konieczne jest planowanie głowicy i grubsza uszczelka-nadwymiar
Pytanie o ile przy planowaniu głowicy zbiorą materiału . I wtedy dobierzesz grubsza uszczelkę jeżeli do tego silnika występują grubsze . Z reguły składa sie na orginalnej .
Okazało się, że kosiarka miała wadę fabryczną i gaźnik nie dolegał i trzeba było dorobić grubsza uszczelkę.
Płaszczyzny mogą być nierównoległe po mocnym dokręceniu. Uszczelka może być grubsza lub powierzchnie wyrównane.
Kolego Grzeniuw kąt 5-6 st. zgadza się na wszystkich cylindrach. Znaki na kole gmp sprawdzałem czujnikiem zegarowym na tłok ok. kąt 24 st. kątomierzem na wale i ok. Mam podejrzenie że da 2 cyl jest grubsza uszczelka pod głowicą. Nie pali dobrze paliwa ewentualnie wtrysk, głowica.
Kurde, jak bym miał dostęp do drugiego ekspresu to bym "naprawił" za 50zł a nie za 400 :-). Być może sprawę by rozwiązała troszkę grubsza uszczelka na kolanku ale nie mam dostępu do takich żeby coś dopasować.
Po planowaniu głowicy uszczelka powinna być grubsza - powtórka
Szlif glowicy a grubsza uszczelka bo co szlif ma byc grubsza. Bzdura szlif głowicy nie zmienia wymiaru uszczelki.
Grubsza uszczelka to efekt braku kompetencji mechanikow - chyba ze planowali tez blok , ale bardzo mocno w to watpie ;) Nie mniej jednak grubsza uszczelka nie bedzie powodem takich objowów.
da się bez problemu grubsza uszczelka p/głowice,kolektor pod sprężarke,dolot zmienić:)
Nie spotkałem się z grubsza uszczelką. Mnie nauczona że w tym silniku składa się wszystko bez pierścieni. Mierzy i toczy. Kiedyś klient mi przyniósł do stoczenia tłoki i powiedział że trzeba je zebrać coś koło 2.5 mm. I teraz gdzie kolega by dostał tak gruba uszczelkę. W sumie ja sam się dziwiłem że aż tyle.
Po prostu po latach się wysunęło. Oczyść tą gumową uszczelkę, wsadź w odpływ i wciśnij rurę od pralki tak, by i ta grubsza część weszła w uszczelkę. Ma ciasno siedzieć. Czy ten syfon jest potrzebny, nie wiem. On ma zabezpieczać przed cofaniem się wody i smrodu z rur do pralki. A w wężu odpływowym pozostaje zawsze woda na dnie, która robi to samo i blokuje...
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Może po remoncie została założona grubsza uszczelka i silnik ma za małą kompresje?
A czy po splanowaniu głowicy nie była potrzebna grubsza uszczelka pod głowice? Chociaż na filmikach dźwięk czysto zaworowy...
Okazuje się, że płytki zaworowe są w porządku, ale denko tłoka jest poszarpane na krawędzi i płytka, o którą opiera się ścianka cylindra ma wyszczerbienie, uszczelka również. Poczyściłem, obróciłem trochę uszczelkę żeby te uszczerbki się nie pokrywały i po złożeniu kompresor nawet się wyłącza po nabiciu zbiornika. Widać, że sprzęt już się kończy, więc...
W dieslu dobiera się uszczelkę po wysokości wystawania tłoków z bloku. Nie ma znaczenia planowanie głowicy. Założenie grubszej uszczelki spowoduje rozprężenie silnika.
Może była kilka razy planowana i zbyt wiele materiału już ubyło. Ale o skrócenie paska nie martwiłbym się, od tego jest napinacz i/lub grubsza uszczelka pod głowicą po planowaniu.
