Jak jest ciepły pali dobrze, najgorzej jest rano lub po długim postoju. A który to jest przekaźnik od grzania świec?
Dobrze radzą na forach,wymień lub napraw ten przkaźnik.
A skąd wiesz że przy -20 stopniach też nie grzeją?
Płyn się zagotował i zapowietrzył tą nitkę układu. Podobny efekt jak przy pękniętym przewodzie. Co do naprawy hamulca tylnego w Vag-u opłaca się tylko kompleksowe podejście. Czyli tarcza nowa (chociaż przetoczona). Nowe klocki. Zacisk nowy/regenerowany ze sprężynami na dźwignie ręcznego (pasują od superb-a) . Jarzmo odrdzewione pomalowane. Nowe linki...
Kontrolka w TDI tak jak wyżej pisze Kolega ma tylko "mignąć" przy zapłonie gdy temperatura chłodziwa jest większa od kilku stopni celsjusza, owo mignięcie oznacza "ruszenie" ECU, więc grzać Ci już nie powinno. Odpalanie to całkiem inna bajka.
Nie ma opcji urwania odpowietrznika, co najwyżej wykręcisz go z gwintem i to może być problem dla Ciebie. Grzać można, ale licz się z koniecznością wymiany elementów gumowych. Zależy czym i jak długo grzejesz.
Maty grzewcze (ciągłość obwodu, rezystancja) jak i napięcie we wtyczce do sprawdzenia multimetrem. Co do kontrolki otwarcia drzwi - mikrostyki w zamku lub zimne luty na płytce elektrycznej zamka.
mam pierwszy Panel od góry dodatkowo regulacja od grzania stołków
Przekaźniki w platikowej puszcze na podszybiu, sterownie z ECU. Może jest zbyt ciepło, aby miały grzać. Szykaj i czytaj.
Jeśli masz czym go podłączyć pod komputer to zmień w adaptacji - kanał 12 - z 32768 na 32700. Wydłużenie czasu grzania świec żarowych.
Nie jestem pewien ale tu chyba są dwa oddzielne czujniki temp. zewnętrznej - jeden dla ECU a drugi dla zegarów. No ale jezeli temperatua plynu jak i temp zewnetrzna wskazuje prawilowo to dlaczego nie zalacza grzania swiec ?
Tak ma być. Przy głowicy 108 st w chłodnicy 90 o aby nie stresować kierowcy koncern Vag przekłamuje wskazania licznika. Jak nie chcesz aby się grzał uruchom klimatyzację.
Obecnie norma to 50-70 mA. Ważny też jest sposób pomiaru. Często zdjęcie klemy powoduje, że pobór prądu wraca do normy. Należy włączyć i wyłączyć zapłon i dopiero mierzyć pobór, bez rozłączania obwodu. Włączanie zapłonu z szeregowo wpiętym amperomierzu nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza w dieslu, jak włączy grzanie świec żarowych.
Nie zwarcie, tylko skorodował styk, wzrosła rezystancja połączenia i się grzało.
Może coś w tym być, bo: - szarpnie przy odpalaniu na zimno, - przy odpalaniu na ciepło szarpnie sporadycznie, - przy gaszeniu nie szarpie, W sumie można podciągnąć takie objawy pod nie grzejącą jedną świecę. Tym bardziej, że po wymianie wszystkich świec wkrótce błąd ponownie pojawił się na tej samej świecy. Tylko nie wiem dlaczego szarpnie słabiej albo...
Skoda Octavia 1,9 TDI Po zapaleniu auta, świece podgrzewania temperatury powietrza w silniku dalej grzeją pulsacyjnie i nie wyłączają się. Silnik jest ciepły, a świece żarowe dalej grzeją pulsacyjnie. Jaka może być przyczyna?
Mylisz z TD lub z D w TDi swiece grzeją poniżej 6 stopni .Im zimniej tym dłużej
Ja to grzeje palnikiem, plastik się wytapia i wychodzi
Gdzie szukać problemu ? Na pewno nie w grzaniu świec. Ten silnik i bez nich powinien palić bez zająknięcia przy niewielkich mrozach. To że grzanie pomaga to tylko "puder na syfa".
