excel godziny pracy

Znaleziono około 660 wyników dla: excel godziny pracy
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Jeśli chodzi o te dwa minusy, to służą one do zamiany wartości pseudotekstowej czasu "6:0" na liczbę (w tym przypadku 0,25). Natomiast co do funkcji MAKS.WARUNKÓW byłem przekonany, że ona już była dostępna w Excelu 2016, ale widzę, że jest dopiero w w wersji 2019. To trzeba poszukać jakiegoś rozwiązania zastępczego. Zamiast MAKS.WARUNKÓW możesz użyć:...

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 450
  • REKLAMA
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Rozpoczęcie pracy 20:00 koniec pracy 3:00 następnego dnia. Jak zrobić sumę komórek aby dało wynik 7:00 godzin pracy? =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1) lub jeśli format ogólny/liczbowy =JEŻELI(A1>B1;1+B1-A1;B1-A1)*... Edit: O, spóźniłem się :)

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3379
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1203
  • REKLAMA
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    Taka funkcja: [syntax=vbscript]Function SumujGodziny(z As Range) As Integer For Each d In z a = a + Val(Mid(d, 2)) Next SumujGodziny = a End Function [/syntax]

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1434
  • Excel - jak wyliczyć godziny pracy na stawkę wynagrodzenia

    Doba w Excelu to 1 (słownie: jeden), nie 24 ;) =JEŻELI(LUB(A7="";A6=&...

    Software serwis   27 Sie 2013 15:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2925
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    Tu masz częściowo policzone na więcej nie mam czasu (praca).

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6757
  • REKLAMA
  • Excel - Jak sprawdzić, czy godziny pracy mieszczą się w określonych przedziałach?

    Tak powinno być?

    Programowanie Początkujący   12 Sty 2014 22:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1053
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Można zmodyfikować Koleżanki tabelkę. Każdej osobie można przypisać trzy kolumny. Pierwsza kolumna byłaby godziną "od", druga byłaby godziną "do", trzecia byłaby różnicą godzin, można ją ukryć. Przy takim układzie rozwiązanie staje się dość proste. Przy koleżanki układzie rozwiązanie na makrach byłoby bardziej skomplikowane. W załączniku prosty przykład...

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 966
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3983
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o to, o czym pisałem wcześniej? Na lewo godziny, na prawo W, D, () a po środku suma+suma?

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2544
  • Excel - jak obliczyć godziny nocne i czas pracy bez dodatkowych tabel?

    A jak zamiast do kodu VBA Arkusza1 wstawisz moduł i tam umieścisz kod?

    Software serwis   18 Sty 2012 10:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4424
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Pamiętaj tylko że godziny pracy nie mogą przekroczyć godziny 24:00 bo formuła nie jest na to przygotowana. (nie mówiąc o nadgodzinach i nockach)

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3651
  • Excel - Obliczanie godzin pracy zespołu z uwzględnieniem godzin i weekendów

    Funkcja DNI.ROBOCZE (wcześniej NETWORKDAYS) liczy dni łącznie z pierwszym i ostatnim, trzeba na to uważać. W tym przypadku liczyłaby pracę od 8 pierwszego dnia do 18 dnia ostatniego. Zatem jeśli praca zaczyna się danego dnia później, a kończy wcześniej obie te poprawki należy odjąć. Jeżeli wynik ma być w godzinach i minutach, najwygodniej liczyć doby...

    Programowanie Początkujący   08 Lip 2014 12:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1530
  • REKLAMA
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11859
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3702
  • Excel - Jak poprawnie zliczać godziny nocne (22:00-6:00) w arkuszu?

    Nie zadziała w przypadku pracy powyżej 16 godz.

    Software serwis   12 Mar 2017 13:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4653
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Oj... a u mnie wszystko skaszaniło :/ jest tak : licze czas pracy kilku maszyn, w kolumnie O5:012 mam wyniki poszczególnych jednostek w formacie czas (gg:mm) w sytuacji gdy maszyna nie pracowała, mamy wynik : 0:00 , ale jak pracowała 24 godziny to też pokazuje 0:00 . Suma pracy ich wszystkich to zupełny kosmos ... format: niestandardowe [g]:mm daje...

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43744
  • Jak obliczyć w Excel 2003 godziny pracy minus 10 minut i mnożenie przez dni?

    Dziękuję Ci za odpowiedź. Z małą pomocą poradziłem sobie. Ktoś mi podpowiedział żeby zastosować funkcję "jeżeli". Całe rozliczenie zrobiłem w dwóch arkuszach. Pomnożyć chciałem różnicę wejść i wyjść pracownika z jednego dnia, żeby mieć minuty. Jeszcze raz dziękuję Ci za pomoc. Wstawiam plik w sumie wyjściowy z jakimiś absurdalnymi danymi :) Może komuś...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2018 20:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1152
  • Excel - jak obliczyć godziny dzienne i nocne przy zmianach dobowych?

    Trochę z ograniczeniami przykład na szybko, ale myślę że nikt 2 dni w pracy siedział nie będzie. Wersja Excela nie gra roli ;)

    Software serwis   15 Maj 2012 06:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2822
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Panowie mam taki problem excel nie chce mi dodawać godzin pracy a dokładnie mówiąc to nie chce dodawać minut. Chodzi mi o to że jak np. pracuje jednego dnia 11godz30minut a następnego tylko 11godz to excel podlicza mi 22godz a nie 22godz30minut proszę o pomoc bo już próbowałem różnych sposobów i nic nie działa. Dodano po 39 tu jest załącznik z moją...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84526
  • Jak stworzyć wykres 24-godzinny w Excelu z danymi o czynnościach?

