Cześć. Pacjent audi a3 8l 1.9 90km, Kupiłem je miesiąc temu, zregenerowałem turbinę bo była gruszka rozwalona, regeneracja całej turbiny, przed tym wszystkim turbo podawało jak szalone. Po regeneracji i złożeniu coś nie chciało podać tak jak należy, ale problem naprawił się po dwóch dniach. A teraz od tygodnia znów auto jedzie bo jedzie i żadnych oznak...
Podłącz manometr pomiędzy elektrozawór a gruszkę turbo i w drogę sprawdź czy będzie podciśnienie spadać jeśli tak to gruszka za mocno w robotę idzie czasem przy vw po regeneracji musieliśmy we własnym zakresie regulować turbinę bo było przeładowanie i wydłużenie sztangi pomagało. Dla czego się tak działo nie mam pojęcie. Jeśli ustami będziesz w stanie...
Ale przecież turbina z zmienna geometria pełne doładowanie ma w momencie gdy cięgno jest oparte o zderzak, który też podlega regulacji i to ona odpowiada za pełną moc. Oczywiste gruszka też może być źle wyregulowana. Ale gdy się zapnie podciśnienie bezpośrednio pomijając zaworek powinna pompować aż przeładuje. Mona tak sprawdzić. Jak nie mam moce w...
Do sprawdzenia N75, podciśnienia, gruszka. Regulacja bez logów to taki średni pomysł, podczas regeneracji powinna być ustawiona na maszynie.
Widzę, że pojawiło się dużo "teorii spiskowych". A więc tak. 'Zakres moda jest różny. Komisy i "janusze" już znają tą metodę by nie drażnić klienta kontrolkami. Sterownik nie jest w żaden sposób modowany. Ma oryginalny wsad. Albo się zablokowała , lub sterowanie wysypało się . Pisałem przecież, że jak i zmienna geometria tak i sterownie (gruszka, zawór,...
Nieszczelność na podciśnieniach,zawór egr,gruszka turbiny,magazyn podciśnienia-taka czarna kula i wszystkie wężyki podciśnienia-do kontroli.A co na to kolega ciachciach?
Witam . Jestem tu nowy.Czytam o waszych problemach(i ich rozwiązaniach) juz dwa dni.Porównuję swoją usterkę przy 1,9 tdi AFN 110 kM z waszymi biegam do garażu - sprawdzam wasze sugestie i dalej mam problem. Z tym że jest trochę inny. Mój golfik ciężko wkręca się na obroty i nie ma mocy na początku jazdy czyli PONIŻEJ 2000 obr. Jak osiągnie 2000 obr....
Jakie jest podciśnienie na gruszce i przed zaworem?
Chyba nie czytałeś dokładnie co napisałem... 1 turbina była w regeneracji 2 nieszczelności w układzie wydechowym?czyli co?kolektor jest cały uszczelki wymienione. 3 nieszczelności w układzie dolotowym sprawdzane-jak na odpalonym silniku zatkam rurę od turbo to silnik gaśnie.Jak nałożyłem na metalową rurkę dętkę i napompowałem powietrza to ciśnienie...
Przeczytałem temat i chcę się podpiąć do jednego z ostatnich postów: Gruszka szczelna, podciśnienie trzyma sprawdzona pompka VAC. Auto nie dymi, odpala ładnie, pracuje równo. I co zauważyłem strasznie dużo pali i spaliny ma bardzo "ostre" na wydatkach pompki ok oscylują w granicach -0.1 - -0.3 z wyjątkiem 4 na nim mam teraz +1.1 na biegu jałowym. Jak...
Witam! Mam problem odnośnie turbo w saabie. Oddałem do regeneracji turbo z myślą iż będzie dobrze, Ale po jakimś czasie znowu to samo. Auto straciło strasznie na mocy(do 2000-2500 obrotów działa normalnie Ale powyżej poprostu odcina) Czy to mogą być wężyki podciśnienia gruszka czy jakieś inne sprawy?
