Tam ma być podciśnienie czyli ma zasysać powietrze. Trzeba by spawdzić czy podciśnienie dochdzi do zaworòw. Mogą też być dziury w wężykach, serwie hamulca i podciśnienie ucieka. Możliwe również że pompa pociśnienia powiedziała papa.
Wymiana Vacum pompy pomogła ;)
Vacum pompa stuka. Odepnij podciśnienie od serwa i zobacz czy przestanie, lub jak zacznie stukać pompuj pedałem hamulca bardzo szybko ( spadnie podciśnienie w serwie) i jak przestanie stukać to masz winowajcę.
Nieszczelność na servie hamulca - podciśnienie.
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie.
Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Witam, wstawiam filmik bo już mi brak pomysłów gdzie jest przyczyna nieszczelności. zaślepiłem wężyk wychodzący z boku pompy vacum i mimo to po naciśnięciu hamulca podciśnienie znika. po chwili znowu jest, słychać to na filmiku. na filmiku pedał hamulca został wciśnięty 2 razy. Serwo wstawiłem dziś, nowy oryginał. Auto straciło moc i pojawiły się drgania.
Od pielem wszystkie węże od pompy podpiąłem tylko wąż bezpośrednio pod manometr i takie było podciśnienie . natomiast gdy podpiąłem dodatkowo serwo Po wciśnięciu pedału hamulca kilka kilkakrotnie podciśnienie spadało do zera .
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Czujnik wykrywa za niskie podciśnienie w serwie .
To jest GDI więc podciśnienie do wspomagania jest brane z pompy podciśnienia, jak w dieslu. Jak bieg jest zapięty i koła się obracają to i pompa pracuje. Poza tym podciśnienia w zasobniku powinno wystarczyć na 2-3 wciśnięcia pedału hamulca. Niemniej i przy utracie podciśnienia hamulce działają, tylko jak ktoś nigdy nie jechał samochodem bez wspomagania...
Co może generować ciśnienie w układzie? Nic nie generuje ciśnienia w układzie, tylko spada podciśnienie w serwie
Witam, borykam się z problemem twardego pedału hamulca. Podciśnienie wynosi -0.75 bara. Serwo trzyma ciśnienie, po naciśnięciu pedału ciśnienie spada do zera. Jeżeli pompa nabije ciśnienie to hamulce są, ale do pierwszego hamowania. Pompa podmieniona na używaną i nadal to samo. Zaworek jednokierunkowy sprawny, układ szczelny. Jeżeli serwo trzyma cieśnienie...
Problem z serwem lub zaworem zwrotnym do serwa Jak jest takie "pierdzenie" to ucieka podciśnienie z serwa
Trzeba sprawdzić wartość podciśnienia jak napisał kolega wyżej i wężyki podciśnieniowe prawdopodobnie któryś się przetarł i gubi podciśnienie.
W pierwszych samochodach ze wspomaganiem hamulców podciśnienie było brane z kolektora dolotowego. Marka samochodu i rocznik dużo by wyjaśniły.
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Czyli obstawiam na problem z vacum i podciśnieniami. Spróbuj cofać i dać gazu (na sprzęgle) i wtedy zahamować. Jak będzie dobrze to vacum i podciśnienia do sprawdzenia na niewydolność układu. Ew jak masz wakuometr to wepnij się w układ i zobacz jakie masz podciśnienie.
W pompie tandemowej jest szczelne podciśnienie ? Jaki był hamulec w tym aucie ?
Witam Problem polega na tym że, po kilkukrotnym szybkim naciśnięciu pedału hamulca, znika podciśnienie i przestaje działać np turbina i twardnieje pedał hamulca, po kilku sekundach pojawia się podciśnienie i wszystko wraca do normy tylko trzeba uważać żeby za często nie wciskać hamulca. Teraz pytanie : czy serwo może puszczać ?( nie słychać syku), czy...
Sprawdź czy podciśnienie z pompy jest właściwe. Pompa nie powinna pluć olejem.
Pytanie, czy nie ma charakterystycznego syczenia pedała, może podciśnienie na serwo ucieka.
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Panowie na wolnych obrotach jak pompuje pedałem hamulca podciśnienie w układzie spada z 0,7 do 0,4 co widać na wskaźniku boost i obroty zaczynają falować i silnik delikatnie przerywa.. Przewód od serwa do kolektora wymieniony na nowy wraz z zaworem zwrotnym. Serwo do wymiany? Ewentualnie jak jeszcze moge sprawdzić serwo? Na nieodpalonym silniku pompując...