    Prawdę mówiąc to nie wiem jak chcesz uzyskać wykres kołowy jeżeli przekraczasz 24 godziny. Wizualnie to będzie jakieś nieporozumienie. Może ci chodzi o wykres granta czyli harmonogram pracy w czasie? Co prawda excel ma "kłopoty" z wykresami granta. Trzeba trochę pokombinować i znać gdzie sa które parametry wykresu. w załączeniu przykład: A tu link z...

    Software serwis   07 Maj 2010 11:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5759
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    Gdyby to było takie proste :cry: Ten sposób zapisu jest dość niedogodny do rozwiązania klasycznymi formułami. Na razie doszedłem do takiego zapisu dla komórki CM4 i następnych w obrębie jednego dnia. [syntax=text]=JEŻELI(CZY.PUSTA($D4);0;(L...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 831
  • Excel - Jak poprawić formułę zliczającą godziny pracy i rozpoznać godziny nocne?

    Witam mam ogromną prośbę, muszę utworzyć grafik pracy pracownika ochrony (co już udało mi się zrobić) oraz powiązaną z nim kartę pracy i tu pojawiają się dwa problemy ponieważ kiedy w karcie pracy stosuję formułę=JEŻELI((Arkusz1!C7-Arkusz1!C8)&l... zliczającą mi ilość przepracowanych godzin w danym dniu...

    Software serwis   29 Maj 2013 07:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7026
  • Excel - Dodawanie dniówki na podstawie przepracowanego czasu pracy

    Wiesz co, za daleko to poszło tu pojawiają się jeszcze inne błędy. Musze to przemyśleć od początku. edit ----------------------------------------... Trzeba było tak zrobić od początku - nie było by tylu problemów. Skróciłem formułę ale dodałem "zamianę" danych co jest logiczne: Jeżeli godzina końca jest mniejsza od godziny początku to znaczy, że godzina...

    Software serwis   25 Sty 2015 05:37 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1926
  • Excel Przypisanie wartości komórkom bez wypełnienia LISTA OBECNOŚCI-KARTY PRACY

    Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...

    Software serwis   09 Wrz 2013 10:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7662
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2658
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu? Proszę o pomoc w 6 zagadnieniach

    Trafiłeś na mój dobry humor i zrobiłem ci "rakietę" :) Automat Wystarczyć zmienić datę w A1 i "kalendarz" sam się ustawi wraz z formułami i kolorkami. Wystarczy tylko wpisać godziny początku i końca. (na dany rok sprawdź "święta") Tylko nie przewidziałeś jednego. Mianowicie jeżeli człek jest na urlopie to jakie mu godziny wpiszesz? A jak się nie stawił...

    Software serwis   06 Gru 2012 22:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6225
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy w tygodniu i miesiącu?

    Google: excel sumowanie czasu. Jeden z wyników: http://www.youtube.com/watch?v=fSTtRFaME... Lenistwo....

    Software serwis   19 Paź 2013 19:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3558
  • Excel - Jak policzyć godziny pracy od 21:00 do 4:00?

    Witam Mam mały problem z excelem. Mianowicie chce policzyć w nim godziny pracy, przy normalnym dniu jest oke, problem zaczyna sie o północy gdy pracuje od 21 do 4:00. Przyznam sie że nie mam pomysłu jaka formułę mu zapisać.......................Z góry dzięki za pomysły. Orca

    Software serwis   10 Sie 2015 14:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 693
  • Excel - jak zliczać godziny pracy w różnych zmianach (I, II, III)?

    Witaj Ile i jakie dane będziesz gromadził?

    Software serwis   23 Kwi 2015 14:05 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1137
  • Excel - jak sumować godziny pracy w przedziale 24h od startu?

    Ja poszukuje metody na sprawdzenie czy w danym przedziale godzinowym (tj. 24h) nie jest przekroczone 10h pracy. O ile w zakresie godzinowym tj. od 00:00 do 23:59 nie ma problemu żeby to sprawdzić. Tak przy ruchomym czasie nie jestem w stanie sobie poradzić. Np: Jeżeli np. w pn. pracuje od 15-21 a następnego dnia od 8-16 to od godziny 15 w pn do godziny...

    Software serwis   02 Cze 2013 20:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5877
  • Excel - jak zliczać czas pracy przy wielokrotnym logowaniu pracowników?

    Na podstawie pliku czas_pracy.xls przygotowałem przykładowe makro. W skoroszycie czas dodałem w komórce A2 ilość pracowników wyszukaną funkcją =ILE.NIEPUSTYCH(A3:A5000). Dodałem nowy skoroszyt "Warunek" w którym znajdują się komórki z funkcjami wyszukującymi interesujące nas godziny : =BD.MIN(dane!$A:$D;C$1;$A$1:$B$2) i =BD.MAX(dane!$A:$D;D$1;$A$1:$B$2)...

    Software serwis   02 Lut 2013 16:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5262
  • Excel - grafik + listy pracowników z kilku obiektów

    nie ma dla mnie znaczenia w który dzień i komu zostaną oddane godziny. A powinno. Pomyśl. Jeżeli dany pracownik odbierze święto w tym samym miesiącu to nie ma sprawy - dla niego podstawą jest 144 godziny i tak ma być. Jeżeli jednak dany pracownik odbierze święto w grudniu to podstawą godzin pracy dla niego jest właśnie 152 Bo jeżeli będzie miał podstawę...

