Zapewne z kolektorem kup z używki, zapewne drogie to nie jest , parę stówek.
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Witam, mam silnik adr w Audi rok 1998 i Olx sprzedaje ktoś membrany. Niestety nie mogę zamieszczać tu linków. Pisz na maila michal1983p(at)o2.pl. Mi udało się kupić nowy element ma allegro, dziś zamontowany i chodzi bardzo dobrze, stara gruszke będę regenerowal, na YouTube jest jak wyłączyć.
Polo 1.4 TDI nie reaguje na gaz. Został wymieniony silnik, pedał gazu sprawdzony, EGR i DPF wykasowane, sprawny czujnik doładowania, sprawna gruszka podciśnienia. Żadnego błędu nie wyświetla, wtryski sprawne. Gdzie jeszcze szukać?
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Gruszka podciśnienia to chyba akurat chłodnica spalin, Ty musiał byś odłączyć wtyczkę żeby odpiąć EGR.
Witam. Mam również problem z uruchomieniem mojego agregatu jednofazowego Yato. Podobny jak na foto. Filtr powietrza jest piankowy. I problem z odpaleniem na zimnym. Dam ssanie to blaszka w gaźniku się przymyka ale też nie pali a wystarczy trochę przyłożyć ręke aby przymyknąć dopływ powietrza i agregat odpala. Na ciepłym odpala bez problemu. Nie wiem...
Teraz pytanie czy jak gruszka nie chodzi to po dodaniu gazu do 3tys przewody od intercoolera powinny być twarde Jak gruszka nie zaciąga sztangi to praktycznie nie ma doładowania. Najłatwiej sprawdzić podciśnienia wakuometrem, ale możesz spróbować podać na krótko podciśnienie na gruszkę kawałkiem wężyka bezpośrednio z króćca wakupompy
Czyli co, gruszka turbiny, zawór podciśnienia turbiny i jeszcze jest zawór podciśnienia obok egr.
Mechanicy też rozkładają ręce... Ostatnio co zrobiłem: - Wyczyszczony Intercooler - Wyczyszczony EGR - Wyczyszczone wszystkie rury - Wymienione węże podciśnienienia - Wyczyszczone turbo - Wyczyszczona zmienna geometria turbiny - Wymieniona gruszka podciśnienia Brak poprawy w nagrzewaniu..
Szczelność/maf/map/podciśnienia. Jak pracuje gruszka ? Podciśnienie w układzie vacum?
Z moich spotkań z tym silnikiem to: dużo pali jak na 1.8 mało dynamiczny (jak 1.6), śmieszny "vanos" z łańcuchem gdzie wszystkie co robiłem było słychac, regulowana długośc kolektora ssacego i peknieta "gruszka" podciśnienia to częsty przypadek i do tego przepustnica. Chociaż trafiłem na taki z przebiegiem 520 tys i działał bez zarzutu.
tam jest niedoładowanie, do sprawdzenia N75, przewody podciśnienia i gruszka i na koniec czyszczenie VNT i będzie śmigał.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Witam wszystkich Mój problem polega na chwilowym braku mocy w czasie jazdy czyli jakies 1, 2,3, sekundy odcięcie i znów normalna jazda. Zdarz się to raz na 10km albo z 5razy na 10 km a nawet raz na 100km.Samochod to Sprinter 311 cdi 2,2 2005 r Wymieniona została turbina razem z gruszka, zawór podciśnienia sterujący nią. Komputer nie zapisał żadnego...
Nieszczelność na podciśnieniach,zawór egr,gruszka turbiny,magazyn podciśnienia-taka czarna kula i wszystkie wężyki podciśnienia-do kontroli.A co na to kolega ciachciach?
Sterowanie turbo. Okablowanie od sterownika do zaworu, podciśnienia, gruszka i okolice. Ściąga sztangę na wolnych? Manometr weź i popatrz czy map nie kłamie.
