excel formuły godziny pracy

Znaleziono około 105 wyników dla: excel formuły godziny pracy
  • Excel - Jak dodać godziny pracy z minutami w nieregularnych przedziałach?

    To akurat nie wymaga za bardzo formuły!

    Software serwis   11 Sty 2011 21:21 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6727
  • Excel 2003: Formuła dodająca 4 godziny pracy z uwzględnieniem weekendów

    Na poprzednim forum miałeś kłopot z liczeniem formuł jeżeli nie ma daty. Jeżeli nie chcesz by ci wyliczało kiedy nie ma daty, formuły liczące z danej komórki zamknij w funkcji "jeżeli" np. (jeżeli w A1 jest data). =Jeżeli(A1="";""; i tu cała wcześniejsza formuła - bez równa się)

    Software serwis   20 Lut 2009 14:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3968
  • REKLAMA
  • Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj pytanie Sztucznej Inteligencji

    Czekaj (1min)...
  • Excel - Jak stworzyć formułę do liczenia godzin i zmian w grafiku pracy?

    Możesz połączyć funkcje z tekstem i zrobić np. wyświetlanie ilości wg przykładu, możesz zsumować razem 12 i 8 ... Opcji jest mnóstwo, tylko od Twojej inwencji zależy co i jak zrobisz :) I korzystaj z odwołań względnych, mieszanych i bezwzględnych, można wtedy łatwo przeciągać i kopiować formuły :)

    Obsługa oprogramowania   24 Kwi 2020 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2784
  • REKLAMA
  • Excel - Jak poprawić formułę zliczającą godziny pracy i rozpoznać godziny nocne?

    Dziękuję, mogę zastosować manewr z 6:59 i jest ok. I ostatni problem mam z sumowaniem godzin z całego miesiąca na grafiku. Czy ma Pan na to jakiś pomysł. Może mogę zsumować formuły wyliczające ilość godzin na karcie pracy?

    Software serwis   29 Maj 2013 07:09 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6990
  • Excel podział godzin pracy na zmiany

    Po wpisaniu godzin znowu mam 16-stki Sorry, rzeczywiście formuły w tablicy (od A do O) są "przeciągnięte" tylko do wiersza 19 :oops: - musisz je przeciągnąć do końca tabeli :idea: zaokrąglenie godzin do 30min to wystarczy zmienić w kolumnie G i H ? Tak wystarczy w tych kolumnach - chodzi jednak o to żebyś nie próbował dwukrotnie zaokrąglać - raz w...

    Obsługa oprogramowania   14 Gru 2021 09:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1890
  • Microsoft Excel - Liczenie czasu pracy prosze o pomoc z formułami.

    W kolumnie F masz formuły: E7 - B7, czyli 33 godz - 2 godz = 1 dzień i 7 godz. Excel pokazuje Ci tylko 7 godz a w domyśle masz 31 godz. Dlatego pokazuje Ci taką sumę godzin. Popraw projekt od początku.

    Software serwis   03 Sie 2015 06:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1059
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    tylko ta wpisana funkcja w tamtym pliku Masz alternatywę :D : albo zbudujesz tabelę dokładnie taką jak w "tamtym pliku" (z podaniem przerw na "Lunch" itd :D ) i wykorzystasz "tamtą formułę" ; albo dla swojej prostej tabeli :!: wykorzystasz przedstawione prostsze formuły :cunning:

    Obsługa oprogramowania   28 Maj 2020 07:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 765
  • REKLAMA
  • Excel bez VBA - Liczba godzin od finiszu pracy do startu najbliższej godziny

    Ten układ danych jest bardzo niedogodny do obliczeń. Dane powinny być umieszczone w kolejnych wierszach w taki sposób, żeby w tej samej kolumnie były analogiczne dane. Inaczej obliczenia stają się nieczytelne i trudno kopiować formuły. W załączniku próba rozwiązania z kolumnami pomocniczymi po prawej stronie. Uwaga: w I27 inna formuła.

    Obsługa oprogramowania   26 Sty 2023 20:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 435
  • Excel - formuły do zliczania nadgodzin, nocki i dodatków za soboty

    Dobrze by było jak te formuły miały charakter stały, uwzględniając np. zmianę dnia w tygodniu (ponieważ inaczej rozlicza się godziny w dzień roboczy, a inaczej w święto). Zrób dodatkową kolumnę, którą będziesz wyróżniał dzień wolny/sobota-niedziela/święto od normalnego dnia pracy. Wtedy wartość z tej kolumny ta może posłużyć za warunek do zmiany sposobu...

    Software serwis   27 Sie 2012 14:00 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 19536
  • Formuła Excel do sumowania godzin pracy z uwzględnieniem urlopów i chorobowego

    Tak taką formę wybrałam jednak z pewnych względów grafik powstaje najpierw a karta pracy później i te dwa dokumenty są tworzone przez dwie różne osoby. Najpierw jedna robi grafik i dobrze by było gdyby grafik posiadał sumowanie a pod koniec miesiąca druga na podstawie tego grafiku robi kartę pracy i ta pierwsza nie ma dostępu do karty pracy więc nie...

    Software serwis   01 Cze 2013 09:23 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 10863
  • REKLAMA
  • Excel - jak zautomatyzować liczenie godzin pracy i dni wolnych?

    mrx nie bądź takim czarnowidzem :) da się zrobić obliczenia i na tym co autor przedstawił. Ale formuła jest trochę zawiła. Kłopot polega jednak na systematyczności danych i kolejnych warunkach o których autor nie wspomniał. Oprócz "off" i "f" jest jeszcze "offf", "inv", "dos" itd. a dla excela musi być jasne jak to policzyć (czy to 0 czy 8 czy dzień...

    Software serwis   12 Lis 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 11835
  • EXCEL 2010 - Zliczanie godzin pracy, system 3 zmianowy

    Dzień dobry, Przy obliczeniach związanych z godzinami należy pamiętać, że Excel pamięta godziny jako ułamki doby, a to co jest wyświetlane, to tylko kwestia formatu. Jeśli chce Pan wyświetlić godzinę zegarową, to format powinien być np. g:mm, a jeśli liczbę godzin (także powyżej 24) to [g]:mm. W Pana podsumowaniach formaty były błędne, a formuły dziwne....

    Software serwis   07 Cze 2013 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3687
  • Excel: Jak stworzyć grafik i podsumowanie godzin pracy z symbolami?

    JEstem początkująca w excelu a potrzbuję zrobić grafik dla pracowników. Pozwolę sobie zacząć od początku - to są absolutnie podstawowe formuły, jak dostałaś pracę bez podstaw znajomości pakietu? Robisz sobie sumę, zakres, dajesz "A" i masz sumę wystąpień "A" dla danego pracownika, analogicznie z "B". Gotowej formuły Ci nie podam, bo nawet nie wiem...