Odkręcam zwykła Żabka knipex (KNIPEX SZCZYPCE DO RUR COBRA KLUCZ 8701250 250 MM). Dobra gruba uszczelka i dobre dokręcenie i nigdy nie było problemu.
Oryginalnie jest wielowarstwowa uszcelka metalowa i jako okowke ma zagniecenie. Wzer jest w miejscu gdzie jest wlasnie to zagniecenie. Widac to na zdjeciu uszczelki. Pewnie jakby zalozyc ta grubsza to okuwka bedzie blizej krawedzi cylindra i uszczelni, tylko czy na dlugo. Odnosnie krzywizny to zgadzam sie, ze najlepiej jak prosto, ale ponoc wzdluznie...
Czy dokleić uszczelkę na uszczelkę ? tz sznur na sznur by było ciasno i się nie dymiło, czy kupić grubszą 30mm? Lepszym rozwiązaniem będzie zakup grubszej uszczelki. Jak przykleisz sznur na sznur, nie będzie się to dobrze trzymało z racji kształtu, oraz struktury- to raz. A dwa, za chwilę może Ci się to zacząć odklejać. Trzecia sprawa, sznur ze sznura...
Za długie śruby głowicy Sugerujesz zbyt mocno splanowaną głowicę? Nie wydaje mi się. Ja miałem kiedyś taki przypadek, co prawda w innym silniku że musiałem robić głowicę po zerwaniu paska, za mocno splanowali mi głowicę ale śruby nie okazały się za długie, za to popychacze i zawory nie zamykały się. Nic nie pomogła grubsza uszczelka.
Może pod czas wymiany uszczelki zastosowali nominalną uszczelkę pod głowice, słyszałem jak kiedyś gość kupował uszczelkę pod głowice do opla to sprzedawca pytał się który szlif głowicy. Po szlifie głowicy może ma być jakaś grubsza. Albo splanowali głowice za dużo
Ja wymieniłbym na początek uszczelki wężyka. U mnie też rosi się spłuczka ale z wężyka nic nie kapie owszem jest zakamieniony ale to za mała powierzchnia do kałuży jw.. Nyple mają krótki gwint i wkładam w takich przypadkach grubszą uszczelkę lub dwie.Ta kropla na przyłączu na ścianie też podejrzana.Za dużo kombinacji wystarczył by tylko wężyk 1/2-3/4
U mnie to samo gps pokazuje mniejszą prędkość niż w rzeczywistości jadę i gdzieś właśnie koło 6km, nie wiem czemu tak jest. Dzisiaj dołożyłem drugą uszczelkę do korka od baku i zobaczę czy będzie się sączyło paliwo. Ta uszczelka jest grubsza od oryginalnej ale założyłem dwie , może to pomoże.
Kiedyś dałem trochę grubszą uszczelkę od oryginalnej i bateria jeszcze trochę czasu przeżyła. ;-)
Miałem podobne w Carisma GDI, wejściowe 3atm, wyjściowe szaleje od 16 do 46, podłożyłem trzy pompy wysokiego ciśnienia, kombinowałem z uszczelkami pod nimi, cieńsza, grubsza aby krzywka na wałku bardziej lub mnie naciskała na rolke popychacza, podkladałem dwa regulatory, a problem robił potencjometr przepustnicy, fałszował zasilanie na regulator ciśnienia.
Smarowanie możesz przerobić, powinno dać radę, co do uszczelki to właśnie chyba gruba uszczelka dawała luz dla blaszki.
Wytłumacz mi dlaczego potrzebna ci jest grubsza???
Witam, jestem posiadaczem golfa 3 1.6 aea z turbosprężarką (gt1549). Zabrałem się za robienie projektu turbo i jak mechanicznie mogę sobie wszystko zrobić tak z elektroniką jestem zielony. Jeżeli chodzi o strojenie to tylko na lpg jest ustawiony, ale planuje poszukać jakiegoś tunnera który ustawi to na seryjnym ecu. W golfie zrobiłem remont kapitalny...
