Tego dowiesz się po odkręceniu głowicy cylindra.
Dobra może jutro, to rozbiorę jeszcze raz ale odpowiedz mi jeszcze na jedno pytanie. Te 4 szpilki wiesz na pewno o które mi chodzi to ona są wciskane w ten cały że tak powiem blok silnika?
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Tak jak napisałem, tylko gaźnik, jeżeli dym ma rzeczywiście czarny kolor. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Pewnie kupiłeś gdzieś na złomowisku? Spala olej i raczej nic na to nie poradzisz. Zdjąć głowicę cylindra i wszystko będzie wiadomo.
Stuki mogą pochodzić od luzów na przeciwwadze wału, łącznika przeciwwagi, luzów na korbowodzie, niewłaściwej uszczelki pod głowicą cylindra, lub pierścienie uderzają o próg powstały na wskutek wytarcia cylindra.
Wycinek ze specyfikacji tego kleju: "Odporność na temperaturę do +149°C" Głowica cylindra kosy spalinowe powinna pracować z maksymalną temperaturą około 120-130°C, powyżej zaczyna się zacierać.
A jeśli chodzi o ten ''dym'' z kolanka, co to jest, od czego to może być? Chodzi ci o kolanko wydechowe? od wydechu? Czy takie metalowe przy głowicy, cylindrze?
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
dalsze : Koło wałka rozrządu do wałka 63,7Nm 1) Pokrywa obudowy wałków rozrządu do obudowy wałków rozrządu 9,8Nm Obudowa wałków rozrządu do głowicy cylindrów (M8) 21,6Nm
Między głowicę a cylinder daje się TYLKO podkładki takie jakie mają być. Silikon zostanie wydmuchany w czasie pracy silnika. Silikonem możesz "sklejać" kartery ale nie miejsca gdzie masz ciśnienie (karter-cylinder-głowica).
Witam. W zał. 1.Dokładna instrukcja wymiany rozrządu w silniku 3.2 V6 FSi (AUK) - rysunki, momenty obr. poszczególnych dokręceń, opis po polsku - 16 str. w .pdf 2. Dane dotyczące regulacji (sinik AUK), a tam m/i kolejność przykręcania śrub głowicy cylindra i moment obrotowy jak i sposób ich przykręcania - 2 str. w .pdf Całość w .rar
Witam. W zał. Dane dotyczące regulacji NISSAN 350Z (Z33) 3.5 V6 (VQ35DE), a tam ustawienia momentu obrotowego: 1. Śruby głowicy cylindrów 2. Świece zapłonowe 3. Korek oleju 4. Czujnik tlenu
Sprawdź czy stare Iveca 3,5 t nie miały takich głowic. Polscy przewoźnicy z UK przywożą wszystko w poniedziałki.... .
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
1. Zapoznać się z budowa i działaniem silnika spalinowego czterosuwowego. 2. Sprawdzić elementy odpowiedzialne za przetwarzanie chemicznej energii paliwa na energię cieplną i dalej na mechaniczną. 3. Sprawdzić układ przeniesienia napędu i hamulce. Bardzo rzadko może się tam pojawić usterka. Tak dokładniej to do sprawdzenia czy silnika wytwarza dość...
Z tego co piszesz wnioskuje ze urwała się elektroda ze świecy. Nie wiadomo czy urwała się sama i została w cylindrze, czy urwał ja ktoś przy próbie regulacji przerwy na elektrodach. Jeżeli została w cylindrze, istnieje duże prawdopodobieństwo ze została wydmuchana przez zawór wydechowy, do tłumika. jedyny sposób to odkręcenie głowicy cylindra i sprawdzenie....
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Google mówi że ludzie kierujący się doświadczeniem wybierają przedział 11-13Nm. Znalazłem też informacje że serwisówka podaje 18-20Nm.
