Załóż podkładki metalowo-gumowe.
Przedmuch zrobił się na 3 wtrysku, bo gwint był zerwany ktoś wcześniej nie postarał się przy dokręcaniu. Końcówki czyste generalnie wtryski ładne wystarczyło wytrzeć ładnie wyglądały. Myślę ze zastosuje podkładki takie jak były.
Z tym rozmiarem gwintu na wtrysku to jest bardzo drobny a końcówki do badania ciśnienia i ściągacza do wymontowania wtrysku dawałem do zrobienia cały wtrysk.
Witam Z tego co widzę to gwint na wtrysku jest M14. Pozdrawiam Dodano po 1 I skok gwintu 1,25
No niestety. Zrobiłem na trasie 80 km i na pierwszym cylindrze pojawił się olej. To właśnie na wtrysku 1. cylindra mam cześciowo zerwane gwinty. Ten wtrysk był zapieczony i był wyciągany przez specjalistyczną firmę. Wyciągnęli go w stanie nieuszkodzonym, więc nie to powinno być powodem zerwania gwintów. Będę próbował z innym szczeliwem. Teść powiedział...
Potrzebny jest klucz specjalny. Sam wtrysk przy dokręcaniu się nie obraca, obraca się zewnętrzna tuleja z gwintem, dociskająca wtrysk do głowicy. Jeżeli nawet znajdziesz tak wysoką nasadkę, to nie będziesz widział jak ustawia się się przy dokręcaniu wtrysk. A musi się ustawić otworami przelewów w konkretnym miejscu... Klucz specjalny ma okienko, przez...
Nie głowica.... tylko"gwint" od wtrysku,przy wtrysku jest niewielka szczelina przez którą wydobywa się ciśnienie ale dziś problem ustąpił wkręca się na 4tyś obrotów a wcześniej nawet do 2 nie dochodził nie wiem ile czasu podziała.
heh szalejecie z komentarzami:) Zatem już piszę co bylo przyczyna stukania. Po zdjęciu pokrywy i odpaleniu kompresja wybijała przy 4 wtrysku. Po zdemontowaniu okazało się, że gwint trzymający łapę wtrysku jest zerwany. Po naprawie gwintu stukanie ucichło. Zainstalowano dobry wtrysk. ( zatem 4 szt. są już o jednakowym numerze) Pozostał tylko obfity czarny...
Witam.chodzi o dziurki z gwintem obok wtrysku w do ktorych przykrecalo sie uchwyt na wtyczke z wtrysku.na nowym silniku tego niema wtryskow juz tez nie bylo.oznaczenie 2AD mam Ale Jak dalej? Zaraz to sprawdze co nabite jest Na silniku Bo powoli juz brakuje mi cierpliwosci. Silnik wedlug sprzedawcy mial 2.2 litra 177 koni Na piezzo wtryskach.dam jeszcze...
Rozumiem, może źle zadałem pytanie, jaki pasuje na te wtryski, bo jest masa ściągaczy, które w opisie mają, że podejdą do tego silnika, a później okazuje się, że widelki za grube lub gwinty nie takie, itd.
może więcej info, z pod wtrysku?? czyli z gniazda leci czy wtrysk cieknie na gwincie, sprawdź czy jest dokręcony i skręcony.
Pierwsze modele wirniczka miały zatopioną w wirniczku moletowaną tulejkę z gwintem w celu nakręcenia na oś silnika silnika.Natomiast już kolejny model stanowił wykonany wykonany w wirniczku gwint bezpośrednio z wtrysku i z biegiem czasu następowało zerwanie gwintu w plastikowym wirniczku pompy. Dodano po 4 Pochodż po złomowcach a nawet zakładach utylizacji...
Są fajne białe pasty ceramiczne do tego, te same co do gwintów świec żarowych i wtrysków.
a dlaczego chcesz wymieniać wtryski , i czy czasem nie są tam zwykłe mechaniczne wtryski ?
dzxieki za radę, chba doszedłem już co mu jest , zapowietrza sie pompa - lewy mechanik jak ja zakładał to przekrecił gwint na wyjsciu na wtrysk i przelewie do baku,bede miał troche roboty bo muszę teraz sciągnąć glowice z pompy idospawać tuleję alum z gwintem 12 na krucca.napiszę -jak zrobię. jeszcze raz dzieki za odpowiedz.tyfus.
Wymieniałem kiedyś podkładki pod pompkami bo ciężko odpalał . Pomogło W tym silniku jedyne co mogłeś wymienić to oringi (uszczelniacze) a nie podkładki których nie ma. Ale mechanik powiedział, że śruby w pompowtryskach nie dociągają do końca tak, jak powinny, że niby wyrobione gwinty. I teraz pytanie. Czy możliwe, że jak nie są dokładnie dociągnięte,...
