Pedał hamulca opada po odpaleniu, czy nie?
Ja kupiłem te uszczelkę serwa na alle i wymieniłem nurkując pod kierownicę. Bez zaglądania pod maskę. Wciśnięcie nowe uszczelki wydaje się niemożliwe bez jej uszkodzenia, ale dałem radę po 2 nieudanych próbach i kupowaniu nowej uszczelki. Jeśli ktoś ciekaw hintów to służę. ... po 11 latach ! Skoro jednak zabierasz głos, to zamieść wskazówki dla wszystkich....
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Czyli obstawiam na problem z vacum i podciśnieniami. Spróbuj cofać i dać gazu (na sprzęgle) i wtedy zahamować. Jak będzie dobrze to vacum i podciśnienia do sprawdzenia na niewydolność układu. Ew jak masz wakuometr to wepnij się w układ i zobacz jakie masz podciśnienie.
Niby głupia sprawa, ale sprawdzałeś sam pedał hamulca pod względem uszkodzenia mechanicznego? Może coś glo blokuje.
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
Sprawdź serwo hamulców. Napompować pedałem hamulca aż się zrobi twardy i z wciśniętym pedałem hamulca odpalić silnik. Przy sprawnym serwie pedał powinien w miarowym tempie "zejść" do połowy jeśli tak jest to z serwem powinno być ok. Do sprawdzenia przewody elastyczne ew. pompa hamulcowa.
To by potwierdzało moje podejrzenia, które opisałem w pierwszym wpisie... Dalej już powinieneś podmienić pompę, ale to moje prywatne zdanie.
Tak powinno być.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Może być , albo dziura w przewodzie, ale miałbyś nierówne wolne obroty lub brak.
Wyglada na dobre
Mam taka całą pompę ABS z rozbiciaka, jak Cie interesuje to pisz na PW. Oddam za grosze.
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Popatrz gdzie syczy
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Autko podnieś do góry, odkręć wszystkie koła, pozakładaj na wszystkie odpowietszniki przezroczyste wężyki, i podstaw małe buteleczki, odkręć jednocześnie wszystkie odpow. i pilnuj stanu płynu w zbiorniczku hamulcowym. Czekaj aż w ten sposób przepłynie przez układ h. Około 4setki płynu.
To teraz szukaj dobrego Boscha bo ta Luka prędzej czy później padnie i to po stronie paliwowej.
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
Najlepiej najpierw dowiedzieć się co to za błędy. Może serwo, może pompa vacum, a może zupełnie coś innego.
Witam wszystkich. Mam problem z blokującym się hamulcem w Ursusie 912. Blokuje mi się lewe koło, głównie odczuwalne jest to przy cofaniu, prawy pedał jest twardy, tłoczek z cylinderka wypchnięty i nie można go cofnąć nawet na siłę, cofa się dopiero gdy popuszczę odpowietrznik i wyleci płyn. Proszę o pomoc.
Albo prowadnice albo rozpieraki w bębnach z tyłu źle ustawione. Zaciskaj kolejno przewody elastyczne na kołach to przy naciśnięciu na pedał hamulca poczujesz, że jest od razu twardy, tak najszybciej zlokalizujesz gdzie masz usterkę.
Tutaj masz schemat do 55 pin: http://obrazki.elektroda.pl/4392436100_1... moduł sterowany jest masą (były też sterowane plusem). Sprawdź masę na 1 pinie modułu. Po uruchomieniu moduł podaje masę na pin 34 uruchamiając przekaźnik. Sprawdź zasilanie na pinie 53. Sprawdź diodę d2, może mieć zwarcie, wtedy uszkadza sterownik przez pin 52.
Witam. Zafira a 1.8 16v. Pedał hamulca twardy. Ledwo hamuje. Przy zbiorniku z płynem hamulcowy słychać jak syczy powietrze. Jeszcze nie znalazłem skąd. Mam wrażenie że z okolic wtyczki z przewodem. Od tego jest pedał twardy?
