Kolego sprawdź czy dochodzi prąd do rozrusznika jeśli nie to raczej kostka stacyjki do zbadania .
Witam Zgubilem kluczyk do w/w grata auto chce oddac na zlom. Laweta i inne sposoby raczej nie wchodza w gre bo wartosc samochodu max 500 zl Jak awaryjnie odpalic Immo raczej nie ma Kostka stacyjki wyglada tak https://allegro... https://obrazki.elektroda.pl/9909088700_... Dodano po 27 https://omoto... https://obrazki.elektroda.pl/7364051500_...
Wkład stacyjki czyli kostka wymieniona na nową. Kontrolka silnika świeciła. (Jak zapalił) Komunikat: usterka silnika, za niski poziom płynu chłodniczego.(poziom ok, sprawdzony) Błąd 0615 (jak pisałem wyżej). Błędy skasowane. (Piston) Auto nie pali więc nie wiem czy teraz będzie świecić.
Kostka stacyjki do wymiany.
Sprawdź kostkę stacyjki Kostka stacyjki była ominięta i zasilanie podane bezpośrednio.
Ma ktoś patent na wyjęcie kostki elektrycznej z korpusu stacyjki? wkład (bębenek) potrafię wyjąć. Po przeciwnej stronie bębenka w korpusie stacyjki jest kostka wciśnięta do korpusu stacyjki do zaskoczenia dwóch zatrzasków. Wydawałoby się ze wystarczy wcisnąć te dwa zatrzaski by wysunąć do tyłu kostkę elektryczną. Niestety nie mogę tych zatrzasków wdusić...
Manta /chyba oceaniczna/ napisał , kostka stacyjki nie kunta-kinte.
600 zl ? Uzywana kompletna stacyjka kosztuje 20-30zl , nowa kostka stacyjki ok 100zl Wiec patrzac na wartosc samochodu najlepiej kupic uzywana stacyjke i przelozyc tylko wkładke, zeby byl jeden klucz, no chyba ze Ci nie przeszkadza to bedą dwa Twój mechanik liczy chyba w ojro :D :P Sciagnij oslone kierownicy i zobacz czy kostka jest wpięta do konca.
problem rozwiązany, kostka stacyjki ;) no i złącza lamp byly troszke brudne tzok dzięki;)
Kostka stacyjki do wymiany, podróbka z Torpan kosztuje coś kolo 6 dych
faktycznie zepsuta była nie kostka stacyjki(co sugerowały różne podobne posty), a przekaźnik prądu (małe ustrojstwo 2-3cmx3cm)umiejscowiony za panelem bezpieczników w kokpicie. 45min. roboty 30 zl przekaźnik i 30 robocizna -tylko tyle za luksus ciepłego nawiewu i chodzących wycieraczek. Kupioną kostkę stacyjki udało się zwrócić-wiec pełny sukces. Dziękuję...
Witam , mam problem z Punciakiem 1.1 benzyna. Nie chce odpalic, Brak iskry na wszystkich świecach .Nic sie nie działo podczas jazdy.Po wyłaczeniu silnika ,nie mozna juz ponownie uruchomic ,pompe paliwa słychac .Podmieniane nowe cewki,drugi komputer,czujnik położenia wału nowe świece i dalej to samo,gdzie szukac przyczyny?Czy potrzebne bedzie podłaczenie...
problem może być podobny do tego lub kostka stacyjki ale o tym chyba też tam wspomniano poczytaj może pomoże http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic68...
Witam serdecznie, mam problem z Fiatem Grande Punto, mianowicie zdarza się że czasami rozrusznik podczas próby kręcenia nie reaguje tak jak by się zawieszał, bądź zaczyna kręcić z opóźnieniem. Byłem już pewien że to właśnie szczotki, ale po chwili spróbowałem i kolejne 10 prób auto odpalało "od strzała". Zostawiłem je na godzinę i po tym czasie podjąłem...
Kostka stacyjki się kłania powiadasz? Z boku powinieneś mieć jeden lub dwa zatrzaski które trzeba wcisnąć i kostka cofnie się do tyłu i ją wyjmiesz, śmiało możesz poszukać drugiej, bo tej raczej nie naprawisz.
Witam Pacjent to Fiat panda {stara typ 141a} silnik 1200 fire{ punto 60} alternator panda1000 fire{ chyba 65A taki jak w np: uno1.1}. Opisze moze problem, ktory troche uprzykrza eksploatacje auta, mianowicie dzis trzeci raz z rzedu w przeciagu 6 miesiecy uszkodzeniu{ wypaleniu} ulegla kostka stacyjki w mojej pandzie, nie da sie zapalic silnika. Po pierwszej...
