Ciśnienie na CR ,sygnały wał/wałek,temperatura,dawka paliwa,sterowanie wtryskami,spadek napięcia podczas rozruchu. Jak tego będzie pewny to wykręca wtryski i wiezie do regeneracji.
Witam. Mam taki problem: Samochód Golf II silnik 1800 (KR) na jednopunktowym wtrysku nie chce mi odpalić ani na benzynie ani na gazie. Pompa paliwa podaje paliwo. Zauważyłem że nie otwiera się wtryskiwacz. Jakie powinno być napięcie na wtyczce od wtrysku i jakie na elektromagnesach przy butli i tych dwóch przy reduktorze ? Czy w tych golfach jest jakiś...
hall na oscyloscopie wisi na 1 kanale a na 2 kanale wisi sterowanie dla cewki all pieknie pomyka gdy wcina sterowanie wtryskiem dioda testowa wisi prosto na pinie w kompie
Pózniej - to znaczy kiedy , po godzinie , po 5 minutach , jak jest ciepły? Skąd te podejrzenia wtrysków , sterowanie nimi jest ?
Jak kręci a nie odpala, to odcięte paliwo, zapłon lub sterowanie wtryskiem, więc tam szukaj.
Nie mogę znależć na schemacie; co steruje wyłączeniem pompy paliwa po załączeniu zapłonu i ustaleniu ciśnienia na wtrysku ? Mam Audi 80 1800 PM i Golfa 2 1800 RP,a schematy mam z wtryskiem mechanicznym. Pozdrawiam.Andrzej
W Polonezie masz czujnik indukcyjny, a w Golfie hallotronowy.
Masz wtrysk jednopunktowy,który jest sterowany elektrycznie.Podczas pracy na gazie ,napięcie do wtrysku jest odcinane przez centralkę gazu,by nie leciało paliwo i gaz rownoczesnie.Musisz posprawdzać gdzie jest wcinka do instalacji.
Na przewodzie paliwowym ma nie być żadnego zaworu! Podczas pracy na LPG ma być odcinane sterowanie wtryskiwacza, pompa paliwa może być wyłączana ale nie musi.
wstaw ori program - N18 i N75 to 13x16 - myślę że nie będzie problemu z podmianą N18 na N75 ... W wsadzie od AFN 028906021DF i 1Z 028906021BF są cztery mapy 13x16, dwie od EGR dwie od kątu wtrysku, rozumiem że kątu wtrysku nie podmieniamy, to pozostaje mapa EGR do podmiany tylko na co?? Soft ze sterownika to nie W$ a mapy to nie katalogi gdzie można...
Witam. Termostat nie ma z obrotami i układem paliwowym nic współnego. Napisz dokładnie co to za silnik pełny wtrysk czy pojedyńczy. Bo może to być sterowanie wtryskiem. Pozdro.
zna ktos moze link do pewnego schematu impulsatora z sterowaniem czestotliwoscia impulsow? http://obrazki.elektroda.net/17_12550271... Z czujnikiem ciśnienia to nie jest dobry pomysł ale nie chce mi się opisywać dlaczego. Już lepiej podpiąć się pod kontrolkę ładowania.
Jak masz iskrę (nie wiadomo czy na samych świecach) i sterowanie wtryskami to zostają takie rzeczy: słabe ciśnienie paliwa przestawiony rozrząd słabe sprężanie zatkany wydech złe paliwo
Golf III generacji. Silnik turbo diesel to AAZ, chyba że masz TDI, albo SDI. W TD wtrysk sterowany mechanicznie, komputerek szczątkowy sterujący kątem wtrysku jedynie, chyba faktycznie niediagnozowalny.
A przekaźnik pompy paliwa sterowany jest z "komputera" wtrysku.
Uszkodzona wiązka (w głowicy) od sterowania wtrysków.
Słuchaj sądzę że to jakaś głupota ale trzebaby sprawdzić co ginie czy sterowanie wtrysków czy iskra.