    Obsługa oprogramowania   31 Paź 2024 08:03 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 354
  • Excel - Jak zliczyć godziny pracy przez północ?

    Jeżeli chodzi Ci tylko o te konkretne godziny czyli od 20:00 do 3:00 (bo podejrzewam że na taką minn. zmianę chodzisz) to możesz to zrobić w następujący sposób: =SUMA(A1-B1)-10 gdzie: A1 - godzina 20 B1 - godzina 3 Oczywiście ten sposób działa prawidłowo tylko w przypadku godzin które podałeś. Pomyślę, może znajdę bardziej uniwersalny sposób na obliczanie...

    Software serwis   01 Kwi 2011 13:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3337
  • [Excel] Jak stworzyć arkusz do rozliczania godzin pracy z automatyzacją?

    Z pomocą nie ma problemu. Sugeruję jednak żebyś stworzył sobie jakieś przykładowe formy arkuszy z danymi i miejscami na oczekiwane wyniki. Wtedy łatwiejsza jest pomoc w stylu gdzie jakiej formuły (lub makro) użyć.

    Software serwis   31 Maj 2010 13:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 13080
  • Excel 2007: Jak obliczyć czas pracy z godzinami nocnymi?

    Nie zauważyłem wcześniej tego sumowania. Czyli wracamy do liczb. Poprawiłem formuły, wpisałem zera w formacie tekstowym zrozumiałego dla CZAS.WARTOŚĆ. Pamiętaj, że formuła CZAS.WARTOŚĆ(PRAWY("1:00-5:00";5)) zwróci błąd. Czas płynie tylko w jednym kierunku i nie może być minusowy, nawet w Excelu... Zerknij do załącznika, nie sprawdzałem poprawności sumy....

    Software serwis   29 Gru 2011 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10106
  • Excel obliczanie godzin roboczych przy dwóch założeniach

    Mam do policzenia czas trwania procesu, jeżeli zaczął się on 2018-02-12 16:59 a zakończył się 2018-02-13 07:45. Czas pracy jest liczony tylko od godziny 7:00 do 16:00 i tylko w dni robocze. Jeśli to tylko takie specyficzne przypadki jak w Twoim przykładzie (w każdym tylko 2 dni robocze :D ) to poprzez kilka kolumn pomocniczych można uzyskać pożądany...

    Obsługa oprogramowania   18 Lut 2019 11:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2643
  • Excel - Excel. Obliczanie godzin pracy i zapłata za prace

    Pamiętaj tylko że godziny pracy nie mogą przekroczyć godziny 24:00 bo formuła nie jest na to przygotowana. (nie mówiąc o nadgodzinach i nockach)

    Software serwis   10 Gru 2012 08:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3642
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy z literami i cyframi w pionie?

    Nie ma funkcji która by to zaliczyła? Można również wykorzystać do takiego zliczania formuły tablicowe :idea: jak na zrzucie :spoko: 974320

    Obsługa oprogramowania   27 Lis 2019 12:56 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1332
  • Excel - Dodawanie dniówki na podstawie przepracowanego czasu pracy

    Wiesz co, za daleko to poszło tu pojawiają się jeszcze inne błędy. Musze to przemyśleć od początku. edit ----------------------------------------... Trzeba było tak zrobić od początku - nie było by tylu problemów. Skróciłem formułę ale dodałem "zamianę" danych co jest logiczne: Jeżeli godzina końca jest mniejsza od godziny początku to znaczy, że godzina...

    Software serwis   25 Sty 2015 05:37 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1914
  • Excel - jak dostosować ewidencję do pracy nocnej (start 20:00, koniec 1:00)?

    Gdyby to było takie proste :cry: Ten sposób zapisu jest dość niedogodny do rozwiązania klasycznymi formułami. Na razie doszedłem do takiego zapisu dla komórki CM4 i następnych w obrębie jednego dnia. [syntax=text]=JEŻELI(CZY.PUSTA($D4);0;(L...

    Programowanie   12 Maj 2020 15:03 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 807
  • Excel - ewidencja czasu pracy - niestandardowe formatowanie godzin, błędy w formułach

    Dziękuję bardzo za sugestie. Skorygowałem formuły. Pkt 1 i 3 rozwiązany w całości a pkt. 2 w połowie (pozostaję kwestia przenoszenia godzin na następny dzień - nie mam na to, żadnego pomysłu)

    Software serwis   27 Gru 2016 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1209
  • Excel: Jak obliczyć czas pracy przy zmianie doby?

    Witam. Potrzebuje obliczyć ewidencje czasu pracy w Excelu. W jednej komórce (suma godzin pracy) chciałbym zastosować funkcję uwzględniającą następujące kryteria : 1. Jeżeli godzina zaczęcia pracy ma wartość mniejszą, niż godzina zakończenia, to: godzina zakończenia - godzina zaczęcia = suma godzin pracy. 2. Jeżeli godzina zaczęcia pracy ma wartość większą,...

    Software serwis   31 Sie 2011 09:13 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 84385
  • Excel - Jak obliczyć różnicę między godzinami pracy w jednym dniu?

    Można i bez TP, samymi formułami, patrz załącznik.

    Obsługa oprogramowania   20 Mar 2018 15:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 810
  • Excel - Jak zsumować godziny pracy w tygodniu i miesiącu?

    Witam Chciałbym zsumować liczbę przepracowanych godzin przez każdego pracownika w danym tygodniu i później zsumować je dla całego miesiąca. Stworzyłem tabelkę ale nie za bardzo ogarniam jak excel liczy czas oraz formuły z tym związane. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zliczeniu tego wszystkiego? Chodzi mi o zsumowanie wszystkiego w kolumnie X, a później w...

    Software serwis   19 Paź 2013 19:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3522
  • Monitorowanie zmian w Excelu: formatowanie godzin pracy w VBA po godzinie 00:00

    Ktoś ma jakiś pomysł Trudno zrozumieć na czym ma polegać Twoje "monitorowanie" czasu pracy :roll: Mając jednak pewne doświadczenie w tworzeniu różnorodnych grafików - nasuwa mi się myśl :idea: , że niepotrzebnie komplikujesz sobie formuły w tym arkuszu i napotykasz wówczas różne problemy - głównie ze względu na niezrozumienie różnicy pomiędzy tym co...

    Obsługa oprogramowania   09 Wrz 2021 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 444
  • EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp.

