Spuchniety i zwarty stojan z obudową. Klasyka
Zapnij jakikolwieg akumulator 12V zamiast tych dwóch 6V. Na krótką metę ciągnik odpali wtedy sprawdź ładowanie.
Akumulator PB ma niższy pobór prądu z racji technologii wykonania. Dwa akumulatora kwasowo ołowiowego nie rozładowuje się tak nisko. Gdyby nie było różnicy nie byłoby tego tematu ,że alternator się grzeje.
Zostaw regulator podłączony tylko do alternatora (wszystko inne odłącz) i zobacz czy wtedy się grzeje.
Kolego lepiej kup jakiś używany alternator bo jeżeli diody masz uszkodzone szczotki na wykończeniu i stojan jak słusznie zauważył kolega elektrit przytarty łożyska też na pewno zużyte to naprawa będzie dużo droższa niż alternator Boscha, ale wybór należy do ciebie.P
Czy kojarzycie który z czujników odpowiada za przesłanie informacji ze, temperatura została osiągnięta i świece można przestać zasilać czasem grzania świec steruje ECU, sygnał jest pobierany z czujnika temperatury płynu i im wyższa temperatura płynu tym krótszy czas to sterownik decyduje o czasie ich grzania.
Wypnij duży bezpiecznik FL-4/100A/ ,powinien spaść pobór prądu!
Myślę, że jest to celowe działanie, a nie skutek zintegrowana regulatora w alternatorze, w którym to najbardziej grzeją się diody. To jest skutek zintegrowania regulatora z alternatorem, ale celowo się temu nie przeciw działa, tak jak zauważyeś, żeby nie sfajczyć alternatora. Grzeje się alternator, bo gdyby grzały się diody, to ten spadek napięcia...
Żarówki 4W tak zaraz same z siebie niczego nie topią, przecież w sprawnym układzie ona gaśnie po wzbudzeniu alternatora. Owszem może nadtopić obudowę jak np. zapomnisz wyciągnąć kluczyk ze stacyjki i ona sobie świeci i grzeje całą noc.
Jaki jest kierunek przepływu prądu- do czy od akumulatora? Jeśli do to alternator ładuje akumulator i nic w tym dziwnego dopóki napięcie na klemach nie jest za wysokie. Jeśli przepływ prądu jest od akumulatora to coś mocno obciąża- grzenie świec/grzanie plynu/rozrusznik lub nawet uszkodzony alternator. Kabel przy alternatorze ten gruby też się grzeje?...
Nie podoba mi się, to ładowanie. Sprawny alternator ładuje "dobry" akumulator do 14,3 V, a w Twojej sytuacji jest sporo mniej. Podmień na próbę na sprawny akumulator, aby przekonać się, czy alternator jest sprawny. Jeśli i w tym przypadku będzie się grzał akumulator, to albo alternator do sprawdzenia (może padła któraś z diod) albo akumulator "padaka"....
Koło pasowe alternatora się nie grzeje?
Wyje/buczy/nadmiernie się grzeje? Po mojemu zwarcie miedzyfazowe lub międzyzwojowe.
Ile lat ma auto? Może spadki napięcia są pomiędzy alternatorem a akumulatorem zbyt duże? Zmierz napięcie na przewodzie "+" pomiędzy akumulatorem i alternatorem, napięcie na zaciskach akumulatora i alternatora. Szukać trzeba gdzie są spadki napięcia. Także test nieobciążony alternator i załączać stopniowo światła, wiatraki, grzanie szyby. Jeżeli są spadki...
Do alternatora jest kondesator specjalnie do tego zrobiony, przykręcamy go do dobrze oczyszczonego punku masy na alternatorku, a plus ma kawałek kabelka z oczkiem wkręcamy pod najgrubszy kabel w alternatorze czyli "+". (czerwony) Natomiast ze zwykłym kondesatokiem od płytek jest pewien problem, nie jest jego obudowa przystosowana do wyższych temperatur,...
