Wymień i zapomnisz o problemie. Gdyby było za małe podciśnienie z pompy vacum, hamulec byłby twardy przy drugim naciśnięciu. Zapewniam, że mielibyśmy temat o słabych hamulcach. W pompie nic się nie dzieje i nie ma tam co regulować.
Tam ma być podciśnienie czyli ma zasysać powietrze. Trzeba by spawdzić czy podciśnienie dochdzi do zaworòw. Mogą też być dziury w wężykach, serwie hamulca i podciśnienie ucieka. Możliwe również że pompa pociśnienia powiedziała papa.
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Sprawdź czy podciśnienie z pompy jest właściwe. Pompa nie powinna pluć olejem.
W pompie tandemowej jest szczelne podciśnienie ? Jaki był hamulec w tym aucie ?
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
Vacum pompa stuka. Odepnij podciśnienie od serwa i zobacz czy przestanie, lub jak zacznie stukać pompuj pedałem hamulca bardzo szybko ( spadnie podciśnienie w serwie) i jak przestanie stukać to masz winowajcę.
Naciśnij hamulec z podłączonym wakuometrem do cienkiego króćca na wężu podciśnieniowym, zobacz o ile spada i jak szybko pompa "robi" z powrotem podciśnienie
Może ktoś napisać w którym miejscu znajduje się elektryczna pompa dająca podciśnienie do hamulców oraz akumulator próżni ??
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Spróbuj podłączyć podciśnienie bez zaworka zwrotnego.
To jest GDI więc podciśnienie do wspomagania jest brane z pompy podciśnienia, jak w dieslu. Jak bieg jest zapięty i koła się obracają to i pompa pracuje. Poza tym podciśnienia w zasobniku powinno wystarczyć na 2-3 wciśnięcia pedału hamulca. Niemniej i przy utracie podciśnienia hamulce działają, tylko jak ktoś nigdy nie jechał samochodem bez wspomagania...
Więc tak...gdyby pompa vacum była słaba to odczułbyś to na hamulcach, gdyby była nieszczelność na pompie czy wężykach to rano wsiadając do samochodu przed odpaleniem byś miał twardy pedał hamulca, więc zapewne też byś zauważył. Jego pompa może być wydajniejsza, natomiast wystarcza podciśnienie- 0,7bar do poprawnej pracy.
Czy jest możliwe abym coś zle poskładał w pompie hamulcowej ? Choć nie ma tam żadnych cudów . Parę oringów , dwie sprężyny, tłoczek . Złóż to do kupy. Odpal samochód powciskaj hamulec aż to koło się zablokuje. Nie musisz jeździć do tego. Potem rozepnij podciśnienie od serwa i sprawdź czy przypadkiem nie puści wtedy. Ruszałem regulację luzu serwo-pompa?
Podciśnienie mierzę na wyjściu z pompy, aby wyeliminować jakąś nieszczelność przewodów. Po nagrzaniu silnika wystarczy, że wcisnę hamulec 2 razy i już pedał jest twardy. Kiedy silnik już tak konkretnie się rozgrzeje to po napompowaniu hamulca i trzymaniu nie spada w dół. Dopiero przy trzymaniu silnika na ok 3000 obrotów zaczyna powoli spadać. Co do...
Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. Której w tym samochodzie nie ma, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Za niedługo podciśnieniowe wspomaganie hamulców też odejdzie do lamusa. W moim niedawno kupionym autku serwo hamulców jest elektryczne. Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia...
Sprawdz jakie realne podcisnienie wytwarza pompa vacum
Nic nie słychać według mnie. Może to ta pompa robi zbyt słabe podciśnienie? Będę w stanie ją sprawdzić wakuometrem za 40 zł z portalu aukcyjnego?
Przy cztero, pięciokrotnym naciśnięciu na hamulec zużyjesz całe podciśnienie. Pompa na biegu jałowym nie zdąży go uzupełnić /tutaj kłania się kurs na prawko i informacja dlaczego nie jeździ się na "luzie"- to jeden z powodów/. Podciśnienie sprawdzisz miernikiem -tak jak cię informują wcześniej. Miernik wskaże czy vacum ma odpowiednią wartość i będziesz...
Na początku zaślepic podciśnienie do serwa. I na test drogowy, OSTROŻNIE, nie będzie wspomagania hamulca
Sprawdź podciśnienie pompy VAcum i wszystkie wężyki podciśnienia. Potem napisz. Czekamy.
