Jak tak bardzo chcesz to masz.
Dobrze radzą na forach,wymień lub napraw ten przkaźnik.
Płyn się zagotował i zapowietrzył tą nitkę układu. Podobny efekt jak przy pękniętym przewodzie. Co do naprawy hamulca tylnego w Vag-u opłaca się tylko kompleksowe podejście. Czyli tarcza nowa (chociaż przetoczona). Nowe klocki. Zacisk nowy/regenerowany ze sprężynami na dźwignie ręcznego (pasują od superb-a) . Jarzmo odrdzewione pomalowane. Nowe linki...
Pisałem, tłukłem, grzałem i nic.
Kontrolka w TDI tak jak wyżej pisze Kolega ma tylko "mignąć" przy zapłonie gdy temperatura chłodziwa jest większa od kilku stopni celsjusza, owo mignięcie oznacza "ruszenie" ECU, więc grzać Ci już nie powinno. Odpalanie to całkiem inna bajka.
Jak jest ciepły pali dobrze, najgorzej jest rano lub po długim postoju. A który to jest przekaźnik od grzania świec?
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
Dobra, a napisz przez jaki czas po uruchomieniu silnika świece grzeją.
A skąd wiesz że przy -20 stopniach też nie grzeją?
Nie lepiej podrzucić inny zegar ? Chyba że sytuacja taka sama po zmianie ? Po założeniu nowych grzeje się stabilizator i głośniczek. Czytamy ze zrozumieniem.
Nic się raczej by nie stało przez ta pomyłkę, jedynie jakbyś zostawił włączony zapłon na dłużej to alternator by się trochę grzał i akumulator rozładowywał. Zegarom też tylko zwarcie niebieskiego przewodu do masy na dłużej mogło by zaszkodzić bo rezystor od wzbudzenia by się grzał.
mam pierwszy Panel od góry dodatkowo regulacja od grzania stołków
Nie ma opcji urwania odpowietrznika, co najwyżej wykręcisz go z gwintem i to może być problem dla Ciebie. Grzać można, ale licz się z koniecznością wymiany elementów gumowych. Zależy czym i jak długo grzejesz.
Przekaźniki w platikowej puszcze na podszybiu, sterownie z ECU. Może jest zbyt ciepło, aby miały grzać. Szykaj i czytaj.
Jeśli masz czym go podłączyć pod komputer to zmień w adaptacji - kanał 12 - z 32768 na 32700. Wydłużenie czasu grzania świec żarowych.
Trzeba sprawdzić pod maską. Ja w ASZ mam.
Mylisz z TD lub z D w TDi swiece grzeją poniżej 6 stopni .Im zimniej tym dłużej
Najtaniej znaleźć fotel z anglika. Wtedy fotel pasażera to nasz fotel kierowcy więc jest mniej zużyty. Dla ułatwienia pasuja fotele z seata leona 1m ,golfa 4. Ja dorwałem ładne grzane ,skórzane fotele z leona Cupry 1m
Nie zwarcie, tylko skorodował styk, wzrosła rezystancja połączenia i się grzało.
Nie jestem pewien ale tu chyba są dwa oddzielne czujniki temp. zewnętrznej - jeden dla ECU a drugi dla zegarów. No ale jezeli temperatua plynu jak i temp zewnetrzna wskazuje prawilowo to dlaczego nie zalacza grzania swiec ?
Tak ma być. Przy głowicy 108 st w chłodnicy 90 o aby nie stresować kierowcy koncern Vag przekłamuje wskazania licznika. Jak nie chcesz aby się grzał uruchom klimatyzację.
Zalozyles zacis uzywke i dlatego niema rezultatu.Prowadnice jarzma pracuja?Pewnie nie.
Skoda Octavia 1,9 TDI Po zapaleniu auta, świece podgrzewania temperatury powietrza w silniku dalej grzeją pulsacyjnie i nie wyłączają się. Silnik jest ciepły, a świece żarowe dalej grzeją pulsacyjnie. Jaka może być przyczyna?
