Odpal go jeszcze raz bez bezpiecznika od gazu, jak odpali to musisz zaryzykować i przejechać nim parę kilometrów, wtedy będziesz pewien, że problem jest z gazem.
Błędy jakieś na kompie wyskakują po tym zgaśnięciu?
Do sprawdzenia luzy zaworów. W Inteku po 0,10-0,15 mm na wydechu i ssaniu.
Do sprawdzenia silnik, a dokładnie tachometr.
Jeżeli pobór prądu nie przekroczy mocy agregatu to wszystko będzie działać. Agregat ma samoregulację obrotów więc przy gwałtownym poborze dużej mocy zawsze lekko szarpnie zanim zdąży wyregulować obroty.
Jeśli po odłączeniu zasilania kręcący się silnik wyraźnie cichnie i nie widać gwałtownego zwolnienia obrotów to trzeba wziąć pod uwagę skrócenie któregoś z uzwojeń. Wskazuje na to również dość wysoki pobór prądu przy "biegu jałowym" .
Tak też właśnie myślałem o przekaźnikach. Na obudowie modułu tuż przy przekaźnikach są czarne przebarwienie, co by wskazywało na ich przegrzewanie się. Dzięki za sugestie.
Korek był odkrecony na zimnym silniku, wiem że na gorącym się nie odkręca, Gdyby to kolega zaznaczył na początku to, byłoby mniej gdybania. w instrukcji od 206 z takim samym silnikiem jest napisane że przy odpowietrzaniu układu po wymianie płynu zbiornik ma być otwarty, a tu się tak nie da po prostu, pół minuty i wywala płyn, porażka jakaś i tyle....
Mierzyłem rezystancję prądniczki i wynosiła jak pamiętam około 180- 190 omów. Jednak jej nie rozbierałem, ponieważ dawała napięcie przy ruchu bębnem. Raczej magnes i jego mocowanie jest w porządku, jeżeli się tak dzieje. Dla rozwiania niejasności mogłem zrobić pomiar napięcia prądniczki przy włączonym dowolnym programie. Na płytce podejrzewasz uszkodzenie...
Zazwyczaj uszkodzony programator jeśli jest taki objaw między innymi że brak potoju pomiędzy nawrotami to na pewno uszkodzony programator
Dolej paliwa dla pewności,naładuj porządnie akumulator,sprawdź dla świętego spokoju poziom oleju i płynu chłodniczego i odpalaj.Niech sobie popracuje.Wybuchnąć nie powinien co najwyżej próba odpalenia sie nie powiedzie ;).Oczywiście odpalanie na benzynie tak samo jak rozgrzewanie silnika.Żadnego gwałtownego zwiększania obrotów zanim sobie nie popracuje...
Sprawdź porządnie krokowca !! I wszystkie cewki.Na gazie jest to samo??
Być może da się go zatrzymać napięciem stałym 24V: lewo-DC-prawo.
Z pomiarów które podałeś wynika że masz zapotrzebowanie na poziomie 11kW. Czyli potrzebujesz agregat o mocy nieco większej żeby go nie uszkodzić. Problemem jest rozruch twojej sprężarki. W momencie startu silnik pobiera kilkukrotnie wyższy prąd co powoduje gwałtowny spadek obrotów agregatu to przekłada się na napięcie wyjściowe a to powoduje zadziałanie...
W jakich warunkach rejestruje się błąd ( spokojna jazda przy niskich obrotach, gwałtowne przyspieszanie , duża prędkość obrotowa silnika). Sprawdź kontekst powstania błędu (zamrożona ramka). To silnik z turbiną więc pole do popisu dla nieszczelności rośnie, sama wydajność turbiny też może mieć znaczenie.
Sprawdź baterie na płycie głównej.
Podłączasz tak jak na rysunku.W szereg z zasilaniem musisz włączyć np. - autotransformator lub regulator napięcia. Ostatecznie można włączyć na czas rozruchu silnika dowolną grzałkę 0 mocy 1000 - 2000W.Wszystko to po to aby nie popłynął duży prąd rozruchowy. Włączeni silnika pod pełne napięcie bez ograniczenia spowoduje gwałtowne wejście na obroty.