To jest pompka vacum. Wytwarza podciśnienie. W dieslach się takie coś montuje. Benzyniaki mają z kolektora. Jak odlaczysz pompkę to będzie bardzo twardy pedał hamulca.
Witam mam problem z hamulcami w oktavi 1 1.6mpi raz na jakiś czas pedał hamulca jest twardy i nie da rady go wcisnąć dopiero po 3 razie wraca do normy i chodzi normalnie co może być przyczyną ???
A jak na postoju szybko pompujesz to zawsze jest tak samo miękki? Jak się zachowuje silnik? Przy uszkodzonym serwie potrafi nieźle spaść z obrotów po wciśnięciu hamulca.
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
przy pedale hamulca jest śruba regulacyjna która idzie do serwa wyreguluj luz pedału powinno pomoc Raczej mało prawdopodobne żeby się sam rozregulował. Spotkałem się z takim przypadkiem że wężyk gumowy rozwarstwił się w środku i robił za zawór zwrotny. Spróbuj popuścić odpowietrznik przy kole które najmocniej trzyma, jeśli siknie płynem i hamulec puści...
golf 4 1.9 tdi brak mocy i twardy pedał hamulca po wymianie skrzyni. czego mogłem nie podlaczyc albo co się mogło odłączyć?
Tak gdy zaciągnę hamulec ręczny to pedał jest twardszy
Na zgaszonym silniku pedał hamulca musi być twardy, dopiero jak jest włączony silnik pedał jest miękki bo działa serio, jak wpada pedał to zapowietrzony jest układ, sprawdzić poziom płynu, może też być zablokowany któryś zacisk.
No i nie dowiedziałem się co było przyczyną twardego hamulca. Zacznie temat i nie kończy ,a mnie by się akurat przydało aby nie zapuszczać nowego posta.
VAG Leon 1. Pompa hamulcowa czy serwo. Panowie, zanim zacznę zamawiać części i wymieniać inne sprawne, aż trafię na problem, chciałbym dopytać tu, czy jest możliwość sprawdzenia, co jest winne za twardy pedał hamulca podczas jazdy i po postoju nocnym, jakby ktoś lewarek podstawił pod pedał. Po odpaleniu robi się miększy, ale dalej twardy i bardzo słabo...
- Golf 4 1.9TDI - Brak mocy i zblokowany pedał hamulca, wyciek w okolicy pompy vacum. Mam taki problem, króciec do serwo nie ma luzu, wydaje mi się, że może uszczelka poszła. auto nie ma mocy i po paru wciśnięciach hamulca robi się twardy. Jest ktoś w stanie stwierdzić co trzeba zrobić? z góry mówię, że nie posiadam wakuometru. https://obrazki.elektroda.pl/8911390100_...
Odświeżam temat. Po odpowietrzaniu Vag nadal na zgaszonym silniku pedał hamulca jest twardy, a gdy odpali się silnik pedał powoli wchodzi w podłogę.... Co z tym da się zrobić???
Samochód to Opel Corsa D, silnik benzyna 1.2 A12XER, problem objawia się nierówną praca na biegu jałowym (przebieranie), oraz kiepskimi hamulcami (twardy pedał) Brak błędów w sterowniku. Po dodaniu gazu trzymając jednocześnie drugą nogą wciśnięty pedał hamulca, czuć że pedał mięknie. Zostało wymienione serwo hamulcowe, problem nadal występuje. Wykluczony...
miałem ten sam problem. tylko że ja pierwsze napsiukałem do bębna wd-40 i hamulec przestał "łapać" przejechałem kawałek na hamulcu żeby rdza odlazła dopiero wziłem sie za regulacje.
wcisnę kilka razy hamulec i nagle staje się twardy pedał Jak pedał masz sprężynujący a po paru wduszeniach pedału twardnieje to odpowietrz układ. Dodatkowo korektor sił hamowania podmień, tak jak wyżej ktoś pisze.
