W moim touranie też lekko z tyłu hamulce trzymają wszystko też powymieniałem ale jest myk przy odpowietrzaniu trzeba odkręcić zaciski wsadzić coś o grubości tarczy mniej więcej a zacisk ustawić tak aby odpowietrznik był w maksymalnie największym punkcie aby żadne powietrze nie zostało i odpowietrzać spróbuj i daj znać jak poszło.
nie korzystali z przyrządu do cofania tylnych tłoczków Testerem cofali zaciski.
Zamykam temat. Klocki podszlifowałem na mocowaniach aby lekko wchodziły w gniazda i problem zniknął. Pozdrawiam
Na początek wężyki gumowe przy kołach. Najtańsza opcja.
Prowadnice mogą chodzić lekko ,ale mogą być też krzywe. Dlatego po zmontowaniu zacisku a nawet przed, trzeba poruszać (przykręconym)zaciskiem czy swobodnie się przesuwa. Jak tak, a dalej blokuje i grzeje,to potem problemem jest przeważnie sam zacisk,przewód elastyczny albo linka.
Klocki często blokują się w jarzmie z powodu rdzy. Tłoczek dociśnie klocek do tarczy ale już nie wróci. Druga sprawa to bolce po których przesuwa się zacisk też rdzewieją i stawiają duży opór. Trzecia sprawa to dotarcie klocka po wymianie tak by ścierał się całą powierzchnią i ładnie polerował tarcze inaczej skoroduje i szybko zje klocek w tym miejscu....
Witam ,proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z hamulcami.Otóż wymieniłem uszczelniacze w pompie hamulcowej,jak również klocki na osi przedniej i okazuje się,że grzeją sie tarcze hamulcowe,zaznaczam ,iż zaciski są po regeneracji.Co może byc powodem tej usterki,proszę o poradę.
to byla pierwsza rzecz którą zrobiłem chyba sprubuję wymienic jeszcze jarzma choć wyglądają na proste W trybie natychmiastowym proszę oprawić wszystkie swoje posty, doprowadzając je do stanu zgodnego z zasadami pisowni, w przeciwnym wypadku wątek zostanie usunięty.
Dzień dobry, Scania P124. Wymiana w ASO na Słowacji sprzęgła z całą oprawą. Po przejechaniu kilkudziesięciu km kierowca zgłasza, że sprzęgło się ślizga, nie pracuje tak jak powinno. Jakoś dajemy radę kolejne kilkaset kilometrów. Dzisiaj zgłoszenie, że nie daje radę wysprzęglić, podjechać pod górkę, generalnie problem. Komunikat na wyświetlaczy (poniżej...
(nie zagrzały się do niewiadomo jakiego ciepła, mogłem dotknąć normalnie i przytrzymać.) Środek felgi, czy tarczę :?: Czy to powinno się tak grzać?? No niestety, podczas hamowania na tarczach wydzielają się bardzo duże ilości ciepła. Tarcza ma jakiś tam kontakt z felgą, a konkretnie z środkiem felgi. jakie konsekwencje niosą ze sobą grzejące się felgi...
Witam. Wcześniej spalanie było na poziomie 5,9/6,4 a teraz 7,5 . Mojego sąsiada golf 1.6 benzyna pali mniej na mieście - tak mówi. Sprawdź hamulce, może śmierdzą lekko lub się grzeją tarcze - czyli tłoczek się zapiekł, może któryś wtrysk leje albo filtr powietrza do wymiany, itp.
Powodów może być sporo - filtr powietrza , automatyczne ssanie może się nie wyłącza . Komputer może sam podnosi dawkę paliwa dostając błędne informacje z czujników , zapchany katalizator ,opory toczenia - mało powietrza w oponach , tłoczki czasami nie odbijają do końca na zaciskach hamulcowych ,tarcze się nie grzeją? Sprawdż jaki nalot mają świece ...Wtrysk...
W 3 ma rację-osłona tłoczka zacisku. A młody niech sprawdzi, czy po dłuższej jeździe nie grzeją się tarcze.
Tarcze zawsze się grzeją pytanie do jakiej temperatury? Są czerwone np po nocnej jeździe? Grzeją się na tyle ze nie jestem w stanie dotknąć ich ręka i mówię tu po przejechaniu 3/4 km, a po dłuższej jeździe strasznie śmierdzi z tarcz Moim zdaniem mogą być zapieczone albo mocno zabrudzone tłoki w zaciskach. Przez to nie cofają się one na odpowiednią...
