Sprawdź kostkę stacyjki.
Z tego co piszesz to najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie kostki stacyjki, lub przekaźnika zapłonu.
Sprawdź kostkę stacyjki
Ja mam takie coś, nie wiem skąd, ale mam. https://obrazki.elektroda.pl/4424292300_...
To jest td więc immo jeśli jest to na pompie wtryskowej więc trzeba się dostać do zaworka na pompie, podać plusa. Sama stacyjka to nie problem, odkręcić od kolumny kierowniczej żeby nie było blokady i wyjąć wkładkę, potem palcami przekręca się takie kółeczko (ostrożnie bo wkładka nie ma sprężynki i nie odbije sama z rozrusznika) i potrzebne prądy się...
Sprawdż bezpieczniki nad lewą nogą kierowcy nr.37 i 51. następnie kostkę stacyjki.
Przyglądnął bym się kostce stacyjki.
Z tego co piszesz wygląda na kostkę stacyjki.
Jak nie mogl przekręcić klucza to raczej stacyjka lub kostka stacyjki.
Szczotki w rozruszniku do wymiany - wieszają się. Może też być styk 50 na kostce stacyjki.
Masz odpowiedź, wsuwki mają małe haczyki, podważ i wysuń przewody z kostki i zamień miejscami. Koniec.
Odepnij kostkę stacyjki i sprawdź, czy przestanie kręcić,
Skoro wariowały też zegary i przełącznik od LPG to na pewno jest to problem z zasilaniem. Może masz jakieś zwarcie i uszkodziło Ci kolejną kostkę stacyjki?
Nie pamiętam ale jeśli mój symulator dobrze działa to pompa paliwa po zapłonie, bez uruchamiania silnika, włącza się tylko na chwilę. W/g mnie masz problem z zasilaniem sterownika silnika (pewnie brak masy albo kostka stacyjki). Odłączenie sterowania zaworu EVAP nie powoduje zgaśnięcia silnika.
Ma ktoś patent na wyjęcie kostki elektrycznej z korpusu stacyjki? wkład (bębenek) potrafię wyjąć. Po przeciwnej stronie bębenka w korpusie stacyjki jest kostka wciśnięta do korpusu stacyjki do zaskoczenia dwóch zatrzasków. Wydawałoby się ze wystarczy wcisnąć te dwa zatrzaski by wysunąć do tyłu kostkę elektryczną. Niestety nie mogę tych zatrzasków wdusić...
Kolego sprawdź czy dochodzi prąd do rozrusznika jeśli nie to raczej kostka stacyjki do zbadania .
A ja myślę że to przewód od pętli immo i dla tego nie odpala i masz kontrolkę CODE. Miejsce do podłączenia powinno być przy pierścieniu przy stacyjce.
To nie jest żadna usterka. W Punto 1 nie ma w kostce ISO +12V załączanego przez stacyjkę. Na obydwu pinach jest tak jak piszesz cały czas napięcie. Jeżeli bardzo Ci zależy to możesz podprowadzić sobie ze skrzynki bezpieczników przewód lub bezpośrednio ze stacyjki.
Każdy pin w kostce ISO ma konkretne przeznaczenie. Najwidoczniej oryginalne radio miało coś, czego nie ma to, które kupiłeś i/lub na odwrót. Kostka obsadzona wszystkimi pinami to głośniki - tam jest zawsze tak samo, natomiast ta druga to zasilanie i inne "funkcje", jak podświetlenie, automatyczna antena itp. Znajdź sobie w necie rozpiskę kostek ISO...
Wymień kostkę stacyjki najwyraźniej szwankuje.
Panowie, czy da się naprawić tą kostkę? jest rozbieralna? Które srubki odkręcic aby wyciągnąć całą stacyjkę, Wymienia się całą kostkę. Aby wymienić kostkę nie musisz odkręcać stacyjki. Aby zdemontować to najlepiej zdjąć kierownicę, następnie zdemontować osłony kolumny kierownicy. Odpiąć kable od kostki stacyjki, odpiąć kostkę (jest montowana na zatrzaski)...