Pasowało by odrazu zmierzyć cisnienie tak jak mówisz, tylko nie mam manometru. Powiedzcie jak to sie kupuje taki manometr? Pierwsze sie mierzy gwint jaki jest po wykreceniu wtrysku i z takim gwintem sie kupuje manometr? Czy w kazdym silniku diesla jest znormalizowany ten otwór? Taki manometr pewnie ma być do 30 atm lub do 3 MPa
Proponuje aby przy tobie zdemontował ten wtrysk, zobaczysz jak wygląda gwint i wtedy możesz porozmawiać z gościem o kosztach itp. Ale raczej poszukałbym kogoś kto ma pojęcie o robocie.
Koncowke swiecy wbilem do srodka ,wyciagnelem przez otwlr wtrysku dziekuje za pomoc
Głowice do C-360 z firmy Ursus Chełmno - bardzo miękkie szpilki do mocowania wtryskiwaczy, w efekcie podczas przykręcania wtrysku ukręca się gwint na szpilce. Sama głowica wykonana z dobrego materiału, ale przy wymianie polecam zakup kawałka gwintowanego pręta i użycie go zamiast fabrycznych szpilek. Pompa hydrauliczna z Tucholi (od Zetora 7211, ale...
Jeśli są okopcenia na uszczelce (podkładce miedzianej) to był tam przedmuch. I stąd dym w kanale. Ale czy to wina tylko niedokręconego wtrysku czy może np jakieś skrzywienie gniazda w głowicy to trzeba sprawdzić - dać nową podkładkę, dobrze dokręcić wtrysk (oczyścić gwint szczotką drucianą jak już wspominałem wcześniej), odpalić i zobaczyć. Szkoda,...
Na początek sprawcy świece żarowe manualnie jeżeli grzeją zostają wtryski Jak je sprawdzić Wykrecasz je kable rozruchowe i do obudowy świecy podpinasz - masę do części z małym gwintem podpinasz + w ciągu ok 3s powinna się rozpalić Jeżeli nic się nie dzieje świece uszkodzone
Wczoraj trafiło na mnie "mniejsze" szczęście. Fiat Doblo, 1.5, 2002. Zaczęło się od lania wtrysków spod uszczelek. Komory wtrysków - praktycznie sam syf bo zaolejone i zalane ropą. Przed wykręceniem zostały umyte i przedmuchane powietrzem. Komory czyściuteńkie. Wtryski wykręcone w miarę spokojnie. Oczyszczone z nagaru, sprawdzone, dokręcone. Zrobiony...
Witam. W moim cieniasie mam taki problem, że czasami (choć ostatnio coraz częściej) silnik mi przerywa. Parę razy udało mi się złapać go z tą dolegliwością na jałowym i wygląda to jakby na jeden cylinder nie palił, wydaje mi się że trzeci. Na początku wymieniłem kable, potem świece, nawet cewkę i nic. Co ciekawe jak chodzi nierówno i zdejmę mu fajkę...
Problem z masą w wiązce czujników lub zasilania sterownika. Nie ma tu filozofii. Gazownik w sumie dobrze polecił choć reduktor to za słaby. Ja też do elpigazu dawałem R01 od AC bo tamten ichniejszy nie był dostępny od ręki i nie był tani. Drobna przeróbka gwintu czujnika temperatury elpigazu i poszło na AC R01. Wtryski też AC wsadzałem bo oryginalne...
Pod wtryskiem jest jeszcze guma z czterema szpilkami z gwintem na niej spoczywa cały wtrysk jeżeli jest nie szczelna do staje się tam powietrze miałem te same objawy wymieniłem gumę i gra ok. 40 zł Dodano po 37 to ta guma
To chyba stary "skodoski" silnik z Faworitki tylko podpicowany wtryskiem. Tam trzeba zdjąć misę żeby do łańcucha się dostać /nie pamiętam dokładnie, ale jakiś element pokrywy rozrządu blokuje się o miskę/. Gwint prawy. Blokad nie ma tylko oczka łańcucha liczysz do ustawienia.
Witam wszystkich,mam podobny problem z moją kijanka,po długim postoju bez pompowania gruszka odpali ale silnik pracuje nie równo czasem zgaśnie i zapala się chek.Stalo się tak po tym jak na autostradzie przy 120 nastąpiła awaria a mianowicie zaczęło kopcić ale to nie zwykły dym,tylko jakby wojskowa świeca dymna.Z 6l oleju w silniku zrobiło się 12l.Specjalisci...