Hej pacjent to Passat B6 z 2007 roku. Problem z trzymającym lekko ręcznym z tyłu po wymianie klocków i tarcz. A więc od początku 🙄 Postanowiłem wymienić klocki i tarcze na całym samochodzie ponieważ były już zużyte i lekko z tyłu tarły blachy, auto do góry. Komputer i puszczamy ręczny z tyłu, tłoczki cofnąłem przyrządem (z oporem lekkim ale poszły)...
Piła tarczowa samoróbka - silnik siłowy 1,1 kW/1390 obr./min., koło pasowe na wałku silnika 160 mm, piła tarczowa 200 mm, koło na wałku piły 60 mm używana do tej pory przez kolegę do cięcia desek oraz jako szlifierka/piła do metalu - tarcze jak do kątówki. Dorobiłem do tej piły stolik heblarki (noże 200 mm) z kołem pasowym wałka 60 mm i jeśli dobrze...
Czy w tej chwili jak wciśniesz hamulec na zgaszonym silniku i odpalisz silnik to pedał zejdzie niżej? Podczas normalnej jazdy grzeją Ci się tarcze?
Wszystko wymienione: zaciski, klocki, przewody gumowe, i nadal się grzeją. Tak tak, chyba częściami ze szrotu albo najtańszymi z internetu. Same tarcze zostały bo za drogie oczywiście, a tu kolega o pompie pisze...
Panowie, ale teraz to nie wiem czy sobie żartujecie, czy piszecie to z praktyki. Przecież tam jest spora temperatura. Zwykły ŁT albo grafitowy chyba nie wytrzyma? A niby skąd ta temperatura na prowadnicach ? Grzeją się najbardziej tarcze, klocki z racji materiału już średnio, zaciski ledwo co. Smar daje się tam tylko po to, żeby na skutek korozji nie...
Czy to normalne, że na nowych tarczach grzeją hamulce? Po przejechaniu 50km grzały się oba tylne tarcze, obecnie po 120km jedynie lewe tylna tarcza. Paproctwo przy pracach z hamulcami owocuje sporymi konsekwencjami, zaprowadź auto do prawdziwego warsztatu...
Teoria jest taka że tarcze się grzeją podczas jazdy a że nie są wentylowane to grzeją sie za mocno. Po prostu ten egzemplarz tak ma. A hamowało się całkiem normalnie. Tarcze podczas jazdy grzeją się nieznacznie. To co jest u Ciebie to nie jest normalne. Twoje tarcze nie sa wentylowane bo to małe autko i te hamulce są wystarczające na tą masę auta....
Witam !!! Tydzień temu wymieniłem w audi a3 1,9 tdi 110 km2000r przebieg 220tys klocki hamulcowe przód i tył Firmy LPR. Wymiana przebiegła bez problemowo, wszystko zrobione prawidłowo, tzn wszystko wyczyszczone nasmarowane :) tak jak w książce jest napisane. No i po przejechaniu gdzieś ponad 1000km zaczęły grzać się wszystkie cztery tarcze i kola (jajka...
Też tak miałem. Dziadek marudził że mu się tarcze grzeją mimo że wszytko było w porządku to mu rozebrałem wszystko oczyściłem co trzeba, co trzeba nasmarowałem, wymieniłem płyn i dziadek zadowolony. :D
Raczej nie jest zapieczona bo klocki hamulcowe i tarcze były właśnie zmieniane. Stare klocki były bardziej starte po tej stronie co się wiecej grzeje
Od momentu kupna samochodu Passat b6 mam ten sam problem, grzeje się tylne koło. Wymieniałem już tarcze, klucki, łożysko z piastą, wężyk hamulcowy i cały czas ten sam problem. Podłączali komputer i niby tam nic nie widzą i że zacisk też jest ok. Co to może być? Facet mówi że może to być problem z ABS.
Wsba 1400 _-1900w. Tarcze 230mm. Lub typ sz1-178 1900w 178mm tarcze. skoro sie grzeje jest z nim cos nie tak pewnie jakaś zwara albo spalona cela
Masz ABS. ? Zwykłe hamulce bez abs. Przód tarcze tył bębny.
szukam kogos kto mi powie co może byc przyczyną okresowego włanczania się kontrolki awariiABS, załważyłem również nadmierne grzanie się tarcz hamulcowych, tak jakby pracowały cały czas.Poza tym po uruchomieniu samochodu i ruszeniu po chwili słychać charakterystyczny odgłos pracy układu ABS mimo tego Ze pedał hamulca nie był naciskany.Pozdrawiam.