[quote="CommonRail"]Ciekawe, czy po tej regeneracji jest dobrze złożona.Odłącz podciśnienie z gruszki i podnieś sztangę ręcznie na wolnych. Jest jakaś zmiana w dźwięku? dziś sprawdziłem i nie słyszę żadnych zmian w dźwięku przy ręcznym poruszaniu sztanga na wolnych obrotach
Czyli turbo ze zmienną geometrią. Sprawdź podciśnienia jak pisałem wcześniej, gruszkę czy szczelna. Jak będzie prawidłowo to turbo do czyszczenia/regeneracji bo pewnie sztanga regulacji została w pozycji spoczynkowej (dokładnie to blisko niej) lub nie chodzi w pełnym zakresie. PS Ten silnik teraz nie rozwija seryjnego momentu od 1800-2500 RPM. Dopiero...
zaworek też zmieniony Dodano po 52 właśnie zrobiłem test odpiąłem od gruszki i nie zaciąga do końca. Na wężu od gruszki słabe podciśnienie
Podciśnienie jest wszystkie przewody zmienione na nowe. Sztanga od gruszki się nie zacina, równo się otwiera i zamyka.
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Tak dokładnie z chłodnicy EGR. Kolego, jeżeli masz starą chłodnicę EGR, sprawdź czy tam jest dalej ta klapka. Jeżeli jej nie ma, to gdzieś musi być. Jeżeli jest dalej na miejscu a turbina po regeneracji, chłodnica EGR jest cała i linka od gruszki cała w EGR, to pewnie jakiś czujnik podciśnienia uszkodzony. Z tego co pamiętam są dwa lub trzy z łatwym...
Najlepszym rozwiązaniem i przy okazji najpierwszym należało by wg mnie sprawdzić układ podciśnieniowy. Czy wszystkie przewody podciśnieniowe są szczelne i nie zapchane i czy podciśnienie jest prawidłowe. Jeżeli tak, sprawdzamy następnie zaworek sterujący turbiną. A następnie później brać się za turbinę( skoro była regenerowana).. możliwe , że przy regeneracji...
Co dolegało turbo że zostało zregenerowane? Generalnie trudno powiedzieć, nie widziałem turbiny, warsztat w ciemno zawiózł ją do regeneracji choć była sprawna. Dodano po 39 Jeszcze raz , sprawdziłeś czy przy gruszce turbiny pojawia się podciśnienie? Zawór sprawny? Mógłbyś doprecyzować który zawór ?
To wyważwnie a długość sztangi i śruba maxymalnego zamknięcia kierownic VNT? Nikt tego rusza przy regeneracji. Gruszkę ustawia się na podciśnienie i tyle. Wczeszniej nowy środek, czyszczwnie zmienej geometrii. Wyważenie odbywa się bez obudowy. Zrób loga z ciśnienia turbo oraz z przepływu i wrzuć na vaglog.com. Ja sprawdzam podciśnienie na zasilaniu...
Wszystko do sprawdzenia. Swoją drogą też miałem auto gdzie turbo było regenerowane, ale nie jechało działy się cuda, stwierdziłem że problem w turbo, oddaliśmy na reklamacje, oznajmili że jest ok, zamontowałem, dalej to samo, dopiero moja ingerencja w regulacje gruszki która była oznakowana farbą doprowadziła auto do normalnej jazdy... regeneracja regeneracją...
Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy została poprawnie wykonana regeneracja turbiny- wykonywał ją mechanik odsyłając do firmy zajmującej się regeneracją (gdzieś mam dokumenty i wykresy wyważeń itp.). Natomiast co do cięgna to farby nie ma już na nim bo była wymieniana zacinająca się gruszka podciśnienia. Wg. filmiku z podanego linku to przy niedoładowaniu...