Najprościej przy kostce stacyjki... choć nie sugeruję rozcinać go przy samej kostce.
Kostka stacyjki do wymiany.
Nic nie poradzę? Tzn. trzeba wymienić całą stacyjkę? nie można tylko tej kostki?
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
Sprawdzone brak Zasilania na bezpiecznik nr 47 7.5A odpowiedzialny za zasilanie ecu. Przewód sprawdzony aż do komory grodziowej i jest cały. Proszę o info czy przewód zasilający ecu idzie bezpośrednio z skrzynki bezpieczników w przedziale silnika do stacyjki? Ponieważ po podaniu ma krótko napięcia na sterownik i przekręceniu kluczyka auto odpala po...
Manta /chyba oceaniczna/ napisał , kostka stacyjki nie kunta-kinte.
Sprawdź jakość zasilania kostki stacyjki. Prawdopodobnie spadek napięcia występuje na kablu zasilającym kostkę stacyjki stad takie problemy. Pozdrawiam
Myślałem, ze może kostka stacyjki. Dziś rozkręcę kolumnę i zobaczę No kostka, kostka.
Jak chce zgasić auto to musze powolutku przekręcić kluczyk wtedy auto zgaśnie, a jak normalnie przekrece kluczyk to auto nie zgasnie i można wyjąc kluczyk ze stacyjki i auto bedzie dalej chodziło :/ Wtedy jak auto nie zgasnie musze poruszać kluczykiem lewo-prawo i auto gaśnie...Co to może być? Pierwszej przyczyny to szukał bym w kostce stacyjki, może...
To lista możliwych powodów zaświecenia się kontrolki MIL: Parametr autokalibracji Napięcie akumulatora Cewka zapłonowa 1 Cewka zapłonowa 2 CPU Czujnik temperatury wody EEPROM EPROM Zawór EVAP Pompa paliwa Przekaźnik główny Czujnik temperatury powietrza Silnik krokowy biegu jałowego Regulacja biegu jałowego Wtryskiwacze Sonda lambda Czujnik MAP Kontrolka...
Nie pamiętam jak jest w 2 ale w 1 wypalało sie złącze w przełączniku zespolonym, co skutkowało w różnych autach różne problemy np. Brak dmuchawy, ogrzewania tylnej szyby, świateł pozycyjnych i mijania, sprawdził bym przełącznik pod kierownicą i kostkę stacyjki na początek.
Stacyjka ok. W pierwszej kolejności zanim skręciłem obudowę kolumny to: Nowa kostka podłączona do kabli wisiała na tych kablach. Kluczyk w stacyjce (poz1 bo immo) Nową kostkę przekręciłem śrubokrętem. Efekt identyczny.
Witam poszukuje schematu do autka wymienionego w tytule. Dokładnie chodzi mi o zasilanie i punkty masy w kostkach licznika. Licznik zgasł na amen. Zaświeca się jedynie po otwarciu drzwi i gaśnie po włożeniu kluczyka do stacyjki. Podejrzewam kostkę stacyjki.
Witam.Przyczyn może być wiele,napisz co sprawdziłeś.Może być kostka pod stacyjką,przekaźnik,słaba masa,rozrusznik.
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Możesz go pomierzyć multimetrem. Są tam 4 piny. Piny 1 i 4 oraz 2 i 3 powinny mieć około 50-60 omów. Inaczej nie sprawdzisz. Możesz wykręcić silniczek i podpiąć kostkę . Przekręcić stacyjkę na MAR ale trzpień i sprężynka może wyskoczyć. Potrzeba drugą osobę co schwyci. Ja mam do tego celu tester silników krokowych i widzę czy pracuje.