Grzanie świec żarowych sterowane jest z czujnika temperatury. Sprawdź go...
Wygląda to na zwarcie przewodu sygnałowego do masy. W błędach jest przekaźnik grzania świec,coś z nim było robione?
Nie będzie to zadowalająca pewnie odpowiedź, ale chińskie LEDy tak mają. I w sumie nie wiele da się z tym zrobić. Wykonane są, jak są. Słabo zabezpieczone przed wilgocią, słabo chłodzone itp. Rezystory mają się grzać, taki urok tego oszukaństwa by kontrolka nie świeciła. Te 5 czy 10W trzeba gdzieś wytracić, zamieniając to w ciepło ;)
Czujnik wymieniony. Wszystko hula jak trzeba - świece grzeją (odpala bez problemów), podgrzewanie cieczy chłodzącej działa. Dzięki za pomoc.
Witam, Czyli jest możliwość na tzw. chwile ustawić na nadmuch zimny aby nie grzało ciepłem tylko zimnem i próbować to naprawić ? Z poważaniem Druch_7
Ale czego dokładnie nie widzi?? Obwodu grzania grzałki, czy sygnału?? Jaki silnik, moc, itd....
Witam . Wszystko w porządku to pojęcie ogólne, ogólne wizualne sprawdzenie bezpieczników.Należy sprawdzić czy jest napięcie na bezpiecznikach odpowiadających za te odbiorniki .Jeżeli nie ma, to może być uszkodzona stacyjka, lub przekaźnik ,który podaje napięcie na te bezpieczniki (wycieraczek ,dmuchawy ,szyby ).Brak świateł mijania i drogowych ,może...
Pociągnij go z Placzka i zobacz, czy zapali. Jak nie, to mogła ropa zamarznąć. Sprawdź też, czy się gdzieś nie zapowietrza. U mnie, gdy było -5, zaczęła się sączyć ropa przy filtrze paliwa, który chyba za słabo dokręciłem, mimo tego w lecie było ok. Teoretycznie może być problem z grzaniem świec, ale TDI to wtrysk bezpośredni, więc powinien odpalić...
U mnie silnik się grzał klima nie działała był padnięty bezpiecznik w komorze silnika . Jeśli na włączonym silniku załączysz klimę to oba wentylatory mają zadziałać natychmiast. Mnie przypaliło gniazdo bezpiecznika. Wcześniej przyczyną kłopotów był czujnik temperatury i wskaźnik świrował.Klima padła później wraz z szaleństwem wskaźnika temperatury....
Myślę że to wina sterownika silnika bo nie wyświetla mi kontrolki grzania świec ani po podłączeniu nie ma testu tej kontrolki. Trochę dziwne
Ogrzewanie elektryczne jest, ale jako nawiew do wnętrza, nie grzeje płynu, tylko powietrze, znajduje się zaraz przy nagrzewnicy pod deską.
jeśli po odłączeniu kostki od temp. wody silnik pali na zimnym normalnie to sprawdził bym w pierwszej kolejności świece. (Z tego co gdzieś wyczytał jeśli komputer stwierdzi problem z czujnikiem temp. wody ustawia dawkę paliwa i czas grzania świec jak przy bardzo wysokim mrozie)
ona szybko gaśnie jak inne kontrolki jak by w ogóle świece nie grzały i ciężko pali nie raz i jest temperatura -14 stopni C i też szybko gaśnie
Eee, zawiodłeś mnie. Nie nurkujesz - to nie mam porad. Ruch masz, tylko sobie czymś pomóż. Wystarczy, że ruszysz....Sprawdzałeś może wcześniej, czy grzała grzała i czy jest ok? I nie oczkowym do tego czegoś, nie dwunastokątnym...
Procze kolegów ASO Skoda o pomoc.Skoda Octavia Ambiente 2001 silnik AEE.Brak reg. elektrycznych lusterek.Wymieniłem sterownik drzwi kierowcy,wymieniłem wiązkę,zasilanie OK,podstawiałem wszystko do innego auta; działa!!!?????.cud albo licensja. Grzanie lusterk działa,podnosniki szyb działają.VAS poprowadził mnie w "krzaki".Może ktos miał podobny przypadek(chyba...
