Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Cisnienie na wtryskach ?? na pracujacym silniku to okolo 300 bar przy pelnym obciazeniu okolo 1600 bar. chyba ze chodzi o cisnienie otwarcia wtryskiwacza ?? pozdrawiam
Jedno pytanie.Jakie jest cisnienie oleju na rozgrzanym silniku?
Pęknięta głowica.
Wutam. Mam problem. Samochód to suzuki grand vitara 2.0 hdi 90 km chyba właśnie od citroena bo części pasują. Odpala na plaka lub co dziwne gdy wyjmę filtr paliwa i zleci z niego paliwo po włożeniu do samochodu i kilkukrotnym napełnieniu pompką elektryczną auto odpala ze 4-5 razy, a po przejechaniu się już nie. Wymienialem regulator na pompie i czujnik...
Proszę państwa po całym tygodniu sprawdzania i testowania oraz szarpanej jazdy oto co udało mi się ustalić: sprawdziłem: czujnik przepływu powietrza (jest OK); cewki przy świecach (są OK); wymieniałem profilaktycznie świece na nowe (Bosch, są OK), sprawdziłem ciśnienie paliwa na wtryski (jest OK) i same wtryski również (są OK), dopiero gdy zabrałem...
Witam Mam problem s silnikiem J20A w Suzuki Grand Vitarze. Samochód z 2005roku. Budowa prosta jak w dużym fiacie a jednak. Pewnego czerwcowego dnia zagotował płyn chłodniczy przy wolnej jeździe polną drogą. Sprawdzenie termostatu, wiskozy, chłodnicy oraz pompy wody nie ustaliło przyczyny. Po rozmowie z mechanikiem profilaktycznie zmieniłem termostat...
https://obrazki.elektroda.pl/3181292000_... Skrzynia automatyczna, plus włączanie kompresora klimatyzacji zaczyna znacznie obciążać silnik, przez co na wolnych obrotach nie ma on siły tego napędzać. Jeśli problem zaczął się faktycznie po tankowaniu (a nie jest to zbieg okoliczności), to na początek wymień filtr paliwa. Dalsze zabiegi:...
Ciśnienie masz jak na pompie w OSP Wólka Dalsza albo źle coś zmierzyłeś. W/g mądrej książki na wolnych; 2,1 , bez podciśnienia 2,6.
Z tym silnikiem masz rację 16V.Jeżeli wryskiwacz za bardzo przelewa to ciśnienie na szynie będzie za niskie ECU steruje wtryskami powyżej 130bar.Jeżeli to EDC15C2 to ma pompę w zbiorniku powinna się odzywać przy rozruchu.Jak możesz wejść w parametry ECU to by dużo wyjaśniło.
No to wtryski są ok, źle ustawione. Mógłbyś nawet obniżyć ciśnienie gazu do 1.1 i ponieś początkowy mnożnik. Mnożnikiem 2-d precyzyjnie auta nie ustawisz, po to są korekty obrotów. Zastosuj się i powiedz czy działa. Na początek eksperymentalnie odetnij dotryski 1.7ms
Witam, zakupiłem vitare z nierówno pracującym silnikiem. Wcześniej nie wkręcał się na obroty i był problem z odpaleniem. Sprawdziłem ciśnienie paliwa i okazało się, że pompka paliwa dawała tylko 1Bar, po zmianie na nowa pompę mam na wolnych 2.9Bar-a czyli ok. Podczas pracy widzę ze korekty najpierw poprawnie pracują na jednym Banku i oscylują w zakresie...
Witam, grzebałem ostatnio przy podcisnieniach i odkryłem, że w manualu występuje jeszcze jedno którego ja nie mam w swoim aucie, prawdopodobnie jakiś magik poprawił fabrykę. Pytanie co to jest, z czym się łączy i czym steruję.
Autko zawsze n i e bylo demonem prędkości, ale sprawowało sie ok. Parę tygodni temu zaczepiłem przyczepę i wiozłem załadowana. Po odpięciu przyczepy autko zaczęło mulić pod górkę, ślizgało jak by sprzęgło i z opóźnieniem przerzucała skrzynia ( automat). Wizyta w 2 warsztatach diagnoza sprzęgło hydrokinetyczne, 3 (fachowiec od skrzyń na Śląsku) skrzynia....