problem rozwiązany, kostka stacyjki ;) no i złącza lamp byly troszke brudne tzok dzięki;)
Kostka stacyjki do wymiany, podróbka z Torpan kosztuje coś kolo 6 dych
Z tego co zrozumiałem to nie kręci rozrusznik, prawda? Jeśli możesz to sprawdź, czy zasilanie na rozrusznik idzie ze stacyjki bezpośrednio czy przez immobilizer; w pierwszym przypadku obstawiałbym przepalone styki w kostce stacyjki, w drugim problem z modułem immo.
jakiś czas temu miałem tak w punto. akumulator do wymiany.i koniec.Nie kombinowac z kostka stacyjki czy "cóś".To nie vw.
A jest problem ze światłami mijania podczas objawów?? Może być kostka stacyjki, a może wyć też przełącznik zespolony (wtedy też nie działa nawiew - sic!).
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
Posprawdzaj połączenia masowe w środku auta albo może być problem z kostką stacyjki lub złączem zasilania trzeba jednym słowem szukać nie ma jednoznacznej odpowiedzi.
Problem rozwiązany,co się okazało wysiadła stacyjka mianowicie bolec wychodzący ze stacyjki i wchodzący do kostki stacyjki jakimś cudem złamał się,świeciła się kontrolka immo. Po wymianie stacyjki auto pali na dotyk. Dzięki za pomocne podpowiedzi.
Sam napisałeś, że w kostce są przewody CAN - czemu nie założysz CAN-boxa (CAN dekodera)? Załatwi to sprawę zasilania „po stacyjce”.
dziękuję wszystkim podziałało połączyłem przewody z kostki żółty i czerwony pod przewód czerwony dający 12v po przekręceniu stacyjki i wszystko działa ^^
Faktycznie wypalona kostka. Dzis z rana byłem w Fiacie - sprawdzili i wyszło że kostka. Wymiana stacyjki 350 +50 =400 zł..... Wiem ze mozna kupić same kostki, podobno są dwa rodzaje tych kostek. Jade zaraz do mechaniora niech działa. Pozdrwaiam
problem może być podobny do tego lub kostka stacyjki ale o tym chyba też tam wspomniano poczytaj może pomoże http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic68...
Witam autko to fiat punto 2 z 00r. 1.2 44kw.Problem polega na tym że silnik nie uruchamia się .Podczas kręcenia rozrusznikiem gasną kontrolki.Obstawiłem kostkę stacyjki ale po włączeniu zapłonu i zmostkowaniu w podłączonej kostce pinu + i tego co idzie na rozrusznik kontrolki znowu zgasły .Więc raczej to nie kostka.Czy to może być wina jakiegoś przekażnika...
Chłopie, zasilanie po stacyjce jest stałe na silnik, na 4 biegu nie działa? Sprawdzasz zasilanie na silnik, żarówką, nie miernikiem, jeśli jest to sprawdzasz silnik, jeśli nie ma, sprawdzasz dalej zasilanie w kierunku wyłącznika. czy wchodzi na wyłącznik, czy wychodzi na rezystor na poszczególne biegi. Jeśli nawiew działa na najwyższym biegu, padł bezpiecznik...
...po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyków kontrolka gasła. Świeciła się tylko po włączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyków.. Jak to możliwe, włączyć zapłon i wyjąć kluczyki. To stacyjka rozwalona do wymiany, najlepiej razem z kostką.
Masa to powinna była być, w końcu były kostki ISO do radia, a jak nie było niczego się nie lutuje - potrzebna jest końcówka oczkowa i są w paru miejscach punkty masy - złącza śrubowe przyspawane do nadwozia, jedno masz przy skrzynce bezpieczników za schowkiem po stronie kierowcy. Z zasilaniem wpinasz się w przewody złącza skrzynki bezpieczników - bierzesz...