A w czasie jazdy tarcze kół się nie grzeją?
To ja miałem podobny problem w zwykłym C4, tylko że nadmiernie grzały się tylne tarcze a przód pracował bez zarzutu, oba zaciski chwytały, jeden zregenerowany, jeden wymieniony i jest ok, chociaż podczas samego hamowania piszczenie pozostało (wcześniej potrafiło piszczeć podczas samej jazdy).
A grzeje się tracza ? Moze coś trzeba wyregulować Są ranty na tarczach ? Jakieś marki tarcze / klocki ?
ale przewody elastyczne są ok. t.zn tłoczek od razu puszcza po zwolnieniu hamulca a poza tym nie grzeją się tarcze podczas jazdy. Możliwe że poprzednik który wymieniał pompę pomylił przewody ? W poniedziałek zamienię podłączenie lewego koła z prawym i wtedy będziemy mieć pewność co do przewodów. Cały czas poszukuję schematu jak pompa ma być podłączona...
Auto nie tak dawno nabyte stąd też dokladnie nie wiem w jakim jest stanie technicznym. Wymienione zostały wszystkie hamulce, tarcze z klockami, a problem mam nastepujacy . Grzeje się hamulec pawy tył , sprawdziłem, czy przypadkiem nie blokują się klocki w prowadnicach ale wszystko jest w porządku. Jazda próbna i to samo. Auto jest w automcie , dzwignia...
Jeżeli grzeją się mocno tarcze nawet przy spokojnej jeździe to może się okazać że masz coś nie tak z układem hamulcowym np. jest zapowietrzony.Musiałbyś podjechać do jakiegoś serwisu.A jaki jest pedał hamulca i rośnie jak kilka razy naciśniesz,czy jest cały czas taki sam?sprawdź to jeżeli rośnie to może być zapowitrzony.
pompa jest nowa na starej taki sam objaw problem z odpowietrzeniem jednej strony brak cisnienia to myślisz ze rurka hamulcowa zapchana czy co masz na myśli.Jak to wytłumaczyć dla czego przed wymianą klocków wszystko było ok?? ja myśle ze nie za kazdym razem servo wraca do konca ,raz wraca a raz nie ,i nie zasysa płynu dlatego nie ma cisnienia i problem...
Pomalowane farbą powierzchnie robocze tarcz??? Jak grzeją się bez hamowania to źle zrobiona robota.
Przypuszczam, że układ hamulcowy został niewłaściwie odpowietrzony. Auto z ABS-em należy nieco inaczej odpowietrzać - na forum są informacje. Dziwne, że zaciski po regeneracji a klocki "trzymają". Czy po podniesieniu kół (na zimno) koła lekko się obracają. Może lekko trzymają klocki i podczas jazdy grzeją się tarcze, następnie płyn hamulcowy po zagotowaniu...
hmm dobra zacznę jeszcze raz wszystko od początku rozbierać i przy okazji nowe wężyki założe może rzeczywiście ich wina :/ a póki co dzięki za jakiekolwiek porady odezwę się jak przetestuje co i jak ;) Ps. tylko przednie hamulce (tarcze) się grzeją .
Po wrzuceniu "A" samochód rusza i toczy się ( pełza ). Tak jest w każdym automacie nieważne czy jest to MTA - synonim to EasyTronic, DSG, czy zwykły hydraulik ze sprzęgłem hydrokinetycznym. Ta skrzynia ma pojedyńcze mokre sprzęgło pracujące w kąpieli olejowej (EasyTronic to po prostu uboższa wersja DSG ) i nie zdrowa jest dłuższa jazda na pierszym biegu...
To że masz układ zapowietrzony nie jest powodem blokowania zacisków i grzania się układu .Zazwyczaj powodem blokowania zacisku pomimo naprawy jest brak swobody przemieszczania zacisku na prowadnikach lub zużyte tarcze . Osobiście nie korzystam z tej procedury wystarczy że w czasie odpowietrzania uruchomię pompę aby przegoniła płyn hamulcowy i to wystarcza...
Może być rozwarstwienie przewodu. Tarcze jaką mają grubość.
Tarcze z przodu nie grzeją się za bardzo? Spróbuj określić chociaż czy to z przodu czy z tyłu.
