Zwróć uwagę też na półpanewki, po których ślizgają się te pierścienie. Jak są duże rowki, to głowica do naprawy/wymiany.
Wypadało by sprawdzić, co jeszcze strzeliło przy okazji paska - no chyba, że była głowica zdjęta...
Andrzej już Ci napisał. No może być ze głowica już będzie do naprawy. Ale to skutek nie regulowania na bieżąco tak jak przewidują przeglądy. Serwis okresowy pojazdu to nie tylko olej. 😉
Głowica do roboty naprawa tego silnika wyjdzie mniej niz silnik za 1200 wymiana 1000 i dalej nie wiesz co masz .
Witam. Głowicę radiową można sprawdzić w łatwy sposób. Podłącza się we wtyk antenowy kawałek przewodu np. 1m i włącza na skanowanie jeśli złapie jakąś stację a powinna kilka to głowica jest ok i szukamy usterki dalej. Pozdrawiam.
Nie chcę Cię straszyć ale to może być pęknięta głowica chociaż mogło się zacząć od uszczelki, jeśli ubywało płynu to mogłeś ją przegrzać.
W zasadzie to raczej na pewno masz pecha. Jest to standard w tych radiach tzn jest uszkodzona głowica. Jest ona nie naprawialna i wymieniana jako moduł. Niestety jest to droga naprawa. Głowica jest do dostania bez problemów w serwisach Clariona ale cena jest mało zachęcająca. Bliższy kontakt na pw.
po pierwsze co jest głosne co stuka WTRYSKI, CHYDROBOLCE po drugie to normale przy niskich temperaturach że pracuje głośniej, dostanie temperaturki bedzie dobrze masz porządny silnik, długo polatasz na nim o ile jest zadbany 1.8 i 1.9 to jest udana jednostka, zreszta jak wszystkie diesle Peugeota osobiście latam 406 HDI 2.0 jedyny silnik który im nie...
Witam, jedno co na pewno można napisać wnioskując z podanych objawów, to nie jest to uszkodzona głowica FM. Przy usterce głowicy jest szum w głośnikach, są ciągłe wskazania na wyświetlaczu i CD działa bez zarzutu. I tak naprawdę to jeżeli kolega nie ma nic do czynienia z elektroniką, to najrozsądniejsze będzie udanie się do serwisu. Dodam że takie używane...
sprawdź jeszcze w jakim stanie są wtryskiwacze. ja bym przejrzał teraz sterowanie elektroniczne silnika. czy po zmianie bloku głowica była planowana, dokręcona jak trzeba, uszczelka ok, zawory sprawdzone ?
Mam pytanie, czy przy urwaniu paska rozrządu zawsze uszkadza się głowica ?
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
krok 1 - 20Nm krok 2 - 260 stopni
Problemem były podgięte zawory po kolizji z tłokami. Głowica naprawiona, rozrząd ustawiony ( blokada w zamach, śrubki w kółka) i chodzi jak nówka z salonu, trzeba się postarać, albo naprawdę się śpieszyć, żeby źle ustawić rozrząd w tym silniku. PUŁAPKĄ JEST TYKO WAŁ KORBOWY Z MIEJSCEM NA 2 (słownie DWA) kliny. Pomijając ten aspekt możemy napatoczyć...
Hej! Elektrozawór sterowania pompy oleju ten w misce masz dobry, bo miałbyś na niego błąd. Jeśli masz co do niego wątpliwości to zdejmij z niego wtyczkę, wtedy pompa daje max ciśnienie. Fabryka każe zdjąć wtyczkę i mierzyć ciśnienie jeśli jest za niskie by wykluczyć jego uszkodzenie. Piszę o tym po to byś się nie bał zdjąć tę wtyczkę. Ona jest na kablu...
Nr DAM jest poprawny do podanego nr VIN. Nr DAM jest potrzebny do programu w celu "określenia" z jakiego okresu jest samochód, jakich komputerów ma wyszukiwać. Uszkodzony program, bądź głowica nie współpracuje z tym autem. Mój interfejs nie działa z programem LEXIA (Citroen), ale z programem PeugeotPlanet 2000 działa bez problemu.
Cewka? tam jest listwa z tego co pamiętam.
Wszystko już wiesz to czego oczekujesz? Głowica do zdjęcia a może i silnik do rozbiórki
witam po długiej nieobecnosci. problem rozwiązany - uszkodzona głowica
Podejrzewam że radio clariona, jeśli tak to uszkodzona głowica FM.
Jak była głowica zrobiona? Tylko planowanie i uszczelniacze czy kompletnie całą?