Płaszczyznę głowicy zawsze można sprawdzić, jeżeli oddasz głowicę do zakładu który zajmuje się regeneracją to Ci sprawdzą płaszczyznę. Orientacyjnie głowicę możesz sprawdzić kładąc ją na szybie. Jeżeli trzeba to planuj - nie daj się skusić na grubsze uszczelki i inne półśrodki - koszt planowania nie jest jakiś zawrotny. Jak już będziesz miał wyjętą...
Instalację już pominąłem całkiem i bezpośrednio daje plus i masę na rozrusznik, przewody się grzeją. Nowy zestaw identyczny jak stary, wymiary te same. Problemy zaczęły się dopiero po wymianie pierścieni i uszczelek. Co do uszczelki pod głowicą to stara rzeczywiście była grubsza, 3 blaszki z czego jedna dosyć gruba, nowa uszczelka to tylko 2 cienkie....
Policz sobie Znajdź dane takie jak skok tłoka i średnica. Policz jaka jest pojemnośc skokowa. Znając seryjny stopień sprężania będziesz wiedział jaka jest pojemność komór spalania. Potem tylko ze wzoru na objętość walca wyliczysz ile musi być grubsza uszczelka żeby zwiększyć pojemność komory spalania celem uzyskania odpowiedniego stopnia sprężania....
Kupiłem uszczelkę Gorenje 339377 i jest niemal identyczna. Może minimalnie grubsza, ale pasuje i nic nie cieknie.
Jeszcze w innych przypadkach, głównie w dieslach, po splanowaniu trzeba zastosować odpowiednio grubszą uszczelkę Właśnie czytałem że nie powinno dawać się grubszej uszczelki ponieważ grubość uszczelki zależy od tego ile wystają tłoki ponad blok. Jeśli bloku się nie planuje to uszczelka ma być tej samej grubości. Też ciekawa sprawa.
To dobrze napisalem aby to zrobić czy źle ? Bo ogarnąc normalnie ogarniam zmianę UPG ustawienie rozrządu zmiana itp bo ale z ustawieniem mechanicznym luzów zawodowych do końca nie wiem jak się to odbywa bo jedzie tego nie robiłem a pierwszy raz musi być aby się nauczyć to się pytam czy dobrze to napisałem czy pomieszałem cos? Dodano po 4 Żeby wymyć...
Ad 1. Trzeba rozkręcić i sprawdzić co się zadziało. Jak piszesz, że pompa ma 10lat to i uszczelka mogła sparcieć i się wykruszyć. Sprawdź jaka tam gruba uszczelka jest. Jeśli nie możesz znaleźć nigdzie takiej uszczelki to kup kawałek gumy (2mm grubości), odrysuj uszkodzoną i wytnij nową. ad.2 (tez się w tym zawiera jeśli chodzi o uszczelkę i trudności...
Było 25 jest 15 cos nie tak ,uszczelka grubsza załozona ? Luzy zaworowe ok? Dmuchaj przez świecę jak kolega pisze kompresorem w przy zamknietych zaworach
Witam koledzy czeka mnie przeszczep bloków ponieważ pękł mi korbowod i zrobił dziurę w bloku ale posiadam blok od Opel zs22yh i prosił bym o paradę na temat czujnika ponieważ wiem że po złożeniu nie będzie iskry, uszczelkę mam grubsza więc nie powinno być kolizji.
Splanowane, uszczelka grubsza, zobaczymy czy tłoki z zaworami nie zrobią sobie Walentynek w styczniu:):)
Planowanie jest zalecana każdorazowo przy demontażu głowicy z silnika i wymianie uszczelki. Głowice sie planuje a to co poszło na planowanie nadrabia sie kupując uszczelke o troche wiekszej grubości. Bzdura i powielanie głupot z różnych dziwnych for "złotych rączek". Otóż głowicę po zdjęciu z silnika poddaje się weryfikacji, albo przy pomocy liniału...