Tarczę łamiesz nie dlatego, że są podłej jakości tylko z powodu jej "zacisku" w miejscu cięcia. Materiał powinien być odciążony i leżeć swobodnie a szlifierki nie dociska się mocno gdyż powoduje to dużo większe grzanie się tarczy co w konsekwencji prowadzi do pękania tarcz. Pozdrawiam
Musisz pomyśleć o radiatorze, kawałek krążka aluminiowego, przy dłuższym świeceniu będzią się trochę grzać. Zależy jaki prąd da na diodę, ale ogólnie to bym nawet powiedział, że grzać się będzie więcej niż trochę dla prądu zbliżonego do maksymalnego dla diody.
do tego 3 z 4 tarcz się mocno grzeją Jak to stwierdzasz?
Czy wymiana felg na aluminiowe w Oplu Zafirze ma wpływ na grzanie się tarcz hamulcowych w przednich kołach ? Wymienione zostały również śruby mocujące ponieważ ,,oryginalne'' były zbyt krótkie
milimetr różnicy między nimi wystarczy To rada troche niebezpieczna. Luz liczy sie co najwyzej w dziesiatych milimetra, nie w milimetrach. Yogi, wystarczy usunac rdze ze wspornika zacisku i z klina u gory i lekko nasmarowac smarem miedzianym lub grafitowym (bez przesady, aby nie zabrodzic tarcz i klockow). Klocki musza sie luzno przesuwac we wsporniku.
Może klocków już nie ma i resztki złomu wykańczają tarcze? Tłoczki nie dają rady z dobrym dociskiem listków blachy jakie po klockach zostały.
Ale co się grzeje zacisk, czy tarcza hamulcowa?
Czyli mówisz że taka sytuacja to normalne ze grzeją się felgi po wymianie tarcz, zanim się wszystko nie dotrze? Jak zatrzymałem się to tarcze się zblokowały, miałem problem przepchnąć samochód na luzie. Tłoczki trochę ciężko ale wyciągałem je i czyściłem troche. Hamowałem kilka razy ale wtedy jak musiałem.
Ford C Max MK4 po zwolnieniu pedału hamulca przez kilka sekund hamulec jeszcze hamuje, jest to bardzo uciążliwie podczas jazdy w ruchu miejskim, powoduje grzanie tarczy hamulcowych i dodatkowe zużycie paliwa. Czy ktoś spotkał się z takim objawem , proszę o ewentualne wskazówki co w tej sytuacji należy zrobić, aby wyeliminować ten defekt. Z pozdrowieniami...
Witam. Mam problem z blokującymi się hamulcami. Blokują mi się w czasie jazdy po przejechaniu paru kilometrów - czuć jak auto hamuje. Wymieniłem klocki, tarcze, prowadnice zacisków. Grzeją się wszystkie cztery koła. Serwis Mercedesa nie daje rady z tym problemem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Witam. Problem dotyczy Volvo FH Euro 5 trzyośka. Hamulce tak się grzeją, że nie można dotknąć się ręką. Grzeją się wszystkie koła. Zaciski ,klocki, tarcze te elementy sa w bardzo dobrym stanie. Oporów toczenia nie czuć. Czy to może być coś z powietrzem ?
Przy okazji chciałbym zapytać czy istnieje możliwość zwiększenia obrotów silnika falownikiem? Tak, tylko po co? Prościej i taniej zmienić przełożenie. Czyli na silnik założę koło fi 160 a na wałek fi 80, To wałek piły powinien obracać się z prędkością 2900 obr/min? Czy silnik 1.5 kw nie będzie miał ciężko, nie będzie się grzał? Tarcza widiowa 260mm
Koła sprawne, oto chodzi, że bieżnik równy oraz są kierunkowe, Dębica Navigator 3. Zbieżność robiona była, nawet wróciłem z reklamacją, ponieważ wydawało mi się, że było dobrze, ale nic to nie dało. Z hamulcami jest tak, że słychać pisk właśnie z tego koła, ale nie zaciska się, czyli tak, że tarcza się ściera przy ciągłej jeździe od kiedy został zacisk...
