u mnie pomaga pompowanie gruszka, paliwo sie cofa w trakcie postoju
witam problemem była gruszka paliwa
Po wymianie filtra niestety to samo. Nastepna leci gruszka do wymiany
był pod komputerem i nic nie pokazuje Czyli rozumiem że silnik nie zapala, nie ma żadnych błędów. paliwo w baku jest, jak pompujesz gruszką to czuć że paliwo jest przez nią zasysane ?(gruszka robi się twarda)? jakie ciśnienie na listwie wyszło pod czas diagnozy?
Ja dalej obstawiam dalej za nieszczelność w układzie niskiego ciśnienia. U Ciebie nie występuje elektryczna pompa w zbiorniku paliwa ponieważ masz układ paliwowy Siemensa (świadczy o tym gruszka do pompowania paliwa). Może być jeszcze problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Przy jego braku wytwarza się podciśnienie i paliwo nie dochodzi.
Wyklucz brak paliwa w pompie - pompka-gruszka i paliwo z bańki, przecież ten XUD to prawie jak ursus - typowy, mechanicznie sterowany diesel.
Nowa mam pompe podajaca paliwo ze zbiornika (taka mala gruszka z boku silnika). Pompa wysokocisnieniowa nie byla ruszana.
czyli z zarowymi bedzie ok, zdziwil mnie fakt ze nie wlaczaja sie przy probie odpalenia... a czy sa jakies szczegolne punkty ktore blokuja uruchomienie silnika, ktore mogl bym sprawdzic np miernikiem? aaa i jeszcze zauwazylem ze w przewodach paliwa jest powietrze, czy uklad moze byc zapowietrzony? pompowalem paliwo ta "gruszka" ale powietrze nadal jest...
paliwo w tym bolidzie, jak ladnie okresliles pompowane jest gruszka recznie, przy pierwszym tankowaniu, potem paliwo z baku zasysane jest pompa westepna lub sama pompa ktora znajduje sie w pompie wc lub sama pompa wc
Peugeot 107 1.4 HDI 2007 r. błąd P1197 sterowanie wtryskiwaczy. Mam problem z tym błędem, gdy po postoju odpalam samochód, wyskakuje błąd P1197 i silnik nierówno pracuje i nie wkręca się na obroty. Dodam parę razy gazu i zaczyna wszystko działać, skasuję błąd i samochód ożywa i wszystko jest ok do następnego postoju. Wtryski przejrzałem, oporność na...
Pompy wstępnej w tym systemie nie ma - jest tylko gruszka. Oczywiscie gruszka robi się twarda i paliwo do pompy Hp dociera. Ciśnienia na listwie nie ma wg. pp2000 i fizycznie myślę też go nie ma, skoro czujnik widział 8 bar ze sprężarki i jest sprawny. Wtej chwili nawet wtryski odkręciłem od listwy i zaślepiłem żeby je wyeliminować.
Gruszka ma swoje zaworki a ty jeszcze dałaś zawór nie wiadomo po co i na co, przywróć to do oryginału będzie działać.
Kupiłem zestaw bsi nam i Ecu a rozrząd jest ok bo normalnie chodził na plaku Dodano po 37 A immo gdzie sprawdzić? W takim razie immo odpada. Przynajmniej na tym etapie. Poluzuj nakrętkę od rurki wtryskiwacza i zobacz czy przy kręceniu leci paliwo. Ewentualnie próbować palić na plaku. Paliwo pompowane gruszką?
Witam wszystkich tak jak wyżej mam 206-stke i mam spory kłopot, od wczoraj męcze sie z pompką, filtrami, wtryskami, nie moge znaleźć przyczyny. Samochodzik nie podaje paliwa ze zbiornika, ale podawało bezpośrednio z bańki od ropy, wężyk był podłaczony pod pompke paliwowa+easystart , a w tym czasie była gruszka odłączona, natomiast gdy gruszka jest podłączona...
witam. peugeot co jakiś czas potrafił zgasnąć, po wielu próbach itp. udało się ustalić przyczyny i je wymienić. 1 problem to gruszka (ręczna pompka). membrana w środku była uszkodzona i paliwo cofało się do zbiornika. 2 czujnik położenia wałka rozrządu 3 czujnik ciśnienia paliwa Po tych naprawach jest wszystko ok. pozdrawiam
Przed odpaleniem, napompuj paliwa ręczną "gruszką".
