Witam Posiadam samochód Renault Premium 420 dci. Silnik pracuje normalnie lecz kompresor strasznie hałasuje, wymieniłem kompresor i dalej jest to samo. Czy może być to wina jakiegoś zaworu, osuszacza czy czegoś innego? Pisze dlatego, że na przykład w innym samochodzie czegoś takiego nie słychać. Czy da się wyeliminować ten hałas Pozdrawiam
Witam. Jak w temacie. Po zagrzaniu i obciążeniu odcina moc. Po odczycie błąd MID 128 PSID 98 FMI 1. Turbo bez luzów ze zwykłym WG. Czujnik MAP czysty. SCR czyszczony i o dziwo był czysty. Ciśnienie zwrotne spalin przy max. obrotach na jałowym oscyluje wokół 0,22 bar.
MID 128 PID 190 Prędkość obrotowa silnika Kod usterki FMI 0 Nadmierne obroty silnika Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt wysokie obroty silnika. Możliwa przyczyna: Nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem. Silnik pracuje na oleju silnikowym. Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia czerwonej lampki....
MID 136 SID 4 FMI 7 Czujnik prędkości koła ,oś 2 po prawej. Duża szczelina między czujnikiem a kołem zębatym lub czujnik jest uszkodzony. Sprawdz przewód czujnika, prześwit (nie więcej niż 0,7mm). MID 136 SID67 FMI 0 Czujnik ciśnienia modulatora hamowania przyczepy. Brak sygnału hamulca postojowego, modulator jest nieprawidłowo podłączony , przewody...
EBS 0 00810 07 127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci) Konieczność jazdy z prędkością powyżej 20 km/h Usterka znika po usunięciu awarii czujnika prędkości INTA 0 04018 00 001 Błąd wewnętrzny pamięcin po czym ponowić test Jeśli usterka nadal występuje, wymienić blok elektroniczny EECU...
Witam. Mam problem z dwiema swoimi Renówkami. Obie mają podobne przebiegi tj 477 000 i 447 000km. Problem polega na tym, że gdy są załadowane, po przejechaniu kilku/kilkunastu kilometrów ma miejsce spadek mocy. Problem pojawił się w nich mniej więcej w tym samym czasie. W momencie, gdy wyskoczy komunikat z symbolem wtrysku, brakuje mocy, a wraz z nią...
Witam. Niedawno kupiłem premiumke 420 dci. Auto stało 3 tyg bo robiłem sprawy wizualne i mylem silnik. 3 dni temu chciałem pojechać poluznic szpilki, odpalam wóz, bije powietrze, wyjeżdżam z bramy a tu brak mocy, 1000 do 1200 obrotów maks. Zwróciłem i pod bramą auto zgasło, podpompowalem ręcznie i odpalil. Wymieniłem filtry, wyczyscilem układ i nic....
Witam, od dłuższego czasu męczę się z premiumkom DCI. W aucie zostało sprawdzonych już wiele rzeczy. Wymieniona pompka wstępna na nową, wtryski po regeneracji, pompa wysokiego ciśnienia wstawiona od drugiego, sprawnego auta. Problem nasila się wraz z wzrostem temperatury silnika. Gdy jest zimny auto odpala, lecz z oporem. Gdy już odpali, wymagane ciśnienie...
Witam. Dwa problemy dotyczące marki renault. Pierwsze pytanie dotyczy spalania w Premium 270 DCI 2005r. Na samochodzie załolżona zabudowa typu bramowiec wcześniej auto jeździło pod śmieciarką. Auto jeździ większość czasu bez obciążenia a spalanie wychodzi 47 l\100 Co może być przyczyną ? Żadnych błędów związanych z silnikiem (jedynie ABS i klocki się...
Robiłem w tym tygodniu Premiumkę z usterką centralnego zamka, ale z ciekawości podejrzałem ustawienie znaków. Pompa była o takim numerze jak Twoja. U mnie znak na pompie (kreska) dokładnie pasowała ze znakiem 1-6 na kole zamachowym. Silnik pracował bez problemów. Co do kodów błędów, musisz liczyć że jakiś serwisant się pojawi i pomoże, bo ja dostępu...
Witam Ostatnio zakupiłem Renault Premium 450DXi 2009r. Niestety występują tam pewne niedogodności które utrudniają prace. 1. Pojawia mi się komunikat "Bleed Water" oraz charakterystyczny znaczek. Mam jeszcze jedną premiumke 440DXi 2006r i posiada ona z lewej strony identyczny klawisz jak ten znaczek. Po przełożeniu klawisza do 450 i naciśnięciu go pojawia...