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej do ciągnika fendt 612. Grzeje się alternator, wskaźnik nie pokazuje temperatury wody po naciśnięciu hamulca/stop wskaźnik wychyla się. Proszę o pomoc.
do dwóch dochodzi prąd ale są spalone a do jednej która akurat jest dobra prąd nie dochodził czy ktoś tak miał? Wymień spalone świece, trzecia świeca grzeje dodatkowo i tylko jak silnik zimny i alternator wydajny.
Też sprawdzałem na innym akumulatorze mam jeszcze drugie auto i przekładałem akumulator z niego a mianowicie Centra Futura, czy się szybko grzeje alternator też sprawdzone jak wiadomo te kianki mają duży obieg i nie grzeją się za szybko po godzinie pracy na wolnych obrotach alternator można było dotknąć nagą dłonią lecz mam 60 km do pracy po takiej...
Alternator sie strasznie grzeje oraz plusowa klema przy akumulatorze. Spróbuj założyć inny akumulator na próbę. Wygląda że altek pakuje na maxa i nie może doładować .Jeśli jest sprawny bo może przywiera dioda lub stojan.
Problem jest taki że regulator musi mieć dobre odprowadzenie temp. na rame motocykla. Ta cześć we wszystkich motocyklach hondy bardzo sie grzeje. Alternator ma moc 480W.
Jeżeli alternator oddaje prąd np 8A to nie powinien się grzać. Jeżeli przy małym prądzie się grzeje to uszkodzony jest stojan. Uzwojenie stojana jeżeli zmieniło barwę z brązowej na czarną to już mamy pewność. Alternator z uszkodzonym stojanem trudniej się wzbudza, trzeba przygazować aby kontrolka zgasła.
wystarczy przeciąć jeden kabelek przy sterownik grzania świec-bodaj niebieski z białym pasmem lub zielony,nie pamietam już.Chodzi o to,aby sterowniczek nie wiedział że alternator pracuje.
Masło maślane, bez ładu i składu - czytać się nie da... Alternator Mitsubishi i co z tego? Dobre produkty, moim skromnym zdaniem lepsze od Valeo. Wzbudzenie ma połączenie z BSM, a to komunikuje się z BSI. Webasto fabryczne jest sterowane przez ECU silnika. Jest ze sterownikiem? Musi być dołożona pompa obiegowa. Moje auto też jest z Danii i nic nie kradnie...
Ja przypuszczam że akumulator w samochodzie jest uszkodzony. Aku wciąga prąd, ale napięcie utrzymuje się na poziomie 12.1 V, przy czym alternator się grzeje (pracuje z pełną wydajnością) ale też w takim przypadku akumulator powinien się mocno nagrzewać. Wyciągnij akumulator, podłącz pod prostownik i sprawdź jaki prąd pobiera, czy napięcie wzrasta podczas...
Witam Pacjent to Mondeo mk3 03r 2.0 tdci. W samochodzie podczas pracy migało oświetlenie diagnoza padła na regulator napięcia ok. Po rozebraniu altka założone zostały nowe łożyska regulator komutator szczotki. Po złożeniu i zamontowaniu oświetlenie już nie miga, alternator ładował 14,6v trochę za dużo ale zostało to zignorowane. Po pierwszej nocce samochód...
14.67V do 14.77V Wysoko ładuje i sie grzeje.
Czepił bym się tego 14,4 na wolnych obrotach a co na większych i wtedy regulator A ile ma być według ciebie? Ma poprawne ładowanie, zresztą pisze gdzieś, że z aku capi siarkowodorem albo się grzeje co mogło by świadczyć o tym, że napięcie ładowania jest za wysokie? A tutaj na forum SEAT'a, ktoś napisał, że akumulator masz za duży pojemnościowo: . Na...
A jack63 znowu swoje, że istnieje tylko jedno rozwiązanie układowe regulatora napięcia, które zostało przedstawione na forum... Niemal wszystkie regulatory z którymi się spotkałem były typu Shunt (ograniczanie napięcia poprzez zwarcie fazy do masy), pomijając wszystkie nietypowe rozwiązania we włoskich Vespach, Mofa i Simsonach. Co prawda są regulatory...