    PS. Trzeba tylko pamiętać, komputer jest głupszy od człowieka i czasem oczywiste rzeczy wychodzą mu inaczej, trzeba mu po prostu wskazać co ma liczyć. "Komputer"(excel) nie jest głupi. "Komputer"(excel) liczy dokładnie to co chce użytkownik ("programista") tylko że czasami użytkownik/programista nie wie co chce /nie wie jak do tego dojść i jakie formuły...

    Software serwis   13 Sie 2011 21:44 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 36139
  • Excel – naliczanie godzin po 20:00 przy rozpoczęciu pracy po tej godzinie

    Dzięki za uwagi. Jeżeli chodzi o środę i pozostałe dni od pon do pt to poprawiłem. Co do soboty błędu nie znalazłem bo go nie ma? Nie wiem skąd wziąłeś taki wynik w sobotę bo w stawce x1 nie ma nawet formuły :P sprawdziłem pobierając plik zamieszczony przeze mnie wyżej i jak na moje oko sobotę liczy poprawnie. Co do spójności faktycznie między komórkami...

    Software serwis   31 Mar 2014 14:34 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3342
  • Excel - przerwa 35 godzinna - Potrzebuję pomocy z napisaniem formuły sprawdzającej przerwe.

    Spojrzałem na tabelkę... to jak chcesz osiągnąć 35 godzin przerwy? Z tabeli widzę błąd logiczny. Wstawiasz tylko godziny, więc: 1. no to jeśli dzień wolny to przerwa 24 godzin - spoko. 2. a co zmianą we dni pracy? Bo może kończyć o 14, 15 20? To masz różne godziny wolnego do północy. Cała dobę nie można uwzględnić, bo jest istotne wolne tylko po zakończeniu...

    Obsługa oprogramowania   27 Paź 2022 11:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 246
  • formula excel - jak wygenerować formule wskazująca konkretna wartość

    Witam, chciałabym prosić o pomoc w utworzeniu formuły, Mianowice potrzebuje utworzyć spredsheet w Excel, zaznaczający ze maszyna powinna mieć wymieniony olej, powinno to być po ok 200 godzinach pracy, przykład tabelki jak to mogło by wyglądać jest poniżej, niestety nie umiem sama wymyślić formuły, próbowałam na wiele rożnych sposobów ale mi nie wychodzi...

    Obsługa oprogramowania   19 Lis 2018 17:08 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 795
  • Excel - zliczanie ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy

    Witam, Szukam formuły, która zliczy mi ilu pracowników jest o konkretnej godzinie w pracy. Załóżmy, że dany pracownik wypełnia tabelkę, w której zapisuje na którą godzinę przyszedł do pracy oraz ile godzin był w pracy (np. 8;4-co oznacza, że przyszedł na 8 i był 4 godziny w pracy, czyli do 12). Każdy kolejny pracownik robi dokładnie tak samo. Mój problem...

    Software serwis   25 Sie 2012 18:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1692
  • MS Excel. Zliczanie godzin pracy podanych w zakresie od - do

    w komórce C, a dokładniej to w jednej w ostatnich komórkach jest właśnie suma tych liczb: =(MAX(A1-8;0))+(MAX(B1-8;0))+(MAX(C1-8;0... z tym, że np. w B1 może wystąpić litera np. U, zamiast jakieś liczby i właśnie chciałbym, żeby wtedy ww. formuła pomijała tą komórkę B1 przy zsumowaniu tego zakresu, jeśli nie zmodyfikuję jakoś ww. formuły to...

    Software serwis   03 Maj 2011 19:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 28376
  • Excel - formuła do sumowania godzin z przerwą w ciągu dnia

    Dzień dobry, Jeżeli praca kończy się w następnej dobie, to do różnicy czasów należy dodać 1 (Excel liczy czas w dobach) - zakładam, że praca nie trwa jednorazowo dłużej niż 24 godziny. Przy sumie ogólnej (z wielu dni) trzeba ustawić format wyświetlania na niestandardowy [gg]:mm (jeśli mają być godziny i minuty), inaczej wyświetlona będzie tylko końcówka...

    Software serwis   05 Gru 2013 12:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3165
  • Excel: Obliczanie dziennego wynagrodzenia na podstawie godzin pracy

    Dziękuję za pomoc. Wcześniej skorzystałem już z formuły kolegi swaldeks, i z taką formułą zadanie poszło. Niemniej w ramach ćwiczeń sprawdzę jeszcze "produkt" kol. paweliw.

    Software serwis   22 Kwi 2007 00:13 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2553
  • Excel – formuła do podsumowania godzin pracy z mnożnikiem 1,7 i przerwą po 13

    WItam chcialbym zroib cjedna formulke w exelu ale zupelnie nie mam pomyslu jak sie za to zabrac. Mianowicie: -Tematem arkusza jest podsumowanie godzin spedzonych w pracy -W tabelach sa dni od poniedzialku do soboty, data przyjscia do pracy, data wyjscia z pracy i ilosc spedzonach godzin. - kazda minuta od poniedzialku do piatku po godzinie 19 jest mnozona...

    Software serwis   01 Cze 2007 22:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1575
  • Excel – jak wykryć nakładające się godziny pracy pracownika w bazie danych?

    chcę znaleźć wiersze w których data jest ta sama i godziny w nakładają się na siebie Trzeba chyba zmienić podejście do zadania. W Excelu trudno porównywać i znajdować "pokrywanie się wielu zakresów" :cry: Dlatego proponuję zrobić pomocnicze tablice czasu pracy instruktorów (podział z dokładnością np do 10 min) i wtedy łatwo wychwycić powtarzające się...

    Obsługa oprogramowania   03 Kwi 2018 10:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 651
  • Formuła w excel do przeliczania czasu pracy na pieniądze

    Witaj ponownie, Dałbyś jeszcze radę z formułą na sumowanie godzin z minutami?

    Obsługa oprogramowania   25 Lis 2020 23:31 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 1092
  • MS Excel - warunkowe pobieranie danych z wielu arkuszy

    1. #N/D! - da się wyeliminować przez dodanie na zewnątrz formuły JEŻELI.ND albo JEŻELI.BŁĄD. Obie działają podobnie do funkcji JEŻELI, więc nie powinieneś mieć z nimi kłopotów 2. Da radę przeszukać kilka arkuszy jednocześnie - wystarczy w zakresie podać adresy zakresów w poszczególnych arkuszach rozdzielone średnikami, np. Arkusz1!C1:C3;Arkusz2!B1:B3,...

    Obsługa oprogramowania   02 Kwi 2021 13:17 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2166
  • Excel – jak zsumować godziny pracy wpisane w formacie 9:00-16:00 dla pracowników?

    Daj plik to może ktoś Ci pomoże, dopisze formułę.