Do sprawdzenia szczotki , silnik i pradnica tacho. Czytaj post z uwagą.Nie pisz bzdur. Pralka Samsung P1053 6kg dziwnie się zachowuje. Podczas prania, bęben w lewo obracał się prawidłowo a w prawo ruszał z pełnymi obrotami co powodowało gwałtowne szarpnięcia i po chwili obroty wracały do normy. Do sprawdzenia na początek przekaźnik sterujący obrotami...
okodenim napisał "silnik robi jeden ale gwałtowny obrót że aż nią rzuca i staje".Trzeba sprawdzić tacho silnika.
Witam wszystkich! Mam taki problem iż mój CC 700 z gaźnikiem Aisan po zdjęciu nogi z gazu gwałtownie spada z obrotów a niekiedy (jak jest jeszcze zimny) potrafi zgasnąć! Przewody świec są nowe (org), wszystkie wężyki są wymienione na nowe. Jeśli ktoś wie co zrobić to proszę o poradę!:cry:
Panewki wału? Raczej nie "rzegotają' tylko klepią. Zazwyczaj na w pełni rozgrzanym silniku, przy schodzeniu z obrotów po gwałtownym depnięciu w gaz. Nie czekaj aż coś wyzionie ducha i pociągnie za sobą resztę, tylko dobieraj się do rozrządu.
Witam. Mam dziwny problem z obrotami. Podczas jazdy po puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła obroty silnika gwałtownie wzrastają, po chwili maleja i utrzymują się na stałym poziomie. Jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam
To też sprawdzałem. Nie pamiętam dokładnie ale wyglądało to tak, że gdy gaz był na 5,5% to obroty wynosiły około 1200 na min, a gdy na 5,6% to już następował ten wystrzał do 2,5 tysiąca. Istnieje jeszcze taka prawidłowość że gdy odpuści się gaz zanim obroty przekroczą 1200 to następuje bardzo gwałtowny spadek obrotów do jałowych. A gdy zrobi się to...
Pomiar obrotów w pralkach tego typu tak zwana waga robiona jest w ten sposób że mierzony jest pobór prądu silnika jeżeli waha się napięcie zasilania to zakłócany jest też pomiar prądu dlatego też jeżeli prąd zaczyna spadać z powodu mniejszego obciążenia bo pranie jest u góry to rośnie też napięcie na silniku co powoduje gwałtowny wzrost obrotów i szarpnięcie...
Czy w momencie pierwszego gaśnięcia kontrolki ładowania (żarówki) nie dochodzi do gwałtownego spadku obrotów?
Wentylator ma regulację obrotów. Zwykle startuje od maksymalnych, sprawdza temperaturę i zwalnia. Kiedy temperatura rośnie, przyśpiesza. Gwałtowny wzrost obrotów wskazuje na gwałtowny wzrost temperatury.
Witam, mój pacjent to Ford Kuga z 2010 roku 2.0 TXDA, problem polega na braku wspomagania po odpaleniu. Po kilku ruchach kierownicą wspomaganie działa aczkolwiek przy gwałtownych obrotach czuć opory. Błędy jakie udało mi się odczytać KTS-em to "Komunikacja CAN z komponentem <sterownik ESP> Brak komunikacji (U0129)" oraz "Sterownik wspomagania...
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Witam!Wskazówka na styk Z10 sprawdziła się.Znalazłem po kablach ale nie w głównym programatorze tylko timerze suszenia.Kilka gwałtownych obrotów pokrętłem timera przywróciło napięcie na styku Z10 a także na grzałkach.Prosiłbym jeszcze o sugestię jaki typ/model stycznika zastosować.Bardzo dziękuję za skuteczną pomoc.Pozdrawiam.
Nie chciałem być tak bezpośredni ale wygląda na to że "mechanik" naciągnął kolegę.
Miałem identyczną usterkę i o dziwo, winna była cewka zapłonowa.
Zbyt wrażliwy jesteś :D Lekki dymek pojawia się na filmiku po nagłym podgazowaniu na luzie . W czasie jazdy nie ma tak gwałtownego podwyższenia obrotów , zapewne dymku wtedy nie ma .
