E chyba nie ten wężyk powinien iść do elektrozaworu który tym steruje popatrz dobrze
To zrób taką próbę: weź żarówkę 5W, np postojówka przednia i podłącz do wtyczki elektrozaworu sterującego gruchą
Sprawdz samochod VAG'iem. Dla mnie wyglada to jak problem z gruszka sterujaca turbo ewentualnie z zaworem N75. Jakis czas temu mialem podobny problem w audi A4 (silnik 1Z) i po "rozruszaniu" sztangi w turbiniewszystko wrocilo do normy.
Błąd usunąłeś, ale czy usterki została naprawiona? P2263, gruszka turbo, czujnik na niej, podciśnienie i zawór podciśnienia turbiny.
Tak ja cię rozumiem ale musi się zlewać tam olej albo z pod dekla albo z odmy .Który to rocznik tego Passata ? I od tego trzeba było zacząć zdjąć te osłony na silniku .
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje.
Wiem, wybacz czasem człeka zaćmi własna głupota. 4.1V starczy. To gruszka turbo nie ma skąd wziąć 12V. Bo przychodzi 5V z kompa. Szkoda że nie można przeprogramować hall 815A. Dzięki raz jeszcze
Jak w wężu jest podciśnienie to tak ma być.Bo są gruszki gdzie wypycha cięgno a nie wciąga. No chyba że zamiast podciśnienia jest ciśnienie. Ale to już pewnie sprawdziłeś. Tylko nie pisz że nie.
Przepływomierz złom, a jak działa gruszka turbo to sobie zobacz w 011 Basic settings, tzn. obserwuj wizualnie
Pomocy! Kangoo 1,5 dci 2002 65 KM. Od momentu kupienia poddymia na czarno przy dodaniu gazu i na jałowym też delikatnie. Przy wyższych obrotach zapala się kontrolka świec żarowych. Dolot uszczelniony (była dziura w wężu), EGR wymieniony, turbo wyczyszczone, gruszka turbo wymieniona, wtryski wymienione i zakodowane, katalizator wyczyszczony, czujnik...
Mam problem z VW Caddy 2014 Zawór Gruszka Regulacji Turbo 1.6tdi CAYE Błąd P256300 Odcina turbo lub włącza sie dość późno czyli ok 2100-2200 obr. Nie znam zbytnio historii auta ponieważ dopiero kupione. Według mnie membrana gruszki jest jest sprawna. Jak ustawiać tą dźwignie gruszki jest dużo poradników w sieci ale przypadku mojej nie ma na dźwigni...
Jak sprawdzić geometrie? Tak myślę żeby zdziałać coś na razie bez wyjmowania turbiny, n75 może mieć na to wpływ? Lub gruszka turbo?
ale nie zdarzyło się żeby ją odcięło. Tak jak pisałem, na dłubniętym sofcie może nigdy nie odciąć... Zanim się weźmiesz za rozkręcanie, warto sprawdzić czy geometria chodzi, pełno w necie filmików jak to zrobić, ale bardzo możliwe, że będzie tak jak pisze kolega wyżej. EGR w tym modelu tez jest dosyć łatwy do sprawdzenia (na podobnej zasadzie co gruszka...
Z wykresu widać że: Uszkodzone są wewnętrznie przewody podciśnieniowe, kulejący zawór sterujący turbosprężarką, uszkodzona gruszka turbo lub zapiekająca się geometria w turbinie.
Gruszka złe wyregulowana?
Bez prawidłowego podciśnienia nie będzie działać gruszka przy turbo, a co za tym idzie turbo. Sprawdzić węże i tyle, pierwsze co od vacum do serwa hamulcowego i resztę cienkich od sterowania.
Witam mam taki problem wymienione zostało turbo gruszka wszystko działa . Do tego zawór załączający turbinę tez nowy . Czy po odpaleniu auta od razu powinna gruszka zmieniać geometrie ???
Za mały ruch sztangi powinna więcej odbijać stąd przeładowanie powyżej 3500. Powody dwa albo ktoś grzebał przy turbo albo gruszka słabo odbija albo ubity syf pod łopatkami zmiennej geometrii. Co do mocy od 3000 daj loga z przepływomierza bo coś czuję że kiepsko daje.
