Kontrolka w TDI tak jak wyżej pisze Kolega ma tylko "mignąć" przy zapłonie gdy temperatura chłodziwa jest większa od kilku stopni celsjusza, owo mignięcie oznacza "ruszenie" ECU, więc grzać Ci już nie powinno. Odpalanie to całkiem inna bajka.
Jak jest ciepły pali dobrze, najgorzej jest rano lub po długim postoju. A który to jest przekaźnik od grzania świec?
Dokładnie, przekaźnik. Brak lampki grzania świec bo styki przekaźnika szlag trafił. Nie ma to nic wspólnego ze świecami, ta sama lampka sygnalizuje także inne usterki.
A skąd wiesz że przy -20 stopniach też nie grzeją?
Skoda Octavia 1,9 TDI Po zapaleniu auta, świece podgrzewania temperatury powietrza w silniku dalej grzeją pulsacyjnie i nie wyłączają się. Silnik jest ciepły, a świece żarowe dalej grzeją pulsacyjnie. Jaka może być przyczyna?
Gdzie szukać problemu ? Na pewno nie w grzaniu świec. Ten silnik i bez nich powinien palić bez zająknięcia przy niewielkich mrozach. To że grzanie pomaga to tylko "puder na syfa".
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
Jeśli masz czym go podłączyć pod komputer to zmień w adaptacji - kanał 12 - z 32768 na 32700. Wydłużenie czasu grzania świec żarowych.
Przekaźniki w platikowej puszcze na podszybiu, sterownie z ECU. Może jest zbyt ciepło, aby miały grzać. Szykaj i czytaj.
Obecnie norma to 50-70 mA. Ważny też jest sposób pomiaru. Często zdjęcie klemy powoduje, że pobór prądu wraca do normy. Należy włączyć i wyłączyć zapłon i dopiero mierzyć pobór, bez rozłączania obwodu. Włączanie zapłonu z szeregowo wpiętym amperomierzu nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza w dieslu, jak włączy grzanie świec żarowych.
Grzanie świec żarowych sterowane jest z czujnika temperatury. Sprawdź go...
Wygląda to na zwarcie przewodu sygnałowego do masy. W błędach jest przekaźnik grzania świec,coś z nim było robione?
Może coś w tym być, bo: - szarpnie przy odpalaniu na zimno, - przy odpalaniu na ciepło szarpnie sporadycznie, - przy gaszeniu nie szarpie, W sumie można podciągnąć takie objawy pod nie grzejącą jedną świecę. Tym bardziej, że po wymianie wszystkich świec wkrótce błąd ponownie pojawił się na tej samej świecy. Tylko nie wiem dlaczego szarpnie słabiej albo...
ona szybko gaśnie jak inne kontrolki jak by w ogóle świece nie grzały i ciężko pali nie raz i jest temperatura -14 stopni C i też szybko gaśnie
Czujnik wymieniony. Wszystko hula jak trzeba - świece grzeją (odpala bez problemów), podgrzewanie cieczy chłodzącej działa. Dzięki za pomoc.
Pociągnij go z Placzka i zobacz, czy zapali. Jak nie, to mogła ropa zamarznąć. Sprawdź też, czy się gdzieś nie zapowietrza. U mnie, gdy było -5, zaczęła się sączyć ropa przy filtrze paliwa, który chyba za słabo dokręciłem, mimo tego w lecie było ok. Teoretycznie może być problem z grzaniem świec, ale TDI to wtrysk bezpośredni, więc powinien odpalić...
Myślę że to wina sterownika silnika bo nie wyświetla mi kontrolki grzania świec ani po podłączeniu nie ma testu tej kontrolki. Trochę dziwne
dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
Sprawdź VAGiem kąt wtrysku,wskazania czujnika temperatury.Sprawdź czy świece dostają napięcie do grzania, wykręć świece żarowe i każdą sprawdź podłączając pod akumulator czy grzeje.Bardzo ważne jest jak szybko kręci rozrusznik.
jeśli po odłączeniu kostki od temp. wody silnik pali na zimnym normalnie to sprawdził bym w pierwszej kolejności świece. (Z tego co gdzieś wyczytał jeśli komputer stwierdzi problem z czujnikiem temp. wody ustawia dawkę paliwa i czas grzania świec jak przy bardzo wysokim mrozie)
Raczej czujnik. Tam w oktach był jeszcze problem z licznikiem zimne luty czy coś. Na forum skody więcej się dowiesz. Czujnik jest jeden daje sygnał do ecu o temperaturze i grzanie świec, a drugie piny dają sygnał na zegary. Jak znajdę urzywkę mogę ci pomierzyć napięcia. Na zimnym i gorącym. Pewnie część od wskaźnika szwankuje. Po wymianie termostatu...
tak próbowałem. Przekręcam kluczyk silnik niby odpala ale od razu gaśnie dodatkowo chwilę po pali się kontrolka poziomu oleju i grzania świec. nie wiem czy to coś wspólnego ale miałem też z miesiąc temu wymianę paska rozrządu
Włączniki za 25 to same problemy. Rzadko kiedy działają prawidłowo. Za 50 zł można kupić dobry włącznik nadający się do grupy VW, tym bardziej jeśli to benzyna. Przy dieslu jak grzeją świece, to światła załączają się trochę później. Mogę dać namiar na te włączniki w Poznaniu, nie wiem tylko, czy prowadzą sprzedaż wysyłkową.