To w golfie jedynce był wtrysk?? To chyba tylko w wersji GTI. Nie wiedziałem pozrawiam
Sprawdziłem początek wtrysku 1.32 do 1.54 dawka rozruchowe około 22 mg ,korekty na wtryskagg żaden nie przekracza 1mg/h . Sterowanie jest z jednego wtrysku pozostałe 3 są zwykłe.
Wymieniaj, wymieniaj... Jak skończą się na szrocie, kupuj nowe. Jak zabawa się znudzi, podłącz oscyloskop na sterowanie wtrysku i poznasz przyczynę. Wtedy wystarczy kupić, pożyczyć ze szrotu, lutownicę.
Czyli nic nie sprawdziłeś. Brak zasilania czy sterowania?
Uszczelniacz wymieniony również, pierścień magnetyczny założony zgodnie z blokadą w momencie górnego położenia pierwszego tłoka. czyli książkowo Nadal d.......a Dodano po 7 Aha chcę jeszcze dodać kilka istotnych info , mianowicie Napięcie 5v dochodzi do czujnika położenia wału oscyloskop pokazuje, że czujnik jest OK a mimo wszystko brakuje iskry i sterowania...
I jednym i drugim steruje komputer.
tak mam sterowanie silniczkiem krokowym
Patrzałeś czy jest sterowanie na wtrysku który pracuje na tym felernym cylindrze? Kompresja pomierzona?
Kolego goldwinger zasilaniem wtrysków steruje przekaźnik ten sam co pompę paliwa ? więc tak sterowanie przekaźnikiem steruje ecu a styki robocze przekazują zasilanie na wtryski połączone szeregowo u mnie jest tam 7v
to było pierwsze co zrobiłem... odłączyłem centralkę od lpg i złączyłem sterowanie - o ile pamiętam biało-foletowy przewód - także to odpada... Poza tym napisałem ze z komputera nie wychodzi sygnał, a do lpg to się tnie go miedzy ECU a wtryskiem emeryt2 - rozumiem... podjadę jutreo do znajomego, ma jakiś programik z instalacją elektryczną, tam cos powinno...
Hejka Problem może być spowodowany uszkodzoną sondą lambda lub problemem z układem sterowania wtryskiem paliwa. Sonda lambda jest elementem, który monitoruje ilość tlenu w spalinach i przesyła te informacje do sterownika silnika, który na podstawie tych danych reguluje ilość wtryskiwanego paliwa. Jeśli sonda jest uszkodzona lub przewody prowadzące do...
Mocowanie będzie pasować co do reszty to różnią się znacznie ten od gofera II ma regulatory wyprzedzenia zapłonu odśrodkowy i podciśnieniowy a ten od golfa III ich nie ma bo monomotronic sam steruje wyprzedzeniem zapłonu natomiast digijet steruje jedynie wtryskiem a zapłonem aparat i dlatego zakładając go do golfa dwójki pozbawisz silnik automatycznej...
Witam kolegów mam problem z swoim autkiem a mianowicie kupiłem go od gościa u którego stal 2 lata i chce go doprowadzić do stanu użytkowania . z samochodu ktoś nieudolnie wyciągną instalacje lpg czyli poodcina tylko kable ;/ masakra samochód iskrę ma kreci silnikiem ale z tego co zobaczyłem , wtryski nie poszczają paliwa , bezpiecznik sprawny , pompa...
Może zamienić wtryski miejscami, zanim kupi w ciemno :) Nawet gdy była taka możliwość zamiany wtrysku wyeliminujemy problem w 50% a to za sprawą tego że nie wiadomo czy problem tkwi w samym wtrysku czy też w jego sterowaniu. Sądzę jednak że tam będzie listwa wtryskowa a nie pojedyncze wtryski jak dieslu i to może stanowić problem. Właśnie zadzwoniłem...
Proszę opowiedziec ,co blokuje immo ,bo mi wydaje się,że tylko paliwo i sterowanie wtrysków,ale mogę się mylic ,dlatego na końcu zdania był znak zapytania.
