Witam, Większość prostych falowników ma możliwość obsługi hamulca ( ustawiane zwłoki czasowe dla hamulca z poziomu falownika, "podmagnesowanie" silnika przy luzowaniu sterowanie hamulca poprzez wyjścia cyfrowe falownika) Co do softstartu trzeba by było dołożyć przekaźnik czasowy do sterowania hamulcem Jeżeli układ nie jest układem podnoszenia, to wystarczy...
Księgowy wywalił regulator i dał rozpórkę. Wywal te rozpórki i daj regulatory jak w starszych rocznikach. Pasują.
Silniki z hamulcem sterowany stycznik iem k2, musisz wyzwolić ten stycznik i dopiero sprawdzać silniki podpięte bezpośrednio, zmierz oporność uzwojeń silników.
jak by jazda była sterowana kołem to jeszcze. Aparatura zapewnia sterowanie kołem lub drążkami. Płynnie sterowanie kołami i prędkością modelu oraz hamulcem.
Zgodnie ze specyfikacją jest to zwykły silnik szczotkowy prądu stałego, przewody czarny i żółty to najprawdopodobniej hamulec. Sterowanie przyciskami jest najgłupszą opcją jaką można zastosować. Nie będzie się nim dało sensownie jeździć. Trzeba zastosować odpowiedni regulator PWM do zasilania silnika, jako pedał gazu jakiś liniowy ustrój (potencjometr,...
Witam Jest układ - silnik od podnoszenia sprzężony z cewką hamulca sterowany stycznikiem. Chciałbym zmienić na sterowanie np triakiem. Proszę o rady ewentualnie sprawdzone schematy. Dziękuję Pozdrawiam Jeżeli jest on zasilany napięciem przemiennym to wymień stycznik elektromagnetyczny na stycznik/przekaźnik półprzewodnikowy np. HSR - koszt ok 80-150zł....
Jeśli chcesz regulować prędkość - mały falownik zasilany z jednej fazy Jeśli chcesz mieć włącz-wyłącz lewo-prawo to wystarczy przełącznik i kondensator silnikowy 5-6µF - zasilanie z jednej fazy https://www.orientalmotor.com.my/system/... Dodano po 2 Moim zamiarem było wykorzystanie tego silniczka do napędu podnoszenia...
Raczej obecność falownika podłączonego do tego silnika powoduje że twoje pomiary są błędne. Na pewno przekaźnik załącza ten silnik? Może przekaźnik tylko uwalnia hamulec postojowy (blokadę).
Chyba tam nie ma hamulca. Krzywki służą do ustawiania położeń krańcowych. Powinno ruszyć na zamienniku płyty.
1. Zmiana kierunku obrotów odbywa się poprzez zamianę dwóch faz (dowolnych) na zasilaniu silnika. Trzeciej fazy nie ruszamy. 2. Tak właśnie działają hamulce przy wyciągarkach. Przy braku napięcia to sprężyny dociskają klocki hamulca. Dopiero podanie napięcia na elektromagnes powoduje odblokowanie hamulca. Urządzenia takie podlegają przepisom Urzędu...
Może zamontować na wałku tarczę hamulcową i wykorzystać zacisk, klocki i silniczek od elektrycznego hamulca ręcznego? Można pokombinować z modułem sterowania od takiego hamulca - może uda się sterować hamulcem z przycisku ręcznego, tylko pytanie czy moduł będzie reagował na ten przycisk jeżeli nie ma komunikacji z CAN. Albo zwykły hamulec ręczny i do...
ten pierścień to jest hamulec steruje nim ta czarna dźwignia,jeżeli jest zwolniona to kosz sprzęgła powinien się swobodnie w nim obracać,nie ma to nic wspólnego z naciągiem łańcucha,trociny niestety tam się zawsze zbierają i one w zasadzie nie przeszkadzają(moim zdaniem jeżeli nie ma problemu z silnikiem,to po co inwestować w nawą piłę, wystarczy nowy...
Generalnie cała idea polega na tym, aby siłownik posiadał odpowiednią prędkość min. 20 mm/s i sprzężenie zwrotne, aby można było płynnie sterować i kontrolować położenie oraz pracę. Sprzężenie zwrotne występuje w postaci potencjometrycznej lub impulsowej. Wspomniany Super Power Jack ma impulsowe wyjście z kontaktronu, ale można również zastosować siłowniki...