Posiadam samochód jak wyżej, V6 24V rocznik 2008 z USA, po wstępnych rozpoznaniach w warsztacie elektryk zakomunikował mi uszkodzony "przepływomierz powietrza". Podstawa złe wskazania na woltomierzu- na wolnych obrotach napięcie wynosi 1,1 V a podobno powinno ok. 2V, natomiast na wysokich obrotach powinno wynosić ok 5V wynosi ok. 3V. Pytanie brzmi czy...
Czy ktoś spotkał się z takim problemem - o co tu chodzi jak to naprawić?
Witam panowie posiadam Suzuki grand Vitara 2.7 V6 jestem w trakcie wymiany rozrządu i może ktoś orientuje się jak powinien być napięty łańcuszek pompy olejowej
Witam Serdecznie Auto : Suzuki Grand Vitara 1.9 DSi 2008r Posiadam następujący problem podczas włączania ogrzewania, zamyka się automatycznie obieg powietrza i zaczyna migać. Nie działają ciepłe nawiewy. Klimatyzacja sprawna, wymieniłem również termostat. Jest płyn chłodzenia. Takie same objawy z włączoną klimą i bez. Auto : Suzuki Grand Vitara 1.9...
witam Wszystkich jestem nowym na tym Forum, ale mam niemały problem Otóż od pewnego czasu zbyt nisko świecą mi światła xenonowe i drogowe, dodatkowo okresowo pojawia się kontrolna ustawienia świateł. Światła świecą jakieś 40 metrów dalej egipskie ciemności. Pytałem w ASO (diagnostyka kosztowała mnie 80zł i nie wniosła żadnych usterek), dopiero na odczepnego...
Witam. W samochodzie wysiadła klimatyzacja. Konkretnie to nie działa dmuchawa co jest bardzo uciążliwe ponieważ szyby są wciąż zaparowane. Cała elektronika raczej jest dobra ponieważ przełącza się kolejno nadmuch na szyby, nogi, itd. lecz powietrze nie leci żadnym otworem. Szukałem bezpiecznika odpowiedzialnego za dmuchawę i wymieniłem ten, który oznaczony...
Witam. Suzuki Grand Vitara 2003 2.0TD HDI RHZ W końcu postanowiłem się za to zabrać, bo mnie to strasznie wkurza. Czy normalne jest by podczas pracy klimatyzacji nawet w chłodne dni, a nawet zimą pracowały wszystkie wentylatory? Są aż trzy, więc nie sądzę. Jeden przed skraplaczem (ten właściwy od klimatyzacji) i dwa od strony silnika: mały i duży. Podejrzewam,...
Witam. Niedawno kupiłem okazyjnie Suzuki Grand Vitarę 1.9 DDiS z 2006 roku. W aucie pali się kontrolka wyglądająca jak zygzak w prostokącie i silnik ma mało mocy jak na 130KM. Podłączając się przez PCMSCAN sczytałem błąd P0638 - awaria przepustnicy. Wyjąłem ją i rozebrałem, okazało się że jeden z elementów jest nadpalony. Zakupiłem więc drugą z takimi...
Autko jak w temacie . Nie działa nawiew w środku . Do wentylatora nie dochodzi ani napięcie ani masa . Do rezystora idą 4 przewody . Dwa grube i dwa cienkie . na 3 z nich jest masa . Ewidentnie wcięło gdzieś zasilanie . Sprawdzony bezpiecznik 43 i sprawdzony przekażnik pod schowkiem ( to chyba ten ) . Do przekaźnika dochodzi zasilanie , zrobienie zworki...
Witam od jakiegoś czasu świeci mi się kontrolka AIRBAG suzuki z 98 r pierwszy wypust wcześniej migała następnie zapaliła się na stałe, wymieniłem taśmę w kierownicy bo dolegał stamtąd dziwny dźwięk a kontrolka migała po ruszeniu kierownica albo tak mi się wydawało, po wymianie kontrolka nie zgasła. Próbowałem podłączyć pod komputer ale nie łączył się...