A skąd wiesz, że ta informacja nie płynie w dwie strony, np. zwieksz ładowanie bo grzeją świece, zwiększ bo włączy się wiatrak chłodnicy, bo kierowca był uprzejmy włączyć grzanie tylnej szyby?
4 amp to 50 wat. Cos musi się grzać. Alternator odpinales od kabla prądowego? Rozrusznik tez odepnij tylko uważaj by nie zrobić zwarcia bo auto może się zjarac.
Jak jest zimny grzeją świece , dlatego alternator nie daje rady dobić do 14V .To normalne.
Zwykłe lampy poliftowe, osobno mijania i osobno drogowe, bo były też lampy z H4. Dodano po 9 Jeśli chodzi o przewody to nic się nie grzeje. Przewody przy alternatorze dokręcone bardzo dobrze. Jutro sprawdzę miernikiem pobór napięcia.
To trzeba zobaczyć czemu się grzeje.
Cos ci zre prad. Cegi i sprawdz. Moze swiece żarowe non stop grzeją
Jeśli na zgaszonym silniku po podłaczeniu grzeje sie to diody do wymiany. Jeśli na zapalonym to normalne.
Zamontowałem do C-330 alternator z Allegro kosztował mnie nie całe 200 zł podobno jest on właśnie przeznaczony do przerobienia c-330 na Altek. Został założony zgodnie ze schematami jakie często i gęsto można znaleźć w necie czyli ltek jest już z regulatorem napięcia zacisk plusowy Altka bezpośrednio do klemy plusowej a kolejny jako wzbudzenie przez...
Sprawdź ile masz na przewodzie od klemy plusowej i czy klema się nie grzeje bo to przypadłość w tych samochodach.P
nie rozumiem tego pomysłu z tym alternatorem... Dodano po 35 chcesz ciepłem z grzania się alternatora grzać pojler???
Oryginalna żarówka ma 5W przy napięciu 12,8V. Zatem świecąca żarówka o tej mocy pobiera prąd 0,39A i daje to jej rezystancję niecałe 33Ω. Daj więc rezystor o mocy 5W i rezystancji według szeregu 33Ω lub 36Ω czy też 39Ω. Ostatecznie 47Ω też da radę. Pamiętaj, że od załączenia zapłonu do momentu rozruchu silnika rezystor będzie...
jeśli wymieniać to cały mostek (można kupić jako część zamienną) ale czasami po prostu się nie kalkuluje - tańsza używka diody można odlutować (trzeba mocno grzać jakąś kolbą do rynien albo położyć na palniku gazowym) ale już problem z przylutowaniem drugich - można je przegrzać (tzn lutując na kuchence gazowej) w czasach kryzysu w te radiatory czasami...
sprawdź czy świece nie grzeją non stop.
Więc jest ok. Grzanie się alternatora w czasie pracy jest normalnym zjawiskiem.
Skad wiesz, że nie jest za duży prąd czerpany z alternatora i dlatego się grzeje? I co to upływnośc uzwojeń to chyba tylko krasnale ogrodowe wiedzą. ad. 2. Co do upływności miałem na myśli kompletne zwarcie 1-go z 3 uzwojeń i sądzę, że przyczyną jest zwarcie diody w mostku. ad. 1. Gdyby tak było tzn. za duży prąd czerpany z alternatora - wóz nie odpaliłby...
W tych autach jak i Toledo II, Octavia itp jest problem z gnijącym od środka przewodem alternatora. Można to sprawdzić bo grzeje się bezpiecznik pierwszy od lewej w tej puszce nad akumulatorem gdzie główna linia 12V jest rozdzielana. Często plastik jest stopiony itp. Posta piszę żeby kolejni którzy będą szukać wiedzieli co i jak - bo w zeszłym tygodniu...