Mam autko z tym samym silnikiem, tylko o rok młodsze w chwili gdy załancza się sprzęgło sprężarki na wolnych obrotach następuje gwałtowny spadek obrotów. Zważywszy na parametry naszego silnika należy przyjąć iż jest to zjawisko normalne.
Poniżej zamieściłem wykres obrotów w czasie. Gwałtowne skoki obrotów występują, gdy zdejmę nogę z gazu. Przy dodawaniu jest ok, auto po prostu przyspiesza bez szarpania. http://obrazki.elektroda.pl/2533233100_1...
Przeciążenie podczas rozruchu (zbyt szybkie podnoszenie częstotliwości) grozi chyba tylko wypadnięciem z synchronizmu i zatrzymaniem całej maszynerii ale uszkodzić nic w silniku się nie powinno. nie tylko grozi wypadnięciem z synchronizmu ale też gwałtownym obrotem w przeciwną stronę jeśli wirniki opóźni się względem pola na stojanie o kąt powyżej...
Witam ponownie. Co do tej zmiany obrotów to faktycznie jest to temat bardzo trudny. W związku z pojawiającym się objawem polegającym na gwałtownym spadku obrotów na rozgrzanym silniku, powodującym niekiedy zgaśnięcie motoru, dalsze przeszukiwania netu podsunęły kolejny trop: EVAP. Podobno zdjęcie jednego z wężyków pomaga w stabilizacji obrotów. Czy...
Jak silnik ma miski o roty to zawsze wi race są większe jak przyciszneisz mu dźwignie to też wibracje się zmniejszaj. Poto jest koło dwumasowe żeby te drgania niwelować przy luzie i gwałtownych spadkach obrotów itd. Musi się ułożyć jeśli zostało zamontowane prawidłowo.
Nie możesz ruszyć 100%? Na początku masz nisko (600 obrotów do ok. 68 stopni), a potem gwałtowny wzrost obrotów. Tak by było nieco łagodniej i wciąż cicho poza maksymalnym obciążeniem: https://obrazki.elektroda.pl/4916132000_... Ale ogólnie kombinuj sam, próbuj różnych ustawień tak żeby było ci komfortowo. powyżej 60 stopni 1800 RPM....
Skoro ruszył po wypięciu tych kabelków co mówiłem to usterki szukałeś nie tam gdzie trzeba, musisz szukać usterki w silniku, czemu nie pozwala uruchomić klimy. Przyczyn może być kilka (alternator/ obciązenie silnika itd.). Kompresor ruszył pytanie czy można tak jeździć Zależy od nogi, jeżeli spokojnie jeździsz bez gwałtownych przyspieszeń, bez gwałtownego...
przy gwaltownym przyspieszeniu silnik sie dlawi nie ma róznicy czy obroty wysoki czy niskie i czy silnik zimny czy gorący
Temat rozwiązany. Uszkodzony był moduł w aparacie zapłonowym. Na wolnych obrotach była iskra, w momencie dodania gazu iskra zanikała. Wymieniony aparat na sprawny i auto pięknie się wkręca.
A świeci się jakaś kontrolka na desce od ostatniego czasu.Zalecana diagnostyka komputerowa w celu odczytu błędów oraz sprawdzenie parametrów bieżących.
Nie powinno się omijać biegów bo wtedy są gwałtowne skoki obrotów. Jedziesz na 3 i masz 3500 i zmieniasz na V i gwałtownie spadają obroty do 2000. Powinieneś zmienić z 3 na 4, i po chwili wrzucić trójkę.
Po diagnozie mechanika okazało się że pękło mocowanie skrzyni biegów i nie chodzi tu o poduszkę a o wspornik (mechanik nazwał to łapą skrzyni) mam nadzieję że komuś ten post jeszcze będzie mógł pomóc, pozdrawiam
Witam, ze schematu wynika, że to układ szeregowy w którym moduł pełnił rolę "spowalniacza" aby pompa wchodziła delkatnie na obroty (bez gwałtownego uderzenia ciśnienia wody w ramiona spryskujące). Zastąpić mozesz to każdym układem na triaku, który po zasileniu 230v w ciągu około 3-5 sekund przejdzie ze stanu zaporowego do pełnego otwarcia najlepiej...