Witam, Po dlugich bojach wkoncu i ja uruchomiłem swoj klocek: http://img697.imageshack.us/img697/175/q... http://img195.imageshack.us/img195/1636/... http://img134.imageshack.us/img134/1152/... http://img163.imageshack.us/img163/5075/... http://img134.imageshack.us/img134/1558/...
klocki to fomar friction scandinavian quality a tarcze to bremsscheibe , vorne febi bilstein Dodano po 11 czyli nie wolno mocno hamowac i unikac z poczatku ostrego hamowania i nie bd sie grzały
Czy przed wizytą u mechanika tez był ten problem? Może coś jeszcze źle poskładał? :) Sprawdź, czy nie grzeją ci się felgi i tarcze. jak tak to tłoczek zapiekł się w cylinderku i blokuje koło. Albo masz zapowietrzony układ hamulcowy i któreś z kół hamuje mocniej. W najgorszym wypadku pompa hamulcowa. Spróbuj na początek odpowietrzyć układ.
Audi A4 2.0 TDI z 2005 roku - od kilku dni zauważyłem charakterystyczne "chrupanie" włączającego się ESP przy normalnej jeździe. Zaczęły też grzać się hamulce, wszystkie jednakowo. Zrobiłem trasę 5 km specjalnie nie dotykając pedału hamulca - po przyjeździe wszystkie tarcze gorące. Ma ktoś jakiś pomysł ?
wężyki się zatykają,zwłaszcza we fiatach punto,siena,uno, a co do usterki,to faktycznie może być włącznik stopu,napiera lekko na pedał,płyn zawrzał już dawno i zapowietrzył hamulce,niemniej cały czas nacisk na pedał jest,w miare jazdy tarcze i całe zaciski hamulcowe się grzeją,rozgrzany płyn zwiększa swoją objętość powodując zwiększanie siły hamowania,i...
Na moje to właśnie zaciski trzymają, tarcze się grzeją i wystarczy byle kałuża zimnej wody by je pokrzywić. Nie musi być to kwestia zacisku, wystarczy uszkodzone serwo czy popuchnięte przewody elastyczne. Podnieś auto na podnośniku i "rozpędż" do jakichś 60 km/h. Druga osoba niech obserwuje co się dzieje z kołami po wyrzuceniu auta na luz. No i jakiej...
Czasami taki przewód hamulcowy giętki ,,puchnie" od wewnątrz i zachowuje się jak jednokierunkowy zawór zwrotny. Ale co dokładnie tam się grzeje ? Tarcza i zaciski, felga, opona ?
Szczęki hamulcowe mają samoregulację. Śruba (jak to ta o której myślę) służy do cofnięcia szczęk używanych by zdjąć bęben. Po wymianie szczęk powinieneś ocenić też bęben. Jeśli jest nowy poskładaj wszystko i po kilkukrotnym naciśnięciu pedału szczęki powinny się prawidłowo ustawić. Może być że szczęki się blokują. Nasmarowałeś samo napinacz? Może grzać...
Witam mam problem z moim coltem 1.3 benz 2010. W czasie jazdy zaczynają hamować same hamulce LP i PT. tak że aż tarcze się grzeją. Po wymianie pompy hamulcowej problem nie zniknął, po wymianie pompy i sterownika ABS problem nie zniknął, po odłączeniu kompa ABS problem nie zniknął, Przód i tył zaciski ruchome na prowadnicach. Przewody elastyczne drożne....
Ok ale pisaliście wcześniej czy mam markowe tarcze/klocki a czy jest jakaś różnica między nie wiem Delphi?albo GT-Parts czy Daco a TRW/ATE? Może bardziej się grzeją? piszczą? szybciej ścierają no ale układ jest jaki jest i hamowanie będzie takie samo czy nie? Co założe tarczę zamiast ATE to Delphi i nie zahamuje mi?
Powoli dobiega drugi rok użytkowania samochodu. Na liczniku prawie 40 tys km. Jak nie patrzeć - roczna średnia „spalania” to 16kWh na 100km. Bateria trzyma pojemność - staną zdrowia wykazał 88%. Reszta samochodu trzyma się dzielnie, na wiosnę zaczęło rzucać kierownicą, ale pomogło przerzucenie kół z przodu na tył. Na jesień czekają mnie...
Witam. Kupiłem 4 miesiące temu tarcze lukas a klocki dali mi valeo, nie wiem czy to dobry układ ale teraz tarcze strasznie biją. Czy to wina klocków, czy może łożyska się tak grzały że uszkodziły tarcze. Chciałem oddać na gwarancji to powiedzieli że mogę je zostawić oni sprawdzą i jak uznają reklamację to oddadzą kasę. Problem w tym że przez 2 tygodnie...