Obecnie norma to 50-70 mA. Ważny też jest sposób pomiaru. Często zdjęcie klemy powoduje, że pobór prądu wraca do normy. Należy włączyć i wyłączyć zapłon i dopiero mierzyć pobór, bez rozłączania obwodu. Włączanie zapłonu z szeregowo wpiętym amperomierzu nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza w dieslu, jak włączy grzanie świec żarowych.
No to układ grzania masz sprawny. Pozostaje pompa.
Ja to grzeje palnikiem, plastik się wytapia i wychodzi
Gdzie szukać problemu ? Na pewno nie w grzaniu świec. Ten silnik i bez nich powinien palić bez zająknięcia przy niewielkich mrozach. To że grzanie pomaga to tylko "puder na syfa".
Może coś w tym być, bo: - szarpnie przy odpalaniu na zimno, - przy odpalaniu na ciepło szarpnie sporadycznie, - przy gaszeniu nie szarpie, W sumie można podciągnąć takie objawy pod nie grzejącą jedną świecę. Tym bardziej, że po wymianie wszystkich świec wkrótce błąd ponownie pojawił się na tej samej świecy. Tylko nie wiem dlaczego szarpnie słabiej albo...
Grzanie świec żarowych sterowane jest z czujnika temperatury. Sprawdź go...
Wygląda to na zwarcie przewodu sygnałowego do masy. W błędach jest przekaźnik grzania świec,coś z nim było robione?
Nie będzie to zadowalająca pewnie odpowiedź, ale chińskie LEDy tak mają. I w sumie nie wiele da się z tym zrobić. Wykonane są, jak są. Słabo zabezpieczone przed wilgocią, słabo chłodzone itp. Rezystory mają się grzać, taki urok tego oszukaństwa by kontrolka nie świeciła. Te 5 czy 10W trzeba gdzieś wytracić, zamieniając to w ciepło ;)
W tych autach jak i Toledo II, Octavia itp jest problem z gnijącym od środka przewodem alternatora. Można to sprawdzić bo grzeje się bezpiecznik pierwszy od lewej w tej puszce nad akumulatorem gdzie główna linia 12V jest rozdzielana. Często plastik jest stopiony itp. Posta piszę żeby kolejni którzy będą szukać wiedzieli co i jak - bo w zeszłym tygodniu...
W sumie to masz rację, nie trzeba ustawiać mocno gain i przez to nie będzie się grzał. Samochód to Octavia hatchback. Radio Kenwood 4044 sprawuje się narazie bardzo dobrze, żadnych z nim nie mam problemów, do tego czyta przenośny dysk twardy. Matiaudio, widzę, że obeznany dobrze jesteś w temacie. Jaki byś polecił mi wzmak do tego zestawu co podałem?...
(at)chrisbp O to, by lampa LED była sprawną żarówką z punktu widzenia układu kontroli oświetlenia, czyli pobierała taki sam prąd, a ona pobiera mniejszy. Można podłączyć równolegle do LEDa rezystor np 20 omów, żeby komputer w samochodzie widział oryginalne obciążenie oryginalna żarówka, a nie czymś co pobiera 30%. Tyle tylko ze rezystor będzie się grzał,...
Czujnik wymieniony. Wszystko hula jak trzeba - świece grzeją (odpala bez problemów), podgrzewanie cieczy chłodzącej działa. Dzięki za pomoc.
Witam . Wszystko w porządku to pojęcie ogólne, ogólne wizualne sprawdzenie bezpieczników.Należy sprawdzić czy jest napięcie na bezpiecznikach odpowiadających za te odbiorniki .Jeżeli nie ma, to może być uszkodzona stacyjka, lub przekaźnik ,który podaje napięcie na te bezpieczniki (wycieraczek ,dmuchawy ,szyby ).Brak świateł mijania i drogowych ,może...
Tam jest kolego termostat sterowany elektrycznie, jest tam coś w rodzaju-jak to nazwać-siłowniczka wypełnionego woskiem czy inną ciapciają. Jest też grzałeczka która to grzeje, jak nagrzeje to się rozciąga i podnosi klapę termostatu.