    Software serwis   13 Lis 2014 15:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5076
  • Excel – jak wykryć nakładające się godziny pracy pracownika w bazie danych?

    witam. próbuję stworzyć bazę danych w exelu dotyczących godzin pracy. dane są dodawane po kolei tj Wiersz 1 kto "pracownik 1" dzień "12.12.2017 " start pracy "14:00" koniec pracy "16:00" pracował na "maszyna 1" błąd godzin , błąd maszyn Wiersz 2 kto "pracownik 1" dzień "12.12.2017 " start pracy "16:00" koniec pracy "18:00" pracował na "maszyna 1"błąd...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2018 10:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 669
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Witam Poproszono mnie o przygotowanie arkusza który będzie dzielił godziny pracy na 3 zmiany. Ponieważ jestem samoukiem (mój rocznik nie miał w technikum excela) jak zwykle część udało mi się zrobić samemu na podstawie tego co wyczytałem na tym forum ale nie wszystko. Zatem godziny pracy: 1 zmiana 6-14 2 zmian 14-22 3 zmian 22-6 Jeśli pracownik przepracuje...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1971
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    Nie napisałaś jeszcze ważnej rzeczy: w której wersji Excela ma to pracować? Czas w Excelu zapisuje się z dwukropkiem tzn. np. 7:20 oznacza 7 h 20 min. Na takim zapisie można prowadzić obliczenia. Czas widoczny w komórkach to efekt formatowania. W rzeczywistości Excel interpretuje godziny jako części doby: 24 h = 1, a krótsze odcinki czasu są odpowiednimi...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 513
  • Excel: Jak stworzyć grafik pracy z rotacją stanowisk, np. Ewa na kasie i cukierni?

    Witam, ma ktoś może plik Excel z grafikiem i wyborem stanowisk? Jednego dnia Ewa jest na kasie a drugiego na drugiej zmianie w cukierni. Nie mogę nic sklecić :-((( AI: Czy masz jakieś konkretne wymagania dotyczące grafiku, takie jak maksymalna liczba godzin na zmianę lub określone dni wolne? Fajnie jakby liczył godziny pracy i dni robocze.

    Obsługa oprogramowania   17 Cze 2025 10:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 258
  • Excel: Jak poprawnie podzielić godziny etatu na 58% i 38% z ułamkami?

    Jak podzielić pełny etat na 5/8 i 3/8 excel Wykonałem prosty formularz który "prawie działa", dzielący etatowe godziny pracy na 3/8 i 5/8. Wszystko działa dobrze, jeśli pracuje na pełnych godzinach pracy bez tzw. 8:30; 9:30 itd. Jeśli wprowadzam "połowki" lub "piętnaski" i dzienny czas pracy nie wynosi 8h, wtedy na sumarycznej wartości arkusz zlicza...

    Obsługa oprogramowania   20 Lut 2025 16:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 156
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Czy ja mógłbym odświeżyć lekko temat i zapytać czy jest szansa żeby ktoś edytował ostatni plik który wstawił (at)marek003 bo interesuje mnie tylko jeden wiersz tej całej funkcji a mianowicie wiersz numer 3, gdzie mam godziny pracy, a widzę że w komórce E3 jest funkcja takiej długości że mi ręce opadły jak ty to w ogóle ogarnąłeś :D SZANUJE Chciałbym...

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 804
  • Formuła Excel do sumowania godzin pracy z uwzględnieniem urlopów i chorobowego

    Tak to excel 2010 ale nie chodzi o zwykłe sumowanie a o to by formuła mając zapisane godziny pracy dla każdego dnia w formie od do na końcu wyliczała sumę godzin przepracowanych w danym miesiącu, czyli wyliczała że np.1 maja ktoś pracował 8 godzin, drugiego 12 itp. ale by też uwzględniała uw i ch( czyli nie traktowała ich jako błąd tylko pomijała).

    Software serwis   01 Cze 2013 09:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10884
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Ty się dziwisz że nielogiczne ??? No to popatrz teraz jak to wytłumaczyłeś wcześniej z "kropką" w postaci: Mam nadzieje ze kwestie czasu mamy wyjasnione ;) 1/4 przerwy na lunch Praca w biurze 08:00 - 12:00 Rate0: 4:00 Rate1: 0:00 lunch _______12:00 - 12:15 Rate0: 0:45 Rate1: 0:00 kolejna praca 12:15 - 18:30 Rate0: 3:15 Rate1: 2:15 A jak to tłumaczysz...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4392
  • Excel – szablon grafiku pracy zmianowej 3-2-1, limity godzin, alerty przekroczeń

    Witam forumowiczów. Ponieważ ostatnio "awansowałem" w mojej firmie i muszę zapewnić obsadę pracowników na trzech zmianach chciałbym zapytać czy ktoś nie ma "gotowca" w excel-u który ustawiłby mi taki grafik wg następujących założeń: 1. Praca trzyzmianowa w systemie zmian 3-2-1-3-2-1 itd. 2. Max czas pracy 13 godzin po czym przerwa 11 godzin na dobę....

    Software serwis   22 Lut 2017 16:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 67143
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    Witam Dzięki podpowiedziom kolegów stworzyłem szablon grafika i udostępniam go, być może komuś może się przydać. Do kolegi Prot, jednoznaczne oznaczenia się u mnie nie przyjęły ze względu na dość długą tradycję oznaczeń 8, 1, 3, więc troszeczkę oszukałem "system" i w kolumnie D do oznaczeń dopisałem dodatkową kolumnę która jest niewidoczna, a są tam...