Witam. Mam problem jak w temacie a dokładniej to tak: Miałem zakręconą tę oprawę uszczelniającą z simmeringiem w prawym karterze.Złożyłem silnik, nowe łożyska lecz to co idzie na wałek zdawczy zostało bo było w dobrym stanie. Zacząłem składać na razie bez wału. No i jest minimalnie szczelina. Odkryłem, że łożysko wystaje z karteru po odkręceniu tej...
Witam rozebrałem zetora 7245 pompa poszła do sprawdzenia wtryski też założyłem grubsze uszczelki 1.5mm ciągnik nie chce odpalić proszę o pomoc.
Dobra. Splanuj sobie głowicę o milimetr i nie daj grubszej uszczelki. Powodzenia. I tym sposobem kolega mnie rozdrażnił - proszę uzasadnić podając stosowne przykłady konieczność zastosowania grubszej uszczelki po splanowaniu głowicy. Jeśli okaże się że uda mi się wykazać iż kolega nie ma racji, wlepię ostrzeżenie za pisanie nie na temat. Wiesz gdzie...
Bo może koślawo chodzić od nierównej kompresji , w tdi pd potrafi wytrzeć się krzywka wałka że szklankę zje kolektor kolorowy potrafi być zabity na amen syfem . Plus wiejska technologia która radośnie zawitała do tych silników i nie wiadomo co tam i od czego siedzi po mity typu planujesz głowice to uszczelka grubsza.
Pytałem w sklepie czy dostanę taką samą uszczelkę, tylko trochę grubszą, sprzedawca powiedział, że takiej uszczelki nie dostanę i od razu zszedł na temat, że grubszych uszczelek się nie zakłada, bo to szkodzi silnikowi. Nie wiem czy takiej uszczelki nie ma, czy po prostu nie chciało mu się sprawdzać... Ale kupiłem oryginalną, droższą uszczelkę do Fiata,...
Kolego sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu czy nie przeskoczył np. o 1 ząbek wałek rozrządu lub koło pompy wtrysk (czas wtrysku). Czy dobrałeś dobrą uszcz. głowicy (grubość) czym więcej zeszlifowana głowica tym grubsza musi być uszczelka
0,025 Kto to planował. Jeśli 0,25 a zawory nie były opuszczane to należy grubszą uszczelkę dać chociaż to robota szlifierza żeby opuścić zawory
uszczelka pod pokrywa była winna. kupiłem nowa i ona z porównanie z starą była bardziej grubsza i elastyczna, stara była twarda i mocno juz spłaszczona i to na uszczelce puszczało. wymiana uszczelki pomogła.
Zbyt wolno przeplywa benzyna przez komore plywakowa - powinna w zasadzie tez 'leciec ciurkiem' po odkreceniu sruby spustowej pod dysza glowna, jedynie troche mniejszym niz z samego wezyka paliwa - bo przeplyw blokuje iglica plywaka w kroccu, ale tez powinna cieknac - wystarczy sprawdzic 'pod swiatlo' krociec paliwowy w pokrywce komory. No chyba - ze...
Może napisz co było przyczyną wymiany cylindra, tłoka i pierścienia na nowe. Warto by zmierzyć przed wymianą na sucho jaka jest szczelina na pierścieniu po włożeniu do cylindra. Przyczyn niskiego ciśnienia może być wiele i trzeba je eliminować od najłatwiejszych. Może to być krzywa przylgnia na głowicy, uszkodzona (o ile kopci i ubywa płynu chłodniczego)...
Tak wiem że dobiera się do wysokości ile wystaje tłok. Zresztą nawet tu na elektrodzie czytałem że po planowaniu nie powinno dawać się grubszej uszczelki tylko taką samą jak była. Zaskoczyło mnie jednak że dali cieńszą uszczelkę zamiast takiej samej tym bardziej że nie planowali głowicy. Narazie nic się nie stało. Znajomy objechał Chorwację, polskie...