Witam, Czyli jest możliwość na tzw. chwile ustawić na nadmuch zimny aby nie grzało ciepłem tylko zimnem i próbować to naprawić ? Z poważaniem Druch_7
Ale czego dokładnie nie widzi?? Obwodu grzania grzałki, czy sygnału?? Jaki silnik, moc, itd....
Pociągnij go z Placzka i zobacz, czy zapali. Jak nie, to mogła ropa zamarznąć. Sprawdź też, czy się gdzieś nie zapowietrza. U mnie, gdy było -5, zaczęła się sączyć ropa przy filtrze paliwa, który chyba za słabo dokręciłem, mimo tego w lecie było ok. Teoretycznie może być problem z grzaniem świec, ale TDI to wtrysk bezpośredni, więc powinien odpalić...
U mnie silnik się grzał klima nie działała był padnięty bezpiecznik w komorze silnika . Jeśli na włączonym silniku załączysz klimę to oba wentylatory mają zadziałać natychmiast. Mnie przypaliło gniazdo bezpiecznika. Wcześniej przyczyną kłopotów był czujnik temperatury i wskaźnik świrował.Klima padła później wraz z szaleństwem wskaźnika temperatury....
Witam ponownie, Ku mojemu zdziwieniu dziś dostrzegłem że kontrolka od świec żarowych wogóle się nie pali, i cały tok mojego myslenia uległ zmianie i został skierowany w stronę wymiany przekaźnika swiec żarowych. Czy ten o to przekaźnik może mieć coś wspólnego z moim problemem nierównych obrotów? czy tylko odpowiada za grzanie świec? Czekam na podpowiedzi....
Myślę że to wina sterownika silnika bo nie wyświetla mi kontrolki grzania świec ani po podłączeniu nie ma testu tej kontrolki. Trochę dziwne
Kolego kocio66 jak nie wiesz kiedy grzeją świece żarowe w tym silniku to daruj sobie tego typu rady.
Witajcie. Czy ktoś dysponujący katalogiem mógłby podać mi numer katalogowy kompletnej wiązki drzwi kierowcy dla Octavii 1gen z pełną elektryką (centralny, szyby, lusterka+grzanie)? Znalazłem w necie tylko 1U0971120H ale mam problem ze zweryfikowaniem tych danych, nie mam po prostu jak tego zrobić.
Ogrzewanie elektryczne jest, ale jako nawiew do wnętrza, nie grzeje płynu, tylko powietrze, znajduje się zaraz przy nagrzewnicy pod deską.
nie grzeją wszystkie świece i nie przepala ropki dlatego kopci i nie pracuje na wszystkich garach, sterownik stara się wyrównać pracę wszystkich garów i do garów gdzie świece nie grzeją polewa większą dawkę paliwa co dodatkowo dławi silnik.
Witam,mam taki problem Skoda Octavia ktora posiadam nie grzeje,problem wyglada tak,ze po wlaczeniu silnika i podczas jaego nagrzewania przez moment leci cieple powietrze,gdy silnik sie juz nagrzeje to bywa roznie raz grzeje raz leci zimne powietrze,ale przy przyspieszaniu i wiekszych predkosciach np pow 160 zaczyna grzac.temperatura silnika jest w normie,wymienilem...
W dieslu przy za bogatej mieszance jest wyższa temperatura spalania, topia się tłoki, głowica grzeje itp. Na odwrót jak w benzynie. Było mało powietrza i się przegrzewal. Ja bym to obstawial.