Witam Wszystkich, Mam problem z turbo, może ktos będzie wiedział co może być tego przyczyną. Otóż, podczas gwałtownego przyspieszania przy 90-110 km/h, po zdjęciu nogi z gazu i zredukowaniu prędkości, samochód traci turbo. Dopiero w momencie zgaszenia samochodu i ponownego jego odpalenia turbo na nowo zaczyna działać. Co ciekawe, przyśpieszając "umiarkowanie"...
Wszystko zależy od opłacalności tego przezwojenia, sprawdź ile kosztuje taka inwestycja. Jaka jest jakość silnika po przezwojeniu? Czy tylko jest to odtworzenie pierwotnego stanu, czy też staje się nowocześniejszy? Jutro będę dzwonić do zakładów zajmujących się przezwajaniem. W każdym razie gwałtowny spadek obrotów silnika podczas jego pracy to chyba...
Czas trochę spustoszył moją wiedzę w zakresie maszyn ale uważam, że słusznie obawiasz się zmniejszenia sprawności układu. Borykając się z takim problemem obawiałbym się stanu nasycenia obwodów magnetycznych wirnika. Skoro liczono go na 24V to znaczy, że przyjęto jakąś wartość indukcji w rdzeniu pozostawiając lekki zapas. Zresztą podobnie jest w transformatorze....
No właśnie tez mi się wydawało że silnik pracuje nominalnie i napedza prądnice z prędkościa adekwatną do ilości biegunów i tyle I za to odpowiada regulator obrotów. ale w sepcyfikacji jest ilość pobieranego paliwa w zależności od obciażenia , a obciążeniem jak mniemam są podłączone odbiorniki elektryczne. I dokładnie tak jest. Podłączone pod generator...
Zaraz zaraz, to silnik którego moc przypuszczalna do wagi na obecną chwilę 250W a sterownik o mocy 500W ma pracować z przekładnią ślimakową 1 : 40 i ma przenosić 12 kg ładunku który przy około 50 kg ma zwolnić z uwięzi kotwicę i sugerujesz że nie da rady po takim przełożeniu 1 : 40. Aż mi się nie chce wierzyć że taki słaby silnik o takiej wielkości...
Gaz to gaz, ma to do siebie, że jest pod ciśnieniem i się ulatnia...i wystarczy iskra, jeżeli już chcesz coś grzebać przy tym we własnym zakresie, to rób to na powietrzu. Pozdrawiam
Witam! mam Hondę Concerto od 4 lat. Od jakiegoś czasu pojawił się problem z obrotami, na biegu jałowym i w czasie jazdy przy zmianie biegów silnik ma 2500 obrotów,przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu obroty spadają do 1000. Proszę o pomoc:!:
Tak tylko chodzi oto że w parowniku jest tylko jedna śruba. I niewiem czy lepieje jest jak jest bardziej wykręcona czy też wkręcona? Ustawiłem ją tak zebym miał względnie dobre wolne obroty tzn. odpalał i chodził na zimnym bez problemu i niegasł mi przy gwałtownym spadku obrotów. Czy to tą śrubą powinienem się pobawić jeśli tak to w jaki sposób to wyregulować??
Jarrek7 Powiedz jeszcze, jaki przebieg ma skuter ? to też istotne, chociaż jak jedzie ci 75km/h to kompresja i zawory będą okej. W tych silnikach przy lekko rozregulowanych zaworach odczuwa się gwałtowny spadek mocy i brak wolnych obrotów, ale tak jak napisałeś sprawdź dla pewności. Według mnie na 99% będzie to wina sprężyny centralnej. Kup najlepiej...
Dokładnie - brzmi jak sprzęgło, zwłaszcza że samochód ma swoje lata. Jaki przebieg? Czy nie było wcześniej problemów ze skokami obrotów podczas gwałtownego przyspieszania, tudzież utratą mocy podczas przyspieszania?