Auto 4 letnie 150 tys przebiegu 2.0 hdi 16v 163km euro 5 ,na autostradzie przy dużej prędkości stracił moc i zaczął kopcić na biało niebiesko i chodził na 3 cylindry . Wsadziłem endoskop , na 3 cylindrze dziura w tłoku od góry wiec ściąganie głowicy miski i korba z tłokiem wyjęta na zewnątrz . Gładź cylindra miała delikatny nalot aluminium który zszedł...
Spróbuj dać nieco grubsze uszczelki (o-ringi) np 10% Powinny wchodzić z lekkim oporem - koniecznie nasmaruj (wazelina np)
układ odpowietrzałem kilka razy powinno być oki bo robiłem to już kilka razy jak miałem wcześniej tez xantie, a wcześniej jak właśnie miałem przedmuch na 3 tłoku to przy odpalaniu przy otwartym zbiorniczku wyruwnawczym woda chlapneła do gury . zrobiłem planowanie głowicy i nowa uszczelka grubsza na druge wykarbienie
Witam.MYślę ze ten silnik masz już zarżnięty. I ten doktorek w oleju jednak był.Jeżeli zaraz po odpaleniu masz biały dym z niebieskim. To silnik ci nie odpala na wszystkich cylindrach. I po odpaleniu kuleje.Bo nie chodzi na wszystkich garach. I tak jezeli wtryskiwacz. [końcówka] Ci nie rozpyla ,tylko leje. To masz niebieski dym. Ale jeżeli ten cylinder...
jak przewód gumowy idący do MAP sensora jest sprawny, sprawdź uszczelkę pod przepustnica - sa tam 2 uszczelki- grubsza i cieńsza (pisze o cieńszej), a najlepiej kup nowa i wymień (kosztuje ona około 2-3 zł w servisie - w eperze ona nie występuje - pytaj o nią długo pracującego magazyniera lub sprzedawce)
Nie jest to uszkodzona chłodnica EGR. Gdyby tak było to płyn dostawałby się do spalin i wtedy byłaby para z rury. Moim zdaniem głowica do zdjęcia i planowania i do tego najlepiej blok silnika.Chociaż z tym bym uważał bo z praktyki wiem że najczęściej jest tam najgrubsza uszczelka więc potem nie bardzo jest co założyć.Inne silniki tej serii mają tą samą...
Witam. Mam spory kłopot ze zmywarkę Blomberg GS11140 (bardzo podobna do Polar Z603). Problem polega na tym, że rozbryzguje wodę przez dolne boki drzwi. Wyła wstawiana inna uszczelka (grubsza, szersza), ale to nie dale poprawy. Efekt ten występuje wtedy gdy zamontowane jest dolne śmigło - czyli one powoduje ten stan. Próbowałem już zabudowywać (tymczasowo...
Witam ponownie. Rozebrałem silnik i raczej nie znalazłem nic szczególnego co by zwróciło moją uwagę proszę zobaczyć jak pracuje odprężnik czy tak powinien? https://obrazki.elektroda.pl/1992063300_...
masz już ściągniętą głowicę to ściągnij miskę i odkręć stopkę korbowodu i wyjmij tłok, zobaczymy co to takiego, roboty to już aby z pół godziny i to lekkiej. Może ktoś coś pomieszał bo mu się przytarło i założył np wał od 899 do korbowodów 903 lub na odwrót? zdaje się też, że grubsza o jakieś 1.5mm uszczelka powinna załatwić sprawę, nie jest to droga...
Skoro był planowany blok, to trzeba sprawdzić na ile tłok wystaje w górnej pozycji. Należałoby zastosować grubszą uszczelkę pod głowicą.