14.1 to napięcie z obciążeniem czy bez /na ten typ za niskie/ , jak długo grzeją świece - być może uszkodzony system dogrzewania/ zbyt długie grzanie powoduje niedoładowywanie akumulatora, będzie wykańczać alternatory/.P
Mam problem z alternatorem okazało sie że zaczyna mi sie grzac alternator po rozebraniu stwierdziłem ze sie wysypało łozysko jak wymieniałem spowrotem załozyłem alternator.Zauważyłem że podczas pracy altenator sie grzeje dalej wiec odpiołem pradowy przewód i przestał sie grzac a napiecie jakie daje wynosi około 2 v sam.Nie wiem co moze byc .Czy wogole...
Po prostu zmierz prąd pobierany z alternatora,na moje oko jest problem z przekaźniku świec żarowych-jak zalcząy to na cały czas. Elektrit-kurde moze problem byl by rozwiazany tylko ze to jest benzyna,wspomne tez ze czasami problem zanika,ale po przejechaniu np. brukiem problem z grzaniem alternatora powraca. pozdrawiam.
Witam Musi sie grzać bo aku są rozladowane Naładuj prostownikiem a póżniej jak bedą naładowane grzanie alternatora powinno ustąpic (oczywiście jeśli sa dobre) Jeśli jeden z aku jest uszkodzony alternator będzie się grzał bo nie ma ogranicznika prądu ladowania i na "chłopski rozum bedzie ładowal w "błoto") Alternator poprostu "chce" je naladowac jak...
Nie było akumulatora i mam teraz założony 55Ah uważasz ,ze to może tak grzać alternator i czy gdzieś zwarcie. Kabelek trudno powiedzieć wyglądał na dawną sprawę brudny przy przerwaniu od warunków atmosferycznych. Jeśli twierdzisz ,ze popsute to dlaczego działa dobrze i obraca się lekko kierownica ?
Alternator grzeje się? Dotknij dłonią po pięciu minutach pracy (ale zimny silnik !) i włączonych obciążeniach.
Raczej dobrze nie jest za nisko na wolnych. chyba że jeszcze świece grzały
Tłumaczy to grzanie się alternatora Raz miałem już taki przypadek troszke mnie ten alternator przegimnastykował.
Używane alternator jest uszkodzony (bardzo często w tym silniku pada - trzeba wymienić mostek diodowy o nr arc2020) oraz cały czas grzeją świece żarowe - stąd siada napięcie podczas pracy.
Proszę sprawdzić amperomierzem pobór, zakładamy że nowy alternator 100 % sprawny , czy przy odłączonym B+ jest tak samo?
i naładuj ten akumulator bo się tak alternator grzać będzie.
1. Nie wolno odłączać regulatora od akumulatora podczas pracy silnika! 2. Na obrotach biegu jałowego alternator nie ma wydajności takiej, aby uzyskać pełne napięcie ładowania na akumulatorze. 3. Pełne ładowanie zaczyna się zwykle od ok. 3000 RPM, w praktyce najwyższa wydajność przypada w okolicach 5000 RPM. 4. Wiedz że elementy takie jak światła, wentylator...
teraz alternator jest wyjety, ale wczesniej ta srube odkrecałem i przykrecałem, więc chyba można to wykluczyć. Alternator nie grzeje sie i nie wyje
Zobacz czy świece ci nie grzeją non stop.
Trzeba sprawdzić pobór prądu przez świece żarowe i wentylator. Włącza się tryb oszczędzania energii. Czy stojan alternatora się grzeje ?
Podmieniłem alternator i sie nie grzeje, winne były łożyska.
Witam Zaczelo sie banalnie zerwanym paskiem od alternatora. Niestety po zalozeniu nowego i odpaleniu silnika zaczela sie palic kontrolka ladowania a alternator sie grzeje. Jakies pomysly?
UUU 1 diodka 3A grzeje się strachelnie.
Może po prostu przez ten czas grzeją świece żarowe albo działa jakiś inny prądożerny odbiornik, alternator nie wyrabia, być może akumulator nie trzyma i napięcie spada. Po wyłączeniu odbiornika wszystko wraca do normy
Może jakieś niewidoczne zwarcie międzyzwojne w stojanie, patrzyłeś w nocy czy nie widać w środku jakiegoś łuku ? pomiar samej rezystancji jest praktycznie bezużyteczny , lepszy byłby pomiar odpowiedzi czasowej na impuls prądowy zaobserwowany za pomocą oscyloskopu.