Oj kolego. Masz takie informacje na opakowaniu uszczelki lub załączonej ulotce. Jest to o tyle ważne, że producent uszczelki ma swoje poglądy na technologię napraw. Instrukcje serwisowe dla silnika przewidują rozwiązania dla tzw typowych autoryzowanych dostawców. Czy chodzi o silnik TU5JP4?
Czy chłodnica robi sie całą ciepła jak pokazuje te 90"C? Zrób test uszczelki pod głowica.
silniczek normalnie żadnej filozofii tam nie ma potem adaptacja ten vti to temat rzeka albo masz wyje... łańcuch albo głowica a możne być też wałek jak również wszystko naraz
Ok, dziękuję, ale też tak myślę, że głowica pójdzie do góry, ale bardzo bym tego nie chciał, bo dojście trochę kiepskie.
Witam! Mam problem z Peugeotem 308 1.6 VTi z 2008 roku. Autko nie ma mocy, chodzi głośno. Co naprawiłam: - głowica po renowacji, wygięta :/ - uszczelka pod głowicą, - termostat, - nastawnik faz rozrzadu Po złożeniu i chęci zrobienia adaptacji jest błąd P1025, którego nie idzie usunąć. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że grzebień od wałków faz rozrządu...
silnik jest leżący (at)ElektrodaBot podaj linki do zakupu! Szybka odpowiedź Dla Peugeot Kisbee 2T 2013 z silnikiem leżącym (AC) najpewniej kupisz gotowe kity „Sport 70 cc” w poniższych, sprawdzonych polskich sklepach. Wszystkie pozycje są fizycznie dostępne w chwili pisania odpowiedzi (08 / 05 / 2025); podaję bezpośrednie, krótkie linki oraz numer...
Witam, bardzo proszę o pomoc , wałki zdemontowane a głowica po regeneracji, jeżeli ktoś może podpowiedzieć jak ustawić rozrząd i jakie sa momenty dokręcania śrub głowicy, zaworów , pokrywy zaworów,
Podpinam się pod temat błędów spójności ... u mnie wywala błąd P0341 a po kilku uruchomieniach silnika na wyświetlaczu napis "depollution system faulty" i zaświeca się kontrolka chcek engine. Po skasowaniu błędu kilka uruchomień silnika i sytuacja się powtarza . Ogólnie auto więcej pali PB i do około 3 tys. obr. jest mułowate. Samochód Peugeot 308 1.6...
Witam wszystkich, mam problem ze skuterem. Po odpaleniu chodzi równo, problem jest jak doda się więcej gazu silnik gaśnie. Skuter to peugeot treker 50 2002r Świeżo zmieniony cylinder, tłok, głowica 70ccm, świeca, simeringi, wszystkie uszczelki, dysza w gaźniku z 52 na 70, nowy filtr powietrza, cały zestaw napędowy jest nowy orginalny, sprężynki sprzęgła...
Ta głowica nie jest monolitem, jest składana w miejscu w którym znajduje się łożyskowanie wałków rozrządu i z tego miejsca wycieka ci olej. Przyczyna to zapewne nieszczelność w tym miejscu, wyciek może też być dodatkowo "napędzany" jesli przytkana jest odma. https://obrazki.elektroda.pl/4630823400_...
Witam mam taki problem peugot 807 2008r silnik 2,0 16v 103kw 138km benzyna zerwany pasek rozrządu głowica zrobiona wszystkie zawory prowadnice kompletny rozrząd nowy nowy olej i filtr wszystko poskładane na blokadach .Auto odpaliło bez problemu pracuje równo ,ale po przejechaniu 25km zaświeciła się żółta kontrolka wykrzyknik w trójkącie i auto zaczęło...
Głowica jest zrobiona i wszystko poskładane, wszystko było dobrze, ale po przejechaniu z 40 km i ponownym uruchomieniu silnika pojawił się wykrzyknik w trójkącie i auto weszło w tryb awaryjny. Błąd P1160, czujnik ciśnienia doładowania wymieniony i błąd nadal wyskakuje. Instalacja sprawdzona, wszystko jest ok i pytanie, czy może to być od koła zmiennych...
Kolego luki01.02 jak poradziłeś sobie z tym problemem bo też mam podobny problem. Na wolnych obrotach ciśnienie oleju 0,5 - mierzone manometrem wkręconym na miejsce czujnika. Smok czysty. Panewki idealne. Pompa oleju jak nowa. Jedyny co znalazłem to patrząc na popychacze zaworów przy dwóch widziałem większe wycieki "bokiem" (miedzy głowicą a popychaczem)....
Dopiero w piątek idzie do specjalisty. Gość sugeruje gniazda zaworów, niby głowica po remoncie. Pokazuje raz na jednym, raz na dwóch!!!?? To się dzieje tylko na zimnym, tuż po odpaleniu. Po wymianie 4 cewek ok. 3 tygodnie było dobrze.
