Ja robiłem tak, że najpierw luzowałem całkowicie linkę ręcznego, i hamulcem nożnym deptałem tak długo, aż samoregulatory (ta zębatka na zdjęciu) ustawiły się samoczynnie i hamulec nożny zaczynał działać prawidłowo. Dopiero potem napinałem linkę tak, żeby był ręczny hamulec. Pozdrawiam
Hamulce tył sprawdź. Skoro czujesz tylko na pedale a nie na kierownicy to raczej nie przód.
Sprawdź system samoregulacji szczęk, prawdopodobnie tam jest przyczyna złej pracy hamulców.
Jak hamulec twardy to może śmierdzi przegrzany hamulec. Uszkodzona pompa sama powoli dociąga. Sprawdzałeś temperaturę hamulców (felg ) po zatrzymaniu ?
Ostre hamowanie do 0 i stanie później kilkanaście sekund z wciśniętym hamulcem. Klocek się odbił na tarczy...
Witam, musisz tak przestawic zębatki, aby wspornik od ręcznego rozsuwajacy szczęki nie miał luzu i rozsunął troche szczęki. Jak zrobisz to przy zdjetym bebnie to ostroznie z regulacją, bo nie załozysz bębna. Najlepiej zrobic to przez dziurke od sruby po wcześniejszym wyczajeniu o co chodzi. Pozostałe sprężynki wymieniłem, gdyz moje juz były słabe a...
Wymiana linki hamulca pomocniczego, to prosta czynność i nie potrzeba do niej specjalistycznych narzędzi. Zaczynamy od podniesienia tyłu auta i zdjęciu kół. Następnie, w kabinie, cienkim śrubokrętem, podważamy zaślepki osłony dźwigni. Są tam trzy nakrętki, które demontujemy kluczem „10”. Rozpinamy zatrzask na ramieniu hamulca i zdejmujemy...
Uszkodzone serwo.
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
Sprawdź czy widzi wciśniecie hamulca
Pojedź na stację diagnostyczna ustalą co stuka to raczej nie hamulec.
Podwieś linkę hamulca ręcznego odpowiednio mocnymi trytytkami.
http://obrazki.elektroda.net/38_12780238... Regulację linki od ręcznego zaczynaj od..jej poluzowania :D Podnosisz tył samochodu,zdejmujesz koła,Bęben mocujesz 3 śrubami od kół podkładając pod nie podkładki/nakrętki grubości mniej więcej grubości felgi(wkręcenie samych śrub .bez podkładek,spowoduje że ich końce będą ocierać o szczęki,sprężyny lub...
witam.. problem polega na nierównej pracy silnika na lpg na zimnym silniku (jednak gdy przytrzymam pedał gazu silnik pracuje normalnie). problem pojawia się gdy np w takcie jazdy dojeżdżam do skrzyżowania i trzeba puścić pedał gazu nacisnąć sprzęgło i hamulec- wtedy gdy silnik jest zimny czasem "zdechnie", czasem później ma problem z odpaleniem... nadmieniam...
Może być uszkodzony " spuchnięty" przewód elastyczny hamulca i tak będzie się działo. Warto to sprawdzić no i oczywiście dokładnie odpowietrzyć układ :)
a czy przypadkiem nie gaśnie jak używasz hamulca?
Podłączył bym to pod komputer i mniej więcej byłoby wiadomo gdzie szukać ale tak w ciemno, po praniu tapicerki i pewnie odkurzaniu dywaników, to przyjrzał bym się wyłącznikowi stopu przy pedale hamulca.
Wyjąć kosz,sprawdzić stan sitka i zanieczyszczeń w zbiorniku.Do sprawdzenia również cały układ ssący razem ze wspomaganiem hamulca.
Nie spuchły ci? Zapytam jeszcze, jak odpowietrzałeś hamulce.
A co ma wspólnego hamulec z pracą silnika bo nie bardzo rozumiem. Jutro sprawdze gdy tylko wystąpi to dławienie i nie równa praca silnika. Możesz wyjaśnić o co chodzi z tym hamulcem???