I jeszcze jedno TEXA podczas kręcenia silnikiem pokazuje czas wtrysku 15- 17ms ale do końca to się nie przyglądałem tym czasom czy były krótsze(przy zimnym silniku to chyba normalne) ale to nie zmienia faktu że nie powinno być prądu na wtryskach po zapłonie. A tam plus na wtryskiwacze nie jest po przekazniku (po zapłonie) i sterowanie masą ze sterownika?
Jedynie na wtrysku pojedynczym,model 1,8 o kodzie silnika RP,i tylko mozliwość odczytu kodów migowych. Coś tam jeszcze mozna sprawdzić w modelu z gaźnikiem sterowanym elektronicznie,w modelu o kodzie silnika PN. Ale tylko w tych modelach kody migowe.PC w tym przypadku absolutnie nieprzydatny.
ten silnik powinien spalać 8,5l gazu max. żeby spalanie wzrosło musiał byś mieć po 1 barze w oponach. co do ściągania, winna może być nawet [url=http://www.oponeo.pl]opona, drążek kierownicy, uszkodzony amorek. zrób fotkę silnika bo może masz 2 generacje nie 1 różnica polega na tym ze jest emulator wtrysku czyli sterowanie silnika krokowego za parownikiem....
jeśli miedzy mikserem a wtryskiem siedzi fabryczna podkładka z tworzywa sztucznego o grubości około 4 mm to średnica 34 jest odpowiednia,jeśli nie ma tej podkładki to powinna byc 36,no i jeszcze tą średnicę dobiera się w zależności od rodzaju reduktora i sterowania dawką
Czujnik niskiej temperatury to ten koloru niebieskiego, steruje on ssaniem po zapaleniu silnika.Pozdrawaim
mylę,w golfie jest wewnątrz samochodu ale bardzo niedostepny u góry pod deską,ale możesz odciąć czarno-filetowy plus po stacyjce Dodano po 50 to odcięcie zaleca i cobra i meta.
Potrzebny mi schemat elektryczny który steruje tym silnikiem, czyli jakie czujniki wchodzą w skład instalacji do sterowania tego silnika i czym steruje komputer itd.
A ja uzywam do tego silnika diagnoskopu firmy Multimetr,robi wszystko ,brak problemów z komunikacjá ,podglád parametrów bajka. :D ...i gdzie podłączasz ten Multimeter?? Kilka konkretów: 1. Silnik NZ czyli na wielopunktowym grupowym wtrysku Digijet NIE MA ZŁĄCZA DIAGNOSTYCZNEGO I NIE REJESTRUJE BŁĘDÓW. 2. Do okręślenia masy powietrza wykorzystuje tylko...
Czyszczenie układu było robione zanim stwierdziłem możliwośc opiłkowania w układzie. Nie wiem czy wtryskiwacze były robione, wyglądaja na fabryczne, poza pierwszym, który mógłbyc wymieniany, opis ma inny układ czcionki. Korekty na wtryskach są w normie, ale kiedy pojawi się falowanie obrotów, czyli zazwyczaj na rozgrzanym silniku, to wtedy potrafią...
Witam, mam problem z Golfem, autko było sprawne w 100% wieczorem, rano zauważyłem, że ruszając i przyspieszając troszkę stwierdziłem że brak mu mocy. Po podłączeniu Vagiem wyskoczył błąd: 17656 - Początkowa regulacja wtrysku, odchyłka sterowania. Co może być tego przyczyną?
Stawiam na zasilanie paliwem a dlaczego mówisz że ciężko sprawdzić ciśnienie pompy przy wtrysku to zrobisz zwykły zegar i wszystko jak ciśnienie dobre to trzeba sprawdzić wtryskiwacz zasilanie 12v i sterowanie
Niedawno kupiłem Golfa2 1.3 MPI i zaczęły sie problemy... auto nie paliło na rozgrzanym silniku, za to na zimnym pali od tyka. Pomagało tylko na pycha, jednak czasami nie chce palic nawet na pycha i czasami silnik przerywa i gaśnie, jednak zazwyczaj jak już zapali to chodzi do momentu zgaszenia. Jak go zgasze to po 1 próbie zapali, jednak za 2 i 3 razem...