Może kończy się pompa vacum . Ona odpowiada za podciśnienie do serwa plus do sterowania gruszka turbo. Przydał byś się miernik podciśnienia i sprawdzić czy jest -0,8 bara bo może być że na niskich obrotach nie dociąga sztangi do śruby stopu.
Cała gruszka była z turbiną na regeneracji i została dostrojone na maszynie, czy tam stole jakkolwiek to zwał. Więc gruszka, turbo, czujniki, filtr powietrza sprawdzone. Czy ktoś się orientuje co to może być lub słyszał o czymś podobnym, pomocy!
Ten 3 elektrozawór steruje gruszką zmiennej geometrii turbosprężarki, jak nie jest podłączony to silnik nie ma praktycznie doładowania. Elektrozawór ma 2 króćce opisane VAC i OUT, out do gruszki turbo, vac podciśnienie do wakupompy
W 90KM jest zawór upustowy, a nie vgt, więc uszkodzona gruszka powoduje notlauf, a nie brak mocy
Turbo jak by do przeczyszczenia i kierownica. Gruszka czy elektro.?
W elementach nastawczych gruszka turbo chodzi w całym zakresie, chociaż podciśnienie jest moim zdaniem liche koło 0,4 bara.
Czyli tak pęknięty EGR to ujście powietrza które spreża turbo dwa brak podciśnienia do sterowania gruszka turbo plus klapą gasząca sprawdź co masz na wyjściu z pompy podciśnienia. Reasumując dość że turbo nie pompuje bo nie jest wysterowane to jeszcze jakby pompowało to w atmosferę bo jest dziura w dolocie. Zrób jeszcze raz test z klapą ale na odłączonym...
OK, znalazłem problem. Obserwacja parametrów i chwila na skupienie dały efekty. Problemem było samo turbo, a raczej jego regulacja. Na gruszce jest potencjometr, który lubi się uszkodzić. Ten nie był uszkodzony, ale gruszkę miał źle wyregulowaną - fachowcy od turbo się nie popisali. Więc tak. Potencjometr wskazuje do sterownika procentowo i otwarta...
Witam, Zaczął bym od zczytania błędów. Może dadzą dodatkową wskazówkę. MAP sensor jest sprawny ? Kiedy był wymieniany/ czyszczony ? Turbina "świszczała" przed awarią ? Gruszka od turbo sprawdzona ? Czy są ubytki oleju ?
Czujnik do sprawdzenia na gruszce turbo. A map musi być na wężu dolotowym między głowicą a przepustnicą.Sprawdziłem to za ciebie . Zadowolony?
witam, pacjent audi a4 b6 1.9 tdi 101km AVB, kod błędu 17965 - przekroczona granica regulacji turbodoładowania co może być powodem tego przeładowania, zawór n75, pompa vacum, samo turbo, czy zupelnie cos innego, dodam że kierownice w turbo chodzą dobrze, gruszka otwiera i zamyka do końca. jakies pomysly? pozdrawiam
Sterowanie turbiną i turbo odpada. Wymieniona była gruszka przy turbo. Węże dolotowe cale. Uklad paliwowy szczelny. Pozostają wtryski lub zawór ciśniena przy pompie paliwa(chyba)
Lampka miga to błędy odczytaj . Primo
No i mam winowajcę. Czujniki ciśnienia spalin mają różne charakterystyki. Dla potomnych. Sterownik silnika o numerach: A 651 900 32 03 A 651 901 29 02 FV 12.16 HW 14.10 PD 10 M01 poprawnie odczytuje dane z czujnika o numerach: A 009 153 52 28. Czujnik o numerach A 651 905 02 00 będzie zaniżał pomiar, taki był zamontowany. Po wymianie błąd dało się skasować....
Membramy w zaworze EGR i gruszce turbo dobre, zasilanie sprawdziłeś.
Jeśli przy dmuchaniu czuć wyraźny przepływ bokiem — zawór jest nieszczelny, co oznacza ucieczkę doładowanego powietrza (spadek ciśnienia w dolocie), z resztą zaworek oryginał to cena 200 zł, także nawet się nie zastanawiaj kupuj nowy i montuj bo w takich starociach nie ma co się bawić w teorie, zawór ma być pewny więc musi być nowy. Ogólnie sprawdź...
