Nieszczelność na podciśnieniach,zawór egr,gruszka turbiny,magazyn podciśnienia-taka czarna kula i wszystkie wężyki podciśnienia-do kontroli.A co na to kolega ciachciach?
Do sprawdzenia N75, podciśnienia, gruszka. Regulacja bez logów to taki średni pomysł, podczas regeneracji powinna być ustawiona na maszynie.
Witam! Mam problem odnośnie turbo w saabie. Oddałem do regeneracji turbo z myślą iż będzie dobrze, Ale po jakimś czasie znowu to samo. Auto straciło strasznie na mocy(do 2000-2500 obrotów działa normalnie Ale powyżej poprostu odcina) Czy to mogą być wężyki podciśnienia gruszka czy jakieś inne sprawy?
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy została poprawnie wykonana regeneracja turbiny- wykonywał ją mechanik odsyłając do firmy zajmującej się regeneracją (gdzieś mam dokumenty i wykresy wyważeń itp.). Natomiast co do cięgna to farby nie ma już na nim bo była wymieniana zacinająca się gruszka podciśnienia. Wg. filmiku z podanego linku to przy niedoładowaniu...
Też bym uważał że wężyk podciśnienia gdybym go nie sprawdził. I to nie przez spojrzenie, a po prostu połączyłem wężyki na zaworze, i wówczas gruszka pięknie chodzi. Dolot też sprawdzałem nie "wizyjnie" a przez wymuszenie ciśnienia. Możesz przybliżyć o jakiej diagnostyce piszesz? Nie jestem w stanie przeprowadzić diagnostyki wtrysków, dlatego wymieniałem...
Witam czy ktoś miał ma turbo gt 1856 Założone po regeneracji problem jest ze nie wstaje Dopiero zaczyna od 3 biegu coś rusza Podciśnienia sprawdzone zawór n75 sprawdzony podmieniony sprawdzone vcds gruszka się zamyka otwiera na starej auto chodziło super tyle Że zaczęła olej brać wiec skusiłem się na hybrydę 😭 Tuner stwierdził jak program robił...
Część. Tam jest geometria więc vac potrzebne do pełnej mocy. Sprawdź czy po odpaleniu zaciąga do końca gruszkę. Jak nie to coś z podciśnieniem. Regulacja gruszki jak coś to od dołu raczej. Możesz jeszcze bezpośrednio podciśnienie podpiąć do gruszki.. i tak zerknąć.
Witam. Moje auto to Hyundai Tucson 2.0 CRDI 103KW (140KM) 2006r. Problem zaczął się kilka tygodni temu, kiedy to wyjechałem na autostradę żeby profilaktycznie przegonić trochę auto w celu udrożnienia DPF-a. Gdy rozpędziłem się do 160km/h tak jak by ktoś wyłączył zapłon, samochód przestał jechać. Tryb awaryjny, pedał w podłodze a auto nic , obroty spadają...
Witajcie, od pewnego czasu borykam się z problemami z FFIII 1.6 TDCi Econetic (77kW - 105KM), a przechodząc do sedna: problem pojawiał się raz na jakiś czas: błąd P2563:00 - skasowanie błędów pomagało (objaw raz do roku od ostatnich 3 lat). Ponad miesiąc temu podobny błąd kilkukrotnie się pojawił w ciągu 2-3 dni - wymiana zaworu N75, która pomogła na...
Witam. Auto jak w temacie trafiło do mnie od jakiegoś pseudo mechanika który montował w tym aucie turbinę po regeneracji (olej w dolocie) Niestety wyżej wymieniony pan popierniczył wszystkie wężyki podciśnieniowe przy dwóch zaworkach elektrycznych na prawym kielichu. Gruszka na turbo dostaje ciśnienie na jednym króćcu a le posiada zaraz obok też drugi...
Witam, w skrócie opiszę problem z turbosprężarką i przeładowaniem. Po regeneracji turbosprężarki wymianie przewodu intercoolera i złożeniu całości "do kupy" pojawił się problem z przeładowaniem turbo. Po wejściu na około 1800 obrotów i/lub więcej zapala CHECK ENGINE, auto słabnie, przechodzi w tryb awaryjny. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu...
Cześć. Mam problem z samochodem Audi A3 8L 1.9 TDI ALH (90KM). Jestem "w trakcie" rozwiązywania problemu więc opiszę od początku. Ostatnio chciałem zrobić logi kanału 11 (VCDSem) więc standardowo - auto rozgrzane, 3 bieg i gaz do dechy. Okazało się, że auto dochodziło do 4 tys obrotów po czym doładowanie znikało i pojawiał się błąd czujnika doładowania....