sprawdź elektrozawór odcinający paliwo, sterowany jest z 53 pinu sterownika silnika
Rozrusznik wyciągałem już 3 razy i wszystko sprawdzałem.. no i jest wszystko ok zasilałem go również od razu do akumulatora żeby sprawdzić czy wybija i kręci no i też wszystko działa.. a co do koła zamachowego to też zaglądałem i wydaje mi się że też jest dobrze Nie wiecie może czy jest jakieś sterowanie rozrusznikiem w golfie 2? jakiś przekaźnik albo...
Poszukuję wszelkich materiałów na temat elektronicznego sterowania silników Diesla. Piszę pracę na powyższy temat na przykładzie silnika z VW golfa TDI 110 Km ASV. Interesuje mnie wszystko co jest związane z elektronicznym sterowaniem wtrysku w tym silniku zaczynając od schematu a kończąc na fachowej literaturze opisującej układy elektroniczne sterujące...
Jakby był na markery to by odpalił od strzała Nie będę tego komentował . Kreślenie markerami to jak lutowanie łopatą. Można..... Jak najbardziej Dodano po 3 Jak jesteś ze śląska to wbijaj z kompem i sprawdzaj co chcesz , przehustałem moja głowice vcds gdzieś a nie mam potrzeby kupna nowej bo niebawem golf idzie do żyda .
Zakładam, że przekaźnik ma za zadnie wyłaczyć zasilanie na wtryski benzyny. W układzie nie ma emulatora wtryskiwaczy. Przewody które wychodzą z listwy wtryskiwaczy, jeden będzie plus a drugi zasilanie na wtryski podłączamy pod oznaczenia na przekaźniku 30 i 87a, obok siebie pod kątem prostym. 86 i 85 podłączamy pod elektrozawór na parowniku. Styki 30...
Zal czytac. Jeden widzial w Golfie III common raila, ba, ma na szynie 1500 atmosfer... Panie Zdzisiu, jesli jest pan mechanikiem - moja rada: zostan pan sprzataczem, moze na tym sie Pan bedziesz znal, moze w tym towarzystwie Panskie wypowiedzi nie beda zwalaly z nog.. dluga droga przed Panem. Juz uzasadniam dlaczego tak mysle: po pierwsze w zadnym samochodzie...
kolego goldwinger popatrz dobrze w etosa lub autodate;byly dwa silniki 1.6 oba po sto koni.Roznia sie systemem sterowania;
Witam,czy w golfie II 1.6 PN (gaznik sterowany elektronicznie) 90 r.odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem?? Pozdrawiam
No bo bez przesady, kto widział bezpośredni wtrysk w Golfie III z 94 roku, a takowe autko ma znajomy ;) Kolega wogole niema racji . Elektrit idealnie to wytlumaczyl na przykladzie SDI . To ze pojazd jest na bezposrednim wtrysku paliwa , nie oznacza ze to common rail ! A wiekszosc ludzi to wszytsko myli . Pierwsze auta z silnikami diesla wyposazone...
"I" to nie kataliza tylko sterowanie elektroniczne , komputer itd przepraszam TDI - Turbo Diesel Iniection - turbo dizel z besposrednim wtryskiem ale jesli chodzi o vw to jest tam tez elektronika
No nie ma jest linia k ale wymaga przejściówki do obd. W tak starym silniku może być wszystko. Pierwsze kompresja czy nie odchyłów . Dwa drożność wydechu. Trzy stan wałka rozrządu czy któraś krzywka nie wytarta. Lini K też nie ma. K-Jetronic to wtrysk sterowany w 100% mechanicznie.
Styki na kostce wtrysku nie łączą zbyt dobrze, układ ASR nie jest w stanie prawidłowo sterować silnikiem dlatego się wyłącza i zapala się kontrolka. To typowa usterka. Układ ASR jest w pożądku, winne są wtyczki na wtryskach.
