Spróbuj zaślepić
Gdy jest na 4000 obrotów dymi na czarno?
Kolego jaki zapłon , to dizel jeśli już to początek wtrysku .
Napięcie w instalacji, spadek napięcia powoduje podniesienie obrotów na jałowym.
jaki kolor dymu?
Pompa wtryskowa jest zaśmiecona.
Ja bym zajrzał do EGR'a, pewnie będzie brudny.
A jaka jest opinia urządzenia diagnostycznego?
Nastawnik pompy wtryskowej.
Niedrożność na przewodzie ssącym lub zapchany filtr gdzieś. Na przewodzie powrotnym nie ma filtrów.
Zmieniasz diagnozę jak rękawiczki - albo turbo albo pompowtryski to i to,ale jak z dołu nie ciągnie to wtryski na poczatek.Nie wiem czy było już ,ale jaka dawka paliwa?na wolnych obrotach.
Pisałem by się skupić i wyczyścić to co pod czarną pokrywą są tam elementy sterujące.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Wymienić turbo i jeździć dalej.
No i co kolego było przyczyną? Doszedłeś do tego?
Ja bym podstawił jeszcze akumulator, bo faktycznie jak napisał przedmówca obroty są ważne przy odpalaniu . Pzdr
Podaj wartości z czujnika różnicy ciśnienia na jałowym i przy 3 tyś obrotów.
do sprawdzenia jak wyżej czyli n75 oraz podciśnienie -szczelność, wydajność praca kierownic w turbo i czy jest dobrze ustawiona długość cięgna przy gruszce bo tam 1/4 obrotu nakrętki to dużo
Na pewno na zimnym silniku są niskie obroty. Jutro podrzuce te wartości
A cóż to za kombinacja zwykła pompa przy silniku TDI
Witam wszystkich mam problem z golfem 1.9 tdi na zimnym silniku chodzi normalnie a na ciepłym jak dasz mu gazu nie chcą spaść mu obroty silnika co może być powodem
Ciśnienie mieżyłeś manometrem ? Może czujnik oszukuje?
Witam ! Jaka wartoscia i jaki kanał należy zadaptować, aby wyregulować obroty w Golfie 3 Tdi za pomoca VAGa. Moze ma ktos jakis fajny opis dotyczacy adaptacji w Vagu bo nie moge nic wygooglowac ??
Jechać do fachowca.
Golf 3 1.9 TDI jak się włącza samochód od razu ma duże obroty pedał gazu nie reaguje Nie idzie go zgasić stacyjką trzeba mu duży bieg wrzucić co to może być ?[/i]
to jakaś paranoja: Golf 3 TDI 2.0 golf 3 tdi to rozumiem ale 2.0TDI to tak ale nie golf 3
Sprawdź grupa 1 blok 3
witam kolegów! trafił mi się do naprawy golf 3 1,9 TDI 96r z pływającymi obrotami. wszystko wskazuje na silnik krokowy tylko nie mogę go zlokalizować pomoże mi ktoś?
Afn nierównomiernie strasznie wali na wolnych obrotach. Dwumas czy coś w silniku?
Jak masz obroty którw nie sa przeniesione na naped kół to co?
witam.mam problem z vw golf 1.9 tdi 90km 98rok. odpalilem auto po nocy i auto zapalilo ale obroty falują i strasznie dymi na szaro.dodajac gazu auto wkreca sie na obroty przerywajac.auto zostalo podpiete pod VAG i nie wykryto błedów
Nie masz przypadkiem nawiewu ustawionego na przednią szybę?
Zalacza swiatlo stopu , oraz informuje komputer kiedy hamujesz , a ten wtedy zubaza dawke . Moze sie o tym przekonac trzymajac gaz gdzies na 3000 obrotow , jednoczesnie wcisnij hamulec , komputer powinien wtedy zredukowac znacznie obroty .
Nastawnik do czyszczenia
Zrobiłeś to co ci napisałem?
Nie sądzę że ciśnienie jest ok. U znajomego w maździe było tak samo, jak jeździł do 90 i nie za bardzo dynamicznie to było ok ale wystarczyło pocisnąć chwilę albo jeździć dynamiczniej po mieście to po spadku obrotów do biegu jałowego zapalała się kontrolka ciśnienia. Jak zmierzyłem ciśnienie to na jałowym po rozgrzaniu było 0,5 bara.
Kilka dni temu zebrałem się w sobie i zabrałem się za wyczyszczenie nastawnika. Rozebrałem, więc nastawnik i wyczyściłem go tak dokładnie jak tylko umiałem a wszystko to zgodnie z instrukcją, która jest miedzy innymi podana na elektrodzie. Szczęśliwy, że auto po założeniu i ustawieniu nastawnika odpaliło wybrałem się na jazdę próbną iiiiiii?????? Dalej...
Czujnik temperatury do kontroli:D
Manifold->w kolektorze.
