Wepchnij w otwór końcówki wtryskiwacza zwitek waty. Zablokuje przed wpadnięciem syfu do środka. Po wyczyszczeniu, kawałek wężyka wkładasz w wąż do odkurzacza i uszczelniasz szmatką a drugim końcem wysysasz paprochy, na końcu wyciągasz watę. Mam nadzieję że chodzi Ci o gniazda w które wchodzi wtryskiwacz, bo gniazdo zaworu niewiele ma wspólnego z wtryskiwaczem....
Głowica to nie jest problem - musiały być frezowane gniazda zaworów i szlifowane przylgi na zaworach , tańszy sposób naprawiania głowicy jak nowe części - kiedyś nie można było kupić nowych , jak tuleje były zarośnięte to cały silnik też - można wyczyścić kwasem solnym odpowiednio rozcieńczonym na pracującym silniku z wyjętym termostatem , NIE UŻYWAĆ...
Witam jaki koszt naprawy wypadającego gniazda zaworu ? Dodano po 18 Witam jaki był koszt naprawy wypadającego gniazda zaworu Dziękuję i pozdrawiam
Ile lat ma instalacja gazowa? Przy starszym parowniku warto pomyśleć o wymianie membrany. Regulacja i sprawdzenie szczelności instalacji. Luz na zaworach wydechowych, przy jeździe na gazie szybciej wypalają się gniazda zaworów wydechowych. Druga sprawa to styl jazdy i prędkość z jaką poruszamy się i rzeczy o których nie muszę wspominać czyli ciśnienie...
Zawory są samoregulujące,( olej syntetyczny - rzadki ) więc nim się rozgrzeją i spasują to klekoczą , ma to większość nowych aut zwłaszcza zimą, na 10W40 będzie ciszej ale w zimie dłużej się rozgrzewa ( na jakim oleju poprzednio jeździł). Ten silnik ( chyba Focus II miał ten sam ) nie toleruje LPG wtedy się gniazda zaworów wypalają i jest kłopot, jak...
Objawy byly podobne a nawet takie same jak żeś na początku napisał. Ztym że u mnie było to spowodowane najprawdopodobniej tym że oleju się przez kilka lat niewymieniało no i autko dłużej stało jak jechalo. trzeba było wymienić kopułkę i kable wn bo byly stare, świece też założyli nowe. A i jeszcze były robione gniazda zaworów. Cała robota to koszt u...
Dobry zakład regenerujący głowice, zwłaszcza od diesla robi tak, że jak planuje głowicę powiedzmy 0,3mm to frezuje jednocześnie gniazda zaworów również o 0,3mm
STAG ma jako nieliczny sterownik specyficzną opcję silniak mazda i słusznie był polecany. Ważne śa równiez pozostałe komponenty , mocny reduktor - polecam zavoli i szybkie wtryski - co najmniej magic jet a jeszcze lepiej matrix hd344. Jeśli chcesz z wyższej półki to landi renzo omegaz - to kompletna instalacja, nie wymaga więc kompletowania z reduktorem...
No i widzisz po nagrzaniu zaworu co się dzieje prawie natychmiast tworzy się ścisk przez co zawór się nie domyka i na nim nie pali potem objawia się to wypaleniem gniazda oraz zaworu wymień tą płytkę albo przeleć ją na szlifierce magnesowej.
Kolego pod tą głowicą masz nakrętkę na klucz bodajże 30, odkręcasz i pod głowicą wystaje trzpień który przygniata głowiczkę zaworu , w tym przypadku prawdopodobnie głoiczka przykleiła się do gniazda zaworu, poruszaj tym trzpieniem albo popukaj w korpus zaworu powinno puścić. pozdrawiam.
Rozwiązano. Wystarczyło uszczelkę gniazda zaworu spustowego odwrócić do góry nogami. Już nie cieknie.
Mam pytanie czy to jest wina gniazda zaworowego, zaworu, pierścieni czy wszystkiego na raz? Duże przedmuchy stąd dym z pod korka. Wytarte pierścienie, cylindry, tłoki...
