6 stopni na lampie jest ustawiony Gratuluję jeśli się udało - przecież sterownik cały czas "buja" kątem, dla celów regulacji prędkości biegu jałowego, robi się to w trybie nastaw podstawowych sterownika.
Aha dzięki za odpowieć zaraz idę poszukać :) Mam znak a mozecie mi wystlumaczyc jak moge wyznaczyc wyprzedzenie zaplonu o te 8 stopni:/ Bo jesli kolo mam naprzeciwko sb jezeli znak jest na samej górze to te 8 stopni mam odznaczyc po lewej stronie czy po prawej na obwodzie kola? Nie wiem czy nie namieszalem:/
Czym spowodowane jest wyprzedzenie zapłonu na poziomie -8 stopni ? Zapłon nie podlega regulacji w tym silniku. Raz jest -6 a raz -9 Na wolnych obrotach nigdy nie będzie stał idealnie równe, takie wahania są w normie
Sprawdzenie zapłonu Temperatura powyżej 80 st. Wszystkie odbiorniki wyłączone Wentylator wył. Brak błędów 01 - 04 nastawy podstawowe kanał 001 na 4 pozycji wszystkie cyfry "0" lampą stoboskopową sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu powinno być 6 +/- 1 st.
Po tej całej wymianie masz ten problem? A podstawa czyli podłączenie przewodów 1-3-4-2 jest ok? Nie podałeś kodu silnika ale we wszystkich 1.8 w MK2 ustawia się zapłon podobnie- z wyprzedzeniem około 6 stopni.
Wiesz tak do końca to nie kapuje twojego opisu problemu... Możliwe jest, aby poprawnie ustawić zapłon, trzeba VAGiem "zatrzymać" wyprzedzenie dynamiczne...dlatego zrób jak pisałem wcześniej...pod warunkiem ze rozrząd w 100% dobrze
Remont silnika przeprowadzany był pod koniec sierpnia więc wykluczam słabą kompresję. Wydaje mi się że to zapłon. Czy mogę jakoś zwiększyć kąt wyprzedzenia wtrysku?? czy muszę normalnie przyśpieszyć zapłon??
mam Golfa I i wyprzedzenie zapłonu dało lepszy efekt polegający na tym że wóz szybciej zapalał no i miał lepszy pędzel popróbuj z polerką kolektorów
Ja tam znalazłem taką opinię : "Spalanie LPG pod ciśnieniem jest wolniejsze od spalania benzyny, więc zapłon musi zostać wyprzedzony o kilka stopni. To jednak oznacza, że jeśli samochód jest zasilany zarówno benzyną, jak i gazem, podczas jazdy na benzynie problemem mogą być strzały i zapłon może zostać wyprzedzony najwyżej o 1-2 stopnie." I faktycznie...
1.Jak ustawić zapłon w Golfie 2 (musiałem wymienić aparat - bardzo duże luzy osiowe i dobrze by było sprawdzić ustawienie zapłonu) za pomocą lampy strob. Nigdy tego nie robiłem dlatego prosiłbym o krótki instrukterz fachowców, którzy robią to często (znaki, podłączenie lampy, korekcja - chyba przez obrót aparatu jak w innych?, na co zwrócić uwagę)?...
Ustawić tak jak w każdym silniku spalinowym z zapłonem iskrowym, czyli żeby iskra występowała pod koniec suwu sprężania. W podstawówce na fizyce tego uczyli... A żeby dokładnie ustawić kąt wyprzedzenia to trzeba jeszcze VAG-a użyć.
Vitxx Jeśli zewnętrznie jest taki sam to bierz i śmigaj ,ważne by miał podciśnieniowy korektor zapłonu tzw. UFO bo te silniki są na prostym wtrysku tzn. sterownik steruje tylko wtryskiem natomiast zapłon masz przyśpieszany i opóźniany mechanicznie przez korektory w aparacie zapłonowym . Dlatego szukaj żeby miał UFO , gaźnikowe silniki 1.0-1.3 po 86...
To może, ale nie musi być problem z gaźnikiem. Podobny objaw da również źle ustawiony zapłon, nie działające regulatory jego wyprzedzenia (odśrodkowy i podciśnieniowy) Problem łatwy do ogarnięcia, ale trzeba dysponować lampą stroboskopową
To będzie rzucać silnikiem chyba... Czyli zapłon wypada ci co 180' OWK. Czyli dwa razy na obrót. Na twoim miejscu zrezygnowałbym z tego nanoplexa, a zamontował dwa moduły z czujnikami rozstawionymi co 180'. Planujesz jakieś wyprzedzenie zapłonu? Bo nanoplex wprawdzie ma, ale przełączane progowe. Są dwa kąty wyprzedzenia przełączane w zależności od obrotów....
