Na YT jest film jak gość "naprawia" taka zaciskarkę, rozwiercając otwór trzpienia blokującego szczękę, bo ten trzpień się blokował z powodu rozgięcia głowicy. Ale moim zdaniem jest to tylko leczenie syfa pudrem. Grzanie może uszkodzić głowicę, a jest tam tłok hydrauliczny i uszczelnienia. Myślę, zę pozostaje tylko i wyłącznie serwis i wymiana głowicy....
Mówiąc prostymi słowami jak nie zmierzysz kompresji to nic nie wiesz. Zużycie oleju jakie opisujesz to mi wygląda na pęknięty tłok a co do przełożenia posiadanych przez Ciebie części: głowica ok,przerzucisz ale co do tłoków to trzeba pomierzyć czy to w ogóle zagra razem. Jak wyżej napisano finansowo bez sensu.Przerzucić cały motor tylko znaleźć dobry...
Mechanik założył głowicę bez planowania??? i jeszcze wziął za to pieniądze??? takie rzeczy przechodziły w polonezie... W silniku wysokoprężnym jest to karygodne, równie dobrze mogłeś wyrzucić te 120 PLN; i nie żebym był złośliwy ale jak można coś takiego zaproponować... Ja bym do oszusta nie pojechał nigdy więcej... Kowal jakiś nie mechanik... Pewnie...
Witam Mam pytanko auto przejechało 200km po planowaniu głowicy. Ale teraz muszę jeszcze raz zdjąć głowice poniewaz mam pęknięty pierscien tłoka. Chodzi mi czy ponownie głowica powinna być planowana. Dzięki za info.
Witam, na początku zaznaczę, że jestem nowy na forum. Naprawdę nie chciałem wystawiać białej flagi, ale zaraz nie wytrzymam. Moje Cinquecento z silnikiem 700 ma problemy, ale skupię się na jednym, który nie pozwala mi nim jeździć (auto ma moc normalną, ale dymi bardziej niż elektrownia jądrowa). Dymi na biało, takie kłęby dymu, na 99% jest to płyn chłodniczy....
Mógł podejść do zaworu jakiś śmieć (raz też to miałem w łazience a mam takie same zawory). Można zdjąć głowicę, chwilowo nastawić kryzowanie na N (maximum), by zwiększony przepływ przepłukał zawór, po czym przywrócić poprzednią nastawę wstępną (kryzowanie) i zamontować głowicę. Może być także inna przyczyna tego stanu rzeczy, mianowicie uszkodzona głowica...
Nieszczelny korek. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Pęknięty blok silnika. Pęknięta głowica. Jeżeli korek jest sprawny, a węże są twarde, to znaczy, że w układzie chłodzenia jest za wysokie ciśnienie. Powodem może być którekolwiek z powyższych.
Mechanik zmienial pompe wody oraz 2 przewody od chłodnicy. Nie wiesz może czy są tam 2 nagrzewnice? Bo mam z tylu dodatkowe pokrętła i grzeje tył. Dużo mi ludzi obstawiam pęknięty blok lub uszczelka pod głowica
Skoro samochód więcej stał u mechaników niż jeździł to oddaje się go na złom a nie wciska innym... A jak inny lubi majsterkować ? I chce taki kupić, tanio do zabawy to zabronisz mu ? Mógł coś podejrzewać, nie sprawdził tego Skąd taka wiedza ? Może był u mechanika a ten mu powiedział "panie jak płynu ubywa, to może być wszystko np. głowica, pęknięty...
Osobiście nie wierzę, że jakikolwiek sprzedawca tych urządzeń rzeczywiście robi tak generalny i "uczciwy" remont przed sprzedażą. w większości takich przypadków remont ogranicza się do wyczyszenia urządzenia , doraźnych niezbyt kosztownych napraw i nałożenia dużej ilości plaka Najgorsze jest to, że wiele patrzy oszczędzać jak się da. Nie docenią tego,...