Rozbierz przednie hamulce wyczyść tłoczki i przesmaruj specjalnym smarem jest w każdym motoryzacyjnym. Zobacz wcześniej jak wciskają się tłoczki. Zobacz przy okazji to twoje syczenie, po nocy nie odpalaj silnika tylko wyjmij przewód idący do serwa, powinno z serwa wylecieć powietrze. Ja zawsze odpowietrzam we dwóch i nigdy niema problemu i zależy jaki...
Witam. Mam problem z hamulcami w Fiacie punto 1.7 td. Od pewnego momentu hamulec podczas hamowania robił sie twardy i nie schodził na dół,okazało się że vacupompa nie wytwarza podcisienia.Po wymianie pompy pedał hamulca schodzi na dół ale hamulce są nadal twarde i żeby zachamować to muszę włożyć dużo siły. Co może być jeszcze uszkodzone?
Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy nie dostaje się tzw. fałszywe powietrze, czyli szczelność wszystkiego co jest za przepustnicą. Np. Przewód od serwa hamulców.
Samoregulatory skręcone na minimum żeby wszedł bęben - mimo to z oporem wszedł na lewe.. Tutaj masz problem, porówanj prawe do lewego czy jednak czegoś nie przeoczyłeś przy montażu bo zakładam że prawe koło nie ma skręconego samoregulatora na minimum tylko weszło z zapasem na nim? Jak weszło na ciasno na tej lewej stronie i samoregulator/szczęki były...
To jest przyczyna, nie cofające się hamulce z tyłu.
Mój kolega ma Punto 2 i mu co jakiś czas się zapala na desce kontrolka od przepalonych tylnich świateł stop ale niestety jest z tyłu wszystko ok. wszystkie żarówki są sprawne i w tym momencie jak się zapala na desce ta kontrolka to z tyłu żarówki świecą,nie rozumiem o co chodzi jakiś niepewny ten układ ,może jest tu ktoś z serwisu Fiata i napisze jak...
masz może korektor siły hamowania moze on jest zapiczony i dlatego nie masz hamulca tylnego pozdrawiam GRZES
Co dzieje się z hamulcami przed uruchomieniem silnika? Nie szukajcie usterki we wspomaganiu, pedał nawet bez wspomagania bardzo mocno naciśnięty nie ma prawa wpaść do podłogi a hamulce mają hamować.
Nie ma pod ręką schematu, ale wypalone styki stacyjki mogą dawać taki efekt. Zmierz napięcie przed i za stacyjką (np. na bezpieczniku od światła cofania) w momencie naciśnięcia hamulca i włączonym wstecznym biegu, zobacz czy się różnią i o ile.
...do tego przy wciskaniu pedału hamulca na wolnych obrotach, obroty silnika nie powinny się zmieniać w sposób zauważalny.
to prawda? Nie prawda. Tylko w nielicznych samochodach jest taka potrzeba, pewnie można by je wszystkie na palcach rąk wyliczyć. W 99.9% samochodów da się to zrobić bez żadnych testerów czy innego voodoo. Nawet bez specjalistycznych narzędzi ani pomocy drugiej osoby. Niestety już samo to że dopuściłeś do zapowietrzenia świadczy o tym że słabo u Ciebie...
Co z tego jak nie wymieniłeś styku w kostce.P
Może być śmieszna rzecz- tarcze i piasty się czyści przed poskładaniem.
Hej, chciałem poprawić hamulec w moim Punto. Konkretnie chodziło mi o zamontowanie tarcz hamulcowych 257 mm wentylowanych. Na forum Fiata przeczytałem, że będę musiał zmienić zwrotnice. Zakupiłem zwrotnice z zaciskami od Punto HGT oraz nowe tarcze wentylowane. Podczas próby zamontowania okazało się, że średnica wałka z wieloklinem na przegubie jest...
Rozumiem, że z siłownika nic się nie wysuwa, nie popycha łapy sprzęgła? Nie baw się w żadne gumki, których i tak tam najprawdopodobniej nie dostaniesz. Szukaj "clutch slave cylinder", płyn taki sam jak hamulcowy, może być DOT-3 czy DOT-4. Odpowietrzenie jak hamulce, w Punto raczej nie powinno być problemów.
