Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Twoje lenistwo nie zna granic, ciężko wpisać w Google? https://www.vwcodes.org/blog/96
A reszta bezpieczników?Zwłaszcza 1,4 i 20 sprawne? Sprawdź napięcie na zaciskach tego bezpiecznika miernikiem lub kontrolką jeśli masz wątpliwości co do jego gniazda.
I jeszcze taki wiem ze było jeszcze coś robione przy bezpiecznikach koło gniazda OBD
Masz hak? Jeśli tak, to sprawdź gniazdo.
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Wszystko łącznie z alarmem jest oryginalne skodowskie. Nie mam też żadnego rejestratora. Nawet ładowarkę z gniazda zapalniczki wyjmuję.
Kod w pamięci bliższej gniazda antenowego. Tak wygląda zawartość tej pamięci:
Ramię wycieraczki nie było dotykane. Przed zabiegiem działało poprawnie.
To jest dedykowany klej, czy jakiś aby był. Jest dedykowany do łączenia stali z aluminium z opcją wytrzymałości temperaturowej. Niestety numeru jego nie pamiętam, ale wiem że istnieje.
Może ktoś pomoże? Mogę zamontować oryginalne gniazdo zapalniczki. Dzwoń 510 150 407
Według moich notatek w złączu XP1 pin 5 przewód czerwono-zielony odpowiada za otwieranie klapy, krańcówka jest wyprowadzona przewodem brązowo-niebieskim z pinu 4 gniazda XS5.
Piny 4,5,7 gniazda "A" do plusa i minus do pinu 8 lub obudowy radia.
Wtyczka USB C jest symetryczna i nie ma mozliwosci zlego jej wlozenia do gniazda USB C, wiec uwazam ze bylo zle zamocowane.
Kod radia znajduje się w epromie bliżej gniazda antenowego i jest to Kod :0291
Gniazda wahaczy trójkątnych
Do anteny potrzebna przejściówka, te gniazda RCA(chinch) służą zapewne do podłączenia zewnętrznego wzmacniacza. Co do radia - lepiej szukaj czegoś używanego ale firmowego z BT, np.Kenwood, JVC, Pioneer.
W przedstawionym gnieździe połączenia są takie: pin 8 ->, GND "MASA" pin 4 ->, s-kont = +12V ze stacyjki pin 7 ->, +ub = +12V stale (zasilanie główne przez bezpiecznik w radiu) pin 5 ->, + = +12V stale ("code" lub "safe") Radzę sprawdzić stan przylutowania pinów bezpiecznika na płytce gniazd.
U mnie ciśnienia sprężania są w każdym cylindrze równe i wynoszą 13 Bar. Czy to nie dyskwalifikuje wypalenia gniazda zaworowego ?
witam, tak jak kolega wyżej napisał,pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni temat,jeśli któryś z zaworów jest nie szczelny to istnieje realne ryzyko wypalenia gniazda zaworowego.pozdrawiam.
jakie są najczęstsze awarie Wytarte wałki rozrządu i gniazda wtryskiwaczy, padające turbiny.
To akurat standard bo rzadko który gazownik podłącza sondę. Podłączanie sondy jest bez sensu, pomijając fakt że do nowych sond nie można się podpinać. Dużo lepszym rozwiązaniem jest podgląd tego parametru z gniazda OBD
Witam. Myślałem, że podłączenie gniazda przyczepki to żadna filozofia, a jednak. Sprawa wygląda tak. Pociągnąłem masę i kierunkowskaz od prawej lampy do gniazda i dalej do lampy przyczepy. Niby świeci ale strasznie słabo, a w pełnym słońcu to już zupełnie nic nie widać. Tak samo kierunkowskaz w Favo świeci słabiej. Dlaczego jest aż taki duży spadek...
Wyciąg i włóż wtyki na pompie , zobacz czy nie skorodowane wtyczki i gniazda.
Witam. Warto zainstalować dodatkowe współczesne gniazdo zapalniczki. Pozdrawiam.
Skontroluj gniazda zarowek. Moze zrobilo sie tam male akwarium. Sprawdz tez czy pod dywanem nie ma potopu. Moglo zezrec kable.