Zostaje źle założona uszczelka lub blok, lub faktycznie turbina jeśli jest fizycznie połączona z układem chłodzenia. Skądś te spaliny idą, musi to być miejsce gdzie jest ciśnienie i gdzie jest fizyczna możliwość przedostawania się spalin.
Przecież to zwykły Diesel , posprawdzaj kabelki,złącza koło pompy ,czy paliwo dochodzi do pompy ,czy pompa daje ciśnienie na wtryski.
Komp w rękę I sprawdź jakie widzi ciśnienie na listwie jak występuje problem.
A blad zapisany tylko DF038? jesli tak odepnij wtyczke egr i/lub klapy gaszącej i zobacz czy pojawią się błędy (jeśli tak można wstępnie uznać ze soft jest oryginalny - jeśli nie to byl przerabiany i trzeba przyjrzeć sie mu) czy zapala i gasnie po chwili czy chodzi troszkę? (parametry rzeczywiste typu ciśnienie paliwa itd przy zapalaniu są ok?)
Jest 2 możliwości- źle zrobione turbo albo dołożenie obrotów silnikowi zaraz po odpaleniu. Zanim silnik zrobił ciśnienie oleju i smarowanie turbiny dostał max obr. Turbo chodziło na sucho. Ta druga sprawa jest bardziej prawdopodobna.
za duże ciśnienie czy za małe jaki błąd dokładnie?
Świece zapłonowe są nowe i zabarwione na czarno (za bogata mieszanka), ciśnienie w cylindrach na zimnym silniku po 11 bar. <--- nie patrzyłem przez to luzów zaworowych. Zauważyłem że jak nie odpala a potem odpali to czuć niespalone paliwo tak jakby w momencie braku uruchomienia było paliwo a nie było iskry. Dzisiaj podmieniłem czujnik wałka rozrządu...
A kieliszki są ok ? ciśnienie oleju ok ? no i czy wałki zgrane czyli rozrząd .
Czyli wraca na PB przy cut offie. Samemu bez programu diagnostycznego będzie Ci ciężko. Trzeba posprawdzać ciśnienie gazu jak puszczasz pedał gazu, temperatury itd...
Problem z Suzuki Grand Vitara 2. Wydaje się że ma dość mało mocy tak poniżej około 2500-2700 obr/min. Powyżej tej granicy już zaczyna ładnie ciągnąć a także bez wciskania gazu na biegu jałowym (800obr/min) wydaje mi się że też nie jest najgorzej z mocą bo da się ruszyć z miejsca spokojnie na biegu jałowym. Od około 2000 obr albo może nawet mniej już...
Zmniejszyłem odstęp między elektrodami w świecach ale to nie pomogło. Po skasowaniu błędu, po chwili pojawił się ponownie. Pojadę sprawdzę ciśnienie w cylindrach i chyba ponownie zlecę regulację zaworów. Jednak pytam dalej. Jeśli nie jest to przyczyna słabej iskry, to może czujnik, który podaje sygnał na cewki jest uszkodzony i dlatego wypadają zapłony...
Witam. mam nietypowy problem. Suzuki xl7 grand vitara silnik 2.0 hdi 2005r. Silnik głośno chodzi. komputer pokazał błąd 0190. brak zasilania +12 po sprawdzeniu wtyczki, istotnie żadne napięcie nie występuje. Po przedzwonieniu kabli do ecu wszystko jest ok. wygląda jakby sygnał nie wychodził z kompa. Może ktoś pomóc od czego zacząć? jestem w Norwegii...
Witam.Udało mi sie rozwiązać problem z moim autkiem!!!!!!!Zacznę może od początku , ponieważ mam inny amochód niż w temacie ale podobny silnik.Moje autko to Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi 16V(RHW).Obserwowałem to forum (i nie tylko to)ponieważ odpalanie w zimę to była tragedia.Odpalał mi przy -3, a przy temp.-4 już kulawo.Jeśli miał kaprys i już odpalił...
