mam błąd w passacie 1.8 benz.bez turbiny uszkodzony przekaźnik główny J271, który to przekaźnik
Czyszczę wyłącznik by podawał napięcie na styk 56,potem przecinam 56 i podłączę sterowanie do przekaźnika ,stałe mam na30,żółty z instalacji daję na styki przekanika i podpinam 30 z wyłącznika.Tak podpinam przekaźnik.
to ja wiem, ale żaden z nich nie ma takiego oznakowania jak J271
Do tego silnika zasilanie sprzęgła po bezpieczniku nr.18 (10A), z niego też zasilany przekaźnik elektrycznej pompki wody, może tam jest problem. Przekaźnik jest pod skrzynką z bezpiecznikami. Żeby się tam dostać trzeba odkręcić główne przewody i śrubę przy przekaźnikach i skrzynkę wyjąć do góry.
są dwa bezpieczniki 30A nag główną skrzynką, w głębi, problem w nich
Przekaźnik główny sprawdź.
Na akumulatorze jest skrzyneczka. Tam są główne połączenia do sprawdzenia. Jaki kod silnika bo być może nie ten przekaźnik wymienileś?
To sprawdź zwarcie na wtrysku gdy nie odpala a oprócz błędów wałka nie było wcześniej jakiś błędów na wtryski albo przekaźnik główny ?
sprawdz główny przekaźnik świec żarowych
Zostaw w spokoju akumulator, on jest dobry, zajmij się zasilaniem ECU. Już masz napisane co masz posprawdzać kostka stacyjki, bezpieczniki, przekaźnik główny.
Pod skrzynka bezpieczników pod maską jest przekaźnik świec żarowych. Podmień go i sprawdź czy masz główny prąd na tymże przekaźniku
coś jest zamontowane między stacyjką a przekaźnikiem głównym pompy, albo przekaźnik czasowy albo ciśnieniowy, który rozłącza ten przekaźnik główny, bo po jego zwarciu pompa mi chodzi.
pompy chydraulicznej czy główny?? zobacz tam gdzie bezpieczniki ,numeru nie pamientam
Najlepiej odciąć zasilanie przekaźnika głównego. Silnik AVB pin 18
Witam podczas jazdy samoczynni zgasl silnik i juz nie bylo mozliwości go uruchomic ,a po zeskanowaniu pojawily sie nastepujace kody błedow : 17448 17925 (P1517) 18578 (P2146) czy mozecie pomc mi zdiagnozowac co jest problemem? Bylem juz w 4 warsztatach i nikt nic nie umie zrobic. Znalazlem tez ze blad 17925-P1517-Przekaźnik główny J271, usterka elektryczna...
Żarówki są standardowej mocy (55W). Tak jak napisałem w poprzednim poscie uszkodzeniu uległ wyłącznik główny świateł (ten okrągły po lewej stronie), po jego wymianie wszystko jest ok, przynajmiej narazie. Pytałem tylko czy można by wlutować dwa przekaźniki (na stronę lewą i prawą) aby nowy, wymieniony właśnie przełącznik sterował tylko przekaźnikami...
Jak wyciągnąłes przekaźniki dalej był pobór?? A te koło sterownika silnika?? Miałem kiedyś to samo w passat b5 1.9 tdi. Wyciągnąłem przekaznik główny który znajduje się koło sterownika przeczyscilem papierem ściernym i od tego czasu spokój. Slyszalem że zaroweczki diodowe mogą też pobierać minimalnie prąd. Dodano po 1 Przepraszam za błędne lakierowanie...
W sumie nieistotne jakie,ważne że zapalają się po kluczyku.Napewno zrobione jest to na przekaźniku ,lub kilku przekaźnikach.Pewnie są pod deską w okolicy głównego wyłącznika świateł.
Przekaźnik w skrzynce to główny silnika ,nie załączy ,nie zapalisz i nie ma prawa działać pompa.A tak ww ogóle to zapala?Kod silnika byś podał.
Nie rozumiem, o co chodzi, dlaczego krok w niewłaściwym kierunku? Łagodny start żarówek to przede wszystkim uchronienie żarówki przed udarem prądowym na zimno, dlatego jest rozgrzewana przez kilka sekund mniejszym napięciem lub, jak kto woli, mniejszym średnim prądem w przypadku zasilania PWM. Na razie jeszcze nie wymyślono nic lepszego. Światła "dzienne"...
Tak, silnik gaśnie i za moment odzyskuje moc(nie trzeba drugi raz odpalać) tak jak by brakło paliwa na moment. Przy czym ginie również cała elektryka. Jak wcześniej wspominałem wskaźnik prędkości powoli opada ale nie tak normalnie lecz tak jak by drży cały czas. Nie sądzę by to był chwilowy brak paliwa, elektryka by nie wariowała. Na początek sprawdź...