Witam. Mam problem z Passem b7 2.0 TDI 140 KM. Zwolniłem przed skrzyżowaniem, bo auto skręcało. Usłyszałem coś zawyło przez chwilę, jakby się przestawiało, i nagle brak mocy. Żadnych błędów nie wywaliło. Odkręciłem korek, jak postał, to pełno dymu w komorze. Jak włączyłem, to wywalało korkiem dym pod ciśnieniem. Gruszka od turbo niby pracuje, wirnik...
Witam mam pytanie do użytkownika Mechanik57 czy udało ci się dojść do rozwiązania zagadki bo u mnie jest to samo sprawdziłem turbo po odłączeniu weża od coolera ciągnie zawór n75 wymieniony sprawdzona szczelność wężyków kolektor ssący wyczyszczony egr również a dalej mocy brak. Passat b5 1.9 TDI AFN 110KM 98R Dodano po 2 gruszka od turbo również sprawdzona...
Błąd 17958 przekroczono limit różnicy ciśnienia doładowania faktycznego a zadanego. Czyli układ doładowania (turbo i n75) nie radzi sobie z utrzymaniem ciśnienia w kolektorze na zadanym poziomie. Najczęściej jest to zacinające się turbo lub zawór n75 ,dziurawa gruszka turbo lub przewody podciśnienia słaba pompa podciśnienia.
sprawdź zawór sterujący turbiną. lubią często padać . zamień wężyki podciśnienia i pomiń go na próbę, sprawdź też czy gruszka w turbo pracuje i się nie zacina.. mam to samo auto z tym samym silnikiem , objawy były identyczne.
Na początek to sprawdź czy cięgno turbiny się porusza płynnie. MOżna to zrobić tak" Przy odpalonym aucie gruszka ma zaciągnąć cięgno i trzymać. Ściągając wężyk i zakładając zobaczysz czy porusza się do końca i płynnie. Nic nigdzie nie wysyłaj bo nic nie wiesz jeszcze. Diagnozę trzeba potwierdzić jeszcze testerem patrząc w parametry. Także takie naprawianie...
Hej posiadam Audi A3 8p 2006 . Kod silnika BMM 2.0tdi Ostatnio wyskoczył błąd P0299 - auto ma muła tak jakby ze 140KM zostało z 70KM. Wszystkie przewody dolotowe zostały rozebrane i sprawdzone pod kątem szczelności. Gruszka od turbo sprawdzona i szczelna. I ładnie chodzi Turbo regenerowane 10tys. km temu. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Zawór...
Więcej informacji znajdziesz na forum Forda https://forum.fordclubpolska.org/index.p... zapraszam U1900 - błąd CAN - często występuje przy problemach na magistrali komunikacyjnej, albo przy odczycie błedów byle jakiej jakości interfejsem P0047 - obwód sterowania zaworem turbosprężarki - może być nieszczelność na przewodach podciśnienia sterowania gruszką,...
Sprawdzone przy wymianie turbo Gruszka nowa zawór od podcisnie nią wymieniony na nowy
Jak sie dzieje cos takiego moze to byc czesta przypadlosc tych samochodow a mianowicie luzny krociec pompy vacuum. Sciagnij wezyk z pompy i sprawdz czy krociec lata luzno - jak tak to prawdopodobie jest przyczyna. Ale jeszcze jedno: jak jest slabe podcisnienie to powinien tez przeladowywac (nie ma sily ruszyc gruszka turbo)
Gruszka zwykła czy z potencjometrem?. Niestety w tych silnikach po wymianie turbo rurki najlepiej też wymienić na taką bez siateczki. W tym silniku jest gruszka sterowana przez elektrozawór. Siateczka wyciągnięta już dawno przy okazji czyszczenia FAP.
Przecież jak byk sterownik silnika zgłasza błąd. Nie rozumiem tego wymieniania jak można zdiagnozować w 15 minut i jest odpowiedź. Sprawdź podciśnienia, jak pracuje gruszka na turbo, zawór Ala n75 oraz nieszczelności w dolocie.
skoro była wymieniana to może być źle wyregulowana gruszka od turbo, musiałbyś mieć vag-a i metodą prób i błędów ją doregulować
Dosyć późno wstaje turbo. Gruszka do doregulowania może być.