Warto by sprawdzić styczniki czy nie ma problemu z nimi, oraz sterowanie hamulcem czy to on czasem nie trzyma silnika.
Witam, kolego sterowanie hamulcem(luzownikiem) obywa się zawsze tak, że zasilanie luzownika puszczone jest przez dodatkowy przekaźnik lub stycznik w zależności od mocy. Dopiero przekaźnik sterowany jest przez falownik. Teraz kolego w zależności od aplikacji w jakiej pracuje twój układ można to zrealizować różnie. Najprostszy to taki, że falowniki posiadają...
U1219 - Usterka automatycznego włączenia hamulca postojowego sterowanego elektrycznie. Podaniem na początek przycisk jak kolega wyżej zasugerował.
A tak, kolega ma rację, zrobiłem złe założenie, napięcie ma być podane na hamulec aby go odblokować, a nie zablokować. Już poprawiłem, serdecznie przepraszam. http://obrazki.elektroda.pl/7133150600_1...
A bistabilny elektryczny czy mechaniczny?? bo jak elektryczny i bez pamięci to wystarczyło by zasilanie na niego dać przez włącznik hamulca by przerwał obwód..
Co to za kostka ta po prawej? poniewaz do niej dochodzą dwa przewody? Silnik posiada hamulec więc to jest ( kostka) która steruje tym hamulcem. Dlaczego zwora jest na dole a nie na górze względem schemat Nie ma to znaczenia.
Czy może mi ktoś w prosty sposób wytłumaczyć różnicę pomiędzy dwoma serwomotorami Lenze, modele: MDFKARS 100-22 MDFKABS 100-22 nie mogę się doszukać różnic za pomoc będę wdzięczny Ten silnik MDFKA B S 100-22 wyposażony jest w hamulec cierny sterowany elektromagnetycznie. "B" jak Bremse czyli hamulec, a teraz czekam na wdzięczność... :) pozdrawiam
Funkcja rezerwowa to klasyczny hamulec pneumatyczny będący częścią EBS. EBS to hamulec pneumatyczny sterowany elektroniką gdzie elementemi wykonawczymi są elektrozawory a czujniki ciśnienia pełnią funkcję kontrolną. Sprawny EBS albo przy pomocy elektrozaworu odcina sterowanie pneumatyczne albo wysterowuje wartości wyprzedzone w stosunku do zykłej pneumatyki....
Kolega dał 50 obrotów na wyjściu na klin i jest zadowolony. Stwierdził że taka szybkość jest bezpieczna dla palców. Pozostaje tylko policzyć koła pasowe. Z podanych już jest proste. Uwaga- ta zabawka jest niebezpieczna, wolałbym silnik z hamulcem sterowany na pedał nożny.
Obejrzyj dane mostka VNH2SP20 czy 3SP30. A schematy "mocnych" mostków na piechotę są na Elektrodzie.
Zgadza się, dioda MBRB2545CT jest po prawej a zaznaczony element to będzie tranzystor STB80NF03L-04. https://megane.com.pl/topic/16725-hamule...
Wiem, i dlatego wyjście DAC (0 ... 5V) możesz dać na jakikolwiek TANI wzmacniacz operacyjny (LM358) zasilany niesymetrycznie 0-24V, który Ci da wzmocnienie x5, a na jego wyjściu "wieszasz" tranzystor wykonawczy w układzie wtórnika emiterowego. W jego emiterze jest obciążenie. Jak chcesz, możesz zapętlić sprzężenie zwrotne z emitera tego darlingtona...
Hamulec oparty był na podaniu napięcia DC na uzwojenie . Realizuje to czasówka około 20 s . Wymienione zostały uszkodzone przez czas elementy , krańcówka rygla klapy , oraz został zamontowany nowy timer czasu wirowania. Jak najprostszy w obsłudze dla operatorów czyli mechaniczne pokrętło tz. minutnik 0-30 min . Pozdrawiam :-) i zamykam temat
Tak bardzo wstępnie: do elektro-hamulca są przewody teraz podłaczone pod zaciski (3), (4) i raczej je zostawiasz. Wygląda też, że hamulec wymaga napiecia wyprostowanego (czyli raczej nie podawaj bezpośrednio napięcia na (3), (4) ) pod (1), (2) podpinasz sterowanie hamulca (nie umiem powiedzieć czy tu będą dwie fazy (400V) czy raczej neutralny i jedna...