Witam , mam problem z Punciakiem 1.1 benzyna. Nie chce odpalic, Brak iskry na wszystkich świecach .Nic sie nie działo podczas jazdy.Po wyłaczeniu silnika ,nie mozna juz ponownie uruchomic ,pompe paliwa słychac .Podmieniane nowe cewki,drugi komputer,czujnik położenia wału nowe świece i dalej to samo,gdzie szukac przyczyny?Czy potrzebne bedzie podłaczenie...
Jeśli to fabryczny obrotomierz z SCS to podłącza się go pod pin 23 ECU. Choć może się to wydawać dziwne, jest to ten sam pin, który steruje przekaźnikiem zasilania cewek i pompy paliwa (pin 7 w kostce tegoż przekaźnika). Oczywiście obrotomierz potrzebuje też masę i plus "po stacyjce".
Do radia bezpiecznik jest 10A w skrzynce w kabinie. Na kostce powinno być 12V z Akumulatora do podtrzymania pamięci radia oraz 12V po stacyjce do zasilania radia. Jeśli radio pobierało duży prąd, to mogło byc odwrotnie podłączone (czyli zasilane z Aku, a pamięć ze stacyjki) i przez to mogło wykazywac "kaprysy".
A gniazdo zapalniczki nie jest przypadkiem odłączane stacyjką? Sprawdziłem i rzeczywiście gniazdo zapalniczki jest odłączane stacyjką :) Teraz trzeba będzie jakimś sposobem przeciągnąć kabel z kostki do zapalniczki. Zobaczymy czy uda się bez zdejmowania konsoli środkowej. Pozdrawiam
Teraz mam pytanie: co dalej? Fabryczna instalacja pod radio ma dwa stałe plusy (nie ma plusa po stacyjce). Żeby radio prawidłowo się usypiało trzeba to przerobić, jest to to tyle proste, że fizycznie od kostki ISO do skrzynki bezpieczników idą dwa osobne przewody od obu "plusów", które łączą się dopiero we wtyku z tyłu skrzynki. Czyli : 1. Markowe...
Skoro odłączenie akumulatora pomaga to raczej nie w kluczu leży problem. Zapewne nie rozłącza zasilania ze sterownika immobilizera i/lub ECU - coś nakombinowane w instalacji albo uszkodzona kostka stacyjki. Na początek sprawdź mocowanie anteny immobilizera przy stacyjce. P.S. Masz komplet kluczy (2 niebieskie i 1 bordowy) + kartę kodową?
Jak odepniesz kostki od stacyjki to dalej świeci? Myślę, że to nie rozładowanie akumulatora doprowadziło do powstania usterek tylko one, a raczej ona doprowadziła do rozładowania akumulatora.
W starszych autach często nie było na istalacji pod radio 12V po stacyjce (IGN/ACC), w moim Punto musiałem podciągnąć sobie ten kabelek, żeby wszystko działało jak trzeba.
Pewnie że tak. Jeśli jest to przy włączaniu radia powinien pstryknąć. Da się oczywiście delikatnie rozebrać i sprawdzić z żaróweczką podpinając pod akumulator. Najprościej by było podłączyć pod kostkę radia nowe przewody ale to nie jest polecane. Większość ludzi tak robi jak coś się dzieje z oryginalnymi przewodami zasilającymi a nie potrafią zdiagnozować...
Jeżeli chcesz mieć radio załączane przez stacyjkę to zamień miejscami przewody czerwony z żółtym w kostce iso(oznaczone mogą być na radiu jako Ub+ oraz Skont).
Jesteś pewny że wszystkie kostki podłączyłeś?sprawdz to sprawdzałem dwa razy kostki i wszystko jest podłączone, karty nia mam, mam klucz "matkę" ale wkładając go do stacyjki nic to nie daje ...:cry:
50mA to sporo ale jeszcze w normie (zwróć uwagę, że fabryczne kostki ISO od radia nie mają 12V po stacyjce, oba "plusy" są stale zasilane). Zwiększony pobór prądu przez 90 sek. od wyłączenia zapłonu jest rzeczą normalną, po takim czasie ECU wchodzi w stan uśpienia. Co do problemów z rozruchem - masz uszkodzony /zasiarczony/ akumulator. Mimo odpowiedniego...