No właśnie trochę tego jest, ale wężyki są nowe nie zabijają się, sprawdziłem polaczenie przed chwilą jest ok, gruszka turbo jest Nowa jak turbo było na regeneracji była stara ale pojechałem do nich z turbo na reklamacje to założyli Nową brak poprawy, chyba zacznę od wymiany n75. Dodano po 1 A powiedz mi jeszcze bo brat jak dodawał gazu ja patrzyłem...
Zawor sprawdzasz wakuometrem, jakie ciśnienie ma przed a jakie za zaworem. Po odpaleniu na wolnych obrotach powinno być takie same. Obejrzyj też jak sztanga na gruszce turbo dziala. Na wolnych ma ja wciągnąć, po dodaniu gazu jak turbo zacznie ładować ma się cofnąć.
podciśnienia starczy na jakieś 3 razy. A p0400 to temat rzeka ale w skrócie wyjaśnie sytuację: podciśniemie sprawdź na wyjściu z pompy a nie przy turbo, po drugie po zapaleniu lampki sterownik przechodzi w tryb awaryjny i odłącza turbinę (o czym pisałeś wyżej), po trzecie posprawdzaj szczelność podciśnień ( węże, gruszka turbo, gruszka klapy zawirowań...
Pytanie jest takie: po odpaleniu na biegu jałowym gruszka od zmiennej geometrii ma być zaciągnięta podciśnieniem? Chyba coś ci się z dieslem pomyliło.....
Z logu wychodzi że odcina turbo bo przeładowuje. Zdejmij gruszkę z turbo i sprawdź czy ośka klapki się nie przycina. I czy sama gruszka jest szczelna. https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_... https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_...
Witam. Tak udało się ogarnąć ten temat. U mnie okazało się że zapiekła się geometria. Rozebrałem wyczyściłem i jest super. Wymieniłem też gruszkę turbo na nową teraz ciągnie od 1600obr. Jak odpalisz silnik to gruszka musi geometrię wciągnąć do końca. Sprawdź też węże od turbo może któryś Ci pękł.
Troche mało dokładny opis. Zdaża się tak kiedy Turbo nie doładowuje albo przeładowuje silnik, wtedy też jest brak gazu i autem nie da się jechać do następnego odpalenia. Proponuje podłączyć vaga podać usterke i wtedy coś można pomóc. Na pierwszy rzut sprawdź zawór sterujący turbiną i gruszke przy samym turbo. Gruszka to element wykonawczy sterujący...
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Elektro zawory sprawne, zamieniłem dla pewności nawet Turbo, jednak powyżej 3000 obr. wpada w tryb awaryjny, Gruszka od Turbo sprawna, vacum zasysa, teraz pytanie czy może to być wina tego czujnika ciśnienia który jest przykrecony do tej pokrywy kolektora ssącego ? Czy może jest tak że przy tych obrotach vacum nie domaga ?
Test jest prosty odpiąć wężyk idący do gruszki turbo najlepiej przy zaworze n75 i specjalną pompką odsysać i sprawdzic przy jakiej wartości podciśnienia dojdzie do ogranicznika. Jak nie ma pompki to weżyk do dzioba i ssiesz i patrzysz czy sztanga sie cofa i czy grucha szczelna. Może jeszcze być n75 padnięty lub źle podłączone wężyki do niego.
Powtórzę pytanie jaki masz problem w samochodzie? jakie błędy na komputerze? gruszka na turbo powinna po odpaleniu zaciągnąć a puszcza po przekroczeniu ciśnienia doładowania.
Witam, problem dotyczy focusa 2007 1.6 tdci. Auto ledwo jedzie, turbo chyba wcale nie pompuje. Check gaśnie ale po podłączeniu komputera wyskakuje P0299 i P2458. Na wolnych obrotach przy dodawaniu gazu "gruszka" przy turbo pracuje, słychać również że turbina chodzi. Zapchany filtr cząstek stałych? Może ktoś coś podpowie zanim rozbiorę pół samochodu......