    Software serwis   02 Kwi 2015 10:45 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 930
  • Excel - obliczanie godzin pracy + nadgodziny + przerwa

    Ty się dziwisz że nielogiczne ??? No to popatrz teraz jak to wytłumaczyłeś wcześniej z "kropką" w postaci: Mam nadzieje ze kwestie czasu mamy wyjasnione ;) 1/4 przerwy na lunch Praca w biurze 08:00 - 12:00 Rate0: 4:00 Rate1: 0:00 lunch _______12:00 - 12:15 Rate0: 0:45 Rate1: 0:00 kolejna praca 12:15 - 18:30 Rate0: 3:15 Rate1: 2:15 A jak to tłumaczysz...

    Software serwis   05 Lut 2016 11:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4356
  • Formuła Excel do obliczania nadgodzin: 8h nominalne, 50% do 10h, 100% powyżej 10h

    Potrzebuję pilnej pomocy: Proszę o stworzenie formuły która policzyć nadgodziny: Pierwsze 8 godziny pracy to nominale: N Powyżej 8h pracy do (10 godzin przepracownych): 50% I powyżej 10 godzin pracy to: 100% Proszę o pilną odpowiedz lub plik .xls Dodano po 2 Załącznik Załącznik Załącznik ZałącznikZałącznik Załącznik

    Software serwis   08 Lis 2016 19:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1686
  • Excel - ewidencja czasu - 35 godzin i naruszenie doby

    W załączeniu "przetranponowanie" tabel by nie było ukrytych kolumn i czerwone ostrzeżenie jezeli dwa rozpoczęcia będa wcześniej niż 24 godziny od siebie (tylko w marcu jeden przypadek - ale nie wiem czy sam go nie zrobiłem) Nie wiem czy ostrzeżenie o 24 godzinach dobrze działa kiedy będa kody "literowe". Sprawdź. Co do tych 7 dni i 36 godzin - cały...

    Software serwis   11 Lut 2014 17:58 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 29532
  • Excel VBA makro sumujące pracowników i ich czas pracy

    Hej, jeśli umieściłam temat nie tu gdzie trzeba to przepraszam i proszę o przekierowanie. Mam plik który w jednej kolumnie ma nazwiska pracowników a w kolejnej przypisany do nich czas pracy np. Jan Nowak 2h, Anna Kowalska 4h, Barbara Marzec 4h, potem znowu Jan Nowak 6h itd. Wydaje mi się, że najlepiej byłoby wykorzystać makro, które po kliknięciu przycisku...

    Programowanie Początkujący   16 Lut 2021 08:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 576
  • Excel: Jak przeliczyć godziny nadliczbowe na dni przy 8-godzinnym trybie pracy?

    działa działa ale w formule liczb całkowitych a w formule czasowej nie, wychodzą jakieś głupoty a własnie mnie chodzi żeby przeliczyć czas na dni i godziny :( Uparty jesteś jak osioł... Skup się na tym co Artur k. pisze. Formuła GODZINA służy do zwracania wartości godziny z komórki sformatowanej jako czas . To co Ty liczysz to dzielenie 22 godzin przez...

    Software serwis   04 Maj 2012 17:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 18583
  • Jak automatycznie przenieść dane między arkuszami Excel dla grafików pracy?

    Próbowałam zastosować funkcję WYSZUKAJ.PIONOWO..., ale nie zaczytywał ich poprawnie. Proponuję stosować zasadę, że na ogół to nie Excel popełnia błąd :idea: :please: Jeśli w Twoim harmonogramie lista nazwisk będzie posortowana, użyjesz nazw dla kilku zakresów to poprzez stosowne formuły uzyskasz efekt "zaciągania" :D jak na zrzucie 943538 Przekształcenie...

    Obsługa oprogramowania   28 Gru 2018 13:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 918
  • Excel - Jak policzyć godziny pracy od 21:00 do 4:00?

    Problem w tym że strona nie chce puścic pliku z rozszerzeniem xls pozwala tylko na jpg albo jakies tam obrazki, i filmy. A mam problem z tą formułą.

    Software serwis   10 Sie 2015 14:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 675
  • VBA, Excel - Porównanie wrtości w dwóch tabelach, zerowa wartość formuły

    miesiace to inne zagadnienie :) tam beda automatyczne podliczenia godzin pracy w danym miesiacu jesli chodzi o szczegoly. Czyli szukasz unikatowych wartości dla JobNo & Description? Bez względu na daty, czasy, etc? tak, bez wzgledu na inne wartosci unikatowe wartosci maja sie znalesc w tblList na podstawie unikatowych danych pobieranych z tabeli HoursDetails...

    Programowanie Początkujący   22 Paź 2012 21:59 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4017
  • Excel - Błąd w sumowaniu godzin po przekroczeniu doby

    Witam, Stworzyłem arkusz do rozliczania ewidencji czasu pracy i mam jeden problem z sumowaniem zaplanowanych i wypracowanych godzin pracy. Po przekroczeniu doby suma pośrednia jest obliczana prawidłowo jednak w podsumowaniu kolumn wychodzą mi bzdury. Konkretnie chodzi mi o formuły w komórkach F,H,I,J,K,L 40. np. po wprowadzeniu w kolumach E i F godzin...

    Software serwis   08 Lis 2012 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2049
  • Excel - jak obliczyć godziny nocne i czas pracy bez dodatkowych tabel?

    wolałbym bez VBA jedynie za pomocą formuły lub łączonych formuł, ale jak się nie da to trudno, będzie z funkcją użytkownika. wiem że będzie błąd w pliku docelowym mam dodane wszystkie możliwe warianty U UŻ OP i inne w tym co zamieściłem jest tylko X bo tam tylko pojawiły się X formuła jeżeli jest dane oznaczenie/a X U etc to 0 jeśli nie to sprawdź wiersz...

    Software serwis   18 Sty 2012 10:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4364
  • Excel: Jak zliczyć godziny pracy i weekendy dla pracowników?

    Najlepiej najpierw zaznaczyć zakres do sformatowania. Potem w formatowaniu warunkowym (karta Narzędzia główne/Style) należy wybrać Nowa reguła/Użyj formuły do określenia komórek, które należy sformatować/Formatuj wartości dla których następująca formuła jest prawdziwa i tu wpisujemy formułę, odnosząc ją zawsze do lewego górnego rogu formatowanego zakresu...

    Software serwis   28 Kwi 2014 13:37 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1560
  • Excel - formuła sprawdzająca czy w danych komórkach jest liczba.

    Witam, Potrzebuję formuły, w następującej sytuacji: W komórkach J12:J15 mam wpisane liczby godzin pracy. Jeśli pracownik wpisze zamiast liczby godzin symbol UO - opieka nad dzieckiem to program powinien w tym miejscu policzyć mu normalne godziny pracy z innych takich samych dni w tym tygodniu (bo w komórkach J12:J15 są 4 czwartki - każdy w innym tygodniu)....

