Na YT jest film jak gość "naprawia" taka zaciskarkę, rozwiercając otwór trzpienia blokującego szczękę, bo ten trzpień się blokował z powodu rozgięcia głowicy. Ale moim zdaniem jest to tylko leczenie syfa pudrem. Grzanie może uszkodzić głowicę, a jest tam tłok hydrauliczny i uszczelnienia. Myślę, zę pozostaje tylko i wyłącznie serwis i wymiana głowicy....
Mówiąc prostymi słowami jak nie zmierzysz kompresji to nic nie wiesz. Zużycie oleju jakie opisujesz to mi wygląda na pęknięty tłok a co do przełożenia posiadanych przez Ciebie części: głowica ok,przerzucisz ale co do tłoków to trzeba pomierzyć czy to w ogóle zagra razem. Jak wyżej napisano finansowo bez sensu.Przerzucić cały motor tylko znaleźć dobry...
Mechanik założył głowicę bez planowania??? i jeszcze wziął za to pieniądze??? takie rzeczy przechodziły w polonezie... W silniku wysokoprężnym jest to karygodne, równie dobrze mogłeś wyrzucić te 120 PLN; i nie żebym był złośliwy ale jak można coś takiego zaproponować... Ja bym do oszusta nie pojechał nigdy więcej... Kowal jakiś nie mechanik... Pewnie...
Witam Mam pytanko auto przejechało 200km po planowaniu głowicy. Ale teraz muszę jeszcze raz zdjąć głowice poniewaz mam pęknięty pierscien tłoka. Chodzi mi czy ponownie głowica powinna być planowana. Dzięki za info.
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Witam, na początku zaznaczę, że jestem nowy na forum. Naprawdę nie chciałem wystawiać białej flagi, ale zaraz nie wytrzymam. Moje Cinquecento z silnikiem 700 ma problemy, ale skupię się na jednym, który nie pozwala mi nim jeździć (auto ma moc normalną, ale dymi bardziej niż elektrownia jądrowa). Dymi na biało, takie kłęby dymu, na 99% jest to płyn chłodniczy....
Sa warsztaty ktore zajmuja sie spawaniem glowic, ale praktyka dowodzi ze taka glowica jest juz narazona na kolejne pekniecia. Wystawic ja zawsze mozesz, ale moim zdaniem lepiej oszczedzic sobie problemu i oddac ja na zlom.
Mógł podejść do zaworu jakiś śmieć (raz też to miałem w łazience a mam takie same zawory). Można zdjąć głowicę, chwilowo nastawić kryzowanie na N (maximum), by zwiększony przepływ przepłukał zawór, po czym przywrócić poprzednią nastawę wstępną (kryzowanie) i zamontować głowicę. Może być także inna przyczyna tego stanu rzeczy, mianowicie uszkodzona głowica...
Głowica jest do zespawania. A co do korbowodów to wydaje mi się, że nie powinny być w żaden sposób wygięte. Główka korbowodu musi być równoległa do stopy. Nie znam aż tak dokładnie tego silnika, ale nie przypominam sobie, żeby był wygięty korbowód. To raczej będzie zużycie. Pewnie dostał ostro "po garach". :wink:
Mechanik zmienial pompe wody oraz 2 przewody od chłodnicy. Nie wiesz może czy są tam 2 nagrzewnice? Bo mam z tylu dodatkowe pokrętła i grzeje tył. Dużo mi ludzi obstawiam pęknięty blok lub uszczelka pod głowica
Nieszczelny korek. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Pęknięty blok silnika. Pęknięta głowica. Jeżeli korek jest sprawny, a węże są twarde, to znaczy, że w układzie chłodzenia jest za wysokie ciśnienie. Powodem może być którekolwiek z powyższych.
Skoro samochód więcej stał u mechaników niż jeździł to oddaje się go na złom a nie wciska innym... A jak inny lubi majsterkować ? I chce taki kupić, tanio do zabawy to zabronisz mu ? Mógł coś podejrzewać, nie sprawdził tego Skąd taka wiedza ? Może był u mechanika a ten mu powiedział "panie jak płynu ubywa, to może być wszystko np. głowica, pęknięty...
Można polutować, ale należałoby wtedy lutować na nakrętce już nakręconej na gwint M30- wtedy geometria gwintu mimo nacięcia zostanie zachowana. pzdr Nix
Osobiście nie wierzę, że jakikolwiek sprzedawca tych urządzeń rzeczywiście robi tak generalny i "uczciwy" remont przed sprzedażą. w większości takich przypadków remont ogranicza się do wyczyszenia urządzenia , doraźnych niezbyt kosztownych napraw i nałożenia dużej ilości plaka Najgorsze jest to, że wiele patrzy oszczędzać jak się da. Nie docenią tego,...