Witam mam problem z moją Premium 420 dci w czasie jazdy zapala się STOP i postój awaryjny i obroty silnika są 1400 i nic więcej, po chwili stop gaśnie i można dalej normalnie jechać/bez resetu kluczyka/ i ciężko odpala na ciepłym silniku. Dodam, że wtryski sprawdzone na stole, pompa ręczna i wstępna zębata nowa oraz wymieniony zawór na listwie pomóżcie...
Witam koledzy mam takie pytanie czy ktoś wie którą funkcje parametru trzeba zmienić żeby wyłączyć dogrzewanie silnika ?? chodzi o to żeby po odpaleniu silnika pracował sobie na biegu jałowym a nie na podwyższonych obrotach.
KWANTOR Przyjacielu z obsadami masz rację ,lecz co do głowic to w 420 jest jedna. Ba, ale 6 otworów jak najbardziej i najwygodniej sprawdzić to na silniku. (Nawyki Scaniowskie.) Do autora- możesz spuścić ciecz i sprawdzić samym powietrzem pryskając mydlinami czy piana do wykrywania nieszczelności- banki lepiej widać niż pocenie się podobnej do paliwa...
Witam serdecznie mam następujący problem z DXI 450 euro 4 z systemem adblue a dokładnie podczas startowania silnika wyświetla się błąd odnoszący się do sterownika silnika EMS mid 128 sid 1 fmi3 z godnie z opisem Pompowtrysk cylindra nr 1 - napięcie powyżej normalnego lub zwarcie. Błąd daje się wykasować na włączonym zapłonie i w momencie startu się...
Witam, Wczorajszy zonk z Premiumki: wyświetlił się komunikat zjazd do serwisu >>AIR<< , po resecie i kilku minutach pracy silnika komunikat zgasł. Dziś ponownie, drugi raz wystąpił błąd: MID 185 PPID 294 FMI 8 Czy ktoś z Was ma info co oznacza konkretnie ten komunikat i jakie czynności obsługowe można podjąć zanim pojadę na serwis?
Witam Samochód to Renault Premium 450 Dxi z 2008r posiada Webasto które szwankuje tzn. nie wiem od kiedy dokładnie bo przesiadłem się na ten samochód nie dawno, ale problem wygląda następująco: Po włączeniu Webasta przycisk obok lewarka zmiany biegów pokazuje się kontrolka na desce sygnalizująca załączenie i z nawiewów zaczyna dmuchać letnim powietrzem...
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Witam auto miało problem ze zgaszeniem. po przekręceniu kluczyka najpierw zgasły kotrolki następnie po ok 5 sek silnik. teraz wyswietla się defect 200 i 95 auto nie odpala. renault premium 420dci 2003r
Witam, Posiadam Premiumke 420 dci która stała ok. Pół roku po czym zaczęły dziać sie różne problemy z elektryką, min. Problemy z magistralą Can. Pech chciał ze było zwarcie na manetce od hamulca górskiego (pokrętło na czubku manetki od wycieraczek) i w momencie gdy przekręciłem je, spaliły się bezpieczniki od VECU i hamulca górskiego (FU57 i FU662)...
jak zdiagnozować ze wina turbiny? Kartonikiem ,przykładasz czysty kartonik do turbiny do strony tłoczącej i druga osoba zwiększa obroty a na kartoniku pojawią się krople oleju.Ja obstawiam bardziej na zużyty silnik. Na 140 tys km przebiegu zużyty silnik? Dodano po 4 jak zdiagnozować ze wina turbiny? Kartonikiem ,przykładasz czysty kartonik do turbiny...
Witam mam premiumkę z 2006 roku z silnikiem 440 dxi i skrzynią manualną. Problem jest z półbiegami, tzn jak wcisne guzik od półbiegów na dół to jest zgrzyt w skrzyni. Całe biegi wchodzą dobrze. Dodam że wymieniłem pompkę sprzęgła na nową oryginalną, zregenerowałem wysprzęglik i wymieniłem kostkę na skrzyni. Skrzynia do remontu? Czy to coś innego? Z...
Witam mam podobny problem tylko w Renault gama T 460 km. Dogrzewanie wyłączone. Po rozgrzaniu załącza hamulec chwilę po ruszeniu (parę metrów) przy każdej zmianie biegu lub po puszczeniu gazu w czasie jazdy (dźwignia hamulca silnikowego w pozycji "0"). Na postoju jak wciskam pedał gazu to też słychać załączanie/wyłączanie hamulca silnikowego.
