Kąt wtrysku w tym silniku sprawdz w nastawach podstawowych 04 w bloku 4 jak przestawi na póżny powinno być -1(najlepiej chodzi) kanał 04 blok 3 na late ma być ok 1 ABTC
Może o ten chodzi. To jest ten sam autor i też pisze o zasadzie działania, jak zrealizował zmianę kąta wyprzedzenia od obrotów i jak charakterystyka zależy od wymiarów wirnika. Dzięki. Ja musiałem widzieć jakiś inny artykuł Stefana Roguskiego, bo tam były cztery ramiona wirnika, więc pewnie był to zapłon do Poloneza lub 125p.
Po odłączeniu czujnika sterownik przyjmuje temperaturę jeżeli dobrze pamiętam ok -30 stopni, tak więc pompa wali dawkę chyba największą jaką może i świece grzeją wieczność... Kolego bez podpięcia auta pod komputer i odczytu parametrów o których wyżej pisałem nie poradzisz sobie z tym problemem raczej. Ewentualnie możesz próbować " na oko" delikatnie...
Spoko mam to opanowane numer vin sam wyskoczył. W załączniku zaznaczyłem Ci o co biega musisz zastosować ustawienia z silnika DSC9 02. Twój silnik to DSC9 wariant 10 oznacza stopień udoskonalenia,rozwoju pisząc to blisko siebie tak to wygląda jak 910. Czyli ustawienia pompy 15stopni dlatego podali w tabeli tylko te dwa typy widocznie tylko po między...
Jeżeli na jałowym masz takie wyprzedzenie zapłonu to znak że leży regulator biegu jałowego, zresztą zobacz w parametrach czy wartość obciążenia CLV nie przekracza 40%, jeżeli jest sprawny zawór to wynosi przeważnie 24%. Sterownik nie mogąc wyregulować biegu jałowego owym nastawnikiem wyprzedził zapłon. Moze to też byc tym, że zle pracuje czujnik ciśnienia...
Tzn silnik zaczął pracować tak jakby na 3 świece strasznie nie równo i szarpało nim. po zgaszeniu już nie można było go odpalić <tzn po pewnym obrocie silnik stukał tak jakby zapłon był zanim tłok dotarł do GMP>. Świece nie są takie jak przy prawidłowo pracującym silniku tzn były lekko czarne.
6 stopni na lampie jest ustawiony Gratuluję jeśli się udało - przecież sterownik cały czas "buja" kątem, dla celów regulacji prędkości biegu jałowego, robi się to w trybie nastaw podstawowych sterownika.
Dla silnika o mocy 6 KM - 7000 obr/min, natomiast silnik 9 KM - 6500 obr/min.
Znajdź gdzieś od Audi moduł KEZ , on ci też wyprzedzi zapłon , tylko trójnik dasz na wężyk podciśnienia .
oscyloskop pomoże ;-)
Moim zdaniem problem tkwi w aparacie zapłonowym,krzywki które otwierają platynki są nierówno wytarte jeden obrót wału to pół obrotu rozrządu czyli co drugi obrót wału masz to samo wyprzedzenie zapłonu.
walkkazimierz - temat z 2006! Wątpię czy masz prawidłowo ustawiony zapłon-jakie wyprzedzenie?
Ale czy w każdym gmp ustawie? W każdym, bo jak nie jeden, to drugi tłok będzie rozpoczynał suw pracy. Znaki oznaczają wyprzedzenie zapłonu, bo nie ustawia się na "0". Przykładowo w "maluchu" było to -10°, tutaj musisz poszukać.
Od wolnych obrotów ma mniejszą średnicę, strzelanie w gaźnik to raczej zapłon, wyprzedzenie 3mm przed GZP
Wariator, regulujesz sobie jak chcesz. http://www.ac.com.pl/pl/produkt/318/tap-...
Blokowanie zapłonu oznacza, że komputer nie będzie sam korygował wyprzedzenia zapłonu, tylko wyprzedzenie będzie następowało na skutek przekręcania rozdzielacza.
Cewka powinna być na wprost cylindra. Niestety dokładne wyprzedzenie musisz ustalić doświadczalnie. Ten zapłon jest raczej z kosiarki z silnikiem 4T.
Babetta Kontra Kröber CDI. Dwa lata temu, działa idealnie. Silniejsza iskra. Stabilne wyprzedzenie zapłonu. C1-L1 funkcji. Iskry czas, wzrasta. Z poważaniem, nyemi. Wiadomości, tłumacz języka wykonane.
