Cisnienie na wtryskach ?? na pracujacym silniku to okolo 300 bar przy pelnym obciazeniu okolo 1600 bar. chyba ze chodzi o cisnienie otwarcia wtryskiwacza ?? pozdrawiam
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Jedno pytanie.Jakie jest cisnienie oleju na rozgrzanym silniku?
Ta nie denerwuj się. To nie chodzi tyle o Twoje finanse co wiedzę składającego. Ze coś tam trzeba popatrzeć, pomierzyc, nawet przetrzeć ręczna honownica i dalej powinno się kręcić. A takie pytanie, odma jest oczywiście sprawna i drozna? Nie rośnie ciśnienie w skrzyni korbowej?
Komp w rękę I sprawdź jakie widzi ciśnienie na listwie jak występuje problem.
Przecież to zwykły Diesel , posprawdzaj kabelki,złącza koło pompy ,czy paliwo dochodzi do pompy ,czy pompa daje ciśnienie na wtryski.
Ciśnienie masz jak na pompie w OSP Wólka Dalsza albo źle coś zmierzyłeś. W/g mądrej książki na wolnych; 2,1 , bez podciśnienia 2,6.
Pęknięta głowica.
Zostaje źle założona uszczelka lub blok, lub faktycznie turbina jeśli jest fizycznie połączona z układem chłodzenia. Skądś te spaliny idą, musi to być miejsce gdzie jest ciśnienie i gdzie jest fizyczna możliwość przedostawania się spalin.
za duże ciśnienie czy za małe jaki błąd dokładnie?
Z tym silnikiem masz rację 16V.Jeżeli wryskiwacz za bardzo przelewa to ciśnienie na szynie będzie za niskie ECU steruje wtryskami powyżej 130bar.Jeżeli to EDC15C2 to ma pompę w zbiorniku powinna się odzywać przy rozruchu.Jak możesz wejść w parametry ECU to by dużo wyjaśniło.
No to wtryski są ok, źle ustawione. Mógłbyś nawet obniżyć ciśnienie gazu do 1.1 i ponieś początkowy mnożnik. Mnożnikiem 2-d precyzyjnie auta nie ustawisz, po to są korekty obrotów. Zastosuj się i powiedz czy działa. Na początek eksperymentalnie odetnij dotryski 1.7ms
Napięcie akumulatora nie spada za bardzo przy rozruchu na zimnym silniku ? Na mrozie palił normalnie ? Czujnik temperatury sprawny ? Jakie ciśnienie sprężania na zimnym silniku ?
A kieliszki są ok ? ciśnienie oleju ok ? no i czy wałki zgrane czyli rozrząd .
A blad zapisany tylko DF038? jesli tak odepnij wtyczke egr i/lub klapy gaszącej i zobacz czy pojawią się błędy (jeśli tak można wstępnie uznać ze soft jest oryginalny - jeśli nie to byl przerabiany i trzeba przyjrzeć sie mu) czy zapala i gasnie po chwili czy chodzi troszkę? (parametry rzeczywiste typu ciśnienie paliwa itd przy zapalaniu są ok?)
https://obrazki.elektroda.pl/3181292000_... Skrzynia automatyczna, plus włączanie kompresora klimatyzacji zaczyna znacznie obciążać silnik, przez co na wolnych obrotach nie ma on siły tego napędzać. Jeśli problem zaczął się faktycznie po tankowaniu (a nie jest to zbieg okoliczności), to na początek wymień filtr paliwa. Dalsze zabiegi:...
Czyli wraca na PB przy cut offie. Samemu bez programu diagnostycznego będzie Ci ciężko. Trzeba posprawdzać ciśnienie gazu jak puszczasz pedał gazu, temperatury itd...
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Jest 2 możliwości- źle zrobione turbo albo dołożenie obrotów silnikowi zaraz po odpaleniu. Zanim silnik zrobił ciśnienie oleju i smarowanie turbiny dostał max obr. Turbo chodziło na sucho. Ta druga sprawa jest bardziej prawdopodobna.