Witam posiadam Renault Premium DcI 2003r. Pokazała się usterka "awaria hamulca silnikowego", Lecz wszystko działą tzn. górski i retarder auto. działa. Proszę o pomoc;)
Witam. Mam taki problem, otóż po awarii i wymianie pompy wody samochód trzyma wysoką temperaturę, czy pusty, czy załadowany. Odpowietrzony układ chłodzenia. Z nawiewów dmucha ciepłym powietrzem mimo iż włączona jest klimatyzacja i ustawione na chłodzenie. Awaria i wyciek płynu zauważone gdzieś po przejechaniu ok. 100 km. Proszę wszystkich o jakiekolwiek...
Witam W Renault Premium 450 dxi 2007 rocznik nie działa ogrzewanie. Elektrozawór i nagrzewnica ok. Ogrzewanie nie działa na niskich obrotach silnika. Powyżej 1500 obrotów silnika zaczyna działać ogrzewanie, ale jak obroty spadną poniżej niemal natychmiast leci zimne powietrze. Pozdrawiam.
Też. Ale w swojej praktyce jeszcze mi się nie zdarzył taki przypadek, nawet po przegrzaniu silnika. Hm, nawet pęknięta tuleja jest możliwa. Ja rozumuję tak, ze obsady się kurczą i na zimnym normalnie woda "szrajbuje" na tłok i dalej do misy (płyn jest penetrujący, więc pierścienie nie stanowią wielkiej przeszkody) ?? Kompresor jednak bym wykluczył i...
Witam mam problem z Renault Premium 385 z 98r a mianowicie ropa przedostaje sie do oleju silnikowego więc pierwsza myśl jaka przyszła do głowy w tym silniku to ze mogły wtryski puscic i leją ale zostały wyjęte sprawdzone o wtryski są ok! Druga myśl to była ze tuleje gdzie osadzone sa w głowicy są popekane i tamtędy przedostaje sie ropa do oleju więc...
Witam Panowie, Potrzebuję informacji jak wyregulować zawory w Renault Premium 420 dCi z hamulcem silnikowym Jake Brake. Przyznam, że nigdy tego nie robiłem i nie chciałbym popełnić błędu. Chodzi mi też o luzy zaworowe itp dane. Wygląda to to mniej więcej tak:
Witam. lewarek jest pozycji luzu a na wyświetlaczu jest komunikat przejdź na luz. Musze pociągnąć za lewarek w kierunku parzystych biegów i dopiero wtedy komunikat gaśnie i można uruchomić silnik. Podczas jazdy jak wspomniałem w temacie wyskakują parzyste biegi , ale tylko wtedy jak nie ciągnie. Mam wrażenie jakby te biegi nie wchodziły do końca. Kombinowalem...
Witam. Sprawdź obwód elektrozaworu sterującego podgrzewaniem zbiornika AdBlue. To co piszesz to raczej nie jest żadna grzałka. AdBlue jest podgrzewany płynem chłodzącym silnika. MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID75 Elektrozawór odgałęzienia układu obiegu płynu chłodzącego FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód.
witam, może ktoś mi pomoże MID 128 SID 39 FMI 7, po wystąpieniu tego błędu nie uruchamia się rozrusznik (Premium 450DXI 2007r), po odłączeniu akumulatorów na jakiś czas, wszystko wraca do normy. Po podaniu prądu "na krótko" na rozrusznik, rozrusznik kręci, auto odpala.
Jaki masz model silnika dci 11? Co pisze na tabliczce silnika. W załączniku ustawienie kół rozrządu dci 11 silnik 20 660
Wysoka zawartość NOx. Ograniczyło moc silnika.
Błąd oznacza dokładnie to co napisałeś na tej karteczce z tym,że przyczyną może być turbo lub odpowietrzenie skrzyni korbowej ( odma). Jedno z nich rzuca olejem do dolotu, intercoolera z tond zbyt wysoka prędkość obrotowa silnika. Sprawdź czy w układzie dolotowym jest olej.
Sprawdziłem miernikiem wszystkie piny i niby wszystko jest ok, wiązkę rozebrałem też jeszcze kawałek dalej i przewody wyglądają bardzo ładnie. Chwilowo nie mam możliwości podjechania gdzieś na komputer ale chyba nie będzie wyjścia. Potocznie dużo osób mówi że jak ta kontrolka się zapala to że "dpf się wypala" i wtedy nie można wyłączać silnika. Zastanawia...