Mam problem z naczepa marki Schmitz z 2001 roku. Od czazu do czasu podczas jazdy blokuje mi sie tylna os w naczepie. Dopiero co zostaly w niej wymienione na wszystkich osiach tarcze i klocki hamulcowe, dociski. Jaki moze byc problem grzania?
witam mam kłopot z kołem prawym przednim ponieważ się grzeje. klocki ok, wymieniłem prowadzenia zacisku miały duzy luz i krzywiły tarcze tarcza nowa i nadal to samo chodzi lekko hamulec odbija ale sie po dluszej jeździe grzeje i minimalnie blokuje co morze być przyczyna???
Witam (at)ll Mercedes W211, 2006r po lifcie, 197tys km przebiegu. Kilka razy dziennie blokują hamulce w czasie jazdy (w zasadzie po kilku/kilkunastu kilometrach, bo auto jeździ tylko w ruchu miejskim)...i nie chodzi o system hamulca postojowego - HOLD. Ten problem dotyczy kół przednich i występował przed wymianą klocków jak i teraz po wymianie. Tłoczki...
Fleks tarcza do ciecia i szlifujesz nity do samego końca, wiertła się lamią i grzeją tarcza za 1,50 jest najlepsza, później nowe piasty + śruby i po robocie. Zbiornika nie trzeba wyciągać odkręcasz tylko płaszcz bębna..
Tak tylko te jarzma to mają do tego tyle co nic. Problem mógł być z prowadnicami bo np krzywe. Tak chodzą lekko ale po skręceniu się klinują i zacisk chodzi ciasno. Druga sprawa sam zacisk zapieczony ,niedrożny przewód gumowy do zacisku albo problem z linką ręcznego. w takim stanie przy ciągłym blokowaniu i grzaniu tarczy wszystko szybciej "uległo"...
Witam Kolegów, tu http://spiritusmovens.blogspot.com/searc... opisałem doświadczenia i rezultaty wykorzystania wiatraka w zestawieniu z kolektorami. Wychodzi na to, że się opłaca. Wiatrak daje - na zasadzie kropla do kropli - wyraźny przyrost temperatury w kotle po wietrznym dniu czy nocy. No tak ale tam jest wiatrak 1kW...
Hej, mam problem w moim audi z 97 roku. Przednie hamulce, a szczególnie lewy przód ocierają klockami o tarcze. Rozbierałem kilka razy, zdejmowałem zaciski, sprawdzałem tłoczki. Ten który pracuje jest cofnięty na maksa więc raczej nie jest zapieczony. Ogólnie to trudno jest nawet w takiej sytuacji tak ustawić tarcze aby nie ocierała, tak jakby nie było...
Witam mam taki problem wymieniłem miesiąc temu w Vectrze B 96 rok z przodu nowe tarcze BOSCH i nowe klocki BOSCH piasta została wyczyszczona i odtłuszczona tarcze nowe tak samo cały układ został wyczyszczony i odtłuszczony zmywaczem do klocków prowadnice przesmarowane specjalnym smarem tłoczki tak samo po miesiącu samochód wraca i piszczą przy na grzaniu...
Witam, proszę o pomoc mądrzejszych od siebie, problem dotyczy tylnej osi, auto to Volkswagen Bora 1.6. Wymieniłem osłony, które chronią tarcze hamulcowe. Zaciski, tarcze, klocki wszystko nowe tylko piasta z łożyskiem ta sama. Poskładałem no i grzeje się łożysko jak diabli, próbowałem dokręcać i odkręcać mocniej, słabiej, wszystko z wyczuciem. Ale nic...
Dzięki za podpowiedź lecz tak jak napisałem zaminlem siłowniki stronami i dalej to samo tylko na prawym z prawego grzejacego kola na lewe i na lewym sie nie grzeje wiec silownik raczej oki. Moze ktos potwierdzi ta samoregulacje czy jest to możliwie ze od tego sie grzeje zacisk kupiony po regeneracji. Dodano po 7 Klocków nie przyszlifowalem założone...