Witam,mam taki problem Skoda Octavia ktora posiadam nie grzeje,problem wyglada tak,ze po wlaczeniu silnika i podczas jaego nagrzewania przez moment leci cieple powietrze,gdy silnik sie juz nagrzeje to bywa roznie raz grzeje raz leci zimne powietrze,ale przy przyspieszaniu i wiekszych predkosciach np pow 160 zaczyna grzac.temperatura silnika jest w normie,wymienilem...
Raczej czujnik. Tam w oktach był jeszcze problem z licznikiem zimne luty czy coś. Na forum skody więcej się dowiesz. Czujnik jest jeden daje sygnał do ecu o temperaturze i grzanie świec, a drugie piny dają sygnał na zegary. Jak znajdę urzywkę mogę ci pomierzyć napięcia. Na zimnym i gorącym. Pewnie część od wskaźnika szwankuje. Po wymianie termostatu...
tak próbowałem. Przekręcam kluczyk silnik niby odpala ale od razu gaśnie dodatkowo chwilę po pali się kontrolka poziomu oleju i grzania świec. nie wiem czy to coś wspólnego ale miałem też z miesiąc temu wymianę paska rozrządu
Ten silnik jest wrażliwy na wolne wtryskiwacze i długie przewody od wtrysku do dysz w kolektorze. Jak na benzynie jest ok a na gazie poprawia się pod obciążeniem (tzn jak włączysz klimę, ogrzewanie przedniej szyby, wszystkie możliwe światła oraz grzanie foteli). Druga sprawa to nieszczelności wydechu (plecionka-złącze elastyczne po pęknięte kolektory...
dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
A to jest ten gateway czy coś innego bo gatewaya nad prawą nogą sprawdzałem czy nie ma zimnych lutów i czy się nie grzeje i styki i jest OK. Poprzekładałem przekaźniki z jednego miejsca na drugie aby sprawdzić czy któryś jest uwalony ale nic się nie zmieniło.
Witam. Kupiłem samochód, który nie grzeje wewnątrz (nie podnosi się nawet zegar temperatury). Myślałem,że to termostat, więc go wymieniłem a temperatura nie reaguje.Proszę o pomoc.
Sprawdź VAGiem kąt wtrysku,wskazania czujnika temperatury.Sprawdź czy świece dostają napięcie do grzania, wykręć świece żarowe i każdą sprawdź podłączając pod akumulator czy grzeje.Bardzo ważne jest jak szybko kręci rozrusznik.
Wymiana. Sprawdź czy w ogóle idzie zakręcić ręką śmigłem każdy z wentylatorów. Sprawdzić na krótko czy wentylatory działają - podać na nie zasilanie z akumulatora. Na chłodnicy masz 3 pinowy przełącznik termiczny - sprawdzić czy jest tam zasilanie (plus na czerwonym grubym przewodzie) i czy startują wentylatory gdy to zasilanie zepniesz z pozostałymi...
Włączniki za 25 to same problemy. Rzadko kiedy działają prawidłowo. Za 50 zł można kupić dobry włącznik nadający się do grupy VW, tym bardziej jeśli to benzyna. Przy dieslu jak grzeją świece, to światła załączają się trochę później. Mogę dać namiar na te włączniki w Poznaniu, nie wiem tylko, czy prowadzą sprzedaż wysyłkową.
do kostki podłączyłem na kabelku jeszcze inną żarówkę która świeciłą. Kontrolka od otwartej klapy bagażnika świeci. Po podłączeniu z powrotem kostki do oprawki i włożeniu tej samej żarówki - nie świeciła. Po kilku minutach samoczynnie oświeciła się. Jednak bardzo się grzeje jest gorąca. Zamknąłem bagażnik i otwarłem świeciła żarówka i tak ze 3 razy....