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18669
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    Możesz skorzystać z funkcji "lewy" i "prawy", później wszystko zamień na minuty(chociaż zliczając tylko godziny nie musisz)...dalej już chyba dasz sobie rade ;-) Ściślej w jednej komórce można taką funkcją: =JEŻELI(D5<>"";PRAWY(D5;2)-LEWY(D5... Oczywiście tyczy się komórki D5. Pozdro

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28427
  • Excel – jak obliczyć czas pracy bez przerw, odejmowanie przerw od godzin pracy

    http://obrazki.elektroda.pl/7670155600_1... Mam następujący problem. Chciałbym by komputer zliczał następującą różnicę: Godzina zakończenia pracy - czas pierwszej przerwy - czas drugiej przerwy - godzina rozpoczęcia pracy. Mam na myśli sytuację, by komputer odjął np: od godziny piętnastej (koniec pracy) obie pół godzinne przerwy, a...

    Software serwis   16 Mar 2013 18:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10203
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    Bardzo dziękuję, ale ... wynik nie jest dobry, jest 68 a ma być 44 , strasznie to skomplikowane, wyjaśnisz mi jeszcze jak to wyprostować ? Dodano po 2 Aha! zsumowana jest też ta stała 24:00 :) Dodano po 3 wszystko ok, ale jak kopiuję tabelke sformatowaną przez Ciebie do innego arkusza to wyskakuje błąd tam gdzie godziny pracy przekraczają północ. na...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36163
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Czy tak to miało wyglądać?

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1596
  • Eksport danych godzin pracy z formularza do excel (Wordpress, Acces?)

    Witam, Szukam obecnie najwygodniejszego rozwiązania do firmy w której pracuje. Sprawa wygląda następująco. Każdy z pracowników musi wypełniać co miesiąc plik excel'a z rozpisaniem każdego dnia. Wpisuje datę, godziny pracy, miejsce pracy, dodatki finansowe, stawkę dzienną, delegację, nazwę projektu, itp. Ostatnio jestem na etapie testowania aplikacji...

    Tworzenie WWW   08 Lut 2021 21:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 333
  • Excel – jak zsumować godziny pracy, kilometry i wyliczyć wynagrodzenie pracowników?

    Witam ! Poszukuje rozwiązania takiego problemu . Prowadzę działalnośc gospodarczą i zatrudniam kilku pracowników . Praca w róznych brygadach , w róznych miejscach , w róznym czasie i rózną ilościa godzin. chciałbym astosawać taki mechanizm aby pracownicy albo wysyłali w excelu plik z liczba godzin i np. przejechanych kilometrów dsmochodem służbowym...

    Programowanie Początkujący   11 Gru 2012 22:05 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2316
  • Excel - Jak scalić arkusz z godzinami pracy i ewidencją urlopów?

    Witam W nowym roku zamarzyło mi się ułatwienie prowadzenia ewidencji czasu pracy i urlopów. Potrzebuje stworzyć arkusz który będzie zliczał godziny przepracowane ( tak do wypłaty) i dni urlopowe w sieci znalazłem ewidencje urlopu mam już arkusz zliczający godziny ale nie mogę tego scalić w taki sposób by wpisując godziny pracy lub urlopu wczytywało...

    Software serwis   04 Sty 2019 19:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1320
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Nie, chodzi o odjęcie ostatniej godziny danego dnia (w tym przypadku 14:15 od pierwszej - 10:05. Automatycznie dla każdego dnia (wiele wpisów z tą samą datą).

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 819
  • Jak w Excelu zliczać godziny pracy i uwzględniać urlopy i L4?

    Witam. Potrzebuję do ułatwienia sobie życia formułki w Excelu, która będzie wyliczać i sumować godziny pracy poszczególnych pracowników i to było bardzo łatwe do zrobienia. Teraz zastanawiam się w jaki sposób Excel ma traktować urlop jako 8 h wpisując sobie literkę U lub L4 w komórkę... W załączniku umieszczam przykładową tabelkę. Będę wdzięczny za...

    Obsługa oprogramowania   03 Lut 2019 20:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1056
  • EXCEL - Jak stworzyć skoroszyt z automatycznymi kartami pracy?

    Witam, Bardziej zależy mi na ściąganiu danych z grafika na karty pracy itp. Tak aby grafikiem dało się " kontrolować" karty pracy itp. Automatycznie uzupełniało godziny nocne - praca w jakich godzinach urlopy wolne itp...

    Obsługa oprogramowania   02 Kwi 2020 12:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 618
  • Excel – automatyczne sumowanie godzin pracy od niedzieli do soboty w tabeli

    Jest taka możliwość, przecież już napisałem - było w załączniku. To co teraz trzeba zrobić to skopiuj-wklej na dobrą sprawę. Z formułą nie ma żadnego dramatu - dramat byłby, gdybyś chciał to liczyć standardowymi funkcjami Excela. Przy zastosowaniu funkcji, którą dla Ciebie napisałem stosowanie JEŻELI jest już zbędne (wszystkie linijki mojego kodu zaczynające...

    Software serwis   12 Kwi 2013 01:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4278
  • Excel - obliczanie godzin nocnych w pracy na podstawie raportów czasu

    Witam, Mam pewien problem. Potrzebuję policzyć ile godzin w czasie pracy pracownika trafia w godziny nocne. Wg przepisów jest limit ilości godzin które pracownik może przepracować w nocy i chciałbym móc to sprawdzać na podstawie raportów z zegara w firmie (odbijanie czasu wejścia i wyjścia). Forma zapisu to: A1 Godzina rozpoczecia pracy B1 Godzina zakonczenia...

    Software serwis   01 Lip 2014 22:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1071
  • Excel: Jak przeliczyć godziny nadliczbowe na dni przy 8-godzinnym trybie pracy?

