Nie siedzę w tym, ale trochę się tym interesowałem, bo córka ma coś takiego. Nie wiem jak to kosztowo by wychodziło, ale ja bym się skłaniał ku naprawie głowicy, bo bo używka lub wymiana silnika na taki sam, to trochę jak kupowanie kota w worku. Tu masz namiar na gościa co te silniki robi i ma pozytywne opinie - możesz zasięgnąć jego opinii i podejmiesz...
Mam taką samą astrę więc może pomogę. W pierwszej kolejności wymienia się wszystkie przewody podciśnieniowe z fajkami. Czasem pomaga. Jeśli zabieg nic nie daje sprawdzamy silnik krokowy. W moim przypadku się wiesza i utrzymuje 2.5 tyś obrotów. Przy wymianie tej części należy zwrócić uwagę na odległość między kołnierzem a końcówką silniczka. O dziwo...
30 i 75 stopni. Szerokość przylgni 45 stopni to 1.5 mm. Zagłębienie zaworu 0.5 mm
Te silniki są znane z tego typu problemów, jest cały temat o tym. Do roboty głowica, wypada gniazdo zaworowe.
W Fordzie z LPG tylko oryginalne Motorcrafty. Podparty zawór, to taki, któremu skończył się luz zaworowy ( jest zerowy lub już ujemny) i zawór pozostaje minimalnie uchylony. Taka praca prowadzi do bardzo szybkiego wypalenia zaworu i gniazda, po pierwsze może opływać go spalająca się mieszanka, po drugie gniazdo zaworowe nie odbiera ciepła od grzybka...
+ planowanie, gniazda zaworowe...
Witam, pierwsze co przy braku kompresji - to przepuszczajace cisnienie zawory w gniazdach, mogl byc zbyt maly luz zaworowy ustawiony i grzybki zaworow mogly sie wypalic od tego lub tez mogl sie pomiedzy gniazdo a zawor - dostac kawalek 'nagaru/ spalenizny', ktory zostal ubity nastepnie i jest szczelina, przez ktora ucieka cisnienie / kompresja. Czasem...
Nie widziałem jeszcze redukcji jednokielichowej 18-15 jak już tak zakupiłeś to musisz kawałek rurki 15 dać czyli 18-redukcja-rurka 15 -listwa
albo tak, albo wypalone gniazda zaworowe
Ma zapobiec wypalaniu gniazd zaworowych. W rzeczywistości to pic na wodę i służy tylko do wyciągnięcia wiecej kasy z kieszeni klienta za montaż instalacji
Do sprawdzenia pierścienie teflonowe na wałkach rozrządu. Pewnie już ich nie ma. Jeżeli nie to przyczyną mogą być wypadające gniazda zaworowe głowicy.
Nawet na całkowicie ściśniętych popychaczach, zawory powinny się otwierać. Jeśli tak nie jest, to sprawdź trzonki zaworów i gniazda zaworowe w głowicy.
Trzeba cylindry sprawdzić na szczelność,może być zawór wypalony,gniazdo zaworowe,zakłócenia są na ilu cylindrach.
one mają tendencję do przegrzewania lewej głowicy i wyrzucania gniazd. Można nazwać to typową usterką tego modelu. To może warto zrobić sobie porządnie głowicę i zapomnieć o problemie.
Mnie to wygląda na LUBRYFIKATOR środek do nawilżania i ochrony gniazd zaworowych w instalacjach z gazem.
robię to w firmie i tam robią wszystko kompleksowo tzn.planowanie głowicy,frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,wyniana uszczelniaczy na zaworach,poza tym sprawdzenie szczelności
Nie rozumiem tematu postu. Ciesz się że nie rozleciały ci się gniazda zaworowe. Jak masz delikatny ślad na cylindrze to możesz śmiało go eksploatować.
Trochę temat odwlekł się...po odkręceniu głowicy ( głowica była bardzo lekko dokręcona, praktycznie prawie wcale nie trzymały śruby), gniazdo zaworu było podniesione, to jest wyszło do góry, pozostaje chyba na punktować w okolicy pierścienia gniazda i dotrzeć zawory o tyle dobrze że zaworu nie będzie trzeba wymieniać. Jeszce mam pytanie jakim momentem...
Najlepsze jest to zmniejszanie temperatury spalania o... 6°C. Homeopatia normalnie. Ta lubryfikacja to pic na wodę i nic więcej. Wymyśla się fikcyjny problem a potem cudowne jego rozwiązanie. Tak jak z tymi lekami na "zakwaszenie" i "syndrom niespokojnych nóg" :D . Faktem jest, że mieszanka LPG z powietrzem ma wyższą niż w przypadku benzyny temperaturę...
Mam pytanie czy to jest wina gniazda zaworowego, zaworu, pierścieni czy wszystkiego na raz? Duże przedmuchy stąd dym z pod korka. Wytarte pierścienie, cylindry, tłoki...