Jak po wymianie uszczelki takie cyrki to pewnie "Pan mechanik" założył grubszą uszczelkę i tym samym zmienił stopień kompresji. Na szybko można to sprawdzić mierząc kompresję. Przed wymiana było podobnie, moim zdaniem problem tkwi w nieszczelności, bądź przepływka lub egr, ale może coś wynika po wykonanych logach. Ale dokładnie kazał mi kupić najgrubszą...
Może być za gruba uszczelka pod wtryskiem lub dwie.
Z grubsza się zgadza, pewnie to ta ;)
informacyjnie dla potomnych :) powodem nie działania pompy filtrującej był gumowy uchwyt trzpienia wirnika - taka malutka gumka :) kupiłem zestaw z wirnikiem ale w sumie wykorzystałem tylko gumkę, którą pewnie można zastąpić dopasowaną grubszą uszczelką dociętą nożykiem do tapet :) https://obrazki.elektroda.pl/6782491900_...
Temat założony z ciekawości, byłem tylko obserwatorem ;-) i nie było sensu podawać dokładnych danych auta. Stary czujnik był podejrzany, komputer wskazał go jako winowajcę. Po wymianie stary czujnik porównano z nowym, były identyczne. Prawdopodobnie czujnik musiał być baardzo blisko i w czasie odkręcania/ walki z śrubą przekrzywione zostało gniazdo...
Jesli ten Indesit ładowany jest od góry to na bank uszczelka z łożyskowania bębna więc zdejmij boczki i obejrzyj łożyskowania a wcześnie nic nie słyszałeś? bo to może być grubsza sprawa ale do uratowania bo to Indesit na skorupie Whirpool-a.
Nie zastosowałeś czasem grubszej uszczelki pod głowicę?
Witam. Powinienes dowiedziec sie czy nie trzeba użyc grubszej uszczelki pod głowice. Z reguły uszczelki sa oznakowane nacieciami, ząbkami i to jest grubośc własnie takiej uszczelki. Jesli głowica została splanowana o 0,4 mm to powinno sie zastosowac grubszą uszczelkę. Wtedy jest wszystko zgodne z normą. Poza tym nie wiadomo czy kiedys nie była juz planowana???????....
Grubsza wydaje się ,że powinna wytrzymać więcej sprężanie może się wtedy troszkę pogorszyć. Wtedy tłok będzie dalej od głowicy (zaworów), ale to przecież nie zauważalna wielkość. Jak jak zakładałem nową uszczelkę do c-330, to założyłem nie miedzianą tylko metalową czy ja wiem jak to wpływa na wytrzymałość. Według mnie dawniej robione te uszczelki grubsze...
A założyłeś grubszą uszczelkę [ilość ząbków]?
witam , w moim perkinsie był podobny problem wszyskie filtry nowe ,wyczyszczone przedmuchane itd problem nie ustepował , przyczyna była zbyt gruba uszczelka miedzy pompką paliwa a blokiem silnika ,pozdrawiam
Porównałeś długość tłoka z oryginałem spinając obydwa tłoki 1 sworzniem? Próbowałeś bez świecy? Grubszą uszczelkę zawsze można wyciąć samemu najlepiej z gambit.
Może być tak, że jest luz na łożysku wewnętrznym, zastawionym przez zimering (jeżeli jeszcze nie wymontowałeś). Poza tym zdarzało mi się, że łożyska miały luz a nie hałasowały. Wchodzi jeszcze w grę osad pod fartuchem. Fartuch mógł zostać dźwignięty i jest bliżej bębna. Masz egzemplarz z końcówki w miarę solidnej konstrukcji boscha, jeśli chodzi o zbiornik...
Daj zdjęcie twojej komory silnika. Bo coś faktycznie się nie zgadza. W tak starym aucie przyczyn braku mocy być wiele. Od źle ustawionej pompy (jeśli to AFN) prze permanentnie otwarty EGR po problemy z turbo lub jej sterowaniem na przepływomierzu kończąc. Przydał by się komputer i log dynamiczny czy przepływ powietrza wychodzi poza 550 mg/skok oraz...