Szanse są tylko w 1js60 występowały dwa rodzaje głowicy->cylindra W takiej 476983704 są zawory listkowe A tutaj sprężarka ze zwykłymi 524046860
Jaki masz kod silnika? Dla D15B1 30 i 68 Nm. Też Tarnów a właściwie okolica Znalazłem Twojego wcześniejszego posta. jeśli 75 kW mocy to masz silnik 1.5i 16V - D15B7 Głowica cylindra Etap 1 30(Nm) Etap 2 65(Nm) Tyle, że te silniki chodziły od 94 do 95 chyba
Luz 0.15 po co ściągałeś głowicę.
Wymień głowicę, cylinder , tłok - to jest chińszczyzna ? , nie ma co się z tym bawić. Jak jest tona nagaru to chyba olej ci pali, tylko kwestia skąd ? kopci ostro z lufy? Jak świeca wygląda?. Mi do głowy tylko jedna sprawa przychodzi nie trzymają pierścienie i pali olej z silnika, prawdopodobnie lekko zatarty silnik masz. Bez dokładnej diagnozy można...
Jeżeli miałeś zdjętą głowicę to trzeba było ustalić GMP 1 cylindra. Głowicę zdejmował mechanik czy robiłeś to sam?
Dla silnika n47d20 i n47d20s: Korby 20Nm plus 70 stopni. Dla śrub łożysk głównych wały zaleca się wymianę i dokręca się: 50Nm plus 120 stopni, potem wszystkie luzujesz i powtarzasz operacje. Instrukcje dotyczące głowicy cylindrów Głowica cylindra Wymień śruby Tak Inne momenty dokręcania silnika Łożyska główne Wymień śruby/nakrętki Tak Łożyska główne...
ktoś mi wytłumaczy o co chodził z tym CO2? Test na obecność spalin w płynie chłodzącym - przepalona uszczelka lub pęknięcie głowicy/cylindra.
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
Gaźnik 19-21mm, dobry wydech i napęd.
Silnik do remontu , sprawdzenie głowicy zawory , cylindry , pierścienie , to podstawa.[/quote]
Zerknij pod głowicę.
Domyślam się że głowica nie jest oryginalna. Sporadycznie zdarza się że drżenia są wywoływane przez żebrowanie na głowicy czy cylindrze :) . Możesz spróbować upchnąć np korka czy innego materiału odpornego na wyższe temperatury i sprawdzić czy drgania ustąpią.
użytkowanie takich pojazdów wymaga odpowiednich uprawnień Plus wpisu w dowód rejestracyjny.
Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
Na zdjęciach tego szczególnie nie widać, ale z tego co dostrzegłem osłony są. Tak więc trzeba będzie sprawdzić po kolei wtryskiwacz, głowicę, cylinder i tłok.
Jak chcesz dawać grubą uszczelkę/podkładkę to między cylinder a kartery, bo dając ją miedzy głowicę a cylinder to zmniejszysz znacznie stopnień sprężania. Taka przeróbka niestety może się nieco odbić na mocy motorka (o jakieś powiedzmy 5-10%).
To już ostatnie wypusty LT'ka były, w 95 był LT 2 gen. Niech zgadne, pewnie jakiś camper ? Bo wyposażenie ma bardzo bogate jak na 1993 rok ? Czujnik jest na głowicy cylindrów od strony paki. Czuli od góry go trzeba dostać. Post wcześniej dodałem serwisówkę odnośnie oleju. Przeczytaj, tam wszystko jest dokładnie napisane. Odnośnie lampki od płynu chłodzącego...
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Zapłon musisz ustawić od nowa, wątpię żeby ten silnik wytrzymał Ci dłuższy okres eksploatacji po takich zabiegach
- Zdjąć głowicę cylindra - wyjąć stare i założyć nowe gumy - zamontować głowicę https://www.jackmotors.pl/oldtimer/guma-...
Najlepiej byłoby przez pierwsze 300km nie przekraczać 30km/h i nie katować, potem do 1000km 45km/h
Witam. W tych Chinolach są bardzo słabej jakości kable w instalacji elektrycznej. Żółtki dają tak mało drucików w kabelkach, że często bez powodu taki kabelek w środku się przerywa, a izolacja jest w idealnym stanie. Wiem bo temat przerabiałem osobiście. Radzę więc sprawdzić przewodność wszystkich kabelków mających cokolwiek wspólnego z instalacją zapłonową,...