Witam. Mam SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS z 2006roku, nie świeci na liczniku kontrolka ciśnienia oleju, Ma ktoś schemat lub wie gdzie idzie ten kabel? Czujnik 1 pniowy, wygląda że działa na zasadzie zwarcia do masy.
Praca wentylatorów wymuszona jest najprawdopodobniej wysokim (zbyt wysokim) ciśnieniem po stronie wysokiego ciśnienia. W układach klimatyzatorów występuje czujnik, przetwornik mierzący wzrost ciśnienia. Wskazanie tego czujnika może załączyć wentylatory, lub wentylator na najwyższym biegu. Brak wskazań z takiego czujnika (np. przerwa w jago obwodzie)...
Wutam. Mam problem. Samochód to suzuki grand vitara 2.0 hdi 90 km chyba właśnie od citroena bo części pasują. Odpala na plaka lub co dziwne gdy wyjmę filtr paliwa i zleci z niego paliwo po włożeniu do samochodu i kilkukrotnym napełnieniu pompką elektryczną auto odpala ze 4-5 razy, a po przejechaniu się już nie. Wymienialem regulator na pompie i czujnik...
Tak, pomiar ciśnienia sprężania wystarczy.
czujnik ciśnienia w abs??
Witam. Przed wymianą turbiny obowiązkowo powinien być sprawdzony - wymieniony zaworek na odmie, gdyż właśnie kawałki tej uszkodzonej membrany wpadają do kolektora i niestety uszkadzają wirnik turbiny od strony dolotowej. Wymieniałem kiedyś turbinę z tego powodu po 200km przebiegu. Oryginalny zaworek w serwisie Suzuki kosztuje poniżej 200 zł (wytrzymuje...
Grand Vitara
zawór regulacji ciśnienia paliwa podmień on najczęściej jest przyczyna
Witam Problem z autem (Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi, 2002r.) polega na przechodzeniu sterownika (edc15C2) w tryb awaryjny, podczas hamowania silnikiem. Minimalny czas takiego hamowania, które wywołuje błąd P1138 wynosi około 10s. Auto już wcześniej borykało się z podobnymi objawami, w tedy doraźnie wyczyszczony została regulator ciśnienia paliwa (zanieczyszczony...
Nie świeci się czerwona kontrolka, zastanawiam się czy może jakiś czujnik ciśnienia padl
22 - Czujnik położenia przepustnicy; 23 - Czujnik temperatury powietrza; 32 - Czujnik ciśnienia w kolektorze wlotowym
Witam Mam problem s silnikiem J20A w Suzuki Grand Vitarze. Samochód z 2005roku. Budowa prosta jak w dużym fiacie a jednak. Pewnego czerwcowego dnia zagotował płyn chłodniczy przy wolnej jeździe polną drogą. Sprawdzenie termostatu, wiskozy, chłodnicy oraz pompy wody nie ustaliło przyczyny. Po rozmowie z mechanikiem profilaktycznie zmieniłem termostat...
Problem z Suzuki Grand Vitara 2. Wydaje się że ma dość mało mocy tak poniżej około 2500-2700 obr/min. Powyżej tej granicy już zaczyna ładnie ciągnąć a także bez wciskania gazu na biegu jałowym (800obr/min) wydaje mi się że też nie jest najgorzej z mocą bo da się ruszyć z miejsca spokojnie na biegu jałowym. Od około 2000 obr albo może nawet mniej już...
Przydała by się jakaś diadnostyka, a pzynajmniej pomiar ciśnienia paliwa przed i za filtrem paliwa, w pokrywie filtra jest zawór regulacji niskiego ciśnienia i tu może być problem.
Proszę państwa po całym tygodniu sprawdzania i testowania oraz szarpanej jazdy oto co udało mi się ustalić: sprawdziłem: czujnik przepływu powietrza (jest OK); cewki przy świecach (są OK); wymieniałem profilaktycznie świece na nowe (Bosch, są OK), sprawdziłem ciśnienie paliwa na wtryski (jest OK) i same wtryski również (są OK), dopiero gdy zabrałem...
