godzina praca excel

Znaleziono około 817 wyników dla: godzina praca excel
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Przepraszam, ale muszę się wtrącić, choć nie mam gotowej propozycji rozwiązania, tylko pewne sugestie. Ten wyłapany "błąd" zaokrąglenia nie jest błędem Excela, tylko co najwyżej błędem zastosowanego algorytmu. Trzeba zawsze mieć świadomość trzech faktów: 1) jeśli Excel pamięta datę wraz z czasem w jednej komórce, to data zajmuje 5 cyfr znaczących, a...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1989
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    To jeszcze parę pytanek uściślających regułę (jeżeli myślałeś że tak prosto dać "jakiś" przykład to się myliłeś :) ): Czy jest ciągłość czasu między wierszami tzn czy zawsze "pierwszy" wiersz kończy się godziną zaczynającą drugi wiersz - bo tak nie jest w pierwszym przykładzie (pierwszy wiersz kończy się 18:00 następny zaczyna 8:30 - kolejne już są...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4392
  • REKLAMA
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (2min)...
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6757
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28436
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3986
  • REKLAMA
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Ale nie ma nic niemożliwego. Pan Maciej Gonet prawdopodobnie można utworzył by formułę. Lub można użyć makra. W każdym przypadku powinniśmy myśleć. Ale wtedy będzie trudny do planowania w przyszłości

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 969
  • Excel - Liczenie przepracowanych godzin świątecznych

    Normy pracy dobowej jak najbardziej obowiązują. Zmiana trwa 12 godzin, pisząc "dowolnie długo" miałem na myśli to, że mogą wystąpić nadgodziny. Przeważnie jest tak że w ciągu zmiany pracownik dostaje kilka kart pracy np. jedną na 5, drugą na 7 godzin, razem 12, ale to nie problem bo na obu jest data i godzina rozpoczęcia i zakończenia pracy. Są też...

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2018 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1206
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 819
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3192
  • Excel - Zmiana obszaru wydruku w zależności od koloru komórki w odniesieniu

    To jeszcze co do AD2 Rozumiem że karta ma być wynikiem - będzie pobierać dane z grafiku - tak? Jeżeli tak to w grafiku mam tylko czas pracy a nie "start-stop". To będzie uzupełnione? Będziesz pracował na liczbach czy na czasie bo 8 to nie to samo co 8:00 ? Co do ad1 jeżeli nie będziemy chcieli korzystać z makr można to zrealizować za pomocą autofiltru...

    Software serwis   03 Mar 2017 14:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1806
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1548
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3385
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3657
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1215
  • REKLAMA
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Czy tak to miało wyglądać?

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1614
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3708
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2934
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11859
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36175
  • Excel - Jak sprawdzić, czy godziny pracy mieszczą się w określonych przedziałach?

    Tak powinno być?

    Programowanie Początkujący   12 Sty 2014 22:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1059
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    znając życie okaże sie że rozwiązanie będzie proste

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1449
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4953
  • [Excel] Nieprawidłowe wyniki sumowania godzin w grafiku pracy

    https://obrazki.elektroda.pl/5493259300_... :D - suma czasu jest większa niż 24h - stąd błąd :D Nie ma za co :D

    Obsługa oprogramowania   29 Kwi 2018 20:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1230
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4689
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1710
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Można i bez TP, samymi formułami, patrz załącznik.

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 822
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 450
  • Jak zliczyć godziny pracy z warunkami w Excelu dla różnych czynności?

    Witajcie Próbuje wykonać arkusz który będzie zliczał mi czynności przeprowadzone przez X osoby z danym Pracownikiem. Myślę że załącznik mówi wszystko jednak parę słów wyjaśnienia: - format tabeli w której będę planował prace musi pozostać bez zmian - forma zliczania i miejsce dowolne ważne bym miał podział na ilość godzin zaplanowanych przez daną osobę...

    Software serwis   15 Gru 2013 21:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1632
  • Excel: Obliczanie dziennego wynagrodzenia na podstawie godzin pracy

    Sprawdź taki arkusz czy jest to o co Tobie chodziło.

    Software serwis   22 Kwi 2007 00:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2571
  • Excel - Tworzenie wykresu liniowego dla godzin pracy murarza i pomocnika

    Wybierz rodzaj słupkowy lub połączony X,Y

    Programowanie   10 Sty 2016 14:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1308
  • Excel - "licz jezeli weekend lub dni tygodnia"

    Witam, Próbuje ustawic funkcje liczenia godzin np od 8:00 do 16:00. Ale zeby liczylo tylko od poniedzialku do piatku. Jezeli sobota lub niedziela to wbijalo 0. Moze ktos pomoc?

    Software serwis   05 Lip 2015 17:34 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 7905
  • rozliczanie czasu pracy - nie wiem jaka funkcja do zliczania godzin dla danej os

    witam, mam pytanie, bo szukałam na forum ale nie mogę znaleźć tego co by mnie interesowało. Chce zrobić rozliczenie czasu pracy i mam jedną zbiorczą tabelkę która zawiera wyjścia prywatne , odpracowania i nadgodziny i chciałabym zrobić coś takiego by w drugiej tabelce zliczało mi łączny czas dla wyjść prywatnych, łączny czas nadgodzin, i łączny czas...