MID 140 PSID 200 Zakłócenia w komunikacji, łącze danych,jednostka sterująca silnika. FMI 12 Uszkodzona jednostka lub podzespół. Warunki wygenerowania kodu usterki: Oczekiwany komunikat nie dociera do zespołu wskaźników. Możliwa przyczyna: Usterka wiązki przewodów. Usterki w złączach.
Witam problem z poziomem oleju, wyrzuca błąd mid 128 pid 98 fmi 5. Wyświetla się losowo (na postoju/w czasie jazdy) chociaż ostatnio praktycznie cały czas. Poziom oleju wg bagnetu w normie. Czy przerabiał ktoś podobny problem? Czy gniazdo czujnika jest na wyjściu miski olejowej z lewej strony (4 piny)? Najpierw chciałbym sprawdzić wiązkę elektryczną...
Kod usterek: MID 185 - PSID22 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 A63L - Calculateur de gestion de la production d air (APM) PSID22 Kompresor FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A63L Moduł elektroniczny sterujący wytwarzaniem sprężonego powietrza (APM) Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania...
Witaj sprawdż zasilanie (żarówką max 3waty bo większą wyłączy i nic nie pokaze) do elektrozaworu dolna/mała skrzynia czesto brak zasilania gdzieś koroduje kabel lub sama cewka elektrozaworu ma przerwę. Tak często jest w DAF-ach , możesz podać zasilanie +24V i masę wprost na cewkę elektrozaworka tylko nie można tak jeżdzić !!!!!!!bo wtedy brak jest zabezpieczenia...
Witam. Jest problem tego typu: silnik się nie grzeje. Termostat jest sprawny, czujnik temperatury również. Wiem, że jest jeszcze jeden czujnik sterujący wiatrakiem tylko nie mogę go zlokalizować. Może koś będzie w stanie mi pomóc.
EBS 0 00810 07 127 Usterka czujnika prędkości występująca przy ostatnim włączeniu zasilania (usterka nie zapisana w pamięci EBS 0 00084 31 127 Szyna przesyłu danych łącząca z blokiem VECU: usterka nie zapisana w pamięci •Sprawdzić przewodzenie i izolowanie szyny przesyłu danych dochodzącej do bloku EBS (X1/1, X1/3) •Sprawdzić czy blok VECU...
Witam. Potrzebuję pomocy przy ustawieniu pompy wtryskowej w premium 400 z 1999r. Nie wiem jak ustawić pompę w GMP, czy gdzieś znajduje się okienko czy jak je się ustawia? Na bloku jest gdzieś zaślepka żeby silnik ustawić w GMP? Ile stopni ma być wyprzedzony zapłon? Proszę o odpowiedź
witam POSIADAM RENO PREMIUM pod texe żadnych błędów nie ma ani w silniku ani w skrzyni biegów manualna a na wyświetlaczu wyświetla zwalniacz zablokowany 1200 obrotów i więcej nie pójdą w górę
Witam Chciałbym się dowiedzieć, w którym miejscu w Renault Premium silnik 420 DCI znajduje się termostat i czy jest 1 termostat czy może 2.
Witam. Odłączyłem kostkę od czujnika i N nie zgasło. Wykręciłem go i miernikiem sprawdziłem i sam czujnik działa ( otwiera i zamyka przepływ). Zastanawia mnie jakie wartości powinny być na przewodach w kostce bo na włączonym silniku było 0.08V. Pozdrawiam i proszę o dalsze wskazówki.
a ja sie spotkałem żeby jeden martwy wtrysk utrudniał rozruch tego silnika i to nie raz . faktycznie może byc walnięta pompka ale kolego nie napisał czy zaraz po zgaszeniu też jest problem z rozruchem czy ma jeszcze jakies objawy
Witam Jest to samochód Renault Premium 420dci Chcałbym zapytac co to może być, gdy jest zimny silnik pracuje normalnie podczas rozgrzewania nasilaja się stuki metaliczne sprzodu silnika. Myślałem że to coś z rozrządem, rozebralismy caly przod silnika, wszystkie kola zembate sa bezzarzutu, pompa olejowa też raczej w porządku. Nawet patrzylismy na panewki...
Sprawdź czy wyłącznik silnika ten pod kabiną nad sterownikiem nie został w pozycji wciśnięty.... pozdro.