Luz zaworów, wlot (zimny/gorący) 0,15 zimny Luz zaworu wylotowego (zimny/gorący) 0,30 zimny Momenty dokręcające :: Głowica cylindra Śruby głowicy cylindrów, stopień 1, Nm Dokręć o 20 Nm Śruby głowicy cylindrów, stopień 2, Nm Dokręć o 60 Nm Śruby głowicy cylindrów, stopień 3, Nm Dokręcać 180° (nie dociągać) Śruby głowicy cylindrów, stopień 4, Nm (Max...
Zobacz na silniku oznaczenie jakie jest nabite. Tam będzie jakiś twór 139QMB, czyli to BN139QMB. Części takie jak cylinder, głowica, wariator, sprzęgło odśrodkowe, itp. będą pasować od 139QMB. Jeśli chodzi o np. pokrywę paska napędowego, czy plastikowe obudowy cylindra i głowicy to tu już niekoniecznie, bo Barton mógł sobie coś wymyślić. Daj zdjęcie...
jak wymienisz termostat będzie ok a gdzie jest w tym modelu to dokładnie nie wiem ale ja miałem na głowicy cylindra,musiałem wykręcić głowice i wtedy go widać było
Witaj Proszę momenty Głowica cylindrów (śruby) Sprawdzić śruby głowicy cylindrów Zmierzyć odległość: A Nowa śruba: 165.0 mm Jeżeli wartość ta przekroczy wartość graniczną (mm), to należy wymienić śrubę 167.5 mm Etap 1 (Śruby 1 - 10) 45 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 3 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 4 (Śruby 11 i 12) 20 (Nm) Pokrywa łożyska stopy...
Sprawdź iskrę na samym kablu, czyli 8mm od masy (cylinder, głowica ...) ma skakać niebieska mocna iskra, musi być słyszalna.
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Podobnie jak poniżej.;
Chyba trzeba odkręcić głowicę i sprawdzić cylinder i zawory, czasami potrafią się zawieszać.
Są dostępne lakiery bezbarwne wysokotemperaturowe. Np Motip ma w ofercie bezbarwny lakier odporny do 400 stopni.
Cześć. ... pewnie miało być LBA - Linear Block Adrress. "LBA (ang. Logical Block Addressing ) - metoda obsługi dysku twardego przez system operacyjny. Dla pokonania granicy 528 MB standard EIDE wykorzystuje metodę LBA, która powoduje przenumerowanie wszystkich sektorów, tzn. dokonuje tzw. translacji adresów, czyli zamiany rzeczywistych numerów głowicy,...
dobrze, ale ... gdzie to jest, albo co to jest ? Odprężnik odśrodkowy - rurka od głowicy cylindra do karteru sprężarki. W karterze znajduje się tarcza z ciężarkami na sprężynach które pod wpływem siły odśrodkowej rozchodzą się zamykając zaworek upustu powietrza. To umożliwia start kompresora nawet przy pełnym ciśnieniu w zbiorniku. Mogło się zaciąć.
Witam. Chce wymienić wał głowice cylinder. Co będzie mi potrzebne z części do tego ?
Nie ustawisz lepiej. Przestawione koło zębate na wale korbowym o 0.5 zęba, co daje przestawienie o 0.25 zęba na wale rozrządu. Ewentualnie różnice w długości łańcuszka rozrządu i odległości pomiędzy wałem korbowym a wałem rozrządu (na uszczelkach, wysokości głowicy, cylindra), ale to by miało wpływ na napinacz rozrządu.
Membrana ciśnieniowa na pokrywie głowicy cylindra jest uszkodzona Rozwiązania Uruchomić silnik na biegu jałowym Sprawdzić membranę ciśnieniową Umieścić źródło dymu w pobliżu otworu obudowy przepony Uwaga: Jeżeli zasysana jest nadmierna ilość powietrza Lub: Odgłos silnika zmienia się po przykryciu obudowy Wymienić membranę ciśnieniową Kryteria: Do numeru...