Ok ale pisaliście wcześniej czy mam markowe tarcze/klocki a czy jest jakaś różnica między nie wiem Delphi?albo GT-Parts czy Daco a TRW/ATE? Może bardziej się grzeją? piszczą? szybciej ścierają no ale układ jest jaki jest i hamowanie będzie takie samo czy nie? Co założe tarczę zamiast ATE to Delphi i nie zahamuje mi?
trochę dziwne z tą temepraturą że nie osiąga 90 stopni i jak juz z nawiewu grzeje gorąc to temperatura na wskaźniku dopiero pomału rośnie . na starym tak nie było ale palił jeszcze gorzej. a dziś po odłączeniu tego czujnika od strzała
No więc wymieniłem napinacz bo zaczął mocni halasowac wraz z paskiem rozrządu po czym auto nie rozlacza turbiny co jest dla mnie nie zrozumiałe oprócz tego olej jest rozlany w turbinie co trzeba wyczyścić dodatkowo auto grzeje do 90 stopni a później temperatura spada do 80 i nie się utrzymuje wiec to może być powiązane z wyłączeniem się silnika.
a jakie oznaczenie silnika bo w O I były jakieś małe różnice na schemacie i na jakiej pozycji pali ci te bezp ? - czujnik poziomu oleju - sterownik wentylatorów - czujnik wysokiego ciśnienia w klimie - tempomat - włącznik dmuchawy - grzanie foteli - lusterka - taksometr :) - ster nawigacji - złącze diagnostyczne - radio w zależności od rodzaju auta...
A czujnik temperatury sterujący grzaniem świec ja od tego bym zaczynał. Ostrzeżenie za pisanie bzdur! 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje...
SZUKAŁEM W SKRZYNCE TEJ PO LEWEJ STRONIE KIEROWNICY. WSZYSTKIE NAPIĘCIA WYSTĘPOWAŁY PRZY PRZEKRĘCONYM KLUCZYKU. ZNALAZŁEM TYLKO +12 NA DOLNEJ SZYNIE, TYLE TYLKO ŻE GINIE PO ROZGRZANIU SILNIKA, CHYBA JAKIEŚ GRZANIE ŚWIEC CZY COŚ TAKIEGO. JEŻELI MYLĘ SIĘ TO PROSZĘ POWIEDZ NA JAKICH PRZEWODACH ODNAJDĘ TO NAPIĘCIE. pkhenr MYŚLISZ, ŻE ZWRACANY JEST MINUS...
Witajcie. Mam mały problem z odpalaniem samochodu na zimnym silniku. Musze długo krecić silnikiem, aż zacznie szrpac i zapali z 2-3 razem. W wężyku paliwowym przed pompą jest bąbel powietrza. Dziś wymienie filtr paliwa, ale czytałem jeszcze, że można odłączyć czujnik temperatury tylko nie wiem gdzie on jest??? Jeśli może mi to ktoś napisać gdzie go...
Witam. Problem jest taki że grzeje się filtr paliwa. Bylem nabijać klimatyzację i mechanik powiedział że tak nie powinno być. Co może być przyczyną? Mówił jeszcze że miał taki przypadek że po nagrzaniu zgasł i dopiero odpalił jak ostygł. U mnie na razie takiej sytuacji nie ma.
Tak jak napisałem Wypnij wtyczkę i sprawdź czy na pinie 2 Lub w przypadku gdy wtyk jest wpięty ładuj drut. Tu też musisz uważać na zwarcie z pinem 3 jak tam coś już umieścisz. Ewentualnie na końce sond pomiarowych nawiń drut i wyprowadź go kilka centymetrów. Ja ładuję we wszystkie piny naraz żeby skontrolować czy nie ma spadków napięcia po uruchomieniu...
Witam pierwszy raz Widzę że problem z licznikami dręczy wielu, a odpowiedzi konkretnej chyba się nie dostanie.Czytałem o zimnych lutach,kontaktach na stykach,grzaniu całej płytki,ale tak naprawdę nic konkretnego się nie dowiedziałem.Piszą o stabilizatorze napięcia żeby poprawić luty i że jest na nim tylko nazwa producenta, ale na moim liczniku jest...
