gdzie znajdują się grzałki przewodu 2,3,4 Każdy z przewodów ma na całej długości oplot który jest jego grzałką;zakończony wtyczką elektryczną.Raczej nienaprawialne wymienia się całość.Co do pomiaru na pewno sprawdzisz omomierzem ale w tej chwili nie pamiętam właściwej wartości. Dodano po 1 Mam dane pomiarowe owych grzałek: Grzałka 2 (przewód żółty,styk...
witam mam problem z adblue w volvo wszytskie noxy i grzałki wymienione a dalej pokazuje bład Dodano po 2 witam mam problem z adblue w volvo wszytskie noxy i grzałki wymienione a dalej pokazuje bład
Volvo FM - błąd wewnętrznej grzałki filtra. Okazało się, że jest spalona płyta. Wymieniać płytę, czy kompletną pompę? Jakie jest powodem, że płyta się spaliła?
A może przetłumaczyć??? Coolant level to low- poziom płynu chłodzącego silnika za niski Adblue filter temp to low- temp iltra adblue za niska / do wymiany grzałka filtra Adblue hose heater 4- do wymiany grzałka 4 przewodu
Wewnątrz jest kilka grzałek, z czego trzy jak dobrze pamiętam podgrzewają filtr. Sam moduł AdBlue trzeba umiejętnie rozkręcić, a akurat te grzałki nie są chyba w handlu dostępne. Brałeś pod uwagę zakup nowego modułu lub regenerację oryginalnego?
witam serdecznie wyskoczył mi błąd awaria 2 grzałki adblu kod mid 128 psid84 fmi5 . która to będzie kostka i grzałka, ta pod filtrem w pompie???.I też bład hamulca mid 136 sid 70 fmi1 pozdrawiam
Rozepnij grzałkę przy module i przedzwoń miernikiem.Jak ma przejście to ok.
Witam problem chyba rozwiązany, wymieniona została grzałka pod filtrem i znaleźliśmy przerwany przewód na grzałce nr. 2, pojechał w krótką trasę i jest spokój nie ma błędów, dziękuje za rady i pozdrawiam życzę wesołych świąt.
Za niskie ciśnienie paliwa. Zawór przelewowy, pompa, filtry. Drugi to Adblue, konkretnie grzałka.
Da się naprawić grzałkę przewodu
Temat do zamknięcia , problemem okazał się utleniony przewód od grzałki na połączeniu modułu ze zbiornikiem AdBlue ( szara wtyczka ) .Przewód polutowany i auto śmiga
Sprawdzono w pierwszej kolejności wiązki pod kabiną są ok. Tu problem polega na tym że i w menu Hamulców jak i innych jest bład szyny danych krótko rzecz ujmując coś sieje zamęt... w szynie danych ..dlatego zacząłem wypinać kolejne sterowniki. Co do innych błędów to w menu silnika "błąd grzałka filtra adblue." -aktywne.
Witam dziś kolejny dzień walki z Adblue w wspomnianym volvo. Wymieniłem uszkodzoną grzałkę w podstawie filtra błąd skasowany. Nadal jednak mam błędy jak w załączniku. Czy ktoś pomoże w ustaleniu co to za 2 błędy bez opisu ?
Witam Co do tych wężyków zna ktoś może volvo-skie numery tych wężyków z grzałkami (nr 1 i 3 ) bo mam problem w Belgi żeby in wytłumaczyćo co mi chodzi.
Ciepła woda z mydłem. Dodano po 12 Niebezpieczne jest ale chyba pic tego nie będziecie :D ,dasz radę widzę ,że bystry jesteś .Po zakupie węża i podczas montażu nie zaginajcie go pod jakimś ostrym kontem ze względu na oplot (grzałka) .Po wyłączeniu zapłonu przed przystąpieniem do prac przez chyba 10 sekund słychac buczenie pompy ad blue, jest to czas...
Pdaj dokładnie numery błedów - grzałek wewnętrznych w pompie adblu jest kilka bez numeru błędu nie wiemy której dotyczą.
Grzałkę filtra wymieniłem by była uszkodzona i myślałem ze będzie ok a tutaj dalej coś nie tak jest ;(
No kolego moja wiedza na temat samochodów może nie jest wielka ale Daf-a od Volvo potrafie rozróźnić - jak w temacie auto to Daf XF105. Grzałek na przewodach jak w Volvie może na zewnątrz nie ma, ale są w module pompy.
odpowiem sobie sam :-) Pompa byla uszkodzona , zanjduje sie w obudowie filtrw paliwa przy silniku , kupilem nowa orginalna problem rozwiazany. Przewod 3 to przewod z czeronym paskiem na przyszlosc Grzaka 1 (przewod czarny, styk zielony) Grzałka 2 (przewód żółty,styk czarny) punkt pomiarowy A4-A34-----8-15 ohm Grzałka 3 (przewód czerwony,styk szary)...
Zaczynasz od demontażu filtrów; https://obrazki.elektroda.pl/8453550700_... Następnie odkręcasz śruby mocujące obudowę filtra i podstawę pompy do obudowy; https://obrazki.elektroda.pl/7746951400_... Teraz przykładając np. deskę na część obudowy filtra i króciec zasilający próbuj wcisnąć je do wnętrza obudowy. Tu uważaj...
Tak, silnik wszedł w procedurę kontrolną i trzeba zresetować błędy z układu AdBlue, prawdopodobnie wykonać test EOL i patrzeć, jak układ się zachowuje, namierzyć usterkę, bo przyczyna może być inna niż usterka czujnika NOx. Zrobiło się chłodno i warto przyjrzeć się grzałkom w przewodach mocznika, elektrozaworowi grzania zbiornika.
Dzisiaj naprawiałem Adblue Volvo E5 Jaltestem i nie jestem zadowolony. W wartościach pomiarowych dostępne były tylko 4: poziom i temp adblue w zbiorniku i temp. katalizatora... Bo resztę możesz zobaczyć w funkcjach sprawdzania systemów, sprawdzisz ciśnienie ADBLUE, obroty pompy, działanie układu oczyszczania po zakończeniu pracy pompy etc, etc. Przeciwciśnienie...
Ale wyciągałeś je? Sprawdzałeś czy nie są zapadnięte w środku? Sprawdzałem ten wąż zasilający wychodzący z płaszcza wodnego do tej rurki metalowej przechodzącej przez ramę , prześwit ma nie jest zablokowany ani zapadnięty , rurka też sprawdzona jest jak nowa w środku.Węże idące od metalowej rurki w ramie do nagrzewnicy są ok , jak je zdejmę z krucca...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
grzałka adblue volvo adblue grzałka grzałka adblue
nadmuch renault megane śmigła elektrowni wiatrowej mikrofon komputera wzmacniacz
siemens zmywarka instrukcja gorenje piekarnik
Radiomagnetofon Sanyo C3: Konserwacja i Naprawa Gdzie kupić procesor Zilog Z180?