Co do szczelności to jest na pewno, wspomaganie hamulca też trzyma podciśnienie, pompa hamulcowa też nie jest zapowietrzona więc myślę co jeszcze bo to nie sztuka wszystko wymienić i wydać kupę szmalu, jak coś wymyślę to się odezwę.
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Zmierz podciśnienie na pompie vacum. Poszukaj wzrokowo uszkodzeń przewodu serwa itp.
Po 2, 3 razie to raczej w miarę normalne, zależy też jak mocno jest twardy. Ale ile wynosi podciśnienie zaraz za vacu pompą ?
gerdowski to jest pompa wspomagania układu hamulcowego wytwarzająca podciśnienie, więc o jakim płynie piszesz.
W mojej stacji do rozlutownicy od kilku lat mam włożoną pompę podciśnienia hamulców od skoda/vw/audi. Pompa łopatkowa duże podciśnienie i wydajność. Pobór prądu około 5-6A. Pomimo dłuższej pracy nie nagrzewa się i pracuje dosyć cicho. https://obrazki.elektroda.pl/4249514700_...
Jeżeli jest ABS to hamulce są wspomagane przez elektryczną pompę a nie jakieś podciśnienie z silnika.
Bo to działa tak. Jedziesz to nie używasz hamulców więc wszystko jest ok a gdyby nawet to masz wyższe obroty i wyższe ciśnienie oleju dlatego pompa jest doszczelniona i wszystko jest ok. Jak zwalniasz obroty spadają i spada ciśnienie oleju i wydajność pompy vacum przez niedoszczelnienie dlatego ginie podciśnienie i tym samym wspomaganie hamulców. Nie...
W samochodzie jest pompa wytwarzająca podciśnienie, które obsługuje serwo hamulca i układ sterowania silnika. skoro nie stwierdziłeś ,że hamulec jest twardy i mało skuteczny to znaczy że podciśnienie jest. Znajdź schemat podciśnienia dla twojego silnika i sprawdzaj wszystko po kolei. Element który wskazałeś to nie żaden moduł tylko elektrozawór a pod...
Miałem kiedyś przypadek podobny.Usterki:słabszy hamulec główny i problemy z mocą silnika.Podciśnienia wyglądały dobrze.Wszystko działało. lecz po założeniu zegara vacum podciśnienie wyniosło 0,3. Przyczyną był poluzowany króciec pompy vacum.(wyjście) Po uszczelnieniu pompy podciśnienie podniosło się do 0,7. Autko dostało kopa i hamulec się poprawił....
To masz dwie usterki jedna ABS, bo kontrolki, druga padająca pompa vaccum która robi podciśnienie do hamulców, stąd problem z twardym pedałem.
sztywny przewód gubił podciśnienie przy samej pompie, a co do słabych hamulców myślę, że wymiana klocków i tarcz pomoże, od razu sprawdzę prowadnice i tłoczki. Dodano po 2 Wymieniłem sztywny przewód serwa przy wacumpompie. oczyściłem papierem ściernym złącze z pompą. przestał gubić podciśnienie.
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
Zbyt niskie podciśnienie. Pompa vaccum lub dziura.
Sprawdź pompę vacum tj. szczelność podłączenia do serwa lub "siadła" pompa (daje niskie podciśnienie).
Jakie podciśnienie powinna generować pompa VACUM sprawnie działająca?
Sprawdzałem właśnie podciśnienie na pompie i tak jak by go prawie nie było
post nie jest świeży ale ja znalazłem rozwiązanie i chcę podzielić się z wszystkimi!!! Otóż w moim przypadku był to mały paproszek w pompie wakum a dokładniej w trzpieniu który wystaje po zdemontowaniu jest widoczny(brak przedmuchu)nie było przepływu oleju który uszczelnia pompę i było zbyt małe podciśnienie
Pompa dobra? Jakie robi podciśnienie? Jeżeli jesteś mechanikiem a podejrzewam że nie to za mało konkretów.
Odnośnie "słabego" podciśnienia wytwarzanego przez pompę podciśnienia, a wyczuwalnego podczas hamowania, to proponuję sprawdzić szczelność króćca wychodzącego z pompy. W wyniku drgań silnika wyrabia się połączenie pompy z przewodem od serwa a zmniejszone podciśnienie ma wpływ na skuteczność hamulca zasadniczego. Niektórzy z różnym skutkiem starają się...
A hamulec jest dobry? może vacu pompa słaba?