Witam. Przepraszam panowie za nieobecność, ale całkowicie zapomniałem o tym. Co do problemu, nie został rozwiązany. Sprawdziliśmy dosłownie chyba wszystko i dalej nic. Najprawdopodobniej jest gdzieś pęknięty blok. Koparką działamy bardzo rzadko i przed każdym wyjazdem wylewamy syf ze zbiorniczka.
Przyczyn może byc kilka - dziura w tulei, wypalone oringi tulei, pęknięty blok, pęknięta głowica - nikt nie zgadnie, trzeb rozebrać i zobaczyć.
Cały płyn to sporo ale w ATD są tylko trzy opcje: 1. Uszczelka pod głowicą 2.Pęknięta głowica 3. Pęknięty blok (ewentualnie wżery w bloku tam gdzie przychodzi głowica ,wtedy trzeba dać blok do planowania). Wszystko widać i dobry mechanik zeryfikuje czy uszczelka puszczała. Głowicę sprawdzą w warsztacie przy planowaniu (ważne żeby badać na gorąco). Blok...
No to jak nie głowica to ja obstawiam jeszcze dwie możliwości. 1.Blok pęknięty lub wypalony i wymiana uszczelki niewiele dała. 2.Chłodnica spalin do EGR może być rozszczelniona, i na postoju i lekkiej jeździe ciśnienie spalin jest zbyt małe żeby dostać się do płynu, ale pod obciążeniem już bez problemu, zwłaszcza że wtedy się rozgrzewa bardziej.
Zapytaj się tam gdzie remontowales głowice, w czym leży problem. Czy idzie poprawić fabrykę. Wiem że taki myk dało się zrobić w grupie VW tylko że tam nie pękało, a korodowal bardzo cienki kanał cieczy, i lało do cylindra. Nie widzę innego rozwiązania jak pieścić się z gazem do temp 90st, dopiero jak masz pewność że silniczek gorący to wtedy można go...
Pompowtryskiwacze do wyjęcia i do wymiany komplet oringów.
Pęknięta głowica to chyba norma w nissanach...miałem ten sam silnik w primerze P12-pęknięta głowica.Szukaj nie popekanej używanej.
Ile miałes tego mrozu 12 stopni? to dziwne,że wszyscy uczepili się bloku,który może pęknąć na końcu,chłodnica jest cała?,może pęknąć głowica przy gnieżdzie zaworowym,albo przegnite zaślepki przeciwmrozowe,poczują trochę mrozu i lecą,najpierw sprawdż ściągając głowicę,bez paniki,to tylko 1 godz. roboty
Głowica do zdjęcia i wymiany prowadnic zaworowych + szlifowanie / dotarcie zaworów. Wada tych modeli Kolego masz u mnie duże piwo, w końcu (wyczerpując wszystkie inne możliwości) zrzuciłem głowice. Okazało się ze mimo pozornie dobrych parametrów kompresji, głowica była w stanie agonalnym (włączając pęknięty zawór ssący na 3 cylindrze). Do wymiany poszły...
Może mógłbym odkupić tą z brakiem stereo, mi konkretnie chodzi tylko o ten głupi filtr, ma pęknięty rdzeń.
Pękła głowica na gwincie? No to są skutki oszczędzania na podkładkach. Spawaj i obrabiaj.
A czy jeśli wrzucę inne używane wałki z mojej głowicy to czy osiowość nie będzie inna? Nie, wałki są zawsze ok. a stopy są surowe dokręcane do głowicy i dopiero w ów czas są obrabiane na gotowo...
Wymień uszczelkę między kolektorem a głowica kolektor plastikowy i się odkształca, no chyba że jest pęknięty co też się zdarza..Uszczelka najlepiej z oryginału. Przerabiałem to ostatnio.
Czy zdarzyło się komuś, pęknięcie głowicy w hulajnodze Kugoo G-Booster? AI: Czy kontaktowałeś się z producentem lub sprawdzałeś, czy są jakieś znane problemy lub akcje serwisowe dotyczące tego modelu? Nie kontaktowałem się.
Uszczelka pod którąś z głowic, pęknięta głowica, korki - zaślepki otworów w głowicy przeżarte.
Na starej głowicy klepało, na nowej to samo dekle były podmieniane bez efektu Luzy zaworowe książkowo szczelinomierzem Zaznaczam że słychać tylko z 4 garnka i głowica jest nówka sztuka ze składnicy w Miechowie nie jakaś z aukcji Dźwigienki mają luz ale wzdłuż osi i żaden inny ale chyba on nie ma nic do tego Zobaczę zamienię jeszcze klawiaturę z innym...