4 punktowy wtrysk rozchodzi mi sie o gwint tak samo czy spasuje
Juz znam przyczyne mojego problemu z autem. Po zdjeciu pokrywy zaworów okazalo sie ze przy 3 wtryskach zerwane sa gwinty w glowicy od srub dociagajacych sama pompke :(
Napięcie podawane do wtrysku jest zawsze takie same, a rezystancja się zmienia nieznacznie w zależności od cewki bądź materiału piezoelektrycznego w tym przypadku cewki. Kolego domex32 wtryski paliwa mają regulowane ciśnie identycznie, zawsze pracują w ścisłej synchronizacji komputer nie może regulować ciśnienia inaczej dla danego wtrysku i wtrysk...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Jak przy wtryskach widać slady oleju to przeciek jest po gwincie śruby. Tzreba to uszczelniść. Jak jest tam ropa to znaczy że dalej jest nieszczelność na podkładce miedzianej. Możliwe źle przygotowana powierzchnia (frezowanie)
Na jeden koniec świecy zakładasz fajkę z przewodem na drugim masz elektody ,jedna z ceramiką , druga przy gwincie (tam gdzie skacze iskra)
Sam też teraz wymieniam uszczelkę pod głowicą przy okazji robiona jest głowica docieranie zaworów wymiana uszczelniaczy itd. Moje koszta są śmieszne ponieważ płace tylko za cześci cała głowica wyniesie mnie około 450zł. Powedź ile ta E3 ma przejechane bo patrząc na zdj. to faktycznie jak by ktoś oleju nie wymieniał i jak moge coś doradzic to uważaj...
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
jak masz miejsce to na koniec tej śruby dokręć 0.5 - 0.7 m pręt i przewlecz ciężar ze dwa kilo. Jeden obrót nakrętki, jedno, dwa uderzenia, i tak do wyjęcia wtrysku. Ja tak robiłem. Wtedy nie zniszczysz gwintów.
Więc wychodzi na to, że jest to gwint hydrauliczny. Taki sam gwint możesz spotkać między innymi w siłownikach hydraulicznych oraz oczywiście przewodach wysokociśnieniowych. Są na Allegro nawet redukcje z tego gwintu na gwint metryczny.
1. No tego potwierdzic nie moge. Wymieniane byly w nich zebatki chyba jest to wkladane na goraco. Czy sa dobrze osadzone tego tez nie wiem. 2. Dokladnie tak. Kat wtrysku ustawiany vasem na 5 stopni Jutro sprawdze te gwinty na walkach i sprezanie.
Witam wszystkich. Kupilem Opla Vectę 1,7D z silnikiem Opla i mam problem z odpaleniem przy najmniejszym mrozie, muszę go zapalać kilka razy. Zmieniłem już filtr paliwa i powietrza, nowe świece żarowe. Rozrusznik i akumulator kręcą jak "wariat" i dalej jest to samo. Dziś zauważyłem, że po dłuższej pracy silnika jakieś bąbelki wylatują z pod wtrysków,...
Przyczyna jest prosta-zmień przepływomierz, a jeżeli to nie pomoże to zawór egr. Nie musi wywalać błędu. Miałem to samo w moim 1.6 tdci. Silnik chodził, jakby nadawał się do remontu. Żaden mechanik nie wiedział, dlaczego. W końcu kupiłem używany przepływomierz i jak ręką odjął. Po jakimś czasie zaczął ponownie głośniej chodzić, ale nie tak głośno jak...
podkładkę wyciągniesz za pomocą długiego cienkiego śrubokręta zakończonego czymś w rodzaju haczyka, ew kup/pożycz przyrząd do wyciągnia podkładek wtryskiwaczy, pokrywę zostaw w spokoju, wiele to nie pomoże a cholere roboty z demontażem, potem musisz kupic zestaw uszczelek który do tanich nie należy... Oczyść dokładnie gniazdo wtryskiwacza ,załóż nową...
Pompkę paliwa już wymieniłem na sprawną używkę, paliwo podaje. Na mojej pompie wtryskowej nie ma tego nypla do odpowietrzania, jest tam tylko jakby nieprzelotowe zagłębienie bez gwintu. Paliwo na wtryski dochodzi,ale wydaje mi się że jakoś tak mdło. Pokręciłem trochę na poluzowanych przewodach wtrysków żeby wygonić powietrze, następnie dokręciłem i...
1. Wtrysków się nie da sprawdzić tak jak ci się wydaje - czasy równe to wtryski git. Otóż to największy błąd w sztuce. Tylko przełączanie 3 pb 1 lpg mogą coś wyjaśnić. 2. Czy przez podciśnienie z reduktora nie ucieka gaz? 3. Szczelność dobrze weryfikuje sie rozpylając benzynę ekstrakcyjną z "atomizera" na wszystkie połączenia kolektora. Warto słuchać...
