Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...
Wcześniejsze słowo klucz to "Lunch" po tym funkcja poznaje że to przerwa. Powrót do domu ma poznawać po całym zapisie "Droga do domu"? bo dla excela czym innym będzie powyższy zapis od zapisu: "Powrót do domu". Czy może zawsze ostatnia "linia" (wiersz) będzie powrotem? Poniżej rozwiązanie dla słowa "Powrót". Powinno grać ale sprawdź wszelkie warianty.
Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)
Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).
Polecam nauczyć się -> czasem bardzo ułatwia "życie" :) A pod spodem poprawiony plik:
Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro
Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...
Czy tak to miało wyglądać?
Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...
znając życie okaże sie że rozwiązanie będzie proste
mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...
Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc
Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....
Tak powinno być?
Zapewne problem tkwi w (partokrotnym) "sztywnym" odwołaniu do komórki $O$23 w formule. Skopiuj formułę do pierwszego wiersza. Zaznacz tą komórkę i bylejaką inną obok wciśnij CTRL+H i zamień $O$23 na komórkę gdzie masz "stałą" 24:00 np O2 ale pamiętaj o dolarach czyli $O$2. Następnie skopiuj tą komórkę z poprawioną formułą w dół. Myśle że jasno - jak...
Można i bez TP, samymi formułami, patrz załącznik.
Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...
Spróbuj w ten sposób. W C2 wklej =SUMA.JEŻELI(ADR.POŚR("' "&C$1&"'!B$3:B$181"... "&C$1&"'!AH$3:AH$181"... i możesz kopiować we wszystkie strony. Jest jeden kłopot. Nazwy arkuszy rozpoczynają się od spacji, w nagłówkach jest różnie. W formule przyjąłem, że spacja jest...
https://obrazki.elektroda.pl/5493259300_... :D - suma czasu jest większa niż 24h - stąd błąd :D Nie ma za co :D
Wybierz rodzaj słupkowy lub połączony X,Y
Sprawdź taki arkusz czy jest to o co Tobie chodziło.
Ale nie ma nic niemożliwego. Pan Maciej Gonet prawdopodobnie można utworzył by formułę. Lub można użyć makra. W każdym przypadku powinniśmy myśleć. Ale wtedy będzie trudny do planowania w przyszłości
Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o to, o czym pisałem wcześniej? Na lewo godziny, na prawo W, D, () a po środku suma+suma?
To ma być coś takiego? :
Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....
:arrow: marek003 Jeżeli potrzebujesz używać nazwy to ostatni = Workbooks.Count plik1 = Workbooks(ostatni).Name MsgBox plik1 Jeżeli masz więcej otwartych (Workbooks.count >1) można posługiwać się odwołaniem: ostatni - 1 itd. p.s. Wesołych Świąt! Dla wszystkich tu zaglądających również...
Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)
Sorki za niedopatrzenie. Już poprawiłem sytuację gdy nie pracujesz. Nie zauważam różnicy między poniedziałkiem i środą? Wpisałeś, że zacząłeś pracę o północy a skończyłeś minutę przed. Dla arkusza oznacza to, że przepracowałeś dobę bez minuty.
Cześć. Ile maksymalnie godzin może pracować pracownik?
A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?
Należy zauważyć, że w programie Excel w formacie 'data-czas' dzień jest równa jednostce i nie 24. Tzn. 12:00 na ekranie liczba rzeczywiście 0,5. =JEŻELI(R20="W";"W";JEŻELI(R20="U";"08:0... 24 -R20)+S20);S20-R20)))
Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.
W pierwszej komórce wpisujesz 2006-01-01, "łapiesz" lewym przyciskiem myszy czarny krzyżyk w prawej dolnej części komórki i ciągniesz w dół do uzyskania daty 2006-12-31. Potem zmieniasz format daty w całej kolumnie na taki jaki potrzebujesz (menu Format->Komórki...->Liczby->Data )
czy istnieje taka funkcja, w której cyfry 1 i 2 będą liczone jako 12, a pozostałe, np. 4, 8, 12 jako 4, 8, 12 Tak tego typu jak na zrzucie: 896170
A B C D E F Rozpocz Zakończ Czas dzienny 1 09:00:0023:00:00 14:00:00 2 08:15:0023:14:00 14:59:00 3 07:12:0011:09:00 03:57:00 4 5 6 7 8 9 10 32,93333333 3256 Komórki Rozpoczęcia i zakończenia w formacie hh:mm:ss Czas pracy dzienny w formacie hh:mm:ss komórka D1 =B1-A1 komórka D2...
Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)
Zmień wobec tego formułę na (podaje dla mojego przykładu wpis dla H2): =24*(C2-B2-((E2-D2)+(G2-F2))) Format zmień z czasu na liczbowy.
Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...
Witam, Szukam obecnie najwygodniejszego rozwiązania do firmy w której pracuje. Sprawa wygląda następująco. Każdy z pracowników musi wypełniać co miesiąc plik excel'a z rozpisaniem każdego dnia. Wpisuje datę, godziny pracy, miejsce pracy, dodatki finansowe, stawkę dzienną, delegację, nazwę projektu, itp. Ostatnio jestem na etapie testowania aplikacji...
Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...
W kolumnie F masz formuły: E7 - B7, czyli 33 godz - 2 godz = 1 dzień i 7 godz. Excel pokazuje Ci tylko 7 godz a w domyśle masz 31 godz. Dlatego pokazuje Ci taką sumę godzin. Popraw projekt od początku.
Witam. Potrzebuje obliczyć ewidencje czasu pracy w Excelu. W jednej komórce (suma godzin pracy) chciałbym zastosować funkcję uwzględniającą następujące kryteria : 1. Jeżeli godzina zaczęcia pracy ma wartość mniejszą, niż godzina zakończenia, to: godzina zakończenia - godzina zaczęcia = suma godzin pracy. 2. Jeżeli godzina zaczęcia pracy ma wartość większą,...
Nie możesz podzielić komórki dnia na zasadnicze i dodatkowe godziny pracy i po kłopocie?
Nie ma tutaj określonej liczby godzin, może trwać 4 jak i 10 godzin.
Dziękuję, mogę zastosować manewr z 6:59 i jest ok. I ostatni problem mam z sumowaniem godzin z całego miesiąca na grafiku. Czy ma Pan na to jakiś pomysł. Może mogę zsumować formuły wyliczające ilość godzin na karcie pracy?
Witajcie, w związku z problemem jaki napotkałem zwracam się z prośba o pomoc. Chciałbym planować realizację prac przy uwzględnieniu zmian wolnych od pracy. W chwili obecnej prosta reguła liczy dni bez uwzględniania jakichkolwiek prac wynikających z sobót niedziel lub dni świątecznych. Gdyby planowanie było dniowe nie miał bym z tym problemu, jednakże...
Proponuję taki sposób oznaczania: http://obrazki.elektroda.pl/5230973500_1...
Witam, Bardziej zależy mi na ściąganiu danych z grafika na karty pracy itp. Tak aby grafikiem dało się " kontrolować" karty pracy itp. Automatycznie uzupełniało godziny nocne - praca w jakich godzinach urlopy wolne itp...
Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.
Oj... a u mnie wszystko skaszaniło :/ jest tak : licze czas pracy kilku maszyn, w kolumnie O5:012 mam wyniki poszczególnych jednostek w formacie czas (gg:mm) w sytuacji gdy maszyna nie pracowała, mamy wynik : 0:00 , ale jak pracowała 24 godziny to też pokazuje 0:00 . Suma pracy ich wszystkich to zupełny kosmos ... format: niestandardowe [g]:mm daje...
Witam, Potrzebuje pomocy, jakiej funkcji można użyć aby excel sumował godziny w przedziale 24h. Zakres sumowania jest zależny od rozpoczęcia pracy. Przykład w załączniku.
Można wpisywać datę i godzinę rozpoczęcia w jednej komórce?
Trochę z ograniczeniami przykład na szybko, ale myślę że nikt 2 dni w pracy siedział nie będzie. Wersja Excela nie gra roli ;)
Witam Chciałbym zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zliczeniu tego wszystkiego? Chodzi mi o zsumowanie wszystkiego w kolumnie X, a później w...