Witam. mam nietypowy problem. Suzuki xl7 grand vitara silnik 2.0 hdi 2005r. Silnik głośno chodzi. komputer pokazał błąd 0190. brak zasilania +12 po sprawdzeniu wtyczki, istotnie żadne napięcie nie występuje. Po przedzwonieniu kabli do ecu wszystko jest ok. wygląda jakby sygnał nie wychodził z kompa. Może ktoś pomóc od czego zacząć? jestem w Norwegii...
Możesz albo wgrać oryginalny soft i może wtedy pokażą Ci się błędy, albo szukać na piechotę. Może go dławić zawieszający się EGR, albo ma spadek ciśnienia paliwa
Witam.Udało mi sie rozwiązać problem z moim autkiem!!!!!!!Zacznę może od początku , ponieważ mam inny amochód niż w temacie ale podobny silnik.Moje autko to Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi 16V(RHW).Obserwowałem to forum (i nie tylko to)ponieważ odpalanie w zimę to była tragedia.Odpalał mi przy -3, a przy temp.-4 już kulawo.Jeśli miał kaprys i już odpalił...
Jeżeli 2gi raz obróciło panewki wygląda na zły montaż podzespołów ewentualnie źle dobrane części, ewentualnie obróbka podzespołów została źle wykonana Głównym powodem obrócenia panewek jest małe lub zupełny brak ciśnienia oleju w silniku ale w tedy to zazwyczaj leci góra silnika najpierw Pompa oleju do sprawdzenia i kanały olejowe przy tak kosztownej...
Czujnik ciśnienia jest wprasowany w otwór komory ciśnienia panuje tam max 60at nikt nie weżmie odpowiedzialności że przy ponownym zamontowaniu nie wypadnie (grozi to utratą hamowania).
Witam mam problem wyskoczył mi błąd w suzuki grand vitarze 2.0 HDI P0230 dokładnie usterka obwodu pierwotnego pompy paliwa wymieniłem już regulator ciśnienia paliwa na nowy dalej to samo bezpiecznik sprawdzałem wszystko okej Nwm co jeszcze by mogło sprawdzałem na kompie i kasuje błąd i ciagle pojawia się na nowo jeszcze dodam gdy auto gaszę to silnik...
Zewrzyj czujnik ciśnienia oleju i sprawdź, czy automat nadal działa poprawnie (do celów kontrolnych tylko). I szukaj przeróbek w instalacji i dokładanych modułów.
Suzuki Grand Vitara 02r 2.0 HDI RHZ.Przy odpaleniu (Silnik zimny) około 5 sekund silnik delikatnie faluje obrotami.Gdy silnik jest ciepły wszystko jest w porządku,czasem się zdarzy ze 2 sekundy faluje na ciepłym lub po dodaniu gazu.Przepływomierz nowy,Układ niskiego ciśnienia sprawdzony,czujnik temp.paliwa sprawny.Nie ma kodów błędu.Co może być tego...
Te mrugające kontrolki to jak najbardziej normalna rzecz po prostu jest jeszcze jakis dodatkowy błąd w ecu który powoduje że te lampki się zapalają ale akurat ja bym nie zwracał uwagi na te mrugające lampki napędów bo to nie ma nic wspólnego z zapaleniem samochodu ,przyczyna może być w ecu albo gdzieś w instalacji albo możesz spróbować w tym czasie...
Witam wszystkich mam następujacy problem. Samochód Suzuki Grand Vitara 2002 Automat 2.0 hdi RHZ nabyty za granicą, więc nie znam historii tego auta. Samochód na wolnych obrotach pracuje jak traktor czyli twardy metaliczny dźwięk, po przekroczeniu ok. 1500 obr/min metaliczny dźwięk zanika. Dodam że wtryskiwacze są po regeneracji w serwisie Bosch, pompa...