zdejmij zawór z serwa, włóż do serwa jeden koniec wężyka, a do drugiego końca podepnij strzykawkę. Zassaj i zabacz co wyssiesz. Ja już wiem :-)
Witam ponownie po Przerwie długiej. Otóż miesiąc temu wziąłem się za remont silnika s301d. Wymieniłem Uszczelki na nowe zakupione w andorii. Wszystko dokładnie wyczyscilem z brudu i syfu. Kąt wtrysku ustawiłem tak jak wyczytałem na forum na 5,4 mm i pali do strzału, założyłem na ramę i po Przejechaniu się zauważyłem ze jest coś słaby. Myślałem że jak...
zawór główny (pod pedałem hamulca) lub przewody do niego.
Możliwe, że regulatory zawiesiły się nagle w obydwu bębnach? Albo nawet w jednym, czy powodowałoby to taki efekt? Wydaje się, że w takiej sytuacji po prostu trzeba przepchnąć więcej płynu aby wykonać większą pracę tłoczka, natomiast po kilkukrotnym wciśnięciu pedał hamulca powinien stwardnieć i nie opadać, przynajmniej tak by na logikę pasowało. No...
Ma wpadać przy odkręceniu odpowietrznika, jeżeli odpowietrzyłeś układ tak jak wyżej pisałem to spróbuj nacisnąć na hamulec a druga osoba niech zaobserwuje czy z odpowietrzników lub na złączach przewodów nie wylatuje płyn .
Do sprawdzenia urządzenia wspomagania hamulca czyli serwo, przewody, pompa.
Witam Mam problem z hamulcem w VW passat B5 FL 2002 rok 1.9 TDI Jak nasickam pierwszy pedał hamulca to hamulec jakis tak w miarę a drugi zaraz nacisk na hamulec juz pedał jest twardy i nie ma hamulca. A na wolnych obrotach to hamulec jest twardy. Jak zapalam silnik i naciskam na hamulec to pedał bardzo powioli schodzi prawie jak by nic. Jak by wspomaganie...
Doprowadź ten rozmiar kół do porządku. Na prostej ABS widzi różne prędkości osi i on może powodować chęć wyrównania prędkości kół. Niewyważenie objawia się tylko w danym zakresie prędkości, powiedzmy między 80 a 100 km/h i występuje niezależnie od hamowania. Usterka serwa lub pęknięty delikatnie wężyk podciśnienia objawia się tym że pierwsze wciśnięcie...
Nie, pompa ta nie spowoduje żadnych usterek w silniku, ewentualnie dżwignia hamulca nożnego (pedał), zrobi się twardy. A co do tego czujnika lużnego, to napewno piszesz o czujniku ciśnienia doładowania i on ma być zamontowany SZCZELNIE! Jeśli nie to i mocy nie będzie silnik osiągał w pełni... http://obrazki.elektroda.pl/8128536900_1... To...
ABS jest, ale nie działa od dawna - któryś z czujników przy kołach jest uszkodzony więc nie działał przed opisaną awarią hamulców.
witam, odnawiam wątek, bo mam podobny problem, czyli co jakiś czas zdarza się ze naciskam pedał hamulca i odczuwam opór pod stopą, po mocniejszym nacisnięciu hamuje, ale droga się wydłuża. Zauważyłem, że dzieje się to zimą, gdy temperatura spada w okolice 0 stopni lub poniżej. Audi A4 1.9 TDI 116 KM, silnik AJM pozdrawiam dd
Witam mam problem z Audi A4 b7 2.0tdi 170km samochód ma bardzo twardy pedał hamulca. Hamulce są dobrze odpowietrzone i zmieniłem serwo. Bardzo proszę o pomoc
odłączyc przewód od serwa zaślepiając go i zobaczyc ,czy coś to zmieni z hamulcami.
Serwo
Witam, pomocy, raptem dojeżdżajac do świateł poczułem twardy pedal hamulca i auto słabo hamuje. Wcześniej było dobrze. Gdzie szukać błędu i co robić?