Rozrusznik ładnie pracuje i dobrze kreci nie miałem z nim jeszcze żadnych problemów ....Natomiast przekaźnik 109 rozbierałem i nie widac w nim jakichkolwiek usterek ale sprawdzę by ewentualnie można było wykluczyć ta możliwość PS; dziękuję za szybka odpowiedz Dodano po 1 Po sprawdzeniu przekaźnika okazało sie że prawdopodobnie jest spalony choć nie...
Rano odpaliłem bez problemu, przedstawiłem auto. Otworzyłem szyberdach i tak sobie stał przez jakieś dwie godziny i po tym już rzucił palenie. Znaczy odpala i gaśnie. Nic nie było rozkrecane,montowane. Wszystko na postoju Więc tak: Przekaźniki pod bordnetz na każdym jest stały +12V Na R2 (2 - przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 15 --J329-- (645)...
Był taki przypadek, ale w octavi 1 po fl z normalna pompa i tam tez był przekaznik 109, ktory jest częsta wada. W octavi 2 główny przekaźnik ma oznaczenia 458, ale nie miałem jeszcze przypadku zeby sie zepsuł. Sam jestem ciekaw co sie dzieje, bo przypadek pasuje do passata b6 2,0 TDI z 2006r z którym walczylem, ale klient zabral go do servisu.
Witam W przekaźniku głównym (pod maską) świec żarowch są wbudowane 2 przekaźniki, jeden bezpośrednio załącza napięcie a drugi przez rezystor dużej mocy (taka blaszka wygięta)...jak to jest załączane? Wpierw przez ten rezystor a potem bez rezystora? Dziękuję. Pzdr.
Zeby nie zapominać o włączaniu swiateł podczas jazdy w dzień wykonałem w swoim passacie prosty sygnalizator: do styków wyłącznika głównego świateł przyłączyłem równolegle cewkę małego przekaźnika 12V; przez styki robocze zwierne podłączyłem sygnalizator. Jako sygnalizatora można użyć zwykłej żarówki,brzęczyka lub czegoś podobnego;ja zastosowałem sygnalizator...
Witajcie. W internecie jest bardzo wiele przypadków z niedziałającymi w jednym czasie: nawiew, wycieraczka tylna, spryskiwacze szyb, gniazdo zapalniczki. Chcę się podzielić swoim odkryciem oraz dopytać o poradę, jak pójść do przodu dalej w tym temacie. Otóż zdiagnozowałem, że w moim przypadku problem leży w braku zasilania przekaźnika J59 na (przyłączach...
Pacjent passat B5, wcześniej odpalał bez zarzutu. Od tygodnia miał problemy z odpalaniem po jakimś czasie lub po odpięciu akumulatora i podłączeniu odpalił. Na chwilę obecną nie chcę w żaden sposób odpalić. Po podłączeniu do komputera 5 błędów z silnika: 17927- regulacja wału rozrządu, blok 1 usterka, nieciągły 17925- główny przekaźnik, usterka elektryczna,...
dziękuje wszystkim co starali się pomóc .. Ostatni schemat który dostałem był super pomocą do tej sprawy, okazało się że do sterownika pin nr. 14 zamiast wymaganych 12v z głównego przekaźnika dochodzi 4-5v powodem tego okazały się przetarte przewody i przy okazji małe zwarcie... temat do zamknięcia pozdr..
który to przekaźnik systemowy? Skrzynka bezpiecznikowa "niska" w komorze silnika, np: A1Przekaźnik zasilania części składowych silnika -J757- A2Zacisk 30 [przekaźnik napięcia zasilania -J317- (silnik Diesla), Motronic current supply relay -J271- (silnik benzynowy)] lub w przypadku "wysokiej" skrzynki: A4Przekaźnik główny -J271- (100) Jeżeli samochód...
Sprawdż przekażnik główny silnika
Jak masz ten główny przekaźnik to na nim jest taka spirala-opornik.Na niej powstaje spadek napiecia i stąd sterownik wie co się dzieje w obwodzie pogdrzewaczy.Czy grzeją wszystkie,czy wogóle,czy cały czas.Ten kabelek jest z drugiego końca opornika i przesyła sygnał do sterownika.Ot co.
Witam W pasku w pewnym momencie zgasły światła Sprawdziłem włącznik główny oraz przełącznik przy kierownicy (to co znalazłem na forum) oba są sprawne. Okazało się że nie dochodzi napięcie zasilania włącznika gruby kabel żółto-czarny Po podaniu napięcia na ten kabel bezpośrednio odzywają się przekaźniki. Wychodzi więc na to że nie ma sterowania przekaźnikiem,...
Dzięki wielkie za zainteresowanie ale tak jak napisałem wyżej sprawa już wyjaśniona ;). Jeśli chodzi o ten czujnik w przodzie głowicy koło osłony rozrządu to możesz sobie go odpiąć, silnik będzie pracował tak samo. Wiem ba mam ten silnik i próbowałem ;P Rozmawiałem z kolegą i jemu się zepsuł główny przekaźnik od komputera i ciepły silnik nie chciał...