Witaj.Głowicę przykręcasz od środka na zewnątrz na krzyż. Po demontażu i rozebraniu głowicy przeszlifuj przy okazji gniazda zaworowe i zawory. Pozdrawiam
Witam chrzani się wybieranie biegów (skrzynia ZF As tronic,) po kilkukrotnym wywlekaniu "głowy" tej skrzyni wiem już na bank że problem jest w bloku zaworowym (taki siajs z gumkami ,elektrozaworami, wszystko ...uj wie jak działa , przez niedopchnięcie w gniazdo rdzeni 3 elektrozaworów (opierają się na takich delikatnych sprężynkach) ten wynalazek w...
Po pierwsze opiłki mogą dostać się między tłok a gładź cylindrową i powodować rysy, a po drugie zawór może dognieść opiłek do gniazda i przez to nie będzie idealnej szczelności bo między zaworem a gniazdem zaworowym będzie ciało obce, tak czy siak jak najszybciej ogarnij temat.
Witam, Subaru Forster 2.5 XT AWD 169kW 2005r. + LPG. Na zimnym silniku na benzynie i na gazie jest wrażenie że nie pali jeden cylinder. Wykręciłem świece i wydają się być ok, są ciemne ale wszystkie wyglądają prawie tak samo. Na gorącym silniku na benzynie i na gazie silnik chodzi zdecydowanie lepiej. Chciałem zrobić pomiar kompresji ale jest trochę...
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
Czemu też wystąpiła taka usterka Na mój um, coś nie tak jest ze smarowaniem. Powierzchnie krzywek wałków rozrządu wyglądają jakby pracowały na sucho i jakby cały czas miały kontakt z popychaczami. Wg mnie wałek rozrządu też jest do wymiany, ale to też nie wszystko. Najprawdopodobniej do roboty będzie też trzeci wałek rozrządu, odpowiedzialny za stopień...
Witam Sprawa jest bardzo pilna. Chciałbym się dowiedzieć gdzie mogę kupić frez (przyrząd) do zabielania gniazd zaworowych w głowicy ursus c-360. Przepuszcza jedno gniazdo wydechowe. Głowice oddałem do mechanika ale ten leci sobie w kulki i już drugi dzień czekam i nic. Ciągnik stoi rozebrany a zaczyna się robota w polu także ciężka sprawa. Pozdrawiam
Witam, i jak tam poradziłeś sobie, u mnie znowu wywaliło że niskie ciśnienie oleju, ale nie mogę w ogóle odpalić, błędy błąd położenia wałka ssącego.
Kolego, w tych silnikach tak się dzieje, jak wypada gniazdo zaworowe danego cylindra. Ciężko to sprawdzić, ponieważ po zdjęciu głowicy gniazdo jest na miejscu. Trzeba zrobić delikatne frezowanie gniazda zaworowego i podczas frezowania powinno się obrócić. Miałem takie przypadki w Peugeot i Mini.
haahha a słyszał ktoś o wypalonych gniazdach zaworowych itd, prawdopodobnie nie na tym forum. Powypalane zawory w dieslu i to jeszcze w VW i w dodatku TDI, gratuluję następnego znakomitego pomysłu. Może jeszcze silniczek krokowy dorzucimy do kompletu ?
I nie jest to niczym dziwnym .Teraz przeszlifuj gniazda zaworowe ,chodzi o te miejsca które sprawiły odbicie krązków na płytkach .Po tej operacji można coś powiedzieć nt kompresji .
Sprawdź w pierwszej koljeności ciśnienei w cylidnrach - jeśli tam gdzie masz wypadania zapłonu ciśnienie jest dużo mniejsze, to może świadczyć o wypaleniu gniazd zaworowych. Spróbuj pojeździź może przez jakiś czas na samej benzynie i sprawdź czy problem w dalszym ciągu będzie się pojawiał. Czy zwiększyło się spalanie od momentu powstawania problemu?
W Tillotson ie dźwigienkę ustawiasz na równo z brzegami gaźnika, ale membrany bym wymienił, zaworek też. Zestaw naprawczy membran z zaworkiem i innymi elementami około 30 zł w dobrym serwisie. No i wyczyść ten gaźnik jak należy, wypoleruj gniazdo zaworowe tak jak pisałem.
Może warto by było zmierzyć ciśnienie na cylindrach dla świętego spokoju .? Bo może coś dziać się z zaworami . Na gazie lubią wypalać się gniazda zaworowe ! Mój kumpel też miał taką furę ale S 70 też 2.4 benzyna i poleciała głowica właśnie od gazu .. :|
ogar to 2t przystosowany tak jak kazdy komunista do 86 :P:P mozesz lac teraz tylko 95 bez ołowiu 98 nic nie pomoże a raczej zaszkodzi nie będe tego tłumaczył. ołów zawarty w bęzynei bnyłwykorzystywany w bardoz starych silnikach 4T do smarowania gniazd zaworowych :)
Może opóźnić otwieranie zaworu i przyśpieszyć zamykanie. W efekcie na ssącym - gorsze napełnienie cylindra. Na wydechowym - gorsze warunki opróżniania ze spalin. Niezależnie od pochodzenia skutera z nadmiernych luzów nic pożytecznego nie powinno wyniknąć. Uprzedzając: zmniejszenie luzów zaworowych może dać efekt niedomykania zaworów po rozgrzaniu się...