Tak wysprzęglik jest na zewnątrz, numer skrzyni to nie wiem jaki jest, silnik BSE .Wczoraj patrzylem ze olej jest w skrzyni bo byl z dwa lata temu wymieniany ,w zbiorniczku jest poniższej max ,moglo troche ubyc bo mechanik wymienial mi tloczek bo felga sie grzała .Skoda ma przejechane 170000 moze konczy sie sprzęgło, bo na 1 i 2 bieg trzęsie budą tak...
Po pierwsze. Termostaty sprawdza się „gotując” je w garnku z wodą, termostat zawieszony tak aby nie dotykał ścianek garnka, do wody wkłada się termometr i garnek grzeje się na kuchence. Zalewanie wrzątkiem to nie jest obiektywny sposób pomiaru, ponieważ zimny termostat odbiera kilka stopni wodzie. Masz rację aby to sprawdzić praktycznie ,to należy...
byłem u elektryka i podłączył mi sondę lambda, bo okazało się ze nie było masy i się w ogóle nie grzała, ale niestety pochodził dzień dobrze i znowu to samo, a czujnik wymieniałem przed ta naprawa. Gdy podpinałem pod komputer samochód to wyskoczył błąd 609 stopień końcowy zapłonu 1 tak jak pisałem i jeszcze było dodane cewka zapłonowa, cewkę wymieniłem...
Później jeszcze fotele grzane itp typ klimy, najlepiej znaleźć od razu odpowiednia wiązkę przepłacić nawet, bo z taka wiązka to się fajnie robi jak w lego. a 2006 to zależy jaki miesiąc. Ja to poznaje po przewodach do tylnych drzwi. Jak nie ma cana a jest fioletowy z zółtym to nowy typ. Dodano po 51 no chyba że masz korby ;)
Witam, popsuły mi się liczniki w Skoda Octavia 2.0 benzyna, 2004r (po liftingu): 1. wskazówka prędkościomierza nie podnosi się 2. nie liczy kilometrów przebiegu 3. wskazówka od paliwa czasami opada 4. zdarzają się zapalać różne kontrolki (np. airbag, silnika, ESP) Najpierw podejrzewałem typową usterkę dla tego Skody (zimne luty obok stabilizatora),...
Mam taki problem - nie grzeją świece żarowe, gdy odłączyłem przewody od czujnika temperatury do świec dochodzi prąd na chwilę może przez pół sekundy i przekażnik rozłącza, gdy są podłączone w ogóle prąd nie dochodzi, na vag w bloku 12 pokazuje temp. 2 ,5 C przy odłączonych przewodach przy podłączonych 37 a tem zewnętrzna wynosiła 12 C gdy schłodziłem...
Kolego to że się nie grzeją nie znaczy że jest dobrze, zmierz sobie napięcie zasilania przy wzmacniaczu gdy masz pełne wysterowanie...Po drugie bezpiecznik ma chronić przewód w razie zwarcia bo jak zauważyłeś wzmacniacz ma już swoje zabezpieczenie. Prosty przykład np przewód wypada ci ze złącza przy wzmacniaczu, uwzględniając że masz tam 5 metrów przewodu...
Witam serdecznie. Nie jestem specjalistą, postaram się opisać problem najdokładniej jak potrafie. - Auto odpala dosłownie na sekundę po czym gasnie. - Przy próbie ponownego odpalenia silnik kręci ale nie odpala (nie wydaje nawet dźwięku "chechlania") - Przy odpalaniu na pych auto z pierwszego biegu łapie momentalnie i dalej jedzie bez problemu, nie...
Na zimnym silniku po przekręceniu kluczyka świece grzeją normalnie zgasną po 6sek. i odpala od kopa ale jeśli auto pochodzi chwilę, czyli złapie temp 15stopni C aż do 60stopni C występuje problem z ponownym uruchomieniem. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych pojawia się i od razu gaśnie. Auto odpali jeśli będę długo kręcił ale...
Witam od ponad roku mam problem ze Skodą Octavia 2.0 AQY 2002. Często , nie zawsze, jest tak że miga oświetlenie wnętrza, lampka sufitowa, kontrolki na desce, wyświetlacz maxi dot, wyświetlacz klimatronika, podświetlenie zegarów, widać też na światłach mijania że migają. Każde załączenie dodatkowego obciążenia powoduje duże "mignięcie" wszystkich możliwych...