    Software serwis   25 Wrz 2015 10:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 717
  • EXCEL - Grafik, zliczanie ilości godzin w miesiącu, przerwy

    Do obliczenia długości dniówki, niezależnie od tego czy dzień, czy noc można użyć formuły: [syntax=text]=MOD(koniec-początek;1)[/sy... liczy resztę z dzielenia przez 1. Czas w Excelu jest ułamkiem doby. W takim układzie można obliczyć sumy cząstkowe każdego dnia, a potem je dodać w potrzebnym zakresie. Tu układ danych jest niekorzystny - łatwiej...

    Software serwis   16 Gru 2015 17:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1848
  • Excel: Automatyczne generowanie dni miesiąca z dniami tygodnia

    dzięki Wam udało mi się zrobić coś na własne potrzeby, ale mam jeszcze problem z napisaniem odpowiedniej formuły. Może ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc zrobiłem grafik dla trzech stanowisk pracy (Arkusz1;Arkusz2;Arkusz3)w kilku przypadkach jeden pracownik występuje w więcej niż jednym arkuszu. Mam problem z sumowaniem godzin na kilku arkuszach tzn...

    Software serwis   14 Maj 2010 14:39 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 32784
  • Jak obliczyć różne przedziały godzin pracy w Excelu: 6-22, 22-24, 24-6?

    nie zawsze mam te 4 kolumny postawione do jednego dnia. Czy jest taka szansa aby przerobić ten kod ? Uważam, że nie :cry: Zwróć uwagę, że formuła uwzględnia wartości z kolumn D i E :!: - i w ten sposób pośrednio sprawdza przejście czasu pracy z jednego dnia na drugi :idea: Daty w kolumnie A nie muszą być wpisywane dokładnie, rzeczywiste daty pracy...

    Obsługa oprogramowania   15 Lis 2019 17:08 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3336
  • Excel - jak zaznaczyć przerwy między zmianami krótsze niż 10 godzin?

    excel 2003 nie ma formuły "JEŻELI.BŁĄD.......". ale udało się, na jednym z kompów w pracy mam Librę, ona daje radę z moim grafikiem i Twoim rozwiązaniem. Gdyby jednak nawiedziła Cię muza i coś innego wymyślisz daj znać. Temat pozostawiam otwarty. Pozdrawiam !

    Programowanie Początkujący   22 Cze 2017 19:17 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1854
  • Excel - jak obliczyć datę i godzinę zakończenia zadania z wyłączeniem weekendów?

    Witam, poszukuję formuły, która umożliwi mi wyliczenie daty i godziny zakończenia zadania. Uwzględniając czas pracy od 6:00 do 24:00 i wolne weekendy (sobota, niedziela). Coś podobnego jest w tym temacie tylko w odwrotną stronę: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Mam wyliczone czasy wykonywania danych zadań. Chciałbym,...

    Obsługa oprogramowania   15 Sty 2020 22:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 366
  • Excel wyznaczenie końca pracy - Wyznaczenie czasu pracy urządzenia

    Zajrze do tego jutro bo jestem na noc w robocie. Nie bardzo rozumiem na.jakiej zasadzie ta liczba reprezentuje ta datę. Formuł nnie.widziałem a smartfonie nie moge podejrzeć. Odezwę się pewnie jutro ewentualnie w piątek. EDIT Posiedziałem trochę nad tym i stwierdzam, że nie dam sobie rady :D za dużo jest możliwości. Jak liczy mi poprawnie daty/godziny...

    Software serwis   30 Paź 2016 10:49 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1017
  • Excel - jak zliczać czas pracy przy wielokrotnym logowaniu pracowników?

    czuję się jak dziecko które otrzymało prezent na gwiazdkę !!! Te makra są świetne!!! Pewnie dla Ciebie to chleb powszedni ale dla mnie to magia którą władają profesjonaliści. Jeszcze raz bardzo dziękuje - arkusz wyprzedził moje oczekiwania. Teraz muszę go przestudiować na spokojnie bo już widzę kolejne narzędzie które mogę udoskonalić :) Służę pomocą...

    Software serwis   02 Lut 2013 16:51 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 5241
  • Jak poprawić ewidencję czasu pracy w Excelu? Automatyzacja i godziny nocne

    Komórka M44 została skasowana była zbędna Ukryłem kolumnę L jest potrzeba do formuły

    Obsługa oprogramowania   23 Sie 2018 16:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3519
  • Excel / OpenOffice - Mnożenie godzin z minutami przez stawkę

    Witam, Mam taki problem. Z Terminala czasu pracy mam informację że ktoś przepracował np. 145 godzin 35 minut i 17 sekund. Jakiej użyć formuły do liczenia wynagrodzenia, Czyli np. pomnożyć to przez 10. Mnożenie sekund mogę sobie odpuścić, ale minuty muszą zostać.

    Software serwis   11 Cze 2012 23:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5154
  • Jak zliczyć godziny pracy z warunkami w Excelu dla różnych czynności?

    Dzień dobry, Ten problem dość trudno "ugryźć" formułami, bo napotykamy tu na błąd w Excelu, który trzeba jakoś obejść. Propozycja byłaby taka: Najpierw utworzyć kopię oryginalnej tabelki, wpisując formuły sumujące podane w przykładzie. Ja wprowadziłem tam tylko nazwy: "od" i "do", bo "nie trawię" takich megaformuł, ale autor może powrócić do swojej...

    Software serwis   15 Gru 2013 21:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1596
  • Excel - Jak obliczyć różnicę godzin pracy bez zamiany na dni?

    Zdaje się, że największa godzina, to 24:00.;) Nie wymagaj od Excela, że będzie wiedział, co chcesz zrobić. 40:00-20:00<>20:00 Trzymaj godziny i minuty w oddzielnych polach i napisz formułę obliczająca.

    Software serwis   09 Sty 2013 08:30 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3834
  • Excel zmiana koloru czcionki - problem z ustawieniem koloru czcionki na taki sa

    witam, Czy ktoś z Was ma pomysł jak zrobić coś takiego: Potrzebuję stworzyć tabelę z godzinami pracy pracowników od..do i w kolumnie obok zastosować formułę złącz.teksty ( żeby wyświetliło się np 9-17) ale chciałbym żeby kolor teksty, który będzie wynikiem formuły miał taki sam kolor czcionki jak komórka po lewej. Ewentualnie czy ktoś ma jeszcze pomysł...