Przyczyn może być kilka: wymieniana przez Ciebie chłodnica-wymiennik, walnięta uszczelka lub co najgorsze pęknięta głowica lub sporadycznie pęknięty blok. Nie chciałbym być złym prorokiem ale czeka Cię chyba powtórka z rozrywki. A swoją drogą to Ford jest g...o wort.
Skoro uszczelka była wymieniona i głowica splanowana to może być - chłodnica, nagrzewnica, pompa wody, pęknięta głowica, pęknięty blok... skoro dymi na biało to można zawęzić do uszczelki lub pęknięcia głowicy/bloku, choć może dymić na LPG... kto do takiego auta zakłada instalację mieszalnikową?!? Chyba, że jednak masz wtryski tylko mylisz mieszalnik...
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
ja bym sprawdził głowicę objawy te co napisałeś to objawy pękniętej głowicy
Jak pękła głowica to pewnie że tak...
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
Z tym topieniem plastików też nic nie rozumiem , natomiast jeżeli w zbiorniczku wyrównawczym tworzy się "maź" to jest dokładnie tak jak opisał to kolega mail4skwarka . Jeżeli jest to auto świeżo kupione to prawdopodobnie (o ile nic nie nabroiłeś przez te 50 km które przejechałeś) zostałeś oszukany przy zakupie pojazdu.Kolega mail4skwarka optymistycznie...
To jeszcze zostaje Ci pęknięty blok, jeśli głowica jest w 100% sprawna.
Witam, czym można skleić głowicę Kärchera K2, czy nada się do tego kotwa chemiczna?
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Panowie brakło mi pomysłów i stwierdziłem że albo blok pęknięty albo tkóraś uszczelka pod głowica teraz pytanie kto mi powie jak sprwdzić czy to uszczelka albo przynajmniej którą głowice podnosić??
Prawdopodobnie padnięta jest uszczelka lub pęknięta głowica. Płyn wcale nie musi przedostawać się do oleju. Może do cylindra(najczęstsza usterka), może również do kanału dolotoweg lub wylotowego. Jeśli chodzi o sprawdzenie po zdemontowaniu głowicy to jeżeli nieszczelność powstała w uszczelce każdy mechanik to zauważy. Natomiast jeżeli w głowicy to trzeba...
Może to być uszczelka ale trzeba sprawdzić czy nie pękła głowica itp. Więc rozbieraj i rozglądaj się za innym silnikiem.
Jeżeli Masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia a on ciągle wypycha płyn to na sto % uszczelka albo pęknięta głowica.Pozdrawiam.
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
Wyrzucanie płynu z układu chłodzenia może być związane z nieszczelnością układu chłodzenia np. uszkodzony wąż, przecieki na połączeniach, uszkodzona chłodnica lub nagrzewnica. Może też być uszkodzony korek wlewu płynu chłodniczego, którego zadaniem jest utrzymywanie określonego ciśnienia w układzie. Może też być pęknięty zbiorniczek płynu. Ale równie...
Witam. Czytając posty autora jestem pełen uśmiechu widząc podejście i teksty typu "Sonda chyba sprawna bo check engine się świeci" :-D :-D Następna odpowiedź będzie brzmieć "kontrolka check engine zgasła bo wspawałem katalizator". Teraz poważnie. Co do przeglądu to na 99% przejdzie przegląd ponieważ to benzyna i kopcić raczej nie będzie nawet bez katalizatora...
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
Witam wszystkich mój problem jest następujący. Kupiłem auto opel astra z niemieckim silnikiem 1,7dtl 68KM ciężko palił na mrozie. Postanowiłem zrobić remont silnika i okazało się że 2 tłoki ma pęknięte tak do połowy z góry. Wymieniłem tłoki pęknięte założyłem pierścienie uszczelniacze zaworów głowica prze planowana, nowe uszczelki śruby głowicy. Auto...
Samochód jak w temacie. Silnik D4F712. Przeszukałem już mnóstwo wątków na elektrodzie i krc z podobnymi problemami, ale żaden z nich nie opisywał, jak zakończyła się sprawa, np: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic91... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic90... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic50... Zanim silnik osiągnie swoją...
głowica pęknięty passat pęknięty głowica karcher pęknięty głowica
epson service magnetofon kasety android marshmallow
samsung ciemny obraz manta spk5003
Siemens Gigaset 4000 Classic – jak otworzyć obudowę słuchawki krok po kroku Sprawdzenie mechanizmu szyby bocznej lewej – diagnostyka VW, Renault, BMW, brak reakcji po wymianie przycisku