A jest zamontowany w obiegu powietrza ? I jest sterowany podciśnieniem ? Jeśli będzie np. dziurawa gruszka z podciśnienia to raz że się nie będzie otwierał a dwa że lewe powietrze dostaje się do układu podciśnień. A przyczyn może być wiele przepływka , geometria turbo i inne . Każdy przypadek jest inny . Posprawdzaj dość dobrze podciśnienia i gruszki.
witam wszystkich, posiadam golfa IV 1.9 TDI 1999 rok silnik ALH 90 KM zmienna geometria turbo. Turbo się zapiekło i było jeżdżone kilka miesięcy w takim stanie. Zaprowadziłem do mechanika i wyczyścił turbo ale mówi że w gruszce podciśnienia pękła membrana i że taka gruszka może kosztować 150 zł - 200 zł używana. 1)czy będzie pasować gruszka od innego...
Przykleję się do wątku bo mam podobne objawy. Mechanik zadecydował kable, zamówili Boscha i założyli problem pozostał , wcześniej stwierdził świece wymienił na oryginalne - problem pozostał. Dzisiaj powiedział gruszka od przyspieszenia obrotów silnika i polecił poszukać na szrotach bo nowa sporo kosztuje. Nie mam pojęcia co to jest " gruszka" na allegro...
Czujnik ciśnienia MAP ma pokazywać na włączonym zapłonie około ciśnienia atmosferycznego. A błąd który masz wskazuje na niedoładowanie. Sztanga nie jest zaciągana do końca bo np uszkodzony N75 albo nieszczelności w układzie podciśnienia ,gruszka wężyki pompa vacum itp. Albo nieszczelność dolotu,dziurawe węże dolotowe albo chłodnica powietrza.A może...
Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy została poprawnie wykonana regeneracja turbiny- wykonywał ją mechanik odsyłając do firmy zajmującej się regeneracją (gdzieś mam dokumenty i wykresy wyważeń itp.). Natomiast co do cięgna to farby nie ma już na nim bo była wymieniana zacinająca się gruszka podciśnienia. Wg. filmiku z podanego linku to przy niedoładowaniu...
To i tak że coś zrobiłeś. A teraz sprawdź czy sztanga jest zaciągnięta po odpaleniu i trzyma mocno. Jak nie to sprawdź podciśnienia ,wszystkie trójniki nie trójniki .I jest taka gruszka plastikowa pod turbem zobacz czy szczelna ,nie pęknięta.
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
Gruszka raczej sprawna podajac podciśnienie ładnie podciaga ciegno po wyjecie podcisnienia momentalnie wraca
Zobacz podciśnienie do turbiny czy gruszka się rusza na odpalonym silniku ściąg i żaluz podciśnienie czy gruszka wciąga.
Byłem u mechanika, rozruszał jedną z tych gruszek z przodu silnika - pomogło na chwilę Dobry był. A pomiar podciśnienia,? Sprawdzenie czy cięgno geometrii porusza się w całym zakresie bez zacięć? Sprawdzenie odczytu z czujnika położenia? Bez tego to tylko wróżka pomoże .
Możesz sprawdzić szczelnośc membramy za pomocą zwykłej strzykawki podpinając do czrnego przewodu . Stan przewodów podciśnienia -widzę na zdjęciu terż nie najlepszy. Jeśli dżwigenka membramy będzie pracować na strzykawce albo na twoim silnym wdechu mebrama jest dobra. przyczyną mogą być przewody podciśnienia lub nie działający el. zawór podciśnienia...
Świece żarowe sprawne,zawór N 75 podmieniony,wężyki podciśnienia posprzedażne,,gruszka wymieniona i dalej bład
Witam serdecznie. Potrzebuje waszej pomocy. A mianowicie potrzebuje nowy kolektor ssacy pacjent to passat b5 1.8 125km silnik ADR. Jedna śruba się zerwała i została w kolektorze, ponadto gruszka i klapy sterujące nie pracują. Szukałem w internecie jest tego sporo ale każdy jest inny. Obecnie posiadam aluminiowy z tą gruszka podciśnienia i ciągle problemy....
Do sprawdzenia N75, podciśnienia, gruszka. Regulacja bez logów to taki średni pomysł, podczas regeneracji powinna być ustawiona na maszynie.