Zobacz gdzie jest podłączony wężyk idący do gruszki przy turbo
Nieszczelny układ podciśnień. Nie działa zawór zamkniętego obiegu powietrza. Prawdopodobnie zakłócenia w działaniu zaworu sterującego turbiną lub uszkodzona gruszka od turbo, potrzebujesz mechanika z Vagiem i wiedzą.
Tak lub problem z gruszka lub podciśnieniem
Najprawdopodobniej silnik się rozbiegł gdy zassał oleju z silnika a najprawdopodobniej kiedy gruszka była uszkodzona to turbo nie dmuchało i turbina lała olejem do intercoolera, po wymianie gruszki odpaliłeś turbo dmuchnęło i tym sposobem olej dostał się na tłoki taką teorię można by przyjąć.
Witam mam problem z Vivaro 2,5, silnik gaśnie przy przyspieszaniu, błąd za niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, zrobiłem wtryski, pompę, czujnik ciśnienia, podmieniona przepływka, wymienione czujniki doładowania, turbo gruszka. Nie mam pojęcia dlaczego gaśnie, dodatkowo sprawdzona wiązka i drugi sterownik, mechanik ręce mu opadły, ma ktoś jakiś pomysł
Gruszka od turbo była bardzo zapieczona nie szlo jej ruszyć. Skutkiem było brak ciśnienia w wężu idącym do EGR. Wymieniona gruszka i ciśnienie jest tak duże że jak założe samego węża bez opasek zaciskowych to go zwala. Czyli jeden problem rozwiązany. Lecz dalej to samo, czyli jakby mało mocy ... I co najważniejsze słychać turbo
Mam problem z A6 C5 130 km odcina turbo . Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca a czasem nie. Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być?
Te cienkie przewody podciśnienia potrafią się zacisnąć lub zabrudzić. Często też gruszki przy turbo gniły i tam ucieka podciśnienie.
Do sprawdzenia podciśnienia, zaworek podciśnieniowy od VNT, czujnik kopiowania turbo, czy gruszka nie jest dziurawa, czy geometria się nie zacina...
Macie jakieś diagnozy przed podlaczeniem. Pierwsza sprawa to otwórz maskę. Sprawdź weZe od turbo bo pewnie który spod albo pękł. Abo gruszka albo wężyk od gruszki.No chyba ze turbo sie wys.ało.
Silnik: CFFB Założone większe turbo od CFGC. Po zadaniu w mapie 1.6 bara zaczyna przeładowywać powyżej 3 tys. obrotów. "Tuner" powiedział, że w jego mapie jest wszystko git. Powiedział, że coś jest nie tak mechanicznie, ale on nie wie. Przepływka sprawdzona, gruszka też, kierownice turbo również (ściągnąłem gruszkę i chodzą swobodnie, słychać miejsca...
Czasami spada zawleczka z Westgate (taka "gruszka" z ciegnem) I turbo się nie steruję tyczy się to też błędu 4591
W tym silniku sterownik nie steruje turbo, zwykła gruszka i wastegate. Tak jak koledzy napisali bez diagnostyki nic nie zwojujesz.
Witam. Mam problem z 1.6 HDI 16V, mianowicie po założeniu głowicy poskłada nju wszystkiego wlorzenju turbiny po regeneraci auto nie ma mocy. Dodam, że autko przyjechało, bo kompresją szła w dolot. Przyczyną był nieszczelny zawór i 2 hydro napinacze były wymienione na nowe. Autko poskładane zgodnie ze sztuką i brak mocy. Gruszka w turbo podciąga od...
Temat dość długi wiem mi się samemu nie che własnych postów czytać bo są przydługawe, hehe.? No ,nawet za długi ,czytając takie coś trzeba podkręcić mózg. Nie wiem o jakie węże ci chodzi bo jeden pokazujesz wodny a drugi od turbo. Jeszcze raz, jak gruszka zaciągnie do końca, to po dodaniu gazu węże od dolotu mają "puchnąć " i będzie to wyraźnie czuć...