Można, ważne jest aby nie zniszczyć gwintów ani przylgni - powierzchni gdzie dociskany jest przewód metalowy do wtrysku. Można wykorzystać starą końcówkę takiego przewodu wraz z nakrętką.
To cykanie to awaria któregoś wtryskiwacza.Miałem coś takiego jakieś 3 lata temu,ale nie potrafię powiedzieć czy to wtryskiwacze,czy łapa mocująca wtryskiwacz ,która miała zerwany gwint i nie dociskała wtryskiwacza.Wymieniałem łapę ,a wtryski regenerowałem.
Jak by kompresja uciekała przez wtryskiwacz to by było słychać charakterystyczne cykanie. Gwint nie jest na wylot, więc kompresja nie powinna uciekać, chyba,że wtrysk był kiepsko dokręcony. Zostało Ci nagwintować dziurę na M10, i kupieniu gwintu, z jednej strony M8, a z drugiej M10, lub pogłębić otwór w kołnierzu. Albo zastosować redukcję. Podaję linka:...
Nie jest. Regulator zepsuty diagnozujesz przez zaciśnięcie przewodu powrotnego.Auto będzie kopcić ,ale jedzie poprawnie ,bo pompa nie da o tyle więcej zeby się udusiło.Wiesz wtedy że niedostatek ciśnienia powoduje błąd regulatora bo "przepuszcza". Jeśli nie leci powrotem,a auto szarpie to masz do czynienia z brakiem paliwa i regulator go nie przywróci....
Na początek sprawdź jaki rodzaj gwintu ma manometr, M, G czy R. Znając życie pewnie jest metryczny, a połączenie jest uszczelnione podkładką aluminiową na czole króćca manometrycznego.
Kolego bzdury gadasz. Te wtryski trzeba umieć zanlmontować. I już. Loctite uszczelniające na gwint) na jaki gwint? Co ma gwint nakrętki do uszczelnienia magistrali cr? Kolejny uszczelniacz się znalazł. Pokaż mi kolego preparat co stożkowe połączenie uszczelni przy 1700 bar.
Niestety, sama się tym nie zajmę, auto stoi u elektryka, który miał wczoraj wykonać test przelewowy, ale przeniósł to na poniedziałek. Powiedział, że zdechł mu akumulator. Dziwi mnie fakt, że u pierwszego mechanika pompa i listwa miały dobre ciśnienie (pokazywał mi na komputerze) - później okazało się, że wypada zapłon na 1 cylindrze. Przewiozłam auto...
Jestem zielony. I nie wstydzę się tego. Każdy się kiedyś uczył. I tak chyba więcej potrafię, niż zwykły posiadacz samochodu. Podkładki na pewno dobrze wsadziłem. Odwrotnie przypuszczam, że wtrysk by się nie wkręcił na tyle. Wtryski wydaje mi się dociągnąłem dobrze. Boję się trochę, kiedyś miałem golfa II 1,6D i przy wymianie wtrysków mechanik ułamał...
Uszkodziłem je sam po wyjęciu w skutek niewłaściwego przechowywania? Jakkolwiek padły to trudno ustalić przyczynę, zawsze można zgadywać: - złej jakości paliwo - uszkodzony filtr (marny i dostawały się śmiecie) - olej z odmy albo pierścienie (tworzy sporo nagaru, ale tu po myciu często jeszcze chodzą) - składowane na sucho bez ropy nie zabezpieczone...
Tutaj masz porządny i tani. Sam z takiego korzystam. Gwinty w miarę dobre, nie ma problemów z uszczelnieniem. http://basspolska.com/tester-miernik-ukl... Jeśli dla Ciebie za drogi, kup coś z portalów aukcyjnych. Do 100 zł dostaniesz. Na kilka razy starczy.
idzie to zrobic bez wyciagania głowicy. Nalezy uzyc tzw "koniobijki". nawet jezeli wtrysk urwie sie (delphi) wyjmiesz go wykretakiem do srub duzej srednicy ( ma lewy gwint). Przerabiałem to kilka razy. Niepowiem ze jest to łatwe i ze zawsze sie udaje , ale warto spróbowac.
Właśnie wolał bym wsadzić świece żarowe w reduktor, bo stosując podgrzewacz przed reduktorem musiał bym zapewnić przepływ płynu, a tego staram się uniknąć. Konstrukcja reduktora jaki posiadam trochę mi to utrudni, ale myślę że jakoś uda mi się tam zamontować dwie świece ołówkowe (gwint M10) z jakiegoś auta z wtryskiem cr- mają większą moc. Nie wiem...