Jak ma 11V i naładował się w czasie kilkuminutowej jazdy to już mu padła jedna cela... wystarczać będzie do pierwszej chłodniejszej nocy - następnego dnia rano już nawet nie zakręci. Daj spokój upływności diod alternatora, bo te 0,1mA to bardzo dobry wynik, jak chcesz mierzyć to mierz na zakresie 10A (inaczej wtedy podłączasz czerwony kabel do miernika...
Jak turbina zrobiona to wyciągaj pompowtryskiwacze, frezuj gniazda i nowe oringi.
Dziękuję za sugestie, problemem były zaśniedziałe gniazda bezpieczników. Zamykam temat
Ja bym zaczął od sprawdzenia bezpieczników - być może uszkodzona żarówka spowodowała zwarcie i przepalenie bezpieczników. Następnie zmierzyłbym napięcia w gniazdach. Sprawdziłbym również, czy styki w gniazdach mają dobry kontakt z żarówkami, czy styki nie są zwarte ze sobą, czy mają połączenie z plusem i masą. Do tego wystarczy najprostszy multimetr...
żaden z powyższych: skoda i passat odpada- to są silniki tsi które do gazu słabo się nadają i lubią olej citroen- silnik opracowany z bmw - słaby rożrząd i wtrysk bezpośredni ford- słabe gniazda zaworowe i murowane kłopoty do gazu poszukaj: skoda octawia 1,6 102km chevrolet cruze 1,8 z opcją k7
Nie zawsze wszystkie gniazda są wykorzystane ,napisz co konkretnie Ci nie działa.
Sprawdzałeś bezpieczniki na akumulatorze? Tam są trzy bezpieczniki, dwa od wentylatorów, jak będzie uszkodzony jeden to klimy nie załączy. Sprawdź dokładnie gniazda tych bezpieczników( przegrzewają się)
problem z przepływomierzem i chce tez go wyczyścić izopropanolem Nie ruszaj Szarpanie w tych silnikach spowodowane jest zawsze nieprawidłowym zasilaniem paliwa. Do spr wszystko od pompy w zbiorniku po pompowtryskiwacze i ich gniazda w głowicy.
Gniazda w głowicy pompowtryskiwaczy?
A ich gniazda?Wentylatory sprawdź na krótko bo może najpierw jeden potem drugi przestał chodzić.I na koniec zasilanie modułu wentylatorów,ten na podłużnicy, oraz sam moduł.
Podepnę odpowiedź, może komuś się przyda. Sam szukałem, nie znalazłem... sprawa dotyczy nowego Superba, gniazda też są na stałe zasilane, ale bezpiecznik można przesunąć o jedną pozycję i wtedy jest po stacyjce. Bardzo się zdziwiłem, bo instrukcja milczy, na schemacie nawet nie ma, a "na żywo" bezpiecznik od stacyjki wygląda tak, że jego "przegrodka"...
Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze a dokładnie ich gniazda czy nie zaczynaja się topić...
To oznaczenie materiału obudowy gniazda. Wydłub sam mikrostyk z obudowy, może będzie na nim coś widać.
No pewnie, a czemu nie, masz z tyłu zwykłe gniazda ISO czy jakieś cuda?
Tam masz podłączone do gniazda jak nie ma komunikacji to do wymiany komfort
Jeszcze cewka zapłonowa została. Ściągaj po kolei kable i czyść gniazda w które wchodzą kable. Na pewno któreś gniazdo zaśniedziało.
Witam , szukam magicznych cyferek do radyjka . Czy aby sczytać zawartość pamięci radyjka SKODA RADIO NAVIGATION BN0881 1U0 035 191 B wystarczy wpiąć się w piny Clock , Data z gniazda z tyłu radyjka i czytać jako 24c32 ?
Sprawdź czy na wyjściu modułu jest sygnał - oscyloskop (ew. multimetr lub słuchawkę) podłącz cienkimi sondami (lub szpilkami) do gniazda zmieniarki. Piny 19 i 20 w niebieskiej kostce.