Czy jest możliwe, że mam cylinder i głowice od jakiegoś motoru? Jak powinny wyglądać powierzchnie styku głowicy z cylindrem?
Witam,jeżeli mogę coś zasugerować miałem kiedyś przypadek,że prąd na świeczkach był prawidłowy a przyczyną była uszczelka dmuchnięta pod głowicą między cylindrami Dodano po 1 pomiar ciśnienia na cylindrach jak najbardziej wskazany
(at)elektrodx Coś czuję, że mogło pójść łożysko igiełkowe tłoka. Odkręć głowicę cylindra i zerknij do środka, czy nie masz poharatanych wnętrzności. Z tego, co czytałem, to właśnie ono nie wytrzymuje najczęściej. Mogła pójść też zapinka sworznia cylindra ponieważ te tulejki na końcach nie sią dobrze wyszlifowane fabrycznie i trąc o zapinkę powodują...
Witaj! Skoro masz problem z linką gazu to bym się zastanowił o remoncie silnika. Przy tym pomiarze mogą być pierścienie - gładź w cylindrach - zawory. Przy wykręconych świecach kamerką można zobaczyć w środku cylindrów. Najprościej wyjąć głowicę i będziesz widział jak wyglądają cylindry no i zawory. Pozdrawiam Miro.Nasz
Witam Poszukuję nowej głowicy z cylindrem 70cc lub 80cc czy ktoś zna jakąś stronę internetową gdzie mogę znaleźć i nie jakieś chińskie gówno z góry dziękuję. (at)ElektrodaBot
(at)ElektrodaBot Co śądzisz o tzw "hermetic" to było i jest lepsze jak te współczesne silikony, silnik był przeznaczony do składania bez uszczelek , usczelka / głowica cylinder musiała być.
Maksymalne odkształcenie głowicy to 0,003mm Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,45-0,50 będzie 1,200- 1,300 mm(jeden otwór) Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,51-0,55 będzie 1,250-1,350 mm(dwa otwory) Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,56-0,60 będzie 1,300-1,400 mm (trzy otwory) Grubość uszczelki...
Czujnik proponuje podłączyć-(temperatury płynu)jest z tyłu głowicy(ciężki dostęp)a przełącznik sprawdzić
O to jakaś inna a z zewnątrz wygląda identycznie . Czy ten tłoczący kalał ciśnieniowy biegnący od głowicy przez cylindry jest połączony ze skrzynią korbową ? Bo jeżeli tak to można go odseparować od skrzyni i w bloku wykonać normalny otwór z odpowietrzeniem do dolewania i kontroli poziomu oleju . Wtedy skrzynia nie musi być szczelna bo nie zależy nam...
Pomiędzy cylindrami a głowicą z przodu i z tył są śruby przewiercone w środku. Jest to do sprawdzenia czy uszczelka pod głowicą jest dobra.
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
rozrząd na przykład.
Bez demontażu głowicy i cylindra niewiele można powiedziec
Dla 50ccm: Zawór górny (ssący)- luz 0,05 mm Zawór dolny (wydechowy) - luz 0,07 mm Dla 72 i 110ccm: Zawór górny (ssący)- luz 0,06 mm Zawór dolny (wydechowy) - luz 0,08 mm Teraz mam ustawione zawory jak na 50ccm więc muszę ustawić 0.06 i 0,08 na 72ccm Sugerowano mi : Odkręcone koło zamachowe ( tylko co to ma wspólnego z stukaniem pomiędzy głowicą a cylindrem?!)...
Niestety po wymianie głowicy ,cylindra,tłoka problem nie znikł.Nadal quad nie jeździ .Unoszac quada koła sie obracaja po zmianie biegów to w przód to w tył ale po opuszczeniu stoi w miejscu ,nie ma siły ruszyć.Co to moze być porobione?