Tak jakby nie podawał paliwa, spróbuj napompować gruszką. Sprawdź filtr paliwa czy nie ma wody, chociaż on ma podgrzewacz ale może nie łączą styki.
Jak na silniku masz gruszkę to pompy nie ma.
Osad to norma w tym silniku wyczyść i po kołpocie usterki szukaj tak jak wyżej pisali koledzy w pompce recznej paliwa po lewej stronie silnika taka gumowa gruszka ,zabrudzone zaworki to częsta usterka i paliwo wraca do zbiornika musisz ją rozebrać wymontować zaworki wyczyścić i ew naciągnąć trochę sprężynki, odpowietrzyć układ i jazda.Powodzenia
spróbuj zamontować zawór zwrotny przed gruszką żeby paliwo ci się nie cofało
Witam Gruszka ta sama tylko zaworek w gruszce wymienilem z tej strony co paliwo wchodzi tam jest ten zaworek Dodano po 1 tak filterek zaraz za gruszkąi jest ok u mnie
Witam, Jest tyko jedna metoda odpowietrzenia - pompowac "gruszka", duzo pompowac, bo gruszka jest za fitrem i pompujac "wciska" sie cale powietrze z filtra do pompy. Pompujac czuje sie wyraznie, kiedy paliwo dochodzi do gruszki. Od tego momentu trzeba jeszcze 10 - 15 razy zcisnac gruszke, aby wypchnac resztki powietrza z pompy. Po tym, jesli reszta...
Witam posiadam peugeota 106 1,5D rocznik 1998 r . Wymieniłem filtr paliwa po uprzednim zalaniu go ropą prawie do pełna < czytałem że tak trzeba zrobić w celu uniknięcia zapowietrzenia się układu paliwowego > Po wymianie przy próbie uruchomienia silnik pracuje nierównomiernie oraz nie chce wchodzić na obroty. Silnik nie posiada ręcznej pompki...
Witam Mam pytanie odnośnie peugeota 406 1.9d . Po odpaleniu zasysa mi " gruszkę,pompkę paliwa" i po dłuższej chwili gaśnie co to może się dziać pompa w baku nie podaje paliwa ? napięcie na kostce jest
Witam! Mam problem ponieważ "paliwo z zapasów" zniszczyło mi pompe i wtryski. Ciśnienie rail na pompie było 109 przy zadanym 337, wymieniłem pompe i wtryski, wyczyścilem bak i układ paliwowy, pompa i wtryski od rozbitka, silnik pracował idealnie, 30 tys przebiegu, założyłem do mojego peugeota i nie odpala, odpowietrzyłem układ na tyle na ile się dało...
Nie mniej po w/w metodzie wyrzygał odrobinę "czerwonawego" płynu - pachnie jak płyn chłodniczy z domieszką rdzy Skąd on to wyrzygał? Z wydechu? Zbiornikiem wyrównawczym? na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia widać bombelki powietrza - skąd może brać lewe powietrze? Oring na filtrze? Robiłem odpowietrzanie, ale bez problemu po jednym pompięciu gruszką...
Podpompuj gruszką tak, aby paliwo szło powrotem. Jak nie pomoże to pompa paliwa elektryczka zewnętszna 0,5bara w miejsce gruszki i będzie śmiagać.
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Styczeń raczej nie, ale jak pompuję gruszką paliwo we filtrze zbiera się powietrze.
Obszerna lektura :) dzieki za objasnienie sprawy. U mnie tez cos w tym krućcu najprawdopodobniej siedzi i tym oringu. Będę próbował zastosowac taki myk jak u Ciebie z tym obejsciem. Dzis odpalilem auto najzwyczajniej pompujac gruszka paliwo i krecac rozrusznikiem. Pecherzyki powietrza widzialem w tym przezroczystym wezyku. A na zgaszonym motorze nawet...
Auto przejechało po uruchomieniu 200m i zgasło. Kilka razy zapalił na 2 sek i koniec. Na plaku chodzi w miarę normalnie. Paliwo chyba dochodziło do pompy wys. ciśn. bo gruszka była w miarę twarda i pompowanie nic nie zmienia. Miesiąc temu wymieniałem wtrysk bo zaczął chodzić na 3 cyl. Po wymianie było Ok. Wyjąłem filtr paliwa(nie był bardzo brudny i...