Zużywają się gniazda i części zaworów które do nich przylegają. Co jest nie bezpieczne dla silnika, bo jak całkiem luzu zabraknie to nie domykające się zawory szybko zostaną wyplute przez wydech.
Czołem, orientujecie się czy i jak regeneruje sie gniazda zaworów w kompresorach posiadajacych wymienną płytę zaworowa? Blaszki zaworów można by wymienić lub szlifować, ale co z przylgnią, która jest wykonana w aluminiowej płycie? Można to szlifować czy są tam jakieś powłoki nanoszone w stylu nicasil? Cena nowej płyty zaporowa. Link do plyty i foto...
Może ktoś się orientuje czy w Focusie z 2000r w wersji amerykańskiej silnik 8 zaworowy model SE są porcelanowe gniazda zaworów i czy można bez problemu założyć instalacje gazową sekwencje i czy nie będzie z nią problemów?
Z opisów wywnioskowałem, że najlepiej działa on, gdy jest założony pionowo. Nie "działa lepiej" tylko "działa". W innej pozycji nie będzie działał. Do zaworu na zasilaniu kulka cięższa od płynu w kotle i leży na zaworze (jak się w piecu nie pali i pompa wyłączona. Włączona pompa dociska kulę do zaworu. Wyłączona pompa i pali się w piecu - ruch wody...
Pisałem już w poprzednim poście - turbo nie ma pękniętego gniazda zaworu ??? https://obrazki.elektroda.pl/4293597900_...
Wymieniłem elementy z uszczelniaczami od regulatora ciśnienia tylko nie mogę wyciągnąć z korpusu gniazda zaworu (zdjęcie poniżej, tego gniazda) które jest pod regulatorem ciśnienia. Czym go wydłubać? https://obrazki.elektroda.pl/8996496000_...
Nawet na całkowicie ściśniętych popychaczach, zawory powinny się otwierać. Jeśli tak nie jest, to sprawdź trzonki zaworów i gniazda zaworowe w głowicy.
"wygięta" nie jest, Gdyby była wygięta, to nawała by się albo do wyrzucenia, albo do kompletnej obróbki. Nie ma sensu zakładać jak była ściągana na uszczelkę,chyba że była ściągana z innego powodu to by można było odpuścić szlifowanie. Jakaś nowa filozofia widzę. Głowicę zawsze po zdjęciu sprawdza się pod kątem niepłaskości - służą do tego albo liniały,...
Nie ma znaczenia pozycja zaworu. Wazna jest srednica uszczelki i srednica gniazda na nia, oraz dlugosc glowicy. Jesli bedzie za krotka to nie uszczelni sie z gniazdem i mimo ze otworki zaworu (glowicy) beda zamkniete, to woda bedzie przelewala sie przez ta nieszczelnosc. Dodano po 1 Wstaw zdjecia tej glowicy, oraz starej jesli nie sprawi to zbyt duzego...
Dopiero w piątek idzie do specjalisty. Gość sugeruje gniazda zaworów, niby głowica po remoncie. Pokazuje raz na jednym, raz na dwóch!!!?? To się dzieje tylko na zimnym, tuż po odpaleniu. Po wymianie 4 cewek ok. 3 tygodnie było dobrze.
W głowicach silników 4 T gniazda zaworów nie są aluminiowe tylko stalowe i dociera się je pastą zaworową o 3 grubościach. Jeśli nie dotarłeś płaszczyzn styków zaworów z gniazdem to zapomnij o dostatecznej szczelności.
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
Jak będziesz wymieniał tą uszczelkę to wymień uszczelniacze na popychaczach, gniazda zaworów dotrzeć,sprawdzić czy blok nie jest zwichrowany.