MERCEDES-BENZE (W211) 500 (273.960) 2005 - 2009 Uwaga: Zawsze wymieniać śruby rozciągliwe i nakrętki samoblokujące Głowica cylindrów http://obrazki.elektroda.pl/9296007200_1... Powiększ Głowica cylindrów (śruby) (Gwinty lekko nasmarowane) » Patrz 'Informacje dodatkowe' Etap 1 (Śruby 1 - 10)20 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10)50 (Nm) Etap...
Na pewno nie jest to wyciek pomiędzy głowicą a cylindrem, bo tam nie ma oleju. Jak tam jest nieszczelność to ucieka kompresja, nawet widać spaliny. Wynika z tego, że wyciek masz z kolektora wydechowego. Odkręć kolektor i zobaczysz czy nie ma mokrego od oleju kolektora i kanału wydechowego w głowicy. Albo ciapie przez prowadnicę zaworowa albo pierścionki...
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
Kształt komory spalania ma znaczenie i w sportowych silnikach nawet duże. Akurat w Romecie tam szału nie ma. Oryginalnie stopień sprężania 8:1, głowica półokrągła i tłok o wysokim denku. Chodzić to będzie, ale po założeniu musisz sprawdzić squish. Nie powinien być mniejszy niż 1 mm, inaczej silnik zacznie głośniej dzwonić. Najlepszym rozwiązaniem w...
Sprawdź czy niema przedmuchy na uszczelce pod głowicą cylindra, zwłaszcza od spodu. Jeśli kosiarka pracowała na nie wyważonym nożu lub co gorsze na lekko ugiętym wale -co powoduje wibracje. Śruby głowicy w tych silnikach potrafiły się luzować.
Witam Przyczyną może być korozja wewnątrz silnika. Aby to sprawdzić należy zdjąć głowicę cylindra i sprawdzić stan powierzchni po której porusza się tłok z pierścieniami.
Podnieść i podeprzeć przód samochodu. Wymontować następujące elementy: Górna osłona silnika. Kompletny filtr powietrza. Podeprzeć silnik. Wymontować następujące elementy: Chlapacz z prawej strony. Dolna osłona silnika. Prawa poduszka silnika. Pasek napędowy układu wspomagania kierowania. Pasek napędowy dodatkowych podzespołów. Napinacz paska napędzającego...
To trzeba sprawdzić. Trudno nie widząc wróżyć.
Witam. Założyłem dzisiaj nowa głowice i nowy cylinder do silnika który kupiłem przez internet. Niestety nie odpalą.. dodam że silnik nie odpalał kiedy go kupiłem. Wymieniając głowice i cylinder sugeriwalem się starym ułożeniem rorzadu. I teraz mam takie coś jak na filmiku.. proszę pomóżcie co to może być ... Silnik 110cm 4t. Ten chiński
cylinder i głowica
Pierwsze, to jak dokręcone śruby? Równo? Kluczem dynamometrycznym? Wg wzoru? Otwory na śruby wyczyszczone (tak by śruba nie zaparła się końcem w otworze zamiast dociskać głowicę). Powierzchnie kontaktu oczyszczone ze starej uszczelki? Powierzchnie równe? Głowicy i cylindra?
Przestawienie o pół zęba koła zębatego na wale korbowym. Niewiele z tym zrobisz, możesz ustawić rozrząd z przesunięciem w jedną lub drugą stronę. Gdybyś chciał mieć idealnie, to by trzeba by kombinować z grubościami uszczelek pod cylindrem, pod głowicą, wysokościami głowicy i cylindra. Tylko wtedy trzeba zwrócić uwagę czy łańcuch nie będzie za mocno/za...
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
Cylinder za krótki, ktoś planował by zwiększyć stopień sprężania, głowica też jest pewnie płytsza o jakiś milimetr.
Był robiony remont silnika, ale wszystkie uszczelki pod głowicą i pod cylindrem wymienione.
Przyczyn może byż wiele. Prosto mówiąc - najprawdopodobniej "dmucha" z cylindrów do kanałow wodnych. Najczęstsze przyczyny to "padnięta" uszczelka pod głowicą, pęknięte tuleje cylindrów, pęknięta głowica, itp. usterki.