Witam. Auto Fiat Punto 2 1.8 16V HGT. ... Błędów brak. Przepustnica podmieniana 4 krotnie. Bez zmian. Świece nowe. Cewki podmieniane. Czujnik temperatury na termostacie sprawny. Wszystkie 3 sondy lambda dają prawidłowe odczyty. Lewego powietrza nie widać, psikałem dookoła zmywaczem do hamulców i brak reakcji silnika. ... Pozdrawiam Wariator nie blokuje...
W moim podpisie masz program diagnostyczny do tego silnika... zrób z niego użytek to może coś więcej się wyjaśni. Bez komputera to szukaj nieszczelności w wężykach podciśnieniowych odchodzących od korpusu przepustnicy. Są tam 3 wężyki - do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej (przy okazji sprawdź czy nie ma w nim paliwa), - do czujnika...
Posprawdzaj masę przy tylnych lampach.
Witam wszystkich. Jestem tu pierwszy raz. Mam problem z hamulcami przednimi w Punto 1.1 S. Prawy hamulec nie cofa i cały czas jedzie się na hamulcu (jechało bo teraz stoi) a lewy nierówno bierze. Przy wymianie klocków na nowe stwierdziłem, że wewnętrzne klocki (prawy i lewy) są "jak nowe", a zewnętrzne cienkie jak listek. Czy wystarczy rozebrać cylindry...
Obejrzyj przewody podciśnieniowe (do MAP i regulatora ciśnienia paliwa oraz do wspomagania hamulców). Czy wspomaganie hamulców normalnie działa?
W palio wbrew pozorom wcale tak dużo tego miejsca nie ma. Poza tym chciał bym mu dodać mocy bez przerabiania wszystkiego, zaczynając od klimy a kończąc na skrzyni półosiach i hamulcach.
Kolego Kamil.br tez mam taki problem. Mógłbyś napisać jak włączyć funkcje zamykanie centralnego po pierwszym naciśnięciu hamulca? Z góry dzięki !
Poza tym jak napisałem samochód jest robiony pod silnik 2.0 a dla mnie te hamulce nie nadają się na 1.6. Tak na marginesie to Palio ma te hamulce z... Punto (wersje 75 i mocniejsze).
Czy pedał hamulca na zgaszonym silniku i włączonym pracuje tak samo ? Czy hamujesz hamulcem i silnikiem czy tylko hamulcem (auto na luzie bez włączonego biegu lub wciśnięte sprzęgło ) ?
Przyczyną był niedrożny korektor, już hamulce działają idealnie w 100% na każdym kole :)
U mnie raczej problem nie leży po stronie klocków, bo ten problem występował również przed wymianą. Dźwięk jest taki jakby już klocków nie było, lecz są prawie nowe... I dzieje się to gdy hamulce się już trochę nagrzeją :D
Informacja o ilości impulsów na metr drogi jest na naklejce na spodzie liczników. Na pewno uszkodził się moduł ABS a nie czujniki/pierścienie przy kołach (pierścienie potrafią pęknąć i "ściąć" czujnik) objaw jest taki, że przy nawet lekkim dotknięciu hamulca włącza się ABS?
Problem z alteranatorem rozwiazany jedna szczotka była juz za bardzo wytarta. ale czy z tego powodu by obroty falowały? prosze o rady dotyczace obrotów Dodam jeszcze ze podczas wciskania hamulca i obroty skacza
Witam. Tak jak w temacie. Punto 1,9 JTD 80km 2001r. gaśnie po wciśnięciu hamulca, niezależnie czy podczas jazdy czy na postoju. Czekam na jakieś sugestie i pozdrawiam.
Punto Evo - zapalająca się i gasnąca żółta kontrolka żarówki. Od dobrych kilku tygodni mam problem z kontrolką żarówki, która od czasu do czasu zapala się i świeci na żółto, po czym gaśnie. Mechanik twierdzi, że przeczyścił styki, posprawdzał żarówki, oświetlenie tablic, a kontrolka dalej jak sobie przypomni, to się zapala, po czym, po jakimś czasie,...