Z tego wynika że masz zawór do wymiany. Zbyt duża oporność cewki. Możesz jeszcze spróbować tak - zasilić zawór z 12 V przez amperomierz, prąd powinien wynosić około 1 ampera. Jeżeli będzie uszkodzony to tylko wymiana. Są dwa sposoby wymiany, w obu przypadkach najpierw odsysasz czynnik. 1 sposób dla próżnioków -zdejmujesz seger z gniazda zaworu -między...
Witam. Zakręć ponownie zawór pod losowym grzejnikiem, wdejmij grzejnik i wtedy pokombinuj z otwarciem zaworu. Ten typ zaworów typu V miał to do siebie że był do d... plastikowe pokrętło często że starości oraz pod wpływem syfu w zaworze lubiało się zaklejać i urywać w środku. Jeśli posiadasz zaślepkę z tego elementu którym zamykałeś ten zawór to na...
Raczej trzeba zdjąć głowice, wypiąć zawory, sprawdzić jak przylegały do gniazd, czyli jak po całej otoczce gniazda i zaworu przylgnia jest czysta to powinno to być szczelne, ale jeśli jest częściowo czarna to już jest nieszczelne. Zanim zdejmiesz głowice, zwiększ delikatnie luz zaworowy, nie wiem ile masz ustawione teraz, ale spróbuj na 0,2 - 0,25....
Bzdura. W starych silnikach trzonki zaworów smarowane były bezpośrednio olejem silnikowym ??? W swoim poście nie pisałem o trzonkach zaworów ! tylko o "przylgniach gniazd i zaworów" a one znajdują się w trochę innym miejscu. Przylgnia gniazda i zaworu to miejsce stykania się grzybka zaworu i gniazda a więc miejsce najbardziej narażone na wpływ składu...
Rola sprężynki sprowadza się do dosunięcia trzpienia z grzybkiem zaworu do gniazda, po zaniku napięcia na cewce i lekkie (wstępne) jego dociśnięcie do gniazda, mocniejsze dociśnięcie powoduje różnica ciśnień przed i za elektrozaworem.
Ceramiczne gniazda zaworów ford montuje tylko w silnikach do samochodow fabrycznie wyposazonych w inst. LPG. Jest to inna głowica która mozna dostac (na zamówienie) w kazdym serwisie ASO. Pozdrawiam
Gaźnik nowy uszczelnienia nowe i jak na starym tak na nowym gaźniku to samo się dzieje filtr też nowy i nie pomogło nic Regulacja zaworów, uszczelniacze wału tłokowo-korbowego, albo ewentualnie docieranie zaworu do gniazda zaworu ssącego, ew. wydechowego.
Gniazda zaworów słabe cisnienie na cylindrach
Witam,po rozebraniu całego silnika doszedłem do wniosku że nie opłaca się jej remontować gdyż wał ma luzy na tulejach, gniazda zaworów są wytarte.Zastanawiam się nad kupnem używanej kosiarki ale nie wiem jak sprawdzić jej stan. Czy ktoś może mi pomóc.
Ten czarny siłownik naprawiałem w swoim 10 letnim Imergazie , piece gazowe to składaki różnych producentów dlatego występują zamiennie w innych. .Blokowanie siłownika może być spowodowane przez złe włożenie samego siłownika do gniazda zaworu 3drogowego (za słabe dociśnięcie) i przez to metalowa zawleczka w kształcie odwróconej "U" źle blokuje siłownik...
Sprawa została rozwiązana - lecz nie miałem czasu aby wam o tym napisać. Faktycznie uszczerbana końcówka zaworu przelewowego nie była przyczyną. Co do tego czerwonego zaworu chyba zwrotnego - on oczywiście wczesniej został wymieniony wraz z tymi pozostałymi zaworkami. Ostatecznie całym prowoderem tego niższego ciśnienia było gniazdo zaworu ( koszt 70...
Tak jak ktoś radził zmierz ciśnienia. Mogłeś wypalić gniazda zaworów lub/i podparte zawory. Zakładałeś wtryskiwacze na rurkach od silnika bez montażu w głowicy- da to informację o stanie pompy.
