Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)
Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...
Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc
Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)
Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).
Taka funkcja: [syntax=vbscript]Function SumujGodziny(z As Range) As Integer For Each d In z a = a + Val(Mid(d, 2)) Next SumujGodziny = a End Function [/syntax]
Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...
Tak powinno być?
Można zmodyfikować Koleżanki tabelkę. Każdej osobie można przypisać trzy kolumny. Pierwsza kolumna byłaby godziną "od", druga byłaby godziną "do", trzecia byłaby różnicą godzin, można ją ukryć. Przy takim układzie rozwiązanie staje się dość proste. Przy koleżanki układzie rozwiązanie na makrach byłoby bardziej skomplikowane. W załączniku prosty przykład...
Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o to, o czym pisałem wcześniej? Na lewo godziny, na prawo W, D, () a po środku suma+suma?
A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?
Witaj Ile i jakie dane będziesz gromadził?
Witam Poproszono mnie o przygotowanie arkusza który będzie dzielił godziny pracy na 3 zmiany. Ponieważ jestem samoukiem (mój rocznik nie miał w technikum excela) jak zwykle część udało mi się zrobić samemu na podstawie tego co wyczytałem na tym forum ale nie wszystko. Zatem godziny pracy: 1 zmiana 6-14 2 zmian 14-22 3 zmian 22-6 Jeśli pracownik przepracuje...
Witam forumowiczów. Ponieważ ostatnio "awansowałem" w mojej firmie i muszę zapewnić obsadę pracowników na trzech zmianach chciałbym zapytać czy ktoś nie ma "gotowca" w excel-u który ustawiłby mi taki grafik wg następujących założeń: 1. Praca trzyzmianowa w systemie zmian 3-2-1-3-2-1 itd. 2. Max czas pracy 13 godzin po czym przerwa 11 godzin na dobę....
Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...
mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...
Pamiętaj tylko że godziny pracy nie mogą przekroczyć godziny 24:00 bo formuła nie jest na to przygotowana. (nie mówiąc o nadgodzinach i nockach)
Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...
Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....
Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.
Oj... a u mnie wszystko skaszaniło :/ jest tak : licze czas pracy kilku maszyn, w kolumnie O5:012 mam wyniki poszczególnych jednostek w formacie czas (gg:mm) w sytuacji gdy maszyna nie pracowała, mamy wynik : 0:00 , ale jak pracowała 24 godziny to też pokazuje 0:00 . Suma pracy ich wszystkich to zupełny kosmos ... format: niestandardowe [g]:mm daje...
Trochę z ograniczeniami przykład na szybko, ale myślę że nikt 2 dni w pracy siedział nie będzie. Wersja Excela nie gra roli ;)
Dziękuję Ci za odpowiedź. Z małą pomocą poradziłem sobie. Ktoś mi podpowiedział żeby zastosować funkcję "jeżeli". Całe rozliczenie zrobiłem w dwóch arkuszach. Pomnożyć chciałem różnicę wejść i wyjść pracownika z jednego dnia, żeby mieć minuty. Jeszcze raz dziękuję Ci za pomoc. Wstawiam plik w sumie wyjściowy z jakimiś absurdalnymi danymi :) Może komuś...
Panowie mam taki problem excel nie chce mi dodawać godzin pracy a dokładnie mówiąc to nie chce dodawać minut. Chodzi mi o to że jak np. pracuje jednego dnia 11godz30minut a następnego tylko 11godz to excel podlicza mi 22godz a nie 22godz30minut proszę o pomoc bo już próbowałem różnych sposobów i nic nie działa. Dodano po 39 tu jest załącznik z moją...
Prawdę mówiąc to nie wiem jak chcesz uzyskać wykres kołowy jeżeli przekraczasz 24 godziny. Wizualnie to będzie jakieś nieporozumienie. Może ci chodzi o wykres granta czyli harmonogram pracy w czasie? Co prawda excel ma "kłopoty" z wykresami granta. Trzeba trochę pokombinować i znać gdzie sa które parametry wykresu. w załączeniu przykład: A tu link z...
Gdyby to było takie proste :cry: Ten sposób zapisu jest dość niedogodny do rozwiązania klasycznymi formułami. Na razie doszedłem do takiego zapisu dla komórki CM4 i następnych w obrębie jednego dnia. [syntax=text]=JEŻELI(CZY.PUSTA($D4);0;(L...
Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...
Witam Wiem że temat był już wałkowany nie raz ale mam pytanie odnośnie zliczania godzin pracy w excelu. Niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem w googlach więc pisze do was o pomoc. Chodzi mi o sumę godzin z całego miesiąca. Czy jest jakaś formuła która zlicza czas jak godziny zmiany są wpisane w jednej komórce w formacie 14-22. W załączniku...
Wiesz co, za daleko to poszło tu pojawiają się jeszcze inne błędy. Musze to przemyśleć od początku. edit ----------------------------------------... Trzeba było tak zrobić od początku - nie było by tylu problemów. Skróciłem formułę ale dodałem "zamianę" danych co jest logiczne: Jeżeli godzina końca jest mniejsza od godziny początku to znaczy, że godzina...
Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...
Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...
Witam mam ogromną prośbę, muszę utworzyć grafik pracy pracownika ochrony (co już udało mi się zrobić) oraz powiązaną z nim kartę pracy i tu pojawiają się dwa problemy ponieważ kiedy w karcie pracy stosuję formułę=JEŻELI((Arkusz1!C7-Arkusz1!C8)&l... zliczającą mi ilość przepracowanych godzin w danym dniu...
Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...
Witajcie Próbuje wykonać arkusz który będzie zliczał mi czynności przeprowadzone przez X osoby z danym Pracownikiem. Myślę że załącznik mówi wszystko jednak parę słów wyjaśnienia: - format tabeli w której będę planował prace musi pozostać bez zmian - forma zliczania i miejsce dowolne ważne bym miał podział na ilość godzin zaplanowanych przez daną osobę...
Witam, Mam następujący problem. Potrzebuję formułę, która umożliwi mi wyznaczanie daty i godziny rozpoczęcia zadania według poniższych wytycznych. Praca od poniedziałku do piątku 6:00 - 22:00. Mam podaną datę i godzinę zakończenia oraz ile czasu zajmuje wykonanie zadania np. 2,5 h. Potrzebuję wyznaczyć datę i godzinę rozpoczęcia zadania uwzględniając,...
Witam - podobny problem do mojego - skorzystałem w prawdzie z podpowiedzi jednak warunki nie do końca pasują do moich (próbowałem na różne sposoby) Chciałbym ażeby w kolumnie C pokazywała się różnica pomiędzy wartościami czasów A3 - A2. W wyniku zostały pominięte godziny z poza godzin pracy pomiędzy 17;00 a 8:00 rano następnego dnia (również poza) niedzielami...
Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...
nie ma dla mnie znaczenia w który dzień i komu zostaną oddane godziny. A powinno. Pomyśl. Jeżeli dany pracownik odbierze święto w tym samym miesiącu to nie ma sprawy - dla niego podstawą jest 144 godziny i tak ma być. Jeżeli jednak dany pracownik odbierze święto w grudniu to podstawą godzin pracy dla niego jest właśnie 152 Bo jeżeli będzie miał podstawę...
Cześć, Potrzebuje malej pomocy, bo do konca nie potrafie zrozumiec jak zaimplementowac w excelu funkcje zeby mi zliczala ilość godzin w danym przedziale czasowym. Dla przykladu: Przedzial czasowy od 13:30 do 22:00 i w tym przedziale potrzebuje zliczyc ile jest godzin od 17:00 do 22:00. Z góry dziekuje.
Witam, proszę Was o pomoc. Przeszukałam już kilkadziesiąt forów internetowych, nad czym spędziłam już 4h, ale nadaj nie znalazłam rozwiązania:(:( Mam dwie kolumny: 1) z datą i godziną i 2) z czasem pracy 23/07/2014 07:007.46 23/07/2014 14:4614.56 24/07/2014 05:4212.48 Proszę was o pomoc w stworzeniu formuły, która pozwoli uwzględnić mi zakres czasowy...
Witam mam taki problem z ułożeniem funkcji która zliczała mi poszczególne osoby i ile pracowały w danym tygodniu. Stworzyłem sobie takie coś: http://obrazki.elektroda.pl/9721543200_1... Walczę z tym od kilku dni i nic, Excela aż tak nie znam dobrze,.