Witam! Mam problem z moja 206 (1,4 8v 75KM) mianowicie dosc mocno grzeje sie felga prawego przedniego kola! Moje pytanie czym moze byc to spowodowane? Nadmienie ze w kwietniu wymienilem tarcze i klocki! Z gory dziekuje za pomoc! Pozdrawiam i dziekuje
Przecież pojazdy spalinowe także posiadają analogiczny mechanizm - amatorzy spalinowozów nazywają tą "hamowanie silnikiem". I jeśli tylko ktoś potrafi używać skrzyni biegów w sposób prawidłowy to tenże mechanizm hamowania silnikiem wcale nie jest mniej efektywny od elektrodynamicznego hamowania w elektrykach. Problemem jest tutaj mentalność przeciętnego...
Grzać indukcyjnie.
Jak odkrece koło i poruszam zaciskiem to luźno się przesuwają. Dodano po 2 Ale mechanik twierdzi że to jarzmo cały czas. i Co lepsze jeszcze pourywał srubę mocujące tarcze .
Witam ponownie pojeździłem Lublinem dzisiaj i jest trochę inaczej na trasie w miarę dobrze bo się chłodzą tarcze ale po mieście oba koła się grzeją śmierdzi spalenizną i jest spora temperatura, wcześniej nic takiego się nie działo. Co myślicie o tym bo temat dziwny?
Pomocna informacja, tylko nie mam pojęcia czy u mnie jest taki. Ale nowy budynek w podwyższonym standardzie to pewnie takie usprawnienia zrobili. Ogólnie chyba po problemie, wystarczyło bardziej odkręcić zawór główny (czy jak to się tam zwie). A że na nim były jakieś obrotowe tarcze z liczbami to bałem się tego ruszać. Dopiero po telefonie do obsługi...
Witam! W mojej Megi I 2000r, benzyna 1,6 16V, 107KM, nie odbijają klocki w prawym tylnym kole-( oczywiście tarcze). Auto w takim stanie kupiłem i już raz robiłem przegląd i czyszczenie tego zacisku/tarczy/ klocków ale zaledwie 3 tygodnie było ok a teraz dalej wyraźnie grzeje się tarcza. Tarcza i klocki czyste, w b. dobrym stanie, prowadnice pływającego...
Prawda jest taka, że robota z.....a zepsuta. Po wymianie koło powinno obracać się swobodnie a tarcza nie powinna się grzać. Reklamuj usługę. Powodem tego mogą być zapieczone zaciski lub za ciasno osadzone klocki.
Jak mogą działać prawidłowo skoro z przewodu nie leci płyn? :?: . W fiatach przewody miały tą wadę, że puchły od środka aż do zamknięcia światła . Efektem było grzanie się tarcz bo klocki "nie odbijały".
"Amerykanka" ma uzwojenia "na wierzchu", a ty masz uzwojenia wewnątrz szczelnej obudowy i oddawanie ciepła jest przez przewodnictwo żelaza (kiepskie - 8 razy gorsze, niż miedź), więc w/g mnie "amerykanki" mają lepsze chłodzenia Jest to bardzo błędne myślenie , żywica w amerykance działa jak termos , o ile na zewnątrz cewek się chłodzi to wewnątrz cewek...
No ogrzewanie prądem już dzisiaj jest drogie. Każdy grzejnik elektryczny ma sprawność mniej więcej 100% tak że te nie mogą być jakieś "oszczędniejsze" z założenia. Od połowy roku odpadają też "tarcze" na cenę prądu i nie wiadomo ile będzie kosztować to znaczy wiadomo będzie drożej tylko nie wiadomo ile :-) Do tego dojdzie być może potrzeba jakichś zmian...
mam problem z prawym tylnym kolem. podczas jazdy cos w nim piszczy. przestaje kiedy wciskam hamulec lub delikatnie podciagne reczny. oprocz tego grzeje mi sie przy tym alus. wymienilem piaste z lozeskiem, tarcze i klocki i dalej to samo. moze ktos z was spotkal sie juz z czyms takim. prosze o pomoc.
Witam, starł mi się całkowicie klocek zewnętrzny w prawym tylnym kole, więc postanowiłem wymienić klocki i tarcze, po wymianie kolo silnie się nagrzewa podczas jazdy, duża różnica w porównaniu z prawym kołem. Wymieniłem zacisk na nowy, nadal to samo, wymieniłem gumowy wężyk - nadal to samo. Myślę jeszcze nad wymianą prowadnic zacisku, jedna była zapieczona,...
Tarcze w sprzęgłach jak się zużyją to na biegu sprzęgło się grzeje a wózek stoi. W oleju jest muł z okładzin i zatkane sitko. Na skrzyni powinny być korki do kanałów olejowych do pomiaru cisnienia oleju w skrzyni. Jaki olej jest wlany do skrzyni i jaka to jest skrzynia?