Jak pisałem Turbo po regeneracji w profesjonalnej firmie zajmującej się sprezarkami więc gruszka i lopatki dzialaja prawidlowo , zawór doładowania podmieniony, nowa instalacja podciśnieniowy do sprezarki, układ jest szczelny. Oczywiście, nie musisz się tłumaczyć przed forum z czegokolwiek. Skoro jednak sam wiesz, co masz i co zrobiłeś, to po co pytasz?...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
[quote="CommonRail"]Ciekawe, czy po tej regeneracji jest dobrze złożona.Odłącz podciśnienie z gruszki i podnieś sztangę ręcznie na wolnych. Jest jakaś zmiana w dźwięku? dziś sprawdziłem i nie słyszę żadnych zmian w dźwięku przy ręcznym poruszaniu sztanga na wolnych obrotach
Czyli turbo ze zmienną geometrią. Sprawdź podciśnienia jak pisałem wcześniej, gruszkę czy szczelna. Jak będzie prawidłowo to turbo do czyszczenia/regeneracji bo pewnie sztanga regulacji została w pozycji spoczynkowej (dokładnie to blisko niej) lub nie chodzi w pełnym zakresie. PS Ten silnik teraz nie rozwija seryjnego momentu od 1800-2500 RPM. Dopiero...
Witam to mój pierwszy raz proszę o wyrozumiałość. Problem jest bardzo ciekawy (dziwny) Kupiłem kilka miesięcy temu właśnie KIA CARNIVAL 2003 rok CRDi 2.9. Samochód śmigał jak przeciąg 144 KM, chodził moim zdaniem bardzo dobrze. Został sprawdzony i mechanik bardzo pozytywnie wypowiedział się o pracy motoru i stanie autka. Przebieg 121 tys. Auto miało...
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
Podciśnienie jest wszystkie przewody zmienione na nowe. Sztanga od gruszki się nie zacina, równo się otwiera i zamyka.
Prosze o porade szanownych uzytkowników elektrody. Problem ze scenikiem 2 , 1.9 dci 120 koni 2006 rocznik 280tys przebiegu Chodzi o to że od miesiąca jak jest zimny (musi po stac ze 3 godziny) odpala i pracuje jakies 2, 3 sekundy i gaśnie. Takich powtórek z gaśnięciem robi trzy do sześciu po czym normalnie odpala i pracuje. Na komputerze nie pokazuje...
Tak dokładnie z chłodnicy EGR. Kolego, jeżeli masz starą chłodnicę EGR, sprawdź czy tam jest dalej ta klapka. Jeżeli jej nie ma, to gdzieś musi być. Jeżeli jest dalej na miejscu a turbina po regeneracji, chłodnica EGR jest cała i linka od gruszki cała w EGR, to pewnie jakiś czujnik podciśnienia uszkodzony. Z tego co pamiętam są dwa lub trzy z łatwym...
Najlepszym rozwiązaniem i przy okazji najpierwszym należało by wg mnie sprawdzić układ podciśnieniowy. Czy wszystkie przewody podciśnieniowe są szczelne i nie zapchane i czy podciśnienie jest prawidłowe. Jeżeli tak, sprawdzamy następnie zaworek sterujący turbiną. A następnie później brać się za turbinę( skoro była regenerowana).. możliwe , że przy regeneracji...
Co dolegało turbo że zostało zregenerowane? Generalnie trudno powiedzieć, nie widziałem turbiny, warsztat w ciemno zawiózł ją do regeneracji choć była sprawna. Dodano po 39 Jeszcze raz , sprawdziłeś czy przy gruszce turbiny pojawia się podciśnienie? Zawór sprawny? Mógłbyś doprecyzować który zawór ?
To wyważwnie a długość sztangi i śruba maxymalnego zamknięcia kierownic VNT? Nikt tego rusza przy regeneracji. Gruszkę ustawia się na podciśnienie i tyle. Wczeszniej nowy środek, czyszczwnie zmienej geometrii. Wyważenie odbywa się bez obudowy. Zrób loga z ciśnienia turbo oraz z przepływu i wrzuć na vaglog.com. Ja sprawdzam podciśnienie na zasilaniu...
Wszystko do sprawdzenia. Swoją drogą też miałem auto gdzie turbo było regenerowane, ale nie jechało działy się cuda, stwierdziłem że problem w turbo, oddaliśmy na reklamacje, oznajmili że jest ok, zamontowałem, dalej to samo, dopiero moja ingerencja w regulacje gruszki która była oznakowana farbą doprowadziła auto do normalnej jazdy... regeneracja regeneracją...
Witam. Nie sztuka dać turbo do regeneracji a po zamontowaniu okaże się że to nie jest to. Na pierw należałoby sprawdź podciśnienia dochodzące do gruszki po przez zawór sterujący nią. Również warto zajrzeć do zaworu EGR i do czujnika doładowania który jest w kolektorze.
Jak jest na sto procent dobra (u mnie to wyszło dopiero po ruszaniu wiązka) to skup się na podcisnieniu. Pasowało by Zmierzyć podcisnienie na gruszce turbiny po zapaleniu. I czy wciąga sztangę po zapaleniu. I jak turbina była w regeneracji to nie wiem czy prawidłowo ustawili sztangę i śrubę zderzakowa. Często się to zdarza. Masz jakiś komputer którymi...