Ten passat to na pewno 93 rok i wtrysk ? Jeśli tak to ten mechanik jakiś "nie tego" (i zna tylko gaźnikowce :D), zapłon w takim aucie a właściwie to wyprzedzenie zapłonu wynosi 6 stopni. (przy gazie można póbować trochę wyprzedzić ale na tyle żeby silnik dobrze pracował na benzynie).
Witam. Dla modułu 4354 w najprostszym ujęciu wygląda to następująco: I_I___I______I___I______I___I w stopniach kolejno: 10-30-90-30-90-30-zostało 80 Drugi ząb (ten po 10) określa statyczne wyprzedzenie zapłonu ustawiane dla 1-go cylindra.
Zerwany klin na kole magnesowym w związku z czym zbytnio wyprzedzony zapłon.
Skoro pytam to znaczy że nie jes jasne!
Układ do sprawdzania to musi wiedzieć kiedy ten zapłon powinien nastąpić i brać pod uwagę wyprzedzenie zapłonu i inne a nie sygnalizować coś na ślepo.
(at)moonchild Pewnie jest przesunięta ze względu na wyprzedzenie zapłonu. Sfotografuj zrób lustrzane odbicie w programie graficznym i nałóż na siebie ze względu na pozycje klina ustalającego na wale.
Mylisz pojęcia dość znacznie. To starsza i dużo lepsza pompa VP37, nie ma w sobie immo. To co określasz błędnie jako VP37, to zawór shut off, czyli gaszący. To na dole, co opisujesz jako VP44, również będnie, to zawór regulacji wyprzedzenia wtrysku. Skoro po jego odpięciu zapala, to coś źle ustawiłeś z zapłonem, albo ewentualnie coś przesterowuje go...
Ustaw najpierw przerwę na przerywaczu, ma mieć 0,3 mm w najwyższym punkcie wzniosu krzywki. Potem ustaw wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3 mm przed GMP - w tym momencie ma się zacząć otwierać przerywacz. W tej kolejności, nie odwrotnie! Jeśli będzie normalna iskra, to powinien odpalić, potem co najwyżej kosmetyczne korekty punktu zapłonu. Nie bardzo rozumiem...
A jakie by te części nie były, szczelinę przerywacza ustawia się na max. 0,4mm, gdzie by to nie wypadło, dopiero potem wyprzedzenie zapłonu. Wyprzedzenie lepiej na omomierz niż bibułę (obecnie łatwiej chyba o to pierwsze). CZ350 jak i Jawa TS350 mają kłopotliwie rozwiązaną regulację wyprzedzenia zapłonu. Obraca się podstawką z przerywaczem 1 cylindra,...
Witam . Wyprzedzenie zapłonu 3,8-3,9mm . Świeca 0,6mm . Platyny 0,25mm . W pierwszej kolejności ustawiamy przerwę na platynach , następnie wyprzedzenie zapłonu . Dysza wolnych obrotów tak jak podaje kol .JAFO . Warto sprawdzić kondensator . Jeśli powyższe zabiegi nieprzyniosą pożądanego rezultatu Warto przeczyścić tłumik , zanieczyszczony powoduje podobne...
Ustawiasz na pełnym wznosie krzywki, czyli tłok będzie już trochę za ZZ, przerwę robisz na 0,3-0,4mm. Potem ustawiasz wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3mm przed ZZ, po czym sprawdzasz czy po ruszeniu podstawki z przerywaczami nie zmieniła się przerwa, ewentualnie korygujesz i ustawiasz wyprzedzenie jeszcze raz. Aż do skutku. W jawach/cz wykonanie podstawek...
Napięcie jest ok Tzn jakie? Ustawiłem wyprzedzenie zapłonu wkręcając w miejsce świecy czujnik zegarowy i cofając od punktu Gmp o 3mm. Ale ską wiesz w jakim położeniu wału/koła magnesowego w stosunku do położenia statora nastąpi iskra? Kontrola punktu zapłonu wyzwalanego bezstykowo, z takim masz do czynienia jest tylko możliwa dzięki lampie stroboskopowej....
najpierw ustaw przerwę na przerywaczu w tym celu pokręcaj wałem i szukaj największego rozwarcia przerywacza i w położeniu największego rozwarcia styków wyreguluj przerwę na 0,35-0,45mm i dopiero potem ustaw wyprzedzenie zapłonu można to zrobić na żarówkę podłączasz ją równolegle do styków ustawianego przerywacza i kręcisz wolno wałem jak się zaświeci(punkt...