Jeśli będzie luźna, to będzie strata podciśnienia, tym samym będzie "twardy" i mniej skuteczny hamulec (serwo mniej wydajne). Ponadto podciśnienie wytworzone przez pompę vacum steruje pracą turbiny, od której zależy m.in. moc silnika. Aby usunąć usterkę jedni uszczelniają klejem (lepiszczem) a inni wymieniają to połączenie. Ma być szczelne (ciasno wciśnięte).
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Witam, wstawiam filmik bo już mi brak pomysłów gdzie jest przyczyna nieszczelności. zaślepiłem wężyk wychodzący z boku pompy vacum i mimo to po naciśnięciu hamulca podciśnienie znika. po chwili znowu jest, słychać to na filmiku. na filmiku pedał hamulca został wciśnięty 2 razy. Serwo wstawiłem dziś, nowy oryginał. Auto straciło moc i pojawiły się drgania.
Ja skupił bym się na pompie hamulcowej , przepuszczania płynu pomiędzy stopniami lub niesprawny jeden stopień. Jak dotkniesz pedału , uruchomisz zawór i podciśnienie pociąga membranę . A że oporu na pompie nie ma to i pedał leci w dół . Syczenie jednak wskazuje ,że może być nieszczelność w serwie . Uszkodzona membrana ale bardzo delikatnie , stąd ten...
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo. Dokładnie szukałbym w tą stronę. Częstą usterką w tym samochodzie jest rozszczelnienie się vacum pompy. Brak podciśnienia i hamulec tak się zachowuje. U siebie zdiagnozowałem to po reakcji hamulca na różne obroty silnika. Przy wysokich hamulce były ok, na niskich podciśnienie było na tyle niskie, że hamowanie...
O podciśnieniu to ja napisałem. Po puszczeniu hamulca tłoczek w pompie cofa się aż odsłania połączenie ze zbiorniczkiem na płyn hamulcowy. Ciśnienie zmniejsza się od dużego które powoduje hamowanie aż do ciśnienia atmosferycznego. Być może tłoczek cofając się dalej wytwarza przez moment małe podciśnienie. Ale czy tak faktycznie jest nie wiem. Jak nie...
Teraz już wiem że na 100% vakum pompa, ponieważ podjechałem swoją RAV4 i przełożyłem podciśnienie i jest wszystko ok. Dodano po 33 A możecie mi powiedzieć jakie powinno być podciśnienie na tej vakum pompie.?
Podobnie miałem w Golfie IV. Połączenie pompy vacum z króćcem od wspomagania hamulca uszczelniłem klejem. Dorobiłem dodatkowo uchwyt i "dociągnąłem" to połączenie sprężynami, można zastosować też "taśmy" gumowe. Połączenie to musi być szczelne, gdyż od niego zależy skuteczność hamowania (praca serwa) oraz sterowanie turbiną. Sprawdź przyrządem, czy...
Witam. Niestety w 123 nie ma pompki centralnego zamka.Cały układ jest obsługiwany podciśnieniem które wytwarza pompa podciśnienia(do wspomagania hamulca,gaszenia silnika ) montowana na i napędzana z silnika.Po wyłączeniu silnika podciśnienie jest akumulowane w zbiorniczku znajdującym się w bagażniku pod tylną półką.Najczęściej przyczyną usterki jest...
Mam taki problem(ponowiłem temat, bo nadal coś nie tak):Serwo działa powiedzmy trzy razy a potem już nie, przejadę kawałek i znowu działa przez trzy naciśnięcia. Co jest przyczyną? Silnik 1.9D, podciśnienie do serwa jest podawane przez pompę próżniową przykręconą do głowicy, ma napęd od wałka rozrządu. Przwód wymieniłem, pompa próżniowa chyba działa...
Może zawór zwrotny na wężu do serwa jest zablokowany. Wyciąg króciec z serwa, podepnij do węża wakuometr i zmierz podciśnienie. Masz jeszcze duże szanse , że obie pompy są uszkodzone.
Pompa "waku" - albo zbyt mała wydajność, albo podciśnienie ucieka gdzieś po drodze, wystarczy mała nieszczelność.
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Pierwszy pomiar bezpośrednio na wyjściu vacu. Jeśli będzie podciśnienie to szukaj po przewodach nieszczelności. Jak na pompie podciśnienia brak to dzwoń mam taką pompę .691#957#340
A sprawdzał mechanik jak się obracają tylne koła na pracującym silniku? Jak nie będzie luzu na cięgnie pedał hamulca - serwo to na pracującym silniku jak jest podciśnienie to serwo może wciskać tłok w pompę hamulcową.