Witam. Otóż że mój ostatni temat w koszu, proszę ponownie o porady. Odłączyłem wszystkie odbiorniki, wypiąłem wszystkie bezpieczniki co do jednego, sprawdzałem również przekaźniki, odłączyłem rozrusznik i alternator. Drzwi zamknięte. Pobór prądu bez zmian 0.20. Odłączałem główny bezpiecznik pod kierownicą taki w aluminiowej obudowie wtedy spadł pobór...
ladamaniac, pompki wyglądają jak nowe! Zero nadtopień itp. Pompka dostaje +12V po stacyjce przez bezpiecznik 15A. Sterowana jest masą z przekaźnika głównego. Już to przerobiłem! Witek, o jakie wnioski Ci chodzi? Przecież to jest prosta instalacja jak dynamo w rowerze! Jeśli sam przekaźnik główny wymieniałem trzy razy a ostatnio nawet na nowy to chyba...
P. Kolego powinieneś sprawdzić, czy masz sprawne świece i czy dochodzi do nich zasilanie. Nawet prostym próbnikiem jak np. kablem z żarówką (12 V/21 W) można sprawdzić, czy świece żarowe są sprawne i w jakim czasie grzeją. Należy zdjąć "fajki" (listwę zasilającą ze wszystkich świec) i każdą oddzielnie badać tym próbnikiem. Jeden koniec próbówki podłączyć...
Odświeżam temat, spotkał mnie w warsztacie bliźniaczy przypadek. Włącza wentylatory, trzaski z parktronika (jakby zakłócenia z iskrzenia styku), klimatronik non stop "morduje" klapy nawiewu, szaleje podświetlenie lewarka DSG, przepustnica ciągle w ruchu, przekaźnik główny R2 cały czas aktywny. Działania podjęte: -bezpieczniki OK -punkty masy OK -wiązki...
1630 - niski sygnał z czujnika pedału gazu 1517 - J271, przekażnik główny, błąd obwodu elektrycznego
Główny przekażnik okazał się winowajcą.
Pytam, ponieważ w TDi podobne objawy dawał mi ten przekaźnik, a tutaj go nie ma. Jest to główny przekaźnik sterowania silnika oznaczony R3. Dochodzi do tego wadliwe wskazanie świec żarowych i jeśli już jest na forum proszę to wykasować. W td nie w tdi tak.:D No właśnie, bo skrzynki są niemal identyczne (również passacie). Rozumiem, że tutaj jest po...
Witam Gdzie w skrzynce bezpieczników i przekaźników się podłączać aby: - mieć zasilanie (duży prąd) cały czas - mieć zasilanie tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce Jakoś nie mogę rozpracować schematów gdzie podają główne linie 30, 31, 15, X. Która do czego? Już nie chcę ciągnąć przewodów bezpośrednio z akumulatora.
Witam.Auto jak wyżej.Pobór prądu 0.8 A.Wyjmowaliśmy bezpieczniki i przekaźniki pod maską oraz w kabinie po obu stronach deski-bez zmian.Odłączaliśmy alternator,pompę ABS,sterownik silnika,syrene alarmu,radio,wszystkie główne kostki w drzwiach,silnik klapy tylnej i wycieraczkę,tylne zaciski i nic.Jedynym winowajcą który podbijał pobór do nawet 3 A była...
Sorry, że tak późno - sporo pracy. Bezpośrednio do rozrusznika idzie ze styku 50b czerwono-żółty o grubości 2,5mm² - ten rozcinamy gdy ma przekaźnik blokować starter; jednak do samej informacji o włączaniu rozrusznika wygodniejszy jest 1mm² czerwono-czarny też z tego styku a jest on do różnych urządzeń z informacją o "kręceniu" starterem właśnie,...
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Widać blachę, a w miejscu gdzie się zbiega szyba z kokpitem widać bardzo słabe wykończenie. Nie wiem, co bierzesz, ale polecam zmienić dealera lub lekarza. Dwa razy oglądałem wnętrze, zgadza się, znalazłem blachę ALE w obramowaniu okien w drzwiach... Jeździłem wersją żółtą i bardzo rzucało się to w oczy.. W samochodach innych rama szyby jest o wiele...
Tak,przynajmniej mi się tak wydaje,mianowicie dzialo się tak aż do momentu gdy przestawiłem zaplon na dużo późniejszy,wymieniłem rozrusznik na taki krótszy z modelu 1.8,ale to raczej nie miało znaczenia większego,po przestawieniu zapłonu auto paliło całkiem nieźle,ale siły to miał tyle co para kopytniaków,czyli niewiele,i nie bardzo miał ochotę na przyśpieszanie,aż...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
a moim zdaniem sprawdz skrzynke bezpieczników ,i główny przekaznik
główny przekaźnik przekaźnik passat główny przekaźnik megane
zerwana plomba pilot zmiennym kodem wekta centrala
satel integra 128wrl kluczyk kodowanie
Jak odblokować drzwi pralki po siłowym otwarciu? Samodzielna naprawa skorodowanego nadkola samochodu