(at)grala1 podawał wcześniej stary - 6Y2 919 880D nowy - 6Y2 919 880A
Warto sprawdzić filtr fazy ciekłej. Raczej fazy lotnej. On jest ważniejszy.
jakieś pomysły co do reszty problemów raczej kostka stacyjki uszkodzona Sprawdzisz cienki kabelek przy rozruszniku i będzie w 99,9% pewna diagnoza.
Tylko nowy sterownik przyjmie kodowanie, w używanym nie zmienisz. Można próbować przez edycje wsadu. Ewentualnie wsad z poprawnym kodowaniem
Tak potwierdzam Kolego grala1. Dzieki za rozwiklanie zagadki.
Prawidłowe napięcie ładowania zawiera się pomiędzy 13,8-14,4V. I tyle było na sprawdzaniu. Jeżeli nie jest to akku bezobsługowe- możesz to sprawdzić. No chyba jest... Co to za auto? Skoda fabia 1.2 Proponuję odłączyć radio i sprawdzić raz jeszcze - zazwyczaj to wina źle podłączonego radia. Radio ma wyjmowany panel przedni który zawsze jest wyjmowany...
Udało się dzięki pomocy grala1 temat do zobaczenia tutaj :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=2...
zależy co tam siedzi Micronas, he he.
Mam juz laptop kolegi , od czego zacząć diagnostykę? Mógłby mi Pan pomóc w którym bloku pomiarowym będzie temperatura paliwa ? Dodano po 1 (at)grala1 bardzo dziękuję za podpowiedź jutro postaram się sprawdzić całą instalacje
Silnik od Golfa i Skody jest taki sam. Ja napisałem że moduł silnika,w dodatku z CAN ,a skoda była z 96r.,rzecz jasna bez CAN .POZDR.
Może chodzi o tzw. hamulec silnikowy :) Tak, tak w fabii.
Naszukać a przypomnieć :D Chwilka co to było ? Skoda 105,120?(mogę się mylić-lat kilka mineło-ale samochód tej klasy :D )jakaś klamka,od otwierania czegoś(maska? bagażnik? klapka wlewu paliwa?) dostępna/widoczna po otwarciu jak się nie myle tylnych lewych drzwi.To dopiero było profesjonalne ukrycie :D Otwieranie tylnej klapy. kto to wymyślił żeby kierowca...
czy jakiś bezpiecznik,ale nie wiem który jest bezpiecznik odpowiedzialny za tą kontrolkę. Ciekawe jakby wyglądał taki pojazd który by miał bezpieczniki od każdej dupereli... Octavia nie ma takiej kontrolki. Popsułeś zabawę... :|
Psilos1 - nie czerwone tylko niebieskie, guziki są czerwone . Miałem na myśli manual nie climatronic...
Czy ty tym swoim urządzeniem jesteś w stanie odczytać wartości z bloków pomiarowych? Jeżeli tak to podaj czasy wtrysków, wartość podciśnienia z czujnika MAP, temperaturę silnika. Odczytaj te wartości dla rozgrzanego silnika pracującego na biegu jałowym. Czas wtrysku - blok 002 pozycja 3 podciśnienie Map - blok 003 pozycja 2 temperatura silnika - blok...
Tylna klapa - sprawdzić przewody w przelotkach. Sprawdź to, prawdopodobnie od tego przepalił się bezpiecznik, one same się nie przepalają.
O ile pamiętam to 2.0 benzyna W sumie kontrolka silnika nie zgasła ale wsad działa, dziękuje bardzo za zainteresowanie i za pomoc.
Masz do wykasowania inspekcje serwisową. VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję. OK...jutro podłącze i poszukam tych funkcji. Dam odpowiedz.