Uszkodzony nowy potencjometr był przyczyną zarówno braku startu jak i tego, że nie działał jako regulator napięcia. Podpiąłem ostatecznie potencjometr 50 kohm (z rezystora zrezygnowałem - silnik na pełnych obrotach chodzi szybko, ale się nie grzeje, prędkość tarczy może mieć ok 10000 obr/min - przekładnia tarczy jest ok 1:2,7). Jeszcze tylko spróbuje...
Witam mam problem z moim autem. Jechałem sobie do Radomia ekspresówką zatrzymałem się na stacji na przerwę. Po wyjechaniu ze stacji tak 500m może 1km zapaliła się kontrolka ABS. ale auto jechało normalnie no cóż mówi się trudno jadę dalej. Po dojechaniu do Radomia (ok 30km.) staje na czerwonym i dogania mnie smród palonego klocka :) zjechałem na bok...
A efekt jest taki że aby dociąć panel podłogowy o długości 1,5 m pilarka wyłącza się z pięć razy. Masz przegrzaną tarczę, to widać. Pewnie tępą, dlatego się grzeje. Jeśli tarcza to jest jakiś chiński budżetowy wyrób, to nawet nie ma sensu inwestować w ostrzenie bo za chwilę będzie w tym samym stanie. Wymień tarczę na nową i najlepiej markową.
Witam otóż od nie dawna zauważyłem ze grzeją się przednie koła po przejechaniu 50 km nie da się dotknąć felg. -hamulce były robione klocki, tarcze i zaciski regenerowane . czym to może być spowodowane? chyba że to normalne.
Wymienilem zacisk na drugi nowy ale to nic nie dalo. Wymienilem pompe hamulcowa na nowa i kolo dalej sie blokuje ale nie tak jak wczesniej bo choc ciezko nim krecic reka jak samochod jest na podnosniku to jednak kiedy jade kolo sie juz nie grzeje (wczesniej smierdzialo i bylo niesamowicie gorace). Moze kupie jeszcze jeden komplet klockow i ponownie...
Przyczyną był tłoczek w zacisku hamulcowym. Wyciągnięcie, przepolerowanie tłoczka i jego gniazda w zacisku drobnym papierem ściernym, a następnie nasmarowanie póki co zliwkidowało problem. Jesli ktoś będzie miał kiedyś podobny problem, zwróćcie uwagę czy nadmiernie nie grzeje się tarcza hamulcowa lub tak jak u mnie nawet felga. Pozdrawiam :)
Franek Astra czesc słuchaj podobny problem mam ja tylko w 2.0 di wyje mi podczas jazdy hamulce się grzeja z lewej strony zzera mi trochę tarcze jest to co jakiś czas nie zawsze dowiedziales się co to może być???dziekuje Dodano po 2 witam widze ze tutaj nikogo dawno nie było ale mam problem wyje mi lewe tylne kolo czasami przy zakrętach czasami na prostej...
Jeśli jesteś absolutnie pewny tego zacisku, to szukaj przyczyny w zatkanych przewodach. Np. zagniecionym sztywnym przewodem hamulcowym. Pompa hamulcowa swoimi 100bar wepchnie płyn, który bardzo niechętnie będzie wracał. Klocki hamulcowe w jarzmie (albo szczęki) na pewno chodzą lekko i nie zahaczają się o nic? Jak tam masz rozwiązany hamulec ręczny (bębny,...
Sprawdź jaki prąd jest czerpany z tej prądnicy,prawdopodobnie masz wyladowany akumulator. Ta prądnica jest w zasadzie identyczna jak Żukowska,ale ta z Zuka (Warszawy) dawała maxymalnie 25A,ta z ciągnika 13. Różnica polagała na tym,że ta w ciągniku nie jest wentylowana,tarcze łożyskowe nie mają szczelin na obieg powietrza,ze względu na ochronę przed...
tarcze hamulcowe grzej pompa hamulcowy grzej tarcze grzej tarcze hamulcowy wszystkie
25pt4423 dławik bosch agregat prądotwórczy sygnał syrena
budowa wykrywacza metali budowa wykrywacza metali
Jaki drut na antenę do radia lampowego? Materiał, grubość, długość Woda na dolnej półce zamrażalnika Liebherr - przyczyny i rozwiązania