Napiszę inaczej . Jeśli masz skrzynię biegów manualną , nie automatyczną to z kostki stacyjki zacisk 50b przewód koloru czerwono-czarny idzie do rozrusznika . Fabrycznie nic nie ma na jego drodze . Teraz zadanie dla Ciebie .Osłona pod kierownicą ,dolna część deski , ta z kieszonką po lewej stronie do wymontowania . Uwaga na przewody od gniazda diagnostycznego...
Mogą być uszczelniacze na pompowtryskach .wybite gniazda w glowicy. Nieszczelnosc Czy można długo tak jeździć?
Witam- załącz wycieraczki na czasówkę i poszukaj przekażnika który tyka po załączeniu silniczka - w moim pomogło przeczyszczenie styków w przekażniku i przemyciem gniazda i styków kontakt sprayem
Witam. Mam problem z radiem fabrycznym Skoda Bolero. Zakupiłem Octavię tour bez radia ale z instalacja pod radio. Zakupiłem również Radyjko Bolero. Ku mojemu zdziwieniu w radyjku są dwa gniazda antenowe a z instalacji wychodzi tylko jedna wtyczka. Co powinienem zamontować żeby radio nie gubiło fal? Dzięki za odpowiedź.
Jest. Tam gdzie w każdej felicji.
Witam Mam takie pytanie - czy ktoś rozbierał wtyczkę modułu komfortu - mam problem z jednym przewodem dodanym do tej wtyczki - chciałbym ją rozebrać, ale nie wiem czy mi się cała nie rozleci. Moduł komfortu w fabii który mam to wersja z wtyczkami z boku blokowanymi takimi zapięciami. Nie mam zdjęcia wtyczki ale tak wyglądaja gniazda modułu. Pozdrawiam
Niedokręcona świeca lub uszkodzony gwint w głowicy.
A gniazda pod pompki nie wyrobione? Ciśnienie paliwa ok ?
Sprawdź gniazdo przekaźnika. Może być zaśniedziałe. To niestety nie jedyna przypadłość tego modelu. Jeśli oczyszczenie przekaźnika i gniazda niewiele da to go wymień.
A to co wydaje mi się absurdalnie najbardziej prawdopodobne to zapchany gdzieś kanał - śrubą, płynną uszczelką, szmatą itp. Postawiłbym na za małą wydajność pompy wody przy niskich obrotach. Sprawdź czy łopatki starej pompy nie "rozorały" gniazda pompy w kadłubie.
Znajomy ma podobny problem, z tym że urwany jest tylko biały (w tej samej wiązce z izolacją aluminiową jest jeszcze czarny ucięty/niewykorzystany nie wiem do czego). Trzy pozostałe są podłączane następująco: ecu <> sonda żółty - czarny (sygnał 0-1V) biały -(prawdopodobnie)- szary (dodatkowa masa) biało-czarny - biały (grzałka) brązowy - biały...
Z tyłu, a gdzie niby? W aucie nie masz odpowiedniego wtyku? Jakie radio miałeś do tej pory? Dodano po 1 Z tyłu, a gdzie niby? W aucie nie masz odpowiedniego wtyku? Jakie radio miałeś do tej pory? z takim już zakupiłem Skodę w aucie jest wtyczka ale w radiu nie ma gniazda
a może nie kombinuj tylko poprostu wyjmij radio i wsadz do gniazda kawałek cienkiego śrubokręta jak zagra to albo kabel albo raczej wzmacniacz w antenie na dachu ....wyjmij to i kabel przylutuj bezpośrednio do anteny omijając właśnie ten wzmacniacz i też będzie działać
Ta zmieniarka podobnie jak i inne fabryczne VW nie pasuje do "sklepowego" Blaupunkta. Beta była owszem produkowana przez Blaupunkta ale wg. specyfikacji VW (inny protokół zmieniarki). To że gniazda pasują niejednego zmyliło. Popatrz na opis styków. Twoja zmieniarka pasuje tylko do odbiorników fabrycznych VW/Audi/Skoda/Seat. Pzdr. N.
były uszczelniane wszystkie wtryski Tu jest pies pogrzebany. Były frezowane gniazda, dałeś nowe śruby, znasz procedurę dokręcania?
