Polonez caro plus 1998r gniazdo diagnostyczne w którym miejscu sie znajduje i jakiego rodzaju jest. Chcialem podlaczyc do kompa. Jaki interfejs jest najlepszy-mysle o samodzielnym zbudowaniu, a nie kupnie. Pozdrawiam
Po stronie pasażera wewnątrz kabiny za dywanikiem na przegrodzie silnika znajduje się gniazdo diagnostyczne obok komputera
gdzie jest gniazdo diagnostyczne zeby je podpiac?
Jak znajdziesz gniazdo diagnostyczne to napisz, bo nie jestem pewny czy dałem plamę. Pozdrawiam.
Witam. Masz pewność że to gniazdo jest w twoim układzie elektronicznym? Bo z tego co wiem to przy polonezach nie było gniazda diagnostycznego. pozdrawiam
To gniazdo które znalazłeś to gniazdo diagnostyczne.Czy samochód ma zainstalowany gaz?
Wziąłem miernik i okazało się ze żle się podłączałem pod gniazdo .dziś wieczorem zrobię próbę Mam nadzieję że pódzie dobrze
Więc tak-sterownik jest pod siedzeniem pasażera,przykryty dywanikiem.Złącze ALDL jest tam gdzie w zwykłym Caro.
Za schowkiem masz komputer, a z prawej strony schowka bezpieczniki i przekazniki, od tego odchodza kable i na koncu jest gniazdo, szukaj po kablach pod dywanem
Gniazdo diagnostyczne odnalazlem wyskakuje tylko 12 i nic wiecej :/ bynajmniej narazie tylko to lampka wskazuje
kolego sympatyczny nie maja bo sprawdzałem i pytałem w warsztatach przypominam ze to jest ten 97r a te egzemplarze nie maja gniazda diagnostycznego.wyczysciłem przewody paliwowe i sie poprawiło auto odpala na benzynie tylko troche przerywa jak jade czasami. doradzcie cos jeszcze. pozdrawiam Kolego sympatyczny, gdzie ty jeździsz i co ty piszesz wszystkie...
Witam. Po stronie pasażera za schowkiem jest gniazdo diagnostyczne zewrzyj w nim AiB mostkiem i włącz zapłon.Sczytaj kody migowe i będziesz wiedział o co chodzi.
Jak przepala się którykolwiek z czterech bezpieczników pod schowkiem,to autko ci napewno nie zapali.Jak sugeruje elektrit sprawdz najpierw wartość bezpieczników(wszystkie powinny byc 7,5A).Następnie musisz sprawdzić obwód,który ten bezppiecznik zabezpiecza.Nie pamiętam kolejności,ale zabezpieczają one: 1 - cewkę zapłonową(pin B) 2 - pompę paliwa(pin...
Kolego A czy ty aby napewno masz poloneza na wtrysku jednopunktowym Bosch Z tego co podałeś twój ECU znajduje się pod siedzeniem pasażera? W przypadku wtrysku Bosch gniazdo diagnostyczne jest pod maską zaraz za przegrodą kabiny po lewej stronie Koło pompy hamulcowej. ECU również znajduje się pod maską. Może masz wielopunktoey wtrysk paliwa - Jeśli tak...
hmmmm....rozkrecilem pół auta w poszukiwaniu tej kostki i komputera za schowkiem a okazalo sie, ze..... ja mam moduł boscha - przynajmniej tak mi mi sie wydaje bo stojac przed autem i patrzac na komore silnika po prawej stronie mam cos takiego metalowego przykreconego do karoserii. Od tego czegos idzie wiazka przewodow w rurce. patrzac na to odczytalem...
Odczytaj, ale jak? Przy zespole wtryskowym Multec ACG TBI 700 należy zewrzeć styki A i B, a jak to zrobić przy Mono Monotronic MA 1.7 (gniazdo diagnostyczne ma 3 styki oznaczone jako: 1, 2 i 3)? Ponadto lampka kontrolna nie zapaliła się, co nie wskazuje na wykrycie usterki.
System Windows 7, 64 Bit, ewentualnie Ubuntu Z DOSem nic wspólnego nigdy nie miałem. Rozumiem, że musiałbym zainstalować DosBoxa w Windowsie, ale co dalej? Interfejs USB i program diagnostyczny trzeba będzie zainstalować w DOSie, czy normalnie w Windowsie? No i pozostaje sprawa jak zrobić przejściówę z OBD2 na gniazdo poloneza http://obrazki.elektroda.pl/7043046700_1...
należy spiąć ze sobą 2 piny w gnieździe diagnostycznym, a konkretnie są to piny A i B (gniazdo jest za schowkiem - trzeba tam poszperać i znajdziesz), przy pomocy kawałka przewodu tak z 6-8 cm. Jeśli chcesz to zrobić bardziej fachowo użyj rezystora 10K Ohm. W przypadku samego odczytu kodów błędów nie ma to znaczenia czego użyjesz. Potem przekręć kluczyk...
