gdzie znajdują się grzałki przewodu 2,3,4 Każdy z przewodów ma na całej długości oplot który jest jego grzałką;zakończony wtyczką elektryczną.Raczej nienaprawialne wymienia się całość.Co do pomiaru na pewno sprawdzisz omomierzem ale w tej chwili nie pamiętam właściwej wartości. Dodano po 1 Mam dane pomiarowe owych grzałek: Grzałka 2 (przewód żółty,styk...
A może przetłumaczyć??? Coolant level to low- poziom płynu chłodzącego silnika za niski Adblue filter temp to low- temp iltra adblue za niska / do wymiany grzałka filtra Adblue hose heater 4- do wymiany grzałka 4 przewodu
Tam sprawdzanie buzerem miernika nic nie da. Ok weź dobry miernik i wykonaj pomiary rezystancji ponownie: Grzałka 2 ( przewód żółty, styk czarny) 8-15 ohm Grzałka 3 (przewód czerwony, styk szary) 8-13 ohm Grzałka 4 (przewód biały, styk niebieski) 11-15 ohm Pomiary już robiłeś ale pryśnij wtyczki kontaktem i sprawdź wszystko jeszcze raz.
Wewnątrz jest kilka grzałek, z czego trzy jak dobrze pamiętam podgrzewają filtr. Sam moduł AdBlue trzeba umiejętnie rozkręcić, a akurat te grzałki nie są chyba w handlu dostępne. Brałeś pod uwagę zakup nowego modułu lub regenerację oryginalnego?
Ciepła woda z mydłem. Dodano po 12 Niebezpieczne jest ale chyba pic tego nie będziecie :D ,dasz radę widzę ,że bystry jesteś .Po zakupie węża i podczas montażu nie zaginajcie go pod jakimś ostrym kontem ze względu na oplot (grzałka) .Po wyłączeniu zapłonu przed przystąpieniem do prac przez chyba 10 sekund słychac buczenie pompy ad blue, jest to czas...
witam serdecznie wyskoczył mi błąd awaria 2 grzałki adblu kod mid 128 psid84 fmi5 . która to będzie kostka i grzałka, ta pod filtrem w pompie???.I też bład hamulca mid 136 sid 70 fmi1 pozdrawiam
Da się naprawić grzałkę przewodu
Witam po dlugiej przerwie problem z grzalka dalej nie rozwiazany sterownik dalej jest nie sprawny ma ktos jakies pomysly co steruje grzalka wewnetrzna filtra
Witam Co do tych wężyków zna ktoś może volvo-skie numery tych wężyków z grzałkami (nr 1 i 3 ) bo mam problem w Belgi żeby in wytłumaczyćo co mi chodzi.
Zaczynasz od demontażu filtrów; https://obrazki.elektroda.pl/8453550700_... Następnie odkręcasz śruby mocujące obudowę filtra i podstawę pompy do obudowy; https://obrazki.elektroda.pl/7746951400_... Teraz przykładając np. deskę na część obudowy filtra i króciec zasilający próbuj wcisnąć je do wnętrza obudowy. Tu uważaj...
Mam w moim Volvo błędy na złą jakość ad blue i chciałbym się dowiedzieć, jak to się odbywa, bo byłem na jednym warsztacie i powiedzieli mi, ze to przez czujnik nox, wskutek czego wymienili 2 noxy i dalej to samo. Ad blue zawsze tankowane z jednego miejsca i sprawdzane refraktometrem (stężenie 32%).
Witam, Mam taki problem z autem w którym dosłownie leje się czynik adblue do tłumnika. Czy to wina samego dozownika? czy można jakoś to sprawdzić ? Przeczyścić czy coś innego? Czy tylko wymiana? Proszę o radę Z góry dziękuję
Witam Dwa tygodnie temu w Volvo Fh 440 2007 rok rozsypała się turbo skutkiem tego była wywaliło około 8 l oleju od układu wydechowego. Wymieniłem turbo na nowe wyciąłem tłumik wymontowałem wtryskiwacz ad blue umyłem go zewnątrz całego ponieważ zawalony był cały w oleju. Tłumik wewnątrz umyłem płynem do mycia silników za pomocą krrchere i temperatury...
Dzień dobry forumowicze! Mam problem z Volvo Fh13 E5 EEV 500 z 2013 roku. Jakiś 2 tyg. temu pojawił się nagle problem z adblue. Strzałka poziomu adblue to leży na 0, to pokazuje poziom. Samochód stracił moc. Słabo nabiera prędkości. Byłem na serwisie, wymienili NOX oryg. Volvo, elektrozawór, instalacja sprawdzona. Nadal nic się nie zamieniło. Po ostatnim...
Witam mam problem z adbule jadąc w w śniegu adblue zaczęło wariować wskazówka skakała teraz już wogole się nie podnosi błąd wyświetla złącze danych SAE J1939 ECU adblue błąd komunikacji , podsiecz łączą danych SAE1939 błąd danych aktywny, poziom NOx za katalizatorem SCR. Gdzie szukać przyczyny?
W tym volvie wyświetla błąd emisji spalin MID128 PSID87 FMI 1.I tu prośba o rozszyfrowanie kodu i ewentualne sugestie co do przyczyn i możliwości usunięcia problemu.