Kolego teskot masz zupełną rację, moje auto w zasadzie zużywa na postoju tylko prąd do pracy zegara pokładowego i zasila 2 diody od gniazda zapalniczek :-) Autko to Skoda Felicia. Alarmu i centralnego brak. Chyba , że komputer jeszcze jakiś prąd pobiera ( nie pokładowy tylko sterownik pracy silnika ) To może przy następnym pomiarze włączyć jakąś lampkę?
Moje auto to Skoda Felicia 1.3 MPI. Radyjko mam podłączone do gniazda zapalniczki, ale robiłem eksperyment z akumulatorem zewnętrznym (żelowym) pod siedzeniem i było to samo. Cały czas słysze "wycie" silnika w głośniczku.
Podczas dokładniejszych oględzin zauważyłem, że kostka z zasilaniem jest podłączona do gniazda z głośnikami. Czy tak powinno być ?
gniazda się nie porywały sprawdź miernikiem miedzy padami.
Re: 1,9 TDi PD - omówienie typowych usterek głowicy silnika Jeżdżę Skodą Octavia II z silnikiem 2.0 140KM, przebieg 170 tkm. 9 miesięcy temu zdiagnozowano nieszczelność na 1 i 2 pompowtryskiwaczu. Wszystkie 4 zostały poddane regeneracji i po przejechaniu ok 7000 km objawy się powtarzają. Zarówno serwis Skody jak i regenerujący pompki Bosch stwierdzili...
Witam Masz kolego szczęście, że straciłeś tylko wygłuszenie i jeździsz Felicją Mnie po trzech tygodniach urlopu z Trabanta wyparowało pół błotnika przedniego i całe drzwi :D Pozdrawiam A myslalem ze ja mam problem bo ostatnio w moim golfiku w bagazniku odkrylem dwa gniazda mrowek, ale srodek na mszyce pomogl prawie w 100 %, pozdrawiam
W Octavi 2 wyłaczenie czujnika zapietych pasów jest bardzo proste.Pod fotelem kierowcy jest złącze dwustykowe od zatrzasku zapiecia pasów w którym jest wyłącznik -czesto się zdaża że nie zawsze łączy i sygnał wkurza w samochodzie mimo zapiętych pasów.Nalezy wyjąć wtyk z gniazda i sprawa załatwiona.Nie ma to żadnego wpływu na działanie poduszek czy pasów...
Rzeczywiście. Sterowanie światłem odbywa się bez przekaźnika, a na szrym z białym paskiem pojawia się napięcie w momencie włączenia świateł. Tylko, że ten przewód nie jest podłączony bezpośrednio do lampy. Jest podłączony przez jakąś przejściówkę chyba od gniazda haka holowniczego. Przejściówka jest chyba oryginalnie instalowana.
Wygląda na kostkę stacyjki lub przekaźnik , może też kabelek nie łączyć czy bezpiecznik mieć wypalone gniazdo.
Dziękuję za sugestie. Samo odpięcie zegarów od zasilania nie wystarczyło, natomiast pomogło wyjęcie zegarów i przeczyszczenie wtyczki i gniazda z użyciem środka do czyszczenia połączeń elektrycznych. Na wszelki wypadek zabieg wykonywałem przy odpiętym akumulatorze.
Przydałby się miernik z szybkim pomiarem min i max napięcia. Wpinasz taki do gniazda zapalniczki i mierzysz a potem sprawdzasz wskazania.
Zaraz zaraz.Nie wiem czy dobrze myślę ale miedzy can H i L to chyba będzie 0 voltów co? Mierz między masą a 6 i 14.Powinno być tam 2.5 volta.Do tego rezystancja jaka?Gateway też ma chyba oddzielne wyjście na gniazdo.
witam chciałbym zdjecie bezpiecznikow jakie powinny byc w jakich gniazdach w skodzie fabi 1.9 sdi bo kupiłem auto i mi troche rzeczy nie działa a wydaje mi sie ze brakuje bezpieczników bo mam duzo wolnych gniazd pozdrawiam
Jutro wyjmę wtryski i ogladnę stan uszczelnieñ i gniazd pompek w głowicy. Miałem nadzieję, że napiszecie że vacupompa rozszczelniona i do wymiany. Auto dobrze serwisowo utrzymane, ale jak będą gniazda pompek do regeneracji to lipa. Dodam auto z przebiegiem 420tys.km.