Nie zrobiłeś płaszczyzny bloku po spawaniu, tylko dałeś grubsze uszczelki? Dobrze rozumiem? To chyba masz odpowiedź. Zmierz to ciśnienie sprężania - na takim dopiero co dotartym silniku powinieneś mieć 28-30 bar (raczej bliżej 30). Masz możliwość sprawdzenia swojej pompy na innym silniku? Niby nowa/robiona, ale tu trzeba wszystkiego być pewnym.
Na łączeniu gaźnika jest gruba uszczelka. Gaźnik wciskany i skręcany na opaske, zapłon elektroniczny.
A mi cieknie ale z zaworku parząco-gorąca woda. Po rozkręceniu widać jak kropla po kropelce ucieka właśnie z tej górnej części którą się zmienia położenie para-woda. Po ściągnięciu metalowego pierścienia trzymającego pokrętło uszczelka (oring) w środku wygląda ok. To pewnie trzeba cały zawór wymienić?. Chyba że uszczelka powinna być grubsza i się przetarła...
No tak, tylko gdyby był przegrzany to tłoki by spuchły i byłyby rysy na cylindrach i ślady przytarcia. Po rozebraniu zaraz na świeżo. A jeśli całość ostygła i poszła znowu w robotę, to się dotarło. Dodano po 3 . Bym zapomniał najlepszego. Wygięty był też blok o 0,4mm, więc dorobiona uszczelka była grubsza na 2 i 3. Nie brał oleju i sprężał równo mimo...
Są grubsze i tego nie wkleisz na inną uszczelkę jak okienna :/.
Kolego a orientujesz się jak głęboko Ci splanowali tą głowicę? Pytam pod kątem tej grubszej uszczelki. Mój mechanik twierdzi, że ściągną tylko 10 i bez problemu powinna być standardowa uszczelka pod głowicę, która jest w zestawach z innymi uszczelkami.
I jeszcze jedno - czy simmering to taka gruba uszczelka przy tym wewnetrznym lozysku? taka przyklejona czyms bialawym do lozyska?
Witam wszystkich mam problem z uszczelką a właściwie to uszczelkami pod pompą wtryskową w moim ciągniku sam-ie. Zauważyłem niedawno że z pod pompy wtryskowej sączy się ropa nie pomogło dokręcenie śrub ani wymiana jednej z uszczelek (są tam 3 papierowa metalowa grubsza i metalowa cieńsza). Moje pytanie jest takie czy mogę założyć tylko tą papierową uszczelkę...
Czyli wsadziłeś uszczelkę grubszą na pałę a to błąd. Typowo powinna zostać taka uszczelka jak była bo wystawanie tłoków z bloku nie zmieniło się a to do tego dobiera się uszczelkę i tak się ja powinno dobierać przez pomiar wystawania tłoków i wtedy z tabeli dobór uszczelki.
Witam, zrób zdjecia może jest możliwość zplanowania i bloku i głowicy i wsadzenia grubszej uszczelki, powodzenia
Tzn sam dół czy z głowicą wtryski zostały twoje? Co z osprzętem? Pytam bo jak była ruszana głowica to często dobierana jest uszczelka pod głowicę na pałę lub z premedytacją grubsza bo przecież planuje się głowice a to błąd. Wtedy zmienia się stopień kompresji (komora spalania w tłoku jest powiększona o dodatkową grubość uszczelki ) i auto nie ma mocy.
Remont trwal tydzien... Wtryski nie wiem jak były przechowywane... Byly wymienione uszczelnienia na pompowtryskach i chyba "kapturki". W Vcds wtryski maja dobre wartosci. Auto straciło jakies 10-15km. Na hamowni wyszło 104 a jak gadalem z chlopakami to powinno wyjsc 115-118. Dodano po 3 Jutro podjade zeby zmierzyli kompresje... Pytanie czy za gruba...