Witam. Nie sztuka dać turbo do regeneracji a po zamontowaniu okaże się że to nie jest to. Na pierw należałoby sprawdź podciśnienia dochodzące do gruszki po przez zawór sterujący nią. Również warto zajrzeć do zaworu EGR i do czujnika doładowania który jest w kolektorze.
Jak jest na sto procent dobra (u mnie to wyszło dopiero po ruszaniu wiązka) to skup się na podcisnieniu. Pasowało by Zmierzyć podcisnienie na gruszce turbiny po zapaleniu. I czy wciąga sztangę po zapaleniu. I jak turbina była w regeneracji to nie wiem czy prawidłowo ustawili sztangę i śrubę zderzakowa. Często się to zdarza. Masz jakiś komputer którymi...
Witam czy ktoś miał ma turbo gt 1856 Założone po regeneracji problem jest ze nie wstaje Dopiero zaczyna od 3 biegu coś rusza Podciśnienia sprawdzone zawór n75 sprawdzony podmieniony sprawdzone vcds gruszka się zamyka otwiera na starej auto chodziło super tyle Że zaczęła olej brać wiec skusiłem się na hybrydę 😭 Tuner stwierdził jak program robił...
Pierwsze sprwdzenie podciśnienia czy pompa vacum daje -0.7 -0.8 bara nawet na niskich obrotach. Dwa szczelność gruszki i czy czasem cośnie blokuje dzwigni zmiennej geometrii. Ps turbo po wymianie/regeneracji?
a ja ci gwarantuje że to sterowanie turbiną . Możesz sprawdzić owszem .Ruszasz tą sztangą i jeżeli się rusza to sprawdzasz gruszkę i przewód podciśnienia . Jeżeli wszystko jest ok zmieniasz czujnik N75. A jeżeli sztanga się nie rusza to probojesz ją przesmarować i rozruszać,albo oddajesz turbinę do regeneracji.
Witam, walczę od dwóch lat z xtrailem. W chwili obecnej jest po wymianie turbo i rozrządu. Wtryski nówki .Pali od strzała czu ciepły czy zimny.Wcześniej było tak że zwłaszcza na zimnym silniku , zaraz po odpaleniu, zdarzało się że nie było mocy tak do 3 tysięcy obrotów. Wciskając pedał gazu w podłogę i trzymając bez puszczania po chwili moc wracała....
Cześć, mam BMW E46 320d przedlift i pojawił się problem z turbiną. Dokładniej podczas przyśpieszania obroty rosły i w pewnym momencie silnik słabł i znowu odzyskiwał moc. Oddałem mechanikowi powiedział że wężyki od podciśnień były podziurawione i założył nowy wąż od EGR-u, no i auto odzyskało moc pojeździło z tydzień i znów ten sam problem. Ale teraz...
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
Nowa turbina już w aucie ale jest problem dpf aut a turbina pięknie sie zbiera ale ma niepokojący świst ale dobra niech śwista w borze alh tez mi śwista ale ta ma po regeneracji świst i oprócz tego przy 2500 obrotów pisk jakby pasek klinowy i wygląda to na to że to turbawa. Jak odepnę wężyk podciśnienia od gruszki turbiny to jest delikatny świst ale...
Witam. Auto jak w temacie trafiło do mnie od jakiegoś pseudo mechanika który montował w tym aucie turbinę po regeneracji (olej w dolocie) Niestety wyżej wymieniony pan popierniczył wszystkie wężyki podciśnieniowe przy dwóch zaworkach elektrycznych na prawym kielichu. Gruszka na turbo dostaje ciśnienie na jednym króćcu a le posiada zaraz obok też drugi...
Witam, Ostatnie parę miesięcy żona jeździła tylko po mieście. Wsiadłem ostatnio i okazało się, że auto ma okropnego muła. Próbowałem przepędzić parę razy na wysokich obrotach od 3-4.5 (około 150km) ale niestety nic nie pomogło, a w sumie to nie można nawet osiągnąć prędkości powyżej 120km/h. Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia - nic nie dało. Zamieniłem...