Z tego co napisałeś to raczej problem nie leży w wypalonym zaworze tylko w układzie wtryskowym benzyny. Przy wypalonym gnieździe zaworowym silnik będzie przebierał na każdym paliwie. Skoro na LPG jest dobrze to raczej nie ma nieszczelności między zaworami a gniazdami.
Żadnego. Skoro gniazdo wypadło, to znaczy że silnik jest praktyczne do wyrzucenia - trzeba by obrobić "dołek" pod nie i wprasować nowe . Gniazda są osadzane na wcisk. Do większych silników występują na c/z, czy uda się znaleźć do kosiarki - trudno powiedzieć.
Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie. Jako że nie robiłem nigdy takich napraw to zastanawiam się czy gniazdo po frezowaniu takim sprzętem na odpowiednie kąty nadaję się od razu do docierania zaworów czy jednak należy najpierw jeszcze je przeszlifować szlifierką do gniazd zaworowych np. maszyną z tej samej produkcji czyli SMD-6. Bo właśnie...
Mój chciał odpalić no ale nie udało się poza tym natychmiast było słychać cykanie do kolektora ssącego .Po zdjęciu głowic i sprawdzeniu szczelności(zastosowałem naftę) okazało się ,że gniazda zaworowe są tak z....ane ,że tylko do poprawki.Wracając do tematu, ja w dalszym ciągu obstawiam pompe wtryskową a tak bardziej konkretnie to regulator skoro faluje.
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
wyzsza temperatura w komoprze spalania przy jezdzie na lpg jest niebezpieczna dla silnika ze wzegledu na mozliwosc uszkodzenia gniazd zaworowych,szybszym zuzyciem uszczelki pod głowica,po przetopy na tłokach włacznie...Ale wyzsza tem to objaw/przyczyna zbyt ubogiej mieszanki LPG.Jezeli jednak masz pełnego kompa z gazu lub tez regularnie jezdzisz na...
Ta "dziurka" to raczej pozostałość po tłoku który jest pewnie do wymiany (dla potwierdzenia prosiłbym o zdjęcie tłoka) i jestem pewien że stało się to w wyniku przegrzania, cylinder wymaga usunieciu delikatnie tej aluminiowej zaleginy i przeszlifowaniu drobnoziarnistym papierem ściernym gładzi cylindra choć nie wiem czy opłaca się ta zabawa bo zestaw...
Sprawdź przede wszystkim instalację na sondę ( przy instalacji gazowej jest emulacja czy jak to się tam nazywa, czyli przecięty przewód sondy i jeden idzię z sondy do emulatora a drugi z emulatora do kompa wtrysku bo jeden i drugi chce wiedzieć jak sonda pracuje), sprawdź czy nie podaje gazu przy pracy na benzynie (poprostu zagłij przewód gazowy przy...
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
W Lagunach 3 jest już motor M4R, który ma już miękkie gniazda zaworowe. Na LPG o wiele krótszy żywot.
Robiłem takiego jakiś rok temu na instalacji Prins, do tej pory żadnych problemów, zaworów się nie wzmacnia co najwyżej gniazda zaworowe można wymienić, bo mogą się ścierać, z nowszymi silnikami to nigdy do końca nie wiadomo czy znoszą gaz czy nie dopóki jakiś nie padnie. Do tego samochodu polecam KME Nevo, Reduktor Silver, Filtr Czaja FL02, Wtryski...
Niestety to nic nie da. Najlepszym rozwiązaniem będzie wymiana głowicy. Nawet nie radziłbym wkręcać tulejek redukcyjnych/naprawczych w głowicę silnika chłodzonego cieczą, zazwyczaj ścianki są dość cienkie, a umiejscowienie świecy zapłonowej blisko gniazd zaworowych. Można by się bawić w nadspawanie otworu i ponowną obróbkę, ale raczej nikt nie da gwarancji...
Omijam te silnikiem szerokim łukiem. Gniazda zaworowe wypadają , rozrząd też szybko się rozciąga. Traci się ciśnienie oleju na kołach zmiennych faz i wiele innych. Ogólnie nie polecam.
Zdjąć głowicę i kontrola gniazd zaworowych i samych zaworów.
wymiana gniazdo zaworowy gniazdo zaworowy peugeot gniazdo zaworowy briggs
sprawdzenie hydrostatu electrolux wyświetlacz programatora uszkodzenia skrzyni
generator magnesy neodymowe przebita bateria
Komunikat "TRYB NIEDOSTĘPNY" w Samsung PS50C550 Pulsująca kontrolka ładowania przy 14,5V