Witam U mnie była identyczna sytuacja , oczywiście w innym aucie , to wina wspomagania hamulców . Ja zdjąłem przewód z serwa i w ten przewód po prostu wdmuchnąłem ustami powietrze i takim sposobem znalazłem pęknięty przewód . Dlatego żeby sprawdzić pompę VACUM potrzebny będzie wakuometr . Podpinasz się w przewód [ na pewno miejsce się znajdzie ] uruchamiasz...
Tam nie ma żadnych akumulatorów ciśnienia, to taki sam agregat jak w 99% współczesnych samochodów, a nie jakiś wynalazek z lat 80. Zapewne powoli zapadający się pedał hamulca na pracującym silniku traktujesz za normalny objaw. W klekotach tak, bo one wolno budują podciśnienie w serwie.
Po uruchomieniu silnika pedał hamulca powoli sam się wciska aż do podłogi i blokuje wszystkie koła. Po zatrzymaniu silnika pedał hamulca powraca powoli do góry i wszystkie hamulce się odblokowują. Sytuacja tak jakby pompa podciśnienia (silnik diesel) wytwarzała zbyt duże podciśnienie i servo samo ciśnie pompę hamulcową - oczywiście to nie możliwe żeby...
Jak nie działa pompa vacum to nie działa serwo hamulca przez co hamulce są bardzo słabe. Nie patrz na podciśnienie za N75 tylko na podciśnienie przed. Masz na nim opis. Powinno być tam napisane VAC i na tym wężyku powinno być podciśnienie po odpaleniu. Możesz to sprawdzić wakuometrem bądź amatorsko za pomocą języka.
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Jakie panuje podciśnienie w układzie na zimnym silniku, jakie na ciepły i jak długo zajmuje pompie vacum wytworzenie odpowiedniego podciśnienia na ciepłym silniku?
Zafira 20DTL wyrzuca błąd P0400. Wyczyszczony kolektor,przepustnice,EGR sprawny a błąd wiąż jest. Pomierzyłem podciśnienie i na wolnych obrotach ma 0,3 a po dodaniu gazu około 0,5. Czy to nie jest trochę za mało. Po pedale hamulca nie czuć objawów walniętej wakum pompy.
Do sprawdzania podciśnienia to tylko próżniomierz (vakuometr) i podłącza się go bezpośrednio do pompy, jeśli podciśnienie jest niższe jak -0,6bar to pompa jest ok. Servo można sprawdzić w bardzo prosty sposób. Po zgaszeniu silnika naciśnij kilka razy pedał hamulca, aż stanie się "twardy", następnie trzymaj naciśnięty pedał i odpal silnik, jeśli pedał...
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
Wymieniona przepustnica a adaptacja przeprowadzona? Pompa podciśnienia? Pedał hamulca twardy? Nie odczułeś ze słabiej hamuje? A kiedy ta usterka nastąpiła? Po regeneracji skrzyni czy głowicy. Czy wszystkie te naprawy były ze względu na falujące obroty. Mało danych, musiał byś wszystko po kolei opisać wraz z dokumentacją fotograficzną co było robione...
Gerri w tych rocznikach nie było fabrycznego immo... No właśnie! Co ja za pierdoły wypisuję!:D (rocznik mi się w oczy nie rzucił...) Jeżeli będzie słabe podciśnienie z vacuum pompy, to będzie twardy hamulec. Najprawdopodobniej uszkodzony jest ten membranowy siłowniczek na pompie wtryskowej - ale stuprocentową diagnozę najlepiej przeprowadzić korzystając...
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Witam, borykam się z problemem twardego pedału hamulca. Podciśnienie wynosi -0.75 bara. Serwo trzyma ciśnienie, po naciśnięciu pedału ciśnienie spada do zera. Jeżeli pompa nabije ciśnienie to hamulce są, ale do pierwszego hamowania. Pompa podmieniona na używaną i nadal to samo. Zaworek jednokierunkowy sprawny, układ szczelny. Jeżeli serwo trzyma cieśnienie...
Pompa wspomagania hamulca (Serwo) może siadła. Sprawdź też podciśnienie które do niej idzie Dodano po 13 1. korektor jest na przewodach hamulcowych za pompą chociaż nie we wszystkich modelach Clio I. Z tego co wiem jeżeli masz hamulce bendixa to korektor masz w cylinderkach a jeżeli lucasa to musisz mieć korektor 2. W pompie mogła się uszkodzić sekcja...