Jak wyglądały tłoki po pęknięciu paska . Co z zaworami ? Pewnie większość popękana ? Dodano po 1 Czy wyprzedzenie zapłonu jest prawidłowe ??
A jak wyprzedzenie i kolejność zapłonu?
Poczciwy nanoplex z fiata 126/CC ma 7 pinów i zmianę kąta w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym. Co prawda tylko dwie charakterystyki mapy zapłonu ale zawsze to o jedną więcej. Steruje cewką dwubiegunową więc do boksera pewnie by podeszło. Tylko sterowanie nie hallotronem a indukcją Tak wiem. Koło foniczne inne. To już było robione :D chce...
Poszukaj rużnych modułów zapłonu. Są chyba takie które mają też przyspieszacz. A w samochodach niektóre aparaty zapłonowe mają mechaniczny przyspieszacz. Ale zablokowany. Np> golf 1,3, i podobne z bocznym aparatem w głowicy. Ja to rozblokowywałem. I efekt był wspaniały.A wyprzedzenie zapłonu może dochodzić nawet od 4- do 30 stopni.Przy szybkich obrotach....
Witam! Posiadam Golfa 3 z silnikiem 1.6 ABU. Musiałem zdjąć głowicę. Chciałem ustawić rozrząd na znakach i tutaj zaczynały się schody, znaki się w ogóle nie pokrywały, po ustawieniu wałka rozrządu według znaku, znak na kole pasowym wału korbowego był przesunięty w prawo o kilka cm, sytuacja podobna również na kole zamachowym, gdzie nie widać znaku GMP....
1. Ustawienie wału. Na łączeniu skrzyni z blokiem powinno byc wyciete okienko ze strzałką. Widac tam koło zamachowe. Tak ustaw aby wyciecie na kole pokryło sie ze strzałką. Wtedy pierwszy cylinder jest w górze. Wrzucic 5 bieg w celu zablokowania położenia. 2. Pompa wtryskowa ma nacięcie z boku koła i na uchwycie trzymającym pompe. Muszą sie pokryć....
Mocowanie będzie pasować co do reszty to różnią się znacznie ten od gofera II ma regulatory wyprzedzenia zapłonu odśrodkowy i podciśnieniowy a ten od golfa III ich nie ma bo monomotronic sam steruje wyprzedzeniem zapłonu natomiast digijet steruje jedynie wtryskiem a zapłonem aparat i dlatego zakładając go do golfa dwójki pozbawisz silnik automatycznej...
Witam!Bijcie i zabijacie jeśli uznacie mnie za profanatora i zupełnego dekla. Znam zasady tego forum, że lamerzy są wywalani. Mam jednak do was wielką prośbe. Mieszkam na wsi i nie mam dostępu do literatury fachowej a w necie tego nie ma. Mam Golfa 1.4 ABD z 93 roku. Chce sobie sprawić lampe stroboskopową i zastanawiam się czy lampą bez regulacji konta...
Witam Widać temat się się rozwinął. Jeszcze miałbym pytanie W audi A6 2.5 TDI po wymianie rozrządu następująca usterka w ECU silnika Regulacja Początku Wtrysku . Posługuje sie testerem firmy TEXA i ten tester wyprzedzenie zapłonu podaje w dwóch wartościach znaczy się w wpółrzednych z których odczytuje się na wykresie. Ponoć ta regulacja to jest strata...
Kolega robokop ma racje co do rozrządu, dwa zęby na pompie i nie ma mowy o dalszej jeździe. Zawory z tłokami tak szybko się nie spotkają, chyba że pasek się zerwie. Objaw który opisujesz, pasuje idealnie do nie dokręconej pompy wtryskowej, która razem z rozrządem się przestawia opóźniając zapłon. Podłącz VAG i odczytaj grupe 004 wartości mierzonych,...
Każdy układ zapłonowy ma moduł wyprzedzenia zapłonu (zmiana kąta zależnie od obrotów) , stosowane są ; mechaniczne, pneumatyczne i elektroniczne. Musisz zastosować taki sam jaki był w quadzie. Jeżeli był mechaniczny a ty zastosujesz elektroniczny to silnik nie będzie pracował poprawnie.