Jest jeden bezpiecznik 30A i jest podlaczony do haka jak i do gniazda 12V. Oswietlenie bagaznika ma inny bezpiecznik. Sprawdzałem wszystkie i wszystkie sprawne? Odłączyłem czerwony kable 12. Hak westfalia. Zmiana 13 pinow na7 pinow. Wszystko dobrze połaczone.
Kolego a że tak spytam ... napięcie w gnieździe diagnostycznym masz ?? Często się spotykam z tym że uwalone są bezpieczniki od gniazda diagnostycznego i nie ma właśnie komunikacji z sterownikiem.
Zobacz czy masz na 16 pinie gniazda +12 V.I napisz czy nie masz komunikacji tylko z ecu czy z abs airbag licznikiem też ?
Prawdopodobnie "padły" uszczelniacze pompowtrysków, lub już same gniazda. Jaki masz przebieg? (szacowany bo ten licznikowy to wiadomo)
Nie hak, a wyłącznik zlokalizowany w gnieździe haka. Bądź bardziej precyzyjny wobec świeżaków.
Chyba będzie podobnie jak w Octavii, wszystkie te elementy plastykowe są na "wcisk", to znaczy odpowiedne występy w plastykach wchodzą w gniazda. Na początku trzeba zdemontować dolną część, póżniej pozostałe, inaczej się nie da bo plastyki zachodzą na siebie. Tą dolną część należy zaczynać podważać od dołu. Moim zdaniem kamerę cofania lepiej zamontować...
Sprawdzić szczelność głowicy, na nagrzanym silniku mogą się pojawiać pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym, nadpalone gniazda zaworów tez daja podobny efekt. Spróbować na nowych świecach.
Jak wypiąć te kable z gniazda ISO? walczę z tym już od godziny i nic, może masz na to jakiś patent?
Witam, skończyło się małym urządzaniem wetkniętym do radia, które robiło za emulatora zmieniarki. Na wyjściu miało gniazda CINCH. Podłączyłem kabelek z malym jack'iem i miałem "aux" - a na panelu radia menu zmieniarki.
Liczy sie wpiecie przewodów w gniazda . Pomiar jest w zakresie do 10A. Za dużo. 0,05A -0,08A to max. Rygiel maski zatrzasniety do pomiaru ???
Naprawiłem uszkodzenie. Między sterownikiem lewych i prawych drzwi idzie "kabelek szaro biały". Przechodzi przez wtyki i gniazda w obuch słupkach. Rozbierałem co się dało bez rezultatu. Co się okazało kabelek był pęknięty w środku we wiązce wnętrza samochodu bliżej słupka lewych drzwi, nie spotkałem się żeby kabelek w środku we wiązce pękł. Może się...
A OK. Nie zrozumieliśmy się. Zgadza się - pod tą klamką są 2 śruby i na dole też 2 (torx). Dodano po 3 Gorzej z tymi kołkami, bo zamiast z drzwi wychodzą z tapicerki :| ale na szczęście gniazda w tapicerce nie pękają, bo by nie było jak jej potem założyć.
Auto to AUDI Q4 E-tron - użytkowane w Polsce. Ładowarka to jest coś takiego: https://allegro.pl/oferta/audi-e-tron-ko... Kupiłem to bez kabla zasilającego, ale analizując ogłoszenia i opisy, wynika z tego, że pasuje ona do wielu marek aut. Dodatkowo, w zależności od tego, jaki kabel zasilający się...
Do gniazda AMP REMOTE IN w dodatkowym wzmacniaczu mocy To wyprowadzenie służy wyłącznie do podłączenia wzmacniacza mocy. Podłączenie dowolnego innego urządzenia grozi awarią Grubymi nićmi szyte. To, tak samo jak ANT REMOTE wyjście sterujące. Jeśli ma obciążalność 300mA, to nawet mocne (często obciążalność tych wyjść nie przekracza 100mA). Więc możesz...
