Zawór zostawić jak działa. pewnie będzie trzeba dorobić przewód od elektrozaworu do samego reduktora. Nie wiem czy tam faro leci bo miedź widzę dochodzi jak mnie wzrok nie myli.
Witam W załączniku przesyłam pełną serwisówkę do tego silnika. Trochę późno ale może przyda się innym użytkownikom Vitary z tym silnikiem. Pozdrawiam
mi to wygląda na 2 x GPS. Ten z napisem OBU to sam tracker, a ten z głośnikiem i mikrofonem to e-call ( system powiadamiania o wypadkach samochodowych, który automatycznie wybiera numer 112 (numer alarmowy UE) w przypadku poważnego wypadku drogowego zapewniając służbom ratowniczym kluczowe informacje, takie jak współrzędne GPS i dane pojazdu)
Poczytaj to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
2- pin 54 ecu (na pewno) +5v To jest pin sygnałowy. Te +5V to nie istotne. Twoim problemem nie jest przypadkiem rozrusznik? Przyjrzałbym się też czujnikowi obrotów wału. Tu pewnie jest problem. Czujnik wałka, nie ma nic do obrotomierza.
https://www.google.com/search?newwindow=...
Czujnik EGT siedzi na wlocie do DPF,a. Pisz, że w Vitarce masz F9Q Renówki to będzie mniej plątaniny.
Raczej impulsator
Śróba. Sprawdź też klin na kole zębatym wałka rozrządu.
Miałem przypadek, że dziurawy parownik puszczał gaz do układu chłodzenia i zapowietrzał układ.
Czarny- masa. Niebieski +12 V poprzez główny przekaźnik -FI do bezpiecznika F22-30A.
Jak masz ten błąd i ten sam silnik , to masz uszkodzenie lub niezaadaptowana zmotoryzowana przepustnicę.
Strona 7, rys.8 Dokonałeś wskazanego przecięcia przewodu?
Trzymaj rozpis bezpieczników.
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-a... może tu znajdziesz przypuszczalne miejsce montażu.
Wygląda a sprzęgło.
Drugi silnik, po remoncie, przeglądzie czy używka, przebieg rzeczywisty czy deklarowany? W moim przypadku obróciło przy 180000tys. Włożenie jakiegokolwiek silnika z innego samochodu będzie nieopłacalne lub wręcz niemożliwe. Zbyt dużo przeróbek. Jeśli korba nie wyszła bokiem , to zrobić remont . Wał, korbowody, panewki, pompa oleju. Zweryfikować cylindry...
jest jakiś znak na korpusie pompy i jej wsporniku o którym nie wiem. Powinieneś go widzieć: http://obrazki.elektroda.pl/7644897300_1...
Dokładnie tak. Jeden z nich ma dawać zmienne wartości. Drugi nie pamiętam :(
Jeżeli 2gi raz obróciło panewki wygląda na zły montaż podzespołów ewentualnie źle dobrane części, ewentualnie obróbka podzespołów została źle wykonana Głównym powodem obrócenia panewek jest małe lub zupełny brak ciśnienia oleju w silniku ale w tedy to zazwyczaj leci góra silnika najpierw Pompa oleju do sprawdzenia i kanały olejowe przy tak kosztownej...
vitara 2.7 V6 , USA Rocznik? Tam powiedziano że błąd tyczy powietrza Znasz numer błędu?
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
To chyba to ( jeśli to ten model).
Jak silnik bierze olej to kompresja jest wysoka. Możesz jeszcze próbę olejowa zrobić dla pewnosci
Obrazek bedzie pomocny? Co prawda z 2010, ale mogą byc podobne. https://obrazki.elektroda.pl/4737932800_...
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
POWER SUPPLY + 30: connect to the big wire that drives the fuse box. - 31: connect to one of the ground terminals located on the base of the driver’s side support. IGNITION WIRE + 15/54: connect to the BLACK/WHITE wire with SILVER reference, at the position nr. 4, located in the 14 way violet connector coming out of the central doors locking unit...
Z tym silnikiem masz rację 16V.Jeżeli wryskiwacz za bardzo przelewa to ciśnienie na szynie będzie za niskie ECU steruje wtryskami powyżej 130bar.Jeżeli to EDC15C2 to ma pompę w zbiorniku powinna się odzywać przy rozruchu.Jak możesz wejść w parametry ECU to by dużo wyjaśniło.
Koło główne 40Nm + 110stopni koło wałka 60 Nm koło pompy 70Nm
Sprawdziłeś stary, co się w nim upaliło? Sprawdziłeś pobór prądu przez silnik? Silnik nie przytarty, przegrzany...?