Mało danych - a ja bym stawiał na to że hamulec sterowany jest tylko przez Q11, przy załączeniu Q12 już nie.
Sprawdź przewody od podcisnienia. Grubsze czarne po prawej stronie silnika i w okolicy zbiorniczka z płynem hamulcowym. Szukaj albo pękniętego albo takiego co luźno siedzi. Straciłeś podciśnienie i nie masz wspomagania hamulców i sterowania turbiną. Ostatecznie może być pompa vacum uszkodzona. Usterka łatwa w diagnozie i naprawie.
Producent dopuszcza równoległą pracę zasilaczy? Tego nie wiem. O tym zasilaczu wiem tylko tyle, ile napisano w aukcji. Wkleiłem go jedynie dla przykładu. Kolego masz już fizycznie zamontowany hamulec na maszynie Rozumiem że to pytanie? Nie, hamownia zostanie dopiero zbudowana. po drugie zasilane to będzie z 220V czy z akumulatorów i dlaczego wybrałeś...
Witam hamulec sterowany jest machanika - ale sprawdz czy nie ma poslizgów na gumach Pozdr
Kazda premiumka dxi 450 ma zawor sterowania turbiny . Ten sam zawor steruje klapa hamulca wydechowego . Zaworu nie byla w silniku d9 znanych z volva fm Dodano po 3 W premiumkach dci zdarzaly sie turbiny bez zaworu regulacji
Sterowanie idzie z pod pedału hamulca, często ulega uszkodzeniu ten zawór.
Dla EBS wtyczka 1 zasilająca: pin 7 i 8 to +24V względem masy pin 10 i 12 (masa -). Jedno zasilanie jest po kluczyku. Dla hamulca górskiego to: są trzy elektrozawory sterowane przez ECU silnika - dwa na powietrze w takim bloku z boku silnika bliżej miski olejowej - steruje klapą wydechu i trzeci to pod pokrywą zaworów steruje ciśnieniem oleju na dźwignie...
Problem rozwiązany, ten przekaźnik jest położony z pompką halucynacją. Po naprawie hamulcowe zaczął normalnie jeździć. Temat zamykam Dodano po 1 Powodem awarii były hamulcem.
A dlaczego nie falownik? Możesz przecież w falowniku ustawić charakterystykę ruchu, a dodatkowo falownik może przecież sterować załączaniem/wyłączaniem hamulca
Ad blue nie pobiera? Samo to to już zabieg za 4000zl . Many tak palą. U nas są many i pełno pusto na kopalnie to spalania są ok. 36-37L. Było dołożyć 50 koła i Scanie kupić Dodano po 2 Usterka sterowania hamulca to różnica grubości klocków lub poniżej 10% sprawdź na pulpicie ile masz procent. W diagnozie sprawdzisz też błędy jakie są w aucie. Szukaj...
Jakbyś rozrysował schemat to było by łatwiej . Tam bodaj kondensator jest odłączany w czasie spoczynku. Inaczej przy opuszczania ładunku i wyłączeniu napędu silnik potrafi przejść w pracę prądnicową i sam sobie potrzymać hamulec.
Na silniku nie ma hamulca mechanicznego, sterowany jest poprzez elektrykę, nie wiem jak, brak schematu. Pozdrawiam.
Sprawdź zasilanie i elektrozawór sterowania hamulca silnikowego. Przerwa lub zwarcie z plusem.
To co zamieściłeś to rysunek hamowni podwoziowej, Nie widzę tu żadnego hamulca Mirass
Witam, Chciałbym podpytać kolegów bardziej doświadczonych w zastosowaniach falownikowych. Mam falownik HITACHI NE-S1 015 SBE którym steruje silnik tokarki. Tokarka posiada hamulec mechaniczny (bęben i zwykłe szczęki) uruchamiany elektromagnesem zasilanym na 220V i chciałbym ten hamulec wykorzystać. Chodzi o to by gdy nacisnę stop na falowniku (hamowanie...
Witam! Szukam schematu jak podpiąć światła do jazdy dziennej po przez przekaźnika, ale gdy jest zaciągnięty hamulec ręczny światła się nie włączają, hamulec sterowany minusem jak dobrze pamiętam :) Szukałem schematu i nie mogę znaleźć :( Z Góry Dziękuję za pomoc :)
Z hamulcem będzie - moim zdaniem - łatwiej sterować obrotami, bo można wtedy operować rozpędzaniem i zwalnianiem (nie tylko rozpędzaniem).