Przekaźnik najmniej ma 3 styki , w tym przypadku jest 4. Jest czymś sterowany. Dlaczego próbujesz wymieniać przekaźnik i ECU , a nie sprawdzasz czy jest jego sterowanie , brakuje na nim +12V czy też sterowania masą , czy jest +12 na stykach roboczych? Co to znaczy ,że prąd jest w skrzynce bezpieczników?
Pewnie że bez sensu. A turbina i jej sterowanie? Sam wtrysk direct cudów nie czyni. Za części do wymiany zapłacisz więcej niż za sprawny silnik 1Z. Zapewniam.
Zasilanie sterownika:stałe 21 po kluczyku 23 , masa na pinach ; 1,12,17 i 20. Sterowanie masą przekaznika właczajacego pompę i wtryskiwacz to pin. nr.25.
Po wypięciu wałka rozrządu G40 dalej zlicza wypadania zapłonu ale nie wpada już w drgawki wcale. Sprawdzone kilkukrotnie. A wtryski na cylindrach gdzie stwierdza wypadanie zapłonów są dalej sterowane/paliwo podają?
To ściągnij wężyk przy przepustnicy i zobacz czy podaje paliwo jak włączysz zapłon. Pompa powinna działać przez jakieś 2 sek. po włączeniu zapłonu, później się wyłącza i zaczyna pracować dopiero jak kręci się silnik. Może być problem ze sterowaniem wtrysku. Gazownik pewnie założył przekaźnik który go odcina i tu może być problem. Do wtryskiwacza dochodzi...
Zasilanie paliwem i jego sterowanie do sprawdzenia , 225 tys. mój brat ma ten sam problem w Toyota sprawdziliśmy paliwo a tu jest kiepskie wskazanie na mroź i rozwaliło by mu wtryski bo zamarzło.
W bloku pomiarowym 18 jest aktualny status elektrozaworu pompo-wtryskiwacza 1,2,3 i 4. Normalne wartość to 0 lub gdy schodzi z obrotów to 4 . 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu (przy odpalaniu i kilka sekund po). 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty (np podczas hamowania silnikiem czy schodzenia z obrotów). 008 osiągnięto...
czy podczas rozruchu zimnego silnika regulator kąta wtrysku powinien działać???????? nie , N108 działa dopiero po odpaleniu silnika i jest sterowany przez ECU za pośrednictwem czujnika z wtrysku sterującego 3-ciego cylindra, sprawdź kąt wyprzedzenia tłoczenia na pompie wtryskowej i ustaw na wartość 51
Czujnik na wale daje impulsy do komputera sterującego w jakim położeniu znajduje się wał, drugi czujnik z wałka analogicznie. Jak są problemy z czujnikami to komputer nie wie jak sterować wtryskami i zapłonem i korygować wyprzedzenie czy opóźnić, wtedy dochodzi do tego spalanie stukowe i może być przy tym dźwięk jakby od zaworów, popychaczy. Musisz...
Wtryskiwacz rozruchowy? Nie mylisz Ke-je/k-jet? Tu są 4 wtryski sterowane jednocześnie. Rozwiń pojęcie jeśli mogę prosić.
Vitxx Jeśli zewnętrznie jest taki sam to bierz i śmigaj ,ważne by miał podciśnieniowy korektor zapłonu tzw. UFO bo te silniki są na prostym wtrysku tzn. sterownik steruje tylko wtryskiem natomiast zapłon masz przyśpieszany i opóźniany mechanicznie przez korektory w aparacie zapłonowym . Dlatego szukaj żeby miał UFO , gaźnikowe silniki 1.0-1.3 po 86...
Chyba sobie żarty robisz. AAZ ma mechaniczny wtrysk, czasem ze szczątkowym sterownikiem. Nic do niego nie podłączasz. 1Z natomiast miał EDC15 - z pełnym sterowaniem wtryskiem i doładowaiem. I w jednym i w drugim przypadku ABS był systemem autonomicznym - sterownik z tyłu pod kanapą, dołożone dodatkowe przekazniki i bezpieczniki nad skrzynką.