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Witam podczas jazdy na 7 biegu, pojawił się komunikat Communication Failure. Po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika nie dało się go odpalić ze stacyjki. Auto zostało na 7 biegu. Aktualnie nie ma możliwości zmiany biegu. Samochód jest na skrzyni pół automatycznej TBV auto z 99r. Spotkał się ktoś z takim problem?
witam. mam problem. moje premium euro3 zaczyna młotkowac. jak je zgasze i znow zapale to jakis czas jest ok i propblem wraca. nieraz jest dobrze kilka dni a nieraz dzieje sie to co 10 km. elektrowtryski w zima zakladane nowe BOSCH. nie pala zadnych bledow. pod komputerem wyszlo ze jest blad cisnienia ale nie pisalo czy za wysokie czy za niskie. pomiar...
Witam Dzięki kolego za podpowiedz myślałem że ta operacja jest bardziej skomplikowana Jeszcze miałbym pytanie. Co może być przyczyną ubytku powietrza z podstawy osuszacza powietrze nie ucieka zbijakiem tylko z okolic elektronki obok wtyczki elektrycznej. Ten ubytek powietrza pojawia się gdy podczas postoju ciśnienie w układzie spadnie poniżej 8 bar...
Witam serdecznie Mam problem z moim ciągnikiem. Na liczniku wskazuje niesamowicie wysokie wartości spalania paliwa na 100km. Wartości dochodzą do 51L/100km. Nie wiem co się dzieje, mam drugi taki sam ciągnik i tam spalanie przy obciążeniu 24t wychodzi nie więcej niż 36-37L. W zeszłym tygodniu podpiąłem samochód pod diagnostykę i oto co mi pokazało:...
Witam mam prodlem z reno na pulpicie pojawiło się problem z komunikacją silnik nie chce odpalić sprawdzone zostały wiązki uszkodzone kable wymieniłem a komunikat cały czas świeci auto nie odpala
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych FMI-12 Jednostka lub urządzenie wadliwe Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G030 Moduł pompy mocznika C077 Czujnik stężenia tlenków azotu
Witam mam problem z renault premium 420dci 2003r podczas jazdy jak i postoju szarpie silnikiem przy kreceniu rozrusznikiem slychac dziwne odglosy ponato .Gdzie mozna szukac przyczyny.Z gory dzieki
Witam serdecznie autko jak w temacie silnik DCI. Problem polega na tym że kierowca po wyjechaniu z bazy zrobił 10 km i autko zaczęło słabnąć na odcinku 400m i wreszcie zgasło co ino przed tym zapaliła się informacja (stop ,usterka wtrysku). Zostały zmienione separator i filtry paliwa, Diagnostyka komputerowa pokazała błąd zbyt wysokiego ciśnienia wtrysku,...
Witam ! Mam taki problem z Renault Premium dxi manual. Auto było świeżo bo obsłudze, przejechało kilka Km i za parę dni gdy chciałem jechać ujechałem ok 50m i spadła z obrotów, nie przyjmowała ich, potem zgasła i odpaliła za chwile - przyjmowała już obroty, ale nie na długo. Nie wiem jak wejść w MENU, ponieważ nie mam pilota. Niektóre błędy pokazane...
Witam. Mam problem z Premiumką 400 z 99r. A wiec kopiłem ja tydzień temu i jeżdżę pod lodka na żwirowni. Mam z nią wielki problem a mianowicie pali mi ok 56-58l/100km. Wymieniłem końcówki wtryskiwaczy, czujnik temperatury powietrza doładowującego oraz czujnik ciśnienia powietrza doładowującego i dalej jest to samo. Szczelność intercoolera tez sprawdzałem...
Witam. Mam problem odpaleniem premiumki 420 dci. Kupiłem auto które nie odpala po wymianie wału korbowego i od tygodnia dochodzę czemu.........pozostaje tylko kwestia ustawienia rozrządu. Pytanie brzmi. Gdzie znaleźć znaki na kole zamachowym, pompie i który cylinder jest 1 .(od przodu czy tyłu silnika.) Dodam że auto ma 35 bar przy rozruchu. Wszystkie...
Problem polega na tym że na wyświetlaczu pokazuje brak płynu chłodniczego instalacja sprawdzona ciągłość od czujnika do sterownika silnika ok, styki na sterowniku czyszczone, wartość oporności czujnika porównywalna z innym działającym czujnikiem, złącze czujnika wyczyszczone i spryskane kontaktem a informacja ciągle się wyświetla. Jak przeprowadzam...
Kolego nie do końca w volvie jest taki sam silnik dxi 13 jaki masz w magnumce a w premium masz dxi 11.