Czy to świszczenie nie pochodzi od pompy vacum tj. nieszczelnego jej króćca (sprawdź, czy jest on luźny). Ponadto, czy masz "dobry" hamulec zasadniczy tj. czy działa Ci serwo poprawnie ( wiesz chyba jak się je sprawdza ). Sprawdź ewentualnie jakie podciśnienie daje pompa vacum, bowiem od jej wydajności zależy m.in. praca turbiny.
Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy. Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
Witam.W hyundaju galloperze 98r.2,5tdi od pewnego czasu zaczęła zapalać się kontrolka sygnalizująca twarde hamulce no i oczywiście te hamulce były twarde.Ale czasami wysokie obroty sprawiały że jedno wciśniecie było miękkie a kolejne twardziejsze do momentu pod pompowania.Teraz już bardzo rzadko jest miękki hamulec mimo wysokich obrotów.Na przewodzie...
Klapa gasząca działa na podciśnienie w tym silniku może masz problem z podciśnieniem. Pompa tandem pada albo dziura wężykach, gruszce turbo ,serwie hamulców.
przy pedale hamulca jest śruba regulacyjna która idzie do serwa wyreguluj luz pedału powinno pomoc Raczej mało prawdopodobne żeby się sam rozregulował. Spotkałem się z takim przypadkiem że wężyk gumowy rozwarstwił się w środku i robił za zawór zwrotny. Spróbuj popuścić odpowietrznik przy kole które najmocniej trzyma, jeśli siknie płynem i hamulec puści...
Witam. Dziś byłem na szrotach i sprawdzałem trzy pompy vacum i podciśnienie dalej zachowuje się tak samo bez żadnych zmian. Na co bym musiał jeszcze zwrócić uwagę??
No widzisz, zanika podciśnienie. Jest gdzieś dziurka lub wydajność vacuum pompy zbyt niska. Być może dziura na serwie "ujawnia" się po wciśnięciu hamulca, sprawdź to dokładnie (muszą być dwie osoby do tego). Byłem ostatnio w Toruniu na obiedzie, piękne miasto.
Lepszą opcją była by elektryczna pompa vacuum od hamulców A na takiej da się uzyskać porządne podciśnienie? Byle przetwornica- no myślałem o takiej mocniejszej, niekoniecznie 200W :) Taki SinusPro800e już by sobie poradził [url=https://voltpolska.pl/zasilanie-awa... V.
Ja też tego nie rozumiem. Wszystko wydaje się być ok. Zamyka otwór i płyn nie wchodzi do żółtej komory? Do żółtej wchodzi, ale przy powrocie tłoczka powraca do zbiorniczka (tak mi się wydaje). Przez punkt 7 nie przechodzi już. Ciśnienie robi i przy powrocie tłoczka podciśnienie. Przy pompowaniu hamulca na tylnym odpowietrzniku uszło może kilka kropelek...
A gdzie mierzyłeś podciśnienie ? Jeśli na rurkach sterowania EGR to może pompa podciśnienia szwankuje albo masz gdzieś nieszczelność w obwodzie podciśnienia. A jak wspomaganie hamulców?
Tak czy siak, będę musiał pomierzyć ciśnienie w układzie i sprawdzić ich szczelność robiąc np. Próżnię, niestety nie mam vakuometra, więc albo kupie, albo podjadę do kogoś, kto mi to pomierzy. Też na początku stawiałem na vakupompe, ale z drugiej strony, gdy by ona była winna miałbym też kłopot z hamulcem z uwagi na podciśnienie pompy serwa, a pedał...
Jak to blokują Ci się koła, chyba masz w aucie sprawny ABS, czy nie. Zwróć uwagę na sprawność podmienionej pompy podciśnienia, ("używka") oraz na szczelność wężyków podciśnieniowych. Tzw. "twardy pedał" świadczy raczej o niedomogach układu wspomagania. Sprawdź jakie pompa wytwarza podciśnienie. Np. w mojej 308-ce hamulce są "brzytwa". Nieraz podczas...
bo schodzi podciśnienie z hamulców, wcześniej trzymało nawet parę dni. Króciec wychodzący z pompy masz luźny. Jakie masz ciśnienie paliwa za pompą tandemową.
Witam Problem polega na tym że, po kilkukrotnym szybkim naciśnięciu pedału hamulca, znika podciśnienie i przestaje działać np turbina i twardnieje pedał hamulca, po kilku sekundach pojawia się podciśnienie i wszystko wraca do normy tylko trzeba uważać żeby za często nie wciskać hamulca. Teraz pytanie : czy serwo może puszczać ?( nie słychać syku), czy...