    Software serwis   30 Paź 2020 12:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 846
  • rozbudowanie formuły w excelu dot. "50" i "100"

    Dzięki Wam koledzy za pomoc. Tą formułę, którą stworzyłeś Marek jest normalnie zaje.....(fajna) :) Głównie zależało mi na tym by przy kopiowaniu formuły z góry na dół, excel rozróżniał czy będą to "50" bądź "100". Twoja formuła działa bezproblemowo, jeszcze raz wielkie dzięki. Jak będziecie koledzy w stolicy Kaszub, to zapraszam na browca. Dodano po...

    Software serwis   04 Maj 2014 14:00 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2550
  • Excel - alternatywa dla SUMA.JEŻELI() w kontrolce godzin pracy

    Wrzuć przykład z co najmniej jednym arkuszem (jeśli pozostałe mają identyczną strukturę). Ważne, żeby układ był zgodny z oryginalnym. Formuły można tak skonstruować, żeby same pobierały argumenty (piszesz raz w jednej komórce i kopiujesz/przeciągasz wg potrzeb). Jeśli skoroszyt jest wynikiem "radosnej twórczości", pozostaje VBA i jakaś stała (nazwa...

    Software serwis   04 Lip 2012 18:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3152
  • Excel - jak użyć formuły JEŻELI z zakresem liczb w komórce G34?

    Witam wszystkich. Mam taki problem. Zrobiłem taka tabelke (w załacziku). W kolumnie H jest zliczany czas pracy. Chciałbym zrobić tak, że w przypadku jeśli wartość komórki H jest większa niż 8 to żeby róznica była wpisywana w komórkę P, jeśli natomiast byłaby równa lub mniejsza niż 8 aby było to wpisane do kolumny Q. Może niezbyt jasno się wyraziłem....

    Software serwis   25 Cze 2013 15:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2913
  • [EXCEL 2007]Automatyczne liczenie % udziału w zbiorze

    :arrow: szafarz Ja zrozumiałem z pierwszego postu autora że właśnie takiej "zabawy" chciał autor uniknąć. Zerknij: ...Stosuję filtrowanie, po którym filtruję kolejny model, nastepnie zaznaczam wszystkie egzemplarze wyfiltrowanego modelu, zaznaczam je a licznik pokazuje mi ile jest wszystkich klas, nastepnie filtruje dla danego modelu tylko klase A,...

    Software serwis   16 Lis 2010 13:04 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 9595
  • Excel - Jak poprawnie obliczyć nadgodziny i ukryć ujemne wartości?

    Witam! Jako zadanie miałem stworzyć tabelkę do obliczania pobytu w pracy i zarobków. Mam problem ze stworzeniem formuły na obliczenie nadgodzin każda nadgodzina jest liczona za 150% po części mi sie to udało proszę zobaczyć na załączniki wszystko jest ok do czasu gdy praca trwa poniżej 8 godzin. Wtedy nadgodziny wychodzą na minus i on mi to źle oblicza...

    Software serwis   10 Wrz 2007 16:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3130
  • Excel-Grafik dla 6 osób - kłopot z dopasowaniem odpowiedniej formuły

    czy w ogóle jest to wykonalne? Być może tak :?: Ale zapewne... nie tą drogą, którą obrałeś :cry: Podstawowy błąd, to to założenie losowości :idea: Po pierwsze w Excelu funkcje losowe są nietrwałe :!: czyli po każdym przeliczeniu będzie zmieniony (losowo :D ) cały grafik - każdy wpis np dnia wolnego - następna zmiana grafiku :please: Po drugie ciekaw...

    Obsługa oprogramowania   25 Lis 2019 23:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1095
  • Excel – szablon grafiku pracy zmianowej 3-2-1, limity godzin, alerty przekroczeń

    Na początek: Chodzi o to, żebyś wstawił plik ze swoim grafikiem (przykładowe dane, oryginalny układ). Nikt nie będzie 2x układał formuł...

    Software serwis   22 Lut 2017 16:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 66885
  • Excel - grafik + listy pracowników z kilku obiektów

    Rozumiem to doskonale i naprawdę jestem wdzięczny za pomoc bo bardzo wciągnął mnie ten temat :) Do rzeczy. Grafik już ślicznie liczy godziny pracy, ma zdefiniowanych kilka grup pracowników i grupa przypisana do danego obiektu, wybrana w ark. "Sel" fajnie wyświetla się w głównym arkuszu. Teraz kłopot polega na tym, że listy pracowników mają różną długość,...

    Software serwis   13 Lis 2014 15:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5037
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Witam, proszę Was o pomoc. Przeszukałam już kilkadziesiąt forów internetowych, nad czym spędziłam już 4h, ale nadaj nie znalazłam rozwiązania:(:( Mam dwie kolumny: 1) z datą i godziną i 2) z czasem pracy 23/07/2014 07:007.46 23/07/2014 14:4614.56 24/07/2014 05:4212.48 Proszę was o pomoc w stworzeniu formuły, która pozwoli uwzględnić mi zakres czasowy...

    Software serwis   29 Lip 2014 10:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3138
  • Excel - Zmiana obszaru wydruku w zależności od koloru komórki w odniesieniu

    To jeszcze co do AD2 Rozumiem że karta ma być wynikiem - będzie pobierać dane z grafiku - tak? Jeżeli tak to w grafiku mam tylko czas pracy a nie "start-stop". To będzie uzupełnione? Będziesz pracował na liczbach czy na czasie bo 8 to nie to samo co 8:00 ? Co do ad1 jeżeli nie będziemy chcieli korzystać z makr można to zrealizować za pomocą autofiltru...

    Software serwis   03 Mar 2017 14:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1779
  • Excel - jak powiązać rozwijaną listę produktów z cenami w dwóch komórkach?

    Dzień dobry, Trochę długo milczałem, bo miałem problemy z połączeniem Internetowym i jeszcze parę innych spraw. Ten wzór na godziny nadliczbowe jest dobry, tylko nie potrzeba tylu nawiasów, wystarczy tak: [syntax=text]=SUMA.JEŻELI(D7:S8;">8")-LI... Te formuły nazwane, które wprowadziłem miały na celu uproszczenie formuł...

    Software serwis   29 Maj 2017 11:40 Odpowiedzi: 62    Wyświetleń: 8823
  • EXCEL - Liczenie robocizny / godzinówka - gdzie jest tu jest błąd

    witam;/ to jest część kodu odpowiedzialna za godziny nocne: =(JEŻELI(LUB(E5<=0;F5<=0);0;((D5*1...

    Software serwis   04 Mar 2013 15:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2646
  • Grafik w excelu - znalezienie odpowiedniej formuły

    aby po wpisaniu w takim formacie ,,14-6'' itp zliczało godziny dla każdego pracownika. Taki zapis czasu pracy (format tekstowy ) zdecydowanie utrudnia możliwość zliczania :cry: Proponuję raczej zmianę układu tabeli :idea: - operowanie wartościami liczbowymi (format czasu :!: ) np. tak jak w moim poście https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...