    Software serwis   31 Paź 2013 09:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3351
  • excel-grafik pracy pracowników - grafik pracy - ilośc przepracowanych godzin dla

    Witam mam taki problem z ułożeniem funkcji która zliczała mi poszczególne osoby i ile pracowały w danym tygodniu. Stworzyłem sobie takie coś: http://obrazki.elektroda.pl/9721543200_1... Walczę z tym od kilku dni i nic, Excela aż tak nie znam dobrze,.

    Software serwis   15 Lip 2014 14:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 9894
  • Program do zliczania godzin pracy nad projektem. Może być nawet w excelu

    Witam. Chciałbym stworzyć program (lub skrypt w excelu) zliczający godziny efektywnej pracy przy wytwarzaniu danego elementu. Chodzi mi głównie o to, że pracownik zacznie pracę np 1.01.2012 o godz 9:00 a skończy 3.01.2012 o 12:00. Program mialby wyliczyć godziny potrzebne na wykonanie elementu (czyli odejmować przerwy śniadaniowe) i uwzględniać że firma...

    Programowanie Początkujący   18 Paź 2011 08:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5678
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Witam - podobny problem do mojego - skorzystałem w prawdzie z podpowiedzi jednak warunki nie do końca pasują do moich (próbowałem na różne sposoby) Chciałbym ażeby w kolumnie C pokazywała się różnica pomiędzy wartościami czasów A3 - A2. W wyniku zostały pominięte godziny z poza godzin pracy pomiędzy 17;00 a 8:00 rano następnego dnia (również poza) niedzielami...

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 741
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Witam, Mam następujący problem. Potrzebuję formułę, która umożliwi mi wyznaczanie daty i godziny rozpoczęcia zadania według poniższych wytycznych. Praca od poniedziałku do piątku 6:00 - 22:00. Mam podaną datę i godzinę zakończenia oraz ile czasu zajmuje wykonanie zadania np. 2,5 h. Potrzebuję wyznaczyć datę i godzinę rozpoczęcia zadania uwzględniając,...

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2658
  • Excel - Liczenie zakończeń pracy między 1:00 a 8:00 dla pracownika

    Witam, Mam arkusz (zalaczony przyklad) i potrzebuje w nim wyszukac w nastepujacy sposob informacji: Potrzeba mi policzyc, dla unikalnego numeru pracownika, ile razy jego czas pracy konczyl sie miedzy godzina 1:00 a 8:00. Pomozecie? (do moderatorow: brak polskich znakow w systemie)

    Software serwis   07 Mar 2013 22:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2922
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Witam, proszę Was o pomoc. Przeszukałam już kilkadziesiąt forów internetowych, nad czym spędziłam już 4h, ale nadaj nie znalazłam rozwiązania:(:( Mam dwie kolumny: 1) z datą i godziną i 2) z czasem pracy 23/07/2014 07:007.46 23/07/2014 14:4614.56 24/07/2014 05:4212.48 Proszę was o pomoc w stworzeniu formuły, która pozwoli uwzględnić mi zakres czasowy...

    Software serwis   29 Lip 2014 10:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3177
  • Excel – jak wykryć nakładające się godziny pracy pracownika w bazie danych?

    witam. próbuję stworzyć bazę danych w exelu dotyczących godzin pracy. dane są dodawane po kolei tj Wiersz 1 kto "pracownik 1" dzień "12.12.2017 " start pracy "14:00" koniec pracy "16:00" pracował na "maszyna 1" błąd godzin , błąd maszyn Wiersz 2 kto "pracownik 1" dzień "12.12.2017 " start pracy "16:00" koniec pracy "18:00" pracował na "maszyna 1"błąd...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2018 10:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 669
  • Czas pracy pracownikiw w exelu - Zliczanie czasu pracy

    Prowadzę czas pracy pracowników W pierwszej kolumnie są imiona i nazwiska pracowników natomiast w pierwszym wierszu są dni miesiąca. Każdemu pracownikowi wprowadzam liczbę godzin przepracowanych w danym dniu lub chorobowe albo urlop. Chciałbym stworzyć formule która by zliczala ile pracownik przepracował w miesiacu godzin nadliczbowych płatnych 50%...

    Software serwis   07 Lut 2017 11:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1041
  • Excel - jak poprawnie sformatować tabelkę do liczenia godzin pracy?

    To ma być coś takiego? :

    Software serwis   04 Sty 2011 16:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15341
  • Excel - alternatywa dla SUMA.JEŻELI() w kontrolce godzin pracy

    Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"&#... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...

    Software serwis   04 Lip 2012 18:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3197
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10127
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1278
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Dzięki za uwagi. Jeżeli chodzi o środę i pozostałe dni od pon do pt to poprawiłem. Co do soboty błędu nie znalazłem bo go nie ma? Nie wiem skąd wziąłeś taki wynik w sobotę bo w stawce x1 nie ma nawet formuły :P sprawdziłem pobierając plik zamieszczony przeze mnie wyżej i jak na moje oko sobotę liczy poprawnie. Co do spójności faktycznie między komórkami...