Hm.... ciekawe, poniewaz kiedy go poluzowalem, to podpompowalem paliwo gruszka pare razy, pozniej dokrecilem korek i ponownie podpompowalem, a nastepnie odpalilem auto, ale zaczal sie dusic poczym zgasl. Pozniej musealem troszke dluzej pokrecic do momentu kiedy zaskoczyl. Wydaje Mi sie, ze teraz lepiej chodzi na zimnym, mniej kopci itd, a przy rozgrzanym...
Po lewej stronie jest gumowa gruszka pompuj aż będzie twarda ,żeby nie można było jest ścisnąć, wtedy odpalaj
czy ktoś wie gdzie znajduje się przekaznik pompy paliwa Nie ma, gumowa gruszka nie potrzebuje zasilania.
witam, :) Miło jak tu zajrzałem to zobaczyłem nowe posty z których się nowych rzeczy dowiedziałem. Dziś zaglądałem do 307 i tu muszę się przyznać, strzeliłem gafę. Oddaję rację Georgesowi co do systemu wtrysku, Jest u mnie ręczna pompka paliwa takie coś jak gruszka znajduje sie pod przewodami od wtrysku. A system przeczytałem ze skrzynki komputera i...
Bardzo dziękuję za wszelkie porady,po niedzieli zadziałam.Wczoraj sprawdziłem szczelność przewodów paliwowych-są w porządku.Sprawdziłem szczelność na zbiorniku paliwa/wlot i powrót/W zbiorniku jest pływak ze smokiem,nie ma tam pompy.Szczelność sprawdzałem ciśnieniem.Opiszę zachowanie silnika.Po dodaniu pedałem "gazu"obroty wzrastają do 2000,czasem 2500...
w czym problem? 200 razy gruszkę wciskałeś?
Witam Mam Peugeota Experta 2009 rok 2.0 HDI 120 koni. Przebieg 190 000 km ,kupiony w salonie. Ogólnie autko fajne ,śmigam ogólnie do Niemiec po autostradach ,ale co 60 000 km pada zawór EGR ,padł przy 60tyś ,potem przy 121 tyś i przy 181 tyś (q...a równo co 60 tyś. ), przy 190 000 znowu niby padł EGR ,mechanik wymienił i założył zaślepkę EGR ,ale okazało...
http://obrazki.elektroda.pl/4939320400_1... Witam posiadam od niedawna Peugeota 307 Silnik 2.0 HDi 90KM Mam dość spory i uciążliwy kłopot, mianowicie zapowietrzający się układ paliwowy. Auto rano odpali jak nie za pierwszym to za drugim razem, jednak jak już go zgaszę narasta problem. Samochodu nie da się odpalić, przez przewody idące...
Kupilem dziewczynie 106 w dieslu - zadbana - jedyne 70 tys przebiegu miala jak ja kupilem. Zero wkladu finansowego, po czasie wymienilem tlumik az od silnika do konca, klocki i okladziny, olej, wczoraj filtr paliwa. Co do problemu: Samochod tak nagle z dnia na dzien nie chcial zapalic. Podejrzenia poszly na swiece, sprawdzilem wszystkie sa sprawne....
Jeśli wszystko dokładnie sprawdziłeś to wychodzi ze coś nie tak z pompą Gruszkę do paliwa masz masz A w polonezie działało jak należy ?
Pompa cr po sprawdzeniu u fachowca, układ odpowietrzony poprzez gruszkę przy filtrze, podczas kręcenia rozrusznikiem nie ma paliwa na wyjściu z pompy cr.
Ten wężyk ma wisieć. Ale widzę na górze filtra odpiety przewód. Masz tam gruszkę do odpowietrzania?
Ten błąd dotyczy sterowania podciśnienia turbiny https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewt... A jeśli chodzi o to że gaśnie to problem z cofającym się paliwem. Przed odpaleniem napompuj paliwo ręcznie gruszką na maxa i odpal zobaczysz czy jest ok. Obstawiam zapowietrzony układ.
Hej! Czujnik ciśnienia jest częstą usterką, ale błąd masz raczej na zaniki paliwa, poza tym musisz podpompować przed odpaleniem, stawiam jednak na przetarcie przewodu obwodu gruszki.