Skro kolega tutaj jest i zadaje pytania to nie ma dużego doświadczenia, nie ma co się obrażać. Do sprawdzenia głowica- wyciągnąć zawór, posprawdzać czy nie ma luzu na boki, wyciągnąć do końca i sprawdzić przylgę zaworu: kolor, szerokość przylgi,podpalenia, głębokość gniazda. To ostatnie jest dość ważne bo zmniejsza siłę nacisku na zawór przez sprężynę....
Nie reguluje się, tylko tak jak napisał ktoś wcześniej regeneruje się gniazda zaworów. Ale zmierz jeszcze jak długo ci grzeją świece za 1 razem.
skąd wniosek że po upalone są gniazda zaworów ??
Witam kolego tego kleju użyłem do klejenia bloku silnika Ursus C 360 po tym jak korbowód wyszedł bokiem. Kleiłem dość dużą łatę w miejscu pęknięcia i klej trzyma do dziś czyli jakieś trzy lata. Co do gniazda to trudno powiedzieć czy ten klej da rade.
Aż nie mogę w to uwierzyć. Spojrzałem do gaźnika aby sprawdzić czy jakieś uszkodzenie mogłoby do takiej sytuacji doprowadzić. 1. Nieszczelność uszczelki pod membraną pomiarową. Pomiędzy „komorą pływakową” a wylotem jest niewielka odległość. Tyle że to by spowodowało, że silnik zostałby zalany ogromną ilością paliwa i by zgasł. 2. Pęknięcie lub zbyt...
Dwa palniki spośród czterech nie podtrzymują płomienia po zapaleniu, pomimo długotrwałego trzymania wciśniętego pokrętła. Objawy są dosyć dziwne, gdyż czasem jest podtrzymywany płomień, ale ledwo się tli. Niekiedy jest taki jak po skręceniu kurka do połowy wydajności, ale najczęściej w ogóle płomień nie jest podtrzymywany. Pierwszy podejrzany to termopara....
Wystarczy wymienić gniazda zaworów plus uszczelki lub głowice i bateria powinna hulać jeszcze kilka lat.
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
podobno w tej głowicy trzeba też nawiercić gniazda zaworów przy planowaniu ,tak słyszałem ale czy to prawda to nie wiem ...
Głowice nie popękały ale mechanik mówi że gniazda zaworów są za głębokie i nie jest możliwe regenerować właśnie dziś jadę to obejrzeć i wtedy coś napisze.
Witam, spisałem oznaczenie ze zaworu spustowego i wygląda że to ten, chciałem jeszcze wypróbować wymienić uszczelkę na tym zaworze https://sklep.kkpol.com/pl/p/Uszczelka-s... a dopiero potem kupić nowy zawór. Jak mam odłączone przyciski zawór spustowy założony i pomimo tego że dociskam go ręką od góry do gniazda woda nada wycieka, mam takie...
Co do zaworów to klepać nie bedą, ponieważ gniazda się wyklepują i robi sie coraz mniejszy luz, sprawdzenie zaworów w tym silniku jest banalnie proste tak więc sprawdź, a jak nie to oddaj to komuś kto to sprawdzi, a cena za sprawdzenie na pewno nie zabiję.
Kompresji nie sprawdzałem nie mam przyrządu.Cylinder bez zarysowań jak czyściłem gniazda zaworów .Zapłon wczoraj lekko przestawiłem ,tj.przerwe na platynkach wydaje mi się nieco lepiej -przynajmniej świeca jest mniej czarna i nie strzeliło ani raz z tłumika.Może to zawory tylko nie wiem jak to sprawdzić jest to dolnozaworowy silnik?
Powypalane gniazda zaworów, uszkodzony lub źle zamontowany czujnik spalania stukowego, fatalne paliwo. Masz do wyboru. Dodano po 38 A, jeszcze możesz dołożyć zapchany układ wydechowy.