Jednak to nie wina klimy... Okazało się, że silnik faluje na wolnych obrotach kiedy dostanie obciązenie np. klima lub światła. To jest silnik AJM 1.9 tdi Poratujcie mnie proszę bo już jestem bardzo zrezygnowany Wymieniałem już kompa, alternator, akumulator, sprawdzałem kable. Co w tym silniku reguluje obroty??
Jak długo po odpaleniu buja silnikiem?
Bo jest zimno i w tdi tak już jest żeby nie kopcił. Nie wiedziałeś o tym?
W mnie w 2,5TDI jest podobnie. Gdy się uruchomi silnik obroty ponad 1000rpm i po chwili wracają na 900. Czy tak miałeś od zawsze czy tylko gdy nadeszła zima.
Witam, że tak odświeżę temat... czy kolega rozwiązał problem falujących obrotów przy stałej prędkości ? Mam to samo...
jak juz zacznie szarpac to szarpie na cały czas, nie zależnie od obrotów
Filtry to w tym aucie wymieniane?
/// jak juz odpali to ma podwyzszone obroty ??????
Ten silnik nie ma czujnika pozycji EGR steruje tylko zaworem podobnym do n75 i reguluje tak jego wysterowaniem aby wartość przepływu była równa zakładanej podciśnienie robi resztę. Trzeba fizycznie sprawdzić no chyba że od kogoś pożyczyć sprawny przepływomierz o takich samych numerach albo o takiej samej charakterystyce bo 90 % przypadkach pada przepływomierz...
a jak jest przy wiekszych obrotach??
ono stało dlugo u kupca i twierdzil ze pojezdze nim troche to przestanie.
Podaj numer błędu jaki zarejestrował komputer skrzyni błędu.
Sprawdzić napięcie zasilania na pedale gazu. Podejrzewam pedał lub uszkodzony sterownik. 50/50.
Witam forumowiczów. Chciałbym się poradzić mądrych główek co może być przyczyną wyłanczania turbiny w Golfie V 2.0 TDI przy jeżdzie na np: 4 biegu i przekroczeniu obrotów 2200-3000. Po wyłączeniu silnika i ponownym zapaleniu znowu wszystko jest oki,aż do osiągnięcia tych że obrotów. Proszę o pomoc i z góry dzięnkuję
no ale pod komputerem nie pokazuje żadnych błędów
Google------> Rozbieganie silnika
dlaczego nie czyścić ?
Ile ma obrotów jałowych?
Min 2 bar przy 2000 obrotów z temp 80 stC. Max 7,0 bar przy zwiększonej szybkości obrotów.
Ja mam problem taki że jak z rana odpale i ruszam nawet bez większych przyspieszeń zaczyna puszczać niebieski dym włączam bieg 2 troche jeszcze podymi i już jest ok tak samo jak ruszanie ze skrzyżowanie dzieje się to samo tylko jak jest zimny i niedogrzany ,auto odpala sprawie bez zadnych problemów , wtryski sprawne są sprawdzone własnym próbnikiem...
Sure, my wrong.
Koło....
a łączyłes sie testerem ?
Witam Czy posiada ktoś dokładne skany, szablony zegarów do Golfa IV 1.9 TDI, 90KM, 0-5 tyś obrotów, 0-220 Km/h Będę bardzo wdzięczny :D
Witam. golf 5 tdi 1.9 przy jeżdzie na dużych obrotach i puszczaniu na bieg jałowy potrafi zgasnąć tak jak ,by było odcięcie paliwa .Był na compie jednym,drugim i nic w czasie jazdy również był podłaczany comp i nic .Co by tu wymienić lub sprawdzić .Z góry dzięki za porady.
Podobny objaw miałem w 1,9 tdi golf 5 nie wchodził na obroty, blad czujnik polozenia wału korbowego (sygnal niezrozumiały) po wymianie czujnika na nowy dalej to samo, założyłem inny nowy czujnik i wszystko ok. Masakra z tymi czesciami
Witam !! Myślę że tak jak kolega wyżej opisał masz troszkę podniesione obroty silnika , może poprzedni właściciel grzebał coś w ustawieniach , ale najpierw napisz jakie masz obroty !!!
Czujnik na wałku nie ma nic do tego, będzie chodził bez niego. Pokaż te niekonkretne błędy. Przy próbie odpalenia kiedy jest problem jakie obroty widzi sterownik silnika, jaki jest czas wtrysku?
Wtrysk sterujący też zamieniany?
Witam mam problem z moim samochodem Golf VII 1.6 tdi 2016 ponieważ po uruchomieniu i ruszeniu włączają się wentylatory obrotomierz pokazuje 1000 obrotów tak jakby silnik pracuje na ssaniu. Po diagnostyce komputerowej pokazuje tylko jeden błąd EGR czy to może być od tego ? Dzięki za odpowiedź
to w koncu masz rope czy benzyne piszesz tdi a kolo w serwisie mowi cos o aparacie zaplonowym?