    Software serwis   21 Cze 2022 20:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 297
  • Excel - Excel Obliczanie czasu pracy , godziny nocne, przerwy ...

    Witaj, nie bardzo rozumiem co masz na mysli z tym 00:30 w godzinach nocnych i w jakim celu odejmujesz to od wyniku. Wynik jest ujemny dlatego sa krzyzyki. Chodzi Tobie o dodatkowa premie nocna? EDIT: poprostu objasnij co ta formula ma obliczac zebym w ogole mogl sie w niej odnalezc

    Programowanie Początkujący   13 Mar 2019 22:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1125
  • Excel - Bardziej zaawansowane wykorzystanie funkcji WYSZUKAJ i jej odmian.

    Witam. Dostało mi się w pracy dziwne zadanie... Na podstawie pewnych raportów przejazdów samochodów mam sprawdzać moment, w którym samochód dojechał do ostatniego punktu na zaplanowanej trasie. Tras jest aktualnie niewiele, ale w związku z dynamicznym rozwojem firmy i nowymi wymogami stawianymi przez "górę" (początkowo chodziło o sprawdzanie tylko miejsc...

    Software serwis   12 Sty 2013 20:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3597
  • Modyfikacja grafiku Excel: dodanie listy wyboru i sumowania godzin

    czy ktoś mi może przerobić poniżej załączony plik exel :cry: :?: czy ktoś pomoże? Najszybciej pomożesz sobie sam :ok: Tylko Ty wiesz - czemu ? komu ? ma służyć ten plik-grafik ? Chcesz Ty robić grafiki dla wszystkich pracowników sklepu, czy oni robią sobie dla siebie (???), jakie zasady pracy tam obowiązują (obsada jedno lub wieloosobowa) ? Kolejność...

    Obsługa oprogramowania   02 Cze 2018 22:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 486
  • Excel - Jak poprawnie sumować godziny pracy z całego miesiąca?

    Oj... a u mnie wszystko skaszaniło :/ jest tak : licze czas pracy kilku maszyn, w kolumnie O5:012 mam wyniki poszczególnych jednostek w formacie czas (gg:mm) w sytuacji gdy maszyna nie pracowała, mamy wynik : 0:00 , ale jak pracowała 24 godziny to też pokazuje 0:00 . Suma pracy ich wszystkich to zupełny kosmos ... format: niestandardowe [g]:mm daje...

    Software serwis   01 Gru 2010 06:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 43669
  • Excel – automatyczne sumowanie godzin pracy od niedzieli do soboty w tabeli

    Tyle że od sun do sat jest wpisywane wszystko, ale nie godziny (godzina ma z założenia format XX:XX). Tak więc wpisujesz tam 1) zakresy 2) czasem dwa zakresy na dzień 3) dodatkowe oznaczenia (jakaś literka T) To nie są dane, które Excel łatwo obrobi. Gdybyś ujednolicił w jakiś sposób te wpisy byłoby prościej na pewno. Jeśli założymy, że dodatki typu...

    Software serwis   12 Kwi 2013 01:15 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4263
  • [VBA/EXCEL] Jak porównać formatownaie komórki do drugiego formatowania komórki

    Przepraszam za nieobecność. Praca obowiązki i godziny spędzone nad VBA. Przynajmniej nie idą w las. Tak, moje pytanie było co najmniej głupie i rzeczywiście pomieszałem w nim wszystko (brak doświadczenia). Po długich analizach sam doszedłem do tego, iż każdą właściwość należy sprawdzać z osobna i działa całkiem nieźle. Oczywiście bardzo dziękuję za...

    Programowanie Początkujący   03 Sie 2018 13:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 729
  • Excel: Formuła do obliczania daty i godziny rozpoczęcia zadania w dni robocze

    Spróbuj wstawić taka formułę: =JEŻELI(ORAZ(GODZINA(E26-F26)<22;GODZ... W komórce przykładowej E26 wstawiaj datę i czas końca pracy. W F26 czas pracy

    Software serwis   09 Lip 2012 08:34 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2640
  • Excel - dodawanie godzin do dat z uwzględnieniem zakresów czasowych

    Jeśli godziny w kolumnie A wypadają w godzinach pracy, to powinna wystarczyć taka formuła: [syntax=text]=MOD(A2;1)-MOD(A1;1)+(DNI.R...

    Obsługa oprogramowania   07 Sty 2019 19:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 717
  • excel 2010 - jak obliczyc roznice miedzy datami w godzinach

    Jak wyzej... komorka a1 to data 2015-04-01, b1 to godzina 09:40 komorka c1 to data 2015-04-07, d1 to godzina 13:09 jak obliczyc roznice miedzy tymi datami tak by policzylo mi tylko dni robocze a do tego liczylo tylko godziny pracy tj 09-17? Jest to do ogarniecia jakas formula wogole?

    Software serwis   08 Kwi 2015 11:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2079
  • EXCEL: Jak zliczyć godziny przy wartościach 1 lub 2 w zakresie c10:ag10?

    1to pierwsza zmiana 2 to druga. Kazda zmiana to 8 godzin pracy. Chodzilo o to zeby formula sprawdzala mi ilosc godzin i sumowala je z kazdego dnia. Jezeli jest wolne to pomija.

    Software serwis   16 Lut 2014 21:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2040
  • Excel - funkcja JEŻELI w grafiku pracowniczym z różną normą godzin pracy

    Najprościej będzie jak zamieścisz ten swój "niedziałający" plik :D Trudno w ciemno przewidywać czy pominęłaś jakiś nawias w formule :?: czy to np jakieś błędy formatowania :?:

    Obsługa oprogramowania   07 Kwi 2021 16:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 18498
  • Tworzenie skoroszytu w Excellu do zarządzania grafikiem godzin pracowników i miejsc pracy

    Pooglądałem ten Twój plik. Mi to wygląda na problem w stylu: z trzech przyjaznych wydrukowi widoków chcę pobrać spójne dane i zrobić z tego kolejny widok. Wykonalne? Pewnie że tak. (tylko trzeba się nadłubać) Odporne na błędy. Pewnie że nie. I dlatego niezalecane. A zwłaszcza jeśli chcesz tym liczyć potem jakieś dane finansowe, typu wynagrodzenia dla...

    Obsługa oprogramowania   01 Lis 2020 20:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 402
  • jak w excelu z tabli z logami wejść i wyjść pracowników zliczyć godziny

    ...a co w sytuacji kiedy jest: ... Podobno jest jakiś skrypt żeby wyszukał osobe i jej czas wejścia i wyjścia jednego dnia, trzeba tylko zrobić dwie bazy jedną rosnącą drugą malejącą co też zrobiłem, jaki jest zatem następny krok, jakiej uzyć formuły? Pytanie wprawdzie nie do mnie :D , ale mogę podpowiedzieć, że bez VBA przy użyciu standardowych funkcji...