Witam wszystkich. Mam problem z wolnym wstawaniem turbo. Silnik to 2.5 V6 BDH żyje dopiero od około 2700obr. Wcześniej auto było mulaste w całym zakresie została wymieniona martwa przepływka i został właśnie tylko problem z wolnym wstawaniem. Przy próbie przyspieszania na 4,5,6 biegu z obrotów około 1800 wywala check z błędem 575-zadana wartość doładowania...
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje.
A podciśnienia wężyki ok?N75 ok?Ta czarna gruszka (ja ją nazywam magazynem podciśnienia)ok?
Nie ma co sprawdzać sprężarką po drugie tam jest podciśnienie a nie ciśnienie i gruszka pracuje w drugą stronę. Po odpaleniu powinna wciągnąć sztangę. Podepnij podcisnienie z vacum bezpośrednio do gruszki, odpal auto i sprawdź czy gruszka wciągnie sztangę. Zmierz wartość podciśnienia. Ja obstawiam zabrudzoną turbinę, chyba że uszkodzona (dziurawa) gruszka...
Odpowiedzi masz w temacie, zawór, podciśnienia, gruszka, albo zapieczona geometria.
Nie wiem czy on ruszy ręką gruszkę, go nie jest takie łatwe. Pierwsza podstawowa rzecz to jak zachowuje się gruszka na turbinie po odpaleniu auta? Czy gruszka wciąga sztangę turbiny? Napisałeś że metoda że strzykawka nie pomogła. Co to znaczy, w czym miała pomóc? Daj trochę więcej informacji, za język nie będziemy cię ciągnąć. Gruszka się nie rusza...
Temat można zamykać Usterka nieszczelność podciśnienia ( gruszka sterująca) Nie solidny test spowodował niepotrzebne trudności. Dzięki za pomoc
Witam, czy ktoś może spotkał się ż problemem że nie działa starowanie zmienną geometrią turbiny w Kia CEED, chodzi o brak wysterowania przez komputer zaworu podciśnienia VGT . Kable (biały/niebieski) sprawdzone mają przejście od wtyczki przy elektrozaworze do komputera na Pin Out Mechanicznie wszystko sprawne, gruszka, turbina nowe, pompa podciśnienia...
Dołożony czujnik podciśnienia i sterowania gruszka czujnik od golfa 4
albo źle wyregulowana sztanga od gruszki albo podciśnienie za słabe do gruszki https://www.youtube.com/watch?v=llagNzzY... https://www.youtube.com/watch?v=m8YZoYOl...
Trzeba ustalić czy ciśnienie jest za niskie (najczęściej) to nieszczelności węży intercoolera, zawór n75 lub jego sterowanie, podciśnienia, gruszka vgt, kierownice vgt ,sama turbosprężarka lub ciśnienie za wysokie to zatarte kierowcy vgt. Vgt czyli zmienna geometria turbosprężarki.
Nie, nie trzeba. Przydało by się sprawdzić gruszkę na turbinie czy nie jest dziurawa, sprawdzić pompką podciśnienia czy gruszka rusza sztangą oraz podciśnienie jakie podaje N75 na gruszkę i jakie jest przed N75.
Z tego co pamiętam to tam jest podciśnieniowy EGR. Sprawdź czy po odpaleniu auta w wężyku który idzie do niego jest podciśnienie. Jeżeli jest to trzeba zrzucić rurę od przepustnicy i zobaczyć czy ten zawór się otwiera. Najlepiej to podać podciśnienie na gruszkę zaworu i zobaczyć czy się otwiera. Może masz uszkodzony elektrozawór i nie podaje podciśnienia,...
Po to ida do filtra aby po wyłaczeniu podciśnienia zassało do gruszek czyste powietrze rozumiem że ten pierwszy schemat to twoje wypociny? tylko tam zamiast napisu gruszka ma być akumulator ciśnienia, a gruszka to jest na turbo
Witam . Ten pomiar dynamiczny https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-... jest zrobiony prawidłowo resztę zrobiłeś już w trybie awaryjnym , do poprawki. Tu widać że turbo coś pompuje jednak. Wydech do sprawdzenia , demontaż rury ssącej od turbiny ocena wirnika. geometria i gruszka do sprawdzenia, pomiar podciśnienia...