Witam, mam dokładnie identyczny problem Renault DXI 450 nie odpala na ciepłym i na zimnym silniku. Na początku zimny palił, ciepły, nie a teraz w ogóle, tylko z Plaka. Instalacja paliwowa sprawdzona i raczej nigdzie nie jest zapchana. Kolega miał podobny problem z FH 12 z 2004 roku i był uszkodzony jeden pompowtrysk (podobno paliwo uciekało końcówką)...
kolego ty nie w tym kierunku idziesz ze im wiecej adblue wezmie to paliwa też to idzie na odwrot im wiecej paliwa spali tym automatycznie moze wziazc wiecej adblue poniewaz spalin jest wiecej i co do normy musi to wyrownac adblue. poczatkowa diagnoze proponowal bym zaczac od wysokiego spalania a adblue zajac sie puzniej Dodano po 10 1 pytanie czy zuzycie...
Witam mam problem z premium 420dci 2003r po ruszeniu pod obciążeniem silnik zaczyna przerywać tak jakby się zapowietrzał i nie ma mocy po zgaszeniu i odczekaniu kilku minut wszystko wraca do normy nie wyświetlają się komunikaty na desce informujące o usterce proszę o pomoc
Witam serdecznie autko jak w temacie silnik DCI 2004r. Problem polega na tym że autko po zapaleniu (głównie jak przestoi noc ) a właściwie to tylko po odstaniu dziwnie zaczyna pracować pojawia się błąd ABS, zjazd do warsztatu, usterka naprawa bardzo pilna. Po diagnostyce wychodzi usterka w szynie CAN diagnozując EECU,VECU,ABS w tych właśnie sterownikach...
Przepraszam za odkopanie. Chciałem się tylko upewnić czy te luzy dotyczą premium euro3 z silnikami DCI. Prosiłbym o podpowiedź odnośnie umiejscowienia 1-go cylindra(wentylator czy skrzynia) i ewentyalnych znaków ustawienia cylindrów do regulacji. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odpowiedź.
Jadąc pod obciążeniem jak zobaczy górkę zaczyna silnik pracować (klekotać) jakby mu brakowało paliwa. Wtryski sprawdzone wszystkie, głowica zrobiona (nie trzymał ciśnienia na drugim tłoku), układ zasilania przejrzany i wyczyszczony a on dalej swoje. Na komputerze przed regeneracją głowicy pokazywał 1 i 2 wtrysk do regeneracji. Oba były dobre (serwis...
Witam wszystkich forumowiczów Od kilku miesięcy "walczę" wraz serwisami, aby doprowadzić Premiumkę z 2002r do stanu używalności. W tym tygodniu rozłożyli już wszyscy ręce a ciągnikiem nadal nie można normalnie jeździć. Jak mu się "zachce jechać" to jedzie jak strzała po czym nagle traci moc przerywa i nie ma czym jechać. Dodam że serwis w Błoniu ("podobno"...
Witam. Zastanawiam się nad zakupem Premium 450 DXI E5 2007r. Postanowiłem założyć ten temat ponieważ nie znalazłem nigdzie konkretnych informacji o tym samochodzie, które pomogłyby ocenić autko i przede wszystkim autentyczność przebiegu. Jedynie wpisy jakie znalazłem to "tylko VOLVO" albo "bez gwiazdy nie ma jazdy" albo "mój tata...". Konkretnie, oglądałem...
Witam wszystkich. Mam taki problem otóż w w/w aucie po włączeniu webasta chodzi przez ok 10 min. Tylko że w ogole nie grzeje. Włącza się i kilka razy zanim wyskoczy błąd (migający czerwony symbol przy lewarku zmiany biegów) wchodzi ze 3y razy na wysokie obroty (tak jak by się chłodził) i rozpoczyna od nowa pracę. Co to może być? Rozkręcałem, sitko czyste....
Witam. Mam problem z Radiem CB. Po włączeniu zapłonu radio strasznie trzeszczy nic nie słychać, natomiast kluczyk jak jest wyłączony jest wszystko w porządku. Wymieniłem przetwornice,antenę,Radio Cb, przewód antenowy, odpinałem wszystkie kostki na silniku że coś tam robi zakłócenia i dalej nic. Co tam jeszcze można wymienić, lub co sprawdzić. Proszę...
Było coś grzebane przy sterowniku silnika ? wtryski dopisane ?
EBS 00079201031 Nieprawidłowa szczelina w prawym tylnym czujniku prędkości , sprawdzić szczelinę czujnika. EECU 00009804126 Czujnik poziomu oleju, sprawdzić wiązkę silnika i czujnik.