Można to także określić jako falowanie obrotów ale gwałtowne żadnych innych odgłosów nie ma , spróbuje nieco przestawić zapłon a jak to nic nie da to podmienię pompę paliwa na inna. I jeszcze inne pytanie macie jakiś sprawdzony inny rozrusznik do tego ciągnika bo ten R11 to do zawału może doprowadzić akumulatory zdrowe a wystarczy lekki mróz i kicha...
W maluchu nigdy nie będziesz miał gwałtownego wejścia na obroty , bo te gaźniki nie posiadają pompki przyspieszenia ( dodatkowego wtrysku paliwa przy szybkim ruchu pedału gazu ) . :|
proszę o podpowiedzi
rzecz dotyczy radia BECKER Grand Prix 2000... radio robi sie głośniej i ciszej tyle że prędkość pojazdu nie ma tu żadnego znaczenia... robi sie głośniej przy gwałtownym zwiększeniu obrotów (samochód to Mercedes a gwałtowny wzrost obrotow to oczywiście kick-down) facet ma tak traumatyczne doświadczenia że boi się wyprzedzać inne pojazdy gdyż wzrost głośności...
rozwiązałeś temat bo mam taki sam przypadek ,parametry vanosów też takie są tylko że adaptacje mają wartości inne czyli 80 stopni ssanie i 116 wydech, ustawiony rozrząd ,wymieniony napinacz łańcucha na nowy ,wymieniona odma,sprawdzony vanos pod kątem mechanicznej usterki,filtr paliwa nowy ,silnik sie dławi w dolnych obrotach i odczuwalne poszarpywanie...
Kody błędów to nie diagnostyka... jak zachowuje się zmierzone i oczekiwane ciśnienie doładowania oraz masa powietrza przy gwałtownym przyspieszeniu, a następnie zejściu z obrotów? Wtedy będzie wiadomo czy geometria sprężarki na pewno się nie zacina, bo na razie to wszystko na to wskazuje.
O napięciu zaporowym około 50V, czyli chyba jednak Schotky. Swoją drogą muszę to kiedyś zmierzyć jakie napięcie jest na niej w kierunku przewodzenia, przy zwartym SG mosfeta. Tomcio -czy sprawdzałeś w warunkach obciążenia rzeczywistego czy na znacznie mniejszym? Na znacznie mniejszym z reguły jest dobrze a przy warunkach docelowych -bywają prezenty....
mi padło 6 cewek, auto ma przejechane 46 kkm !! szlag mnie juz trafia... rozebrałem te popsute i nic tam nie widzę. czy ktoś może wskazać miejsce, gdzie to przebicie najczęściej występuje? dodam, że cewki popsuły mi się na 2 sposoby. albo całkowicie nie działa i samochód nie chodzi na wszystkie cylindry albo samochód pracuje równo, ale pojawiają się...
Piszę to jako w pewnym sensie sprostowanie oraz uzupełnienie tego co napisałem w poprzednim moim poście. W mojej megance dochodzi do przelewania się górnym przewodem płynu do zbiornika wyrównawczego tylko w momencie gwałtownego wzrostu obrotów i po ustabilizowaniu się obrotów zanika. Występuje to tylko w sytuacji gdy poziom w zbiorniku wyrównawczym...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... Może Cię nieco nakieruje... Czy będzie działać - będzie. Tylko należy zapewnić odpowiedniej wydajności prądowej zasilacz (elektroniczny może się blokować), i dostatecznie grube kable łączące. Na zbyt cienkich spadek napięcia może być taki, że jakikolwiek moment hamujący wkrętarkę spowoduje gwałtowny...
Pancerne zamknięcie. Obie połówki są pasowane na wcisk. Da sie rozdzielić (jak Koledzy wyżej pisali) tylko po co? Po pierwsze - zmieniając obroty zmieniasz i brzmienie - im wyższe obroty, tym zdecydowanie mniej basu (jeśli o to Ci chodzi to ok), po drugie (co napisał Kolega CYRUS2) - szybkich zmian nie uzyskasz, bo sam regulator ma tylko ustalać obroty...