Czy jeżeli jest uszkodzona kostka stacyjki to byłby problem z odpaleniem i nawet odłączenie zasilania by nie pomogło. Dodano po 10 Jak odłączyć immo. Czy dam radę zrobić to sam czy konieczna jest wizyta u elektryka. Ile taka usługa kosztuje.
Byłem u elektrykja dzis rano. wyspowiadalem sie z tego co wyzej wam. Rozebrał mi kolumne kierownicy i .. bingo !! na 99% kostka stacyjki . Nie wiem czy jest sie z czego cieszyc , ale ulzylo mi ze to nie jakies bebechy komputerowo - czujnikowe :) Musze teraz poszukac kostki (niestety gosciu sam nie bawi sie w czesci) .Czy ktos orientuje sie na szybko...
Witam. mam problem z moim kropkiem. Po przekreceniu kluczyka resetuje sie komputer ,godzina, przebieg, tak jakby odlaczyc i podlaczyc akumulator. oprocz tego nie zapalaja sie zadne kontrolki na desce licznika, swieci tylko airbag ale on swiecil juz przed ustrka. Jednyne co dziala to podswietlenie stanu licznika, przebieg, zegary wszystkie. Gdy przekrecam...
W fiacie punto 2 znajomego był taki problem, że radio ciągle rozładowywało akumulator. Jest to Blaupunkt Frankfurt C70. Okazało się, że radio pobiera około 0,9A prądu i lekko się nagrzewa (głównie 2 stabilizatory 78..., sprawne). Sprawdziłem radio, wygląda na sprawne, wszystkie funkcje w nim działają. Pobiera taki prąd tylko wtedy, gdy ma podane jednocześnie...
Sprawdziłem kostki w radiu i jestem zdziwiony bo wygląda na to że oryginalnie kabel i kostka iso w przypadku koloru żółtego i czerwonego są złączone razem. Zrobiłem też zdjęcie stacyjki i nie wygląda aby tam było ACC. Dałoby się te kolory jakoś rozdzielić? Co powinienem znaleść w sieci? Samochód to punto 1. Co o tym myślicie? http://obrazki.elektroda.pl/2676046800_1...
Ja mam takie coś, nie wiem skąd, ale mam. https://obrazki.elektroda.pl/4424292300_...
Z tego co piszesz to najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie kostki stacyjki, lub przekaźnika zapłonu.
Masz odpowiedź, wsuwki mają małe haczyki, podważ i wysuń przewody z kostki i zamień miejscami. Koniec.
To nie jest żadna usterka. W Punto 1 nie ma w kostce ISO +12V załączanego przez stacyjkę. Na obydwu pinach jest tak jak piszesz cały czas napięcie. Jeżeli bardzo Ci zależy to możesz podprowadzić sobie ze skrzynki bezpieczników przewód lub bezpośrednio ze stacyjki.
Każdy pin w kostce ISO ma konkretne przeznaczenie. Najwidoczniej oryginalne radio miało coś, czego nie ma to, które kupiłeś i/lub na odwrót. Kostka obsadzona wszystkimi pinami to głośniki - tam jest zawsze tak samo, natomiast ta druga to zasilanie i inne "funkcje", jak podświetlenie, automatyczna antena itp. Znajdź sobie w necie rozpiskę kostek ISO...
A ja myślę że to przewód od pętli immo i dla tego nie odpala i masz kontrolkę CODE. Miejsce do podłączenia powinno być przy pierścieniu przy stacyjce.
Nie pamiętam ale jeśli mój symulator dobrze działa to pompa paliwa po zapłonie, bez uruchamiania silnika, włącza się tylko na chwilę. W/g mnie masz problem z zasilaniem sterownika silnika (pewnie brak masy albo kostka stacyjki). Odłączenie sterowania zaworu EVAP nie powoduje zgaśnięcia silnika.
Odepnij kostkę stacyjki i sprawdź, czy przestanie kręcić,
Jak chce zgasić auto to musze powolutku przekręcić kluczyk wtedy auto zgaśnie, a jak normalnie przekrece kluczyk to auto nie zgasnie i można wyjąc kluczyk ze stacyjki i auto bedzie dalej chodziło :/ Wtedy jak auto nie zgasnie musze poruszać kluczykiem lewo-prawo i auto gaśnie...Co to może być? Pierwszej przyczyny to szukał bym w kostce stacyjki, może...
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Przyglądnął bym się kostce stacyjki.