Po tym co tutaj wyczytałem wynika, że masz wypalone gniazda zaworów. Mogła być źle ustawiona instalacja gazowa i zły skład mieszanki spowodował uszkodzenie zaworów. Stąd problemy z zapłonem. Pozdrawiam.
Masz do czynienia z cudem z PSA, albo wypadają zapłony, albo bogato jak u Ciebie. Ja zaczynam od sprawdzenia łańcucha rozrządu, zaworów sterujących kołami zmiennych faz. Silnik problemowy, wypadające gniazda zaworów, pompa oleju sterowana elektrozaworem itd. Do opanowania, ale jak trafi się na zmęczony silnik to jest co robić, ja tego unikam, wolę inne...
Można by jeszcze sprawdzić gniazda zaworów, może są zanieczyszczone nagarem, szczególnie wydechowy.
:arrow: A nie masz czasem wybitego gniazda zaworu?
To najprawdopodobniej uszczelka albo ''podpalone'' gniazda zaworów tak czy tak bez ściągania głowicy się nie obejdzie Pozdrawiam
Nie lubię koncernu VW, no może oprócz Octavi, ale od 4 miechów nie mogę kupić, więc dałem spokój. Wymęczone toto na max. Na placu boju na razie. - C5 - 307SW - Niech będzie Laguna polift (muszę się popytać, ale podobno tam są głowice nissana i padają gniazda zaworów przy gazie).
Zabrudzony , membrana też pewnie uszkodzona więc nie domyka gniazda zaworu reduktora.
W tego typu zaworach pływak ma za zadanie zatkać ten malutki otworek i wtedy membrana zaworu (uszczelka) jest dociskana ciśnieniem wody do gniazda zaworu i to powoduje zamknięcie przepływu wody. Prawdopodobnie w tej membranie jest gdzieś mała dziurka, która nie pozwala na wzrost ciśnienia dociskający membranę do gniazda, albo samo gniazdo ma ma wżer.
Sprawdzić szczelność głowicy, na nagrzanym silniku mogą się pojawiać pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym, nadpalone gniazda zaworów tez daja podobny efekt. Spróbować na nowych świecach.
Wypali gniazda.
Oprócz wymienionych wyżej mozliwości to chyba bym dorzucił do tego głowicę a w szczególności zawory, gniazda zaworów, prowadnice i uszczelniacze.
Czujnik temp.wody steruje tylko wentylatorem.Wymiana elektrozaworu nie pomogła,podejrzewam że mogą już siadać gniazda zaworów,będę dalej szukał.Pozdrawiam.
Witam. Sprężyny to brakuje w 100%. Pomiędzy gniazdem zaworu przełączającego a jego trzpieniem. Pewnie sprężyna poleciała w siną dal podczas upadku. Pytanie tylko czy membrama na zespole wodnym nie jest wyrobiona i to sprawią też problemy z poprawnym dociskiem. Pozdrawiam.
W tym silniku niema możliwości regulacji luzów zaworowych. Jedyna wyjście, to szlifowanie trzonka zaworu lub frezowanie gniazda. Było to opisane kilkakrotnie na forum, poszukaj. Paliwo masz świeże, czy z zaszłego roku?
Jakie konkretnie masz korekcje, to że mają mają czasem różne wartości w różnym czasie to akurat normalne, ale 1mg to już coś nie tak. Jeśli są po poprawnej regeneracji to powinny oscylować w okolicy max ±0,5mg. Porównaj starą i nową uszczelkę (ilość otworów). Gniazda zaworów pogłębiane ewentualnie frezowane zawory? Ile 0,mm zdjęli z głowicy? Świece...
Po długim czasie wszystko zostało zrobione okazało się, że gniazda zaworów trzeb szlifować i jeden zawór do wymiany teraz wszystko pięknie działa
Witam serdecznie, odgrzeję temat bo mam troszkę podobny problem , a nie będę zaśmiecał forum nowym tematem . Otóż od zauważyłem wyciek oleju z pod kolektora na czwartej głowicy ,od zbiornika paliwa. Zastanawiam sie czy faktycznie poszły pierścienie skoro ciągnik wogulę nie dymi a olej tryska aż tym otworkiem w kolektorze wydechowym jak pochodzi dłużej...