Sprawdź na króćcu od podciśnienia do serwa czy masz podciśnienie.
Wszystkie uszczelnienia w typowych siłownikach pneumatycznych tłokowych doszczelniają się dzięki nadciśnieniu. Podciśnienie będzie powodować zasysanie powietrza przez uszczelnienia, głównie dławicę. Dla tego do vacu stosuje się zwykle siłowniki przeponowe/ miechowe (vide siłowniki od pneumatycznych tempomatów lub serwo hamulców).
Coś mi nie pasuje.Jak do dolnego króćca na pompce vac podłączę wakuometr to mam -9.5bar.Naciskam pedał hamulca i nic.Jak pedał hamulca nacisnę spokojnie to podciśnienie spada do -0.3,jak naciskam pedał szybciej to podcisnienie spada do 0.Jak trzymam wciśnięty hamulec to podciśnienie powoli rośnie do -9.5bar.To serwo które mam teraz założone trochę syczy...
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Dzięki, ale to już zostało zrobione przy wymianie klocków. Do tego czasu poczytałem o podobnych przypadłościach w innych markach (skoda superB i Vw vento) na elektrodzie. Za dnia sprawdzę: ...czy czujnik stopu nie blokuje konieczności cofania się pedału hamulca, oraz podciśnienie serwa. Jak to wykluczę, będziemy myśleć dalej...
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Naciśnij hamulec z podłączonym wakuometrem do cienkiego króćca na wężu podciśnieniowym, zobacz o ile spada i jak szybko pompa "robi" z powrotem podciśnienie
Co do szczelności to jest na pewno, wspomaganie hamulca też trzyma podciśnienie, pompa hamulcowa też nie jest zapowietrzona więc myślę co jeszcze bo to nie sztuka wszystko wymienić i wydać kupę szmalu, jak coś wymyślę to się odezwę.
Przy cztero, pięciokrotnym naciśnięciu na hamulec zużyjesz całe podciśnienie. Pompa na biegu jałowym nie zdąży go uzupełnić /tutaj kłania się kurs na prawko i informacja dlaczego nie jeździ się na "luzie"- to jeden z powodów/. Podciśnienie sprawdzisz miernikiem -tak jak cię informują wcześniej. Miernik wskaże czy vacum ma odpowiednią wartość i będziesz...
To wypadało by sprawdzić po kole. Do zaworu podciśnienie dochodzi? Hamulce jak? Jeśli gubi gdzieś podciśnienie to powinieneś czuć na pedale hamulca ze jest twardszy.
Spróbuj podłączyć podciśnienie bez zaworka zwrotnego.
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Tam nie ma filozofii na zaworku jest skrót 'vac' to podciśnienie podłączone przy serwie hamulca i 'out' czyli do gruszki na turbosprężarce. PS obecny zaworek jest z Renault, ale powinnen pasować.
Chwila moment, nie podciśnienie odciąga klocki od tarcz, chyba że wymyślili jakiś nowy rodzaj układu hamulcowego...
Że co?? Servo?? Człowieku, po kilkukrotnym pompowaniu hamulcem na zgaszonym silniku skutkuje brakiem podciśnienia w zasobniku. Po starcie silnika zaczyna działać vacumpompa, podciśnienie rośnie zaczynając wspomagać hamulec. Stąd spadek hamulca. Problemem jest niski i słaby hamulec, a nie spadanie pedału po rozruchu.
To jest pompka vacum. Wytwarza podciśnienie. W dieslach się takie coś montuje. Benzyniaki mają z kolektora. Jak odlaczysz pompkę to będzie bardzo twardy pedał hamulca.
BMW E60 520d n47d20a Pedał hamulca dosłownie kamień Serwo szczelne podciśnienie jest Trzeba dobrze się zaprzeć żeby hamowało A jak się lekko wciśnie to pomału wchodzi pedał co może być przyczyną ? Dodam że po cofnięciu tłoczka hamulcowego i odpaleniu silnika pedał jest normalny
Czy jest możliwe abym coś zle poskładał w pompie hamulcowej ? Choć nie ma tam żadnych cudów . Parę oringów , dwie sprężyny, tłoczek . Złóż to do kupy. Odpal samochód powciskaj hamulec aż to koło się zablokuje. Nie musisz jeździć do tego. Potem rozepnij podciśnienie od serwa i sprawdź czy przypadkiem nie puści wtedy. Ruszałem regulację luzu serwo-pompa?