Uszczelka pod głowicą, głowica, cylinder do weryfikacji.
W tym silniku są 2 czujniki temperatury. Jeden temperatury cieczy chłodzącej a drugi temperatury głowicy cylindrów CHT. Godzinkę temu się przejechałem i czujnik temp. głowicy cylindrów pokazuje raczej dobrze - na zimnym 20C i płynnie rośnie do ok 80C a ten drugi na zimnym pokazuje 75C i rośnie do 295C przeskakując o różne wartości np. z 155C przeskoczył...
Z przodu rozrusznika jest szczotkotrzymacz, tam doprowadzony jest + i masa poprzez dwie długie szpilki. Albo jest zły styk, albo iskrzenie na szczotkach. Zdejmij dekielek z rozrusznika i zobacz jak wygląda podczas pracy. Przerwy pomiędzy wycinkami komutatora czyste? Komutator nie przypalony, równy? Upewnij się, że przewody głównoprądowe są dobre, a...
To typowy objaw uszczelki od głowicy, pewnie coś było robione tanim kosztem. Nie chcę cię martwić, ale to może być nie tylko uszczelka (pęknięcie w głowicy lub na tulei cylindra) ale to raczej w japończykach się nie zdarza. Pewnie dał uszczelkę z Japan Carsu za 30 złotych iu taki efekt
Pytanie czemu się zagotował? Myślę że tutaj tak czy siak słupek pójdzie do huty po zdjęciu głowicy zobacz jak wyglądają gładzie cylindra i płaszcze na tłokach.
Swiece wymieniałem kiedy? Nigdy bo dobrze chodził ;) To wymień. I sprawdź po ciemku czy nie masz ulotów na WN. Przebieg o niczym nie świadczy- w matizie bardzo prawdopodobna też uszczelka głowicy (przebicie pomiędzy cylindrami) i/lub pierścienie. Jak nie pomoże naprawa zapłonu to sprawdź kompresję.
Skoro świecę trzeba czyścić, to nie ma ona przebicia, a pewnie jest zmostkowana jakimś nagarem lub olejem. Trzeba by sprawdzić, jak wygląda cylinder i głowica.
Aby wyciągnąć wał korbowy z fiata 126 muszą być odkręcone obie panewki główne oraz korbowody tłoków.Górna część silnika może zostać nie naruszona czyli cylindry i głowica.
Tak czy inaczej w najbliższym czasie zamierzam zmienić uszczelkę pokrywy głowicy cylindrów. Sama nie pomoże, osadz ją na paście dirko.
Dla świętego spokoju, sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Wysokość tłoka nad blokiem, mm Grubość uszczelki głowicy cylindrów: 0,056 - 0,117 mm = A (0,92 - 0,98 mm). 0,117 - 0,178 mm = B (0,97 - 1,03 mm). 0,178 - 0,240 = C (1,02 - 1,08 mm).
cylinder tlok glowica 50cc
Tu trzeba by patrzeć co konkretnie z tego może ci się przydać. Kartery i pokrywy, raczej będą sprawne (jeśli miejsca pod łożyska i uszczelniacze nie są wywalone w kosmos). Podobnie głowica. Cylindry - śmietnik. Względnie do remontu. Wał - śmietnik i raczej nawet nie ma czego remontować. Tłok - śmietnik. Zębatki skrzyni biegów - raczej będą żyć po solidnym...
sory za pomyłkę chodziło mi o uszczelkę pod cylinder bo pod głowicę daję nową a pod cylinder starom bo nie ufam tej nowej tekturowej
głowica cylindrów ursus ursus cylindrów obrotomierz cylindrów
instalacja sterownik ubuntu komputer pokładowy ustawienie anteny warszawa
budowa wykrywacza metali stacja klimatyzacji
Programator AKO Typ T70 w urządzeniach Bosch DT890G migająca czerwona dioda - przyczyny i rozwiązania