Jednakże mam pytanie za 100 punktów jak będzie wyłączony dopływ prądu do sterownika to czy przy próbie odpalenia auta nie ulegnie zniszczeniu jakaś część . Bo pompa paliwa będzie podawać paliwo a nie będzie zapłonu? nie ulegnie zniszczeniu, bo odciecie komputera rownier unieruchamia rozne czujniki sterowane z komputera (m.in. pompa paliwa nie bedzie...
Tylko kolego weź pod uwagę to że jak np sterownik nie będzie sterował wtryskiem a pompa będzie działała to wtryskiwacz nie poda paliwa. Lepiej odpiąć przewód doprowadzający paliwo do przepustnicy.
Przyjmuję, że faluje na gazie i na benzynie. Jeżeli chodzi o bęnzynę to przyczyny można by się doszukiwać w podawaniu benzyny. Natomiast falowanie na gazie mo raczej przyczyny po stronie powietrza ponieważ gaz jest podawany dość stabilnie chyba, że sterowanie gazu jest niestabilne. Jaki silnik i jaki rodzaj wtrysku paliwa tam jest?
kolego proponuje sprawdzic czujnik temp wody i zasysamego powietrza poniewarz jezeli ktorys z nich jest uszkodzony to komputer sterowania wtryskami dobiera zla mieszanke i dlatego moze go zalewac...
Witam! Posiadam Golfa 1.4 AEX 97r. Mam problem i chciałem sie dowiedzieć czy komputer struje tylko silnikiem czy i immo gdyz mam uszkodzony komp. ktory nieprawidlowo steruje wtryskiem. Chciał bym go zmnienic i mam mozliwosc zdobycia komp. od seata Cordoby z takim samym silnikiem tylko zastanawia mnie czy bedzie on pasował do mojego golfa bez potrzeby...
To jest zwykły 1.9 d z pompą Lucasa i szczątkowym sterowaniem. Takie silniki były w VW Polo nie pamiętam oznaczenia. Można sie połączyć w VAG-u przez POMPA DIESLA ale tylko podgląd, nic nie ustawisz.
pytanie jak byście podłączyli podciśnienia w silniku i jak zwiększyć moc takiego czegoś Nijak, bo nie mają tam już racji bytu. jak zwiększyć moc takiego czegoś Dokładając paliwa na pompie i ciśnienia na turbinie. Ogólnie trzeba by zrobić sterowanie LDA i cisnieniem turbiny jak było w AAZ, czyli Przewód od kolektora ssącego do LDA, a drugi z muszli...
A przypadkiem tenslabszy silnik nie byl zasilany gaznikiem elekteronicznie sterowanym, bo ten 90 konny to jest jednopunktowy wtrysk.
Witam - ja miałem golfa II 1.8 na pełnym wtrysku i tak jak u ciebie powinny być dwie pompki paliwowe(jeżeli masz wielopunkt) jedna jest w zbiorniku a druga przy zbiorniku .wystarczy ze jedna ci nie działa i masz podobny efekt (sprawdz czy ci dział ąją te pompy i czy wymieniałeś filtr paliwa , jest przy pompie zewnętrznej)to są częste przyczyny nie dopompowania...
Przecież to prosty silnik najpierw ustal czego nie ma czy iskry na świecach czy sterowania na wtryskach dopiero wtedy będziesz wiedział od czego zacząć szukanie.
Coś mi się wydaje że kolega z forum golfa. Prawdopodobnie pomiar rezystancji przeprowadzany jest przy podłączonej pompie i to co pokazuje miernik to rezystancja pompy. Ewentualnie uszkodzony przekaźnik pompy lub nie ma on sterowania. Przy uszkodzonym bezpieczniku na akumulatorze brak zasilania wtrysków.