Fałszywe powietrze? Podciśnienie ssania do kontroli? Położenie EGR?
pomiędzy serwem a kolektorem ssącym jest plastikowo-gumowy rozdzielacz ,na podciśnienie do hamulca i 2 cienkie wężyki.- do czego one są bo ze starości się pokruszyły
Raczej normalne zjawisko. Bez wspomagania hamulców przez serwo (czyli gdy nie wytwarzane jest podciśnienie na pracującym silniku) pedał hamulca trzeba bardzo mocno wciskać by był efekt.
To jest prawidłowe działanie serwa hamulcowego . Po odpaleniu silnika robi się podciśnienie które wspomaga hamulec noży. Jeżeli hamulec jest skuteczny i można awarynie zachamować to jest OK .
a czy sprawdzałes pompe vacum , moze ona jest zuzuta i daje ma za małe podciśnienie. ja mam u siebie ten problem , ponieważ po zgaszeniu silnika odrazu twardnieje mi pedał hamulca, a podciśnienie odpowiada za sterownie turbina - kierownica turbiny. Dodano po 3 nie wspomniałem ze na zimnym silniku czyli około 40 stopni celcjusza auto zbiera sie dobrze....
jest jeszcze 1 dziwna moim zdaniem rzecz mianowicie po kilkukrotnym (5-6 razy)szybkim wciśnięciu pedału hamulca na postoju przy pracującym silniku słychać jak turbosprężarka zaczyna mocniej pracować ( na podłączonym kompie widać jak ciśnienie doładowania wzrasta w tym momencie z około 989 mpa do 1045mpa "jak dobrze pamiętam") moim zdaniem nie powinno...
Albo serwo, albo wakupompa (w isuzu na alternatorze, w silniku opla na wałku rozrządu), trzeba sprawdzić czy wytwarza podciśnienie
Panowie, silnik 1,8T nie ma wakupompy, tam jest dość skomplikowany układ wytwarzający podciśnienie do serwa hamulców, m.in. zaworki jednokierunkowe, zwężka Venturiego itd. Jesli to wszystko nie funkcjonuje prawidłowo, to mamy bardzo słabe wspomaganie. Trzeba zacząć od podłączenia wakuometru i pomiaru podciśnienia podczas hamowania.
Robiłem próbę na lekkim podjeździe do garażu.Podlączylem manometr i podciśnienie wynosi 0.95 , wciskam hamulec, puszczam i pojawia się 0,7 i w tym momencie hamulce są zablokowane, po chwili jak wskazówka zbliża się do 0,9 hamulce puszczają.
pomiary oznaczają że podciśnienie w układzie wspomagania hamulca jest DOBRE.
Witam. Jak w temacie od pewnego czasu zrobił się twardy pedał hamulca. Vacum sprawdzane trzyma ok 0,5 do 0,9 po kilkukrotnym naciśnięciu hamulca schodzi do 0 ale po chwili wraca do wartości. Wężyki podciśnienia wymienione ale gdy odepnie się podciśnienie z przewodu do serwa(zaślepione) pedał robi się w miarę elastyczny. Jakieś sugestie, podpowiedzi?
Pomiędzy pompą a serwo jest akumulator podciśnienia taka puszka po piwie (grube rurki) spróbuj podmienić z kimś.Od niego zależy podciśnienie po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca i tam chyba siedzi zawór zwrotny serwa (ale nie jestem pewien)
by utrzymać prawidłowe podciśnienie w układzie wspomagania hamulca.
Mogę - serwo hamulca bierze podciśnienie z kolektora dolotowego, jeśli się rozszczelni to silnik będzie dostawał "lewe powietrze", zależnie od stopnia tej nieszczelności albo silnik wkręca się na wysokie obroty albo zaczyna się dławić. Zdejmij sobie wężyk z MAP-sensora i zobacz co się wtedy z silnikiem dzieje... Tak na marginesie - właśnie dlatego m....
Na początku zaślepic podciśnienie do serwa. I na test drogowy, OSTROŻNIE, nie będzie wspomagania hamulca
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
OK rozumiem i mam jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób cofają się tłoczki po hamowaniu ? Żadnych sprężyn nie ma na zaciskach. Myślałem że jak puszczamy pedał hamulca to płyn się cofa i tworzy się podciśnienie które zasysa tłoczki z powrotem no ale raczej te podciśnienie pociągnie świeży płyn z zbiorniczka.
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
To podciśnienie w układzie wspomagania hamulców chyba.