Różnica jest spora. Panel to źródło prądowe, gdzie wydajność zależy od nasłonecznienia. Wystarczy utrzymywać napięcie wyjściowe w pobliżu napięcia MPP aby optymalnie odbierać moc. Turbinę trzeba traktować jako prądnicę (silnik). Napięcie rośnie od obrotów, a możliwą do pobrania moc trzeba pobrać z krzywej P(n) albo obciążenie dobierać z wahnięć obrotów....
Wiem, że temat "stary" i że pytanie w cudzych wątkach na zasadzie "to i ja się podepnę" jest mało eleganckie... Jeżeli więc moderator od razu mnie nie "odstrzeli" - i zdążę, to chciałbym prosić o poradę co wykorzystać do stworzenia regulacji automatycznej kontroli obrotów silnika 12 - 24 DC ok 250W - 300W Założenia są następujące. 1 - silnik powinien...
Te parametry to na gazie czy benzynie? Na wolnych obrotach ok. Przy gwałtownym przyspieszaniu mieszanka za uboga (zainteresowałbym się pracą przepływomierza)
Odnośnie jeszcze do EJ we Fr., dziś z agencji pras.: Francja/ 5,3 mld euro straty koncernu energetycznego EDF z powodu korozji reaktorów atomowych Francuski koncern energetyczny EDF poniósł w pierwszej połowie roku rekordową stratę w wysokości 5,3 mld euro z powodu spadku wytwarzania energii jądrowej wynikającej m.in. z przestojów w produkcji spowodowanych...
Świeżo zakupione autko, przebieg ok 200k. Mam wrażenie że to auto nie jedzie z ''dołu'', po wciśnięciu gazu w podłogę. Moment od ok 1800 obrotów czuć jak przyspiesza. Dodatkowo podczas gwałtownego przyspieszania już na obrotach, czuć jakby przerwy w płynności przyspieszania, tak jakby ktoś dotykał pedału hamulca pulsacyjnie. Po za tym auto dobrze pali,...
A obroty? Co ze skokami? Nadal takie gwałtowne?
Witam mam problem z moim Audi A4 1.9 TDI AWX 131ps podczas wilgoci na dworze, a mianowicie na zimnym silniku do 1800 obrotów brak mocy i po przekroczeniu 1800 obrotów gwałtowne szarpnięcie i silnik pracuje jak nalerzy. Po rozgrzaniu silnika te gwałtowne szrpnięcie maleje ale jest caly czas odczuwalne. Gdy na dworze jest sucho auto pracuje jak należy....
Auto jak w temacie, problem jest taki, że podczas jazdy, niezależnie od biegu co jakiś czas jest taki gwałtowny spadek obrotów i potem powrót do takich obrotów jak były. calość trwa doslownie ułamek sekundy. czasem podczas przyspieszania albo podczas jazdy stalą prędkością... w przypadku kiedy auto jest la luzie po prostu auto gaśnie. Pierwszym przypuszczeniem...
Zbyt duże luzy sumaryczne w układzie przeniesienia napędu na koła. Silnik pewnie ze dwa obroty wałem wykona zanim zakręcą się koła ;) Zła technika jazdy, zbyt gwałtowne puszczanie sprzęgła. Do powyższych dodaj przeciążone auto i wyniki masz na zdjęciach.
Dzisiaj gaźnik przeszedł regulację u mechanika oraz dokładne czyszczenie... Niestety nadal bez zmian... Gdy się powoli dodaje gazu to wchodzi na obroty, przy gwałtownym dodaniu od razu go dusi i chce zgasnąć... Ja już nie wiem co mu jest... Jakieś pomysły?
Witam, pacjent jak w temacie. Auto przyjechało z dwoma błędami: P1335 - zawór EGR P2002 - Efektywność filtra cząstek stałych poniżej progu. Po wymianie zaworu EGR (Delphi) P1335 udało się skasować, natomiast P2002 powracał regularnie co +/- 100km po każdym kasowaniu (dwie próby). Ciśnienie różnicowe na wolnych obrotach oscylowało wokoło 50 mBar, ponad...