A czujnik temperatury sterujący grzaniem świec ja od tego bym zaczynał. Ostrzeżenie za pisanie bzdur! 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje...
SZUKAŁEM W SKRZYNCE TEJ PO LEWEJ STRONIE KIEROWNICY. WSZYSTKIE NAPIĘCIA WYSTĘPOWAŁY PRZY PRZEKRĘCONYM KLUCZYKU. ZNALAZŁEM TYLKO +12 NA DOLNEJ SZYNIE, TYLE TYLKO ŻE GINIE PO ROZGRZANIU SILNIKA, CHYBA JAKIEŚ GRZANIE ŚWIEC CZY COŚ TAKIEGO. JEŻELI MYLĘ SIĘ TO PROSZĘ POWIEDZ NA JAKICH PRZEWODACH ODNAJDĘ TO NAPIĘCIE. pkhenr MYŚLISZ, ŻE ZWRACANY JEST MINUS...
Mam taki problem - nie grzeją świece żarowe, gdy odłączyłem przewody od czujnika temperatury do świec dochodzi prąd na chwilę może przez pół sekundy i przekażnik rozłącza, gdy są podłączone w ogóle prąd nie dochodzi, na vag w bloku 12 pokazuje temp. 2 ,5 C przy odłączonych przewodach przy podłączonych 37 a tem zewnętrzna wynosiła 12 C gdy schłodziłem...
Na zimnym silniku po przekręceniu kluczyka świece grzeją normalnie zgasną po 6sek. i odpala od kopa ale jeśli auto pochodzi chwilę, czyli złapie temp 15stopni C aż do 60stopni C występuje problem z ponownym uruchomieniem. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych pojawia się i od razu gaśnie. Auto odpali jeśli będę długo kręcił ale...
Witam serdecznie. Nie jestem specjalistą, postaram się opisać problem najdokładniej jak potrafie. - Auto odpala dosłownie na sekundę po czym gasnie. - Przy próbie ponownego odpalenia silnik kręci ale nie odpala (nie wydaje nawet dźwięku "chechlania") - Przy odpalaniu na pych auto z pierwszego biegu łapie momentalnie i dalej jedzie bez problemu, nie...
Witam, Jak w temacie. Posiadam Octavię 2.0 8V 115KM 2000r. automat z klimatyzacją manualną. Klima od jakiegoś czasu nie działała wcale mimo, że przycisk w aucie się świeci. Wymieniłem cały przewód razem z sensorem ciśnienia. Nadal nie działa. I tu coś dziwnego się stało --> podłączenie się pod komputer w samochodzie. Komputer serwisowy - da się wejść...
Witaj, dzięki za odpowiedź. Powód jest prozaiczny - 019PB zachowuje się dziwnie - na oryginalnym flashu jest wszystko okej. Wystarczy natomiast zmienić choć jedną wartość - i ECU nie działa tak jak powinno Sumy kontrolne policzone i poprawnie. Po modyfikacji softu i włożeniu komputera do samochodu, po przekręceniu kluczyka ECU nie odpowiada - nie uruchamia...
TEMPERATURA w kompie pokładowym właśnie mi nie działa tzn. nie mam jej w ogóle i chciałbym, ją jakoś aktywować żeby komp ja wyświetlał - tak jak było na tych filmikach - a te filmiki, do których linki przesłałem to były wszystkie obce znalezione w necie i miały cyferblaty identyczne jak ma mój licznik. A gdzie znajdują się te czujniki temperatury dla...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
Od jakiegoś czasu jak sie chciało zapalić trzeba było poprzełączać kluczykiem tak aby sie włączyła kontrolka od grzania świec ale zapalał. Jak go dałem do serwisu ASO SKODA to już nawet sie nie odezwie. A jeśli chodzi o diagnoze to z vagiem i interfejsem jest wszystko oki bo sprawdzałem na octavi kolegi. Vag 208.1 PL Z silnikiem nie dam rady sie połączyć...
grzanie skoda octavia wymiana świec skoda octavia grzanie octavia
compaq 6720s bateria 0x0000007b komputer rozrząd carisma
dzwony koscielne dzwony koscielne
Aktualizacja BIOS Lenovo T410 bez systemu operacyjnego Sygnał DVB-T2 zanika po 10 minutach działania TV