Błąd usunąłeś, ale czy usterki została naprawiona? P2263, gruszka turbo, czujnik na niej, podciśnienie i zawór podciśnienia turbiny.
https://obrazki.elektroda.pl/9870321200_... Witam, mam problem z doładowaniem na zimnym silniku Saab 9-3 2.2tid, dopiero po kilku lekkich przegazówkach jedzie jak rakieta, wszystko wysprawdzane: turbo, gruszka, zawór podciśnienia, intercooler, wszystkie przewody, żadnych błędów, tylko widzę jest zaślepiony EGR i założony emulator,...
Gruszka to nie tylko ma pracować ale ma być zaciągnięta do dołu.Jak nie to sprawdź podciśnienia i zawór turbiny.A czy turbo pompuje to nie wiem ale zdejmij węża to będziesz wiedział.Albo ściśnij węża a niech ktoś przygazuje.Obejrzyj wirnik chociaż od strony ssącej.
Dodam że jak wyjałem egr to było dużo oleju To normalne przy dużym przebiegu. Skoro gruszka EGR i klapek jest szczelna, to zainteresuj się jeszcze gruszką turbiny czy ma całą membranę.
Problem z passatem 1,8AWT pod obciążeniem i gazem do dechy się dławi na około 3000 tys obr jak powoli odpuszczamy gaz to zaczyna jechać. - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania (wymieniony gruszka dziurawa) - podciśnienia sprawdzone i powymieniane - Przepływka sprawdzona 1,3V i 5V - parametry VCDS w normie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Witam niedawno kupilem Forda c max 2,0 tdci,Auto pracowalo dobrze aż do chwili kiedy zaczęl tracić moc i kopcilo na czarno.Okazało się że winna była gruszka podciśnienia przy turbo oraz zacinająca się sztanga turbo. Obecnie moc auta jest taka jak być powinna,auto zbiera się pięknie tylko że mocno kopci nadal na czarno. Komputer wywala błąd p 0002. Gdzie...
a to już zmienia postać rzeczy. Cały czas była mowa że się nie porusza. Prosta droga do sprawdzenia. Przewód podciśnienia, gruszka a jak nie no to wasz ulubiony N75
Po odpaleniu ,powinna zaraz zostać zaciągnięta w stronę gruszki.Po zgaszeniu silnika ,nie ma podciśnienia i powinna zostać "puszczona" w stronę sprężaki. Jak nie jest zaciągana to to mechanizm geometrii jest zacięty ,nie ma podciśnienia na gruszce. A jak nie ma podciśnienia to nieszczelność,n75,słabe podciśnienie z vacum.
Sprawdź podciśnienia i membrany w gruszkach .
Ta gruszka to nie sądzę żeby to było to bo jeśli podłącze przewody od podciśnienia do siebie to turbina chodzi normalnie więc gruszka sprawna i chodzi normalnie. Turbina nie chodzi tylko wtedy jak wężyki z podciśnieniem puści się przez zawór a że zawór jest nowy to nie wiem do czego się teraz czepiać:/
Bez prawidłowego podciśnienia nie będzie działać gruszka przy turbo, a co za tym idzie turbo. Sprawdzić węże i tyle, pierwsze co od vacum do serwa hamulcowego i resztę cienkich od sterowania.
Jedna rzecz którą mogę podpowiedzieć to sprawdź czy masz zawór (gruszka-podciśnienie) zamykający obieg chłodnicy EGR,może to jego awaria powoduje ten problem.
Wtyczka przerobiona dlatego bo brakowało kavli do elektrozaworu podciśnienia turbiny(zdjęcie) https://obrazki.elektroda.pl/1691507500_... https://obrazki.elektroda.pl/1730123700_...