VW Golf III TDI 1995 przebieg 320000km objawy miał następujace po zapaleniu gwałtowny wzrost obrotów i gaśnięcie Po podłoczeniu pokazywał błąd 1268nastawnik dawki N146 Po sprawdzeniu ustawienia paska rorządu okazało sie ze przeskoczył o jeden ząb na wałku rozrządu (facet zaniedbał wymiane paska ,Golf zrobił około 130000) Po zamontowaniu nowego i dokładnym...
Witam. Jak w temacie. Diagnoza Clipem podczas kręcenia rozrusznikiem pokazała ciśnienie na listwie 140do160 Bar a jak dobrze pamiętam to w normie powinno być ok 300bar.Jak zaciskam powrót od wtryskiwaczy to pali za czwartym obrotem wału a normalnie to ze 40 sekund trzeba trzymać na rozruszniku. Pompa nie wydajna ??? a może wtryski puszczają w powrót???...
Ale co to za chora akcja trzymać auto na postoju powyżej 4 tys obrotów? Wiele aut ma zabezpieczenie żeby sobie przez niewiedzę/głupotę nie wysadzić silnika. Jeśli system w aucie na manualu widzi, że prędkość jest zero to aktywuje tą usługę lub jak widzi z pozycjonera na automacie Park/Neutral. Wkręcanie gwałtowne silnika na postoju to klucz to zniszczenia...
Wymieniałeś może w ostatnim czasie rozrząd jeżeli tak to może być przestawiony o 1-den ząbek na pasku.Ja ostatnio u siebie wymieniałem i mam ten sam efekt ciężko się zbiera na obroty i szarpie przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu,a jak schodzi z wysokich obrotów strzeli.
Czyli jednak miałem rację. Zawór upustowy (czyli blowoff) jest po to żeby po ujęciu gazu ciśnienie w kolektorze dolotowym nie powodowało gwałtownego odwracania kierunku obrotów turbiny (mały gaz, mała moc turbiny), przewody raczej to wytrzymają skoro wytrzymują przy max otwartej przepustnicy. Pozdrawiam.
Prawdopodobnie masz dalej uślizg sprzęgła. Nie czuć swądu palonego sprzęgła? Nie czujesz, żeby obroty rosły inaczej niż prędkość przy gwałtownym przyspieszaniu?
Były problemy z nagraniem sterowników których szukam tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... ale gdy nagrałem je na dobrej jakości płytę DVD, to nagranie się udało. Jednak starszy komputer na który chce przenieść sterowniki ma tylko odtwarzacz CD, a mam problem z nabyciem dobrej jakości płytek CD (liczne hipermarkety w ogóle już ich nie...
Mam podobny problem ale z Corsą C 1.0 z 2002r. Często się zdarza, że wciśnięcie pedału przyspieszenia powoduje gwałtowny wzrost obrotów silnika (szczególnie na 2 i 3 biegu) a samochód nie ma "mocy" i zostaje tylko "popuścić" gazu. Jestem laikiem jeśli chodzi o samochody, w serwisie po jeździe próbnej niczego nie zauważyli (nie zawsze objaw występuje)...
ze diesla na pasku sie nie pali na pych... bo konsekwencje moga być opłakane... A rozrusznik to (przepraszam!) w którą stronę kręci silnik? W odwrotną? Nawet jakby zapalać silnik na wstecznym biegu, to silnik i tak się będzie kręcił w prawo! Nigdy sie nikomu nie zdarzyło wrzucić w czasie redukcji biegu zamiast przykładowo czwórki - dwójkę? Gwałtowne...
Najpierw zapala się ładowanie a potem spadają obroty
W Oplach wlot zimnego powietrza do puchy jest zazwyczaj umieszczony za atrapą grilla, przy gwałtownym schodzeniu z obrotów podczas jazdy powietrze może być wtłaczane do układu tym samym zubożając mieszankę do tego stopnia że silnik zgaśnie, ale wtedy można pokombinować ze zmienieniem położenia dolotu lub osłonięciu go przed podmuchem powietrza a nie...