Witam może komuś się przyda Kolego (Cowboy zagrabie) dzięki za podpowiedz ale okazało się inaczej Czerwone rurki to Vacum jest na nich podciśnienie , Niebieskie rurki są podłączone tylko do odpowietrznika (Po naciśnięciu hamulca membrana zasysa powietrze jak i wypuszczą tą stroną serwa przez te rurki. Zielone rurki są od CPK ( Centralne Pompowanie Kół...
Może ktoś napisać w którym miejscu znajduje się elektryczna pompa dająca podciśnienie do hamulców oraz akumulator próżni ??
Jezeli układ jest na serwie to należy sprawdzić czy dostarczone jest do niego podciśnienie. Proste
Jeśli będzie luźna, to będzie strata podciśnienia, tym samym będzie "twardy" i mniej skuteczny hamulec (serwo mniej wydajne). Ponadto podciśnienie wytworzone przez pompę vacum steruje pracą turbiny, od której zależy m.in. moc silnika. Aby usunąć usterkę jedni uszczelniają klejem (lepiszczem) a inni wymieniają to połączenie. Ma być szczelne (ciasno wciśnięte).
Rozumiem że wspomaganie hamulca posiadasz tak że podciśnienie na pewno jest albo zaworki uszkodzone albo przewody albo gruszka a pewnie i kierownice zatarte jak gruszka nie chodzi. Najlepiej jedź do mechanika i niech Ci to sprawdzi.
domex, czwarty cylinder.. Niekoniecznie, zależy który silnik, bo np. z kolanka kolektora czwartego gara brane jest podciśnienie na servo hamulca.... Tak jest w X16SZR
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
Sprawdź gdzie jest podłączone podciśnienie do serwa od hamulców.
Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy. Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
Nic nie słychać według mnie. Może to ta pompa robi zbyt słabe podciśnienie? Będę w stanie ją sprawdzić wakuometrem za 40 zł z portalu aukcyjnego?
W samochodzie jest pompa wytwarzająca podciśnienie, które obsługuje serwo hamulca i układ sterowania silnika. skoro nie stwierdziłeś ,że hamulec jest twardy i mało skuteczny to znaczy że podciśnienie jest. Znajdź schemat podciśnienia dla twojego silnika i sprawdzaj wszystko po kolei. Element który wskazałeś to nie żaden moduł tylko elektrozawór a pod...
Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. Której w tym samochodzie nie ma, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Za niedługo podciśnieniowe wspomaganie hamulców też odejdzie do lamusa. W moim niedawno kupionym autku serwo hamulców jest elektryczne. Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia...
Może zadaj sobie ten mega trud i sprawdź chociaż wizualnie stan przewodu do serwa? Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie . Pewnie w najgorszym wypadku czeka cię wymiana serwa.
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
Skleiłem króciec, podciśnienie chyba wróciło bo widzę zmiany w pracy auta, oby na lepsze ...
Co tu drążyć temat.Albo masz uszkodzone następne serwo.Albo np oring na pompie.Oczywiście wykluczając złe podciśnienie i spartoloną robotę.
Andrzej nie pieprz. Jemu podciśnienie ginie
Więc tak...gdyby pompa vacum była słaba to odczułbyś to na hamulcach, gdyby była nieszczelność na pompie czy wężykach to rano wsiadając do samochodu przed odpaleniem byś miał twardy pedał hamulca, więc zapewne też byś zauważył. Jego pompa może być wydajniejsza, natomiast wystarcza podciśnienie- 0,7bar do poprawnej pracy.
Bo to działa tak. Jedziesz to nie używasz hamulców więc wszystko jest ok a gdyby nawet to masz wyższe obroty i wyższe ciśnienie oleju dlatego pompa jest doszczelniona i wszystko jest ok. Jak zwalniasz obroty spadają i spada ciśnienie oleju i wydajność pompy vacum przez niedoszczelnienie dlatego ginie podciśnienie i tym samym wspomaganie hamulców. Nie...
Ja też tego nie rozumiem. Wszystko wydaje się być ok. Zamyka otwór i płyn nie wchodzi do żółtej komory? Do żółtej wchodzi, ale przy powrocie tłoczka powraca do zbiorniczka (tak mi się wydaje). Przez punkt 7 nie przechodzi już. Ciśnienie robi i przy powrocie tłoczka podciśnienie. Przy pompowaniu hamulca na tylnym odpowietrzniku uszło może kilka kropelek...