Witajcie, od pewnego czasu borykam się z problemami z FFIII 1.6 TDCi Econetic (77kW - 105KM), a przechodząc do sedna: problem pojawiał się raz na jakiś czas: błąd P2563:00 - skasowanie błędów pomagało (objaw raz do roku od ostatnich 3 lat). Ponad miesiąc temu podobny błąd kilkukrotnie się pojawił w ciągu 2-3 dni - wymiana zaworu N75, która pomogła na...
Witam. Moje auto to Hyundai Tucson 2.0 CRDI 103KW (140KM) 2006r. Problem zaczął się kilka tygodni temu, kiedy to wyjechałem na autostradę żeby profilaktycznie przegonić trochę auto w celu udrożnienia DPF-a. Gdy rozpędziłem się do 160km/h tak jak by ktoś wyłączył zapłon, samochód przestał jechać. Tryb awaryjny, pedał w podłodze a auto nic , obroty spadają...
Mierząc ciśnienie zegarem wyeliminował bym czujnik na 100%. Ciśnienie doładowania to jest ciśnienie jakie pompuje turbina zazwyczaj jest ok 1 bara + ciśnienie atmosferyczne ok 1 bara mamy 2 bary w kolektorze ssącym. Dziś sprawdzę. Dzięki za rady Dodano po 3 Sprawdź szczelność pneumatyki łącznie z gruszką. Podciśnienie sprawdzone przy wakumpompie jest...
Jak pisałem Turbo po regeneracji w profesjonalnej firmie zajmującej się sprezarkami więc gruszka i lopatki dzialaja prawidlowo , zawór doładowania podmieniony, nowa instalacja podciśnieniowy do sprezarki, układ jest szczelny. Oczywiście, nie musisz się tłumaczyć przed forum z czegokolwiek. Skoro jednak sam wiesz, co masz i co zrobiłeś, to po co pytasz?...
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
Witam to mój pierwszy raz proszę o wyrozumiałość. Problem jest bardzo ciekawy (dziwny) Kupiłem kilka miesięcy temu właśnie KIA CARNIVAL 2003 rok CRDi 2.9. Samochód śmigał jak przeciąg 144 KM, chodził moim zdaniem bardzo dobrze. Został sprawdzony i mechanik bardzo pozytywnie wypowiedział się o pracy motoru i stanie autka. Przebieg 121 tys. Auto miało...
Prosze o porade szanownych uzytkowników elektrody. Problem ze scenikiem 2 , 1.9 dci 120 koni 2006 rocznik 280tys przebiegu Chodzi o to że od miesiąca jak jest zimny (musi po stac ze 3 godziny) odpala i pracuje jakies 2, 3 sekundy i gaśnie. Takich powtórek z gaśnięciem robi trzy do sześciu po czym normalnie odpala i pracuje. Na komputerze nie pokazuje...
Witam to mój pierwszy raz proszę o wyrozumiałość. Problem jest bardzo ciekawy (dziwny) Kupiłem kilka miesięcy temu właśnie KIA CARNIVAL 2003 rok CRDi 2.9. Samochód śmigał jak przeciąg 144 KM, chodził moim zdaniem bardzo dobrze. Został sprawdzony i mechanik bardzo pozytywnie wypowiedział się o pracy motoru i stanie autka. Przebieg 121 tys. Auto miało...
gruszka podciśnienie gruszka podciśnienie dolotowy gruszka podciśnienie jałowy
instrukcja obsługi klimatyzatora pralka firma whirlpool skrzynia garbusa
Czerwona dioda w pilocie świeci się ciągle - przyczyny i rozwiązania Komunikat "Brak pliku muzyki" na radiu Android - przyczyny i rozwiązania