Witam. Mam SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS z 2006roku, nie świeci na liczniku kontrolka ciśnienia oleju, Ma ktoś schemat lub wie gdzie idzie ten kabel? Czujnik 1 pniowy, wygląda że działa na zasadzie zwarcia do masy.
zawór regulacji ciśnienia paliwa podmień on najczęściej jest przyczyna
czujnik ciśnienia w abs??
Nie świeci się czerwona kontrolka, zastanawiam się czy może jakiś czujnik ciśnienia padl
Witam wszystkich mam następujacy problem. Samochód Suzuki Grand Vitara 2002 Automat 2.0 hdi RHZ nabyty za granicą, więc nie znam historii tego auta. Samochód na wolnych obrotach pracuje jak traktor czyli twardy metaliczny dźwięk, po przekroczeniu ok. 1500 obr/min metaliczny dźwięk zanika. Dodam że wtryskiwacze są po regeneracji w serwisie Bosch, pompa...
22 - Czujnik położenia przepustnicy; 23 - Czujnik temperatury powietrza; 32 - Czujnik ciśnienia w kolektorze wlotowym
Jeżeli 2gi raz obróciło panewki wygląda na zły montaż podzespołów ewentualnie źle dobrane części, ewentualnie obróbka podzespołów została źle wykonana Głównym powodem obrócenia panewek jest małe lub zupełny brak ciśnienia oleju w silniku ale w tedy to zazwyczaj leci góra silnika najpierw Pompa oleju do sprawdzenia i kanały olejowe przy tak kosztownej...
Przydała by się jakaś diadnostyka, a pzynajmniej pomiar ciśnienia paliwa przed i za filtrem paliwa, w pokrywie filtra jest zawór regulacji niskiego ciśnienia i tu może być problem.
Czujnik ciśnienia jest wprasowany w otwór komory ciśnienia panuje tam max 60at nikt nie weżmie odpowiedzialności że przy ponownym zamontowaniu nie wypadnie (grozi to utratą hamowania).
Możesz albo wgrać oryginalny soft i może wtedy pokażą Ci się błędy, albo szukać na piechotę. Może go dławić zawieszający się EGR, albo ma spadek ciśnienia paliwa
Zewrzyj czujnik ciśnienia oleju i sprawdź, czy automat nadal działa poprawnie (do celów kontrolnych tylko). I szukaj przeróbek w instalacji i dokładanych modułów.
Witam mam problem wyskoczył mi błąd w suzuki grand vitarze 2.0 HDI P0230 dokładnie usterka obwodu pierwotnego pompy paliwa wymieniłem już regulator ciśnienia paliwa na nowy dalej to samo bezpiecznik sprawdzałem wszystko okej Nwm co jeszcze by mogło sprawdzałem na kompie i kasuje błąd i ciagle pojawia się na nowo jeszcze dodam gdy auto gaszę to silnik...
Suzuki Grand Vitara 02r 2.0 HDI RHZ.Przy odpaleniu (Silnik zimny) około 5 sekund silnik delikatnie faluje obrotami.Gdy silnik jest ciepły wszystko jest w porządku,czasem się zdarzy ze 2 sekundy faluje na ciepłym lub po dodaniu gazu.Przepływomierz nowy,Układ niskiego ciśnienia sprawdzony,czujnik temp.paliwa sprawny.Nie ma kodów błędu.Co może być tego...
Witam. Przed wymianą turbiny obowiązkowo powinien być sprawdzony - wymieniony zaworek na odmie, gdyż właśnie kawałki tej uszkodzonej membrany wpadają do kolektora i niestety uszkadzają wirnik turbiny od strony dolotowej. Wymieniałem kiedyś turbinę z tego powodu po 200km przebiegu. Oryginalny zaworek w serwisie Suzuki kosztuje poniżej 200 zł (wytrzymuje...
Wygląda na zablokowany filtr DPF, zobacz czy wężyk od czujnika różnicy ciśnień jest w całości, bo raz miałem przypadek że był przetarty i zapchało DPF, po wymianie na nowy i jeździe autostradowej sam się wypalił.