Jakiś czas temu byłam świadkiem (naocznym) montażu wtrysków w Doblo na klej bo się gwinty ukręciły. Przy okazji remontowano sprzęgło nabijając nowe okładziny na starą tarczę. Docisk i wysprzęglik zostały stare. O HansPreisie w postaci łączników i końcówek i przegubach Krafta nic nie wspomnę. Auto kupione na handel.
zaprowadzić samochód do mechanika masz tu kilka biletów i za tydzień przychodzę po samochód. W moim przypadku bardzo by to uszczupli budżet domowy. Nie wiem czy jednak to rozwiązanie nie będzie najtańsze. zakup blokad rozrządu to jedno. Po drodze będzie jeszcze kilkanaście sztuczek tybu zerwana śruba czy gwint w aluminium, wyjęcie wtrysków tak by nie...
Witam.Panowie kilka lat pracowałem w warsztacie,w którym robiłem szlify wałów,centrowanie bloków, szlify bloków regeneracja głowic i w przypadku regeneracji głowic 60-ki oprócz wstawienia nowych gniazd zaworowych,wymieniane były tulejki tzw.obudowy wtrysków.Są to tuleje wciśnięte w głowicę,w które wkładane są wtryskiwacze-zawsze były skorodowane i przegnite.Nie...
Udało mi się ustawic kąt wtrysku na 70 czy może byc taka wartość? wiem ,że norma 49 do 54. Zastanawiam sie jeszcze nad tymi 3 śrubami blokującymi, czy się same nie odkręcą, nie wiem czy stosuje sie na gwint jakiś klej czy nie ma potrzeby? Zauważyłem też, ze po zmianie kąta wtrysku zniknął błąd trakcji wyświetlany na desce rozdzielczej:). Wtedy błąd...
O widzisz taki detal a umknal...musi byc dobrze przykrecony .nie wiem czy na srodku bloku od strony kolektorow nie ma tam miejsca z gwintem ( do montazu na stole) od biedy moglbys go tam przykrecic na pewno jakies drganiaby zbieral.Ew ja bym dokleil scisle do bloku kawal aluminium z zrobionym gwintem M8( w miejscu gdzie wystepuje fabrycznie)
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Niektóre auta z wtryskiem mają na lini paliwowej zamontowany zaworek z gwintem. Można do niego podłączyć mały wskaźnik ciśnienia. Jeżeli nie masz zawoeka to pozostanie ci założenie jakiegoś trójnika na przewód paliwowy. Zwiększanie ciśnienia paliwa tylko w niewielkim zakresie powoduje wzrost mocy. Mam nadzieję, że wiesz co oznacza więcej paliwa w cylindrze.
Musiałbyś napisać... dziękuję za odpisanie. Akurat nie ten silnik mam (96r), ale nieważne. Teraz nie zrobię zdjęcia zatem słowami opiszę to tak: wyciek jest na samym gwincie, między głowicą a dolną częścią wtrysku. Pierwszy wtrysk od prawej. Bąbelkuje, delikatnie sączy się i spływa w dół po bloku (paliwo? olej?) Pół roku temu działo się j/w po jednorazowym...
Przez pomyłkę podałem typ silnika F3I 1011F a powinno być F3L 1011F. Ponieważ mamy dwie maszyny z tego typu silnikami, tylko że ta druga jest bez literki F. Ale na obydwóch jest podany kąt 14 stopni. Ponieważ na pasku rozrządu wycięło kilka zębów (pewnie ze starości) , a ten silnik jest kolizyjny to powyginało laski popychaczy, dlatego trzeba było robić...
Rozumiem, że chodzi o czujnik ciśnienia oleju w silniku ( śrubie nie ma takiego czujnika) Jeżeli uszkodzony jest czujnik ciśnienia w silniku to po "puszczeniu" kluczyka kompresor nie ma prawa pracować. Brak smarowania = brak pracy silnika (odcina cewkę listwy wtrysków). A jeżeli chodzi o manometr - jeżeli nie jesteś jego pewny to wymień (dziwny gwint...
Sprawdź w pierwszej kolejności koniecznie wiązkę. Jeśli wiązka będzie okej warto zrobić test przelewowy wtrysków. Trudność demontażu takiego wtrysku jest zależny od przebiegu i kondycji. Jeśli nie jest zapieczony to jest szansa że lekko wyjdzie. Przebieg 143 tys km na 100% oryginalny. Przepraszam, że pytam ale nie miałem nigdy do czynienia z wtryskami....