W vag 1551 (lub vag-com) nic ciekawego nie odczytasz odnośnie kąta wyprzedzenia zapłonu. Jest inny przyrząd do tego vag17cośtam (mamy taki zabytek w pracy). Sam program ustawia silnik w pewien tryb pracy w którym odczytuje się lampą stroboskopową znaki na silniku. I tak ustawiasz zapłon kręcąc odpowiednio rozdzielaczem. dokładną instrukcje w którą stronę...
Witam. Szukam danych na temat ustawiania zapłonu w silniku VW Golf 1.6 101km. Symbol silnika to AEK. Jaki kąt powinien być w tym silniku i jaka jest procedura ustawiania zapłonu? Czy w ogóle reguluje się zapłon w tym silniku? Po podłączeniu lampy i kręceniu kopułką nic się nie zmienia, czy to możliwe ze tego zapłonu się nie ustawia? Czy ktoś posiada...
brak emu spowodowało takie zuzycie gazu Tez tak mysle, ECU nie dostaje sygnalu z sondy lambda (napisales, ze jest zmasowany) i przechodzi w tryb awaryjny przyjmujac parametry domyslne. Czasami lepiej jest dolozyc prosty emulator sondy lambda(samemu mozna zrobic za 10zł) i ECU bedzie dostawalo prawidlowy sygnal sondy od emulatora. Poza tym nie musisz...
Sprawdziłem zapłon na vagu w grupie 07 pole wskazań 1 -jest 3.0 pole wskazań 2- 10 ,jak przegazuję wszystkie wskazania stoją w miejscu ,na lampie zapłon na jałowym jest 20st. ,przy wysokich też 20st ,prubowałem innym vagiem ,wskazania stoją w miejscu ,czasem wywala błąd sporadyczny halla,Czy wskazuje to na uszkodzenie halla? Dodano po 1 Jak odłączę...
Bardzo często powodem dużego spalania w 2E jest zbyt wyprzedzony zapłon, ustaw go (tylko na lampę), mieszankę wyreguluj na bogatą (zrobisz to sam za pomocą zwykłego miernika) i spalanie nie powinno przekroczyć 10-11l na 100km. W razie pytań dzwoń 607685371 Dodano po 1 Przepraszam za byka
Sprawdź wyprzedzenie zapłonu. Ma być 6 stopni przed zwrotem od korbowym.
Witam! Temat bardzo ciekawy, też kiedyś coś takiego robiłem do swojej MZ ETZ 150. Jako czujnika użyłem elementu halla ze starej stacji dyskietek i magnesu pierścieniowego z CD-Romu. Z początku miał być to prosty zapłon elektroniczny z na sztywno ustawionym punktem zapłonu no i niestety taki pozostał bo zanim zrealizowałem cały projekt to motorek został...
Witam ja posiadam golfa 3 1,8 na pełnym wtrysku wersja amerykanska i tez wystepuje tam ten rodzaj wtrysku GIGIFANT i mam kocioł w głowie jak wreszcie z tym zapłonem jest wymieniałem aparat zapłonowy i teraz jak to poskladac,jak ustawiac zapłon z podłączonym czujnikiem czy bez czy można z czy bez tegu czujnika.Niewiem czy dobrze kombinuje: -metoda z...
zgodnie z danymi ze strony http://www.jetta.org.pl/jetta_2_dane.htm kąt wyprzedzenia zapłonu powinien wynosić 5 stopni ale ja bym proponował ustawić o stopień więcej, i zobaczyć jaki da efekt ja u siebie przestawiłem zapłon na czuja i już nie mam żadnego problemu z odpaleniem. Dodano po 15 według danych z innej strony (http://mk2.vwgolf.pl/sil_nz.html)...
Co do rozrusznika: Kostka stacyjki > przekaźnik > kabelek na automacie > automat. Sprawdzaj po kolej. A najlepiej będzie gdy dasz na chwilkę plusa bezpośredni na automat przy rozruszniku i wtedy okaże się czy padł rozrusznik czy elektryka. Co do ciężkiego odpalania Filtr paliwa > szczelność układu zasilającego (sprawdź czy w przewodach widać pęcheżyki...
Nie znam tego silnika. Nie bardzo widzę związek wymiany aparatu zapłonowego z układem chłodzenia - jedynie taki że jest źle ustawiony zapłon (mocno wyprzedzony), tak że zapalona mieszanka w cylindrze zamiast pracować jest jeszcze sprężana i to może być przyczyną takiego grzania się silnika. Ale w takim przypadku silnik powinien dzwonić ( spalanie stukowe)...