Eee, zawiodłeś mnie. Nie nurkujesz - to nie mam porad. Ruch masz, tylko sobie czymś pomóż. Wystarczy, że ruszysz....Sprawdzałeś może wcześniej, czy grzała grzała i czy jest ok? I nie oczkowym do tego czegoś, nie dwunastokątnym...
jeśli po odłączeniu kostki od temp. wody silnik pali na zimnym normalnie to sprawdził bym w pierwszej kolejności świece. (Z tego co gdzieś wyczytał jeśli komputer stwierdzi problem z czujnikiem temp. wody ustawia dawkę paliwa i czas grzania świec jak przy bardzo wysokim mrozie)
ona szybko gaśnie jak inne kontrolki jak by w ogóle świece nie grzały i ciężko pali nie raz i jest temperatura -14 stopni C i też szybko gaśnie
Procze kolegów ASO Skoda o pomoc.Skoda Octavia Ambiente 2001 silnik AEE.Brak reg. elektrycznych lusterek.Wymieniłem sterownik drzwi kierowcy,wymieniłem wiązkę,zasilanie OK,podstawiałem wszystko do innego auta; działa!!!?????.cud albo licensja. Grzanie lusterk działa,podnosniki szyb działają.VAS poprowadził mnie w "krzaki".Może ktos miał podobny przypadek(chyba...
U mnie w starym passacie b4 jak włączyłem grzanie tylnej szyby włącznikiem to tak jest niewylaczone chyba już z miesiąc. Od razu po zapłonie grzeje czy trzeba czy nie. I n żadna szyba nie pęka. W Lagunie 2 też mam tak samo i nic się nie stało.
Raczej czujnik. Tam w oktach był jeszcze problem z licznikiem zimne luty czy coś. Na forum skody więcej się dowiesz. Czujnik jest jeden daje sygnał do ecu o temperaturze i grzanie świec, a drugie piny dają sygnał na zegary. Jak znajdę urzywkę mogę ci pomierzyć napięcia. Na zimnym i gorącym. Pewnie część od wskaźnika szwankuje. Po wymianie termostatu...
tak próbowałem. Przekręcam kluczyk silnik niby odpala ale od razu gaśnie dodatkowo chwilę po pali się kontrolka poziomu oleju i grzania świec. nie wiem czy to coś wspólnego ale miałem też z miesiąc temu wymianę paska rozrządu
dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
Ten silnik jest wrażliwy na wolne wtryskiwacze i długie przewody od wtrysku do dysz w kolektorze. Jak na benzynie jest ok a na gazie poprawia się pod obciążeniem (tzn jak włączysz klimę, ogrzewanie przedniej szyby, wszystkie możliwe światła oraz grzanie foteli). Druga sprawa to nieszczelności wydechu (plecionka-złącze elastyczne po pęknięte kolektory...
A to jest ten gateway czy coś innego bo gatewaya nad prawą nogą sprawdzałem czy nie ma zimnych lutów i czy się nie grzeje i styki i jest OK. Poprzekładałem przekaźniki z jednego miejsca na drugie aby sprawdzić czy któryś jest uwalony ale nic się nie zmieniło.
Witam. Kupiłem samochód, który nie grzeje wewnątrz (nie podnosi się nawet zegar temperatury). Myślałem,że to termostat, więc go wymieniłem a temperatura nie reaguje.Proszę o pomoc.
w przełaczniku styk NL (na wtyczce jako 8) odpowiada za światła mijania, ale okazuje sie, że styk 3 na górnej stronie (nie wiem z czym łączy się z wtyczką) bardzo się nagrzewa jest przegrzany / odbarwiony. Sprawdze w przełączniku z octavii czy ten sam styk też parzy. ----------- Okazuje się, że w przełączniku z Octavii styk 3 na górnej części nie grzeje...
Sprawdź VAGiem kąt wtrysku,wskazania czujnika temperatury.Sprawdź czy świece dostają napięcie do grzania, wykręć świece żarowe i każdą sprawdź podłączając pod akumulator czy grzeje.Bardzo ważne jest jak szybko kręci rozrusznik.
Wymiana. Sprawdź czy w ogóle idzie zakręcić ręką śmigłem każdy z wentylatorów. Sprawdzić na krótko czy wentylatory działają - podać na nie zasilanie z akumulatora. Na chłodnicy masz 3 pinowy przełącznik termiczny - sprawdzić czy jest tam zasilanie (plus na czerwonym grubym przewodzie) i czy startują wentylatory gdy to zasilanie zepniesz z pozostałymi...