    Zrob jak kolega radzi. Jesli masz liczbe godzin w rubryce A1 to do rubryki B1 wpisz formulke SUM(A1-8) jesli masz 8-mio godzinny dzien pracy. Jesli ktos pracuje w jednym dniu 22h to ma nie 2 dni robocze i 6 godzin nadliczbowych, tylko jeden dzien pracy + 14 h nadliczbowych. Dodano po 2 Takich kombinacji z dniowkami nadrabianymi to jak widzisz nawet...

    Software serwis   04 Maj 2012 17:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 18694
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Witam, przeczytalem kazdy temat na forum zwiazany z obliczanie czasu pracy I albo wychodza jakies bledy nawet przy najprostszej formule albo w ogole nie chce obliczac nic, zagubilem sie a potrzebuje to zrobic niestety na jutro. działalo do momentu kiedy start pracy i koniec byl w tej samej dobie jednak kiedy start pracy byl powiedzmy 14:00 i koniec...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4953
  • EXCEL - Jak sumować komórki z czasem pracy i dodatkowymi godzinami?

    Nie możesz podzielić komórki dnia na zasadnicze i dodatkowe godziny pracy i po kłopocie?

    Software serwis   30 Mar 2016 11:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1020
  • Excel - Tworzenie wykresu liniowego dla godzin pracy murarza i pomocnika

    Cześć, mam banalny problem ale już zapomniałem jak to się robi :-) Chodzi o zrobienie prostego wykresu (najlepiej liniowego) w Excelu (jakakolwiek wersja), który obrazowałby pracę murarza i jego pomocnika w okresie jednego miesiąca. Dla murarza i pracownika podane są godziny pracy. Wszystko znajduje się w załączonym arkuszu. Proszę o wskazanie jak zrobić...

    Programowanie   10 Sty 2016 14:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1302
  • Excel - Jak obliczyć różnicę godzin pracy bez zamiany na dni?

    Problemu niestety nie rozwiązałem, ponieważ włąśnie chodziło mi o to żęby godziny wychodziły ujemne. Problem rozwiązałem w sposób prosty, poprostu godziny przepracowane wpisałem jako liczbę :)

    Software serwis   09 Sty 2013 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3873
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Witam, w związku z końcem roku poruszam wciąż żywy temat. Ewidencja czasu pracy :) Tematów i informacji na ten temat jest całą masa. Nie ukrywam, że nie jestem mistrzem excela. Coś ogarniam ale jest to dla mnie jednak mozolna praca. W załączniku dodaję plik. Są tam 4 zakładki (2 istotne "STYCZEŃ 17" i "STYCZEŃ STARY"). Do tej pory posługiwałem się wzorem...

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1278
  • Formuła w excel do przeliczania czasu pracy na pieniądze

    Czas ustawiłam w A1, A2, D1 Walutę w F1, H1 I non stop wyskakują te krzaki w D1 po wpisaniu godziny w A1

    Obsługa oprogramowania   25 Lis 2020 23:31 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 1173
  • EXCEL zliczanie czasu pracy ponad 8h oraz z uwzględnieniem godzin nocnych

    Witam zależy mi na prostej formule z którą nie mogę sobie poradzić a mianowicie. 1.Zakładam że czas normalnej pracy to 8h ( od 8.00 - do 16.00) 2. Nadgodzina to od 6:00 do 8:00 oraz od 16:00 do 22.00 i jest to liczone +50% stawki podstawowej 3. Godziny nocne z zakresu od 22:00 do 6:00 wyliczane jako 100% stawki podstawowej W załączniku plik na pewno...

    Software serwis   12 Kwi 2018 10:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2649
  • Eksport godzin pracy z Viso ST do Excela - jak dodać brakujące dni miesiąca?

    Witam, mam godziny pracownika exportowane z Viso ST do Excela. Załącznik poniżej. Program exportuje dni w których jest jakaś wartość. Zastanawiam się teraz w jaki sposób masowo dodać brakujące dni miesiąca. Czy Excel coś takiego umożliwia? https://obrazki.elektroda.pl/1480679700_...

    Obsługa oprogramowania   17 Maj 2021 09:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 414
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Witam, Jest sporo tematów przeglądałam wszelkie fora i niestety nie mogę sobie poradzić z obliczeniem czasu pracy- wyskakuje mi błąd i dodatkowo mam problem z godzinami nocnymi... Zamieszczam w załączniku plik, żeby było wiadomo o co mi chodzi. Przy robieniu grafiku dla pracowników w jednej komórce jest format niestandardowy w formacie gg:mm, gdyż pracownik...

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10121
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Niestety w dni kiedy nie pracuje arkusz zle liczy godziny pokazuje ze przepracowalem 14h w stawce 1x mimo ze nie pracowalem w ogole. poniedzialek jest inny niz sroda.... plik ze zmienionymi godzinami:..

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3375
  • Excel - formuła do obliczania godziny końca zadania z uwzględnieniem dni tygodnia

    Potrzebuje pewną formułe, sposób, który pozwalałby na pewną rzecz. Otóż mam dane w postaci rozpoczęcia zadania o określonej godzinie danego dnia, nastepnie po podaniu czasu (minuty/godziny) program sam przelicza kiedy nastapi koniec zadania (o której godzinie), np: wpisuje rozpoczecie zadanie o godzinie 6.00 w poniedziałek, podaje wartość 40 godzin,...

    Obsługa oprogramowania   31 Gru 2021 11:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2872
  • Excel – formuła do podsumowania godzin pracy z mnożnikiem 1,7 i przerwą po 13

    Trudne... ale wykonalne w pol godziny ;D. nie mam czasu sprawdzic, ale powinno byc ok. Pisalem w OpenOffice, wiec nie wiem czy na excell ruszy bez problemow. Jak cos moge rzucic orginal z OpenOffice. Pozdrawiam.