Witam, po dokładnym umyciu ramy i silnika ( kabina podniesiona była na maksimum) wyskoczył mi błąd na desce usterka adblue wizyta w serwisie.Odczytany błąd to MID 128 PSID 229 FMI 9 (wyświetlany raz i jest aktywny ) czyli brak komunikacji z ecu.Przed umyciem pojazdu adblue pracowało normalnie.Nie pokazuje poziomu adblue na desce ( not available ) i...
może ktoś przetłumaczyć i powiedzieć co może być przyczyną mid 128 ppid 273 fmi 1 obd Wvolvo fh440 2007 rok problem z ad blue. zbyt niskie cisnienie. i drugi błąd komunikacji FAEJ 1939 ECU AD BLUE MID128 PSID229 FMI 9 vin YV2AS02A88B492044
Witam. Borykam się z problemem w kilku autach(volvo fh) notorycznie wyrzuca błąd: mid 128 psid 45 fmi 14 - Wysoki poziom nox - przyczyna nieznana mid 128 psid 90 fmi 1 - układ dozujący reagent obróbki końcowej - dane ważne ale poniżej zakresu roboczego mocy nie odcina ale "silnik" mruga... wtryski sprawdzone (290ml 300s), pompa 5Mp, filtr adblue ok,...
Volvo FH 500 2019: nie pokazuje poziomu AdBlue i temperatura w zbiorniku wynosi -50°C. Błąd ACM U02A200: utrata komunikacji z modułem sterowania AdBlue. Nie ma napięcia na NOx; jak odłączę kostkę od smoka, to pojawia się napięcie na NOx. Myślałem, że może jest zwarcie w smoku, ale podmieniony na nowy i bez zmian.
ppid 270 fmi 9 stężenie nox w gazach spalinowych nieprawidłowa prędkość aktualizacji. psid 42 fmi 14 przerwane dozowanie adblue instrukcje specjalne. psid 46 fmi 2brak kontroli tlenków azotu dane nieprawidłowe lub niestałe. psid 115 fmi1 pusty zbiornik adblue dane poniżej zakresu roboczego. pid 84 fmi 9 predkość pojazdu nieprawidłowa aktualizacja ,...
odpowiem sobie sam :-) Pompa byla uszkodzona , zanjduje sie w obudowie filtrw paliwa przy silniku , kupilem nowa orginalna problem rozwiazany. Przewod 3 to przewod z czeronym paskiem na przyszlosc Grzaka 1 (przewod czarny, styk zielony) Grzałka 2 (przewód żółty,styk czarny) punkt pomiarowy A4-A34-----8-15 ohm Grzałka 3 (przewód czerwony,styk szary)...
witam mam problem z adblue w volvo wszytskie noxy i grzałki wymienione a dalej pokazuje bład Dodano po 2 witam mam problem z adblue w volvo wszytskie noxy i grzałki wymienione a dalej pokazuje bład
Za niskie ciśnienie paliwa. Zawór przelewowy, pompa, filtry. Drugi to Adblue, konkretnie grzałka.
Volvo FM - błąd wewnętrznej grzałki filtra. Okazało się, że jest spalona płyta. Wymieniać płytę, czy kompletną pompę? Jakie jest powodem, że płyta się spaliła?
Temat do zamknięcia , problemem okazał się utleniony przewód od grzałki na połączeniu modułu ze zbiornikiem AdBlue ( szara wtyczka ) .Przewód polutowany i auto śmiga
Sprawdzono w pierwszej kolejności wiązki pod kabiną są ok. Tu problem polega na tym że i w menu Hamulców jak i innych jest bład szyny danych krótko rzecz ujmując coś sieje zamęt... w szynie danych ..dlatego zacząłem wypinać kolejne sterowniki. Co do innych błędów to w menu silnika "błąd grzałka filtra adblue." -aktywne.
Witam problem chyba rozwiązany, wymieniona została grzałka pod filtrem i znaleźliśmy przerwany przewód na grzałce nr. 2, pojechał w krótką trasę i jest spokój nie ma błędów, dziękuje za rady i pozdrawiam życzę wesołych świąt.
No kolego moja wiedza na temat samochodów może nie jest wielka ale Daf-a od Volvo potrafie rozróźnić - jak w temacie auto to Daf XF105. Grzałek na przewodach jak w Volvie może na zewnątrz nie ma, ale są w module pompy.
Tak, silnik wszedł w procedurę kontrolną i trzeba zresetować błędy z układu AdBlue, prawdopodobnie wykonać test EOL i patrzeć, jak układ się zachowuje, namierzyć usterkę, bo przyczyna może być inna niż usterka czujnika NOx. Zrobiło się chłodno i warto przyjrzeć się grzałkom w przewodach mocznika, elektrozaworowi grzania zbiornika.
Grzałkę filtra wymieniłem by była uszkodzona i myślałem ze będzie ok a tutaj dalej coś nie tak jest ;(
Dzisiaj naprawiałem Adblue Volvo E5 Jaltestem i nie jestem zadowolony. W wartościach pomiarowych dostępne były tylko 4: poziom i temp adblue w zbiorniku i temp. katalizatora... Bo resztę możesz zobaczyć w funkcjach sprawdzania systemów, sprawdzisz ciśnienie ADBLUE, obroty pompy, działanie układu oczyszczania po zakończeniu pracy pompy etc, etc. Przeciwciśnienie...
Ale wyciągałeś je? Sprawdzałeś czy nie są zapadnięte w środku? Sprawdzałem ten wąż zasilający wychodzący z płaszcza wodnego do tej rurki metalowej przechodzącej przez ramę , prześwit ma nie jest zablokowany ani zapadnięty , rurka też sprawdzona jest jak nowa w środku.Węże idące od metalowej rurki w ramie do nagrzewnicy są ok , jak je zdejmę z krucca...
volvo grzałka adblue adblue grzałka grzałka adblue
tda2030a wzmacniacz sterowanie serwami suszarka philips grzeje
bateria milwaukee bateria parkside
Zasilacz cyka przy wyłączonym komputerze - co robić? Czy można zamienić kable plus z minusem przy ładowaniu baterii?