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3393
  • MS Excel - Jak zsumować czas pracy powyżej 24 godzin?

    A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...

    Programowanie   26 Cze 2007 18:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4898
  • Excel - jak stworzyć uniwersalny skrypt do obliczania godzin pracy?

    :arrow: marek003 Jeżeli potrzebujesz używać nazwy to ostatni = Workbooks.Count plik1 = Workbooks(ostatni).Name MsgBox plik1 Jeżeli masz więcej otwartych (Workbooks.count >1) można posługiwać się odwołaniem: ostatni - 1 itd. p.s. Wesołych Świąt! Dla wszystkich tu zaglądających również...

    Software serwis   12 Kwi 2009 15:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 14476
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy na zmianach w sekundach?

    Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?

    Obsługa oprogramowania   01 Lut 2020 18:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1641
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o to, o czym pisałem wcześniej? Na lewo godziny, na prawo W, D, () a po środku suma+suma?

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2544
  • Excel - jak obliczyć godziny nocne i czas pracy bez dodatkowych tabel?

    A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?

    Software serwis   18 Sty 2012 10:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4427
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    czy istnieje taka funkcja, w której cyfry 1 i 2 będą liczone jako 12, a pozostałe, np. 4, 8, 12 jako 4, 8, 12 Tak tego typu jak na zrzucie: 896170

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18729
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10212
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    W kolumnie F masz formuły: E7 - B7, czyli 33 godz - 2 godz = 1 dzień i 7 godz. Excel pokazuje Ci tylko 7 godz a w domyśle masz 31 godz. Dlatego pokazuje Ci taką sumę godzin. Popraw projekt od początku.

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1077
  • Excel - Jak stworzyć formułę do liczenia godzin i zmian w grafiku pracy?

    Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)

    Obsługa oprogramowania   24 Kwi 2020 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2874
  • Excel: Jak stworzyć kalendarz z dniami roku i godzinami pracy w kolumnach?

    W pierwszej komórce wpisujesz 2006-01-01, "łapiesz" lewym przyciskiem myszy czarny krzyżyk w prawej dolnej części komórki i ciągniesz w dół do uzyskania daty 2006-12-31. Potem zmieniasz format daty w całej kolumnie na taki jaki potrzebujesz (menu Format->Komórki...->Liczby->Data )

    Software serwis   05 Wrz 2006 09:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 27872
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    wszystkie mają błąd bo jak przechodzisz na następny miesiąc i rok to pamiętają zapisane godziny z innych wcześniejszych miesięcy czy lat

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84556
  • - Excel - Praca na datach/godzinach w systemie 3 zmianowym

    Witajcie, w związku z problemem jaki napotkałem zwracam się z prośba o pomoc. Chciałbym planować realizację prac przy uwzględnieniu zmian wolnych od pracy. W chwili obecnej prosta reguła liczy dni bez uwzględniania jakichkolwiek prac wynikających z sobót niedziel lub dni świątecznych. Gdyby planowanie było dniowe nie miał bym z tym problemu, jednakże...

    Obsługa oprogramowania   26 Paź 2018 16:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 459
  • Excel - jak obliczyć godziny dzienne i nocne przy zmianach dobowych?

    Trochę z ograniczeniami przykład na szybko, ale myślę że nikt 2 dni w pracy siedział nie będzie. Wersja Excela nie gra roli ;)

    Software serwis   15 Maj 2012 06:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2828
  • Eksport danych godzin pracy z formularza do excel (Wordpress, Acces?)

    Witam, Szukam obecnie najwygodniejszego rozwiązania do firmy w której pracuje. Sprawa wygląda następująco. Każdy z pracowników musi wypełniać co miesiąc plik excel'a z rozpisaniem każdego dnia. Wpisuje datę, godziny pracy, miejsce pracy, dodatki finansowe, stawkę dzienną, delegację, nazwę projektu, itp. Ostatnio jestem na etapie testowania aplikacji...

    Tworzenie WWW   08 Lut 2021 21:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 336
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 543
  • Excel: Jak stworzyć grafik pracy z rotacją stanowisk, np. Ewa na kasie i cukierni?

    Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.

    Obsługa oprogramowania   17 Cze 2025 10:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 267
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Oj... a u mnie wszystko skaszaniło :/ jest tak : licze czas pracy kilku maszyn, w kolumnie O5:012 mam wyniki poszczególnych jednostek w formacie czas (gg:mm) w sytuacji gdy maszyna nie pracowała, mamy wynik : 0:00 , ale jak pracowała 24 godziny to też pokazuje 0:00 . Suma pracy ich wszystkich to zupełny kosmos ... format: niestandardowe [g]:mm daje...

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43780
  • Excel - czas pracy - Obliczanie czasu pracy z różnymi stawkami godzinowymi

    Nie ma tutaj określonej liczby godzin, może trwać 4 jak i 10 godzin.

    Obsługa oprogramowania   21 Lip 2019 17:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1137