Witam Problem z autem (Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi, 2002r.) polega na przechodzeniu sterownika (edc15C2) w tryb awaryjny, podczas hamowania silnikiem. Minimalny czas takiego hamowania, które wywołuje błąd P1138 wynosi około 10s. Auto już wcześniej borykało się z podobnymi objawami, w tedy doraźnie wyczyszczony została regulator ciśnienia paliwa (zanieczyszczony...
witam nic się nie zapala Najczęstszym problemem w tym samochodzie, po objawach które opisujesz jest uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania. Dodano po 4 Aby w 100% określić powód usterki, potrzebna jest diagnostyka komputerowa, lecz GV2 ma to do siebie, że nie każdy interfejs pozwala na prawidłowe odczytanie kodów błędu. Szukając warsztatu, pytaj...
Te mrugające kontrolki to jak najbardziej normalna rzecz po prostu jest jeszcze jakis dodatkowy błąd w ecu który powoduje że te lampki się zapalają ale akurat ja bym nie zwracał uwagi na te mrugające lampki napędów bo to nie ma nic wspólnego z zapaleniem samochodu ,przyczyna może być w ecu albo gdzieś w instalacji albo możesz spróbować w tym czasie...
Witam Mam następujący problem w moim autku. Mam Suzuki Grand Vitarę 2005 2.0 Hdi 16v (Silnik Peugeot-Citroen) z przebiegiem 75 tys km. Silnik na systemie Bosch Mam następujący problem podczas ostatniej jazdy zaświeciła się kontrolka silnika i auto traciło turbo, po zgaszeniu i odpaleniu ponownie moc wracała, ale nie zawsze czasem trzeba było kilka razy...
Witam! Suzuki z roku 2001 z silnikiem chyba 2.0 HDI jakby z Peugeota albo Citroena, cały czas jest błąd P1517 - IMRC IMPUT ERROR i w sadzie też P0090 (tutaj chyba chodzi o regulator ciśnienia paliwa) Auto nie osiąga pełnej mocy, czasami zgaśnie czasie jazdy, czasami nie chce odpalić Co to za błąd P1517? Pozdrawiam! Dodano po 4 Co to jest to IMRC?
Witam posiadam grand vitarke 2.0 hdi 2002r od pewnego czasu zapalił się check engine P0230 Usterka obwodu pierwotnego pompy paliwa w samochodzie był wymieniony przepływomierz czujnik ciśnienia paliwa pompa paliwa chodzi filtr paliwa był nie dawno wymieniony samochód ma ograniczona moc wkręca sie do 3 tyś po wyjęciu kluczyka samochód jeszcze przez chwile...
Problem rozwiązany połowicznie, jeśli chodzi o tranzystor, winny był wtryskiwacz który miał rezystancje 1,8 oma.Ale wyżej wymienione zwarcie poczyniło jeszcze jakieś szkody w sterowniku.Samochód na zimnym silniku strasznie kopci i nierówno chodzi. Gdy się rozgrzeje pracuje w miarę przyzwoicie,ma moc dymienie ustaje praca silnika w miarę równomierna,bez...
Ostatnio zapaliła mi się kontrolka STOP Engine. (taka sama jak check engine tylko czerwona i zamiast check pisze stop). Podczas jazdy, silnik sam zgasł na szczęście była stacja paliwowa zatankowałem do pełna i kontrolka zgasła. Wymieniłem filtr paliwa. Dzisiaj auto przejechało prawie 400km bez przerwy i znowu to samo po zatankowaniu zgasła. Miałem ELM327...
Witam mam możliwość kupna Opla jak w temacie. Problem polega na tym, że silnik faluje na wolnych obrotach, czasem na wolnych obrotach potrafi nawet zgasnąć podczas falowania, ale rzadko. Wydaje mi się, że silnik przy przyśpieszaniu nie stracił na mocy i jest taka jak powinna być. Może tylko "ciągnie" dopiero od ok. 1800, ale kiedyś jeździłem innym CDTI...
suzuki vitara grand suzuki grand vitara grand vitara ciśnienie
vacum volvo zafira wymiana szukać usterka instalacja
kabel brake radio zgrzewarka punktowa
Krups ekspres do kawy - migające lampki, co robić? Brak kodu PIN z numeru 8090 do aktywacji MMS