http://obrazki.elektroda.pl/6484480900_1... Udało się zdobyć wszystkie części. Z Punto 1.2 16v. Cała wiązka z każdym czujnikiem, a nawet kolektorem i wtryskami, sterownikiem oraz modułem do imobilajzera i kluczykiem. Więc już nie powinno być problemów z elektryką w autku. Jedno mnie nurtuje, jeszcze tego nie mam u siebie. Trzeba coś...
czasami kontrolka pali się non stop, aż zaczyna dawać sygnały dźwiękowe ...a to ciekawe - nie masz czasem jakiegoś alarmu? Bo fabrycznie w tym aucie nie było żadnej akustycznej sygnalizacji usterek. Tak czy inaczej ewidentnie masz problemy z zasilaniem sterownika silnika, za które, jak już napisano odpowiadają przekaźniki na ścianie grodziowej. Dość...
Witam. Mam problem z podłączeniem radia do grande Punto. Problem polega na tym że chce założyć niestandardowe radio i po podłączeniu działa cały czas. Wyłącza się tylko guzikiem. Od kostki z samochodu wychodzi czarny czerwony i dwa cienkie przewody, na to miast w radiu są, żółty, czerwony, czarny połączony z jakimś innym. Jak dołożę czerwony do żółtego...
Witam, kupiłem wczoraj radio Pioneer DEH-3700, wcześniej był fabryczny blaupunkt w Grande Punto i brakowało mi usb. Podłączając radio zauważyłem, że kostka wychodząca z samochodu nie ma właśnie żółtego kabelka, który wg schematu w radio powinien oznaczać plus ze stacyjki, czyli pioneerek nie wystartował. Wpadłem na pomysł żeby zmostkować ze sobą kabelki...
Witam serdecznie, mam problem z Fiatem Grande Punto, mianowicie zdarza się że czasami rozrusznik podczas próby kręcenia nie reaguje tak jak by się zawieszał, bądź zaczyna kręcić z opóźnieniem. Byłem już pewien że to właśnie szczotki, ale po chwili spróbowałem i kolejne 10 prób auto odpalało "od strzała". Zostawiłem je na godzinę i po tym czasie podjąłem...
Witam serdecznie. Dostałem od brata w/w radio. Mam kilka problemów z nim. Pierwszy z nich dotyczy CD. Radio w żaden sposób nie pobiera płyty CD. Te zasuwki o ile mogę to tak nazwać są w pozycji zamkniętej. W środku oczywiście nie ma innej płyty :-) Dodatkowo widzę, że podczas wybierania źródeł dźwięku nie występuję CD oraz USB - a radio je posiada....
Witam Pacjent to Fiat panda {stara typ 141a} silnik 1200 fire{ punto 60} alternator panda1000 fire{ chyba 65A taki jak w np: uno1.1}. Opisze moze problem, ktory troche uprzykrza eksploatacje auta, mianowicie dzis trzeci raz z rzedu w przeciagu 6 miesiecy uszkodzeniu{ wypaleniu} ulegla kostka stacyjki w mojej pandzie, nie da sie zapalic silnika. Po pierwszej...
Jaka przejściówka? Z radiem powinieneś dostać kabelki kończące się kostkami ISSO , no i dalej to mierzysz tę kostkę w aucie gdzie masz kabelki zasilające (+ , + po stacyjce i - ) i kabelki do głośników . Kupujesz drugą część kostki ISSO i odpowiednio łączysz kable (opis kostki znajdziesz w necie) . Łączysz kostki ISSO i radio gra .
Może stacyjka... tzn. "kostka stacyjki"? Sikają w końcu te wtryski jak kręcisz rozrusznikiem czy nie? Lambda ani "silniczek krokowy" nie mają nic do uruchamiania silnika, najwyżej wystarczyłoby lekko uchylić przepustnicę (dodać gazu) przy rozruchu. IAW-Scan2 niczego sam nie testuje, opcje z grupy testy służą do testowania, ale to operator programu ma...