Cześć. Pacjent audi a3 8l 1.9 90km, Kupiłem je miesiąc temu, zregenerowałem turbinę bo była gruszka rozwalona, regeneracja całej turbiny, przed tym wszystkim turbo podawało jak szalone. Po regeneracji i złożeniu coś nie chciało podać tak jak należy, ale problem naprawił się po dwóch dniach. A teraz od tygodnia znów auto jedzie bo jedzie i żadnych oznak...
Pierwsze sprwdzenie podciśnienia czy pompa vacum daje -0.7 -0.8 bara nawet na niskich obrotach. Dwa szczelność gruszki i czy czasem cośnie blokuje dzwigni zmiennej geometrii. Ps turbo po wymianie/regeneracji?
a ja ci gwarantuje że to sterowanie turbiną . Możesz sprawdzić owszem .Ruszasz tą sztangą i jeżeli się rusza to sprawdzasz gruszkę i przewód podciśnienia . Jeżeli wszystko jest ok zmieniasz czujnik N75. A jeżeli sztanga się nie rusza to probojesz ją przesmarować i rozruszać,albo oddajesz turbinę do regeneracji.
Witam, walczę od dwóch lat z xtrailem. W chwili obecnej jest po wymianie turbo i rozrządu. Wtryski nówki .Pali od strzała czu ciepły czy zimny.Wcześniej było tak że zwłaszcza na zimnym silniku , zaraz po odpaleniu, zdarzało się że nie było mocy tak do 3 tysięcy obrotów. Wciskając pedał gazu w podłogę i trzymając bez puszczania po chwili moc wracała....
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
Witam . Jestem tu nowy.Czytam o waszych problemach(i ich rozwiązaniach) juz dwa dni.Porównuję swoją usterkę przy 1,9 tdi AFN 110 kM z waszymi biegam do garażu - sprawdzam wasze sugestie i dalej mam problem. Z tym że jest trochę inny. Mój golfik ciężko wkręca się na obroty i nie ma mocy na początku jazdy czyli PONIŻEJ 2000 obr. Jak osiągnie 2000 obr....
Nowa turbina już w aucie ale jest problem dpf aut a turbina pięknie sie zbiera ale ma niepokojący świst ale dobra niech śwista w borze alh tez mi śwista ale ta ma po regeneracji świst i oprócz tego przy 2500 obrotów pisk jakby pasek klinowy i wygląda to na to że to turbawa. Jak odepnę wężyk podciśnienia od gruszki turbiny to jest delikatny świst ale...
Witam, Ostatnie parę miesięcy żona jeździła tylko po mieście. Wsiadłem ostatnio i okazało się, że auto ma okropnego muła. Próbowałem przepędzić parę razy na wysokich obrotach od 3-4.5 (około 150km) ale niestety nic nie pomogło, a w sumie to nie można nawet osiągnąć prędkości powyżej 120km/h. Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia - nic nie dało. Zamieniłem...
Chyba nie czytałeś dokładnie co napisałem... 1 turbina była w regeneracji 2 nieszczelności w układzie wydechowym?czyli co?kolektor jest cały uszczelki wymienione. 3 nieszczelności w układzie dolotowym sprawdzane-jak na odpalonym silniku zatkam rurę od turbo to silnik gaśnie.Jak nałożyłem na metalową rurkę dętkę i napompowałem powietrza to ciśnienie...
Mierząc ciśnienie zegarem wyeliminował bym czujnik na 100%. Ciśnienie doładowania to jest ciśnienie jakie pompuje turbina zazwyczaj jest ok 1 bara + ciśnienie atmosferyczne ok 1 bara mamy 2 bary w kolektorze ssącym. Dziś sprawdzę. Dzięki za rady Dodano po 3 Sprawdź szczelność pneumatyki łącznie z gruszką. Podciśnienie sprawdzone przy wakumpompie jest...
Witam to mój pierwszy raz proszę o wyrozumiałość. Problem jest bardzo ciekawy (dziwny) Kupiłem kilka miesięcy temu właśnie KIA CARNIVAL 2003 rok CRDi 2.9. Samochód śmigał jak przeciąg 144 KM, chodził moim zdaniem bardzo dobrze. Został sprawdzony i mechanik bardzo pozytywnie wypowiedział się o pracy motoru i stanie autka. Przebieg 121 tys. Auto miało...
Przeczytałem temat i chcę się podpiąć do jednego z ostatnich postów: Gruszka szczelna, podciśnienie trzyma sprawdzona pompka VAC. Auto nie dymi, odpala ładnie, pracuje równo. I co zauważyłem strasznie dużo pali i spaliny ma bardzo "ostre" na wydatkach pompki ok oscylują w granicach -0.1 - -0.3 z wyjątkiem 4 na nim mam teraz +1.1 na biegu jałowym. Jak...
gruszka podciśnienia gruszka podciśnienia dolotowego gruszka podciśnienie regeneracja
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot połączenia kostki stacyjki usunąć acronis
naprawa sterownika salda naprawa sterownika salda
Układ wykrywający spadek napięcia 230V AC – transformator, komparator, przekaźniki Finder, Relpol, Schneider Whirlpool MEWRSB 7259 WS – jak wyjąć szufladę na detergenty, zatrzask, czyszczenie