Jednak po wymianie pompy doszło bicie na hamulcu. Najgłośniej to słychać przy zamkniętych oknach Sprawdź czy nie masz krzywych tarcz.
Może szczęki trzeba podstawić. Zobacz ten pedał na zaciągniętym ręcznym. A te wszystkie klamoty to wymieniałeś, bo tak chciałeś zrobić sobie remont hamulców, czy coś się działo przedtem. ...została jeszcze pompa...
Ja miałem podobnie w punto 1 mianowicie po wciśnięciu hamulca obroty skakały wyczytałem się ze pobiera lewe powietrze podokrecałem wszystkie opaski na razie jest ok.
Zdjąłem dzisiaj bębny i nie widać żeby płyn tam się dostawał. z jednej strony cylinderek był niedawno wymieniany a z drugiej wygląda dobrze, nie jest skorodowany itp. Bębny przeczyściłem . Zauważyłem taką rzecz, ze jak zaciągnę ręczny i zaczynam cofać jedna strona samochodu podnosi się wyżej niż druga. Jak to nie te cylinderki to co jeszcze może być...
Czy obroty biegu jałowego nie są podniesione, czy "pompowanie" pedałem hamulca powoduje wahania obrotów silnika na biegu jałowym?
Przy pompie to mnie akurat nie dziwi taki widok bo w niektórych samochodach jak się dobrze depnie na hamulec to aż cała ściana grodziowa się ugina.
Proponuję klocki a również szczęki hamulcowe firmy JURID. Jest to firma niemiecka posiadająca swoją filię we Francji. Polecam do wszystkich samochodów a szczególnie do Sejczento i wszystkich modeli CC. Po kłopotach z brakiem tylnych hamulców w CC mimo zamontowanych polskich szczęk padły w obydwu tylnych kołach samoregulatory na szczękach mimo iż szczęki...
Nie da się porównać hamulców do innego modelu samochodu tylko do takiego samego, w grande punto naciskam lekko i hamuje bardzo dobrze jak wezmę ojca fabie II to trzeba mocno wciskać żeby był taki sam efekt.
podlaczony byl pod komp] Jakieś odczyty z tego były tylko podłączenie.
Jedno co kiedyś zauważyłem (przy dociąganiu samoregulatora w tylnych hamulcach) to że: przy otworzonych drzwiach kierowcy(chyba tylko te otworzone mogą być) 7-8krotne naciśnięcie pedału hamulca ( co pół sekundy naciśnięcie) migną 2 razy światła awaryjne, i gdy czynność się powtórzy jeszcze raz światła migną 1 raz (już nie pamiętam czy powinien być włączony...
Problem ten jest bardo prosty do rozwiązania wymieniając komplet uszczelek zacisków hamulcowych i oczyszczenie rowków do których te uszczelki się zakłada i nic więcej Kolego ale zacisk i jego tłok wydają się pracować prawidłowo. Problemem jest duże ciśnienie w układzie. wydaje sie jakby płyn nie wracał do pompy od razu tylko z dużym opóźnieniem. Jak...
Czy auto ma zwiększone opory toczenia??? Jeśli ma to zmień elastyczne przewody hamulcowe z przodu. Z zasady działania hamulca wynika gdzie jest tarcie to tam jest ciepło .
Jak zaciągniesz hamulec, dasz 4 bieg i delikatnie będziesz puszczał sprzęgło silnik będzie utrzymywał wolne obroty?
Serdeczne dzięki. O hamulcach wiem.A ze wspomaganiem kierownicy to dopiero zobaczę. Dziękuję i pozdrawiam
Swap na 1.2 16v z Punto i ogień. Tego silnika nie zajedzisz nawet jadąc 10 kilometrów v maxem.
Strzała, Trochę późno jak na odpowiedź, jednak czemu nie, może to komuś kiedyś się przyda: Silnik Z 1.4 GT Turbo może być problem z upchnięciem fizycznym turbiny. Do zabawy i poważniejszych nawet startów, proponowałbym 1.2 16V na dobrych wałkach, lub 1.4 (punto) na serii, bez grzebania. Zawieszenie i napęd Jeśli już upchniesz motor (1.2/1.4/1.6), to...