Poszukam we wtorek tego gniazda.
No własnie,myśle,ze to bedzie wiekszy problem. Jutro rano sprawdze bąbelki 2 tygodnie temu odebrałem auto z "warsztatu" własnie niby uszczelke wymienili,bo bąbelki w zbiorniczku i dymił na biało. Niby uszczelke wymienił i termostat.Zrobiłem jakies 400 km. i dzis zauwazyłem DOKLADNIE te same objawy.. Powiedzcie,czy da sie w jakis sposób podreperowac...
Wiem, że jak silnik chodzi po wyłączeniu zapłonu to jest stan awaryjny, czy coś takiego, ale nic więcej nie wiem. Jak sprawdzić błędy? Gdzie znaleźć gniazdo diagnostyczne i które piny zewrzeć? Chyba A i B, ale są one opisane w gnieździe? Z góry wszystkim dziękuję i proszę o informacje. Dziś nie będę zaglądał do poldka, bo niedziela. SZCZęśLIWEGO NOWEGO...
Problem taki jak w temacie.Najpierw szarpał,strzelał i dusił się i zgasł.Podmieniłem moduł zapłonowy z cewkami,czujnik obrotów wału korbowego,silniczek krokowy i dalej to samo.Po odczytaniu błędów poprzez gniazdo diagnostyczne pokazało błąd 12,33 i 35.Przy tym kod 12 to brak impulsów czujnika wału korbowego,33 zbyt wysoki sygnał czujnika ciśnienia w...
sprawdz modul....
Witaj.Nie napisales ktory rok tego Poldusia.Ale przypuscmy ze nie jest to model Plus tylko zwykly na wtrysku.Od strony pasazera pod pulka jest komputer.Obok komputera sa 4 bezpieczniki z ktorych 3 tez sa zasilane bezposrednio z akumulatora.Jest to wtryskiwacz,cewka zaplonowa,styk 30 przekaznika pompki paliwa,pozatym jest tez zasilany z nich komputer...
"fiatowskie" 3-pinowe? Z tego co do tej pory wyczytałem na forum i co widziałem w aucie to tak. Na wszystkich schematach które widziałem na forum to na złączu diagnostycznym jest 12V, masa i linia K. Potrzebuję oprogramowanie do Polonez Caro Plus, 98 Bosch Mono motronik.bere dużo benzyny (20 litrów na 100 km), nie może znaleźć przyczyny. Na Ukrainie...
Próbowałem kiedyś jeśli chodzi o błędy i po dokładnym sprawdzeniu wszystkiego w gnieździe diagnostycznym 16 pionowym nie ma odczytu sygnałowego za pomocą kontrolki Dodano po 6 Liczba usterek których efektem jest to że auto nie odpala jest tak duża że taniej będzie naprawić gniazdo i wyeliminować choć połowę niż próbować po omacku . Nie koniecznie duża...
Witam Jesli masz mozliwiosc podlacz sie do gniazda diagnostycznego i zobacz jakie masz parametry pracy nastawnikow i czujnikow i daj znac... Pozdrawiam :)
Toć już w naszym polonezie z silnikiem Rovera odczytałes błedy, skasowałeś, popatrzałeś w parametry i jeszcze inne rzeczy dało się robić. A co da zmiana wtyczki? Jak nie ma fejsu za 50zł. A skoro weszliśmy na temat poloneza to może orientujesz się dlaczego tyle pustych miejsc/ padów jest w memsie poloneza?
Na wyłączonym silniku zewrzyj piny A i B na gnieździe diagnostycznym i odczytaj kod usterki i napisz.Wtedy bedziemy mogli ci pomóc.Jak czytać kody i ich numeracja jest już opisane na elektrodzie.Poszukaj bo to dużo pisania.
diagnostyczny polonez gniazdo diagnostyczny gniazdo polonez
polar kuchenka minolta czujnik papieru mierniki voltcraft
mikrokomputer cobra1 niskoszumowy tranzystor
Kontrolka ładowania nie świeci w John Deere Jak wyłączyć tryb "safe" w Seat - pompa paliwa