Wtryski 1.6 TDI, to moment, jaki potrzebny jest do ich dokręcenia wynosi 75 Nm, pamiętać trzeba o nasmarowaniu gwintów pod nakrętkami elektrozaworów, dzięki temu ich dokręcenie będzie łatwiejsze. Silnik 1.6 tdi CR CAYC CAYB - Moment dokręcania jarzma (mocowania) wtryskiwaczy 8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby i podkładki. Tu jest komplet https://allegro.pl/oferta/uszczelka-podk...
Jooo! Przedewszystkim sprawdź szczelność wtrysku (jeżeli jest na wtrysku)... czy wszystkie uszczelki pod wtryskiem, przepustnicą i w szczególności na kolektorze ssącym nie kwalifikują się do wymiany, następnie podociągaj szpilki na wtrysku (tylko nie przekręć gwintów! - pamiętaj że wkręcasz w aluminiowy kolektor... ) Jeżeli to nie pomoże to sprawdz...
Witam, wyciągnąłem wtryski z silnika SW 400 z ładowarki Ł220 i się różnią od tych z Bizona. Wtrysk ma na górze nakrętkę na klucz 19 w Bizonie na 27. Po rozkręceniu nad rozpylaczem jest przekładka metalowa gruba na ca 4 mm z otworami a w Bizonie jej nie ma. Do tego wtryskiwacza były założone rozpylacze z Bizona i po skręceniu wtryskiwacz jest dłuższy...
Jooo! Przedewszystkim sprawdź szczelność wtrysku... czy wszystkie uszczelki pod wtryskiem, przepustnicą i w szczególności na kolektorze ssącym nie kwalifikują się do wymiany, następnie podociągaj szpilki na wtrysku (tylko nie przekręć gwintów! - pamiętaj że wkręcasz w aluminiowy kolektor... ) Jeżeli to nie pomoże to sprawdz na lampie czy komputer dobrze...
gwint na sonde jest dospawany w tej rurce a w gwincie oczywiście sonda. Podpowie ktoś czy tą sonde to mam sprawdzać na tych kablach pod samochodem czy jest możliwość żeby sprawdzić to gdzies pod maską?
Dzieki za szybka odpowiedz.Rozrząd zablokowany.Koło ściagam bo ustawienie kata wtrysku mi sie nie podoba.Po spuszczeniu nogi z gazu kąt zakładany spada na -1.49 i rzeczywisty stoi na +2.Tak samo na wyzszych obrotach.Kat zadany od rzeczywistego rozni sie.Tłoczek bym wykluczył bo rzeczywisty goni z zadanym.
Jestem po odbiorze auta. Okazało się -mam nadzieję że usterka nie powróci- że przyczyną był luźny pasek na napinaczu który powodował drgania i rozregulował 2 wtryski. Mechanik ustawił rozrząd i kąt wtrysków. Czy możliwe jest, żeby śruba trzymająca napinacz sama się poluzowała czy raczej przy wcześniejszej wymianie rozrządu ktoś musiał uszkodzić gwint?
sonda podmieniona na drugą Nie wiem po co... odstęp elektrod dobrze zachowany? Raptem różnica 1/10 mm nie zrobiłaby różnicy. Więc zostały chyba tylko 2 rzeczy brak iskry,świeca padła co mało prawdopodobne bo była sucha po po wykręceniu lub wtrysk paliwa padł na 1 cyl Obojętnie jaką świecę wsadź w fajkę i przyłóż gwintem do silnika. Jak nie będzie iskry...
myślę że wiem, zrywał mi się gwint na odpowietrzeniu więc mam klej do gwintów to przykleiłem ale słabo się odpowietrzało niby pęcherzyki powietrza uchodziły z pod nakrętki rurki ale mnie to nie przekonało wiec postanowiłem przegwintować na M10 odwracając pompę o 180 stopni i dorobieniu nowej śruby odpowietrzającej i było ok ale nie podawała na wtryskiwacz...
Witam, dzisiaj miałem czas i uporałem się z problemem, sprawdziłem jeszcze raz świece żarowe(nie ich sprawka), jeden przewód paliwowy z tych, które idą między wtryskami cieknie ale to nie jego wina. Okazało się, że gdy odkręcałem przewody paliwowe tulejka z gwintem poluzowała się i ciśnienie uchodziło bokiem przez co lekko ciekło i nie podawało odpowiedniej...
Najprościej budujesz przejściówkę z gwintem świecy żarowej i z drugiej na szybkozłączkę do kompresora. Ustawiasz tłok w górnym położeniu i podłączasz powietrze, ze zgiętym wężem, powoli wpuszczasz powietrze do cylindra i słuchasz gdzie masz nieszczelność. Wydech, kolektor ssący czy z korka wlewu oleju. Można kupić gotowca, ale one nie mają przejściówek...