Witam. Przepraszam panowie za nieobecność, ale całkowicie zapomniałem o tym. Co do problemu, nie został rozwiązany. Sprawdziliśmy dosłownie chyba wszystko i dalej nic. Najprawdopodobniej jest gdzieś pęknięty blok. Koparką działamy bardzo rzadko i przed każdym wyjazdem wylewamy syf ze zbiorniczka.
Cały płyn to sporo ale w ATD są tylko trzy opcje: 1. Uszczelka pod głowicą 2.Pęknięta głowica 3. Pęknięty blok (ewentualnie wżery w bloku tam gdzie przychodzi głowica ,wtedy trzeba dać blok do planowania). Wszystko widać i dobry mechanik zeryfikuje czy uszczelka puszczała. Głowicę sprawdzą w warsztacie przy planowaniu (ważne żeby badać na gorąco). Blok...
No to jak nie głowica to ja obstawiam jeszcze dwie możliwości. 1.Blok pęknięty lub wypalony i wymiana uszczelki niewiele dała. 2.Chłodnica spalin do EGR może być rozszczelniona, i na postoju i lekkiej jeździe ciśnienie spalin jest zbyt małe żeby dostać się do płynu, ale pod obciążeniem już bez problemu, zwłaszcza że wtedy się rozgrzewa bardziej.
Głowica do zdjęcia i wymiany prowadnic zaworowych + szlifowanie / dotarcie zaworów. Wada tych modeli Kolego masz u mnie duże piwo, w końcu (wyczerpując wszystkie inne możliwości) zrzuciłem głowice. Okazało się ze mimo pozornie dobrych parametrów kompresji, głowica była w stanie agonalnym (włączając pęknięty zawór ssący na 3 cylindrze). Do wymiany poszły...
Przyczyn może byc kilka - dziura w tulei, wypalone oringi tulei, pęknięty blok, pęknięta głowica - nikt nie zgadnie, trzeb rozebrać i zobaczyć.
Może mógłbym odkupić tą z brakiem stereo, mi konkretnie chodzi tylko o ten głupi filtr, ma pęknięty rdzeń.
Wymień uszczelkę między kolektorem a głowica kolektor plastikowy i się odkształca, no chyba że jest pęknięty co też się zdarza..Uszczelka najlepiej z oryginału. Przerabiałem to ostatnio.
Uszczelka pod którąś z głowic, pęknięta głowica, korki - zaślepki otworów w głowicy przeżarte.
Pękła głowica na gwincie? No to są skutki oszczędzania na podkładkach. Spawaj i obrabiaj.
Ile miałes tego mrozu 12 stopni? to dziwne,że wszyscy uczepili się bloku,który może pęknąć na końcu,chłodnica jest cała?,może pęknąć głowica przy gnieżdzie zaworowym,albo przegnite zaślepki przeciwmrozowe,poczują trochę mrozu i lecą,najpierw sprawdż ściągając głowicę,bez paniki,to tylko 1 godz. roboty
Króciec przy głowicy pękł. Obudowa termostatu, nowa z 70pln. Całośc naprawy powinna się zamknąć w 3 stówach.
Na starej głowicy klepało, na nowej to samo dekle były podmieniane bez efektu Luzy zaworowe książkowo szczelinomierzem Zaznaczam że słychać tylko z 4 garnka i głowica jest nówka sztuka ze składnicy w Miechowie nie jakaś z aukcji Dźwigienki mają luz ale wzdłuż osi i żaden inny ale chyba on nie ma nic do tego Zobaczę zamienię jeszcze klawiaturę z innym...
Skoro uszczelka była wymieniona i głowica splanowana to może być - chłodnica, nagrzewnica, pompa wody, pęknięta głowica, pęknięty blok... skoro dymi na biało to można zawęzić do uszczelki lub pęknięcia głowicy/bloku, choć może dymić na LPG... kto do takiego auta zakłada instalację mieszalnikową?!? Chyba, że jednak masz wtryski tylko mylisz mieszalnik...
To zrób test jak Ci te bąbelki idą. Może głowica pęknięta i dmucha jak się dobrze rozgrzeje.
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
miałem podobny problem z canon BJC2000 i wyszło na to że u mnie kabel od głowicy był pęknięty i chodziło ale nie drukowało albo czasem drukowało jak naszło tej drukarce.dorwałem kabel na demobilu i działało dobrze.