Mam pytanie do czego służy gruszka przy filtrze powietrza z przewodem podciśnienia? jest bardzo potrzebna?
W przypadku Pb manetka i wiązka to nie wszystko potrzebne masa innych części pompka podciśnienia,gruszka, czujniki, sterownik itd. Tylko TDi miały łatwo bo część sterowania była wbudowana w ECU dlatego tam łatwo to zainstalować .
Nie wiem na 100% czy to jest problemem bo wróżbitą nie jestem. Klapka jest przy chłodniczce spalin. Jak się oberwie poleci rurką/bypasem do kolektora wydechowego i na turbinę. Wtedy turbina do roboty. Ta klapka jest sterowania gruszką i podciśnieniem.
Witam, mam problem z Audi A4B5 2.5 TDi V6 AKN 2000 rok, błąd 00575. Auto kręci do maksymalnie 3 tysięcy obrotów i nie ma mocy. Dodam, że błąd miałem wcześniej, ale auto jeździło normalnie. Gruszka porusza się płynnie a przewody podciśnienia są w porządku. Gdzie szukać przyczyny?
Dajcie spokój już tym "volkswagenom" Ten temat już tyle razy byl tu walkowany że aż w oczy szczypie jak widze post "brak mocy TDI" Najczęściej siadają kierownice w turbinach, czasem "gruszka" od podciśnienia, ewentualnie N75 ot i cala filozofia. Pozdrawiam Dodano po 1 Na tym forum też jest opcja "szukaj"
Jak w wężu jest podciśnienie to tak ma być.Bo są gruszki gdzie wypycha cięgno a nie wciąga. No chyba że zamiast podciśnienia jest ciśnienie. Ale to już pewnie sprawdziłeś. Tylko nie pisz że nie.
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Witam! Mam problem odnośnie turbo w saabie. Oddałem do regeneracji turbo z myślą iż będzie dobrze, Ale po jakimś czasie znowu to samo. Auto straciło strasznie na mocy(do 2000-2500 obrotów działa normalnie Ale powyżej poprostu odcina) Czy to mogą być wężyki podciśnienia gruszka czy jakieś inne sprawy?
Ten 3 elektrozawór steruje gruszką zmiennej geometrii turbosprężarki, jak nie jest podłączony to silnik nie ma praktycznie doładowania. Elektrozawór ma 2 króćce opisane VAC i OUT, out do gruszki turbo, vac podciśnienie do wakupompy
Przecież jak byk sterownik silnika zgłasza błąd. Nie rozumiem tego wymieniania jak można zdiagnozować w 15 minut i jest odpowiedź. Sprawdź podciśnienia, jak pracuje gruszka na turbo, zawór Ala n75 oraz nieszczelności w dolocie.
Działanie zaworu upustowego też się kalibruje dla określonego podciśnienia.
Zobacz, czy gruszka turbiny zostaje zassana po uruchomieniu silnika. Sprawdź zczelność przewodów podciśnienia związanych z gruszką turbiny.
Witam kolegów forumowiczów.czyszczę kierownice turbiny w seacie alhambra 1.9 rok 2002 Gruszka a szczególnie jej siłownik jest w fatalnym zardzewiałym stanie chciałbym gruszkę wymienić ale nie znam podciśnienia jakie nią steruje nawet w celu sprawdzenia działania starej.Proszę o podpowiedz
Czyli tak pęknięty EGR to ujście powietrza które spreża turbo dwa brak podciśnienia do sterowania gruszka turbo plus klapą gasząca sprawdź co masz na wyjściu z pompy podciśnienia. Reasumując dość że turbo nie pompuje bo nie jest wysterowane to jeszcze jakby pompowało to w atmosferę bo jest dziura w dolocie. Zrób jeszcze raz test z klapą ale na odłączonym...
Witam audi a3 1.6tdi oznaczenie silnika CAYC. W aucie występuje błąd p2563-Czujnik położenia sterującego doładowania turbosprężarki, miga kontrolka świec żarowych. Napięcie sygnałowe na gruszce z podciśnienia 0.7-0.9V z podciśnieniem 3.8- 4.0V. Gruszka na pewno była zmieniana i nie wiadomo czy została założona prawidłowa. Pytanie do znawców. W 1.6tdi...