Witam, mam takie radio: http://pics.adoos.co.uk/e1aefdc7f6372b59... Po przekręceniu kluczyka i włączeniu radia (przycisk po lewej stronie) radio podświetla się, ale żadne informacje nie są wyświetlane na wyświetlaczu. Zostawiłem włączony zapłon na 20 minut - nic. Odłączyłem zasilanie...
Podepnę się pod temat i zadam pytanie do znawców estetyki i porządnego wykonania którzy są obeznani w temacie i trochę " poobracali " radyjek . Więc jeśli jesteście tacy dobrzy panie williamsi i milejow proszę o odpowiedz w jaki sposób podłączyć radio alpine cda-9886r w aucie fiat linea lub grande punto (ta sama instalacja) oczywiście chodzi mi o podłączenie...
W tym aucie nie ma w złączu plusa po zapłonie, trzeba go dodać. Pin 5 to zasilanie po włączeniu radia, zasilanie wzmacniacza antenowego itp. Sterowanie z kierownicy leci cyfrowo siecią CAN, potrzebny moduł do konwersji na sterowanie analogowe. Rzeczywiście, dzisiaj chciałem podłączyć nowe radio i się zdziwiłem, bo w kostce brakuje przewodu "+ po zapłonie"....
Witam. Kupiłem sobie nie dawno nowe radio do fiata punto II (radio Medion MD 8220), gdy chciałem podłączyć radio pod kostki ISO to po złapaniu styku wyświetlacz na radio załączył się a w samochodzie włączyły się wszystkie kontrolki a po chwili włączyły się światła awaryjne (stacyjka nie była włączona) Kosta czarna (antena) pasuje idealnie ale ta druga...
(at)yogi009 pewnie nie, nawet oczywistym będzie, że nowy aku nie pomoże na świecące długo światełka. Zresztą inne /podświetlenie :?:/ też świeci, jeśli dobrze rozumiem ? ale inne diody tez świeca Już nie jedna dioda, a cała chmara diod ? Jedna nie powinna wyczerpać akumulatora, ale więcej - czy to diody, czy żarówki ? - już może. Im starszy akumulator,...
Dziś docisnąłem kostki przy centralce immo oraz obadałem tą pentlę przy stacyjce... Zbadałem, że ta pętla ma oporność ok 18-20 Ohm - czy jest możliwe, żeby zdiagnozować uszkodzenie antenki? Zastanawiam się co dalej.... Posiadam jedynie 2 kluczyki niebieskie - nie ma różnicy podczas ich testowania... Czyli antenka immo? Centralka immo? Powoli tracę nadzieję......
Woltomierz do ręki i zobacz czy do kostki dochodzi zasilanie. Dalej, czy to radio nie wymaga plusa po stacyjce żeby się włączyć? Podałeś tyle informacji o nim, że szok. A szklaną kulę kot zjadł. Laik jestem, możesz ze szczegółami? :) EDIT: Radio to IMAGO im-c3 a autko to Punto z 97 roku:)
Witam wszystkich. Przekopalem kawal internetu w poszukiwaniu schematu elektrycznego do punto 90 1.6. Niestety znalazlem tylko schemat do punto z silnikiem 1.2 fire:/ Ma ktos moze schemat do punto 90 czy nie ma roznicy i wszystkie schematy sa takie same? Zeby odpalic samochod musze podpiac kabelek do akumulatora (bo jakas kostka jest wadliwa i trzeba...
Witam posiadam Fiata Grande Punto 1.3 D Multijet mam problem z odpalaniem mianowicie ostatnio auto nie chciało zapalic więc wepchnelismy auto na kanał i wymieniłem rozrusznik na nowy jak się okazało stary porostu się zablokował i nie kręcił ale co dalej pełen optymizmu wsiadam do auta przekręcam kluczyk i cisza kontrolki się zaświeciły i zero reakcji...