Wysterowanie jest stałe i jest realizowane przez sterownik silnika
(at)darek164 Ja jestem zdania, że hamulec powinien być sterowany przez wyjście przekaźnikowego w przemienniku częstotliwości. Wyjście przekaźnikowe powinno być aktywowane po przekroczeniu wstępnego momentu na wale silnika. Widziałem wiele takich aplikacji zrealizowanych na falownikach ABB i wszystko działało ok. https://obrazki.elektroda.pl/2321036600_...
Będzie Ci potrzebny jeden stycznik na który podasz napięcie, które z kolei po załączeniu stycznika zostanie podane na zaciski hamulca. Stycznik ten bedzie sterowany z przekaźnika który jest w falowniku. W falowniku bedziesz mógł ustawić czasy otwierania i zamykania tego przekaźnika co pozwoli na sterowanie hamulcem. Jak kolega wyżej napisał regulacja...
Moze problem lezy w hamulcu. Tzn podczas uruchamiania jakiegos biegu nie do konca puszcza i przychamowywuje podczas jazdy. Sprawdz hamulec elektryczy moze cos ze sprezynami tego hamulca. To trzeba dokladnie sprawdzic. Albo jakis element ktory tym hamulcem steruje, prawdopodobnie przekaznik lub trazystor.
Tak, często za powyższy objaw odpowiedzialna jest korozja w złączach (wtyczkach) zielonej i czerwonej pod poduszką kierownicy a będące złączami pomiędzy SWS (steering wcheel switches) a spiralnym tasiemkowym łącznikiem elektrycznym pod kołem kierownicy. Jeżeli nie ma korozji we wtyczkach zielonej i czerwonej to wówczas siedzi clockspring czyli ta tasiemka...
Witam To co kolega pisze nie jest usterka pedału hamulca ani niczego więcej, wtedy sterowanie obrotami na biegu jałowym tez by nie działało, pierwsze co sprawdzić to czy auto odpala na biegu, wrzucić bieg na zgaszonym aucie puścić sprzęgło, hamulec i sprawdzić czy zapala, jeśli tak usterka jest czujniku luzu znajdującym się przy wybieraku w skrzyni....
Witam, z chęcią pomogę w miarę możliwości, jaki konkretny typ gilotyny? i jeżeli problem jest z ustawieniem noża na powrocie to zaczął bym od sprawdzenia ustawień krańcówki i przede wszystkim czy nie trzeba podciągnąć hamulca.
Nie znam tego pojazdu, ale twierdzisz, że po puszczeniu dźwigni hamulca silnik gaśnie. Sprawdź, czy dźwignia hamulca steruje jakimś czujnikiem-włącznikiem z podłączonymi przewodami elektrycznymi. Jeśli tak, to sprawdź te przewody na ewentualne uszkodzenie (przetarcie) i czy mogą mieć wpływ na zapłon silnika. Z Twego opisu wynika, że usterka jest "elektryczna".
Najprawdopodobniej uszkodzony zawór sterowania hamulcem górskim lub jego instalacja elektryczna.Podaj jeszcze FMI do kodu błędu.Znajduje się on z od strony kierowcy na bloku silnika przed i poniżej sprężarki powietrza.
Regulacja ciśnienia w module sterowania przyczepy - nieprawidłowe ciśnienie. Może być uszkodzony zawór hamulca postojowego lub sterowany zaworem hamulec przyczepy.
niby prosta sprawa - pozycja pozostaje bez zmian - kierunkowskaz do przodu z lamp przednich - stop sterowany z pedału hamulca może partyzantka ale ma szanse działać, prawdopodobnie pokażą się błędy niesprawnych żarówek ale zawsze można obciążyć przewody żarówkami i pozostawić w błotniku :)
Hamulec jest sterowany przez ciśnienie powietrza. Musisz iśc po rurce, chociaż w starszych modelach mogłbyć też wężyk.Idąc po rurce z drugiej strony bloku,znajdziesz zawór elektropneumatyczny.
dlaczego inne nie maja tego a oznaczenie silnika to tez OM904LA Bo to jest wyposażenie dodatkowe - a nie seryjne. Dzisiaj namierzyłem takie auto i wg VIN ma kod SA "MB1" - właśnie taki hamulec silnikowy sterowany identycznymi króćcami. Jak masz silnik już zamontowany, to podaj tam sprężone powietrze w czasie pracy silnika - powinien zgasnąć. Prawdę...