Jeśli chodzi o Grande 1.4 8V w gazie - jeśli było "dbane" to nie widzę jakichś przeciwwskazań. Eksploatacja jest jednak kłopotliwa ze względu na potrzebę regulacji luzów zaworowych płytkami. Jeśli się tego nie zrobi = silnik pracuje jak kupa, gniazda zaworów wypalone = koszty.
Kolego dawiada23, z twojego opisu faktycznie wygląda to na uszczelke, gniazda zaworów pewnie będą dobre ale warto je sprawdzić jak głowica będzie zdjęta i profilaktycznie podocierać ;)
Moim skromnym zdaniem, przyczyną tego jest nieszczelny zawór regulacyjny. Prawdopodobnie coś z tej "rdzawki" siadło na przylgni gniazda lub grzybka zaworu.
W regulatorze wysokiego ciśnienia jest sprężyna która dociska iglicę wraz z kulką do gniazda zaworu. Przy odłączonej wtyczce ciśnienie na listwie powinno wynosić 100 bar, oczywiście jest to za mało aby silnik odpalił bo ECU nie otworzy wtryskiwaczy jeśli ciśnienie nie przekroczy 120–140 bar. Może sprężyna w regulatorze jest pęknięta? Siła sprężyny jest...
Coś kolega bajki opowiada - remont pompy wtryskowej, wtryskiwaczy, głowic i cylindrów po 1600mth ? Pompy w tych ciągnikach przeżywają 10 - 15 tys mth, przebiegi międzynaprawcze też sięgają 10 tys mth, co z tym traktorem ? Tym bardziej że gniazda zaworów wymagające obróbki świadczą o dużym "styraniu" silnika, trzeba było wymienić i zawory i prowadnice.
Muszę zamontować wyciągarkę, bo targanie tej konstrukcji ze studni, to nie ladę wezwanie. Przyczyna usterki banalna, wyrwało uszczelkę gumową z gniazda zaworu startującego. Jakość zaworów zwrotnych skandaliczna. Zamówiłem zawory zwrotne klapowe. Może będzie lepiej. Znalazłem bardzo ciekawy projekt pompy grawitacyjnej: https://remholod-prim.ru/video/byutWTWI8...
Ad. 3 - tylko nowe śruby. Przy starych używanie klucza dynamometrycznego traci sens. Są magicy co składają na stare śruby. Ad. 4 - daj głowice do warsztatu gdzie się nimi zajmują. Muszą przefrezować gniazda pod nowe zawory i później dotrzeć. Jak sam podocierasz to długo mogą nie trzymać bez frezowania. Warto wymienić uszczelniacze zaworów. Mogli by...
W silniku niema możliwości regulacji zaworów. Jedyna metoda zmniejszenia luzu to, frezowanie gniazda a zwiększenia to szlifowanie trzonka zaworu. Luz zaworowy, wdechowy 0,13-0,18 mm, wydech 0,23-0,28 mm. Momenty dokręcania, śruby korbowodu 21 Nm, skrzyni korbowej 16 Nm, głowica 19 Nm. Możesz zrobić zdjęcie tego gaźnika, były montowane różne i różny...
Sitko dolne wyjąłem i przeciściłem ,ale nic nie pomoło.Pompę rozebrałem całkowicie ,wyjąłem sprężynki ,kulki ,przeciściłem gniazda zaworów -części pompy nie były zużyte.Spróbuję jeszcze na grubszej kawie .
Jeszcze jedno pytanie czy głowica musi być planowana jeśli wszystko wymienię na nowe? Wiesz po co się planuje głowice? Czy gniazda zaworów muszą być szlifowane jeśli wymieniam na nowe? Jak wyżej? Reasumując - silnik może i odpali, ale za długo nie pojeździ.
