Odepnij kostkę stacyjki i sprawdź, czy przestanie kręcić,
Przyglądnął bym się kostce stacyjki.
Kolego sprawdź czy dochodzi prąd do rozrusznika jeśli nie to raczej kostka stacyjki do zbadania .
Kostka stacyjki do wymiany.
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
Stacyjka ok. W pierwszej kolejności zanim skręciłem obudowę kolumny to: Nowa kostka podłączona do kabli wisiała na tych kablach. Kluczyk w stacyjce (poz1 bo immo) Nową kostkę przekręciłem śrubokrętem. Efekt identyczny.
Sprawdzone brak Zasilania na bezpiecznik nr 47 7.5A odpowiedzialny za zasilanie ecu. Przewód sprawdzony aż do komory grodziowej i jest cały. Proszę o info czy przewód zasilający ecu idzie bezpośrednio z skrzynki bezpieczników w przedziale silnika do stacyjki? Ponieważ po podaniu ma krótko napięcia na sterownik i przekręceniu kluczyka auto odpala po...
obstawiałbym przepalone styki w kostce stacyjki Następny...tam jest kostka "miękka" i nie ma co się przypalać.... Oddać do warsztatu mechatronicznego i tyle....
Sam napisałeś, że w kostce są przewody CAN - czemu nie założysz CAN-boxa (CAN dekodera)? Załatwi to sprawę zasilania „po stacyjce”.
Problem rozwiązany,co się okazało wysiadła stacyjka mianowicie bolec wychodzący ze stacyjki i wchodzący do kostki stacyjki jakimś cudem złamał się,świeciła się kontrolka immo. Po wymianie stacyjki auto pali na dotyk. Dzięki za pomocne podpowiedzi.
Witam. Mam problem z podłączeniem radia do grande Punto. Problem polega na tym że chce założyć niestandardowe radio i po podłączeniu działa cały czas. Wyłącza się tylko guzikiem. Od kostki z samochodu wychodzi czarny czerwony i dwa cienkie przewody, na to miast w radiu są, żółty, czerwony, czarny połączony z jakimś innym. Jak dołożę czerwony do żółtego...
Witam, kupiłem wczoraj radio Pioneer DEH-3700, wcześniej był fabryczny blaupunkt w Grande Punto i brakowało mi usb. Podłączając radio zauważyłem, że kostka wychodząca z samochodu nie ma właśnie żółtego kabelka, który wg schematu w radio powinien oznaczać plus ze stacyjki, czyli pioneerek nie wystartował. Wpadłem na pomysł żeby zmostkować ze sobą kabelki...
Witam serdecznie, mam problem z Fiatem Grande Punto, mianowicie zdarza się że czasami rozrusznik podczas próby kręcenia nie reaguje tak jak by się zawieszał, bądź zaczyna kręcić z opóźnieniem. Byłem już pewien że to właśnie szczotki, ale po chwili spróbowałem i kolejne 10 prób auto odpalało "od strzała". Zostawiłem je na godzinę i po tym czasie podjąłem...
W tym aucie nie ma w złączu plusa po zapłonie, trzeba go dodać. Pin 5 to zasilanie po włączeniu radia, zasilanie wzmacniacza antenowego itp. Sterowanie z kierownicy leci cyfrowo siecią CAN, potrzebny moduł do konwersji na sterowanie analogowe. Rzeczywiście, dzisiaj chciałem podłączyć nowe radio i się zdziwiłem, bo w kostce brakuje przewodu "+ po zapłonie"....
Podepnę się pod temat i zadam pytanie do znawców estetyki i porządnego wykonania którzy są obeznani w temacie i trochę " poobracali " radyjek . Więc jeśli jesteście tacy dobrzy panie williamsi i milejow proszę o odpowiedz w jaki sposób podłączyć radio alpine cda-9886r w aucie fiat linea lub grande punto (ta sama instalacja) oczywiście chodzi mi o podłączenie...
Witam posiadam Fiata Grande Punto 1.3 D Multijet mam problem z odpalaniem mianowicie ostatnio auto nie chciało zapalic więc wepchnelismy auto na kanał i wymieniłem rozrusznik na nowy jak się okazało stary porostu się zablokował i nie kręcił ale co dalej pełen optymizmu wsiadam do auta przekręcam kluczyk i cisza kontrolki się zaświeciły i zero reakcji...
Niektóre radia mając podłączony plus po kluczyku na stałe, pobierają nawet kilkaset miliamper. Nie spotkałem się z czymś takim. Radio zwykle jest zasila ne dwoma plusami: 1 - podtrzymanie pamięci jest na stałe. W niektórych starych radiach właśnie to podtrzymanie potrafiło pobierać 300mA prądu i to ono rozładowywało akumulator. 2 - główne zasilanie...
Witam , mam pytanie , moze dla was banalne , ale ja jakos nie potrafie sobie z tym poradzic , kupilem nowe Grande Punto z fabrycznym radiem , ale jego dzwiek pozostawia wiele do zyczenia wiec postanowilem je zmeinic , ale co sie okazalo ze kostak ISO i owszem pasuje , ale radio nie startuje , slychac tylko pierwszy impuls i nic wiecej , sprawdzalem...
Hej prosta sprawa: Interesuje mnie taka kierowica z grande punto: https://obrazki.elektroda.pl/7491880300_... Czy da się ją zamontować, zamiast tej? : https://obrazki.elektroda.pl/7123790000_... i mam też pytanie odnośnie sterowania radiem przyciskami z tej kierownicy, czy koniecznie potrzebuje taki interfejsik do...
po nitce do kłębka... idziesz sobie po tym kablu od świec żarowych (gruby to ciężko go zgubić/pomylić), aż dojdziesz do modułu czasownika świec żarowych i tam do niego oprócz tego kabla dochodzi kilka cienkich i kolejny gruby kabel - to zasilanie i tam trzeba zmierzyć, czy to zasilanie nie zanika jak się chce załączyć grzanie świec (po przekręceniu...
Dedykowanymi kablami się nie sugeruj. Subwoofer fabryczny jest aktywny czy pasywny i zasilany był ze wzmacniacza w radiu? Żeby kontrolować subwoofer z radia musi być on podpięty przewodami cinch, a więc sam sygnał. W subwooferze musi być wzmacniacz, który go zasili. podpinając cinchami i jeśli masz dsp w radyjku możesz bardzo dokładnie regulować i...
W starym Puncie założyłem bez problemów (a właściwie poprawiałem po "fachowych" instalatorach, ale praktycznie zdemontowałem i od nowa założyłem). Cena jaką mi powiedziana za założenie alarmu w GP to 200-350zł (sam montaż), więc zastanawiam się czy by nie zrobić tego własnoręcznie (bo samodzielnie to za dużo powiedziane). Główny problem mam z czujnikami...
kostka stacyjki punto punto kostka stacyjki punto grande
mitsubishi sterownik alpha pralka candy programator instrukcja reset zwarcie kondensatora
firmware android dobra lutownica
Najczęstsze awarie przetwornic samochodowych Brak zasilania na płycie FAAC 455 - diagnostyka i rozwiązania