Świecę zapłonową podstawiałeś sprawną? Sprawdź co się dzieje z zapłonem i kątem wyprzedzenia w świetle lampy stroboskopowej. Możesz zmierzyć jakie wychodzi statyczne wyprzedzenie zapłonu. Kiedyś robiłem pilarkę Partner, tam był problem ze zbyt dużym kątem wyprzedzenia zapłonu (silnik odbijał przy zapalaniu). Później miałem skrajnie zniszczoną ale na...
Nie wiem czy to możliwe, ale poszukuję oryginalnego wsadu do Skody Fabii 2,0 AZL nr pomputera 06A906032KG , auto odkupiłem, jest chip tuningu, uważam raczej za nieudany, za bardzo wyprzedzony zapłon i zwiększona dawka paliwa.
Poszukaj w Google części zamienne do np pilarek spalinowych, zresztą, najpopularniejszy chinski motocykl Li-Fan 150ccm tez ma taki zapłon. Co ciekawe, jedna cewka podczas ,,najazdu' na nią magnesu koła generuje wzrastające napięcie, ładujące poprzez diodę kondensator i jednocześnie w odpowiednim miejscu tej krzywej napięcia na kondensatorze lub z cewki...
Tak powinno być. Jeszcze raz sprawdź wyprzedzenie zapłonu i regulację gaźnika.
Może się przyda:
Możesz jeszcze wyprzedzenie zapłonu obczaić.
Bez kata nie wyjdzie nigdy dobra emisja spalin a wyprzedzenie zapłonu w granicach 10stopni przed. Kata lepiej oryginała z anglika.
Jeśli dobrze wyprzedzenie zapłonu dobrze wyregulowane to podmień kondensator i sprawdź styki przerywacza.
witam , czy może ktoś posiada jakiś schemat elektronicznego zapłonu ale z możliwością np opuźnienia zapłonu , ustawić "wyprzedzony" zapłon i modułem regulować kąt zapłonu
Witam a ja mam problem z kątem wyprzedzenia zapłonu w takim skuterze. Na początek chciałbym sprawdzić podzespoły, potrzebowałbym wiedzieć: Rezystancje cewki WN Rezystancje impulsatora Rezystancje cewki zasilającej, napięcie zasilania. Skuter to jakiś Zico typowy chińczyk 2t Był spalony moduł wymieniłem i skuter odpala, lecz nie wkręca się na obroty....
1. Ustawienie wału. Na łączeniu skrzyni z blokiem powinno byc wyciete okienko ze strzałką. Widac tam koło zamachowe. Tak ustaw aby wyciecie na kole pokryło sie ze strzałką. Wtedy pierwszy cylinder jest w górze. Wrzucic 5 bieg w celu zablokowania położenia. 2. Pompa wtryskowa ma nacięcie z boku koła i na uchwycie trzymającym pompe. Muszą sie pokryć....
Jak pisałe wczesniej moze byc problem z tym, że jest iskra w poblizu gmp i jak łok jest na dole i strzał moze sie brac stad, ze jak zapłon jest przyspieszony po podczas suwu ssania nastepuje strzał Bez urazy ale Twoja teoria kupy się nie trzyma, zapłon w GMP to 0° wyprzedzenia zapłonu, im większy kąt wyprzedzenia tym zapłon następuje wcześniej ale...
Niestety nie mam już możliwości aby bardziej wyprzedzić zapłon. Iskrownik jest już skrajnie przekręcony w lewo. Dodano po 21 Tylko czy dolegliwości mojej WSKi powoduje nieco późny zapłon? Chyba nie...
Tu masz wszystko opisane, instrukcja serwisowa do Twojego pojazdu. http://www.mopedriders.org/html/manuals/... Nie potrzeba żadnej lampy stroboskopowej. Wyprzedzenie zapłonu to 1.5 mm przed GMP zaś przerywacz 0.4 mm.
Czym spowodowane jest wyprzedzenie zapłonu na poziomie -8 stopni ? Zapłon nie podlega regulacji w tym silniku. Raz jest -6 a raz -9 Na wolnych obrotach nigdy nie będzie stał idealnie równe, takie wahania są w normie
jak ząbek ustawiony jest na wprost dziury w pompie to ile stopni na kole zamachowym powinien byc wyprzedzony zapłon Pisownia p. 8.2, manta.
http://motokirc.pl/problemy-tech-f29/jaw...