To masz dwie usterki jedna ABS, bo kontrolki, druga padająca pompa vaccum która robi podciśnienie do hamulców, stąd problem z twardym pedałem.
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo. Dokładnie szukałbym w tą stronę. Częstą usterką w tym samochodzie jest rozszczelnienie się vacum pompy. Brak podciśnienia i hamulec tak się zachowuje. U siebie zdiagnozowałem to po reakcji hamulca na różne obroty silnika. Przy wysokich hamulce były ok, na niskich podciśnienie było na tyle niskie, że hamowanie...
sprawdż zawory elektro-pneumatyczne do sterowania egr ,turbem mogą przepuszczać podciśnienie i brakuje go dla serwa.
To, że turbo to wiem. Już trochę podcieka także będzie remont. Po czym wnosisz, że egr nie działa? Może być zaślepiony? Robić to czy nie? Jeszcze czasem syczy mi pedał hamulca może przez to podciśnienie ocieka? Wczoraj jeszcze zmierzyłem w skodzie blok 3 i wskazywał zmierzonej wartości 430 jak wsadziłem całą przepływkę do siebie było to samo więc może...
Jeżeli jest ABS to hamulce są wspomagane przez elektryczną pompę a nie jakieś podciśnienie z silnika.
Witam, Mam problem z hamulcami w Scani 144 460 na bębnach. Dostaje mi się powietrze do układu hamulcowego w czasie jazdy co powoduje blokadę hamulców w czasie jazdy. W układzie hamulcowym powstaje podciśnienie przy parokrotnym przyciśnięciu na hamulec główny na moment ustaje blokada hamulców ( nie zawsze ). Na którym zaworze muszę szukać przyczyny?...
Lech już ci powiedział : oś przepustnicy, uszczelki "za przepustnicą" - podstawa gaźnika, kolektor do głowicy. no może jeszcze wspomaganie hamulców jak jest, podciśnienie aparatu zapłonowego lub inne odbiorniki podciśnienia.
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Może nie napiszę niczego odkrywczego, ale skoro świeci się check, warto byłoby zacząć od podłączenia testera diagnostycznego, bo na pewno da to lepszą podpowiedź niż zgadywanie na forum... Do tego fajnie byłoby zmierzyć podciśnienie.
Ale może być też nieszczelność która znika pod wpływem rozszerzalności cieplnej materiałów. Uszczelnia się po prostu. Tylko zdalnie to tylko można wróżyć, najlepiej sprawdzić skąd ciągnięte jest podciśnienie i opatrzeć dokładnie.
Miałem kiedyś przypadek że servo po pierwszym naciśnięciu hamulca nie odbijało, pomagało zgaszenie silnika odczekanie chwili (aż zeszło podciśnienie) ... - wtedy było uszkodzone servo ...ale wiadomo przypadki są różne :) ..
Zmierz podciśnienie na pompie vacum. Poszukaj wzrokowo uszkodzeń przewodu serwa itp.
Trzeba sprawdzić pociśnienie . Naciśnij pedał hamulca i dodaj gazu jeśli troszkę zaczyna wpadać podczas wyższych obrotów to podciśnienie działa . A jeśli chceszsprawdzić czy serwo ciągnie bez naciskania na hamulec to go odłącz od układu i sie przejedź .Będzie twardy hamulec ale ale wyeliminujesz serwo.
Sprawdzałem właśnie podciśnienie na pompie i tak jak by go prawie nie było
Podciśnienie w układzie powinno być 0,8 bara.Jak wciśniesz hamulec to spadnie ale nie powinno być mniej niż 0,5.Pamiętaj że z układu podciśnienia korzystają również zawory turbiny,EGR,Klapy gaszącej.Nieszczelności na tych obwodach spowodują utratę podciśnienia.
Co wytwarza podciśnienie konieczne do pracy układu wspomagania pracy hamulców (tzw serwo)?
Tam nie idzie czasem podciśnienie do serwa hamulców z kolektora przy 4 cylindrze ?
Sprawdź podciśnienie do serwa.
A jak będzie w bagażniku to już inaczej działa i ma inną nazwę. Masz sprawdzić szczelność i podciśnienie jakie wytwarza. .
podciśnienie hamulec błąd podciśnienie hamulec pompa podciśnienie hamulec
satel dodawanie użytkownika iphone wirus uszkodzi czujnik spaliny
piekarnik gorenje czyszczenie elektrozaworu
Moment dokręcania korbowodu i wału Mercedes W220 3.2 Moment dokręcania Mercedes W220 3.2 CDI OM613/OM648