Dobrze byłoby gdybyś swoje spostrzeżenia popierał pomiarami. Teraz piszesz o gęstości, której i tak nie znamy. Następnie o ładowaniu ale na jakich warunkach nie wiemy. Ty chyba też nie wiesz czy ten akumulator utrzymuje stan naładowania czy też nie (pomiary). Dalej nie wiemy czy podczas występownia zjawiska grzania alternatora do instalacji (akumulatora)...
Buczenie to raczej nie łożyska, prędzej coś nie tak z uzwojeniem. Może być i zwarcie międzyzwojowe albo uszkodzony prostownik silnie obciąża stojan. Alternator nie grzeje się nadmiernie? alternator jest chłodny nawet po dłuższej pracy kilka godzin....buczenie pojawia się samo z siebie czasami nie ma dłuższy czas a czasami jest co chwilę ....tylko zmniejszenie...
Sprawdziłem napięcie na śrubie alternatora i bez zmian, ta sama sytuacja. Co do grzania się alternatora, to po włączeniu wszystkiego robi się bardzo ciepły. Teraz pytanie czy to normalne zjawisko czy faktycznie uszkodzone uzwojenie stojana.
Witam . Jeśli mogę się dołączyć . Można zastosować alternator z ciężarówki 24v/50A wiec mamy moc ok. 2200W . Ja tak zrobiłem i grzeje całkiem nieźle . A grzałki 24V są dostępne bez problemu .
wiesz o tym że rezystancja uzwojeń stojanu to 0,15-0,25 oma?Wiesz jaki tam poleci prąd?Wiesz jak się to bedzie grzało?
tak nie wykryje uszkodzenia stojana Wykryje, przecież przebieg pokaże że jedna z faz ma niższe napięcie, ponadto w przypadku zwarcia między zwojowego jarzmo będzie się grzało.
załozyłem inny stojan i chula jak szalony nic sie nie grzeje ładuje idealnie
Przewód grzeje sie tylko na tej kostce. No to jest zapewne problem z kostką (styk do wymiany)
Witam, Mam problem z T5 1.9TDI samochód rano dosłownie na ułamek zapala i gaśnie. Trzeba później bardzo długo kręcić, aby uruchomić(najczęściej jeszcze odpalić kablami). Po przekręceniu kluczyka lampki na desce się żarzą. Świece wymienione na nowe, filtr paliwa wymieniony. Świece grzeją. Alternator nowy, prąd ok. VAG: 16486 - Mass Air Flow Sensor (g70)...
Co się zaczęło grzać - kabel czy alternator. Pozdrawiam.
Brak dobrego kontaktu przewodu z klemą/oczkiem/śrubą i grzeje się w najsłabszym miejscu ? Tylko tu się grzeje ? Gdzie indziej, cały przewód, drugi jego koniec się nie grzeje ? Oczyść, zarób porządnie przewód, przykręć... Takie grzanie miałem przez słaby styk oczka przewodu z klemą akumulatora, po poprawieniu połączenia przestało się grzać, co możesz...
Po mojemu masz niedoładowany akumulator który zbytnio obciąża alternator. Nie grzeje się czasem jarzmo magnetyczne?
Masz chyba pomyłkę w pytaniu , nie 100k tylko 100R , tak sądzę . Powinien być zastosowany minimalny rezystor 136R 1W przy napięciu max 14.4 (alternator) i prądzie 0.08A . Grzanie to norma . Aby uniezależnić się od zmian napięcia lepiej zastosować najprostszy układ stabilizatora prądowego , LM317 + rezystor .
Witam. Czy ktos miał juz podobny problem? Po odpaleniu swiece zarowe grzeją jeszcze ponad 3 minuty. Alternator robi sie gorący. Po czym wyłącza sie grzanie i temperatura alternatora powoli spada. Według mnie swiece powinny wyłączyc sie po paru sekundach. Peugeot 307 2.0 hdi 2001 rok. Mieliście juz taką usterkę?