Podnieś tył auta, wciśnij kilka razy hamulec i zobacz czy jak go puścisz to koło kręci się bez oporów. Może zbyt często i zbyt ostro używasz hamulca że Ci się grzeją bębny skoro nic ich nie blokuje. Luzów na łożysku nie ma?
Dziękuję serdecznie. A podpowiedz mi jeszcze kolego. Obiło mi się o uszy, że przy wymianie płynu hamulcowego należy też odpowietrzać sprzęgło. Czy to prawda? Jeśli tak to jak się to robi? JA stosuję metodę wymiany płynu taką, że wyciągam ze zbiorniczka ile się da i zalewam świeży. Potem odpowietrzam w kołach aż poleci świeży płyn bez bąbelków powietrza...
Dzień dobry wszystkim. Posiadam Punto II FL (Classic) 3d z 2009 roku. Od jakiegoś roku bardzo irytowały mnie w nim hamulce, w końcu w styczniu tego roku zdecydowałem się na kompleksową naprawę. Z tyłu przetoczone zostały bębny, wymienione szczęki i wyczyszczone mechanizmy. Tył był w super stanie, ale skoro już został rozebrany, to odświeżyłem te hamulce...
Sprawdzałeś czy grubość tarcz i wewnętrzna średnica bębnów mieści się w normie (czy tłoczki pracują w swoim właściwym zakresie)? W tylnych hamulcach często jest problem z samoregulatorem luzu szczęk. Masz ABS?
Kilka uwag - na liście znalazł się Wartburg - miałem to auto i nie ma tam wspomagania niczego (nawet hamulców), siedzi się wysoko ale wsiada niewygodnie - ze dwa razy rozciąłem sobie głowę przy wysiadaniu. Na pewno Punto I w wersji ELX ma regulację wysokości siedzenia i kierownicy, siedzi się bardzo wysoko, w wersji 3D drzwi są szerokie ale i w 5D nie...
Nawet nie w takich całkiem malutkich i słabiutkich - np. Grande Punto - masa własna: 1145kg, moc: 90KM i bębny z tyłu. Są też tarczo-bębny (hamulec roboczy - tarczowy, postojowy - bębnowy, np. Corolla E12).
Kostka stacyjki wygląda wzorowo wszystko czyste, żebym wiedział które przekaźniki są za to odpowiedzialne mógł bym sprawdzić trochę więcej, niby na pulpicie pokazuje (wyswietla)że zmienia biegi wskakujeN,hamulec też reaguje bo gdy to nie wcisne i zmienię bieg to jest komunikat "wcisnąć hamulec i powtórzyć czynność" więc wciskam wybieram N i wszystko...
Coś musiałeś źle poskładać, albo źle jest wyregulowany hamulec. Trzeba zmniejszyć rozstaw szczęk tak aby bęben się swobodnie obracał a potem powinna zadziałać samoregulacja poprze kilkakrotne wciśnięcie pedału hamulca. Albo linka hamulca ręcznego jest naciągnięta i hamuje koło. Spróbuj poluzować też linkę. Takie jest moje zdanie.
No właśnie. Muszę mimo hamowania silnikiem użyć hamulca. Wygląda to tak jakbym hamował silnikiem i hamulcem a samochód jakby sam się przed tym bronił i zwiększał obroty silnika. Wiem, że brzmi to trochę dziwnie ale tak to wygląda. Dziś na przykład jechałem z obrotami silnika 2000 i w pewnym momencie obroty wzrosły do 2300. Musiałem zwolnić samochód...
Witam mam problem z hamulcami podczas jazdy. Jade normalnie i gdy hamuje to tyl zaczyna hamowac a przod nie. Wymienilem pompe i wgl plyn. Odpowietrzony caly wszytko ok niema wyciekow. tak samo jest na tej nowej pompie tez tyl hamuje pierwwszy i nic niewiem co moze byc nie tak.