Mam pytanie czy czas wyładowania jest szybszy dla modułu czy kondensatora. Pytam o to ponieważ założyłem elektroniczny moduł i zapłon jest spóźniony. Motocykl nie chce odpalać, dopiero jak wyprzedzę zapłon to chodzi, ale ciągle źle a mi już skali brakuje na przerywaczu
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Sprzęgło jest mi niepotrzebne, ale o tym porozmawiamy na "PW". Wyprzedzenie zapłonu, 3mm przed GMP, przerywacz 0.4mm.
To zależy od wielu czynników. Czas spalania ładunku zależy od składu mieszanki i ciśnienia w cylindrze. W silnikach dwusuwowych z rezonansem zwykle wprowadza się opóźnianie zapłonu na najwyższych obrotach, a wyprzedzanie przed rezonansem. W silnikach strato stosuje się zapłony ze zmiennym kątem, zwiększającym kąt wyprzedzenia na wysokich obrotach (znacznie...
Ok więc mam parę pytań może będzie łatwiej auto niespodzianka zasadzka już mnie wykańcza Map sensor czy na wężyku powinien być zaworek zwrotny? W filtrze oleju nie ma oleju możliwe ? filtr jest pod kątem olej spłynął ? na miarce stan max na czujniku ciśnienia 3 bar na wolnych do 5 po przegazowaniu zaworek zwrotny mam na przewodzie serwo króciec na wolnych...
Witam tak jak w temacie mam taki mikrociągnik VARI z silnikiem JICIN jakie wyprzedzenie zapłonu ustawić? i jaka przerwa na platynkach?? doradzcie coś:) z góry dziekuje
Zapłon, to że silnik ciągle próbuje utrzymać pracę, a że nie są przewidziane aż tak niskie obroty to wyprzedzenie zapłonu może spowodować że aż będzie chciał pracować "do tyłu".
Jakie jest bicie pierścieni ślizgowych wirnika alternatora (nie magneta!)? Czy stojan pewnie siedzi w korpusie silnika? Jak i czym mierzyłeś te 6 mm wyprzedzenia?
ten gościu 30 lat motocykle naprawia tak mówił nawet mam to na wiadomościach napisane rok temu zapłon był nie wyprzedzony i też pękła
Witam. dosia84 cały problem to wyprzedzenie zapłonu masz źle ustawiony jest za wczesny i dlatego wyrywa ci z rąk sznurek,ustaw zapłon na 3,5mm przed górnym martwym punktem przy odstępie styków przerywacza 0,3 do 0,5mm i bedzie OK. Pozdrawiam.
Pierwsza sprawa, to ładnie wyczyść przerywacz jeżeli styki są przepalone to wymień na nowe, później ustaw i wyprzedź zapłon. Następnie wyczyść dokładnie gaźnik w benzynie, złóż do kupy i przykręć. Nie zaszkodzi kupić nowej świecy. Po tych zabiegach powinno się poprawić, jeżeli dobrze je zrobisz.
Jeżdziłem dawnij disslem i sądzę w tym przypadku jest zbyt wyprzedzony zapłon ewentualnie niesprawny przekażnik podgrzewania świec żarowych pozdrow. Upominam Kolegę w kwestii odświeżania starych tematów, oraz poprawnej pisowni.
Ja ustawiałem zapłon na lampie stroboskopowej na próbę porobiłem sobie znaki na magnecie i na karterze,czyli górny martwy punkt i 3mm przed GMP i kręciłem cewkami u mnie były fasolki i mogłem regulować i wyszło że miałem za dużo wyprzedzony zapłon,nie wiem czy modułu nie będziesz musiał wymienić może źle wyprzedza zapłon na gaźniku.
Cześć , Z moich obserwacji wynika ,że moduł "wie" kiedy i o ile wyprzedzić zapłon oczywiście na podstawie zaprogramowanych danych przez producenta, ale cały bajer polega na tym ,że moduł wstępnie opóźnia zapłon bo iskra najpierw wyskakuje na końcu paska (czyli jak metalowy pasek mija impulsator i to jest GMP) a póżniej moduł zaczyna przesuwać moment...