Włączniki za 25 to same problemy. Rzadko kiedy działają prawidłowo. Za 50 zł można kupić dobry włącznik nadający się do grupy VW, tym bardziej jeśli to benzyna. Przy dieslu jak grzeją świece, to światła załączają się trochę później. Mogę dać namiar na te włączniki w Poznaniu, nie wiem tylko, czy prowadzą sprzedaż wysyłkową.
Ok ale pisaliście wcześniej czy mam markowe tarcze/klocki a czy jest jakaś różnica między nie wiem Delphi?albo GT-Parts czy Daco a TRW/ATE? Może bardziej się grzeją? piszczą? szybciej ścierają no ale układ jest jaki jest i hamowanie będzie takie samo czy nie? Co założe tarczę zamiast ATE to Delphi i nie zahamuje mi?
Jest bardzo prosty sposób by temu zaradzić. Straciłem na to cały dzień ale z efektem. Dodam że nikt konkretnie na to pytanie Ci nie odpowie . Ten sam problem ma seat , octavia , 3 golf , audi a4 .... . Napisz na GG.23813065 to coś poradzimy. PS. Bardzo rzadko bywam -brak czasu-.
radzilbym sprawdzic czy dochodzi prad, pod fotelem powinno byc jakies zlacze, rozlacz je, podepnij sie miernikiem, reguluj moc podgrzewania przelacznikiem i sprawdzaj czy jest napiecie,moze byc ze przerwany jest gdzies ten "przewod" grzewczy w fotelu-podlacz mierik pod wtyczke wychodzaca z fotela i sprawdz jaki jest opor,wiem tez ze niektore auta mialy...
trochę dziwne z tą temepraturą że nie osiąga 90 stopni i jak juz z nawiewu grzeje gorąc to temperatura na wskaźniku dopiero pomału rośnie . na starym tak nie było ale palił jeszcze gorzej. a dziś po odłączeniu tego czujnika od strzała
Witam problem już rozwiązałem i siedzonka działają, aż w ... pażą ;D W fotelu kierowcy miałem przepalone uzwojenie na oparciu naszczescie w dolnej jego części i obeszło się bez rozbierania całego fotela wystarczyła lutownica i troszeczkę cyny ;) W kolejnym fotelu wystarczyło to samo tylko na siedzisku a pytanie o moj " termostat" było z własnej ciekawości...
No więc wymieniłem napinacz bo zaczął mocni halasowac wraz z paskiem rozrządu po czym auto nie rozlacza turbiny co jest dla mnie nie zrozumiałe oprócz tego olej jest rozlany w turbinie co trzeba wyczyścić dodatkowo auto grzeje do 90 stopni a później temperatura spada do 80 i nie się utrzymuje wiec to może być powiązane z wyłączeniem się silnika.
Wtryski po naprawie w ogóle kodowane? Jakieś błędy? Świece grzeją? Filtr paliwa nie jest zapchany? Jak sprawdzałeś ciśnienie na listwie? P. S. Kiedyś jadę sobie taxą, Octavia TDI CR, silnik omal nie wyskoczy z pod maski i pytam od zagajenia jak drogi jest w utrzymaniu ten samochód. Facet na to - nie narzekam ogólnie, no teraz jestem po bardzo drogiej...
Witam, Jestem użytkownikiem skody octavii 2000r Mam taki problem że notorycznie przepala mi bezpiecznik odpowiedzialny za climatronic/panel sterowania nim przez co klima nie działa. Bezpiecznik ten odpowiada też za grzanie siedzeń,elektryczne lusterka ale po wymianie na nowy te rzeczy działają i raczej nie powodują żadnego zwarcia. Co dziwne też jeżeli...
Witajcie, pytanie do tematu- mam ten sam problem. Gdy oglądam styki z latarką od strony bezpiecznika nie widać nic nadpalonego, bezpiecznik w miarę z oporem wchodzi, jednak gdy poruszam, wyjmę i włożę bezpiecznik problem znika, wiec wydaje mi się że tutaj tkwi sedno sprawy. Ostatnio w czasie jazdy światła zginęły i czuć było smród palonego plastiku....