Nie wiem czego szukać tak naprawdę.Wymieniłem czujnik stopa bo jest powiązany z turbo ale po wciśnięciu gazu i hamulca jednocześnie niema odcięcia turbo tylko lekkie zmulenie. Turbo na próbę zablokowałem na otwarte,gruszka nią nie sterowała, objawy te same i co ciekawe brak trybu awaryjnego,nie przeladowuje turbo. Spróbuję z tym gazem. Dzięki.
To i tak że coś zrobiłeś. A teraz sprawdź czy sztanga jest zaciągnięta po odpaleniu i trzyma mocno. Jak nie to sprawdź podciśnienia ,wszystkie trójniki nie trójniki .I jest taka gruszka plastikowa pod turbem zobacz czy szczelna ,nie pęknięta.
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z Seatem Toledo 2001r 1.9 TDI 110km silnik ASV. Otóż cały czas borykam się z brakiem mocy. Kierownica w turbinie wyczyszczona, wymieniona gruszka turbo bo stara stała w miejscu, nowe przewody podciśnieniowe, wyczyszczony nastawnik pompy, przepływka podmieniona na drugą, N75 sprawdzony, a mocy jak nie było tak nie...
Miałem podobne objawy, ale zbiegło się kilka awarii naraz i po kolei opiszę co i jak. - padła gruszka turbo i przypiekły się kierownicę w turbo. Długi wężyk przez otwór egr zaaplikowana nafta i kierownicę puściły. Wiem, że jest to posrodek, ale umnie zdało egzamin. Wymiana gruchy na nową. - kolejna awaria padł przepływomierz - wymieniony na oryginał....
(at)carrot Pierwsze silniki dwusuwowe o zapłonie samoczynnym to chyba traktor Lands Bulldog. Tyle ze to niskoprężny silnik z gruszka żarową. A takim prawdziwym dieslem - dwusuwem już wysokoprężnym to traktorek jednoosiowy Dzik ?
nie wiem co ma wspólnego gruszka z turbo wstawało przy 3 tys obrotów... raczej brak podciśnienia na nią z jakiegoś innego powodu.
Uszkodzona gruszka, temat close
Poddała się gruszka podciśnieniowa sterująca geometrią turbo.
Weź sobie jakieś lusterko i szukaj obok gruszki turbo. To jest chyba euro 6 i raczej bedzie tam, dostęp bardzo kiepski.
To pompa od 1.6 diesla ,nie pasuje ,brak gruszki od turbo ,inne mocowanie.
Teoretycznie może, w przypadku sporej nie szczelności, może wystąpić mniejszy opór na drodze spalin co w konsekwencji może doprowadzić do nie co wyższego doładowania, lecz elektronika, w reakcji na to powinna zmniejszyć geometrie turbiny i ograniczyć przepływ spalin przez wirnik. A po za tym do sprawdzenia Sterowanie turbiną (Zawór,wężyki,gruszka,kierownica...
Odłączałeś przepływomierz? Przepływ masz ok przy odłączonym EGR. Do sprawdzenia podciśnienie sterujące gruszką turbo.
Witam serdecznie, posiadam auto z silnikiem 1,8T grupa VAG poprzeczniak i pytanie zasadnicze, gdzie można kupić ale NOWĄ! turbosprężarkę np o numerze: 06A145704T typu K03-052 wiem że jest coś takiego jak Borg Warner Reman kojarzy ktoś? czyli producent regeneruje i ponoć no efekt tak jak przy nowej. A czy poza ASO gdzieś da radę dostać nowe takie turbo?...
Witam, Mam problem z turbiną. od kilku dni samochód wyraźnie słabszy, mocniej dymi na czarno. Przed problemem wyraźnie czuć było strzał od turbiny i ładnie ciągnęła. Teraz silnik wolniej się wkręca na obroty, ale idzie do końca. Sprawdziłem, że węże przy intercoolerze miękkie. Gruszka w turbo reaguje na gaz. Nieszczelności nie znalazłem. Czy to oznacza,...
Witam trzeba wyłączyć zapłon żeby wróciła. Ale np. wczoraj i dzisiaj nie było spadku Wyglada na standardowy problem z wpadaniem w tryb awaryjny (zwykle po wkreceniu w okolice 3k rpm) Do sprawdzenia tak jak pisał kolega, być może pada turbo lub gruszka na turbie, może przepływka choć turbo/grucha/zaworek/podciśnienie jest częstszym problemem.