Zapłon ustawiony VAGiem Bzdura. Czujnik temperatury płynu chłodzącego? Ponadto do poprawnej pracy na benzynie musi mieć poprawny sygnał z obydwu czujników - wału, tego w okolicach filtra oleju i tego w aparacie zapłonowym. Czujnik temperatury wymieniony bo jak go kupiłem był zamontowany nie oryginalny a wszyscy wiemy jakie są tanie zamienniki czujników...
Witam. Wszystkie 1.8l są na MonoMotronic i nie posiadają czujnika stukania. Sprawdź ustawienie wszystkich znaków na rozrządzie, a na samym początku najlepiej wyprzedzenie zapłonu na lampie. Pozdrawiam.
Samo planowanie głowicy nie da Ci trzykrotnego wzrostu mocy, przelicz sobie jaki byś musiał mieć stosunek KM/l. Takie zwiększenie mocy to kompleksowy i profesonalny tuning. Polerowanie komory spalania i ewentualnie zmiana jej kształtu (silnik rometowski czy Jawy?), zmniejszenie pojemności skrzyni korbowej,wypolerowanie kanałów, dokładne zgranie kanałów...
Czujnik na wale daje impulsy do komputera sterującego w jakim położeniu znajduje się wał, drugi czujnik z wałka analogicznie. Jak są problemy z czujnikami to komputer nie wie jak sterować wtryskami i zapłonem i korygować wyprzedzenie czy opóźnić, wtedy dochodzi do tego spalanie stukowe i może być przy tym dźwięk jakby od zaworów, popychaczy. Musisz...
Wiesz ty, co to jest ustawienie zapłonu? Przecież aparatu nie można wyciągnąć i go sobie potem ot tak włożyć! Aparat ma być ustawiony na znaki i z poprawnym wyprzedzeniem zapłonu. To "urządzenie", to podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu. Po pierwsze należy sprawdzić jego szczelność. Po drugie ma być zamontowany tak, by był zaczepiony i...
powiem szczerze... sprawdz sobie na poczatek rozrzad a pozniej cisnienie cylindrow bo najprawdopodobniej spadlo ci cisnienie w 1 lub 2 cylindrach... mialem podobny przypadek... martwi mnie to klepanie szklanek... moze ktoras sie zablokowala i nie domyka jakis zawor?!? Rozrząd ok, ciśnienie sprawdzę. Wątpię, że szarpanie to wina niedomykania się zaworu,...
Warunkiem aby świece grzały przed rozruchem silnika jest temperatura odczytana z czujnika G62 temperatury płynu chłodzącego od 5*C w dół oraz temperatura tegoż płynu poniżej 30*C by nastąpiło dogrzewanie świecami już po rozruchu silnika. Świece wymieniłeś więc przyjmujemy, że te są sprawne i jeśli chcesz sprawdzić czy do nich dochodzi zasilanie to zdejmujesz...
Trochę przesadzasz to auto i tak porusza się szybko a te kilka km szybciej nie wiele zmieni . Możesz podłubać w mapie ale bez ingerencji w sterownik to się nie obejdzie najlepiej zmień silnik lub samochód.Moja propozycja nie jest wcale złośliwością ale bardzo przemyślana odpowiedzią.Sam zacząłem się bawić w podobną przeróbką do golfa iii silnik 1,4...
Jeżeli drży, a obroty są w normie wtym czasie i silnik chodzi równomiernie to albo coś z zawieszeniem silnika, albo wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach jest za wczesne. Pozdrawiam.
Nie chce się ośmieszyć, ale gdzieś kiedyś wyczytałem, że na haalu nie zmienia sie przerwy na przerywaczu, ale po pytaniu widzę, że się myliłem. Czujnik halla to nic innego jak ulepszona wersja przerywacza. Wyprzedzenie zapłonu można też ustawiać, ale potrzebna jest do tego lampa stroboskopowa, w sumie na przerywaczch pastylkowych też sie jej używa....
Witam jestem posiadaczem silnika od VW Garbus 1,7 w idealnym stanie bardzo bym chciał wycisnąć z niego troszkę więcej mocy na pewno zaczął bym od zapłonu z podciśnieniowym i elektronicznym wyprzedzeniem zapłonu czy moduł od fiata CC 900 MED 447a zda egzamin ? jest miejsce na zrobienie koła fonicznego czy może lepiej jednak pójść w kierunku VW np od...