..moglibyscie podac wartosc kata i przy jakich obrotach ?
Są chyba dwa, niebieski do niskiego ciśnienia, szary do wysokiego przy wyższych obrotach.
Nie świec żarowych, a grzałek nurnikowych.
czesc mam problem z zegarmi w golfie 3 1.8 kat czasem dzialaja czasem nie dzialaj... tzn predkos i obroty co moze byc przyczyna?
z tego co widzę na logu, to przepławka pokazuje okej, dziwnie masz niską temp. ale może nie dogrzałeś go odpowiednio.. Turbo leniwie wstaje co jest częste po regeneracjach, nie wiem czego wina :) możesz pobawić się geometrią żeby ją ustawić :) na początek skróć sztangę od turbo jeden obrót i zobacz EGR jest czy zaślepiony?
WITAM Mam pytanie czy jest jakieś dymienie ? Czy sprawdzane były wtryski ?
Nie świeci się wtedy kontrolka świec?
Podłączałeś na komputer?
Dzisiaj jest ładna pogoda i postanowiłem popatrzeć konkretnie co się dzieje. Włączyłem sobie laptopa z programem i obserwowałem ruch sztangi który moim zdaniem wygląda w porządku. Na próbę zdjąłem wężyk idący do gruszki i zaobserwowałem nie doładowanie co jest chyba normalne ? Po załączeniu z wężyka do gruszki widać że turbina przeładowuje. Próbowałem...
Dlaczego w każdym logu odpuszczasz gaz na chwilę powyżej 3tyś obrotów?
Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground Zacznij od wymiany przepływomierza.
Witam. Golf 4 tdi 1.9 . Mianowicie , ruszylem spod domu do pracy . Nie moglem przekroczyc 2 tysiecy obrotów i łapał muła , dusiło go , szarpalo. Uspokoilo sie to dopiero gdy moglem wkrecac na wieksze obroty po 20 km jazdy. Czy powodem moze byc kasza w przewodach którą mam , czy poprostu byl zamarzniety. Teraz juz wszystko okej .
Sorki to nie PRZEPUSTNICA tylko klapa gaszenia.
Łożyska alternatora
Parę Ah nie zrobi różnciy, ważny jest prąd rozruchowy. Jak stanowczo za mało Ah to szybko się zużyje (prądy rozruchowe bardziej mu szkodzą). Po odpaleniu alternator ma wyrobić, ale nawet jak wyrobi aku w zimie, zanim przyjmie ten prąd to oddał na rozruch to mija 15 min i więcej - niezależnie od nadwyżki. Wszelkie podgrzewacze i ogrzewane fotele dadzą...
Dzieje się tak cały czas czy tylko na zimnym silniku świeżo po odpaleniu? Zawsze w tym przedziale obrotów?
do 1Z w granicach 130 zł ...
Olej to platinum 10w40 diesel
proszę o podpowiedzi
Okazało się że jednak roczna nagrzewnice nie grzała, nowa grzeje, jest jeszcze problem ze na wolnych obrotach slabo grzeje.
Zdemontować i wyczyścić na stole :)
Aha czyli najlepiej będzie ustawiać na zapalonym silniku przy wolnych obrotach kręcić sztangą do uzyskanego ciśnienia ?
No to teraz popraw pisownię, a następnie szukaj dwumasy.
W TDI obrotomierz jest sterowany z ECU, na podstawie informacji z alternatorai czujnika obrotów silnika; a połączenia mają być po prostu sprawne.
w Golfie 3 nie ma pompowtryskiwaczy;]
który to jest PIN 3 w G 62?
Kąt synchronizacji mam 0,0 0,5 podwiesza prawdopodobnie zawory,ale dlaczego ,spężanie ponad 30 na wszystkich równo.Wydech drożny ,może jest po kolizji z zaworami i nie domyka na wiekszych obrotach?
Weź wygugluj sobie schemat podciśnień do agr
Zmierzyć spadki napięć pomiędzy masą silnika a SŁUPKIEM(nie klemą!) akumulatora, drugi pomiar to napięcie na dodatniej śrubie rozrusznika, w czasie pracy. Trzeci pomiar, prąd pobierany przez rozrusznik. Od razu będziemy wiedzieli co jest uszkodzone, akumulator, rozrusznik czy przewody pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem. Twoim problemem zapewne są...
Witam mam ogromną prośbę mam golfa 1.9 tdi 150 km i mam taki sam problem jak ty chyba miałeś kiedyś brak mocy do 3 tysięcy obrotów silnik później wchodzi w tryb awaryjny proszę o pomoc a na pewno się odwdzięczę !
regulator obrót wysoki obrót wysoki obrót wolne obrót regulator obrót obrót wentylator
cewka mildton pendrive odczyt linux przesuwanie tekstu
korektor graficzny podłączenia restart reset
Schemat prostownika impulsowego 12V niemieckiego Błąd 5B00 w Canon MP250 - jak go naprawić?