Sprawdź pompę podciśnieniową, w szczególności szczelność połączenie "wychodzącej" z niej rurki łączącej się z serwem pompy hamulcowej. Jest to miejsce, gdzie zwykle powstaje nieszczelność (od drgań silnika), w wyniku czego hamulec jest "twardy" i mniej skuteczny. Ponadto utrata podciśnienia ma również wpływ na działanie turbiny ze zmienną geometrią....
Problem rozwiązałem poprzez odpowietrzenie pod ciśnieniem. Założyłem pompkę do podciśnienia na zbiorniku płynu hamulcowego i odpowietrzyłem hamulce.
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
Dodam tylko , że na wyłączonym silniku pedał hamulca jest twardy ( nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ) . Teraz przeczytaj jeszcze brąz to co napisałem.
A czy moze wie ktoś jaka wartość powinno mieć to podciśnienie albo wie gdzie to sprawdzić?
Pracę serwa sprawdza się następująco. Naciskasz pedał hamulca przy zgaszonym silniku. Pedał twardy. Naciskając odpalasz i pedał powinien wpaść. Jeżeli nie, to serwo do wymiany.
Zrobiłem tak jak kazałeś kolego. Odpaliłem auto i pochodził pare minut. Potem po 2 godzinach odpiąłem przewod serwa od korektora i jak odpinałem od serwa to było słychać syk. Sprawdziłem jeszcze sam przewód i da się tylko dmuchać w jedną stronę. Pozatym moja żona jeździła od rana autem i powiedziała że hamulec jest normalnie. Że ja mam jakieś urojenia...
Odpal silnik z wduszonym jednocześnie pedałem hamulca. Musi opaść. Jak nie opada to serwo, vacum, albo przewód gdzieś nieszczelny.
Tak robi się twardy lecz po chwili spada dalej ze wspomaganiem hamulca a po odłączeniu wspomagania hamulca pedał jest ciągle twardy . Za pierwszym razem jest twardy, czy jak kilka razy naciśniesz na pedał hamulca, robi się twardy. Bez wspomagania za pierwszym razem od naciśnięcia pedału hamulca ma być twardy, a jeśli tak nie jest to, w dalszym ciągu...
Sprawdź pompę podciśnienia, to częsta przyczyna, po sprawdzaj przewody często się luzują, ewentualnie będzie problem z serwem.
W Peugeot Partner, rocznik 2005, z ABS, wymieniłem przewody hamulcowe z tyłu, na odcinkach od regulatora siły hamowania do kół. Problem tkwi zapewne w regulatorze siły hamowania.
Jak odpalony silnik to pedał miękkim jest? Tylko na wyłączonym jest twardy?
właśnie szukałem odpowiedzi o podobnym problemie - słaba skuteczność hamowania.. u mnie jest tak, że przy wyłączonym silniku pedał hamulca jest dosyć twardy a po uruchomieniu silnika pedał zaczyna pomalutku wpadać tak jakby m-dzy sekcjami pompy płyn się przelewał.. ale bardziej podejrzewam serwo Tak jak kolega syczy mi kiedy "podpompowuje" hamulce tak...
A probowalem po odpaleniu sprawdzac czy hamulec idzie w dol i robi sie miekki? Jesli nie to znaczy ze serwo.
Do wymiany tarcz i klocków układu raczej nie trzeba rozszczelniać... Cofając tłoki w zaciskach płyn z cylindra wbijasz zpowrotem w układ , czy luzujesz odpowietrznik i wyciskaszgo na zewnątrz ?
Rozbierz z tyłu bębny zobacz w jakim są stanie szczęki i cylinderki. Twoje objawy to zapowietrzony hamulec .
Sytuacja z rana. Wczoraj około 18:00 odstawiłem auto na parking po trasie. Wsiadam dzisiaj rano, auto jeszcze nie odpalone, naciskam pedał hamulca to twardy jak skała. Noga na hamulcu, włączam silnik to pedał hamulca robi się normalny, tzn. delikatnie się obniża. Hamulce działały normalnie mimo przymrozku. Czy wszystko ok? Czy to normalne, że po nocy...