Dam jutro filmik bo wykręciłem wtryskiwacze, ale przyznasz ,że coś nie tak. To się stało z dnia na dzień Zauważyłem wczoraj po koszeniu trawy,że spaliny wraz z ropą wydostają się spod wtryskiwacza, więc go chciałem dokręcić,ale nie dało się bo gwint się obrobił. Więc wziąłem gwintownik i prze gwintowałem i dokręciłem, robiłem to w lekki deszcze Wtryskiwacz...
witam! Z Autem jade w niedzlee do kumpla i bedziemy wszystko sprawdzac i robic... a znowu doszła mi sruba od pokrywy bloku bo dokrecałem ja i zmałała sie;/ a gwint został w środku wiec czeka mnie gwintowanie... Dzienki wszystkim za pomoc!
Jesteś pewien, że sączy się spod głowicy, a nie spod szpilek kolektora? Ze szpilek kolektora też kapało. Wczoraj dałem nowe uszczelki kolektora, wyczyściłem gwinty szpilek i skręciłem na masę Victor Reinz. Wymyję jeszcze raz silnik i zobaczę czy dalej się poci. Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można...
Czołem koledzy, Historia jest długa, ale muszę opowiedzieć żeby przejść do pytania. Wymiana silnika pół roku temu. Po wymianie okazało się, że dymi na niebiesko. Wtryskiwacze sprawdzane. Mechanik powiedział, że " wtryskiwacze dobre. Chodzą równo" . Diagnoza - nowy silnik ma rozwaloną górę - uszczelniacze zaworowe, itd. Zrobiona głowica kompletna przez...
Jooo! Przedewszystkim sprawdź szczelność wtrysku... czy wszystkie uszczelki pod wtryskiem, przepustnicą i w szczególności na kolektorze ssącym nie kwalifikują się do wymiany, następnie podociągaj szpilki na wtrysku (tylko nie przekręć gwintów! - pamiętaj że wkręcasz w aluminiowy kolektor... ;)) Jeżeli to nie pomoże to sprawdz na lampie czy komputer...
Jak masz możliwość to wymień te wtryski na lepsze bo i te ci i tak padną. Jeśli chodzi o pęknięcia wtrysków tak jak kolega marcys 20 zasugerował to tylko osłonki na pewno ci przepuszcza bo jest luźny trzpień. Spróbuj go dokręcić ewentualnie odrobiną silikonu posmarować gwint i wkręcić.
Tak - bo gaz do silnika dostaje się "inną drogą" omijając wtrysk paliwa.Może zanim zaczniesz mierzyć ciśnienie sprawdź czy centralka od gazu przełącza zasilanie na wtrysk bo brak przełączenia też może być przyczyną.Co do pomiaru ciśnienia to potrzebujesz kawałek wężyka paliwowego takiego jak dochodzi do wtrysku,trójnik taki żeby można było ten wężyk...
Sprawdź czy nie przepuszcza ciśnienia pod wtryskiem. Częsta usterka tych silników, potrafi zbierać się nagar który zalepia górę głowicy ewentualnie potrafi wyrwać gwint w głowicy http://obrazki.elektroda.pl/2795249800_1... Tak wygląda zalepiona glowica
Ale wtryski i byly zrobione i oczywiscie nowa uszczelka pod deklem . Z rurki kapie olej bo sam osobiscie wjechalem na kanal u znajomego i sprawdzilem . A na pokrywie sam nie wiem mnie sie wydaje ze to jest ropa zmieszana z olejem , ale przeciez goscie to zrobili . Gosc mi mowil ze kupil jakas tania uszczelke . Moze popelnil blad ? Teraz twierdzi ze...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Po regeneracjii wtrysków i wymianie dwumasy i zrobieniu około 1000 km pęknoł jeden z wałków popychaczy i dlatego wymieniłem całą ramke, ponieważ gwinty były nadpęknięte. A teraz mam taki problem, że po złożeniu nie pali na jeden gar.
Na plus: Mosiężne tuleje z gwintem. Gwinty mają szansę przetrwać wiele operacji montażu i demontażu. Uszczelka - jest. Dławnice w 2 rozmiarach, więc można uzyskać połączenie ze światem zewnętrznym, a przy tym zachować sensowny poziom odporności na warunki środowiskowe. Na minus: Uszczelka - nie ma możliwości wymiany. Tragiczna płyta metalowa. A wystarczyło...