Możesz mieć coś z hamulcem przy silniku lub jego sterowaniem.
Bo tr4 jest "trafiony" . Nie powinien tak się mierzyć. Do sprawdzenia również jego sterowanie. W pralce padł hamulec bębna W jaki sposób :?:
Jak zależy na natychmiastowym zatrzymaniu to do styku pomocniczego stycznika podłącza się hamulec silnika.
Przyjaciele, wciąż uważałem, że przyczyną problemu, brak wydajności może być wadliwa pompa próżniowa. Włącz wspomaganie hamulca i sterowanie wszystkimi podłogami, sterowanie turbo, egr, egr, ssanie. Jeśli robi się mała próżnia, hamulce są w porządku, ale nie ma co kontrolować próżni silnika. Jeśli wszystkie zawory zostaną uruchomione (myślę, że jest...
Witam. Według mnie to hamulec masz już podłączony. Musisz podłączyc zasilanie 3x400V i prawdopodobnie 24Vdc oraz sterowanie. I najważniejsze przejrzyj tego manuala dokładnie: http://www.sew-eurodrive.com/download/pd... Masz tam wszystkie ustawienia od sposobu sterowania, ramp, jak ma byc załączany hamulec, prędkości itp. Samym stycznikiem...
Ręczny jest w lagunie na hamulcu zasadniczym tylko ze sterowany linkami. Bardzo często przyczyną nie działania ręcznego są zaciski. Szumy zapewne słychać bo blacha klocka ociera o tarcze. Jeśli długo tak jezdziles to raczej klocki do wymiany z tarczami a co za tym idzie to łożyska z tyłu bo są umieszczone w tarczy. Jeśli zaciski skorodowaly lub moczyly...
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
Ostatnio w pracy montowałem silnik trójfazowy z hamulcem w pewnej maszynie, oryginalnie prostownik podłączony był do zacisków U1 i W2 silnika, ja musiałem sterować hamulcem "z zewnątrz". Na tabliczce silnika umieszczona byla informacja ze hamulec zasilany jest napięciem 100V DC, na prostowniku umieszczona byla następująca informacja: P2R 150...250 V...
Odłącz kabel przy czujniku i zobaczysz czy zgaśnie. Teraz pytanie sterowanie jest plusem czy minusem ?
Tak, da się, wystarczy podłączyć zawory elektryczne do tego i sterować je z przełącznika i po kłopocie...
Drut 0,8 mm, 2,5 om x 3 cewki. Drut kupiłem na All... 5 mb, a wyliczyłem z prawa Ohma, dzieląc moc na 3. Co do sterowania częstotliwością, nie posiadam wiedzy ani charakterystyki prądowej EW. Jak do tej pory, sterowanie hamulca napięciem nie było problemu, tylko ta jedna awaria z uszkodzeniem SSR.
Witam, dzięki za odpowiedź. Tak, muszę sterować obrotami i zaprojektować jakieś sterowanie stycznikami. Zmylił mnie ten trzeci rząd zacisków. W zasadzie mogę tam bezpośrednio podłączać trzy fazy, bo to chyba jest po prostu hamulec. Czyli jak trzecim kablem wejdę z osobnego stycznika to chyba będzie w porządku. Pierwszy i drugi bieg to standardowy układ...
Zanim zaczniesz cokolwiek zamawiać, ustal co jest uszkodzone. ;-) Prosto i szybko: Sterownik ma połączenie z wyświetlaczem (sprawdz droznosc przewodow!) - czy jest na nim napięcie (czerwony/czarny) Czy po przycisnieciu włącznika pojawia się napięcie sterujące dla sterownika (zwykle na niebieskim przewodzie) Jeśli tak - sterownik do diagnostyki. Jeśli...
Sprawdź sterowanie hamulca silnika, ale równiez tego typu usterkę naprawiało się nowszym softem którego jatestem nie zrobisz, kalibracji EGR też nie zrobisz bo nie ma takiej opcji nawet OEM Mana.
Mam kumpla, który ma bezwlad nóg i lata w terenie wózkiem przygotowanym dla niego. Kręci bączki, pali gumę. Wszystkim prócz hamulcem steruje joystick. Hamulca używa drugą ręką gdzie ciągnie za wajche od ręcznego. Maksymalnie rozwinie ok 35km/h. Ma też samochód osobowy, passat b3 przystosowany do niego, nim jeździ w trasy i lekko 100km/h jeździ. Autor...