Wiesz co Szanowny Kolego, mam też climatronica akurat też w OI tylko rok młodsza, ale nieistotne. U mnie jest tak, że jak włączę tryb "auto" to obroty dmuchawy regulują się automatycznie i są tym większe im większa jest różnica temperatury. Nastawiam np na +20 stopni i dmuchawa śmiga zazwyczaj na 5 czasem 6 biegu jednak z biegiem czasu jak się temperatura...
Witaj, dzięki za odpowiedź. Powód jest prozaiczny - 019PB zachowuje się dziwnie - na oryginalnym flashu jest wszystko okej. Wystarczy natomiast zmienić choć jedną wartość - i ECU nie działa tak jak powinno Sumy kontrolne policzone i poprawnie. Po modyfikacji softu i włożeniu komputera do samochodu, po przekręceniu kluczyka ECU nie odpowiada - nie uruchamia...
Witam, Jak w temacie. Posiadam Octavię 2.0 8V 115KM 2000r. automat z klimatyzacją manualną. Klima od jakiegoś czasu nie działała wcale mimo, że przycisk w aucie się świeci. Wymieniłem cały przewód razem z sensorem ciśnienia. Nadal nie działa. I tu coś dziwnego się stało --> podłączenie się pod komputer w samochodzie. Komputer serwisowy - da się wejść...
Poszukuję informacji nt wymiany pompy wody w Octavi Combi 1.6 z silnikiem AVU. Przede wszystkim: - opisu sposobu wymontowania tej pompy (co trzeba odkręcić, co podeprzeć i gdzie, itd.) - opisu ustawienia rozrządu - pompa niestety jest zamontowana na wspólnym pasku z rozrządem - przydał by się też Part.Nr pompy pracującej w tym silniku, bo chciałbym...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
Witam, W mojej Octavi 1.0 TDi 74 KW 2006. coraz częściej przygasały światła mijania. Do momentu, aż zgasły całkowicie podczas wigilijnych odwiedzin u rodziny z dala od domu. Żeby jakoś móc powoli wrócić wypiąłem włącznik świateł po lewej stronie kierownicy i zwarłem piny 30 i 56 odpowiedzialne za +12 V i światła drogowe. Światła zadziałały. W ten sposób...
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Czy w Octavi przy braku podpięcia termistora który jest w fotelu mata powinna grzać? W Golfie 4 jeżeli sterownik nie widzi termistora to nie daje napięcia na mate. Tutaj po odpięciu termistora przekaźnik cały czas podaje napięcie. Maty założone są z Golfa 4 zaś przekaźnik jest z Golfa 3 (przekaźnik nr 59, 161919533). Instalacja w Golfie 3 i Octavi jest...
Witam Problem powszechny i znany - niedziałanie elementów komfortu. U mnie najpierw zaczęły szaleć lusterka, potem zniknęło sterowania zamka kierowcy, potem umarło lewe lusterko - sterowanie i grzanie. Sprawdziłem układ: piny całe nie zgnite (!), kable całe. Pytanie: czy moduł znajdujący się w drzwiach (a dokładnie płytka elektroniczna z pinami) może...
TEMPERATURA w kompie pokładowym właśnie mi nie działa tzn. nie mam jej w ogóle i chciałbym, ją jakoś aktywować żeby komp ja wyświetlał - tak jak było na tych filmikach - a te filmiki, do których linki przesłałem to były wszystkie obce znalezione w necie i miały cyferblaty identyczne jak ma mój licznik. A gdzie znajdują się te czujniki temperatury dla...
Witajcie! Jakiś czas temu miałem problem zwarcia w zapalniczce i mrugania podświetlania deski. Dzisiaj mam dalszą kontynuacje powikłań tej usterki. Od początku jednak przypomnę co naknociłem w zapalniczce. Po wymianie żarówki w podświetlaniu popielniczki doszło do zwarcia. Nie wysadziło bezpiecznika tylko zaczęło się wszystko grzać, topić i smażyć....