Ostatnie pytanie, ponieważ głowica była już raz planowana, czy uszczelka pod głowice ma być "grubsza" , bo takie słyszałem opinie. W sklepie maja do zaoferowania dwie "różnych producentów" ale wszystkie jako "nominał".
Za ekspres zapłaciłem 250zł i służył mi już 3 lata. Nie wiem czy mi się kalkuluje go naprawiać. Masz jakiś namiar na te oringi i sprawdzony zawór ? Postaram się najpierw wymienić oringi. Jak to pomoże, to wtedy zmienię zawór, albo zamówię drugi taki ekspres. Dodano po 1 Mówisz o wymianie tych uszczelek ? Dodano po 1 Zestaw 6 uszczelek + smar - 1 duża...
Jeśli splanuje głowicę bez pogłębienia gniazd zaworów, to będzie potrzebna grubsza. Zamykam.
Pacjent Passat B5 2.0 TDi BGW Problem: Spaliny w układzie chłodzenia. Chcę zdemontować i dać do sprawdzenia głowice, jeśli będzie dobra to chcę dać do planowania. I po tym wszystkim jaką uszczelkę mam zamontować? Obecnie już jest najgrubsza uszczelka (z trzema kropkami) i takamą samą, nową montować po planowaniu głowicy?? https://obrazki.elektroda.pl/5142126600_...
Minimalnie czyli ile mm. Tłoki od tego typu silnika. Tłok nie powinien wystawać ponad płaszczyznę bloku. Można próbować podłożyć grubszą uszczelkę pod głowicę o ile taka występuje.
Ta, która była robiona na zamówienie była o tym informacja i była zrobiona grubsza, tzn 1,5mm zamiast 1,2mm
Marek_jaw ty uważasz, że zróżnicowanie grubości uszczelek diesli służy do kompensacji szlifowania głowicy, wtym konkretnym przypadku głowica by musiała zostać zeszlifowana o 2 mm co jest bzdurą i uszczelka musiałaby być grubsza o 2 mm co jest drugą oczywista bzdurą, Poczytaj w fachowej literaturze po co jest gradacja grubości uszczelek do diesla i nie...
Można tak zrobić i to śmiało, tyle że zacząłbym od pomiaru jaka uszczelka wychodzi. Bo może się okazać że przejście na grubszą uszczelkę, zniweluje obróbkę bloku.
Ja miałem to samo, miedzy drzwiami a framugą drzwi jest długa i gruba uszczelka, ja ją zerwałem całkowicie i przykleiłem na nowo dobrym silikonem. Poporistu z czasem te gumy puszczaja i puszczaja wodę. Generalnie powinno sie nowe ale mi szkoda kasy było :) możliwe ze te info ci pomoże ;)
Najtaniej wyjdzie poszukać innych karterów nie zmasakrowanych młotkiem i siekierą. Wyprowadzenie tych na szlifierce czy frezarce wyjdzie drożej, potem trzeba by było dobrać grubszą uszczelkę aby skrzynia pracowała poprawnie po złożeniu silnika itd.
A nie napisałeś czy silnik nadal chodzi czy nie odpala ? Kiedyś udało mi się załatwić temat grubszymi uszczelkami ale niewiem na jak długo bo klient po roku go sprzedał :(
Manometr M12×1.5, dokręcasz na uszczelkach do oporu jak wychodzi do tyłu albo w bok to dajesz cieńszą albo grubszą uszczelkę. Zawór bezpieczeństwa chyba M22×1.5. Tu nie jestem w 100% pewien co do rozmiaru.
uszczelka czajnik uszczelka przepustnice uszczelka smarować
astra belka rozrząd carisma ustawienia czcionki
Rozrusznik Fiat 126p nie reaguje na kluczyk - przyczyny i diagnostyka Niskie obroty biegu jałowego w Toyota Yaris 1.3 - przyczyny i diagnostyka