Witam Posiadam Peugota 208 1.0 VTi z którym nie mogę sobie poradzić od kilku miesięcy. Zaczęło się od tego że silnik stracił moc i ciśnienie na jednym cylindrze, powód to wypalone gniazda zaworowe. Całą głowica po remoncie z nowymi zaworami, ustawiony luz zaworowy, nowy rozrząd wraz z nowymi kołami faz rozrządu. Po złożeniu ciśnienie jest idealne ale...
Szukałbym prędzej w silniku , uszczelka , głowica .
Wiem, wiem, że to klon. Ok później wyskoczyła ramka, że interfejs jest aktualizowany, nagle zaczęły wyskakiwać te błędy na wyświetlaczu samochodu i było tylko BSI, reszta kalkulatorów nie działała. no i Nie było nic do potwierdzenia, w trakcie skanowania nagle wyskoczyło same z paskiem ładowania "aktualizacja interfejsu i program jest w porządku siedzi...
Nie wiem czy dobrze orientuje ale czapka = pokrywa od głowicy? Jeżeli tak to już ją zrzuciłem. Mam teraz całkowity dostęp do wałków rozrządu i utorowane dojście do rozrządu. I to nie jest tak, że jeżeli chcę wyciągnąć te głowice to muszę wyciągnąć łańcuch i koła rozrządu na wałkach? Bo w innym wypadku ta głowica mi nie wyjdzie? Czy coś pokiełbasiłem?
Klasyczny przypadek przedostawania się powietrza do układu chłodzenia lub awarii pompy wody. Więc masz wybór, pompa lub uszczelka pod głowicą.
Auto odholowane do mechanika. Diagnoza zerwany pasek rozrządu. Mechanik będzie rozbierał głowice żeby sprawdzić czy głowica jest uszkodzona ale ja się zastanawiam czy to aby nie jest bezkolizyjny silnik? Może tylko wystarczy pasek założyć nowy. Za diagnozę czyli rozebranie głowicy liczy 400 zł
Cześć, Sprawdziłem kompresję niestety brakowało jej w dwóch cylindrach, Głowica zdjęta i wysłana do planowania. Jak zostanie złożona chciałbym spróbować obejść zasilania donesp tak jak pisał kolega grala1 tylko nie wiem na których kablach zrobić zworki. Pozdrawiam
Źle zrobiona głowica lub rozrząd nie ma cudów.
Dolej oleju i jedź dalej. Jeżeli nie ma wycieków z silnika, to czeka Cię remont w formie pierścieni i regeneracji głowicy.
Po pierwsze jakiej firmy radio - clarion czy vdo ? Jak clarion to typowo uszkodzona głowica ukf.
Dzięki kolego za nową/starą diagnozę. U mnie głowica też już była ściągana i zostałą sprawdzona, splanowawa i wymienione uszczelniacze. Nie pomogło. Pytanie co z tymi wałkami i wariatorem. Mam nadzieję, że aktualna diagnoza Twojego mechanika jest trafiona. Daj znać jak już będzie zrobione. Trzymam kciuki.
Witam mam problem z autem Peugeot 207 1.4 vti 2009r 160k/km. Problemy pojawiły się jakiś czas temu były to falujące obroty po odpaleniu po pewnym czasie okazało się że padła cewka została wymieniona. Falujące obroty pojawiły się następnego dnia występowały losowo nie zależnie od temperatury. Później padł termostat i czujnik temperatury. W między czasie...
Witam Dzięki za porady, głowica ściągnięta, żarnik usunięty, uszczelka, planowanie głowicy, płyn chłodniczy, olej koszt 1000 zł. Narazie chodzi. Pozdrawiam
Z klimą sobie poradziłem, okazało się, że zmostkowanie wystarczyło, a to kompresor była zastany, po chyba setnej próbie klima się załączyła i jak już pochodziła to działa. Mrozi jak złoto :). Mam nowy problem. Auto gaśnie, w losowych momentach, czasem po 100m czasem po 3km i nie można go przez x czasu odpalić, czasem odpala od razu, czasem po 5 min....
Są chyba 2 jeden na wężu wodnym jad skrzynia qndryhi wkręcony w głowica nad skrzynia przy pompie vacuum ale nie jestem pewien ro takie 2 miejsca które kojarze
peugeot głowica dokręcać głowica peugeot uszczelka głowica peugeot
uszkodzić ściemniacz lampa olympus karty zasilacz polska
wykrywacz vista wykrywacz vista
Jak odblokować EHR w ciągniku Case CVX 1190? IBO IVR-08 – reset falownika, factory reset, procedura krok po kroku