Może kończy się pompa vacum . Ona odpowiada za podciśnienie do serwa plus do sterowania gruszka turbo. Przydał byś się miernik podciśnienia i sprawdzić czy jest -0,8 bara bo może być że na niskich obrotach nie dociąga sztangi do śruby stopu.
W takim razie mam jeszcze jedno pytanie. W stanie normalnym zawór pozostaje zamknięty i "gruszka" turbiny nie dostaje podciśnienia. Przy pełnym wysterowaniu (12V?) turbina dostaje "pełne" podciśnienie ? Czy może na odwrót ?
Zakładam sie z każdym o flaszkę wódki ,ze uszkodzona jest gruszka swirl.Typowe dla 2,2 z takimi objawami.
Cześć. Jest problem w Peug e ot 206. Silnik 1.6 HDI. Raz na czas wyskoczy błąd przeładowania turbiny i odcina oczywiście turbo. Podciśnienia sprawdzone, gruszka chodzi. Przy sprawdzaniu podciśnienia, vacum na biegu jałowym jest dobre, maleje wraz ze wzrostem obrotów. Przy 3 tys. obr. jest go mało. Czy podmienić wpierw zawór N75? Jakieś inne pomysły?...
Witam. Mam problem z samochodem Volkswagen Caddy 1.9 BLS, po zaciągnięciu gruszki przy turbinie podciśnienie ucieka. Po zaciągnięciu strzykawką podciśnienia ucieka słychać syczenie. Czy jest możliwość wymiany gruszki bez demontażu turbiny?
Sprawdzane były połączenia pompka podciśnienia gruszka trzyma ładnie zawór n75 także wszystkie przewody wymienione i sprawne wymieniony n75 dalej to samo map sensor podmieniony to samo ręce opadają po prostu przepływie nawet podmienilem i dalej tak samo geometria dziala plynnie zdejmowalem i zakladalem wezyk od gruchy obserwujac geometrie i wyglada...
Tak lub problem z gruszka lub podciśnieniem
Gruszka na podciśnienie powinna pracować góra dół 12-15mm. Sprawdź podczas jazdy parametry doładowania czy jest prawdłowe.
N75 steruję turbiną, N18 EGR. Przydało by się odczytać błędy że sterownika silnika bo teraz nie wiemy czy problem tkwi w braku podciśnienia czy braku połączenia N75 ze sterownikiem silnika. N75 czy N18 maja 3 krućce - VAC, OUT, AIR. Najbliżej wtyczki jest AIR. AIR ma być podpięte do filtra powietrza ewentualnie może być nie podpięte lub mieć tam jakiś...
Przepłwyka nie mierzy bo turbo nie pompuje. Podłącz podciśnienie omijając zawór n75, najlepiej z krućca pompy vacum bezpośrednio do turbiny i zrób log 011 wrzuć na forum. Jak przeładuje to znaczy ze masz gdzieś brak podciśnienia, jeśli nie, gruszka od turbiny dziurawa, ewentualnie przy składaniu geometrii coś popaprali, więcej opcji nie ma. Jakaś minimalna...
Część. Tam jest geometria więc vac potrzebne do pełnej mocy. Sprawdź czy po odpaleniu zaciąga do końca gruszkę. Jak nie to coś z podciśnieniem. Regulacja gruszki jak coś to od dołu raczej. Możesz jeszcze bezpośrednio podciśnienie podpiąć do gruszki.. i tak zerknąć.
Witam wszystkich wystąpił problem auto ma brak mocy. Dziś sprawdziłem,że jest dziurawa gruszka, gdyż nie trzyma podciśnienia. Wężyk od podciśnienia zakładany na króciec gruszki był pęknięty, kiepskiej jakości są te wężyki nie wiem czy silikonowe teraz kupić, może lepsze będą?. Co do sztangi gruszki rusza się, ale czy w pełnym zakresie tego nie wiem,...