Widzę, że to jest bardziej skomplikowane niż myślałem. Nie to nie jest skomplikowane :sm31: Musisz zwrócić uwagę na to co chcesz liczyć i mieć świadomość jak czas i daty liczy Excel :D Przykładowo dla Excela aktualny dzień i godzina to 43441,8477054398 :please: i musisz to uwzględniać przy formatowaniu swych komórek - najczęściej potrzebne jest formatowanie...
Mam wygenerowane godziny i potrzebuje określić ilość wejść na danej zmianie w danym zakresie czasowym.
Na początek rozbij sobie te obliczenia na cząstkowe, w dodanych "technicznych" kolumnach. Wylicz ilość godzin, w kolejnej kolumnie stwórz złożony warunek z użyciem funkcji jeżeli() - prawdopodobnie trzy poziomy zagnieżdżenia, tu powinieneś otrzymać ilość złotówek za wyliczoną ilość godzin w konkretnym czasie pracy.
Samo zsumowanie to nie problem gorzej z wydzieleniem kont które istnieją w górnej tabeli wpisaniem ich do dolnej tabeli. Tu potrzebne jest już makro z pętlą do 31 a w pętli ustawianiem listy kont. Ale najprostszym rozwiązaniem jest nagranie makra w postaci : posortuj tabelę wg konta ... potem ... sumy pośrednie ... przypisz do przycisku i ... już jest...
Poszukuje rozwiązania takiego problemu... Wydaje mi się, że z podobnym problemem zetknął się każdy pracodawca zatrudniający pracowników w terenie lub prowadzący firmę wielozakładową. Zadanie rozwiązałem kiedyś w następujący sposób: na serwerze FTP (spokojnie, to są grosze) utworzyłem udział (katalog) administratora. Podkatalogi w tym udziale przydzieliłem...
Problemu niestety nie rozwiązałem, ponieważ włąśnie chodziło mi o to żęby godziny wychodziły ujemne. Problem rozwiązałem w sposób prosty, poprostu godziny przepracowane wpisałem jako liczbę :)
Widzisz, nie było takie trudne pewnie. Samo pisanie funkcji nie jest może aż tak łatwe, ale późniejsze użytkowanie nie powinno być problemem. Daj znać, jeśli zauważysz błędy jakieś - nie sprawdzałem zbyt długo, czy działa to dobrze :)
Witam W nowym roku zamarzyło mi się ułatwienie prowadzenia ewidencji czasu pracy i urlopów. Potrzebuje stworzyć arkusz który będzie zliczał godziny przepracowane ( tak do wypłaty) i dni urlopowe w sieci znalazłem ewidencje urlopu mam już arkusz zliczający godziny ale nie mogę tego scalić w taki sposób by wpisując godziny pracy lub urlopu wczytywało...
Witam, Mam pewien problem. Potrzebuję policzyć ile godzin w czasie pracy pracownika trafia w godziny nocne. Wg przepisów jest limit ilości godzin które pracownik może przepracować w nocy i chciałbym móc to sprawdzać na podstawie raportów z zegara w firmie (odbijanie czasu wejścia i wyjścia). Forma zapisu to: A1 Godzina rozpoczecia pracy B1 Godzina zakonczenia...
Szczyt lenistwa, wystarczy wpisać w Google "harmonogram pracy excel" i pełno jest wyników!
Z pomocą nie ma problemu. Sugeruję jednak żebyś stworzył sobie jakieś przykładowe formy arkuszy z danymi i miejscami na oczekiwane wyniki. Wtedy łatwiejsza jest pomoc w stylu gdzie jakiej formuły (lub makro) użyć.
Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...
Do obliczenia długości dniówki, niezależnie od tego czy dzień, czy noc można użyć formuły: [syntax=text]=MOD(koniec-początek;1)[/sy... liczy resztę z dzielenia przez 1. Czas w Excelu jest ułamkiem doby. W takim układzie można obliczyć sumy cząstkowe każdego dnia, a potem je dodać w potrzebnym zakresie. Tu układ danych jest niekorzystny - łatwiej...
Daj załącznik z plikiem.