Ustaw tlok 1-go cylindra w GMP, przy laczeniu ze skrzynia jest otwor z zaslepka bedziesz przez niego widzial wieniec i bedzie na nim znak ktory musi pokrywac sie ze znakiem na obudowie ( aczkolwiek nie zawsze ten otwor wystepuje) w kazdym razie : 1 tlok w gmp i wtedy ustawiasz aparatem zaplonowym tak zeby palec rozdzielacza byl minimalnie przed "stykiem"...
Witam mam problem z Golfem II 1.3 NZ 90r produkcji. Początkowo były takie objawy : -Silnik zimny samochód odpala , chodzi na podwyższonych obrotach ( ssanie ) schodzi do 950obr/min i przez chwilę chodzi normalnie , potem obroty spadają niżej , że prawie gaśnie - pracuje tak chwilę i obroty wchodzą na 950obr/min znów chodzi chwilę ok i ponownie spadają...
niska moc która zrobiła się również na LPG pozwala ci wykluczyć taką elektronikę jak czujniki temperatury, czy potencjometr przepływki, a newt Lambdę jeśli to I generacja LPG. Może dolot nieszczelny za przepływomierzem, może jakiś stary katalizator jeszcze masz i się zatkał. A jak nie to chyba faktycznie coś z samym silnikiem, ustawienie rozrządu na...
wyprzedzenie zapłonu 6st +/- 1 może masz zatkany kanał jałowego w przepustnicach albo zakręconą srubkę regulacji jałowego (śrubka w dołku po prawej stronie przepustnic jak stoisz przodem do silnika)
Witam, samochód to Golf III 2.0 115KM silnik ADY 12/1994 na gazie sekwencyjnym stag 200 Mam kilka usterek, z którymi nie mogę sobie poradzić. 1. Pierwsza usterka która jest od zawsze to włączający się wentylator chłodnicy. Włącza się pierwszy raz nawet przy 76 stopniach(wg VAG). Po chwili się wyłącza i tak co chwila. Jak silnik osiągnie 90stopni to...
witam wszystkich, mam niewielki problem z moim VW Golf 1,9 TDI 110km z 98r silnik AHL, podczas odpalania przedewszystkim jak jest ciepły silnik odpala bardzo (agresywnie) to znaczy nie jest to delikatne odpalanie tylko jak miałby zaraz silnik wyskoczyc z samochodu (ale dzieje sie to tylko w momencie odpalania) jak zaskoczy jest juz wszystko ok. i od...
Zdemontuj kopułkę, wrzuć np. 3 bieg. Popatrz na palec rozdzielacza i pociągnij autko do przodu - zobaczysz, w którą stronę kręci się palec. Jeżeli będziesz kręcić kopułką zgodnie z ruchem palca to opóźnisz zapłon. Jeżeli w przeciwnym kierunku to oczywiście zapłon będzie wcześniejszy /kąt wyprzedzania zapłonu przed OT ulegnie zwiększeniu/. Do prawidłowego...
a jak z wyprzedzeniem zapłonu? Jak pamietam RP ma aparat kręcony z wałka pośredniego, może rozrząd się posypał
Silnik 1,6 w golfie 3, więc pewnie AEE, bliźniaczy z 1,4 AEX. Stare czasy i nie pamiętam tych grzmotów już, ale: -hall mocowany jest na dwie śrubki w aparacie, i nie da się go inaczej zamontować. -cały aparat da się zamontować źle, rysa na obudowie na którą celuje palec to podstawa -po zamontowaniu BEZWGLENIE KONIECZNE ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu....
Najpierw to sprawdz dokładnie wyprzedzenie zapłonu, kondycję silnika i stan układu wydechowego. A co do składu mieszanki to jeżeli sonda lambda jest sprawna to można podłączyć do niej woltomierz analogowy i sprawdzić czy zachodzi regulacja (charakterystyczne oscylacje napięcia) jeżeli tak to nie ma co regulować bo skład mieszanki jest w normie. Jeżeli...
Co to jest copot ? Doświadczony diagnosta to ustawi. 1.Pod sondę podłączamy tester sondy lambda, dla kontroli jak pracuje sonda. 2.Do kolektora ssącego podłączamy vakuometr dla kontroli podciśnienia. 3.Przy pomocy lampy stroboskopowej ustawiamy wyprzedzenie zapłonu. 4.Przy pomocy klucza imbus 6mm na przepływomierzu rozpoczynamy regulację składu mieszanki,...