To znaczy ze przyczyny trzeba szukac w turbinie ale po przeczytaniu ciekawego art o gemetrii ktory powoduje spadek mocy jest jeszcze... Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, znany również jako czujnik MAP i Zawór podciśnienia turbiny, znany również jako zawór sterujący geometrią turbiny lub potocznie „gruszka”,
Witam mam problem z Zafirka 2.0 Dti samochód łapie błąd P0606 gdy podłącze kompa i skasuje błąd samochód chodzi idealnie mogę jechać w trasie lecz po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika łapie błąd i auto jest w trybie awaryjnym . Podciśnienia sprawdzane gruszka turbiny również EGR też pomóżcie gdzie szukać przyczyny
Jak się okazało rzutem na taśmę , gdy skończyły się wszystkie pomysły, dmuchałem w wężyk po drugiej stronie silnika , jest jeszcze jedna gruszka na przewodzie chłodniczym, chyba to jakieś ogrzewanie paliwa , mniejsza z tym, ale wystarczyło że zaślepiłem przewód podciśnienia idący do gruszki i moc wróciła w pełnym zakresie, ciągnie od samego dołu ...cóż...
Ja bym podał bezpośrednio na gruszkę podciśnienie (bypass N75) i zrobił logi.. jak przeładowywuje to zostaje do sprawdzenia zaworek N75, podciśnienie i mapa N75 (nieudolny chip).. ..no i ewentualnie podmiana przepływki..
Błąd 17958 przekroczono limit różnicy ciśnienia doładowania faktycznego a zadanego. Czyli układ doładowania (turbo i n75) nie radzi sobie z utrzymaniem ciśnienia w kolektorze na zadanym poziomie. Najczęściej jest to zacinające się turbo lub zawór n75 ,dziurawa gruszka turbo lub przewody podciśnienia słaba pompa podciśnienia.
Witam 1. Po wizycie w serwisie mercedesa stwierdzono uszkodzenie Akumulatora podciśnienia i stwierdzono że bez jego wymiany nie ma możliwości dalszej diagnozy koszt z wymianą 1700 zł poinformowali mnie że jest to nieszczelne mimo że mówiłem że to nie prawda .... 2. zamówiłem z gwarancją przesyłką i fakturą z allegro za 60 zł jednak nie dało to żadnego...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Podepnij do gruszki podciśnienie na stałe i sprawdź czy coś się zmieni.
Dla mnie wygląda to na zacięte kierownice bo widać że N75 jest wysterowane i ma zmniejszyć podawane podciśnienie na gruszkę ale efektu brak. Chyba że N75 nie upuszcza podciśnienia ale raczej jest to wina turbiny.
Masz zbyt małe podciśnienie vacc (pokpa nieszczelność) ,gruszka nie pada.
W gruszce jest kałuża oleju, na srodku jest wpiete podciśnienie i wkolo tego podciśnienia jest olej Dodano po 51 Gruszka ma takie zagłębienie i w tym zagłębieniu jest kałuża
Zacznij od tego czy po odpaleniu ściąga sztangę do końca skoku, potem podejrzyj podciśnienie na gruszce, powinno być prawie -1bar na wolnych. jak podciśnienie ok a sztangi nie ściąga to najpewniej kierownice do roboty
Jeśli to klimatronik epoki Wilhelma 3-go to podciśnienia. Jest gruszka nad pedałem gazu przykręcona do nagrzewnicy. Jest to gruszka kierunku nawiewu 3 pozycyjna - góra, góra i dół, dół. Nie mogłem kiedyś takiej znaleźć więc zadrutowałem na środkowej pozycji. http://obrazki.elektroda.pl/1216516100_1... Nr VW 357820676 element nr 6 na...
gruszka podciśnienia dolotowego gruszka podciśnienia regeneracja gruszka podciśnienie
klimatyzacja delphi cieknie pompa wtryskowa bosch połączenie przewód wielożyłowy
Jak zlikwidować buczenie w tle głosu telewizora? Wzmacniacz WS432: Prąd spoczynkowy i DC offset