Witam, Panowie. Master 2008 rok. Też mam problem z hamulcami. Podczas jazdy przez jakiś czas jest dobrze, powiedzmy około 10 km, potem pedał hamulca robi się twardy jak na zgaszonym silniku i ciężko jest hamować. Pomoże ktoś zanim wymienię serwo?
Może być wina czujnika, instalacji jak i pierścienia.
Pedał jest twardy w trakcie jazdy. Silnik pracuje ja jadę i mimo wszystko pedał uda się wdusić może na dwa cm.
Wymieniłem zawór z powodu błędu zbr 00597 08 myślałem z to jego wina.niemam już pomysłu co jest i skad te błędy ebs.Czasami caly dzień nic sie nie dzieje a jak mu cos odbije to co chwile zapala sie usterka sterowania hamulca i komputera. Pedał hamulca twardy .po wyłaczeniu zaplonu chwile jest znowu ok.I w pamięci błedy jak wyżej. Bez przyczepy to samo.
Witam napisz czy taki sam twardy jest np rano nim odpalisz auto . wciśnij pedał hamulca na zimnym silniku najlepiej po nocy i z wciśniętym odpal auto i zobacz jaka jest reakcja czy np.pedał rośnie czy nie.
Zmierz wartość podciśnienia na wejściu do serwa, jeśli jest w normie to sprawdź co się dzieje na sworzniu i gumie nad pedałem hamulca w kabinie.
Kolego porady powyższe bierz pod uwagę, ale sugeruję też, aby sprawdzić, czy przewód powietrzny, wychodzący z pompy podciśnieniowej do serwa nie jest luźny ( to połączenie lubi się rozszczelnić). W Golfie tak miałem, ale uszczelniłem i jak na razie ma spokój. Sposoby uszczelnienia, czyli usunięcia powyższej usterki opisano na forach.
co zrobić jeżeli w mercedesie actrosie rocznik 1997 robi się twardy pedał hamulca,brak stopu a przy tym niknie działanie tempomatu i ASR?z góry dziękuje za odpowiedź
Zdejmij z pedału hamulca włącznik stopu.
Więc tak...gdyby pompa vacum była słaba to odczułbyś to na hamulcach, gdyby była nieszczelność na pompie czy wężykach to rano wsiadając do samochodu przed odpaleniem byś miał twardy pedał hamulca, więc zapewne też byś zauważył. Jego pompa może być wydajniejsza, natomiast wystarcza podciśnienie- 0,7bar do poprawnej pracy.
witam, mam podobny problem tylko ze u mnie to pedal caly czas jest twardy. pacjent to golf 4 1.9 tdi 90 KM ALH. jak wcisne pedal hamulca i odpale silnik to pedal powinien wpasc troche a on twardy!! stawiam na servo ale najpierw chcialbym sprawdzic ten zaworek na przewodzie. jak go sprawdzic czy trzyma? pompe vacum rozebralem i wyglada na ok. podcisnienie...
Witam. Mój problem polega na tym że ktoś założył żle sprężyny dociskające zacisk...(odwrotnie) tak że zacisk nie dociągał się a odpychał....po zmianie tego pedał leci w podłogę jak przy zapowietrzeniu. Czy po prostu muszę teraz je z drugiej strony ,,dotrzeć"? czy to wina zacisku? Aha...jeszcze jedno pytanie...przed zmianą tych sprężyn zmieniałem termostat...
Witam szanownych forumowiczów .....od kilku dni mam twardy pedał hamulca i błąd BS a 2 1203 ,oczywiście hamulce do d...y. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Actros MPII 4141 2006 8X8. Pozrawiam Jarek.