Witam, Mam mały problem z instalacją gazową Agis w Skoda Superb 1 silnik 2.0 115 km. Co jakiś czas podczas jazdy na LPG zaczyna szarpać - pomaga przełączenie na benzynę i powrót za 10 sekund na LPG, dodatkowo problemy z odpalaniem na ciepłym. Słyszałem że może być reduktor (tomasetto alaska AT09) więc kupiłem zestaw naprawczy - jak dla mnie wyglądał...
Jak masz sprawny ciągnik to Ursus 360 odpala na zimnym płynie przy ponad -10 stopniach bez żadnych podchodów. Mój może stać miesiąc.. wkładam akumulator 70Ah i odpala za drugim obrotem przy -10 stopniach na płynie i oryginalnym rozruszniku. Warunek to sprawny układ paliwowy i prawidłowe sprężanie. Ustawię jeszcze kąt wtrysku i się zobaczy. Pompa jest...
Dałem nowe śruby na nowych gwintach i jest git termostat sprawdzałem i otwierał się w gorącej wodzie okazało się też że przewód pod ciśnienie od wtrysku a nawet dwa były rozwalone w poprzek zobaczymy co dalej mam nadzieje że pomoże, apropo termostatu nowy do una pasował i do poloneza też Uno ~70 zł Polonez ~30 zł Wziąłem ten z poloneza i pasował temp...
Kolego w silnikach diesla głowica jest troszeczke inna i także inne pękniecia np tak jak w silnikach renault 2.5 stare laguny miały wymieniane gniazda pod wtryski i tam zawsze te gniazda pękniete były i nie kolidowało a tu zauważ ze pęknięcie jest miedy gniazdem a gwintem swiecy i w benzynach raczej tego być nie powinno istnieje też możliwośc sprawdzenia...
Ja również mam u siebie walniętą jedną świece żarową i Vojtek ma problemy z odpalaniem. Wtryskiwacze regenerowane były rok temu w profesjonalnym zakładzie i są ok. Mam poważniejszy problem, bo świeca pękła mi za gwintem, więc bez ściągania głowicy się nie obejdzie. Jeśli auto pali tobie z problemami radziłbym wymienić wszystkie świece żarowe. Do wyciągnięcia...
Witam. Podłącze się do tematu. Wziąłem sobie problem na głowe. astra 1.7 dtl 2000 rok. pompa denso. Sterownik wrócil właśnie z naprawy , silnik nadal nie odpala, pompa nie pompuje cisnienia, wogóle nie podaje paliwa na wtryski, pompa tłoczy paliwo spowrotem do baku. Rozrząd wał korbowy ustawiony an znaki, wałek rozrządu równeiż na gwint na gwint w obudowie...
Udało się wtryskiwacz wymieniony, oczywiście musiałem przepalać dpf już na swoją rękę, chociaż zapchał się przez wtryskiwacz uszkodzony. Jest jednak jeden problem, z nowego wtryskiwacza leci ropa.... Wcześniej wyglądało to na wyciek z przelewu, teraz jest mokre jakby na takim gwincie w połowie wysokości. Trudno mi to określić, będę miał czas to znów...
Wtryski zamieniałem. Szczelność sprawdzałem ale z tłokiem w GMP a może jakaś rysa jest niżej. Chętnie bym luknął do gara , ale świeca na gwint 12 i kamera mi nie wchodzi. Umawiamy wizytę do ASO , niech sie pogłowią ;) Mój sprzęt słabo ogarnia Suzuki i bieda z parametrami.
Z twojej wypowiedzi wynika że wtryskiwacze dalej są uszkodzone. Nie znam się dokładnie na regeneracji wtryskiwaczy ( nie można być fachowcem w każdej dziedzinie :D ) ale nakrętki to ostatni element do wymiany ( wyciek zewnętrzny lub brak możliwości dokręcenia - przeciągnięty gwint) . Najważniejszy jest zaworek ( delphi "turbinka") i końcówka wtryskowa...
Ad.1. Nie wiem. Nie widzę tam nic trudnego. Ad.2. Nie wiem jakie kostki masz na myśli. Wtyczki przepinasz w tej kolejności, w jakiej masz wpięte w listwę Valtek. Ad.3. Te "metalowe tulejki z gwintem" to wkrętki w kolektor. Masz już takie zamontowane więc te cię nie interesują. Masz interfejs żeby zrobić kalibrację instalacji po montażu nowej listwy?...
gwint poxipol uszczelniacz gwint zapieczony gwint
kondensatory 1000uf sterowanie spawarki fronius licznik energii
gokart elektryczny gokart elektryczny
Luzy zaworowe Renault Midlum 220 DXi - wartości i regulacja Brak głosu powitalnego w kamerze Mio MiVue 792 - przyczyny i rozwiązania