Tu raczej wiązka czy wtyczka kompa do przejrzenia . Błędy od zaworów sterującego EGR , sterowania turbo N75, wtrysku sterującego oraz czujnika temperatury. Ja bym zaczął od prześwietlenia wiązki od tych elementów do ECU plus ewentualne masy jak i główna masa silnika.
masz schemat sterowania silnika? jesli tak to bedziesz widział co i jak jest i który to rok auta? jesli nie to w poniedziałek moge ci pomóc jak bede na warsztacie;-)
Twojemu mk2 dolega brak odpowiedniej osoby która dobrze się nim zajmie. No ale dobra. Powiem Ci co to mogłoby być. Po pierwsze rozrząd przepierdzielony, bo paliliście go na zaciąg po wcześniejszych przygodach takich, że jak je czytam to siwieją mi włosy na to barbarzyństwo, oczywiście pomimo porad tego nie sprawdziłeś, bo i po co, co nie? Lepiej żeby...
ludzie no co wy mu doradzacie??? Chcecie puścić 200kM na rurce fi 6 tym bardziej w golfie IV gdzie na 100% wtryski są sterowane sekwencyjnie??? Bez przesady. Nie wiem kolego nic na temat wydajności i możliwości Twego reduktora ale myślę że choćby był nie wiem jak wydajny to bez dobrego "dopływu" gazu sobie nie poradzi. Ja proponuję zmienić na wstępie...
Wina była przekaźnika , okazało się ze miałem zwykły przekaźnik do sterowania pompa i wtryskami a powinien być "357 906 363" (jest większy z elektronika)
Proszę o pomoc VW GOLF III 1,8 jednpnkt. wtrysk BOSCH rok.1994 ma założoną prostą instalacje gazową tj. zbiornik, parownik BRC electronik, mikser,sterowanie przez dwa przekażniki oraz centralka sterująca. Jego średnie zużycie gazu w miesci to jest ok 14-17 litrów gazu a w trasie ok.11-12 litrów przy czym jest dość ubogi na osiagach to zuzycie to przy...
Po załączeniu zapłonu strzela przekaźnik oraz pompa i wtryski ( przekaźnik steruje pompą oraz wtryskami ) Na pin 85 przekaźnika dałem mase z pompy i pompa juz nie strzelała tylko pracowała jednostajnie. Wtryski nadal strzelają. Czyli wydaje się że przekaźnik sprawny ? Sygnał sterujący przekaźnikiem szwankuje ? Przekaźnik K20 Wtryskiwacze Y1-Y4 Pompa...
Jak masz katalizator no to masz silnik na wtrysku, stawiam, że będzie to RP 90 koni? Mam rację? Powinny być więc 3 czujniki, Ciebie będzie interesował ten czarny on służy do sterowania wskazówką na liczniku, on jest identyczny jak ten niebieski od ssania. W zależności od temperatury ma mieć taką rezystancję: temperatura [*C] ............ rezystancja...
Witam. Objezdzilem wszystkich mechanikow w okolicy i nic konkretnego sie nie dowiedzialem. mam pytanie. czy mozliwe ze ten komputerek ie pali od uszkodzonego wtrysku bo tak mi powiedzial jeden z tych magików ze moze ktorys z wtryskow ma zwarcie i komputer dostaje przez to napiecie + a on steruje - i moze ulegac uzkodzeniu. Czy to mozliwe?? a jesli tak...
Silnik jest najprawdopodobniej z golfa 3 1.9TDI 90KM. Czerwony bagnet oleju i metalowa mała pokrywa zaworów, egr mechaniczny (na podciśnieniu), mechaniczna pompa wspomagania, pompa wody na pasek, alternator 70a, skrzynia biegów z wybierakiem na linki. Numery silnika oraz głowicy mogę podać tutaj dopiero jak silnik wyczyszczę z oleju i piachu ponieważ...
(golf 1,8 90km) w pierwszej kombinacji zrobiłem wtrysk suchy i zwiększyłem dawkę paliwa czujnikiem temperatury przy czym zapłonem nie steruje u mnie ecu więc mogłem to zrobić bezkarnie, przyspieszenie było mizerne Nic dziwnego RPki seryjnie mają góre uboga a Ty jeszcze mu dodałeś tlenu:|
Przecież widać że to słynne gti golf 2. Sterownik tylko prądem steruje elektro-chydraulicznym nastawnikiem - masz ke-jetronic. Chyba jednak nie normalne ale coś mi świta że w którejś książce o wtrysku wspominali o czymś takim - chyba w odpowiednich warunkach temperaturowych. A może masz odcięcie zasilania na sam C.I.S i wtedy się tak robi?