A czujnik temperatury sterujący grzaniem świec ja od tego bym zaczynał. Ostrzeżenie za pisanie bzdur! 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje...
Witam w TDI jak zaznaczył elektrit w powyższym linku kontrolak świec żarowych ma dwojakie znaczenie pokazuje grzanie świec oraz spełnia rolę "Engine Check". W Twoim przypadku kontrolka zapala się i gaśnie po uruchomieniu by za chwilę ponownie się zapalić. Nie jest to wina grzania świec żarowych(choć nie można wykluczyć do końca możliwości), po uruchomieniu...
Ale mata problemy. Do cewki dochodzą 2 przewody, czyli masa jest dołączana. Plus jest stały lub odwrotnie, dla cewki nie ma to znaczenia. Wystarczy zrobić pomiar nawet żaówką 55 W/12V i zawsze będzie świeciła... bo mierzymy w stosunku do masy pojazdu. Czyli u mnie problem nie działającej klimy leży gdzieś indziej. Dodam, iż czynnik chłodzący był kilka...
do kostki podłączyłem na kabelku jeszcze inną żarówkę która świeciłą. Kontrolka od otwartej klapy bagażnika świeci. Po podłączeniu z powrotem kostki do oprawki i włożeniu tej samej żarówki - nie świeciła. Po kilku minutach samoczynnie oświeciła się. Jednak bardzo się grzeje jest gorąca. Zamknąłem bagażnik i otwarłem świeciła żarówka i tak ze 3 razy....
Witajcie. Mam mały problem z odpalaniem samochodu na zimnym silniku. Musze długo krecić silnikiem, aż zacznie szrpac i zapali z 2-3 razem. W wężyku paliwowym przed pompą jest bąbel powietrza. Dziś wymienie filtr paliwa, ale czytałem jeszcze, że można odłączyć czujnik temperatury tylko nie wiem gdzie on jest??? Jeśli może mi to ktoś napisać gdzie go...
SZUKAŁEM W SKRZYNCE TEJ PO LEWEJ STRONIE KIEROWNICY. WSZYSTKIE NAPIĘCIA WYSTĘPOWAŁY PRZY PRZEKRĘCONYM KLUCZYKU. ZNALAZŁEM TYLKO +12 NA DOLNEJ SZYNIE, TYLE TYLKO ŻE GINIE PO ROZGRZANIU SILNIKA, CHYBA JAKIEŚ GRZANIE ŚWIEC CZY COŚ TAKIEGO. JEŻELI MYLĘ SIĘ TO PROSZĘ POWIEDZ NA JAKICH PRZEWODACH ODNAJDĘ TO NAPIĘCIE. pkhenr MYŚLISZ, ŻE ZWRACANY JEST MINUS...
Witam. Problem jest taki że grzeje się filtr paliwa. Bylem nabijać klimatyzację i mechanik powiedział że tak nie powinno być. Co może być przyczyną? Mówił jeszcze że miał taki przypadek że po nagrzaniu zgasł i dopiero odpalił jak ostygł. U mnie na razie takiej sytuacji nie ma.
Witam. Octavia 1, klima manualna. Mam pytanie, bo ciężko mi zdiagnozować z moją wiedzą. Na dworzu można powiedzieć, że jest za dnia gorąco, włączę klimę i z nawiewu dalej leci gorące powietrze tak jak się w zimę grzeje. I nie wiem czy to możliwe zeby z dworu takie powietrze zasysało czy jednak pokrętło do ustawienia temp. gdzieś się zawiesiło. Czy klima...
Może puszcza sprzęgło na alternatorze. Jeśli normtalnie ładuje po odpaleniu. Pierwszy raz czytam, że w alternatorze jest sprzegło. Wg mnie jest to typowy przykład reakcji regulatora napięcia na jego wysoką temperaturę. Pytanie o źródło tej wysokiej temperatury regulatora, w domyśle alternatora. Przyczyny wg mnie mogą być trzy: - przeciążony alternator,...