Ewidentnie jest problem z rozrządem lub czujnikiem położenia wałka rozrządu. To -30st to nie opóźnienie ale wyprzedzenie zapłonu i trzyma się kupy. Natomiast korekta wtrysku sterowana czujnikiem położenia wałka rozrządu jest co najmniej dziwna i może powodować strzelanie w wydech. Czujnik spalania stukowego służy do kontroli pracy silnika ale na samą...
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
-Na pewno masz wyprzedzony zapłon czyli źle ustawiony rozrząd i dzięki bogu ze nie zmiksowały się przez to zawory i nie wywaliło dziury w tłoku. -poszukaj znaczka na kole zębatym wałka rozrządu ustaw go pionowo do osi cylindra i odkręć plastikowy korek w deklu od strony kola magnesowego jeśli rozrząd jest dobrze ustawiony powinien zgrywać się ze znakiem...
Ustawienie zapłonu według mnie: 1. Obracasz kierownicą w prawo, żeby odsłonić koło pasowe napędzające rozrząd i pompę wody i szukasz na jego rancie nacięcia. Musisz oczyścić je z korozji bo ciężko je znaleźć przy czym uważaj przy czyszczeniu by nie uszkodzić paska. Wygląda to tak: [url=https://forum.autokacik.pl/uploads/...
Wyprzedzenie zapłonu wynosi tu 18 stopni. Sprawdza się w "wzierniku" w obudowie skrzyni biegów "nad sprzęgłem" (trzeba wyjąć plastykową zaślepkę i używając lampy stroboskopowej zsynchronizować znacznik na kole zamachowym lub przy lampie z ustawianym kątem wyprzedzenia można "świecić" na koło pasowe na wale głownym i "zgrać" znacznik). pozdrawiam.
Witam. Potrzebuję pomocy przy ustawieniu pompy wtryskowej w premium 400 z 1999r. Nie wiem jak ustawić pompę w GMP, czy gdzieś znajduje się okienko czy jak je się ustawia? Na bloku jest gdzieś zaślepka żeby silnik ustawić w GMP? Ile stopni ma być wyprzedzony zapłon? Proszę o odpowiedź
To nie jest cięgło przyspieszacza tylko podwyższony bieg jałowy, w fazie nagrzewania i np. gdy się klimę włączy zwiększa obroty do ok. 1000. Przyspieszanie jest elektroniczne i steruje nim ten zaworek: https://obrazki.elektroda.pl/3188697600_... Mam Volvo z tym silnikiem i zawsze przy grzaniu świec słychać jak terkocze ten zaworek,...
Przerwa na przerywaczu powinna mieć 0,20 mm, odległość cewki od koła 0,10-0,15 mm. Jeżeli się nie mylę. to wyprzedzenie zapłonu wynosi 3,5 mm przed GPM.
Wszystko wyczyściłem, ustawiłem zapłon i nic. Jaką przerwę na platynkach ustawiłeś i jakie wyprzedzenie zapłonu? Dodano po 6 Tu masz podobny temat i zażartą dyskusje. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Ale na temat zupełnie innego silniczka. Ogar 200 to czeska "Jawa" - z zupełnie innym zapłonem.
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Cześć! Od kilku/kilkunastu tygodni walczę z układem zapłonowym w Hondzie MTX 80. Dodam, że motocykl przeszedł kilka modyfikacji (malossi 115, pwk 28, króciec ssący 28 mm). Temat na forum znany, oryginalny moduł w cenach z kosmosu, a założenie nieoryginalnego modułu skutkuje absurdalnym wyprzedzeniem zapłonu. W związku z tym wpadłem na pomysł przeróbki...
Nie ustawia sie powiadasz? Zapłon jest ustawiony fabrycznie, czyli GMP względem impulsatora a wyprzedzenie zaszyte w module zapłonowym. Więc lampa stroboskopowa załatwi sprawę. http://obrazki.elektroda.net/90_12500531... Poza tym moduły są dostępne.
To wszystko sklada się na obraz zużytej pompy wtryskioej. Wyprzedzony zapłon ułatwia start. Do tego podwyższone obroty po odpaleniu mogą świadczyć, że ktoś gdzies coś zamontował żeby do statru odcinało czujnik tempertury co powoduje zwiekszenie dawki startowej. Jajlepiej jakby zerknął na to wszystko człowiek co się na tym dobrze zna.