Tak jest. Są sterowniki jest instrukcja. Tylko nie do Windows Vista. U mnie po prostu po włożeniu kabla do gniazda USB Windows sam sobie ściąga sterowniki ze strony windows update
Gniazdo zapalniczki wyłącza się przy rozruchu i stanu na rozruchu nie widać. Moje się nie wyłącza (skoda z 2003 roku), dlatego nie zrozumiałem twojej uwagi aby przy rozruchu nie korzystać z gniazda zapalniczki.
Ja wymieniałem już nasze i oryginalne czeskie z tym samym efektem. Nigdy nie przerabiałem żadnego gniazda bo nie było potrzeby. Termostaty z wymienną wkładką też przerabiałem
4 wtryskiwacz do śmieci. Pytanie jest jeszcze takie w jakim stanie są gniazda w głowicy, czy zakładałeś nowe, oryginalne oringi, czy podoginałeś piny w złączach elektrycznych, czy pompki masz dobrze ustawione względem głowicy i na jaki kąt wyregulowałeś dźwignie.
Witam Mam problem skoda mi ciężko pali na zimnym rok temu miałem ten sam problem auto stoi pod górkę słabo problem się zaczynał gdy w baku było mniej niż 1/4 paliwa było full lub połowa wszystko okej wymieniłem gumki na pompkach (Bosch) był spokój teraz znów się zaczęło nie ważne czy prosto pod górkę z górki stoi full bak słabo pali jakby się troszeczkę...
Tylko że tn Turecki ma kiepskie łozyska, uzwojenie nawinięte bylejakim drutem i notorycznie wybija sobie gniazda łozysk w deklach-wyrabie je na jajo. Aluminium jakieś rzepowate.
nie swieci mi lewa zarowka mijania jest napewno sparawna Napięcie jest w gnieździe żarówki?
zobacz na www.elektronika.renado.pl jest cos takiego za 900zl. niewiem po co ludzie gadaja ze czegos takiego nima jak jest to ogolnie dostepne 8) . aha obsluguje vw,audi,seat,skoda do roku 2000 :P
najlepiej sprawdz jeszcze raz te bezpieczniki wyciągnając z gniazda lub sprawdz je jakąś kontrolką?następnie jak to w skodzie libią się konektorki w skrzynce bezpiecznikowej luzować...od strony kostek zaśilajacych.....
Bezpiecznik 30A w skrzynce bezpieczników pod maską, nie pamiętam który, nie ma ich tam wiele, problem z samym gniazdem, nie trudne do ogarnięcia. Pozdrawiam
koleś który sprzedaje radia i sprzedał mi tego parrota powiedział że trzeba przełożyć 2 kabelki can gateway Ten sprzedawca nie ma zielonego pojęcia o podłączeniach. Pokaż zdjęcia ( wyraźne ) gniazda Skody i Peugota (z radii) , i to co wychodzi z Parrota ( te które wkleiłeś są nieczytelne, i całej wiązki nie trzeba ). Może być z opisem, jak dałeś od...
Jest hak? Są gniazda co rozłączają przeciwmgielne auta gdy podpięta jest przyczepa. Tam często występują awarie. W przypadku nieumiejętnie zdemontowanego haka też
Aha jak silnik o kodzie BXE to miska w dół i sprawdzić stan panewek. Lepiej unikać tych silników w ogóle, a BLS tym bardziej, bo tam poza panewkami dochodzi problem z DPF. No i jak z każdym PD w takim wieku pojawia się pytanie w jakim stanie wałek, szklanki, jak tam gniazda pompek, czy odpala na zimnym/ciepłym, turbo, dwumas. Trzeba to wszystko wziąć...
gniazda berker zatrzask gniazda przeniesienie gniazda
rezystancja bramki update error operating amplituner dyskryminator
mikrokomputer cobra1 unitra condor
Telewizor wyświetla napis "OK" i nie reaguje - co robić? Tuleja zamykająca VW T5 - objawy zużycia i wymiana