Żadnego. Skoro gniazdo wypadło, to znaczy że silnik jest praktyczne do wyrzucenia - trzeba by obrobić "dołek" pod nie i wprasować nowe . Gniazda są osadzane na wcisk. Do większych silników występują na c/z, czy uda się znaleźć do kosiarki - trudno powiedzieć.
Jak był podparty zawór to mogło wypalić zawór i gniazdo. Pierwsze pomiar kompresji. Miernik kosztuje 50 pln. Dwa jak pomiar wyjdzie słabo można zablokować wał w GMP tego cylindra miedzy suwem sprężania a pracy podać ciśnienie powietrza z kompresora i nasłuchiwać skąd wylatuje czy odmą. Czy przez dolot czy wydech. Ale moim zdaniem masz do poprawy gniazdo...
Czyli wypycha paliwo. Najprawdopodobniej nieszczelny zawór,nagar, wypalony, wyskoczyło gniazdo,luz zaworowy. Jak trochę masz pojęcia to zrobisz to sam jak nie to trzeba oddać komuś kto się zna.
Luzy zaworowe do sprawdzenia. To częsta przypadłość że zawór wyklepie czy wypali trochę gniazdo i zawór jest podparty. Pod wydechem jest klapka rewizyjna do popychaczy zaworów. Niestety korekta luzu wymaga albo skrócenia popychacza (rozpołowienie silnika) albo zdjęcie głowicy rozpięcie i wyjęcie zaworu. Wtedy można szlifnąć trzonek (skrócić) do wymaganego...
W silniku spalinowym ustawiasz zawory na suwie pracy czyli obrazowo tłok w GMP zawory się mijają to jeszcze jeden obrót do kolejnego GMP. To jest początek suwu pracy gdzie oba zawory są zamknięte (ciśnienie ma oddziaływać na tłok a nie spieprzać w wydech) i dla tego zawory nie powinny być podpierane przez mechanizm rozrządu (mogą się pojawić przedmuchy...
Sprawdź dokładnie zawory, może coś wpadło pomiędzy grzybek a gniazdo i zawór się nie domyka. Zdarza się to, czasami.
Spróbuj obrócić tą gumkę do zaworu iglicowego, spoleruj gniazdo zaworowe, bo na nim może być osad blokujący zaworek iglicowy, pozbądź się wszystkich możliwych zanieczyszczeń w zbiorniku paliwa, przewodzie paliwa, króćcu gaźnika.
Do sprawdzenia luz zaworowy. Niby dolnozaworowy ale w takim dziadku zdarza się podparty zawór. A wtedy i gniazdo jak i zawór trzeba lekko poprawić (dłuższa praca powoduje nadpalnie). Jak zerwiesz głowice to po przylgni widać czy jest metaliczniy połysk czy nagar. Można też dobrać się do rewizji popychaczy i tam sprawdzić szczelinomierzem ale to przeważnie...
Trochę temat odwlekł się...po odkręceniu głowicy ( głowica była bardzo lekko dokręcona, praktycznie prawie wcale nie trzymały śruby), gniazdo zaworu było podniesione, to jest wyszło do góry, pozostaje chyba na punktować w okolicy pierścienia gniazda i dotrzeć zawory o tyle dobrze że zaworu nie będzie trzeba wymieniać. Jeszce mam pytanie jakim momentem...
Kolego, to przynajmniej oczyść zawory z nagaru i gniazda na ile jest to możliwe. Ja praktykuję w ten sposób, że obracam wałem silnika i zawór, który się uniesie/otworzy dokładnie czyszczę oraz gniazdo zaworu. Ponadto możesz zrobić próbę na szczelność zaworów np. ustawić silnik tak, aby głowica była w poz. poziomej. Przy zamkniętych zaworach nalać nieco...
Jak się reguluje luzy zaworowe w kosiarce? Z tego co popatrzyłem w grafice Google jest to silnik dolnozaworowy. W tych silnikach to raczej nie było możliwości regulacji zaworów. Jeżeli się koniecznie chce to jedynie przy zbyt małych luzach "doświadczalnie" szlifowanie trzonków zaworów (skrócenie) i dotarcie gniazd zaworowych (oczywiście po ich demontażu).
Rycho T spotkałeś się już z luzną prowadnicą od zaworów ( na pewno) w ubiegłym sezonie spotkałem się z kilkoma przypadkami gdy gniazdo zaworowe było luzne, a silnik B&S pracował tylko przez 3-5min normalnie pózniej zaczynał pływać po obrotach i tracić moc, dopiero przy próbie docierania gniazda zaworowego zauważyłem że ono się obraca w karterze cylindra,...