Witam pierwszy raz Widzę że problem z licznikami dręczy wielu, a odpowiedzi konkretnej chyba się nie dostanie.Czytałem o zimnych lutach,kontaktach na stykach,grzaniu całej płytki,ale tak naprawdę nic konkretnego się nie dowiedziałem.Piszą o stabilizatorze napięcia żeby poprawić luty i że jest na nim tylko nazwa producenta, ale na moim liczniku jest...
Jest to pierwszej generacji 1,9 Nie wiem czy to ważne ale jest wyposażona w Tempomat grzane fotele klima szyber dach 4 el szyby Miała też webasto ale jakiś mechanik podprowadził główne urządzenie z pod maski została instalacja A nie wiem czy jest szansa by coś dołożyć do niej mało skomplikowanego ?
Tak jak napisałem Wypnij wtyczkę i sprawdź czy na pinie 2 Lub w przypadku gdy wtyk jest wpięty ładuj drut. Tu też musisz uważać na zwarcie z pinem 3 jak tam coś już umieścisz. Ewentualnie na końce sond pomiarowych nawiń drut i wyprowadź go kilka centymetrów. Ja ładuję we wszystkie piny naraz żeby skontrolować czy nie ma spadków napięcia po uruchomieniu...
byłem u elektryka i podłączył mi sondę lambda, bo okazało się ze nie było masy i się w ogóle nie grzała, ale niestety pochodził dzień dobrze i znowu to samo, a czujnik wymieniałem przed ta naprawa. Gdy podpinałem pod komputer samochód to wyskoczył błąd 609 stopień końcowy zapłonu 1 tak jak pisałem i jeszcze było dodane cewka zapłonowa, cewkę wymieniłem...
Tak wysprzęglik jest na zewnątrz, numer skrzyni to nie wiem jaki jest, silnik BSE .Wczoraj patrzylem ze olej jest w skrzyni bo byl z dwa lata temu wymieniany ,w zbiorniczku jest poniższej max ,moglo troche ubyc bo mechanik wymienial mi tloczek bo felga sie grzała .Skoda ma przejechane 170000 moze konczy sie sprzęgło, bo na 1 i 2 bieg trzęsie budą tak...
po stacyjce jest nie tyle praktyczne co bezpieczne, bez stacyjki tak na prawdę nie powinno być zasilane nic co nie potrzebuje podtrzymania pamięci (zegarek, radio) tak aby nic się nie zapaliło w samochodzie w Amerykańskich samochodach (Fordach ale może i innych też) są np wielkie styczniki takie jak od bendixa rozrusznika które po stacyjce załączają...
Octavia 99r, silnik AHF, 110 km, na zimny pali, na ciepłym kręci. Dziś odłączyłem kostkę od czujnika temperatury płynu chłodzącego i na ciepłym pali idealnie. Jak kręcę nie czekając na zgaśnięcie kontrolek pali od ręki, jak poczekam aż zgasną kontroli włącznie z ostatnią jaka gaśnie tj. od świec pali idealnie ale minimalnie gorzej jak nie czekając na...
Później jeszcze fotele grzane itp typ klimy, najlepiej znaleźć od razu odpowiednia wiązkę przepłacić nawet, bo z taka wiązka to się fajnie robi jak w lego. a 2006 to zależy jaki miesiąc. Ja to poznaje po przewodach do tylnych drzwi. Jak nie ma cana a jest fioletowy z zółtym to nowy typ. Dodano po 51 no chyba że masz korby ;)
Znalazłem info w sieci, może pomoże na takie przypadki: VAG Serwis: https://www.facebook.com/VAGserwis/posts... W ciągu ostatnich kliku tygodni mieliśmy kilkanaście przypadków problemów z ogrzewaniem w takich autach jak...
Jeżdżenie po leśnych drogach może okazać się kosztowne (mandaty). W lekkim terenie poradzi sobie każdy wyżej zawieszony kompakt, choćby Octavia I 4x4, byle miał sprawne zawieszenie i dobre opony, no i oczywiście kierowca też musi mieć trochę oleju w głowie. Jak auto nie będzie miało "zgniłego" podwozia i nie będziesz po gruntowej drodze grzał jak wariat...