To powiem Ci inaczej. Do serwa przychodzi TYLKO podciśnienie z wężyka (twierdzisz, że jest). I nic innego nie ma wpływu na jego działanie. No chyba, że pompa jest totalnie zatarta (kompletny brak hamulców), ale to się nie zdarza. Problem, który wcześniej podejrzewałem, to właśnie słabe podciśnienie. Może być, gdy np. kolektor pęknięty lub inne nieszczelności,...
W zasadzie zawsze jest przy serwie jak wejscie podciśnienia.
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
To jest psg5 i masz albo nie szczelne podciśnienia albo słabą vakum pompę i nie daje tyle podciśnienia ile trzeba, przytrzymaj na wyższych obr, czyli ok 1.5 tyś i wtedy naciskaj hamulec.
Szukaj podciśnienia zaworek przewody podciśnieniowe przetarte pękniete sprawę masz prosta od vacu pompy do turbo . Hamulec nie jest twardy ??
Jeśli zmierzyłeś podciśnienie sprawnym przyrządem i wynosi tyle co podałeś, to sprawdź dokładnie serwo. Może być uszkodzona "przepona" lub dziurawa (skorodowana) obudowa. Czy ktoś robił coś przy pompie hamulcowej, może potrzebna jest regulacja.
Zepsute Servo nie wyłącza hamulca. Wtedy tylko pedał hamulca robi się bardzo twardy i trzeba mocno naciskać, ale hamulce działają. Dodano po 3 Jak istotny jest to element w samochodzie mógł się przekonać każdy, kto siedział za kierownicą holowanego pojazdu, w którym nie pracował silnik lub też próbował wyhamować auto, w którym zgasł motor. Wówczas nawet...
Podpięty będzie dopiero jutro, ale pytam tu na forum, bo zastanawiam się czy nie rozłączyć akumulatora, aby ponownie pokręcić kierownicą dla zapamiętania położenia koła kierownicy... może wtedy błąd zniknie bez SD ? Natomiast w kwestii blokowania hamulców, to one nadal blokują a SD nie wykazało błędu.. Jeszcze taka informacja, że pompa hamulcowa jest...
Z tym podłączeniem do kolektora ciekawy pomysł. Norma w samochodach z silnikiem benzynowym gdzie przy zamkniętej przepustnicy masz podciśnienie poniżej -0,5bara. W zwykłych dieslach nie ma przepustnicy ani podciśnienia. Przykładowo Ford Transit 2.5TD miał pompę próżniową łopatkową zintegrowaną z alternatorem. W starszych pojazdach nie było pomp podciśnienia...
Panowie problem się pogarsza. Spadki napięć nawet podczas włączania świateł czy ogrzewania szyby. Nie wiem o co chodzi. Czy alternator do wymiany może dioda się w nim któraś spaliła. do tego słychać pampę abs czy pompę hamulcowa podczas puszczania hamulca w czasie jazdy. Dzisiaj przeczyściłem wszystkie punkty masowe kostki itp., sprawdziłem również...
to ma do rzeczy że jest napędzana z wałka zozrządu i ssie sobie olej a nie wiem czy wiesz że ona wytwarza podciśnienie i wtedy zaciąga olej przestaje działać prawidłowo i do węzyków dostaje sie olej ale powinny być jakieś błędy np,recelkulacja spalin Czy ty wiesz że ona robi podciśnienie w wężykach i zasysa olej skąd? to jest ta sama pompa co do serwa...
a czy to może być powodem poniżej, na mój objaw, na który ma wpływ temperatura. - rolka - podciśnienie ale czego - servo hamulca - zawór odpowietrzający filtr paliwa - dogrzewacz płynu chłodniczego w niższych temperaturach, choć nie sądze. - pompa wody odgłos delikatnie się zmienia, gdy dodaje gazu, przy ruszaniu kierownicą nic nie ma musiałeś, zle...
A wiesz jakiego rzędu ma to być podciśnienie? Może wystarczy naczynie próżniowe do kanapek :). A tak poważniej znając potrzebne parametry zastanowił bym się nad pompą "vacum" od wspomagania hamulców.
podciśnienie hamulec hamulec podciśnienie błąd podciśnienie hamulec
ustawić mikser diody wnioski wykrywacz złota
wf60f4e3w2w wirowanie shelly dotykowy
KP10 JFET Circuit Configurations and Applications Projektor LED Kanlux nie działa na balkonie - problem z obciążeniem