A teraz pytam się o ten silniczek EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. masz non stop problem z egr-em
grala1 czy poradziłeś sobie z tym problemem jak tak to czy powiesz w jaki sposób ponieważ mam taki sam problem od półtora roku i żaden mechanik nie radzi sobie z tym problemem
Na wstępie chciał bym mocno podziękować za pomoc w rozwiązaniu tematu. Auto funkcjonuje prawidłowo. Mam immo3 i miałem trochę zabawy, dzięki pomocy koledze grala1 udało mi się to zrobić. Tak dla potomnych problem był w ECU wymiana, dopasowanie immo i kodowanie spowodowało że auto funkcjonuje. Dziękuje i pozdrawiam
grala1 podsunął pomysł odnośnie weryfikacji instalacji paliwowej. Usterka okazałą się bardziej prozaiczna ponieważ w smoku który w skodzie składa się z dwóch puszek zrobiła się galaretka i ta w zależności od okazji i ułożenia samochodu czasami zakrywała sitko w ssaku co powodowało zwiększenie podciśnienia w instalacji i pompa mimo że zaciągała paliwo...
Jak Cię stać to nowy. Płyn powinien być wymieniany co jakiś czas. Bierz termostat Wahler`a. W inter carsie sprzedają całe zestawy /termostat obudowa i czujnik Wahler'a ? I jaki jest koszt tej firmy jeśli się orientujesz
Schematy schematami , opisy opisami a na zdjęciu widać że są zamienione pozycjami przewody na skrzynce bezpieczników. Po kolorach i przekrojach kabli wychodzi że u kolegi bezpiecznik od wspomagania jest na pozycji czwartej. Zamienił ktoś ? Jak zamienił to trzeba się przyjrzeć czy wartości bezpieczników są właściwe dla danych obwodów. Najlepiej przywrócić...
Poniżej schematy z Golfa VII ale powinno to pomóc. Zobacz czy sterownik wentylatora ma zasilanie. Reszta działa - klapy itd? https://obrazki.elektroda.pl/4510641700_... https://obrazki.elektroda.pl/6158431500_... https://obrazki.elektroda.pl/5894396900_... https://obrazki.elektroda.pl/3919394600_...
Podnieś tę nogę gdzie jest 2.5V i wtedy zmierz. Może coś gdzieś na płytce. Tam jest bezpośrednio do przycisku ta noga. Przycisk był wylutowany. Zastanawiam się czy ktoś odwrotnie bateri nie włożył. Gdyż pilot pobiera 100mAh
Daj nr błędów wraz z dokładnymi opisami. Próbowałeś samej jazdy na PB i wykasowania wartości wyuczonych w ECU? Próbowałem samej jazdy na PB i jest to samo, wartości wyuczonych nie da się wykasować ponieważ potrzebny jest do tego kod pin którego nie znam a domyślne nie działają. EDIT :
grala1, tak sądzę na chwilę obecną, gdyż przeglądając opcje konfiguracji tego modułu nie znalazłem żadnych opcji, które mogły by wyłączyć alarm. Ale to w takim bądź razie jak było rozwiązanie w Fabiach 2 bez alarmu z kluczykiem z pilotem. Myślę że takie Fabie były na rynku. Doczytałem że Fabie po lifcie miały to już w innym module.
Zmierz rezystancje żarówki i daj taki rezystor ale o mocy 5W i rezystancji żarówki lub trochę większej - oczywiście podłącz to równolegle. Rezystancja żarówki to 0,38Ω dałem rezystor 5W 0,51Ω i nic się nie zmieniło nadal świeci. Dołożyć większy rezystor?
Czy była robiona adaptacja zaworu EGR? Tak, po wymianie EGR robiłem adaptację, przed jego wymianą podczas lekkiego przyspieszania silnik poszarpywał. Dodano po 37 Schemat silnika?????? Co w tym jest tak nadzwyczajnego że tyle użyłeś znaków zapytań ? Dodano po 9 Bloki pomiarowe. Będzie też tam widać sygnał z EGR. Czy była robiona adaptacja zaworu EGR?...
Czy wartość obciążenia jest taka sama na zapalonym jak i na zgaszonym silniku? Tak, wartość cały czas 100% Jedynie wartość ta zmienia się na 0% gdy jadąc z górki hamuję silnikiem. Po podmianie MAPa, nadal to samo. Wartość napięcia na Map to 1,2V w trybie jałowym
Wymienisz EGR i się zdziwisz. Dla sprawdzenia odepnij czujnik wałka rozrządu a będzie to samo. Wszedł Ci w tryb awaryjny i ma gdzieś wartości z sondy, czujnika ciśnienia itp i z tego powodu chodzi poprawnie. Skoro nie potrafisz sprawdzić VAGiem wartości ciśnienia w kolektorze do sprawdz instalację czujnika do ECU a jak jet ok to podmień czujnik. tryb...