Siedzę w klimach już parę lat a ty chcesz mnie na plewy nabrać. Jeszcze raz - na VCDS wszystkie parametry w porządku. Gdy wymuszę pracę sprężarki (przez podanie plus 12 V na sprzęgło) HP narasta, LP maleje, skraplacz grzeje, z wylotów leci zimne powietrze. Przy takim wymuszeniu nie załączają się wentylatory. Ciśnienie na VCDS odpowiada wartościom ciśnieniu...
witam Octavia 1,8 ANG 98rok. Szukam, w komorze silnika, napięcia +12V (2-3A) dostępnego po włączeniu napędu a więc nie interesuje mnie +12 "po zapłonie" ale wyłącznie napięcie dostępne gdy silnik pracuje . Chce podłączyć obciążenie rezystancyjne o poborze 2-3A no i po zapłonie to troche szkoda tych amper gdyby tylko ktoś słuchał radia... Dokładnie jest...
Mam taki problem - nie grzeją świece żarowe, gdy odłączyłem przewody od czujnika temperatury do świec dochodzi prąd na chwilę może przez pół sekundy i przekażnik rozłącza, gdy są podłączone w ogóle prąd nie dochodzi, na vag w bloku 12 pokazuje temp. 2 ,5 C przy odłączonych przewodach przy podłączonych 37 a tem zewnętrzna wynosiła 12 C gdy schłodziłem...
Kolego to że się nie grzeją nie znaczy że jest dobrze, zmierz sobie napięcie zasilania przy wzmacniaczu gdy masz pełne wysterowanie...Po drugie bezpiecznik ma chronić przewód w razie zwarcia bo jak zauważyłeś wzmacniacz ma już swoje zabezpieczenie. Prosty przykład np przewód wypada ci ze złącza przy wzmacniaczu, uwzględniając że masz tam 5 metrów przewodu...
Na zimnym silniku po przekręceniu kluczyka świece grzeją normalnie zgasną po 6sek. i odpala od kopa ale jeśli auto pochodzi chwilę, czyli złapie temp 15stopni C aż do 60stopni C występuje problem z ponownym uruchomieniem. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych pojawia się i od razu gaśnie. Auto odpali jeśli będę długo kręcił ale...
Witam od ponad roku mam problem ze Skodą Octavia 2.0 AQY 2002. Często , nie zawsze, jest tak że miga oświetlenie wnętrza, lampka sufitowa, kontrolki na desce, wyświetlacz maxi dot, wyświetlacz klimatronika, podświetlenie zegarów, widać też na światłach mijania że migają. Każde załączenie dodatkowego obciążenia powoduje duże "mignięcie" wszystkich możliwych...
Znalazłem w dobrej cenie przewód głośnikowy 2x4.0mm2. Jak uważacie, nada się czy są jakieś przeciwwskazania? Witaj, jak sama nazwa wskazuje to jest przewód głośnikowy nie przewidziany do zasilania np. nagrzewnic. Użyj właściwego przewodu np. LGY H07V-K 4mm2 https://allegro.pl/oferta/przewod-linka-...
Witam, popsuły mi się liczniki w Skoda Octavia 2.0 benzyna, 2004r (po liftingu): 1. wskazówka prędkościomierza nie podnosi się 2. nie liczy kilometrów przebiegu 3. wskazówka od paliwa czasami opada 4. zdarzają się zapalać różne kontrolki (np. airbag, silnika, ESP) Najpierw podejrzewałem typową usterkę dla tego Skody (zimne luty obok stabilizatora),...
grzanie skoda octavia skoda octavia grzanie świec wkrętarka grzanie
deska rozdzielcza punto kontrolki schemat helios tc500 programatorem rt809f
laptop gamingowy berges falownik
Miernik Duwi DT321b - brak zakresu 10A? Kolory przewodów CAN w Audi A3 8P 2008