Jak już się dobierzesz do tych zaworów, sprawdź czy gniazdo zaworowe się nie rusza z bloku silnika, bo szczerze "Ja też jestem przekonany że to wina zaworu wydechowego". Czasami robi się nalot nagaru na trzonku zaworu co spowalnia ruch zaworu. Taki zestaw do docierania zaworów kupisz za 30 zł. Jeśli luzy będą za duże to już serwis, bo frezy do zaworów...
Sprawdź jakie ma ciśnienie w cylindrze silnik. Zmieniałeś uszczelkę, więc trzeba było przyjrzeć się pracy obu zaworów i gniazdom zaworowym. Czy rozbierałeś silnik, może źle ustawiłeś rozrząd. Sprawny silnik, po podlaniu paliwa powinien "zaskoczyć".
Jak podłączyć taki regulator napięcia? Czerwony do czerwonego, zółty do akumulatora? Nie. Sadząc po rysunku na stronie 17 specyfikacji, to czerwony z prądnicy należy połączyć z żółtym regulatora, a czerwony regulatora z plusem akumulatora, a sam regulator (metalowa obudowa) musi mieć połączenie z masą. Dodano po 4 Można to obejść kasując luz na zaworach...
Tak to wygląda po oczyszczeniu, faktycznie był nagar itp na gniazdach zaworowych.... https://www.youtube.com/watch?v=qqWNXR17...
Jest tak: w zeszłym sezonie kosiłem traktorkiem normalnie. Chodził przyzwoicie. W tym sezonie nie mogąc go uruchomić. Wziąłem się do roboty po kolei. Co zrobiłem: - wymieniłem paliwo na świeże - jak go odpalam zawsze mam podpięty drugi akumulator (nie chcę od razu wyładować tego w traktorku, który jest nowy) -świeca nowa z serwisu (dobrana po numerze...
Sprawdzałeś gniazda zaworowe, może są wypalone? Zawór wydechowy przepuszcza, podczas sprężania, część paliwa do tłumika i tam następuje jego spalanie.
Pomimo wykonanych przez Was wielu sprawdzeń, ja jednak typuję niedokładne ustawienie rozrządu, uszkodzony klin lub koło zamachowe - takie objawy są typowe, gdy zapłon jest za wczesny. Zauważcie, że silnik miał kilka "zdarzeń" z czymś, co uszkodziło wał silnika, mocowanie noża itd.. Może podgięty jest korbowód lub wałek rozrządu, co ma wpływ na pracę...
Witam. Posiadam traktorek z silnikiem briggs 13 hp model: 28M707 TYPE:1183-E1 CODE:981016ZD. Silnik ten zaczął mi brac olej i lekko strzela podczas pracy. Czy wymiana pierścieni, szlifowanie zaworów i gniazd zaworowych wystarczy. Czytałem troszkę że w tych silnikach cylinder wyciera się w owal i że wymiana pierścieni nic nie daje, a nawet pogarsza sprawę....
Popytaj w firmach robiących te rzeczy w silnikach samochodowych. Na pewno znajdziesz, bez problemu taki, który się tego podejmie. Zrobią, tuleje i prowadnice zaworów. W tym silniku powinny być wymienne prowadnice, tak samo gniazda zaworowe. O zawory zapytaj tu: http://www.greentools.pl/199-zawory
Silnik ma chyba przestawiony rozrząd skoro nic nie pomaga, a klin wykluczyłem na początku, bo jest stalowy w traktorkach. Zdejmij jeszcze raz głowice, rozepnij zawory i daj zdjęcia gniazd zaworowych i samych zaworów na przylgni. Ewentualnie zwiększ luz na zaworze ssącym na 0.2 mm, a jak nic nie pomoże dopiero zdejmij głowice.
Witam, Szukałem, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Silnik B&S 550e 140 ccm. Po nagrzaniu ciężko pali, a paliwo cieknie z gaźnika poprzez pomarańczową membranę do pompowania, oraz przez biały króciec zaznaczony na foto (do króćca nie jest podłączony żaden wężyk). https://obrazki.elektroda.pl/6214507400_... Po wykręceniu...
Nie zauważyłem informacji, czy próbowałeś uruchomić silnik po podlaniu paliwa wprost na tłok. Jeśli silnik "zaskoczy" przy takiej próbie, to wykluczysz jako powód niepalenia słabą iskrę, kiepską świecę i usterkę cewki WN. Czy rozbierałeś rozrząd w silniku, a jeśli tak, to czy złożyłeś go na znaki (wałek rozrządu i zębatka na wale silnika) itd.. Uruchamiając...
gniazdo zaworowy wymiana gniazdo zaworowy gniazdo zaworowy peugeot
spawarka castolin speed renault koloru lakieru
Objawy uszkodzonego czujnika położenia bębna pralki Lokalizacja czujnika położenia wału Ford Fusion 2006 benzyna