D10 prędkość D2 pierwszy wtrysk.
mam taki wsad Ecu hitachi 33920-67DG 93S46 immo box 33970-65D00 x24c01
Cisnienie na wtryskach ?? na pracujacym silniku to okolo 300 bar przy pelnym obciazeniu okolo 1600 bar. chyba ze chodzi o cisnienie otwarcia wtryskiwacza ?? pozdrawiam
Wyrównaj mnożnik początkowy tak by się zaczynał od około 1,25 i był płaski, przejedź się autem, jak szarpie dalej, odetnij dotryski - jest taka opcja w sterowniku w ustawieniach. Dodano po 35 Obrotów ? Czy kilometrów ? Dodano po 40 Plik OSC nie zawiera pracy sondy lambda więc jest do kosza, do tego jest za krótki. Widać na nim szarpanie.
sprawdz wiazke do map sensora i do silniczka sterujacego klapa kolektora dolotu zobacz czy masz zasilanie? podaj numer bosch sterownika
Witam, wsad 0281010936
oto kolejny przykład, ze naprawa samochodów nie jest juz taka prosta jak kiedyś...Nawet taka "prosta" naprawa jak powyżej może nie być tak łatwa jak wygląda...!!! ps.a czy ta tarcza pasuje obustronnie to jakoś nie mam przekonania a nawet jeśli to to powinien być jakiś napis na tarczy jak zakładać...
Prosze http://obrazki.elektroda.pl/1505869700_1...
IMRC ( intake manifold runner control) to w skrócie moduł\urządzenie sterujące przełączaniem kolektora dolotowego o zmiennej dlugości.
Nie ma takiego radia w ofercie JVC. I ten kabel to ma być od radia czy od auta bo nie łapię problemu? N.
Przed katalizatorem.
Prponowałbym Seo i rzeczywiście dobrze byłoby załozyć dodatkowe zabezpieczenie chociażby w postaci blokady skrzyni biegów.
Wiec zaloz alternator klasy 15 (150 A) od peugeota 307 n.p. i bedzie plug-and-play. Pokusilbym sie tez o wiekszy akumulator jako bufor (wyciagarki uzywasz sporadycznie i krotkoterminowo, wiec nie musi liczyc tylko na alternator). Teraz pytanie, czy może mieć to skutki uboczne niepożądane... Nie, jesli dobrze zrobione mechanicznie. Mize poza trwaloscia...
Ciśnienie masz jak na pompie w OSP Wólka Dalsza albo źle coś zmierzyłeś. W/g mądrej książki na wolnych; 2,1 , bez podciśnienia 2,6.
Ściągę masz na PW. Nie ma się co rozpisywać. Auto przyjazne do roboty jak każdy japoniec.
W zeszłym roku, jak GV też nie chciała mi zapalić a nie miałem dostępu do testera diagnostycznego (byłem w trasie 800km od domu). Więc nie mając wyjścia, musiałem odłączyć akumulator na 30 min- i potem zaskoczyła. Ale wtedy też ta kontrolka się świeciła, albo wtedy chyba tylko "mrygała". https://obrazki.elektroda.pl/6230572900_...
Witam wszystkich. Mam tą samą sytucję w GV 1.9. Wyrzuca płyn na zimnym silniku. Wymienione już w samochodzie prawie wszystko (rozrząd, pompa wody oryginalna, chłodnica, termostat, przewody wodne drożne aż w końcu drugi silnik po generalnym remoncie) sytuacja nadal bez zmian - pomocy bo ręce opadają walczę już pół roku z tą bestią. Pozdrawiam.
Witam wszystkich. W mojej Grand Vitarze z 2004 roku 2.0 16V benzyna nie zadziałał żaden wyżej poddawanych działań. Okazało się, że światła są sterowane z obwodu DRL – świateł do jazdy w dzień. Moduł ten znajduje się w głównym BCM pod radiem. Aby wyłączyć światła skandynawskie, wystarczy wyciągnąć bezpiecznik nr 24 i po kłopocie. U mnie zadziałało. Może...
teraz to jest strasznie namieszane ale pamietam blad P2631. w suzuki kazali wymienic sonde przed katalizatorem po stronie kierowcy i tak uczynilem. Ale zaczalem drazyc temat i stwierdzilem ze sie pomylili gdzyz ten blad P2631 to jest bank2 sensor1 czyli przed katalizatorem po stronie pasazera!wiec wyciagnalem ja i wsadzilem orginal ktory byl po stronie...
A próbował ktoś filtr oleju w suzuki grand vitara 1,9 DDIS zmienić?? Projektanta tego cudu to za łeb bym wziął i kazał w stu wozach go zmienić!
vitara grand grand vitara świece grand vitara kluczyk
światła krótki schemat centralki zamka dyski verbatim
rejestrator tiandy ściemniacz podłączenie
Brak dźwięku w mikrowieży Blaupunkt - co robić? Czy zgary z cyny po stopieniu wydzielają niebezpieczne opary?