Witam serdecznie! Czy ktoś z Was mógłby podpowiedzieć jakiego sterownika powinienem użyć bym mógł napięciowo sterować momentem hamowania hamulca elektrowirowego? Chodzi o to by mógł być on sterowany przez mikrokontroler. Czy może być to sterownik silnika DC? Albo czy istnieje coś na podobieństwo autotransformatora ale sterowanego napięciem a nie gałką?...
Jakiś czas temu wykonałem sterowanie do takiej nawijarki: Jeśli aktualne proszę o kontakt. Jak najbardziej, ale przede wszystkim chcielibyśmy uzyskać rozwiązanie głównych składników, tj. napędu z hamulcem. Sterowanie do nawijarki stanowi jeden z elementów całej "układanki". Dodano po 8 Ze względów technologicznych rura kwarcowa musi być w poziomie...
witm potrzebuje porady do t27 2010 2.0 benzyna prestige wersja kombi dziś po odpaleniu auta i przejechaniu 200m wyskoczył mi komunikat " parking brake inoperable" zgasiłem auto i zniknął. po7 km znów to samo ale już nie zgasł po wyłączeniu .teraz el.postojowy zachowuje sie inaczej nie moge przyciskiem sterować hamulcem natomiast auto robi to aytomatycznie...
Sygnał idzie z zaworu pod pedałem hamulca, a steruje tylny moduł. Jeśli nie ma bezpiecznika, komputer może wyłączać dane światło pod czas zwarcia. Sprawdź czy nie ma gdzieś zwarcia.
Zdjęcie schematu instalacji w lepszej jakości. ASTV to zawór który chcesz podłączyć. BWG to pedał hamulca. 11-Wejście- to zasilanie powietrzem z butli trzeciego obwodu powietrza. 22-wyjście żółta klamka. 12- wyjście czerwona klamka. 42-wejście sterujące pedał hamulca. 43-wejście sterujące klamka hamulca ręcznego.
Przecież Ci napisałem, że hamulec będzie sterowany pośrednio przez przemiennik, więc hamowanie nastąpi PO zatrzymaniu silnika... V.
Ok rozumiem, czyli wykorzystać funkcję sterowania hamulca z samego falownika skoro taka jest obecna i posiada nawet trochę tych parametrów? Czy lepiej sterować hamulec z plc jak sam falownik?
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Witam serdecznie zainteresowanych moim tematem. Zwracam się do was z prośbą o przedstawienie propozycji zabezpieczenia pewnego projektu, który mam zamiar wykonać. Mianowicie, jest silnik który steruje hamulcem, podłączony do przycisku (prawo/lewo) który z jednej strony ma być rozłączany przełącznikiem krańcowym z drugiej zaś chciałbym użyć wyłącznika...
Pytanie 1 czy próbowałeś zwiększyć czas deceleracji ? - braking resistor - jeżeli zwiększenie czasu deceleracji lub zmiana trybu zwalniania nie pomaga to odpowiednio dobrany rezystor hamujący może rozwiązać problem. - sterowanie hamulcem - praktycznie każdy falownik ma uniwersalne wyjście przekaźnikowe które odpowiednio ustawione (sygnalizacja trybu...
W tym układzie silnik będzie miał dodatkowo hamulec :wink:
Witam posiadam audi a8 3.0 tdi z 2014roku. Po wymianie bezpiecznika zapalniczki wyskoczyły problemy ze wszystkim. Komputer pokazuję awarię niemal wszystkiego. Zawieszenia, hamulców, sterowania, brak obrazu z kamer, hamulca ręcznego, czy może ktoś zna przyczynę? Proszę o pomoc
Jeśli to jest pojazd ze sterowaniem typu motocykl (jak stary Romet) to zdaje się ma hamulec tylny jest obsługiwany prawą stopą. Zapewne wyłączniki hamulca przedniego i tylnego są podłączone równolegle, więc całkiem możliwe, że do rozruchu wystarczy przycisnąć hamulec nogą.