    Programowanie Początkujący   22 Kwi 2017 13:24 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 5541
  • Terminy i doświadczenia z egzaminem E12 - czerwiec/lipiec 2017

    Widzę, że masz potrzebę wyzywania innych, jak kto lubi... Zgadza się, ciężko się odwołać jak tylko 1-2 tabelki są w arkuszu, ale można zawsze. Ja rzuciłem sarkazmem z tym 74%, bo tylko idiota uwierzy ślepo anonimowemu magikowi z forum zamiast samemu popróbować. Osoby piszące o 12 czy 16 mają 10x łatwiej o tych z 8mej i mogłyby popróbować samemu a nie...

    Nauka Szkolnictwo   03 Lip 2017 09:12 Odpowiedzi: 493    Wyświetleń: 205452
  • Excel - Jak obliczyć ilość zmian pracy z zakresu dat?

    To trochę bardziej formułę skomplikuje :wink: No, ładne mi "trochę"... Przy JEŻELI(która godzina? nawet sobie nie wyobrażam :)

    Programowanie Początkujący   08 Paź 2012 22:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1800
  • Excel - EXCEL dodawanie i odejmowanie godzin, czasu pracy itp

    Dzień dobry, Trochę słabo szukałeś, bo podobnych grafików jest mnóstwo. Trzeba pamiętać o kilku sprawach: Wartości czasu w Excelu trzeba wprowadzać z dwukropkiem np. 14: oznacza godzinę 14-tą, odpowiednio 14:25 gdy są minuty. Format do zliczania czasu to [g]:mm Wartości czasu są pamiętane jako ułamki doby, jeśli koniec pracy jest po północy (wcześniejsza...

    Software serwis   06 Paź 2013 15:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4935
  • Automatyzacja ewidencji czasu pracy w Excelu - nadgodziny i dni wolne

    Dziękuję bo zbliżamy się do ideału, więc aż głupio mi prosić dalej. Pracownik czasem prosi również o dzień bezpłatnego w trakcie tygodnia lub zamiast poniedziałku np w środę (które później odrabia nie tylko w piątek chociaż najczęściej tak to jest) Nie mam pomysłu jak to wogóle obliczać że nie wspomnę o napisaniu formuły. Przykładowo po wpisaniu L4...

    Software serwis   18 Mar 2015 21:35 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 10053
  • Eksport godzin pracy z Viso ST do Excela - jak dodać brakujące dni miesiąca?

    Ze względu na nieregularność danych, to się teraz mocno skomplikowało. W zasadzie to już powinno się napisać kod VBA. Ja jeszcze to spróbowałem ogarnąć formułami, ale one nie są eleganckie i przy większych nieregularnościach mogą dawać błędne wyniki. Na pewno z danych należy usunąć scalenia, takie jak w wierszach 7 i 8, a następnie puste wiersze. Tu...

    Obsługa oprogramowania   17 Maj 2021 09:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 375
  • Excel 2013 - Jak przypisać godziny pracy do literki D w różnych dniach tygodnia?

    Pierwsza sprawa musisz gdzieś zapisywać jaka data to który dzień tygodnia -> funkcja DZIEŃ.TYG(komórka z zapisaną datą; typ), gdzie typ = 1 - Liczby od 1 (niedziela) do 7 (sobota), 2- Liczby od 1 (poniedziałek) do 7 (niedziela), 3 - Liczby od 0 (poniedziałek) do 6 (niedziela). Później robisz formułę, wykorzystując funkcję JEŻELI. Przykład dodałem w...

    Software serwis   19 Wrz 2014 18:30 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2484
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu dla każdego pracownika w miesiącu?

    Formuła przeze mnie podana zakłada, że dzień pracy jest po 8h i wszystko powyżej jest nadliczbowe. Niepełne godziny też policzy, jeśli ktoś przepracował 9h15m wpisujesz wartość 9,25 (0,25 to 15 minut - 1/4 godziny = 1/4 z 1) i to też uwzględni. Jeśli ktoś ma zmniejszony wymiar czasu pracy na dobę to zamiast 8 na końcu formuły wpisujesz odpowiednią wartość...

    Software serwis   29 Cze 2012 14:47 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3109
  • Jak obliczyć nadgodziny w Excelu przy ewidencji czasu pracy?

    mam problem zrobiłam ewidencję czasu pracy dla pracowników, excel wylicza mi urlopy itp. nieobecności ale nie wiem jaką napisać formułę aby wyliczyła mi godziny nadliczbowe z całego miesiąca, wygląda to w ten sposób iż ja wpisuje w komórce godziny przepracowane np.10 godz a w wierszu nadliczbowe powinno pokazywać mi się 2 godz. proszę o pomoc

    Software serwis   03 Lut 2014 22:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 9706
  • Excel - przesuwanie zakresów

    Witam Mam następujący problem do rozwiązania, którego mimo wielu prób nie jestem w stanie wymyślić. Mianowicie w projekcie na studia mającym na celu zaprojektowanie arkusza zliczającego różnego rodzaju przestoje maszyn oraz odliczający czas do realizacji następnego zadania (naprawa, wymiana itd.) nie jestem w stanie wymyślić w jaki sposób mają przesuwać...

    Obsługa oprogramowania   30 Cze 2022 14:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 321
  • Jak napisać formułę do nadgodzin w programie Excel?

    A działać ma jak? Może kolega wysili... palce i napisze coś więcej? W arkuszu nie ma nic >8 godz. gdzie kolega denio9 z góry założył, że nadgodziny rozpoczynają się od 9 godziny pracy, poprawiając tym sposobem funkcjonalność arkusza. W związku z tym, wystarczy wpisać godz. rozpoczęcia pracy i jej zakończenia... Jeśli arkusz dotyczy wyłącznie nadgodzin...

    Software serwis   05 Lip 2013 17:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2169
  • EXCEL - Jak sumować komórki z czasem pracy i dodatkowymi godzinami?

    Można napisać makro, które będzie to dodawać. Jeśli w danym polu są dopuszczalne tylko i wyłącznie dwie wartości rozdzielone plusem to da się to też zrobić na formułach. O ile wszystkie składniki są w kolumnach A, B i C i są tylko i wyłącznie w formacie godzinowym excela (gg:mm:ss) albo tekstowym (gg:mm:ss+gg:mm:ss, ewentualnie plus może być rozdzielony...

    Software serwis   30 Mar 2016 11:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 960