    Software serwis   01 Cze 2007 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1596
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu przy ewidencji czasu pracy?

    mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc

    Software serwis   03 Lut 2014 22:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9763
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1701
  • Excel - czas pracy - Obliczanie czasu pracy z różnymi stawkami godzinowymi

    Cześć wszystkim, Muszę stworzyć arkusz zliczający godziny pracy pracowników oraz podliczający ich wynagrodzenie biorąc pod uwagę zmienną stawkę godzinową zależną od tego w jakich godzinach wykonywana jest praca. Problem polega na tym jak prawidłowo obliczyć kwotę dniówki jeśli w czasie pracy minęła północ oraz jak policzyć ilość konkretnych godzin z...

    Obsługa oprogramowania   21 Lip 2019 17:12 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1134
  • Excel - jak obliczyć czas pracy z przerwami w zależności od godzin?

    Witam Mam następujący problem muszę napisać formułę która by obliczała czas pracy pracownika: - jak ludzie maja 1 lub 2 lub 3 godzin pracy to wynik jest taki sam - jak maja 4 godziny lub 5 godzin to odejmuje 15 min przerwy czyli czas pracy to 3h45min lub 4h45min - jesli maja 6 h to przerwa 30min to 5h30min pracy - jesli maja 7h to przerwa 45min to 6h15min...

    Software serwis   13 Lis 2010 08:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1361
  • Excel VBA _ liczenie czasu pracy z uwzględnieniem czasu na przerwy zmianowe

    Witam, Dzięki Waszej pomocy stworzyłem raport produkcyjny w którym wykorzystałem makro do wstawiania aktualnej daty i godziny w komórce po dwukrotnym kliknięciu. Problem z jakim się zwracam to rozliczanie czasu pracy z uwzględnieniem czasu przerwy ustalonej o odpowiednich porach. W załączniku zamieszczam roboczy plik w którym chciałbym zliczać czas...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2021 22:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1353
  • EXCEL - Automatyczne przenoszenie danych sprzętu do kosztów robót

    Jeżeli chodzi o godziny pracowników to juz funkcje mam zastosowaną. Gorzej z sprzętem ponieważ należy utworzyć funkcję która do odpowiedniej pracy i pracownika wczyta odpowiedni sprzęt - o ile to możliwe.

    Obsługa oprogramowania   17 Lut 2020 13:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 621
  • Excel - odpracowanie godzin w dowolny dzień tygodnia i uwzględnienie urlopów/L4

    Godziny do odpracowania liczy już poprawnie, ale nadal przy takim układzie jak teraz wpisałem pokazuje, że pracownik powinien mieć wypłacone nadgodziny pomimo, że etatowe godziny się zgadzają. Drugi problem to wpisując L4 powinno liczyć dniówkę pracy a urlop bezpłatny jako godziny do odpracowania.

    Software serwis   23 Mar 2015 13:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1251
  • Excel wyznaczenie końca pracy - Wyznaczenie czasu pracy urządzenia

    Cześć! Nie zmieniałem wszystkich formuł tylko zrobiłem jedną z boku do wglądu. Pamiętaj, że datę i czas reprezentuje liczby np. 25 październik 16:40 to 42668,69 gdzie 42668,00 to 25.10.2016 a 0,69 to godzina 16:40. Do wyliczenia godziny w komórce zakończenia pracy użyłem funkcji modulo, która „wyciąga” końcówkę. Resztę zrozumiesz z formuł....

    Software serwis   30 Paź 2016 10:49 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1029
  • Excel - jak obliczyć datę i godzinę zakończenia zadania z wyłączeniem weekendów?

    Witam, poszukuję formuły, która umożliwi mi wyliczenie daty i godziny zakończenia zadania. Uwzględniając czas pracy od 6:00 do 24:00 i wolne weekendy (sobota, niedziela). Coś podobnego jest w tym temacie tylko w odwrotną stronę: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Mam wyliczone czasy wykonywania danych zadań. Chciałbym,...

    Obsługa oprogramowania   15 Sty 2020 22:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 375
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    13 to liczba godzin przerwy w pracy firmy od 18-tej do 7-mej, którą trzeba dodać do godziny zakończenia zadania, jeżeli miałoby wypaść w okresie tej przerwy.

    Software serwis   29 Lip 2014 10:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3171
  • excel 2010 - jak obliczyc roznice miedzy datami w godzinach

    Jak wyzej... komorka a1 to data 2015-04-01, b1 to godzina 09:40 komorka c1 to data 2015-04-07, d1 to godzina 13:09 jak obliczyc roznice miedzy tymi datami tak by policzylo mi tylko dni robocze a do tego liczylo tylko godziny pracy tj 09-17? Jest to do ogarniecia jakas formula wogole?

    Software serwis   08 Kwi 2015 11:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2097
  • Excel - Liczenie przepracowanych godzin świątecznych

    Witam Potrzebuję formułę, która obliczy mi przepracowane godziny świąteczne. Problem polega na tym, że praca może się zacząć o każdej porze dnia i nocy i może trwać dowolnie długo. Praca będzie od poniedziałku do niedzieli. Dodatkowo dni świąteczne liczone są w godzinach od 7:00 w niedzielę (lub święto) do 7:00 w poniedziałek (lub następnego dnia) ....

    Obsługa oprogramowania   06 Lis 2018 14:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1206
  • Jak w Excel 2007 liczyć nadgodziny i sumować godziny miesięczne?

    W kolumnach H oraz I również należy zastosować tam Jeżeli (i na przykład w warunku sprawdzać w arkuszu danego miesiąca, czy liczba godzin pracy (suma na dole dokumentu) jest większa od zera, czy nie. Jeśli jest większa od zera - to liczyć tam co się chce, a jeśli nie jest, to wpisywać pusty ciąg. Ukrywanie zer również zrobisz funkcją Jeżeli. W warunku...