Usytuowanie klina o kąt daje ci wyprzedzenie zapłonu. Wiemy że to koło co masz założone jest niewłaściwe, prawda! Oryginału nie posiadasz! Zobacz na tym niewłaściwym które masz zamontowane, w którym miejscu jest położony rowek na klin, zmierz jaki kąt jest pomiędzy rowkiem klina a środkiem magnesów. Porównaj ze zdjęciem i położeniem rowka klina, koła...
Posiadam Opla Frontere B z silnikiem C20XE metronik 2,5 w którym jest problem z wyprzedzeniem zapłonu. A dokładnie ma 22stopnie. Auto nie chodzi tak jak powinno, przerywa, przy odpalaniu kicha, a jak się zagrzeje to traci moc iniekiedy przy obciązeniu zaświeca się check. Błędów brak. Szukałem już odpowiedzi w różnych miejscach i znalazłem tylko to,...
Powiem Ci, że z wywalaniem błędu bywa różnie i często zdarza się, że nie pokazuje błędu, lub sygnalizuje co innego. Tak to każdy kupił by sobie interface i w domu robił większość usterek a warsztaty by nie istniały. Tak to trochę z przymrużeniem oka napisałem, ale reasumując komputer nie zawsze pokaże prawdę. W rzeczonym focusie nie było żadnych błędów...
Czy w silniku zaburtowym Wicher 30 ustawia się wyprzedzenie zapłonu? Jeśli tak, to jak to zrobić. Nie ma tam śrubek blokujących stator w danej pozycji. Napinany jest on poprzez wygięte ramię połączone z gaźnikiem. Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam.
5 stopni
bodzio18 zauważ, że ten układ nie twoży nowej mapy zapłonu tylko przesuwa orginalną mapę zapisaną w ECU o dowolny kąt ustalany poprzez stałą czasową. Jeżeli stała czasowa odpowiadać bedzie np.350 stopniom to masz wyprzedzony zapłon o 10 stopni w stosunku do orginalnej mapy w całym zakresie obrotów
Możesz przeprogramować mapy w EPROMIE. Do znajdowania map w epromie są specjalne programy dostępne w emulu. Problemem jest suma kontrolna liczona wg jakiegoś tajnego algorytmu. Bez niej ECU nie ruszy po zmianie map. A najprościej w Nexii z gazem zrobić tuning przez obrócenie aparatu zapłonowego tak, by wyprzedzić zapłon o 3 stopnie.
Kolego Łukasz jest coś takiego jak wyprzedzenie zapłonu i zawory nie otwierają się w GMP. Jezu człowieku... Łukasz dobrze pisze, ale jest jeszcze inna opcja, masz przecież znak na kole pompy i na wsporniku pompy. Jeśli nie ruszasz krótkiego paska, to ustaw wałek rozrządu tak, żeby znaki na pompie się zgrywały i powinno być dobrze.
przy wypiętwm przewodzie zapłon jest wyprzedzony czy opuźniony
Okazało się, że to zapłon. Wyprzedziłem o 3 mm i jest ok. Zapłon był opóźniony i powodował mulenie auta do 2000 obrotów. Więc katalizatora już nie sprawdzam ;) Pozdrawiam.
Zazwyczaj na korpusie silnika tam gdzie jest koło pasowe są dwa znaki jeden to tzw. ZZ czyli górne położenie tłoka pierwszego cylindra i drugi który jest znakiem jakie ma być wyprzedzenie zapłonu. Zapłon ustawia się na wolnych obrotach ( 800 - 900 obr/min) z rozgrzanym silnikiem. Pozdro GM
Podobny efekt, czyli wzrost mocy i spadek zuzycia osiągnie się w kazdym silniku nie tylko zasilanym LPG. Zwiększenie wyprzedzenia zapłonu powoduje jednak zwiększenie obciążenia cieplnego silnika i zmianę toksyczności spalin. pewnie, że mozna o tym zapomnieć. przynajmniej do czasu kiedy cos się rozleci. Dodatkowo zmianiła się zapewne jego elastyczność...
zawory ustawione chociaż trochę klekotają ale chyba temu że stary olej w silniku a gaznik boję się ruszać ale powie mi ktoś jaki mam zapłon?????? wyprzedzenie :cry:
A wyprzedzenie zapłonu, jeśli jest tylko jeden znaczek? W lampie ustawisz sobie, kiedy ma błysnąć...
