja w podobnym temacie : silnik Deutz Lombardini F4M 1008, wymieniałem uszczelkę pod głowicą więc wyjąłem wtryski. Niestety wykręciłem te śrubki z kontrami w dźwigienkach pompek / wtrysków. Mam teraz problem - nie wiem jak je wyregulować. Proszę o pomoc. Alfred, tel 502 353 242.
O uszczelniaczach myślałem też. Da sie je wymienić bez ściągania głowic?
Silnik Deutz Fahr po zrobieniu całej góry stuka, moim zdaniem źle ustawiona komora spalania, tłok wali o głowicę. Co myślicie? Z góry dziękuję za informacje.
Sprawdź głowice, pompę i wtryski zostaw. Już raz je sprawdzałeś przecież :)
nie koniecznie musi być zatarty, może równie dobrze wtrysk być zdechły (lejący) i też na zimnym będzie kopcić na biało/szaro bo tam mieszanka zapalać się nie będzie puki się nie nagrzeje. Te Deutze są bardzo trwałe i bardzo dobre, wystarczy dbać o czystość żeberek cylindrów, żeby miał dobre chłodzenie (od czasu do czasu myć go porządnie karcherem po...
Czy jeśli to przedmuch jest szansa że dokręcenie głowicy pomoże. A ziają siłą się dokręca śruby głowicy? Nie nie pomoże. Momenty dokręcania podawałem na forum.Popraw ortografię.
Odpowiedź dość prosta- szlify Łabno Ludwik Narutowicza 25 Tarnów, pompy wtryskowe, wtryskiwacze - Łękawica 39b, u nich dowiesz się o regenerację głowic- ja robiłem w Dębicy
Witam potrzebuje informacji z jakim momentem trzeba do kręcić głowice. Remontuje silnik f2l411 z góry dzięki.
Ceny się różniły bardzo nieznacznie, ale napisz do producenta i się spytaj może ci odpowie bo silnik to już tak za 30 parę lat nie jest produkowany. Producent skalował obroty co 50 na minutę. I najwięcej ten silnik to się kręcił 3000. I to wcale nie rozchodziło się redukcję mocy tylko dostosowanie silnika do tego co napędzał. A teraz sobie otwórz serpika...
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Witam, silnik Deutz BF 4M 2011. Proszę o podanie momentu dokręcania głowicy. Z góry dziękuję.
Jest to olej, ponieważ jest tłusty i czarny, minimalnie też ubyło z bagnetu. Oprócz plucia olejem, toważyszy także niewielki płomyk ognia który wychodzi poza głowicę, jeśli przykręcę kolektor nie jest już to widoczne
sciagnac glowice kupie glowice unitra glowice
napięcie vscan bezpiecznik klimatyzacji megane wymiana grzałki
Programowanie kluczyka do Nissan Murano 2015 Nissan Micra K12 2005 - Instalacja Halogenów w Zderzaku