Witam. mam problem z moim kropkiem. Po przekreceniu kluczyka resetuje sie komputer ,godzina, przebieg, tak jakby odlaczyc i podlaczyc akumulator. oprocz tego nie zapalaja sie zadne kontrolki na desce licznika, swieci tylko airbag ale on swiecil juz przed ustrka. Jednyne co dziala to podswietlenie stanu licznika, przebieg, zegary wszystkie. Gdy przekrecam...
Witam Mam taki problem, otóż gdy silnik jest dobrze rozgrzany wentylator nie włącza się. Sprawdzałem na krótko tz. zdjołem kostkę od czujnika temp. który znajduje się w głowicy (zaraz pod termostatem) włączyłem stacyjkę zapaliła się kontrolka od temp. poczekałem chwilkę i zaraz zapaliła się kontrolka od wentylatora i wentylator zaczyna pracować. Dodam...
Witam ,chciałbym zapytać czy jest możliwość podłączenia niefabrycznego radia BLAUPUNKT TOKYO 110 pod zapłon w Samochodzie FIAT PUNTO II Radio w chwili obecnej działa nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki , jednak chciałbym by włączało się i załączało po włożeniu kluczyka do stacyjki po zmierzeniu napięcia miernikiem na kostce ,bez kluczyka wychodzi...
W fiacie punto 2 znajomego był taki problem, że radio ciągle rozładowywało akumulator. Jest to Blaupunkt Frankfurt C70. Okazało się, że radio pobiera około 0,9A prądu i lekko się nagrzewa (głównie 2 stabilizatory 78..., sprawne). Sprawdziłem radio, wygląda na sprawne, wszystkie funkcje w nim działają. Pobiera taki prąd tylko wtedy, gdy ma podane jednocześnie...
Witam, Brat kupił radio jak w temacie i mamy problem bo rozładowuje mu akumulator w samochodzie Punto 2. Nie ma tam stacyjki która odłącza napięcie ale podłączyliśmy w ten sposób, że z zapalniczki podciągnęliśmy kabel do radia do czerwonego przewodu, natomiast ze stacyjki do żółtego przewodu. (na zapalniczce nie ma napięcia po wyciągnięciu kluczyka)....
Sprawdziłem kostki w radiu i jestem zdziwiony bo wygląda na to że oryginalnie kabel i kostka iso w przypadku koloru żółtego i czerwonego są złączone razem. Zrobiłem też zdjęcie stacyjki i nie wygląda aby tam było ACC. Dałoby się te kolory jakoś rozdzielić? Co powinienem znaleść w sieci? Samochód to punto 1. Co o tym myślicie? http://obrazki.elektroda.pl/2676046800_1...
Oczywiście, że jest możliwość i możesz to zrobić na samej kostce do radia bez ingerencji w zapłon - zasilanie na stałe podaj tam gdzie jest zasilanie jak włączony jest zapłon (odłącz dla pewności przewód który podaje zasilanie kiedy jest włączony zapłon z kierunku do stacyjki i zabezpiecz). Jak nie masz doświadczenia to podjedź do elektryka sam. abyś...
Niektóre radia mając podłączony plus po kluczyku na stałe, pobierają nawet kilkaset miliamper. Nie spotkałem się z czymś takim. Radio zwykle jest zasila ne dwoma plusami: 1 - podtrzymanie pamięci jest na stałe. W niektórych starych radiach właśnie to podtrzymanie potrafiło pobierać 300mA prądu i to ono rozładowywało akumulator. 2 - główne zasilanie...
noj mamy koniec dla wszystkich ktorzy beda potrzebowac prosze-krancowki:brazowy/zielony,brazowy... po 2 diody na drzwi) centralny:zielono/bialy, fioletowo/niebieski kierunki: rozowe z paskami (wszystkie te sygnaly to czarna kostka przy bezpiecznikach-mniejsza), pompa fiolet/zolty czarna kostka przy bezpieczniach ale wieksza(nie wyzuca bledow) ,...