Np. w Grande Punto, nie trzeba się tak wysilać - wystarczy jednocześnie wcisnąć gaz i hamulec, zróbcie tak 2x i macie gwarantowaną kontrolkę check engine i komunikat "sprawdź silnik" na wyświetlaczu... Ja podczas oględzin Octavii zastałem pod maską odpięty wąż powietrza za przepływomierzem... i głupi sam to poprawiłem przed jazdą testową.
Witam. Zajmowałem się trochę przerabianiem przyczepek samochodowych, dlatego chciałbym coś wnieść do tematu. Najprostszą rzeczą jest zastosowanie calego tylnego zawieszenia od osobówki,ja stosowałem zawieszenie od peugeota 309 (belka z popszecznymi drążkami skrętnymi) przeróbki znikome,waga bez hamulców około 30kg. Ładowność 250-300kg. Przyczepka na...
Może zaciski Ci nie odbijają. Warto je spsikać i rozruszać raz na jakiś czas.
witam. jak w tytule. podczas jazdy nagle przestało działać wszystko poza prędkościomierzem na desce. do tego nie działają elektryczne podnoszenie szyb i nie słychać przekaźników od kierunków i awaryjnych. silnik chodził i nie zgasł. samochód odpala normalnie i światła działają jak i kierunki. potrzeba pomoc. udało mi się zamknąć szyby podając zasilanie...
jak dbasz o fiat to sie odwdzięczy, tata jeździ une-m 1.0 z 97r, przejechane 80 tyś, jedyne problemy były z hamulcami i ranty drzwi były robione
Witam, mam dziwny objaw w swoim kropku. Po uruchomieniu silnika słyszę odgłos uciekającego powietrza. Po naciśnięciu pedału hamulca następuje cisza. Podczas hamowania w lewym kole mam wrażenie jakby załączał się abs bo słychać delikatne "trykanie" i delikatnie bicie kół (wrażenie zwichrowanych tarcz). Może miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam
Punto Evo 2011 1.4 problem z licznikiem Dzień dobry, mam taki problem z samochodem: auto stało nieużywane dłuższy czas (odpalane co tydzień i przejechane kilka kilometrów), ale system start&stop działa więc akumulator raczej ok (wymieniany 2 lata temu). Problem objawia się w postaci żarzących się kontrolek: ABS, hamulec postojowy a ostatnio także...
nie wiem jak ale nie działa, tym sposobem o którym mówi Milejow, wyjąłem zestaw wskaźników, na kostce zaprasowałem sobie przewód, sprawdziłem pod którym bolcem ma być podpięty kabel po ścieżkach na zegarach, zegary są połączone z masą na której jest minus, poprowadziłem kabel do skrzynki bezpieczników i dobrałęm sie do wyłącznika drzwiowego , który...
Witam , wymieniłem pompe z serwem odpowietrzyłem hamulce i mam problem hamulec jest lepszy niż był do tej pory ale kiedy naciskam na hamulec parokrotnie auto wchodzi na obroty i spada , wchodzi i spada na 2000 obrotów może nawet 2200 czy ktoś wie co to może być ?
Czy zmieniales tarcze hamulcowe? Pulsacja pedalu hamulca moze byc zwiazana ze starymi przegrzanymi tarczami. Szczegolnie pojawia sie problem po zmianie klockow na nowe.
Jak z ciśnieniem oleju? Zobacz czy wałek rozrządu ma smarowanie. To jest IIFL? pompa wspomagania hamulców rozumiem, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Nie ma czegoś takiego...
Się aktywuje sam silnik pompy przynajmniej w Punto 2 .Dziwne ale prawdziwe.Prawe tylne koło oszukiwało i pompa była załączana mimo braku wciśniętego hamulca. Widocznie taki algorytm pracy abu system w przypadku naciśniecia hebla juz działał bezzwłoczne.
W tej cenie znajdziesz astrę nawet 2011r. Focus. Punto. Celuj raczej w mniejsze i nowsze niż stare piękne skarbonki. Na początek lepiej budżetowe auto kupić i nowsze aby uniknąć masy niespodzianek po zakupie, koszty i tak będą duże na wstępie, ubezpieczenie, opony, drobne naprawy, może nawet większe typu rozrząd i hamulce więc punto, Corsa Jais peugeot...