Witam wszystkich, mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika,oraz w czasie jazdy brak mocy lub po zdjęciu z nogi z gazu silnik nie spada z obrotów Parametry: Renault Premium 260 DTI Silnik 6 cylindrów Pompa wtryskowa rzędowa 6 sekcyjna
Witam. MID 128 PID 98 Poziom oleju silnikowego. FMI 1 Niski poziom oleju silnikowego lub usterka czujnika. MID 144 PID 84 Prędkość pojazdu. FMI 2 Sporadyczne lub niewłaściwe dane. (magnes) MID 136 PSID 201 Zakłócenia w komunikacji,jednostka sterująca pojazdu FMI 8 Sygnały prędkości z jednostki sterującej pojazdu/tachografu różni się o więcej niż 30%...
Wiec chwilowo daruje sobie błąd, wie ktoś może gdzie jest sterownik silnika w tym aucie ? Rozrusznik strzela co sekundę, świece nie grzeją, na krotko rozrusznik chodzi ok. Plus na nim jest cały czas a zanika chwilowo masa na przewodzie 292j, i on leci chyba do eecu. Poprawiłem pisownię. Zwracam uwagę aby pisać posty bezbłędnie.
Witam, Mam problem z premiumką. Na zimny idzie ok problem zaczyna się gdy się rozgrzeje, przy mocniejszym wciśnięciu gazu, przy zielonym zakresie obrotów na biegach szczególnie od 3-go zaczyna trząść kabiną i auto "nie idzie" (efekt jakby jazdy na wozie drabiniastym) efekt potęguje się przy cięższym ładunku. Odpalanie ok zimny ciepły Ok pół roku temu...
Dzięki za pomoc dodam jeszcze że błąd zanika na zimnym silniku jeżeli auto stoi 2-3 dni i tylko je przeparkuje to błąd znika gdy auto dobrze się rozgrzeje to błąd pojawia się na nowo
Witam, mam problem z naprawą renault premium 420, pomimo wymiany pompy olejowej, panewek i reszty części, cały czas świeci kontrolka olejowa i jest niskie ciśnienie. Co może być przyczyną ? Proszę o szybką odpowiedz. Dziękuje.
Jak sie okazało błedow bylo wiecej ,na diagnostyce wyszło ze 1,2,i 3 wtrysk padniety .Trudno uwierzyc ze trzy padły od razu.Usterka była w przetartym przewodzie w wiazce z komputera silnika do wtryskiwaczy.Ten jeden przewod miał wplyw na prace trzech wtryskow do tego połowa pompy wysokiego cisnienia była bardzo goraca.Sprawa rozwiazana
Witam, wczoraj wymieniałem jedna rurkę koło silnika od sprężarki (około 35 cm długa rura zbrojona siatka) i wyświetla mi się teraz po wymianie właśnie ten komunikat "stop in 2hr without fail". Pytanie brzmi, czy jest sposób na zlikwidowanie z deski rozdzielczej tego komunikatu. Wydaje się być wszystko sprawne. Jeśli coś napisałem nie tak, ewentualnie...
Witam, mam problem z renówką Premium 300 '01/'02 przy odpalaniu, zazwyczaj już po kilku godzinach postoju auto mocno kopci na czarno/biało. Po chwili się uspokaja i jest wszystko ok w tej kwestii, natomiast silnik ma bardzo mało mocy i dodatkowo wysokie spalanie do 40L. Wtryski sprawdzone, 2 były robione reszta OK, nic nie pomogło. Ktoś mi mówił o jakimś...
Witam potrzebuję momenty i kolejność dokręcania głowicy w RENAULT Premium z 2000 roku, 300 KM, głowica dzielona (6 części) oraz luzy zaworowe. Śruby: -M20 -M14 silnik typ: MI DR062045041 Dzięki.
dymi mi z odmy i z klawiatury. Silnik pracuje równo nie ma mocy. Jaka to może być usterka?
To się ogląda po rozebraniu. Przymierza pierścienie, jaki stopień zużycia- luz w "zamkach" i stan gładzi tulei. Jeżeli motor zagotował kiedykolwiek wodę, to ja bym wymieniał w ciemno: pierścienie i tuleje, (często robią się owalne) Po tym zabiegu silnik nówka i temat zamknięty definitywnie. Polecam stosować dobre oleje, to się opłaca. Po co pomiar ciśnienia...