zupelnie cos innego a to dla zainteresowanych: mala czarna kostka w bezpiecznikach: kierunki rozowy, niebiesko/zolty centralny niebieski/szary, niebieski/fioletowy krancowki rozowo/czerwony, brazowy/zolty (przod) rozowy, niebieski (tyl) po 2xDiody jak zawsze na krancowke stacyjka czerwony/zolty rozruch na fioletowy/bialy temat zamykam
dostałem do swojego auta-punto2-radio blaupunkt st louis c32,podłączyłem do istniejącej kostki iso i jest ok do czasu wyłączenia radia,wtedy pali cały czas panel ,sprawdziłem zaciski na iso i wszystko wygląda na ok,ale czy stacyjka załaczona czy nie to na przewodzie zasilającym jest napięcie,podejrzewam ,że jest zasilanie podłączone na stałe(stacyjka...
Witam, przeprowadzam swap w maluszku na silnik 1,2 MPI z Punto. Całą elektrykę mam już rozpisaną i podłączoną, problem jest natomiast z centralką immo, dochodzi do niej 5 przewodów: Czerwony - stały plus z aku Biały z niebieskim paskiem - kontrolka immo na liczniku Dwa przewody idą do kostki spiętej z wiązką silnika: czarny oraz szaro-zielony Został...
Witam , mam pytanie , moze dla was banalne , ale ja jakos nie potrafie sobie z tym poradzic , kupilem nowe Grande Punto z fabrycznym radiem , ale jego dzwiek pozostawia wiele do zyczenia wiec postanowilem je zmeinic , ale co sie okazalo ze kostak ISO i owszem pasuje , ale radio nie startuje , slychac tylko pierwszy impuls i nic wiecej , sprawdzalem...
Ale chodzi mi generalnie o sterownik Czy jak kupie na złomie to mogę go wstawić i będzie auto normalnie jechało słyszałem ze wystarczy taką białą kostkę z niego wymontować czy to prawda ktoś umie wytłumaczyć jak to zrobić Zanim wymontujesz na szrocie odkręć skrzynkę bezpieczników (trzy wkręty na klucz 8mm). Jeśli za nią nie będzie immo fiat code -...
po nitce do kłębka... idziesz sobie po tym kablu od świec żarowych (gruby to ciężko go zgubić/pomylić), aż dojdziesz do modułu czasownika świec żarowych i tam do niego oprócz tego kabla dochodzi kilka cienkich i kolejny gruby kabel - to zasilanie i tam trzeba zmierzyć, czy to zasilanie nie zanika jak się chce załączyć grzanie świec (po przekręceniu...
Jeszcze odemnie :D słyszałem wielkokrotnie już że podobno zdarza się ze padają sterowniki silnika w Punto II (sterowniki jak dobrze je określam "hybrydowe"). Opinia zasłyszana z serwisu mojego elektryka i z innych stronek. W samochodzie zostało sprawdzone podobno już wszystko (chodzi o przewody kostki) również stacyjka. Serwis i elektryk postawił na...
Hej prosta sprawa: Interesuje mnie taka kierowica z grande punto: https://obrazki.elektroda.pl/7491880300_... Czy da się ją zamontować, zamiast tej? : https://obrazki.elektroda.pl/7123790000_... i mam też pytanie odnośnie sterowania radiem przyciskami z tej kierownicy, czy koniecznie potrzebuje taki interfejsik do...
punto kostka stacyjki grande punto kostka stacyjki punto kostka
diagnosta pytania lm358 histereza premier instrukcja
tosca303 schemat tosca303 schemat
Awaria pompy wody w piecu Termet Ecodens Silver 25kW - przepalanie bezpiecznika Klawisz M w radiu BMW E39: Funkcje i zastosowanie