2wyjalem waleczki z glowicy i zapomnialem ktory jest do wlotu aktory do wylotu czy da się to sprawdzic(nie odkrecilem zeń kol zebatych)no i oczywiscie walki mi na nastepny dzien pordzewialy,czy papier2000 i przechowywanie ich potem w oleju opalowym zalatwi sprawe? Zalac olejem. Polecam tanszy olej mineralny i po pewnym czasie "rdza" sama zejdzie. Olej...
Skoro to wielopunkt to nieważne że z roku 1991.Chyba ma jakaś centralkę którą można zdiagnozować co kryje w pamięci. Samo by wskazało co jest felerne.Tak to można dużo wymienić zanim się trafi w sedno. Od zaśniedziałego przewodu (brak masy) po poważniejsze usterki. Środkowe cylindry wypadają? Może to byś uszkodzenie aparatu zapłonowego jak i wtrysku...
Schemat sterowania silnikiem http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... http://instrukcja.pl/i/vw_golf_ii_111316... do wtorku stoi taki sam dokładnie u mnie już odpalony.
Specem niejestem,ale ale zauwazam ze diesle wypierają benzyniaki.wiem ze między silnikami D,TD a tdi jest duza róznica w technologi w TDI naprzykład niema linki gazu a wtryskami steruje elektronika dlatego takie rozbizności w mocy,jeden silnik jest montowany w Polo, Golfie, Passacie a nawet Audi,konstrukcyjnie się nieróznią a tylko danymi w pamięci...
zdejmij przewód z zasilania listwy, jak paliwo idzie to trzeba szukać w sterowaniu wtrysków, czy podany jest impuls do otwarcia, czyli może Twoje immo nie zapina spowrotem PB do pracy
Tam nie ma co podłączać do kompa. Nie trzeba robić adaptacji przepustnicy , to wtrysk mechaniczny. Ilością wtryskanego paliwa steruje klapa spiętrzająca i elektro mechaniczny zawór regulujący ciśnienia paliwa na głowicy rozdzielacza. Tych elementów nie próbuj regulować , bo nigdzie nie pojedziesz.
Kupiłeś wczoraj auto więc zwróć się do sprzedawcy. Bez pomiaru ciśnienia na tłokach ciężko coś powiedzieć. Może jest uszkodzone wyjście na jeden z wtryskiwaczy lub uszkodzony STAG przez co nie działa wtrysk na jednym cylindrze. Po pomiarze ciśnienia będzie więcej wiadomo. Iskra powinna być skoro są nowe przewody, świece i cewka. Gdyby padło sterowanie...
myślę ,że nie jet uwalony procesor , a końcówka sterowania wtryskami ,wyjście na pin 12 sterownika. Rozbierz io sprawdz ten tranzystor , będzie miał zwarcie do masy.
Żaden monowtrysk i żaden gaźnik. Żeby nie było niedomówień, to silnik wygląda tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd43... Układ zasilania silnika w maluchu nie miał nic wspólnego z wtryskiem, bo pompka (przeponowa) odpowiadała tam jedynie za podanie paliwa do komory gaźnika opadowego. Mechaniczny wtrysk to rodzaj bezpośredniego wtrysku,...
wtrysk benzyny sterowanie emulator wtrysk wtrysk tester wtrysk wtrysk
xantia regulator płyta wiorowa elektryczny schemat motocykl
pe1091 v28a001434b1 rower elektryczny
Saeco Lirika – lokalizacja czujnika otwartych drzwi, mikrowyłącznik, reed-switch Lodówka Mińsk M3X – lata produkcji, oznaczenia, datowanie modelu eksportowego ATLANT