Przyczyn może być kilka: wymieniana przez Ciebie chłodnica-wymiennik, walnięta uszczelka lub co najgorsze pęknięta głowica lub sporadycznie pęknięty blok. Nie chciałbym być złym prorokiem ale czeka Cię chyba powtórka z rozrywki. A swoją drogą to Ford jest g...o wort.
Witam. Posiadam Seata Toledo 1.9 tdi 2002 rok. Mam problem z wywalaniem płynu chłodniczego przy większych prędkościach (110 w górę )i większym obciążeniu. Głowica świeżo robiona. Mechanik przesadził pęknięty blok silnika. Co o tym myślicie ? Czy opłaca się robić ?
Można polutować, ale należałoby wtedy lutować na nakrętce już nakręconej na gwint M30- wtedy geometria gwintu mimo nacięcia zostanie zachowana. pzdr Nix
Witam. Czytając posty autora jestem pełen uśmiechu widząc podejście i teksty typu "Sonda chyba sprawna bo check engine się świeci" :-D :-D Następna odpowiedź będzie brzmieć "kontrolka check engine zgasła bo wspawałem katalizator". Teraz poważnie. Co do przeglądu to na 99% przejdzie przegląd ponieważ to benzyna i kopcić raczej nie będzie nawet bez katalizatora...
Panowie brakło mi pomysłów i stwierdziłem że albo blok pęknięty albo tkóraś uszczelka pod głowica teraz pytanie kto mi powie jak sprwdzić czy to uszczelka albo przynajmniej którą głowice podnosić??
Witam, pojazd z 2011r, z przebiegiem 1,1mln km. Zaczął pobierać kilka litrów płynu i zarazem wywalał płyn przez korek z zaworkiem w zbiorniku wyrównawczym. Pierwsze moje podejżenie to sprężarka, wymieniona na regenerowaną z Moto Press. Następny tydzień w trasie i dalej to samo. Decyzja z mechanikami że zrzucamy głowicę bo pewnie pęknięty kanał wodny....
Witam wszystkich mój problem jest następujący. Kupiłem auto opel astra z niemieckim silnikiem 1,7dtl 68KM ciężko palił na mrozie. Postanowiłem zrobić remont silnika i okazało się że 2 tłoki ma pęknięte tak do połowy z góry. Wymieniłem tłoki pęknięte założyłem pierścienie uszczelniacze zaworów głowica prze planowana, nowe uszczelki śruby głowicy. Auto...
Może ktoś wkręcił za długa szpilkę i zrobił dziurę albo głowica pękła
Kolego ROBOKOP na Twoim zdjęciu jest głowica od zetora, jest bardzo podobna i pasuje do ursusa. Różni się właasnie tą zaślepką ( a raczej jej brakiem) i średnicą zaworów Dodano po 14 Koleżanko MOTOMANIACZKA przyczyn dostawania się płynu do oleju może być kilka. Jeśli nie uszczelka to mogły popękać uszczelki tulei (to się żadko zdaża) albo uszkodzone...
Samochód jak w temacie. Silnik D4F712. Przeszukałem już mnóstwo wątków na elektrodzie i krc z podobnymi problemami, ale żaden z nich nie opisywał, jak zakończyła się sprawa, np: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic90... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic50... Zanim silnik osiągnie swoją...
To jeszcze zostaje Ci pęknięty blok, jeśli głowica jest w 100% sprawna.
Wygląda na pompę wody ale może to być także uszczelka pod głowicą/pęknięta głowica. Ściągnąć osłonę rozrządu szukać gdzie cieknie, warto sprawdzić obecność spalin w płynie chłodniczym. Używanie auta z taką usterką to proszenie się o kłopoty, przegrzejesz uszczelkę głowicy o ile jest sprawna.
Mam takie cudo i w serwisówce jest wyraźnie napisane że układ sam się odpowietrza przez zbiorniczek wyrównawczy i tak było u mnie, postaw go odpal niech złapie tak aby było powyżej 90 na blacie i dolewaj do poziomu kalt na zbiorniczku, jak masz fontannę lub wywala wodę to niestety uszczelka pod głowicą, głowica pęknięta lub blok pęknięty bo u mnie lekko...