Po gwałtownym dodaniu gazu silnik wpada na wysokie obroty i stracił moc oraz bierze lekko olej https://filmy.elektroda.pl/27_1675291022...
chodzi Ci o pełne wyłącz?,takie coś moim zdaniem powinno być,bowiem gwałtowna zmiana kierunku obrotów wzmaga prąd hamowania,stąd między sygnałami ser. opto powinna być doza zwłoka,lub układ hamowania wału silnika przy jego pełnym wył.W przeciwnym razie coś się zdymi
Kolego, tak jak napisałem matiza znam tylko z zewnątrz. Nie wiem jaki jest układ przestrzenny układu chłodzenia i czy sam się odpowietrza. Tego czy wody nie wyrzuci tego też nie wiem, bo nie wiem co jest przyczyną, ale nie powinno do tego dojść na wolnych przy próbie o której pisałem. Możesz te próbę (a nawet radzę)wykonać przy zdjętych korkach na zbiorniku...
Tam jest śruba, ale bez łebka :) Do tego zauważyłem, że ktoś naginał dźwignię przepustnicy żeby była lekko uchylona. Po odgięciu tak żeby była prawie całkiem zamknięta zauważyłem poprawę. Po regulacji reduktorem wolne obroty są bardziej stabilne i silnik wyraźnie równiej chodzi ;) Pojeżdżę trochę i zobaczę jak to się sprawuje w praktyce. Na benzynie...
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
nie napisales czy na gazie tylko , czy na benzynie też , jeśli i na gazie i na benzynie to jeśli skakanie jest dość gwałtowne tak że obroty spadają przez sekunde jak by gasł i po sekundzie wraca i zaraz znowu tak - to cewka !!!, jeżeli długo (kilka sek to prawdopodobnie pracuje na 3 cyl - obroty 600, za chwile wraca na 900 - 4-cyl) to przewód albo świeca,...
Generalnie silnik teraz pracuje w miarę ok z wyjątkiem biegu jałowego obroty falują i w pewnym momencie czuć jak nagły spadek chwilowy jak by coś przerwało ,przy wysprzęglaniu są problemy jest spadek obrotów gwałtowny i kilka razy faluje od 600rpm do 1100 a potem się w miarę stabilizuje. przy przełączaniu też czuć ,że lekkoszarpie.
Przeanalizuj schemat- wpisz sobie w google lewo prawo, sterowanie, wszystko masz w koszu. Sterowanie jest zrealizowane na stykach pomocniczych zwierno rozwiernych styczników TSM1. Idea jest taka, że sterowanie płynie przez styki rozwierne drugiego stycznika, aby zapobiec gwałtownej zmianie obrotów, bez naciśnięcia STOP. Styki zwierne pierwszego stycznika,...
U mnie w megance miałem inny problem z układem chłodzenia, na który nie mam logicznego wyjaśnienia - piszę miałem, bo nie mam już meganki. Zauważyłem ubywanie płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. problem pojawił się (zwróciłem na to uwagę) po zagazowaniu silnika. Nigdzie nie miałem wycieków. Podejrzewałem właśnie uszczelką pod głowicą, tym bardziej,...
Witam, mam problem ze swoim E87 z silnikiem N43. Auto w zakresie obrotów do 1500 obr/min podczas gwałtownego dodawania gazu się dławi po czym po chwili wchodzi na pelne obroty. Dzieje się to wtedy gdy ciśnienie paliwa przechodzi ze 100bar na 150bar, czyli na 150bar się dławi. Wczesniej byl problem z NOX czujnikiem - ale ten już dawno został wymieniony...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Witam ponownie Niestety dalej nie mogę sobie poradzić z tym uszkodzeniem. Zakupiłem silnik, co prawda używany ale do końca pracował OK. Nie sprzężony z bębnem pracuje prawidłowo. Wchodzi płynnie na obroty przy teście wirówki oraz podczas testu prania. Jeśli połącze go paskiem z bębnem to zaczynają się ponownie dziwne rzeczy. Zrywa obroty w momencie...
pralka gwałtowny gwałtowny hamować gwałtowny przyspieszać
licznik przestawić szary kabel centralny zamek wysokie wolne obroty volvo
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004: Zmienna twardość pedału gazu Zwarcie na taśmie w Pioneer SX-P720 - brak zasilania