Masz gruszkę gumową do podpompowywania paliwa ręcznie? Spróbuj przed zapalanie pompować aż wyraźnie stwardnieje, wtedy dopiero kręć.
Mechanik wymienił wszystkie cztery wtryski na inne używane i zauważyłem że z pod jednego wtrysku delikatnie ucieka powietrze bo był oblany ropą i robiły się pęcherzyki powietrza . Czy to może być powodem falowania silnika co jakis czas? Czy zrobiono coś w powyższej sprawie? Jeżeli masz jakieś przedmuchy na wtryskiwaczach, nadto wymieniono wszystkie...
Paliwo ? Filtr paliwa, zapowietrzony układ ? Masz gruszkę to parę razy spróbuj rano parę razy podpompowac i czy będzie poprawa . Dalej to już trzeba by głębiej szukać
Witam. .....Czy w common rail pompa sama zassie paliwo?oczywiscie pompka reczna jest. ..... Prosze o porady. Witam, Nie, pompa nie zassie paliwa. Pompowac pomka reczna, az wyraznie bedzie paliwo bulgotac w "gruszce". Co najmniej dwie minuty gimnastyki palcow. Pozdrawiam, Georges
Wiem, że pojawiały się podobne tematy na forum, ale nie znalazłem sensownego rozwiązania . Ostatnio pojawił mi się wielki problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku. Zaczęło się to jakieś kilka dni temu, ale wtedy byłem jeszcze w stanie odpalić samochód po kilku próbach kręcenia. Teraz nie jestem w stanie obudzić go. Po sprawdzeniu w komputerze...
Sprawa opanowana, opisuje w kilku słowach dla zainteresowanych. Piec powiesiłem pionowo wyjściami "wody" do dołu na ścianie grodziowej, przy podszybiu po prawej stronie. Paliwo pobieram z silnika - w okolicach "gruszki" do pompowania, czarny miękki wężyk. Zasilanie +12 wiadomo z akumulatora. Wszystko śmiga. Pozdro!
Jaki symbol silnika ? ( 6-8 nr vin) Jako iz jest to HDI proponuje sprawdzić, jak koledzy pisza wtryski na przelew, oraz cisnienie paliwa na komputerze. Kiedy nie odpala moge Ci zaproponować zebyś poruszał grubą instalacją pod akumulatorem, sprawdził zasilanie na czujnikach ( czujnik cisnienia paliwa w listwie, regulator cisnienia w pompie, ma być ok...
-4 stopnie i z odpaleniem masakra.. Peugeot 407 2.0 HDI 136KM. Opowieści o świecach, akumulatorach można wsadzić między bajki. Jedyne co pomaga to ręczne pompowanie paliwa gruszką przy jednoczesnym odpalaniu samochodu przez drugą osobę. Jeszcze jak nie ma wielkiego mrozu to ewentualnie samemu pompuję i następnie próbuję odpalić. Dzisiaj przy -12 stopniach...
Posiadam samochód marki Peugeota 407 sw 2.0 hdi 16v 136 kM 2006r. Nie wiem jaka może być przyczyna gdy wskazówka poziomu paliwa dochodzi do pola czerwonego (rezerwy) i wtedy samochód gaśnie (koniec paliwa) . Wlewam do zbiornika od 5 do 10 litrów paliwa pompuje gruszką i samochód zapala . Chyba powinienem jeszcze jeżdzić na rezerwie ? Pierwszy raz jak...
Witam serdecznie Peugeot 406 2.1 td Mianowicie od jakiegoś czasu mam taka przypadłość że auto nie chce zapalić. Nie ważne czy silnik ciepły czy zimny po nocy. Przekręcam kluczyki czekam jak bóg nakazał na nagrzanie świec i kęcę a tu KICHA. Rozrusznik kręci auto nie pali! robię stacyjkę na off i jeszcze raz nagrzewam świece i pali od kopa! Dzisiaj zauważyłem...
gruszka paliwo gruszka paliwo citroen wymiana gruszka paliwo
czujnik czarny czujnik zielony wyłącznik podwójny jedna żarówka wariuje klawiatura
Reset kontrolera PDP – instrukcja dla Rematch, Victrix, Faceoff, Replay, Xbox, PlayStation, Switch Whirlpool BSNF 9431 K – rodzaje alarmów, sygnały dźwiękowe, kody błędów, resetowanie