Wyrzucanie płynu z układu chłodzenia może być związane z nieszczelnością układu chłodzenia np. uszkodzony wąż, przecieki na połączeniach, uszkodzona chłodnica lub nagrzewnica. Może też być uszkodzony korek wlewu płynu chłodniczego, którego zadaniem jest utrzymywanie określonego ciśnienia w układzie. Może też być pęknięty zbiorniczek płynu. Ale równie...
Pęknięta głowica to chyba norma w nissanach...miałem ten sam silnik w primerze P12-pęknięta głowica.Szukaj nie popekanej używanej.
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Sa warsztaty ktore zajmuja sie spawaniem glowic, ale praktyka dowodzi ze taka glowica jest juz narazona na kolejne pekniecia. Wystawic ja zawsze mozesz, ale moim zdaniem lepiej oszczedzic sobie problemu i oddac ja na zlom.
Dzień dobry. Kupiłem jakiś czas temu fabię 1 z silnikiem 1.4 mpi 8v. Był problem z olejem w układzie chłodzenia, więc wymieniona została uszczelka pod głowicą, a z nią przy okazji rozrząd, panewki, uszczelki kolektorów, i kilka węży układu chłodzenia. Oczywiście głowica została splanowania i sprawdzona szczelność (według pana który to robił była ona...
Wiem jest tego dużo ale chcę być dokładny!!! Zbierał mi się w zbiorniczku płynu chłodniczego mały osad oleju. Postanowiłem to naprawić bo lubię gdy wszystko jest ok. Okazało się, że głowica jest pęknięta – wymieniłem na dobrą. Po przejechaniu ok. 600kmsytuacja się powtórzyła, tylko zamiast 100ml na 2000km ( jak poprzednio) w zbiorniczku pojawiło...
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Dzięki koledzy za porady sprawdzę wszystkie najmniej kosztowne rzeczy.Jak głowica będzie ściągnięta to planowanie nowa uszczelka przeszlifuję zawory i sprawdzimy te uszczelniacze. Wiem kolego że tam jest pasek rozrządu z napinaczem i myślę że ten co to będzie rozbierał to ustawi to jakoś bo czytałem o jakiś specjalnych blokadach. Dzwoniłem dzisiaj do...
Miałem takie cos w innym epsonie (w zasadzie zasada działania głowicy w stylusach jest podobna) w moim przypadku był pęknięty kanał w głowicy który doprowadzał tusz z kałamaża... głowica po jakimś czasie się zapowietrzała... jak postała to tusz slywał później drukowało pare stron (zużywała ten poniżej pęknięcia) i znowu na biało...
Audi A 3 2.0 TDI 140 KM Witam miałem ten sam przypadek myślałem że to głowica .Ale po dłuższej jeździe zauważyłem że na skrzyni biegów jest woda . Po wyjęciu całej obudowy filtra zauważyłem kruciec który wychodzi z głowicy. Zdemontowałem go okazało że pęknięty od środka i uszczelka wyszła nowy 30 zł :)))) Pomogło Na postoju tak nie ubywało bo nie było...
Przepraszam ze tutaj piszę ale nowego wątku nie mogę zrobić. Witam. Mam taki problem, ponieważ kupiłem renault clio 1.5DCI z uszkodzonym silnikiem stuki z silnika i i trochę kopci na czarno. No to zabrałem się za rozbieranie myślałem ze będą to panewki albo zawór. Sciągłem miskę panewki są ok sprawdziłem tylko korbowodowe. No to myślę pewnie zawór,...
pęknięty głowica passat pęknięty głowica karcher pęknięty głowica
otwieranie drzwiczek dyski verbatim pralki candy grand
bosch silnik inwerterowy listwa przepieciowa schemat
Pilarka Faworyt RG 5300 18: Chińskie części i czterotaktowanie Schemat podłączenia podgrzewanych foteli Audi A4 B5 2000