    Obsługa oprogramowania   13 Lis 2018 13:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 801
  • EXCEL - Liczenie robocizny / godzinówka - gdzie jest tu jest błąd

    Witam Kolejny temat z excel'a :) jakiś rok temu napisałem taką formułkę do liczenia kosztu produkcji, liczy stawka za godzinę * czas pracy * "ZUS" no i do tego wyodrębnia godziny nocne * 1,2 problem w tym, że nie liczy pewnych zakresów jak w załączonym pliku;/ może łatwiej byłoby zapisać to w VBA??

    Software serwis   04 Mar 2013 15:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2682
  • Formuła Excel do obliczania nadgodzin: 8h nominalne, 50% do 10h, 100% powyżej 10h

    Potrzebuję pilnej pomocy: Proszę o stworzenie formuły która policzyć nadgodziny: Pierwsze 8 godziny pracy to nominale: N Powyżej 8h pracy do (10 godzin przepracownych): 50% I powyżej 10 godzin pracy to: 100% Proszę o pilną odpowiedz lub plik .xls Dodano po 2 Załącznik Załącznik Załącznik ZałącznikZałącznik Załącznik

    Software serwis   08 Lis 2016 19:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1719
  • Excel - automatyzacja kart pracy z synchronizacją kalendarza i kontrolą dostępu

    Cześć wszystkim, z góry przepraszam jak umieściłem wątek w złym dziale. Potrzebuję pomocy z Excelem (lub podobnego innego rozwiązania). Mam dużą liczbę pracowników, którzy muszą codziennie wypisywać mi karty pracy, co jest męczące zarówno dla nich jak i dla mnie. Poza tym marnowanie papieru w skali roku jest ogromne co mnie osobiście boli. Moi pracownicy...

    Obsługa oprogramowania   29 Sty 2018 14:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1590
  • Program do zliczania godzin pracy nad projektem. Może być nawet w excelu

    Zrozumiałem inaczej :) Pracownik zaczyna coś w czwartek o 9:00, kończy w środę o 13:15. Excel ma policzyć ile to godzin. Jeden pełny dzień pracy to 7,45 godz. odliczając przerwę. Odejmujemy daty. Od otrzymanej liczby odejmujemy 2 (pierwszy i ostatni dzień) oraz ewentualne święta (jest 11 w roku wyłączając Wielkanoc i Zielone Świątki, które przypadają...

    Programowanie Początkujący   18 Paź 2011 08:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5678
  • Excel - Jak obliczyć ilość zmian pracy z zakresu dat?

    Coś cisza w temacie :) Pozmieniałem godziny i zdaje się, że z odejmowaniem reszty z dzielenia raczej będzie kicha. Uprę się jednak przy formułach arkuszowych. Chyba stare, sprawdzone JEŻELI(która_godzina) będzie w tym przypadku działać prawidłowo. Przetestuj... Edit: Uprościłem >> zmiana załącznika.

    Programowanie Początkujący   08 Paź 2012 22:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1821
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Witam - podobny problem do mojego - skorzystałem w prawdzie z podpowiedzi jednak warunki nie do końca pasują do moich (próbowałem na różne sposoby) Chciałbym ażeby w kolumnie C pokazywała się różnica pomiędzy wartościami czasów A3 - A2. W wyniku zostały pominięte godziny z poza godzin pracy pomiędzy 17;00 a 8:00 rano następnego dnia (również poza) niedzielami...

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 738
  • Arkusz kalkulacyjny, obliczanie godzin pracy, zmiana hh:mm na liczbę

    Witaj. Pierwsza rzecz - godziny od minut rozdzielamy dwukropkiem, nie przecinkiem. 16,30 to liczba 16,3, a 16:30 to godzina 16 i pół godziny (czyli dla obliczeń 16,5). Format godzinowy, a nie liczbowy, bardziej nadaje się do wyświetlania czasu. Wynik zsumowanych czasów pracy natomiast można wyświetlić jako liczbę (i wtedy, ze względu na sposób, w jaki...

    Obsługa oprogramowania   05 Lis 2018 19:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1152
  • Excel: Zachowanie formatowania przy wpisywaniu godzin w dni wolne i zliczanie nadgodzin

    Witam mam grafik z ewidencją czasu pracy, dni ustawowo wolne (niedziele, święta itp.) są oznaczone kolorem czerwonym i x w komórce, formuła która to formatuje wygląda tak: =LICZ.JEŻELI(C6:AG6;$AV$5) komórka AV5 jest sformatowana właśnie na kolor czerwony i wstawiony x. Od pewnego czasu muszę pracować w niektóre niedziele, i po wpisaniu godzin...

    Software serwis   26 Mar 2012 22:14 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 11200
  • Excel - jak sformatować komórki do przeliczania godzin na stawkę w euro?

    Mam problem z prawidłowym ustawieniem formatowania komórki tak żeby przeliczało godziny pracy na stawkę w euro.Czy w poniższej tabeli może ktoś ustawić tak aby wyszedł prawidłowy wynik. Próbowałem z różnymi ustawieniami i zawsze coś nie tak wychodzi

    Software serwis   09 Wrz 2012 13:43 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1986
  • Jak zbudować UPS z akumulatorem samochodowym do wentylatora 30W i pompy 120W?