Nowy 750? Nowe pierścienie (olej zawsze je wykańcza) 7pln, łożyska koło 30. Robota - trzeba by wylutować uzwojenia (nie zazdroszczę - palniczek gazowy, ostrożnie na plastik). Pierścienie trzeba zgrzać - może te szrotowskiesą właśnie tylko zaciśnięte i tak grzeją?
A skąd żesz aż 45A? Akumulator naładowany był? Poza tym zwaz na to, że przy wyższych obrotach alternator grzeje się mniej, bo szybciej działa wentylator. Sprawdzałeś na wolnych?
To co cyka to pierwszy lub drugi stopień grzania płynu świecami w kolektorze ssacym. Sprawdź te złącza. Obciążenie alternatora odczytać można za pomocą VCDS.
Rok 1995. Dzisiaj poskładalem ten silnik i po odpaleniu sprawdziłem napiecie. wynosiło 13,5 na wolnych obrotach a na wyższych 13.8. dodam ze alternator strasznie sie grzeje ze nie idzie sie go dotknac. Od czego mam zaczac zeby to dobrze sprawdzic. Jak grzeje się alternator to jest duże prawdopodobieństwo że któraś z diód jest uszkodzona lub uzwojenie...
Mam problem z alternatorem w BMW e46 td. Alternator 150 amper. Spaliły mi się da alternatory a trzeci się mocno grzeje. Wiem że ten typ alternatora ma też dodatkowe sterowanie z komputera samochodowego. byłem już z problemem u trzech różnych elektryków samochodowych i kilku mechaników nie spotkali się z podobnym problemem... mówią tradycyjne rzeczy...
Andrzej, jak by była do kitu bateria to nie zakręcił by. Jak by była mocno rozładowana to alternator grzał by się. Sam wiesz, że dłonią sprawdzisz lepiej niż cęgówką. Spadek napięcia? Za grube kable w bejcy są, poza tym kabeloczka są oblutowane.
Jak ma IBS, czyli czujnik na klemie to wystarczy odpiąć wtyczkę od niego. Na ogół auta nie sygnalizują błędów tego czujnika za pomocą kontrolek, ale nie będzie działać system start-stop. Inteligentne ładowanie w większości aut ma podobną strategię. Na wolnych obrotach nie ładuje, chyba że pobór mierzony jest naprawdę znaczny. Jak ładuje, to tak do 13.6....
Witam, co do escorta to wolę się nie wypowiadać co do skrzynki bezpieczników i sposobu prowadzenia kabli - może tam niech kolega zacznie szukać problemu. Nie doczytałem się również czy podczas spadków napięcia grzeje się alternator? jeśli tak zwarcie w uzwojeniach. Za 130 zł pseudoregeneracja:(
Minął ponad rok:) Wymieniłem alternator miesiąc temu na oryginalny używany. Stary niby ładował 14-14,5V, ale komputer zgłaszał jakiś błąd i powiedziano mi, że to wina altka. Nie śpieszyłem się z wymianą bo zbytnio w to nie wierzyłem:) W końcu urwało się sprzęgło alternatora i musiałem dokonać zakupu:) Po demontażu starego okazało się, że był on od innego...
W alternatorze nie ma komutatora, to są pierścienie ślizgowe. A co to za alternator? Bo jak Valeo 120A (Audi, Passat, Megane/Scenic) to masz popuszczony koszyczek i pręty utrzepie. Druga sprawa- gdzie to niby się upala? Bo jak alternator Visteon (Mondeo) to tam trzeba pręty do pierścieni lutować wysokotemperaturowym spoiwem. Grzeje się tam jak diabli,...
Ok 15 V, czyli być może 14,5 V? A to nie jest źle. Zatem sprawdź wiarygodność miernika lub zastosuj dokładniejszy. W przypadku uszkodzenia regulatora wystąpiłyby też inne objawy jak np nadmierne grzanie alternatora. Najprościej to próbuj wzbudzić alternator przez żarówkę np 5 W i pomierzyć parametry pracy. Wygląda na to, że inicjator zagadnienia ma...
