Zobacz, czy gruszka turbiny zostaje zassana po uruchomieniu silnika. Sprawdź zczelność przewodów podciśnienia związanych z gruszką turbiny.
źle wyregulowana gruszka.
Tak zawór jest elektryczny ale on steruje zaworem podciśnieniowym i od tych zaworków podciśnieniowych idą wężyki do gruszek turbiny oraz tej przepustnicy - kierownicy jak zwał tak zwał , w każdym razie w czasie jazdy powietrze ma iść poprzez intercoler bo po to on jest aby schładzał powietrze dostające się do cylindrów , ja tym bawiłem sie w silniku...
Udało mi się rozruszać cięgło gruszki WG. Może rozwinę temat. Citroen Jumper trafił w moje ręce w celu zdiagnozowania usterki silnika. Silnik zachowuje się następująco: -po uruchomieniu pracuje normalnie -po podniesieniu temp. silnika oraz kilku krotnym podniesieniu >2500 obr/min wchodzi w tryb awaryjny i dymi lub gaśnie i zawiesza się na minutę. Wywala...
Witam wszystkich szukałem po forum podobnych tematów niestety nie udało mi się rozwiązać mojego problemu dlatego proszę o waszą pomoc. Samochód citroen c4 2005 rok silnik 1.6HDI 90km 9HX oryginalnie turbina bez geometrii bez FAPA. Problem polega na 0 sterowaniu sztangą turbiny w wartościach rzeczywistych doładowanie nie zwiększa się sztanga turbiny...
Witam, mam pytanie odnośnie mojej c3 1.4hdi 2004 68km Mianowicie ciężko odpala na zimnym czasem nawet nie chce zapalić Wymienię co w samochodzie było robione Wszystkie filtry zmienione, nowy zawór zwrotny paliwa (gruszka do pompowania paliwa do filtra) Rura turbiny Rozrzad z pompą wody Akumulator ma napięcie 12.05 a na odpalonym 14.01 Wyskakuje mi błąd...
Witam mam problem z turbiną w Citroenie C4 2.0 Hdi 136 km. Problem polega na tym ze gdy odpale samochód i wyruszę w drogę turbina przez niedługą chwile pracuje (dmucha lecz słychać że turbina przerywa nie ma tego ciągłego dmuchania tylko tak jak by kicha ale ciągnie) , po ujechaniu tej dłuższej chwili turbina całkowicie przestaje podawać i auto ledwo...
Podciśnienie okej, gruszka poprawnie pracuje. Jedyne co przychodzi mi na myśl to przytarta turbina.
Witam, Mam nieregularny problem z samochodem Citroen C5 mk2 2.0 HDI 136 RHR (podwójny dozownik powietrza) na Siemensie ze skrzynią AM6. Problem objawia się okresowymi gorszymi parametrami samochodu, tj. większym spalaniem, mniejszym zasięgiem, słabszą mocą silnika, dziwnym rozjechaniem między ciśnieniem doładowania mierzonym a oczekiwanym i praktycznie...
Po wymianie mieszka Swirl, przewodow podcisnienia,jednego z zaworow sterujacych podcisnieniami, EGR, podmianie czujnika cisnienia Jestem w szoku człowieku, pół silnika wymieniłeś zamiast zdiagnozować usterkę i wymienić zepsutą część :/
Cześć. Potrzebuję oryginalny wsad jak w temacie. Auto trafiło na warsztat po próbie usunięcia FAPa i w chwili obecnej przeładowuje turbinę i nie pracuje EGR (egr sprawdzony, elektrozawór regulacji podmieniony i zero efektu) Sama turbina przy regulacji podciśnienia na gruszce zmienia ciśnienie wiec ją wykluczam. Z góry dziękuję.
gruszka turbiny ustawi gruszka turbiny zaworem gruszka turbiny
strumienica zamiast katalizatora sterowanie dwoma obwodami poduszka pilot volvo
włącznik sieciowy technics generator funkcyjny
Jak usunąć parę z kolektora słonecznego - odpowietrzanie i konserwacja Zmywarka Siemens błąd E04 - brak grzania i suszenia