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Nie wiem co ma hamulec do biegu jałowego, ale silniczek możesz sprawdzić odpinając rurę dolotową od przepustnicy i na zimnym silniku niech druga osoba odpali auto, a Ty patrz czy przepustnica się porusza.
Witam, Panowie mam taki problem mianowicie gdy daje kierunkowskaz w lewo to normalnie świecą mi kierunki z lewej a gdy daje w prawo to migają mi kierunek na zmianę z stopem z prawej oczywiście a gdy do tego wcisnę hamulec to nie świeci nic, tak że jak jadę i skręcam w prawo i przyhamuje to nie ma kierunku wcale. Co to może być ?
Jeżdżę z kolegą w kjs i mamy cc i powiem tak, na początek silnik z punto 1.2 i skrzynia 6speed(oczywiście jak przedmówca spi a mpi wiązka a i immo w razie zmiany) następnie stwierdzisz że kopyta jest wystarczająco ale trakcji brak. Więc B b6 lub co innego na początek springi ze sportinga, o hamulcach nie wspomnę. W sytuacji gdyby jakimś cudem na wiejskiej...
Witam, czy ktoś mógłby podpowiedzieć: Do którego kabelka na cewkach podpiąć Stag4 (brązowy) Domyślam się, że na cewce obsługującej pierwszy cylinder, ale który kabelek ? Jest czarny i brązowy (tak samo jak i w drugiej cewce). Dojdę multimerem do tego ? (powinien być + czy - ?) Czy komuś udało się wejść z dyszami "od góry" kolektora ssącego? Widziałem...
To zły sposób. Prawidłowy, zgodny ze sztuką i normami ochrony środowiska wygląda inaczej, ale niestety jest trudny do przeprowadzenia w warunkach domowych - potrzebne urządzenie do nadciśnieniowego pompowania płynu do zbiorniczka. Jednoosobowo, w dodatku kobiecie również trudno będzie nawet w sposób zbliżony, ale spróbujmy; Sposób 1: - robi się to identycznie...
A jakby chwilowo poprowadzić lewą masę na silnik? Co do czujników silnika, to nie bardzo, szybciej pozasilać bezpośrednio masy tych czujników wprost z ..., tylko że nie mamy schematu połączeń w Palio, i nie wiemy z czego. Niektóre czujniki mogą być zasilane ze sterownika, i łączenie silnika z akumulatorem nic nie da, a niektóre mogą być z silnika i...
Sprawa rozwiązana , wymieniłem obie żarówki i problem znikną . Stare żarówki sprawdziłem na akumulatorku 12V i obie świecą, chociaż w jednej jest na jednym ze słupków trzymających drucik żarnikowy sporo czarnej jakby sadzy, może to jej wina mimo że jakoś świeci . Sprawdziłem też wcześniej tak jak radziliście , zasilanie dochodzi do lamp po naciśnięciu...
Rozebrałem tylnie bębny i zrozumiałem dlaczego nie działa mi abs. Punto II ma impulsator wykonany w postaci gumowego, magnetycznego pierścienia. Jego uszkodzenie mechaniczne jest bardzo łatwe. Mam zacięty samoregulator luzu szczęk, nieorginalne szczęki hamulcowe ocierające o piastę dźwignią od hamulca ręcznego i sprężyną linki oraz przetaczane bębny....
A przewody elastyczne też wymienione ? Może "spęczniały" i nie ma przepływu?
kolego a przypadkiem po długim hamowaniu, po zjeździe z góry (że tarcze się rozgrzały) nie trzymałeś nogi na hamulcu mocno naciskająć na pedał, np na światłach. Dalej przyczyny szukał bym że zaciski na jarzmach ciężko, nierówno chodzą ale ale to już bardziej domysły
punto hamulec punto hamulec tylny hamulec ręczny punto
prosty pilot włącz wyłącz chrysler instrukcje autoklaw laminator
projektor hy300 projektor hy300
Instrukcja obsługi miernika pH C-600 - skąd pobrać? Wpływ zużytej pompki paliwa na moc VW Passat B5 1.9 TDI AVB