Uszkodzony alternator i do tego koncówki jak i nie całe przewody do wymiany bo po zrobieniu alternatora beda sie grzały. Dodano po 0 Uszkodzony alternator i do tego koncówki jak i nie całe przewody do wymiany bo po zrobieniu alternatora beda sie grzały.
Witam ponownie, po rozebraniu i wyczyszczeniu Alternatora, nastąpiła zmiana, otóż przestał mi się grzać ten Alternator :) tylko jest taka rzecz nie wiem czy to są właściwe parametry na odpalonym silniku sprawdzałem teraz, to na szczotko trzymaczu otrzymałem napięcie przy obrotach 1,600obr/min 14,46V a na zacisku z oznaczeniem 30 na Alternatorze otrzymałem...
Głupi problem rozwiązany. zardzewiałe styki amperomierza.teraz wszystko już ok, amperomierz pracuje, lampka gaśnie, silnik pali na stacyjkę, nic się nie grzeje
W oplu to normalne że dogrzewają świece po odpaleniu silnika, do uzyskania temperatury około 50st. Jeżeli uważasz że grzeje zbyt długo. Sprawdź czujnik temperatury dla ecu, oraz termostat,
Wyklucz pierw uszczelkę na głowicy czy jest szczelna. Później można zając się grzaniem (zawalona chłodnica, nagrzewnica, pompa.. ) jak jest alternator blisko chłodnicy to sprawdź też poduchę pod skrznią- uszkodzona powoduje że cały silnik idzie do przodu. Być może komuś w przeszłości zerwał się pasek i jeździł do zagotowania silnika.
Proponuję aby ciągnik sprawdził elektromechanik. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to uszkodzony akumulator – zwarcie wewnętrzne/uszkodzona cela. W takim przypadku mocno wzrasta prąd ładowania akumulatora, alternator pracuje z pełną wydajnością, grzeje się aku i alternator, a także przewód B+. Druga możliwość to zwarcie w instalacji elektrycznej,...
Od tej śruby plusowej M6 bym zaczął bo gołym okiem widać że się grzała.
korozja na zaciskach (nie na oczkach tylko tam gdzie oczko ściska przewód Bardzo częsty przypadek w Oplach, zaciśnięte kable nie kontaktują w klemach akumulatora. Efektem jest własnie spadek napięcia ładowania o 0,3 - 0,5V i grzanie się klem (czasem aż można się oparzyć) W grupie VW, w samochodach które mają skrzynkę bezpieczników blaszkowych na akumulatorze...
Nie no, tyle to już nie zrobię, Dzięki wam udało sie podłączyć alternator i chyba wszystko działa, jedynie trochę sie wszystko grzeje ale napięcie ładowania jest w porządku, Natomiast, w oryginale był alternator Mitsubishi, produkcji Valeo, kontrolka ładowania wgl sie nie świeciła, dziś przyjrzałem sie temu i na 2 przewodach wychodzących od kontrolki...
Peugeot 206 1.4 hdi 2003, padł alternator. Podejrzewałem zwarcie między uzwojeniami, był bardzo gorący(dymił). Wymieniłem alternator na sprawny, lecz nadal się grzeje Na postoju, przy wyłączonych odbiornikach( klima, światła, itp), po kilku minutach alternator parzy. Sprawdzony sterownik świec żarowych - nie grzeją, podgrzewacz płynu chłodniczego -...
Wszystko wskazuje na to że regulator napięcia padł. Miałem identyczne objawy w Fiacie Panda, dodatkowo jeszcze grzał się sam alternator.
alternator grzeje alternator grzeje astra alternator denso grzeje
25pt4423 dławik citroen xsara centralny zamek wymuszenie sinusoidalne
Laskomex EC-2502A CFF Message When Calling – Wiring, Address, and Power Issues ESP8266 Arduino – zliczanie impulsów zewnętrznych TIMER0 i przerwaniami GPIO