Cześć wszystkim, Muszę stworzyć arkusz zliczający godziny pracy pracowników oraz podliczający ich wynagrodzenie biorąc pod uwagę zmienną stawkę godzinową zależną od tego w jakich godzinach wykonywana jest praca. Problem polega na tym jak prawidłowo obliczyć kwotę dniówki jeśli w czasie pracy minęła północ oraz jak policzyć ilość konkretnych godzin z...
Witam Postanowiłem zrobić tabelkę w Excelu do liczenia godzin czasu pracy . Jednak jest to takie proste i takie trudne . Kombinowałem jak to sformatować żeby wszystko wyliczało samo po wpisaniu godzin , ale wylicza jakieś bzdury . Ściągałem tez gotowca tabelka udostępniona przez office.microsoft.com/pl Tygodniowa ewidencja czasu pracy . ale tam tez...
Witam, Próbuje ustawic funkcje liczenia godzin np od 8:00 do 16:00. Ale zeby liczylo tylko od poniedzialku do piatku. Jezeli sobota lub niedziela to wbijalo 0. Moze ktos pomoc?
Witam czy ktoś mi może przerobić poniżej załączony plik exel, tak aby w grafiku można było wybierać, z listy wyboru w danym dniu ile godzin się pracuje, oraz żeby grafik automatycznie po wyborze ustalał miesiąc z sobotami i niedzielami oraz ilością godzin pracy w danym miesiącu, oraz żeby godziny pracy się sumowały, czy ktoś pomoże?
witam, mam za zadanie zrobić grafik do pracy jeden arkusz w którym każdy będzie mógł sobie wpisać urlop. a czas pracy dniówki/nocki oznaczony jest kolorami jasny/ciemny. drugi problematyczny arkusz to arkusz dla kadr tzn godzinowka z wykazem godzin przepracowanych w danym miesiacu oraz nadgodzin. pracownikow jest ok 50 wiec troche pisanie zawsze pod...
Witam Was. Mam Problem z Excel. Właśnie robię z całego miesiąca zliczenie godzin itp. W jednym dniu pracowałem od 7.30 - 11.45 a później w tym samym dniu od 20.00 - 3.00 w nocy. jaka mam wpisać formułę żeby obliczyło mi ile godzin pracowałem od 7.30-11.45 , 20.00 - 3.00 w nocy i mi to zsumowało do jednego? :| wie może ktoś?
Trafiłeś na mój dobry humor i zrobiłem ci "rakietę" :) Automat Wystarczyć zmienić datę w A1 i "kalendarz" sam się ustawi wraz z formułami i kolorkami. Wystarczy tylko wpisać godziny początku i końca. (na dany rok sprawdź "święta") Tylko nie przewidziałeś jednego. Mianowicie jeżeli człek jest na urlopie to jakie mu godziny wpiszesz? A jak się nie stawił...
Można wpisywać datę i godzinę rozpoczęcia w jednej komórce?
Witam, Potrzebuje pomocy, jakiej funkcji można użyć aby excel sumował godziny w przedziale 24h. Zakres sumowania jest zależny od rozpoczęcia pracy. Przykład w załączniku.
witam. próbuję stworzyć bazę danych w exelu dotyczących godzin pracy. dane są dodawane po kolei tj Wiersz 1 kto "pracownik 1" dzień "12.12.2017 " start pracy "14:00" koniec pracy "16:00" pracował na "maszyna 1" błąd godzin , błąd maszyn Wiersz 2 kto "pracownik 1" dzień "12.12.2017 " start pracy "16:00" koniec pracy "18:00" pracował na "maszyna 1"błąd...
Google: excel sumowanie czasu. Jeden z wyników: http://www.youtube.com/watch?v=fSTtRFaME... Lenistwo....
Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.
W tym celu można skorzystać z programu Excel lub Arkuszy Google. W Internecie dostępne są bezpłatne szablony miesięcznych harmonogramów pracy na 2 zmiany. Możesz także dodać formuły, aby automatycznie sumować godziny pracy i sprawdzać, czy nie przekraczają one ustawowego limitu zgodnie z kodeksem pracy. Narzędzia takie jak Shift Scheduler lub TimeCamp...
Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...