Wydawało mi się że tak prosta konstrukcjia raczej mnie nie zaskoczy a jednak. Przycholowany VW rzucił palenie a właściciel upiera się żeby jednak palił. Aku. ok. rozrusznik też ,ciśnienie paliwa 3 bary ,ciśnienie sprężania średnio 12 barów ,rozrząd ok ,układ zapłonowy ok (podmieniłem aparat zapłonowy kompletny z hallem ,rozdzielaczem i niema różnicy)...
(at)Tzok Dość selektywnie traktujesz teksty... idąc twoim rozumowaniem, pewnie masz takie zdanie: "silniki diesla są dychawniczne, ciężkie i śmierdzą - widziałem taki w golfie I z 1978 roku.. nigdy nie kupię diesla " żeby trochę rozjaśnić twoją wypowiedź dam więcej fragmentów tekstu: Prace projektowe były zakończone, trzeba było tylko oprzyrządować...
Nikt niema pomysłu a może kąt wyprzedzania do ustawienia po zm. czujnika i aparatu zapłonowego ?? Może być przyczyną żle ustawiony zapłon ?? Dziś szukałem mechanika który by mi ustawił ale w 100 tys mieście nikt nie potrafi nie mają sprzętu ehh co Za czasy :/ Może jest tu ktoś kto by w okolicach Katowic, Mysłowic potrafił to zrobić
podstawka pod wtryskiem była wymieniana ok. pół roku temu ale sprawdzę. auto zachowuję się jakby zapłon nie był wyprzedzany wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika. silnik strasznie się grzeje wentylator co chwila się załącza. napięcie na niebieskim czujniku temperatury 4,5 v . zaś na czarnym idącym do deski rozdzielczej na wskaźnik 9 v. odłączenie...
Witam, dzisiaj wsadziłem silniczek 3A do golfa2. Wtrysk mechaniczny. Wszystko ładnie pięknie ale jest kilka problemów. 1.Silniczek odpaliłem i trzyma wysokie obroty 1500. Kolega cos pogrzebał przy rozdzielaczu imbusem i teraz jest 1300, ale to i tak za wysoko. Silniczek krokowy podłączony. Co sprawdzić zeby uporać sie z tym fantem? 2. Zeby auto odpaliło...
Witam.Filter powietrza wymieniony,świece,a rozrząd nie był naprawiany.Był wymieniany dużo wcześniej .Wtedy też były takie objawy.Nie mam na nim luzów.Na benzynie jest troszeczke silniejszy poza tym nie ma innej różnicy w odpalaniu jak i samej jeździe.Niekiedy samochód ma większą moc.Często zauważyłem to wieczorami.Może mi sie tylko wydaje.Katalizatora...
A pompa paliwa Czy pompy w moim samochodzie są dwie, tak coś słyszałem? Na pewno jedną słychać, bo gdy przekręcę zapłon to słychać jak pracuje. Wiem, że telepatycznie się nie da ale właśnie chodzi mi o takie podpowiedzi, bo póki co jestem całkowicie w kropce. Bez mechanika jednak się chyba nie obędzie... :cry::cry::cry: Tylko mnie to zastanawia czy...
Witam. Golfik z silnikiem 1.9 TDI AFN (110km) ze zmienioną turbosprężarką (od 130 konnej) miał następujące objawy: Był kłopot z doładowaniem silnika, sterowaniem turbo, blokującymi się łopatkami turbosprężarki, dziurawym intercoolerem - ale już naprawione :D Wtryski założone od Octavii z silnika AGR (stare lały i po nocy ciężko odpalał) Miał też bardzo...
Witam W ostatnim czasie pojawiły się duże problemy z pracą silnika na wolnych obrotach (zarówno na gazie jak i benzynie). A mianowicie: po odpaleniu silnik cały się trząsł, obroty skakały w granicach 1000-1200, czasami tuż po odpaleniu gasł. Po rozgrzaniu obroty spadały do ok 850 lecz przy przegazowaniu lub jeździe na sprzęgle silnik miał problemy z...
wyprzedzenie zapłon zapłon wyprzedzenie czujnik wyprzedzenie zapłon
zrobić stator amplituner dyskryminator lakier bezbarwny
czujnik basen darmo nokia kalkulator
Jak zrobić antenę ferrytową - krok po kroku Schematy suszarek LG - jak znaleźć odpowiedni?