Odepnij kostkę stacyjki i sprawdź, czy przestanie kręcić,
Przyglądnął bym się kostce stacyjki.
Kolego sprawdź czy dochodzi prąd do rozrusznika jeśli nie to raczej kostka stacyjki do zbadania .
Kostka stacyjki do wymiany.
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
Stacyjka ok. W pierwszej kolejności zanim skręciłem obudowę kolumny to: Nowa kostka podłączona do kabli wisiała na tych kablach. Kluczyk w stacyjce (poz1 bo immo) Nową kostkę przekręciłem śrubokrętem. Efekt identyczny.
Sprawdzone brak Zasilania na bezpiecznik nr 47 7.5A odpowiedzialny za zasilanie ecu. Przewód sprawdzony aż do komory grodziowej i jest cały. Proszę o info czy przewód zasilający ecu idzie bezpośrednio z skrzynki bezpieczników w przedziale silnika do stacyjki? Ponieważ po podaniu ma krótko napięcia na sterownik i przekręceniu kluczyka auto odpala po...
obstawiałbym przepalone styki w kostce stacyjki Następny...tam jest kostka "miękka" i nie ma co się przypalać.... Oddać do warsztatu mechatronicznego i tyle....
Sam napisałeś, że w kostce są przewody CAN - czemu nie założysz CAN-boxa (CAN dekodera)? Załatwi to sprawę zasilania „po stacyjce”.
Problem rozwiązany,co się okazało wysiadła stacyjka mianowicie bolec wychodzący ze stacyjki i wchodzący do kostki stacyjki jakimś cudem złamał się,świeciła się kontrolka immo. Po wymianie stacyjki auto pali na dotyk. Dzięki za pomocne podpowiedzi.
Witam. Mam problem z podłączeniem radia do grande Punto. Problem polega na tym że chce założyć niestandardowe radio i po podłączeniu działa cały czas. Wyłącza się tylko guzikiem. Od kostki z samochodu wychodzi czarny czerwony i dwa cienkie przewody, na to miast w radiu są, żółty, czerwony, czarny połączony z jakimś innym. Jak dołożę czerwony do żółtego...
Witam, kupiłem wczoraj radio Pioneer DEH-3700, wcześniej był fabryczny blaupunkt w Grande Punto i brakowało mi usb. Podłączając radio zauważyłem, że kostka wychodząca z samochodu nie ma właśnie żółtego kabelka, który wg schematu w radio powinien oznaczać plus ze stacyjki, czyli pioneerek nie wystartował. Wpadłem na pomysł żeby zmostkować ze sobą kabelki...
Witam serdecznie, mam problem z Fiatem Grande Punto, mianowicie zdarza się że czasami rozrusznik podczas próby kręcenia nie reaguje tak jak by się zawieszał, bądź zaczyna kręcić z opóźnieniem. Byłem już pewien że to właśnie szczotki, ale po chwili spróbowałem i kolejne 10 prób auto odpalało "od strzała". Zostawiłem je na godzinę i po tym czasie podjąłem...
W tym aucie nie ma w złączu plusa po zapłonie, trzeba go dodać. Pin 5 to zasilanie po włączeniu radia, zasilanie wzmacniacza antenowego itp. Sterowanie z kierownicy leci cyfrowo siecią CAN, potrzebny moduł do konwersji na sterowanie analogowe. Rzeczywiście, dzisiaj chciałem podłączyć nowe radio i się zdziwiłem, bo w kostce brakuje przewodu "+ po zapłonie"....
Podepnę się pod temat i zadam pytanie do znawców estetyki i porządnego wykonania którzy są obeznani w temacie i trochę " poobracali " radyjek . Więc jeśli jesteście tacy dobrzy panie williamsi i milejow proszę o odpowiedz w jaki sposób podłączyć radio alpine cda-9886r w aucie fiat linea lub grande punto (ta sama instalacja) oczywiście chodzi mi o podłączenie...
Witam posiadam Fiata Grande Punto 1.3 D Multijet mam problem z odpalaniem mianowicie ostatnio auto nie chciało zapalic więc wepchnelismy auto na kanał i wymieniłem rozrusznik na nowy jak się okazało stary porostu się zablokował i nie kręcił ale co dalej pełen optymizmu wsiadam do auta przekręcam kluczyk i cisza kontrolki się zaświeciły i zero reakcji...
Niektóre radia mając podłączony plus po kluczyku na stałe, pobierają nawet kilkaset miliamper. Nie spotkałem się z czymś takim. Radio zwykle jest zasila ne dwoma plusami: 1 - podtrzymanie pamięci jest na stałe. W niektórych starych radiach właśnie to podtrzymanie potrafiło pobierać 300mA prądu i to ono rozładowywało akumulator. 2 - główne zasilanie...
Witam , mam pytanie , moze dla was banalne , ale ja jakos nie potrafie sobie z tym poradzic , kupilem nowe Grande Punto z fabrycznym radiem , ale jego dzwiek pozostawia wiele do zyczenia wiec postanowilem je zmeinic , ale co sie okazalo ze kostak ISO i owszem pasuje , ale radio nie startuje , slychac tylko pierwszy impuls i nic wiecej , sprawdzalem...
Hej prosta sprawa: Interesuje mnie taka kierowica z grande punto: https://obrazki.elektroda.pl/7491880300_... Czy da się ją zamontować, zamiast tej? : https://obrazki.elektroda.pl/7123790000_... i mam też pytanie odnośnie sterowania radiem przyciskami z tej kierownicy, czy koniecznie potrzebuje taki interfejsik do...
po nitce do kłębka... idziesz sobie po tym kablu od świec żarowych (gruby to ciężko go zgubić/pomylić), aż dojdziesz do modułu czasownika świec żarowych i tam do niego oprócz tego kabla dochodzi kilka cienkich i kolejny gruby kabel - to zasilanie i tam trzeba zmierzyć, czy to zasilanie nie zanika jak się chce załączyć grzanie świec (po przekręceniu...
Dedykowanymi kablami się nie sugeruj. Subwoofer fabryczny jest aktywny czy pasywny i zasilany był ze wzmacniacza w radiu? Żeby kontrolować subwoofer z radia musi być on podpięty przewodami cinch, a więc sam sygnał. W subwooferze musi być wzmacniacz, który go zasili. podpinając cinchami i jeśli masz dsp w radyjku możesz bardzo dokładnie regulować i...
W starym Puncie założyłem bez problemów (a właściwie poprawiałem po "fachowych" instalatorach, ale praktycznie zdemontowałem i od nowa założyłem). Cena jaką mi powiedziana za założenie alarmu w GP to 200-350zł (sam montaż), więc zastanawiam się czy by nie zrobić tego własnoręcznie (bo samodzielnie to za dużo powiedziane). Główny problem mam z czujnikami...
kostka stacyjki punto punto kostka stacyjki punto grande
dioda selenowa paliwo vectra zbiornik poduszka pilot volvo
linijka diodowa schemat garmin ladowanie
Epson L1800 - Migające diody tuszu i papieru: przyczyny i rozwiązania Falownik 5000W 12/24V a akumulator 51,2V