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie. W jaki sposób szyby mam rozwiązane? Napisałem tylko, że podawałem na szybko napięcie na czerwono-biały przewód idący do drzwi kierowcy i ruszyło sterowania...
Jeżeli dalej upierasz się przy potencjometrze to musisz zmierzyć prąd jaki płynie przez te diodę by dobrać odpowiednią moc potencjometru. Potencjometru nie da sie zastosować w tym miejscu. A autor wątku zapewne szuka dziury w całym, na moje pytania z postu #2 nie raczył odpowiedzieć (zwłaszcza na pytanie odnośnie napięcia ładowania bez "kombinacji".
Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48. W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka. Masz poprawny PIN? W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie. Zakoduj klucze VAGiem. Próbowałem kodować ID13 i programuje poprawnie ale po drugim uruchomieniu...
Wtryskiwacz podłączony jest pod pin 55 i 62. Nie wiem co Ty tam dokładnie mierzysz i miedzy czym ale jeżeli rezystancja pomiędzy początkiem a końcem przewodu to 0 Ohm to przewod jest cały a te 5,5 kilo to uszkodzony przewód. Napisz dokładnie co mierzysz, miedzy czym i skąd impedancja a nie rezystancja? Pomiary wykonywane między masą, i owszem chodziło...
Wtedy będzie bez tego czujnika i w blokach powinno być ok i klima powinna ruszyć. Ustawiłem to kodowanie 01000 problem z G263 znikł ale klima jak nie działała tak nie działa. Ale zauważyłem że po wejściu w silnik i wybranie opcji "test elementów wykonawczych" i przejściu do "inicjalizacji sprzęgła klimatyzacji" jest cisza. Doda że sprzęgło było podłączone...
Co było na starym radiu? Stare radio było niefabryczne i nie działało a kabel od wzbudzenia tj linii K nie był przecięty. Tam powinien być stały plus i plus po włożeniu klucza do stacyjki czyli S kontakt. wszystko mam podpięte pod fabryczne kostki więc tak chyba powinno być. Na starym radiu też wywalało błąd braku komunikacji z radiem. Wersja analog...
W załączniku schemat sterowania silnikiem - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Tam jest silnik CAYC a nie CYAC. Trzeba sprawdzić przewody przepływomierza G70 oraz czujnika ciśnienia doładowania G31. Przydało by się zrobić logi by było widać odczytu z tych czujników. Z błędów widać że czujnik ciśnienia doładowania łapie błąd po włączeniu zapłonu....
A czy mógłby kolega opisać metodę wymiany łożyska. Miałem identyczne przypadki których winą było nie fachowe wymienianie łożysk. Przecież łożyska tutaj są niewymienialne. Wymienialne. Razem z piastą koła. Skoro głupieje przy hamowaniu, to albo czujnik jest zbyt daleko od impulsatora, albo wszystko jest oblepione opiłkami. Tak czy inaczej, nie gdybać,...
Przy lewym kielichu amortyzatora. Wystarczy zamienić dwa przewody przy sterowniku lub podpiąć tam diode LED z rezystorem 1kOhm by wiedzieć czy ze sterownika wychodzi sterowanie na cewkę. Przydało by się oznaczenie silnika lub rocznik by móc powiedzieć ktore to piny we wtyczce sterownika silnika. Skoda to silnik 1.3 mpi, 98 rocznik. Ireneo, za takie...
Ostatecznie mam zmontowany układ elektroniczny na Attiny13 który domyka szyby. Skąd bierzesz sygnały wejściowe do uC? Jaki przyjąłeś czas dla zamykania? Z wiązki zamka. Fioletowo-zielony i fioletowo-żółty. Procek zlicza sygnały dlatego otwieranie działa po sekwencji 3 razy otwórz na pilocie. Zamykanie otwórz-zamknij. Nie jestem twórcą programu ani...