Witam Sprawdzałem i okazało sie tak jak pisał T/J była wina zaworku kupiłem nowy i jest ok.Temat zakończony.Dzieki za podpowiedzi. Pozdrowienia
Bez pomiarów ciśnień manometrami i momentów reakcji zaworów można sobie kabałę kartami postawić. Twardość pedału to może być odczucie subiektywne. Spuść powietrze z układu i sprawdź bez powietrza, jak będzie tak samo to może być wina pedału czyli zaworu głównego. Jeśli rzeczywiście twardy jak w hydraulicznych hamulcach.
Może zawór zwrotny na wężu do serwa jest zablokowany. Wyciąg króciec z serwa, podepnij do węża wakuometr i zmierz podciśnienie. Masz jeszcze duże szanse , że obie pompy są uszkodzone.
Może być kilka przyczyn, proponuję sprawdzić: - stary lub niskiej jakości płyn hamulcowy (jest b. higroskopijny i chłonie wodę do układu) - zapieczone tłoczki w zaciskach hamulcowych lub zużycie gumowych osłon tych tłoczków, - awaria wzmacniacza siły hamowania (serwo) lub nieszczelny przewód podciśnienia w tym układzie, - awaria zaworu zwrotnego wzmacniacza...
Witaj, szczerze ci powiem, że podciśnienia nie sprawdzałem i zaworka też nie... Powiedz mi, jakie wartości podciśnienia by musiały być... Pedał hamulca jest twardy... EGR zaślepiony...
Naprawa układu hamulcowego to bardzo odpowiedzialna czynność. To jeden z najistotnieszych układów samochodu. Osoby,które mają wyraźne trudności ze zrozumieniem tego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic41... nie powinny sie za to samodzielnie zabierać.
działać działają, ale odnoszę wrażenie że wcześniej lżej mi chodził pedał hamulca, teraz tak jakby miał opory z odbiciem
tylko ze juz pedal nie rosnie po wymianie pompki tylko ze ciezko chodzi a tak sprawdzalem jak pisales opada pedal po wlaczeniu silnika ale mimo to podczas jazdy ciezko chodzi hamulec
Witam jak w temacie dziś rano na trasie wyświetla taki komunikat j/w z kodem 03038-03 pedał hamulca twardy, wskaźnik procentowy klocków nie widzi tylnej osi doradźcie coś
Najpierw sprawdz szczelność przewodu podciśnienia od wakum do serwa. Sprawdz dolot powietrza do wakum . Postaw auto na znacznym spadku (z górki lub pod) . naciśnij raz hamulec i zobacz czy auto po puszczeniu podału natychmiast zaczyna sie toczyć. jeśli tak , to winna jest pompka wakum jeśli nie , serwo.
teraz to juz całkiem padła błędów jest od groma BBM MID 249 SID 231 FMI 2 OCCURRENCE 90 EBS MID 136 SID 70 FMI 10 OCCURRENCE 62 ECS MID 150 PSID 200 FMI 9 OCCURRENCE 3 EMS MID 128 SID 231 FMI 2 OCCURRENCE 255 IC MID 140 PPID 20 FMI 0 OCCURRENCE 255 VECU MID 144 PSID 227 FMI 9 OCCURRENCE 8 APM MID 185 PID 84 FMI 2 OCCURRENCE 126 mozesz to rozszyfrowac?...
Brak wspomagania hamulców. Uszkodzona pompa podciśnienia, dziurawy przewód lub pęknięta membrana w serwo. Zdejmij przewód podciśnienia z serwo. Zapal silnik i zatkaj przewód palcem jeśli efekt będzie podobny ja przy zatykaniu rury od odkurzacza to przewód i pompa są sprawne. Pozostaje serwo.
twardy pedał twardy pedał hamulec pedał hamulec twardy twardy pedał hamulec
satel integra zasilanie czujek rowery giant pralka bosch wirowania
haier pralko suszarka haier pralko suszarka
Gazy w akumulatorach bezobsługowych: uchodzenie i rekombinacja Zmiana regionu w drukarce Xerox WorkCentre 6605