Witam. Potrzebuję momenty i kolejność dokręcenia głowicy w RENAULT Premium 400 1998 r 295 KW głowica dzielona -6 części- śruby M 20 i M 14 silnik typ MI DR062045041
Witam. Zacznę może od tego ze moja renia ma bardzo cicha prace silnika tzn brak w tej pracy charakterystycznego grzechotania jak dla dci, auto jest mało dynamiczne i nie za mocne, spalanie waha się w granicach 32-33l po autostradach i 35-37l po landowkach. Postanowiłem sprawdzić luzy zaworowe i wyszło ze dla ssących było średnio 0.70mm a dla wydechowych...
Witam Renault premium 320 dci jakie obroty silnika na luzie skrzynia manual i czy jest możliwość regulacji za pomocą texy. z p.adam
Kod usterek: MID 128 - PSID45 - FMI14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128G002 - Blok elektroniczny silnika PSID45Znaczne stężenie tlenków azotu – Przyczyna nieznana FMI-14Instrukcje specjalne
Auto naprawione. Uszkodzony wentylator. Zatarło się łożysko, ośka wentylatora wysunęła się do przodu i uszkodziła instalację elektryczną. Właśnie ta uszkodzona instalacja posiała błędami. Ograniczenia mocy spowodowane było zwarciem +5V od wentylatora na kasecie silnika. Wymieniono wentylator, paski klinowe, napinacze. Koszt 1750 EUR w serwisie w Alcala...
Powiem tak podmieniliśmy czujnik NOX- 0 efektu, zdjąłem tą opaskę od katalizatora (czysto równo i nic nie znalazłem niepokojącego). Dodam jeszcze, że przeciwciśnienie mierzyli w 2 ASO i nie znaleźli nic niepokojącego. Zwiedziłem juz z tym autem serwisy ASO ( VOLVO-REnault - KARPIN, VOLVO-REnault - Młochów/Nadarzyn, ASO REnault OSTrołęka, ASo REnault...
Jak już jest "emulator" i zadna kontrolka awari SCR sie nie zapala to poprostu zostaje rozciąc kata i wyjąc wkłady, co do spalania to moze "uszczelka" sie popsula no i nie wiadomo jak wplywa ten emulator na prace silnika bo gdy nie podaje do ECU silnika odpowiednich danych odnosnie tep za katalizatorem to ECU zwieksza dawke w puznym gmp aby zwiekszyc...
Potrzebuje podpowiedzi o oznacza taki kody błędów RENAULT 450DXI mid 128 psid 42 fmi 14 auto ciężko zapala i podczas jazdy z 24t po dodaniu gazu do maxa silnik tak wali, drży jak by kola odpadywały wydaje mi sie ze to chyba pompowtrysk ???? pomocy
Myślę kolego , że za taki stan może odpowiadać słabnąca pompa wstępna paliwa gdyż radzi sobie przy pełnym zbiorniku paliwa bo poziom cieczy jest równy z wysokością zamontowania pompy a gdy poziom paliwa opadnie to już bez plaka ani rusz. Dodano po 3 Jeżeli wina byłaby po stronie dziurawego smoka to nieszczelność nie pozwoliłaby na uruchomienie silnika.
Też tak myślałem ale specjalnie podjechałem podłączyć magnum DXI460 i poszedł bez problemu, a poza tym sterownik silnika nie widzi adblue
Witam, mam taki problem, a mianowicie mam Renault Premium 420 DCI 2005r, jest świeżo po wymianie silnika. Poprzedni się obrócił na panewce. Ale nie o tym będę mówić. Kłopot jest taki ze zrobiłem 700 km i samochód stracił moc, tzw silnik zaczął młotkować. Na granicy w Zgorzelcu wymieniłem wszystkie wtryski, warsztat podpiął kompa i wszystko było ok....
Witam, mam taki problem, a mianowicie mam Renault Premium 420 DCI 2005r, jest świeżo po wymianie silnika. Poprzedni się obrócił na panewce. Ale nie o tym będę mówić. Kłopot jest taki ze zrobiłem 700 km i samochód stracił moc, tzw silnik zaczął młotkować. Na granicy w Zgorzelcu wymieniłem wszystkie wtryski, warsztat podpiął kompa i wszystko było ok....
Witam ja również mam podobny problem z moja Renault,tez wymieniłem czujnik ciśnienia oleju objawy są identyczne jak w twojej. Pod koniec przyszłego tygodnia jestem umówiony na serwis. Wstępna diagnoza to zawór przelewowy oleju ten w misce olejowej się zawiesił lub co gorsza pompa oleju, mechanik mi tłumaczył że silnik nie może się kończyć bo przecież...