Jeżeli było jeżdżone tylko na PB to możliwe że wtryski się pozapiekały. Wymień filtr paliwa. Zobacz czy pod odłączeniu akumulatora na kilka minut auto nie zacznie lepiej jeździć na PB. Reduktor bym zostawił w spokoju bo przy jego uszkodzeniu na LPG też powinien kiepsko chodzić. Rozumiem że w tym modelu nie ma przewodów zapłonowych bo cewka jest montowana...
Tak - mam klimatyzację automatyczną - CLIMATRONIC. Dodano po 4 W tym liczniku masz spalanie chwilowe tylko w l/100km i przy zatrzymaniu auta komputer wyświetla ostatnia zapamiętaną wartość gdy auto jechało. Jest to normalne w tym liczniku. Co do pokazywania temperatury to czy masz klimatyzację w aucie? W tych licznikach nie ma funkcji RKM - czyli ile...
Nic Ci nie ma do powiedzenia bo układ klimatyzacji manualnej nie jest diagnozowalny. Zobacz czy masz na 4 pinowej wtyczce plusa na pinie 1 i 3. Zobacz czy jest plus na 14 pinowej wtyczce na pinie 4 i plus po zapłonie na pinie 9. Masa to 6 pin. Zasilanie i masę sprawdź żarówką min 21W. Dziwi mnie Twoje stwierdzenie - zamiennik o takim samym numerze...
Panowie dalej proszę o pomoc. Bortnetz jest elementem kontrolującym czy czy tez sterującym i podającym sygnał na komputer. Na jaki znowu komputer? Borndetz to jeden z wielu komputerów w tym aucie - kontroluje i steruje. Wykonane działania: Podmiana przewodu z kostki C na B. czyli z lewej strony na prawą. Błąd przeszedł na prawą stronę. wić zgodnie...
To sprawa się rozjaśniła. W pierwszym poście napisałeś to tak jakby z pompą była diagnoza cały czas. Z tego powodu napisałem że jest to dziwne bo gdyby siadł CAN GATEWAY lub pompa to nie powinno być diagnozy z którymś z tych sterowników. Jaki jest rocznik tej Fabii? Tam są 3 wtyczki jak napisałeś: - zasilanie pompy (2 przewody) - czujnik (3 lub 4 w...
Ja nie kombinuję, zakładam zawsze to co było. Jak był hydrauliczny to zakładam hydrauliczny. Nie wiem czemu masz tam ciasno, normalnie nie ma problemu z założeniem paska jeśli blokada napinacza jest na miejscu. Bo jest? Nie wyciągnąłeś jej przypadkowo? Możesz ewentualnie wykręcić tą małą rolkę prowadzącą na czas wkładania paska, ale niew wiem czy ci...
załóż najpierw ten czujnik w chłodnicy od Cieniasa czy tam pomyloneza i powinno być ok :) 30zł nowy to niema nad czym dumać To raczej nie wchodzi w grę. Coś jest zesrane z obiegiem - na dwóch różnych czujnikach wentylator się włącza przy 110 stopniach, nie dlatego, że czujniki są złe, tylko dlatego, że zanim temperatura dotrze do czujnika to już się...
Tulejka przednia musi być wciskana odpowiednim końcem , Ok. Do opasek wystarczą obcęgi. :) Co do końcówek - Febi w zupełności wystarczy. Wytrzyma dłużej niż wspominał kolega wyżej. Dzięki. Która to tuleja jest dolna? Sorry, powinno być chyba przód-dolna. Nie wiem czy w Seacie są mocniejsze ale są dostępne tuleje wzmocnione czy też pełne, No właśnie...
grala1 peugeot grala1 poduszka skoda skoda drzwi przednie
instalacji origin bateria huawei pendrive zniknął
zgrzewarka transformatorowa wymuszenie gwarancji
Zielona dioda i brak sygnału dźwiękowego w Sony Xperia Z5 Compact Kod błędu 80FAE4 w Mercedesie - przyczyny i rozwiązania