Nie ma tam regulacji luzu. Obracając aparatem zmieniasz statyczne wyprzedzenie zapłonu. Sprawdź ten zapłon, ale patrząc na iskrę na świecach i bez żarówki.
A jakiego typu pompa powinna siedzieć w tym silniku?? Nie była tam czasem VP44?? Przejrzałem na szybko dane i niestety nie znalazłem wyprzedzenia dla tego silnika co wskazywałoby na VP44. Jesli siedzi tam taka pompa o której myslę to wyprzedzenie zapłonu jest nabite na pompie. Edit: Przepraszam, źle spojrzałem na tabliczkę. Nie doczytałem, że tam jest...
Pierwszy raz tutaj, ale byłem swego czasu "gzaolem" - montowałem gaz. Samochody na gazie jeżdżą różnie, jeśli chodzi o ubytki mocy, ale nie jest tak że każdy traci moc odczuwalnie na polskiej drodze. Skoda Felicja 1,3mpi mojej kobiety zrobiona na prostej instalacji (bez komputera) jeździ bardzo ładnie. Piszę bo szukałem inforamcji o wpływie kąta wyprzedzenia...
Bardzo często powodem dużego spalania w 2E jest zbyt wyprzedzony zapłon, ustaw go (tylko na lampę), mieszankę wyreguluj na bogatą (zrobisz to sam za pomocą zwykłego miernika) i spalanie nie powinno przekroczyć 10-11l na 100km. W razie pytań dzwoń 607685371 Dodano po 1 Przepraszam za byka
Wyprzedzenie zapłonu to 32 stopnie przed GMP.
Iskra w dobrym miejscu? Nie rozumiem Czy jest odpowiednie wyprzedzenie zapłonu.
Cześć. Trafił do mnie Santa Fe pierwszej generacji, nie palący. Nie było iskry na 2 i 3 cylinder, uszkodzony czujnik wałka, po wymianie iskra jest ale samochód dalej nie pali. Kręci ale ma momenty takiego silnego oporu, aż rozrusznik stęka, czasami strzela w kolektor dolotowy. Rozrząd w porządku, sprężanie po 12 bar, pompa paliwa chodzi, nie sprawdzałem...
Jak zwykle Polska mentalność, przeróbką bez sensu itd. ludzie! Pozbył się przerywacza to już naprawdę dużo. Przerabianie na dc-cdi to już przesada, prostować prąd potem stabilizować potem znowu przetwornica za dużo komplikowania a efektów można nie odczuć, wg mnie to już nie potrzebna komplikacja zważywszy że teraz akumulator jest nie potrzebny. Mnie...
Jeśli chodzi Ci o ponowną regulację zaworów , to nie . Wałek rozrządu masz w głowicy więc nic się nie przestawi , wyprzedzenie zapłonu też zostanie w tym samym miejscu . :| Przy składaniu zwróć uwagę na znaki . Przestawisz o jeden ząbek na rozrządzie i będzie lipa . :| Dodano po 3 ( Wał , łańcuszek , wałek rozrządu ) . To musisz ustawić na znaki , zgrać...
Mam problem z pompą Honda WX10 (silnik GX 25). Muszę się nieźle naszarpać aby ruszyła. Ustawiam trochę gazu, ssanie, pompuje paliwo i tu się dzieje coś dziwnego bo przy szarpaniu tak jak by mi odbijała (bardzo duży opór napotykam do tego stopnia, że po paru próbach ręka boli). Sprawdzony luz zaworowy, świeca, wyczyszczony gaźnik i filtr paliwa. Czy...
A no tak, ja to jestem z tych ludzi co nie wiedzą że czegoś się nie da zrobić, do puki się nie przekonam na własnych konkretnych doświadczeniach to mam gdzieś wszystkie teorie. Uznam je dopiero jeżeli moje doświadczeni tak wykażą :) Taka moja zabawa. :spoko: :spoko: :spoko: Plusem też jest to że można wyprzedzić zapłon nawet do 20 stopni (wyprzedziłem...
zapłon wyprzedzenie czujnik wyprzedzenie zapłon polonez wyprzedzenie zapłon
upływność przewód pacifica czujnik jakie playstation polecacie
philips 55pus6262 ecc85 przestrojenie
Renault Midlum 270 dCi – moment dokręcania wtryskiwaczy DXi7 Delphi Peugeot 307 SW 2004 – lokalizacja punktów masy tylnej lampy, usterki, naprawa