Można próbować dokręcić ale wyciek i tak powróci. Zalecałbym wymianę obu złączek + wyczyszczenie gniazda zaworu. https://obrazki.elektroda.pl/5371101200_...
Witam, problem polega na tym, że silnik przerywa na wysokich obrotach. Gaźnik wyczyszony i wyregulowany, przerwa na zaworach ustawiona, przerwa na cewce ustawiona, gniazda zaworów szczelne, nowa swieca, jaka może być przyczyna? Pozdrawiam
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów, jedynie szlifowanie trzonka zaworu (zwiększenie luzu) lub frezowanie gniazda (zmniejszenie). Do pomiarów, tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy. Górny zawór to ssanie, dolny wydech, patrząc na silnik w normalnym położeniu.
Nie jestem monterem ani specjalistą, lecz również ze względu na ograniczoną ilość miejsca kupiłem Immegras VIctric Zeus. Działa mi już 7 lat bezawaryjnie, bo raczej uszczerbanie się gniazda zaworu cartridża nie można nazwać awarią kotła. Nie mam podpiętego żadnego sterownika, po prostu ustawiam na piecu temperaturę grzania kaloryferów na 37-40 stopni...
co do mojej kianki to żadne tam dziwy tak jak przypuszczałem wywaliło uszczelkę pod głowicą ale nie stety to nie koniec po w sumie cały silnik był do remontu bo i gniazda zaworów i wtryski a i okazało się że i dwie świece żarowe więc w sumie drogi interes no ale naprawione i niby ma wszystko hulać
Bp 95? Czy Pb 95? Na stacjach paliw nie mamy już benzyny ołowiowej tylko bezołowiową. Mam rozumieć że mowa jest o benzynie bezołowiowej 95 oktanów? Kosiarka chyba powinna być przystosowana do paliwa bezołowiowego (mam na myśli gniazda zaworów) ? Chyba nie jest to aż tak stary sprzęt żeby nie było przystosowane pod benzynę bezołowiową...
SILNIK SIE KONCZY .GNIAZDA ZAWORÓW SPRAWDZIC NIESZCZELNOSC TŁOKÓW TO ZNACZY ZE BIERZE OLEJ Na forum nie piszemy wielkimi literami.
Jeżeli były obrabiane lub docierane gniazda zaworów to nie można przekroczyć pewnego nadwymiaru bo grzybek zaworu bedzie się chował głębiej w gniazdo a drugi koniec zaworu będzie wyżej wystawał i może się pojawić taki efekt. Bardzo duże znaczenie może miec też grubość uszczelki pod głowicą.
Mechanik powiedział, że ciężko zmierzyć ciśnienie w tym silniku na 2 i 3 cylindrze....hmmm nie chcę wymieniac bez sensu dobrych rzeczy Hmmm, może pora wymienić mechanika... Możesz mieć w jednym cylindrze wypalone gniazda zaworów, zapieczone pierścienie, itp ... i to będzie powód wypadania zapłonów. Bez szczegółowej diagnostyki zarówno "mechanicznej"...
Słyszałem, że ten silnik ma za miękkie gniazda zaworów i instalacja gazowa spowoduje duże koszty naprawy zaworów. Ta, miększe niż w polonezie :D Co za bzdury, jakieś.
Witam Problem jak w temacie, przy 70.000 poszedł pasek. Silnik ma około 300 tys. Poszło 10 zaworów: 6 wydechowych i 4 ssące a także cztery prowadnice wydechowe. Głowicę zaniosłem do sprawdzenia do majstra. Stwierdził, że jest szczelna pod względem płaszcza wodnego, ale trzeba wymienić gniazda zaworów wydechowych, gdyż są wyklepane i jeśli zostaną przeszlifowane,...
Serwis Forda zdecydowanie odradza gaz do silników Zetec ,ze względu że gniazda zaworów źle znoszą obecność gazu.http://forum.fordclubpolska.org/vie...