To że problem może być z hamulcem jest dość oczywiste. Ale zarówno zasilanie silnika jak i sterowanie hamulcem jest z serwopacku. A nie z jakiegoś stycznika. Pisałem o tym wcześniej.
z hamulca wychodzi dwa przewody podłączone w środkowe pola złączki - niebiecki i czerwony, natomiast pozostałe czarne to zasilanie/sterowanie hamulcem. Nie jestem pewien na jakim napięciu pracował hamulec - 230V lub 400V. Dodano po 40 czarne nie są teraz nigdzie podłączone - sprzęt z demontażu.
Powinieneś hamulec włączyć tak jak był oryginalnie. Ma to sens , dlatego że podanie napięcia na silnik jednocześnie zwalnia hamulec. Jeżeli hamulec zasilisz z zewnętrznego prostownika to musisz dorobić sterowanie
BS 4244 Czujnik prędkości obrotowej przy osi tylnej z prawej strony ma zwarcie w uzwojeniu RS 1507 Czujnik temperatury płynu chłodzącego ma zwarcie z masą BS - Układ sterowania hamulcami RS - Układ sterowania retarderem
Ad.1 - specjalnej funkcji mieć nie musi, wystarczy zwykła :) W zasadzie w każdym falowniku da się zaprogramować wyjście do sterowania hamulcem. Ad.2 - RS485 to warstwa sprzętowa. Ważniejszy jest protokół sterowania (np. Modbus). Jaki by nie był da się sterować w obie strony, pod warunkiem, że falownik obsługuje komunikację "ze światem". Ad.3 - najlepszy...
Silnik trójfazowy prądu stałego z motoreduktorem bez hamulca.
Pid 102 - błąd ciśnienia doładowania Sid 32 - Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. (Sterowanie hamulcem górskim tak pokrótce)
Tak wygląda moduł osuszacza. Czy sterowanie hamulcem postojowym to będzie cienki przewod na dole po prawej z opaskami biało-żółtymi? Może coś się przypchało?
No to zobacz na jakim to mikrokontrolerze zrobione i powodzenia życzę.
Z tych błędów nie wynika, aby był problem silnika. Bardziej dotyczą one błędów ABS. Wejdź z pozycji wyświetlacza do menu pojazdu i odczytaj błędy ze sterownika EDC. Jakie euro tego MAN-a? Euro 4? Czy euro 5? Z AdBlue czy bez? Bardziej obstawiałbym tu na komunikat usterki sterowania hamulców .
Na prostych odcinkach i podłożu umożliwiającym poślizg kół możesz używać na stale bez obaw. Ja miałem w swoim 3P dla wygody sterowanie blokadą dźwignią taką samą jak od hamulca ręcznego.
Serwo odpada, bo wymieniłem na inne, sprawne i jest to samo. Wątpię, by była to funkcja hold, bo po mocnym wciśnięciu hamulca i samoczynnym hamowaniu samochodu nie ma możliwości sterowania hamulcami. Hamuje do całkowitego zatrzymania. :)
Diagnozujesz modulator EBS naczepy, ciągnik nie ma tu nic do rzeczy. Ręczna regulacja wysokości zawieszenia działa? Zajrzyj też pod spód naczepy, w okolicach środkowej osi powinien być zawór wysokości sprzęgnięty cięgłem z osią. Spotykałem usterki mechaniczne samego zaworu podnoszenia/opuszczania osi, jednak bez diagnostyki trudno to zlokalizować. Modulator...
U1319 usterka automatycznego włączania hamulca postojowego sterowanego elektrycznie. Zacznij od tego: https://obrazki.elektroda.pl/7211728800_...
Witam Chciałbym się dowiedzieć czy kontrola hamulca (BR control - 35) służy do sterowaniem hamulcem elektromagnetycznym w silnikach np. firmy SEW. Muszę zastosować takie rozwiązanie do wciągarki jednakże w opisie falownika jest napisane że falownik steruję hamulcem elektronicznym poprzez wyjście przekaźnikowe. Co to jest hamulec elektroniczny?. Wygląda...
hamulec ręczny hamulec ręczny actros hamulec siłownik hamulec silnik trójfazowy hamulec hamulec
schemat kostek kolor lodówka uszkodzenia transporcie narastający dźwięk dzwonka
napięcie ładowania volvo głowica omega
Wyświetlacz Toyota Avensis T25 - brak danych, przyczyny i diagnostyka Czyszczenie wtrysków LiquiMoly, wymiana oleju – minimalny poziom paliwa, jak uniknąć zapowietrzenia