Witam. W mojej Skodzie 2 1.6 mpi (mint) zainstalowane jest takie radyjko... Ponieważ naszło mnie na doposażanie auta chciałem również rzucić okiem na możliwości radia. Ma przynajmniej wg tego co widać w menu mnóstwo bajerów, jednak kiedy je wyjąłem, zobaczyłem coś co woła o pomstę do nieba... Uprzejmie proszę o pomoc w doprowadzeniu tych kostek do ładu....
https://obrazki.elektroda.pl/2474349300_... W samochodzie Skoda Octavia 1 uszkodzeniu uległ przełącznik prędkości silnika dmuchawy nawiewów. Wypadła blaszka/styk z plastykowego uchwytu na obrotowym ramieniu, łącząca ślizgacz z stykami. Szczęśliwie, udało się ją znależć na podłodze. Przełącznik znajduje się w panelu sterującym nawiewami,...
Twoje teorie są podobne do bycia posiadaczem Skody Octavii i pisania recenzji na temat ostatnio wydanej nowej edycji Porsche 911 Targa...którą widziałeś jedynie na okładce gazety. Grzeje codziennie. Skąd Ty to możesz wiedzieć co w tym piecyku jest zamontowane? Poza tym obrazkiem z pierwszego postu nic więcej na ten temat niewiesz,a wypisujesz tutaj...
Witam Kupiłem auto skode octavie z 2003 roku, nie działa w nich podgrzewanie foteli, nie jestem w stanie ustalic w jakich okolicznosciach przestaly grzać, czy razem czy osobno, moje działania w kwestii naprawy są następujące, sprawdziłem bezpieczniki są 2 i dobre, skupiłem się na fotelu pasażera, sprawdziłem wyłacznik i dochodzi napięcie i się reguluję,kolejnym...
Witam problem już rozwiązałem i siedzonka działają, aż w ... pażą ;D W fotelu kierowcy miałem przepalone uzwojenie na oparciu naszczescie w dolnej jego części i obeszło się bez rozbierania całego fotela wystarczyła lutownica i troszeczkę cyny ;) W kolejnym fotelu wystarczyło to samo tylko na siedzisku a pytanie o moj " termostat" było z własnej ciekawości...
http://obrazki.elektroda.pl/7924554000_1... Automatyczny wyłącznik ogrzewania tylnej szyby w samochodzie (kolejny). Po około 10 latach bezproblemowego używania układu czasowego sterowanego wyłącznikiem bistabilnym (opisany tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic86... ) postanowiłem zmienić układ czasowy na sterowany przyciskiem...
http://obrazki.elektroda.pl/9577248200_1... Po ponad 13 latach bezproblemowego użytkowania automatycznego wyłącznika rozrusznika wykorzystującego kontaktron i przekaźnik, okazało się, że jest to bardzo przydatna rzecz, szczególnie przy współpracy z przyciskiem "start-stop". Postanowiłem zmienić to rozwiązanie na nieco bardziej eleganckie...
Od jakiegoś czasu jak sie chciało zapalić trzeba było poprzełączać kluczykiem tak aby sie włączyła kontrolka od grzania świec ale zapalał. Jak go dałem do serwisu ASO SKODA to już nawet sie nie odezwie. A jeśli chodzi o diagnoze to z vagiem i interfejsem jest wszystko oki bo sprawdzałem na octavi kolegi. Vag 208.1 PL Z silnikiem nie dam rady sie połączyć...
Problem znany błąd 4F7 przy diagnostyce na climatronicu, silnik stanął w pozycji - grzanie do środka kabiny . Przy bardzo uciążliwym demontażu tego silnika od strony nóg pasażera, udało się go wytargać. Co ciekawe, wisząc na kablach silniczek zaczął banglać, wygląda jakby zacięło się coś po połączeniu z dzwignią klapy na nagrzewnicy. Rozebrałem , przeczyściłem,...
skoda octavia grzanie świec grzanie octavia zegary skoda octavia
kabel ethernet przerywa corsa przyspieszaniu zimnego nawiewu
Tuleja zamykająca VW T5 - objawy zużycia i wymiana Liczba magnesów na wirniku prądnicy z 12 cewkami