O złym puszczaniu - może i tak ale o za wczesnej zmianie biegu - niekoniecznie, często widuję takich "osczędnych" co bieg zmieniają przy 1500rpm. Co do zaworów w Lanosie to racja - sąsiad na LPG nie zrobił 200kkm i głowica była do remontu - wypalone gniazda zaworów.
Albo zrób próbę olejową, wpuść strzykawką trochę oleju do otworu po świecy i zobacz jak zmieni się ciśnienie sprężania. Jak się zwiększy to pierścienie-cylinder, jeśli nic się nie zwiększy to albo gniazda zaworów albo uszczelka pod głowicą.
Po pierwsze opiłki mogą dostać się między tłok a gładź cylindrową i powodować rysy, a po drugie zawór może dognieść opiłek do gniazda i przez to nie będzie idealnej szczelności bo między zaworem a gniazdem zaworowym będzie ciało obce, tak czy siak jak najszybciej ogarnij temat.
, dlatego oddałem żeby sprawdzili i tak jak wyżej pisałem żeby więcej wyfrezowali te gniazda zaworów Może być problem , że zawory " przelazą" przez gniazda w głowicy . Spotkałem się w C-330 , że głowica była jednorazowa . Miałem możliwość zrobić nadwymiarowe zawory i śmigają mi , co prawda sporadycznie , ale ok . 20 lat . Zawory były robione (masło...
Kolego przy takim ciśnieniu jak podajesz silnik musi brać olej, bo nie masz pierścieni lub masz owal na cylindrach, a w najlepszym wypadku wyżarte gniazda zaworów. Musiałbyś trochę więcej zainwestować żeby silnik odżył.
Kompleksowo mialem na mysli planowanie glowicy, szczelność, uszczelniacze, gniazda zaworów, zawory, uszczelki, sruby, rozrzad. Dlatego napisalem ze od 1500. Może byc duzo wiecej. Jeśli jestes pewny mechanika ze zrobi to dobrze to nie baw sie w pol remonty tylko rób zgodnie ze sztuką.
Na przeglądzie technicznym nikt się tego nie czepiał, ważne aby włączenie manometru do instalacji jak i sama instalacja była szczelna. A w serwisie Toyoty gdzie zakładałem instalację też na przeglądzie okresowym nic nie gadali, tylko widziałem, że to pooglądali. To kiedy reduktor zacznie szaleć nie ma reguły. U mnie po wymianie zestawu naprawczego w...
Mam problem z silnikiem Honda GX 340 z piły do asfaltu, w momencie odpalania wyrywa sznurek startera z rąk z taką siłą, że rączka często pęka. Magluje już ten temat, ale skończyły mi się pomysły. Sprawdziłem: Klin na kole magnesowym jest OK. Wyregulowałem zawory na 0,15 i 0,25 wydech. Sprawdziłem odprężnik na zaworach, widać jego pracę, dodatkowo wizualnie...
Wyciek zlikwidowałem (zalanie gniazda zaworu TCV klejenie dwuskładnikowym nie pomogło) - wymieniłem zawór na nowy. Niestety wymiana nie pomogła i niestety po dwóch tygodniach od wymiany auto padło - pękł wał przy drugiej panewce.
Zakręcić zawory na piecu, spuścić wodę z pieca i to wszystko. Wody zleci może ze dwa litry. PS. Wyłącz kocioł.(wyjmij wtyczkę z gniazda lub wyłącz bezpiecznik)
wypalone gniazda zaworów pokrywą zaworów szlifować zaworów
anoda magnezowy zamontować instrukcja serwisowa ariston limit polaczen
lodówka haier a3fe742cmj schemat elektryczny
Xerox WorkCentre 6605 – gromadzenie niebieskiego tonera przy bębnie, pasie transferowym i fuserze, wydruki bez zabrudzeń Andoria S320 – zapowietrzanie silnika mimo pełnego zbiornika ropy, diagnostyka układu paliwowego