Trudne... ale wykonalne w pol godziny ;D. nie mam czasu sprawdzic, ale powinno byc ok. Pisalem w OpenOffice, wiec nie wiem czy na excell ruszy bez problemow. Jak cos moge rzucic orginal z OpenOffice. Pozdrawiam.
Witam. Nie chodziło mi o czysty szablon, bo niewiele mi on pomaga. Wszystko muszę wpisać ręcznie i nie pokazuje mi czy mam zachowane wymagane przerwy (11h/dobowa i 35h/weekendowa) ale mimo wszystko dzięki.
Witaj ponownie, Dałbyś jeszcze radę z formułą na sumowanie godzin z minutami?
A funkcja "Jeżeli..." nie pomogła by?
Prawdę mówiąc to nie wiem jak chcesz uzyskać wykres kołowy jeżeli przekraczasz 24 godziny. Wizualnie to będzie jakieś nieporozumienie. Może ci chodzi o wykres granta czyli harmonogram pracy w czasie? Co prawda excel ma "kłopoty" z wykresami granta. Trzeba trochę pokombinować i znać gdzie sa które parametry wykresu. w załączeniu przykład: A tu link z...
Zapisz to w formacie zwykłych liczb i wtedy sobie podziel.
Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...
Jeśli nie tabela przestawna to myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie makra. Takie makro może pobierać datę na którą ma być obliczona godzina wejścia wyjścia i dla wszystkich pracowników wklejać w odpowiednie pola odpowiednie czasy. Jeśli będziesz zainteresowany mogę przedstawić więcej szczegółów.
Witam mam taki problem z ułożeniem funkcji która zliczała mi poszczególne osoby i ile pracowały w danym tygodniu. Stworzyłem sobie takie coś: http://obrazki.elektroda.pl/9721543200_1... Walczę z tym od kilku dni i nic, Excela aż tak nie znam dobrze,.
Normy pracy dobowej jak najbardziej obowiązują. Zmiana trwa 12 godzin, pisząc "dowolnie długo" miałem na myśli to, że mogą wystąpić nadgodziny. Przeważnie jest tak że w ciągu zmiany pracownik dostaje kilka kart pracy np. jedną na 5, drugą na 7 godzin, razem 12, ale to nie problem bo na obu jest data i godzina rozpoczęcia i zakończenia pracy. Są też...
Spróbuj Zmień swój czas do pracy makro
Fajnie że załączyłeś przykład ... a możesz wskazać na twoim przykładzie który z pracowników pracuje całą godzinę a który 15 minut. Bo jak już będziesz wiedział, to podpowiem że w excelu 1 godzina to w rzeczywistości wynik dzielenia: 1/24 (czyli podział doby) Więc by wyliczyć wartość dziesiętną z czasu (0,5 godziny) trzeba czas pracy podzielić przez...
Pokaż co do tej pory zrobiłeś, wklej plik arkusza. Zerknij na podobne tematy na forum (tylko kilka wybranych, opcja SZUKAJ da znacznie więcej wyników): [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... czasu pracy w Excelu - jak obliczyć? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... - obliczanie w/g wyszukanych kryteriów...
Witam czy ktoś mi może przerobić poniżej załączony plik exel, tak aby w grafiku można było wybierać, z listy wyboru w danym dniu ile godzin się pracuje, oraz żeby grafik automatycznie po wyborze ustalał miesiąc z sobotami i niedzielami oraz ilością godzin pracy w danym miesiącu, oraz żeby godziny pracy się sumowały, czy ktoś pomoże?
Witam serdecznie. Zwracam się z prośbą o pomoc. Gdzie jest błąd, który powoduje, że w żaden znany mi sposób Excel nie zlicza poprawnie godzin nocnych (22-6)? Z góry dziękuję za odpowiedź. Plik w załączeniu.
Jak podzielić pełny etat na 5/8 i 3/8 excel Wykonałem prosty formularz który "prawie działa", dzielący etatowe godziny pracy na 3/8 i 5/8. Wszystko działa dobrze, jeśli pracuje na pełnych godzinach pracy bez tzw. 8:30; 9:30 itd. Jeśli wprowadzam "połowki" lub "piętnaski" i dzienny czas pracy nie wynosi 8h, wtedy na sumarycznej wartości arkusz zlicza...
Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.
Witam, czy mogę prosić o dalsze wsparcie i pomoc? Niestety mimo usilnych prób nie potrafię napisać tej formuły która obsłuży 24h godziny tryb pracy i zliczy stanowiska w każdej godzinie przy założeniu że beda tylko zapisy godzinowe np 20-03, 14-20 itd
Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...
Jeśli ujednolicić nagłówki z listą (wyjścia<>wyjście), to wystarczy SUMA.JEŻELI: http://obrazki.elektroda.pl/2159911400_1... Wersja dla kwartałów: http://obrazki.elektroda.pl/4694710800_1... Excel <2007:[syntax=text]=SUMA.ILOCZYNÓW((B...
To był przykładowy raport z uruchomienia i faktycznie brak wyjścia w pozycji czytnik (na wyjściu i wejściu są oddzielne czytniki zdefiniowane w opisie jako wejście i wyjście - opis edytowalny). Posortowałem sobie kolumnę kontoler z innego dnia pracy - czas układa się chronologicznie od rana do godziny wyjścia (plik w załaczniku z dobowym zrzutem rejestracji).
Wiesz co, za daleko to poszło tu pojawiają się jeszcze inne błędy. Musze to przemyśleć od początku. edit ----------------------------------------... Trzeba było tak zrobić od początku - nie było by tylu problemów. Skróciłem formułę ale dodałem "zamianę" danych co jest logiczne: Jeżeli godzina końca jest mniejsza od godziny początku to znaczy, że godzina...
To trochę bardziej formułę skomplikuje :wink: No, ładne mi "trochę"... Przy JEŻELI(która godzina? nawet sobie nie wyobrażam :)
Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...
Proponuję zerknąć do działu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/fo... Software jest tam wiele tematów o grafikach w Excelu. Można założyć swój temat, zawsze ktoś pomoże. Kilka przykładów: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... w excelu, zliczanie czasu pracy, godzinowka [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
W załączeniu "przetranponowanie" tabel by nie było ukrytych kolumn i czerwone ostrzeżenie jezeli dwa rozpoczęcia będa wcześniej niż 24 godziny od siebie (tylko w marcu jeden przypadek - ale nie wiem czy sam go nie zrobiłem) Nie wiem czy ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe". Sprawdź. Co do tych 7 dni i 36 godzin - cały...
Jeśli godziny w kolumnie A wypadają w godzinach pracy, to powinna wystarczyć taka formuła: [syntax=text]=MOD(A2;1)-MOD(A1;1)+(DNI.R...
Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...
Witam. Potrzebuję do ułatwienia sobie życia formułki w Excelu, która będzie wyliczać i sumować godziny pracy poszczególnych pracowników i to było bardzo łatwe do zrobienia. Teraz zastanawiam się w jaki sposób Excel ma traktować urlop jako 8 h wpisując sobie literkę U lub L4 w komórkę... W załączniku umieszczam przykładową tabelkę. Będę wdzięczny za...
13 to liczba godzin przerwy w pracy firmy od 18-tej do 7-mej, którą trzeba dodać do godziny zakończenia zadania, jeżeli miałoby wypaść w okresie tej przerwy.
Witam, Dzięki za arkusz - bardzo pomocny. Da się go rozwinąć w taki sposób, żeby pokazywał np. 2 miesiące lub więcej ?. Problem polega na tym, że jeśli datę rozpoczęcia procesu ustawię na np. 29 lipiec a pracochłonność na 64 godziny to nie pokaże mi, że część prac zostanie wykonana w sierpniu.
Działa pięknie do momentu kiedy praca zaczyna się od godziny 18:00 a kończy następnego dnia o godz 2:00.
excel godzina praca excel formuła godzina praca obliczać godzina praca excel
magneśnic wirnik triak przekaźnik akumulator izolować
nissan quashqai odstraszacz szczurów ultradźwiękowy
MotorLift 500 – dioda LED mruga, napęd nie działa, fotokomórki, krańcówki, kody błędów PTC uszkodzony – diagnostyka, objawy i wymiana w sprężarkach, falownikach, EV