Jak podzielić pełny etat na 5/8 i 3/8 excel Wykonałem prosty formularz który "prawie działa", dzielący etatowe godziny pracy na 3/8 i 5/8. Wszystko działa dobrze, jeśli pracuje na pełnych godzinach pracy bez tzw. 8:30; 9:30 itd. Jeśli wprowadzam "połowki" lub "piętnaski" i dzienny czas pracy nie wynosi 8h, wtedy na sumarycznej wartości arkusz zlicza...
Tak to excel 2010 ale nie chodzi o zwykłe sumowanie a o to by formuła mając zapisane godziny pracy dla każdego dnia w formie od do na końcu wyliczała sumę godzin przepracowanych w danym miesiącu, czyli wyliczała że np.1 maja ktoś pracował 8 godzin, drugiego 12 itp. ale by też uwzględniała uw i ch( czyli nie traktowała ich jako błąd tylko pomijała).
Witam Dzięki podpowiedziom kolegów stworzyłem szablon grafika i udostępniam go, być może komuś może się przydać. Do kolegi Prot, jednoznaczne oznaczenia się u mnie nie przyjęły ze względu na dość długą tradycję oznaczeń 8, 1, 3, więc troszeczkę oszukałem "system" i w kolumnie D do oznaczeń dopisałem dodatkową kolumnę która jest niewidoczna, a są tam...
Witam, Szukam obecnie najwygodniejszego rozwiązania do firmy w której pracuje. Sprawa wygląda następująco. Każdy z pracowników musi wypełniać co miesiąc plik excel'a z rozpisaniem każdego dnia. Wpisuje datę, godziny pracy, miejsce pracy, dodatki finansowe, stawkę dzienną, delegację, nazwę projektu, itp. Ostatnio jestem na etapie testowania aplikacji...
http://obrazki.elektroda.pl/7670155600_1... Mam następujący problem. Chciałbym by komputer zliczał następującą różnicę: Godzina zakończenia pracy - czas pierwszej przerwy - czas drugiej przerwy - godzina rozpoczęcia pracy. Mam na myśli sytuację, by komputer odjął np: od godziny piętnastej (koniec pracy) obie pół godzinne przerwy, a...
marek003, dzieki za odpowiedz. Moze troszke zle sie wyrazilem. od poczatku. Rate0 to wszystkie godziny pracy do 8 godzin Rate1 to wszystkie godziny powyzej 8 godzin Przyklad z reki: 07:30 - 13:00 praca w biurze = 5.5 godz Rate0, 0 godz Rate1 - proste JEZELI 13:00 - 18:00 praca u klienta = 2.5 godz Rate0, 2.5 godz Rate1 - takze stosuje funkcje JEZELI...
Witam, Bardziej zależy mi na ściąganiu danych z grafika na karty pracy itp. Tak aby grafikiem dało się " kontrolować" karty pracy itp. Automatycznie uzupełniało godziny nocne - praca w jakich godzinach urlopy wolne itp...
Bardzo dziękuję, ale ... wynik nie jest dobry, jest 68 a ma być 44 , strasznie to skomplikowane, wyjaśnisz mi jeszcze jak to wyprostować ? Dodano po 2 Aha! zsumowana jest też ta stała 24:00 :) Dodano po 3 wszystko ok, ale jak kopiuję tabelke sformatowaną przez Ciebie do innego arkusza to wyskakuje błąd tam gdzie godziny pracy przekraczają północ. na...
Nie możesz podzielić komórki dnia na zasadnicze i dodatkowe godziny pracy i po kłopocie?
Witam. Potrzebuję do ułatwienia sobie życia formułki w Excelu, która będzie wyliczać i sumować godziny pracy poszczególnych pracowników i to było bardzo łatwe do zrobienia. Teraz zastanawiam się w jaki sposób Excel ma traktować urlop jako 8 h wpisując sobie literkę U lub L4 w komórkę... W załączniku umieszczam przykładową tabelkę. Będę wdzięczny za...
excel godziny pracy excel formuły godziny pracy excel nocne godziny pracy
montaż nóżek telewizora gramofon bambino napęd elektryczny paralizator schemat
radio makita kabel brake radio
Słabsze świecenie diody LED pod szafkami – przyczyny i rozwiązania De Dietrich D13 – błąd czujnika temperatury lub przegrzania w zmywarce i kotle