    Ja również przerabiałem temat zasilania awaryjnego do pieca miałowego. Kupiłem UPS Smart 1400 z akumulatorami żelowymi 18Ah firmy SSB. Pobór prądu przez układ pieca to około 150W. Przy czym sam UPS obojętnie czy na podtrzymaniu, czy podczas ładowania akumulatorów pobiera zawsze około 30W non stop. Razem daje to 180W. UPS wyłącza układ jeżeli podczas...

    Początkujący Elektronicy   05 Maj 2017 12:25 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 8277
  • Excel - Zmiana obszaru wydruku w zależności od koloru komórki w odniesieniu

    Witam Potrzebuję stworzyć grafik oraz odnośniki w postaci kart pracy w kolejnych arkuszach dla każdego pracownika.Każdy arkusz ma posiadać cztery karty pracy z czego ze str 1(obszaru wydruku) na umowę o pracę a str 2 umowy zlecenie. 1.Czy istnieje funkcja albo sposób dzięki któremu po zmianie koloru komórki "Pracownicy" zmieniłby się obszar wydruku...

    Software serwis   03 Mar 2017 14:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1800
  • Excel - Jak dodać dzień i zmodyfikować ewidencję pracy pracowników?

    Witam, ponawiam temat. mam problem własnie z uzyskamiem takiego harmonagramu tj wypbieram miesiac i rok i automatycznie wyskakują mi dni tygodnia i świeta. mam rownież problem dotyczacy zliczania godzin tj , jezeli przeciągam aby zliczyło mi godziny to w dniu wolnym zmienia sie na #ARG , czy jakoś można to zrobic abym tych dni nie musiała w kółko poprawić....

    Software serwis   11 Sty 2016 20:23 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 11079
  • Excel - formuła sprawdzająca czy w danych komórkach jest liczba.

    Witam, Potrzebuję formuły, w następującej sytuacji: W komórkach J12:J15 mam wpisane liczby godzin pracy. Jeśli pracownik wpisze zamiast liczby godzin symbol UO - opieka nad dzieckiem to program powinien w tym miejscu policzyć mu normalne godziny pracy z innych takich samych dni w tym tygodniu (bo w komórkach J12:J15 są 4 czwartki - każdy w innym tygodniu)....

    Software serwis   25 Wrz 2015 10:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 744
  • [VBA] Excel - Makro do dodawania/usuwania 0 i 0111- w kolumnach

    Dziękuję za odpowiedz. Dobrze kolega zrozumiał. Jak jest zero to odejmnij. Jak nie ma zera to dodaj zero. Tak sama z druga wartością. Juz tlumacze sens. Codziennie dostaje raporty w których występują wartości z zerem lub bez zera. Żeby makro moglo uzupełnić dane(wartości duplikujące) to musze miec dane jednakowe. Jak nie mam jednakowych danych to musze...

    Programowanie   01 Cze 2018 10:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1323
  • EXCEL wczytaj z pliku CSV - bezpośrednie wczytanie do komórki

    Witam Jestem tu nowy i chcę o coś się poradzic...mianowicie. Mam plik csv z rejestracji czasu pracy zawiera on dane : date godzinę przyjścia do pracy, godzinę wyjścia z pracy... chce stworzyć w excelu taką tabelkę która też zawierała by to samo co plik csv czyli date i godziny i tylko zeby nie pisać ręcznie chcę aby mi te dane wczytywało w odpowiednie...

    Programowanie   22 Kwi 2014 13:14 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2382
  • Excel - formuły do zliczania nadgodzin, nocki i dodatków za soboty

    Jak skopiuję formułę w komórce F18 z góry na dół to excel wykazuje godziny zasadnicze również w sobotę, a według przepisów nie powinno się wykazywać godzin zasadniczych w soboty, niedziele i święta, dałoby to się jakoś zmodyfikować? Dodano po 6 Dodatek 20% z minimalnego wynagrodzenia podzielony przez liczbę godzin w miesiącu wg normy jest u nas naliczany...

    Software serwis   27 Sie 2012 14:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 19617
  • VBA Excel automatyczne dodanie daty i zmiany pracy w systemie 3- zmianowym

    Witam! Zna może ktoś sposób aby przypisać makro lub funkcję aby w momencie "kliknięcia" przycisku automatycznie wypełniało/ aktualizowało komórkę C2 i wpisało datę rozpoczęcia zmiany roboczej a w komórce D2 wpisało zmianę roboczą (I II, III) jaka jest w momencie wstawiania raportu? I zmiana trwa od 06:00 do 14:00 I zmiana trwa od 14:00 do 22:00 I zmiana...

    Obsługa oprogramowania   20 Lut 2018 11:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2037
  • Excel - Jak sprawdzić obecność pracowników w godzinach otwarcia placówek?

    Mam następującą sprawę. Robię plik który wesprze grafik. Potrzebuje aby system sprawdzał czy osoby są w pracy od otwarcia do zamknięcia placówki bo przychodzą na rożne godziny do pracy i o różnych wychodzą. Pracują także na różnych placówkach. Nie wspomnę że w soboty są inne godziny otwarcia niż w tygodniu. Mamy zatem takie dane jak w załączniku: 1)...

    Programowanie Początkujący   24 Wrz 2014 12:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1050
  • Excel - Długość i wysokość wyciętego pierścienia

    Skoro to takie łatwe to wykaż się swoją wiedzą"dzięki za pomoc" Ja nic nie muszę wykazywać ani udowadniać. Kiedy poznawałem Excel, włożyłem w to masę czasu i pieniędzy. Czasu, wysiadywałem godziny nad przykładami i help'em ( nie był w polskiej wersji ), pieniędzy, kupowałem książki o Excel aby dowiedzieć się jak najwięcej. Poznawanie Excel kosztowało...

    Software serwis   25 Mar 2013 21:27 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1863