Sprawdż bezpieczniki nad lewą nogą kierowcy nr.37 i 51. następnie kostkę stacyjki.
Jak nie mogl przekręcić klucza to raczej stacyjka lub kostka stacyjki.
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
Najprościej przy kostce stacyjki... choć nie sugeruję rozcinać go przy samej kostce.
Możesz go pomierzyć multimetrem. Są tam 4 piny. Piny 1 i 4 oraz 2 i 3 powinny mieć około 50-60 omów. Inaczej nie sprawdzisz. Możesz wykręcić silniczek i podpiąć kostkę . Przekręcić stacyjkę na MAR ale trzpień i sprężynka może wyskoczyć. Potrzeba drugą osobę co schwyci. Ja mam do tego celu tester silników krokowych i widzę czy pracuje.
Myślałem, ze może kostka stacyjki. Dziś rozkręcę kolumnę i zobaczę No kostka, kostka.
Sprawdź jakość zasilania kostki stacyjki. Prawdopodobnie spadek napięcia występuje na kablu zasilającym kostkę stacyjki stad takie problemy. Pozdrawiam
Szczotki w rozruszniku do wymiany - wieszają się. Może też być styk 50 na kostce stacyjki.
Wymień kostkę stacyjki najwyraźniej szwankuje.
Witam autko to fiat punto 2 z 00r. 1.2 44kw.Problem polega na tym że silnik nie uruchamia się .Podczas kręcenia rozrusznikiem gasną kontrolki.Obstawiłem kostkę stacyjki ale po włączeniu zapłonu i zmostkowaniu w podłączonej kostce pinu + i tego co idzie na rozrusznik kontrolki znowu zgasły .Więc raczej to nie kostka.Czy to może być wina jakiegoś przekażnika...
jakiś czas temu miałem tak w punto. akumulator do wymiany.i koniec.Nie kombinowac z kostka stacyjki czy "cóś".To nie vw.
Takie wyłączniki były Fiat Punto czy Renault Megan lecz w Oplu wyłącznika nie ma . Trzeba zrobić diagnostykę wówczas będzie wiadomo co się dzieje. W Zafira A często awarii ulegały kostki stacyjki, może problem z imo,
Skoro wariowały też zegary i przełącznik od LPG to na pewno jest to problem z zasilaniem. Może masz jakieś zwarcie i uszkodziło Ci kolejną kostkę stacyjki?
Sprawdzone brak Zasilania na bezpiecznik nr 47 7.5A odpowiedzialny za zasilanie ecu. Przewód sprawdzony aż do komory grodziowej i jest cały. Proszę o info czy przewód zasilający ecu idzie bezpośrednio z skrzynki bezpieczników w przedziale silnika do stacyjki? Ponieważ po podaniu ma krótko napięcia na sterownik i przekręceniu kluczyka auto odpala po...
Chłopie, zasilanie po stacyjce jest stałe na silnik, na 4 biegu nie działa? Sprawdzasz zasilanie na silnik, żarówką, nie miernikiem, jeśli jest to sprawdzasz silnik, jeśli nie ma, sprawdzasz dalej zasilanie w kierunku wyłącznika. czy wchodzi na wyłącznik, czy wychodzi na rezystor na poszczególne biegi. Jeśli nawiew działa na najwyższym biegu, padł bezpiecznik...
Teraz mam pytanie: co dalej? Fabryczna instalacja pod radio ma dwa stałe plusy (nie ma plusa po stacyjce). Żeby radio prawidłowo się usypiało trzeba to przerobić, jest to to tyle proste, że fizycznie od kostki ISO do skrzynki bezpieczników idą dwa osobne przewody od obu "plusów", które łączą się dopiero we wtyku z tyłu skrzynki. Czyli : 1. Markowe...
Masa to powinna była być, w końcu były kostki ISO do radia, a jak nie było niczego się nie lutuje - potrzebna jest końcówka oczkowa i są w paru miejscach punkty masy - złącza śrubowe przyspawane do nadwozia, jedno masz przy skrzynce bezpieczników za schowkiem po stronie kierowcy. Z zasilaniem wpinasz się w przewody złącza skrzynki bezpieczników - bierzesz...
kostka stacyjki punto grande punto kostka stacyjki punto kostka
silvercrest odkurzacz nawilżacz boneco klawiatura podświetlana zepsuta
oprogramowanie vordon diagbox lexia
Mercedes-Benz W124 250 D OM602 – brak przekaźnika pompy paliwa, układ mechaniczny Citroën Jumper – zanik prądu na tablicy wskaźników, brak zasilania licznika, BSI, bezpieczniki