To jest Zexel czyli Jak Bosch. Można oszukać pozycjometr nastawnika i w ten sposób zwiększyć moc. Dołożyć zaworek do gruszki na turbo żeby nie kopcił i 20% przyrostu masz.
witam mam problem z moim audi 1,9 tdi ajm sztanga z turbiny po zapaleniu tylko drgnie i ja nie wciąga .turbo wyczyszczone gruszka sprawna wężyki wymienione zaworki zamieniałem dalej to samo nie wiem nie dawno te auto kupiłem wiec może są źle podpięte węże podłączone ogólnie to do 2500tys/obr słabo idzie poradźcie coś może .A może macie jakiś schemat...
Podciśnienie to raczej nie na turbo jest gruszka sterująca sztangą i działa na nadciśnienie z obudowy turbo są dwa wyjścia jedno właśnie idzie do gruszki od sztangi a drugie do pompy tylko że tam ledwo dmucha i żadne ciśnienie się nie robi.
Witam! Sprawdź kolego rozrząd bo wygląda na to że jest przestawiony, chyba że klin na wale jest uszkodzony? Dodano po 2 Jeszcze sprawdź sterowanie turbo, czy gruszka się załącza odpowiednio.
Ford Mustang 2,3 EcoBoost 317KK Turbo 821402-5007, wymieniona gruszka. Pytanie - jak ustawić na stole, przy jakim ciśnieniu ma się otwierać zawór ciśnienia doładowania?
A czy gruszka od regulacji turbo przy obrotach 800-2000 powinna pracować? Oczywiście. Turbo ma pracować cały czas, a gruszka steruje jego doładowaniem do silnika, poprzez podciśnienie, które jest wytwarzane przez pompę vac'u, a elektrozawór gruszki turbiny steruje tym podciśnieniem, kiedy i ile gruszka ma pociągnąć cięgno. Gdy masz 1,2 bieg przy 2000...
Też tak myślę. Najgorsze, że turbo po regeneracji, przejechane może 500 KM. Czy to znaczy, że coś źle zrobione, czy tak szybko się zawaliło. A może gruszka się przycina, bo nie została założona nowa tylko używka.
EGR wyczyszczony, zawór turbo wyczyszczony, gruszka sprawdzona, zawór do MAP wyczyszczony, przepływka wymyta, zaraz próba.
Tak jak w temacie chciałbym zapytać gdzie najczęściej pękają przewody podciśnieniowe w mercedesie w210 2.2 CDI z 2001 roku kombi automat. I drugie pytanie czy przez to może być tak że w trakcie jazdy łapie "muła" i kręci się do 3tyś obrotów i ledwo co jedzie? Męczę się z tym miesiąc czasu i nie mogę znaleźć wymieniłem czujnik Map na dolocie, przepływomierz,...
Czy gruszka od turbo nie była czasem wymieniana, kręcona regulacja? N75 nie sprawdzisz za bardzo vagiem. Jedyne to co widać że impuls wypenienia wacha się regularnie z falującym ciśnieniem doładowania. Jak pisałem wcześniej sprawdź wydech czy katalizator nie jest zapchany. W jaki sposób sprawdzałeś szczelność gruszki? I w jaki sposób spradzałeś podciśnienie...
Witam. W moim przypadku pomogła wymiana sterownika i regulatora ciśnienia paliwa ponieważ stary był caly czas otwarty na maks. Jeśli chodzi o sterownik musi być identyczny jak i ten na ktorym auto chodzilo. Ja osobiście wymieniłem cztery sterowniki dopiero za piątym auto zaczeło pracować. Nie słuchaj że sterowniki się nie różnia. Rozmawiałem z facetem...
regulacja gruszka turbo octavia gruszka turbo wartość gruszka turbo
przetwornica 200hz programator amica kuchenka amplituner przygasa
philips senseo cd30mp3 blaupunkt
Instrukcja obsługi centrali alarmowej Pulsar 501 Rubin C 202: Odbiór SECAM i PAL - Możliwości