Witam Mam taki problem. Grand Vitara 2.0 hdi 2001 rok. Samochód jeździł wszystko było ok. Nagle słyszę syk powietrza przy wtrysku. Pierwsza myśl podkładka miedziana dobry traf 4 cylinder. Wyjąłem intercooler porozkręcałem inne pierdoły żeby się dostać do wtryskiwacza. Wyciągnąłem wtrysk przeczyściłem założyłem podkładkę wkręciłem. Przy okazji zmierzyłem...
witam nic się nie zapala Najczęstszym problemem w tym samochodzie, po objawach które opisujesz jest uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania. Dodano po 4 Aby w 100% określić powód usterki, potrzebna jest diagnostyka komputerowa, lecz GV2 ma to do siebie, że nie każdy interfejs pozwala na prawidłowe odczytanie kodów błędu. Szukając warsztatu, pytaj...
Witam posiadam grand vitarke 2.0 hdi 2002r od pewnego czasu zapalił się check engine P0230 Usterka obwodu pierwotnego pompy paliwa w samochodzie był wymieniony przepływomierz czujnik ciśnienia paliwa pompa paliwa chodzi filtr paliwa był nie dawno wymieniony samochód ma ograniczona moc wkręca sie do 3 tyś po wyjęciu kluczyka samochód jeszcze przez chwile...
Witam Mam następujący problem w moim autku. Mam Suzuki Grand Vitarę 2005 2.0 Hdi 16v (Silnik Peugeot-Citroen) z przebiegiem 75 tys km. Silnik na systemie Bosch Mam następujący problem podczas ostatniej jazdy zaświeciła się kontrolka silnika i auto traciło turbo, po zgaszeniu i odpaleniu ponownie moc wracała, ale nie zawsze czasem trzeba było kilka razy...
Witam! Suzuki z roku 2001 z silnikiem chyba 2.0 HDI jakby z Peugeota albo Citroena, cały czas jest błąd P1517 - IMRC IMPUT ERROR i w sadzie też P0090 (tutaj chyba chodzi o regulator ciśnienia paliwa) Auto nie osiąga pełnej mocy, czasami zgaśnie czasie jazdy, czasami nie chce odpalić Co to za błąd P1517? Pozdrawiam! Dodano po 4 Co to jest to IMRC?
Witam, zakupiłem vitare z nierówno pracującym silnikiem. Wcześniej nie wkręcał się na obroty i był problem z odpaleniem. Sprawdziłem ciśnienie paliwa i okazało się, że pompka paliwa dawała tylko 1Bar, po zmianie na nowa pompę mam na wolnych 2.9Bar-a czyli ok. Podczas pracy widzę ze korekty najpierw poprawnie pracują na jednym Banku i oscylują w zakresie...
Problem rozwiązany połowicznie, jeśli chodzi o tranzystor, winny był wtryskiwacz który miał rezystancje 1,8 oma.Ale wyżej wymienione zwarcie poczyniło jeszcze jakieś szkody w sterowniku.Samochód na zimnym silniku strasznie kopci i nierówno chodzi. Gdy się rozgrzeje pracuje w miarę przyzwoicie,ma moc dymienie ustaje praca silnika w miarę równomierna,bez...
Ostatnio zapaliła mi się kontrolka STOP Engine. (taka sama jak check engine tylko czerwona i zamiast check pisze stop). Podczas jazdy, silnik sam zgasł na szczęście była stacja paliwowa zatankowałem do pełna i kontrolka zgasła. Wymieniłem filtr paliwa. Dzisiaj auto przejechało prawie 400km bez przerwy i znowu to samo po zatankowaniu zgasła. Miałem ELM327...
Witam mam możliwość kupna Opla jak w temacie. Problem polega na tym, że silnik faluje na wolnych obrotach, czasem na wolnych obrotach potrafi nawet zgasnąć podczas falowania, ale rzadko. Wydaje mi się, że silnik przy przyśpieszaniu nie stracił na mocy i jest taka jak powinna być. Może tylko "ciągnie" dopiero od ok. 1800, ale kiedyś jeździłem innym CDTI...
suzuki grand vitara ciśnienie grand vitara vitara grand
szybkozłączka pneumatyczna honda civic termostat zrobić cennik
subaru outback plazma samsung driver uszkodzony
Philips DC112/12 radiobudzik, 22DC112/62 radio samochodowe – instrukcja obsługi, serwisowa, schematy Różnica między błędem oczekującym a potwierdzonym OBD2 – diagnostyka DTC, MIL, ECU