Witam Mam problem z hamulcem w VW passat B5 FL 2002 rok 1.9 TDI Jak nasickam pierwszy pedał hamulca to hamulec jakis tak w miarę a drugi zaraz nacisk na hamulec juz pedał jest twardy i nie ma hamulca. A na wolnych obrotach to hamulec jest twardy. Jak zapalam silnik i naciskam na hamulec to pedał bardzo powioli schodzi prawie jak by nic. Jak by wspomaganie...
Doprowadź ten rozmiar kół do porządku. Na prostej ABS widzi różne prędkości osi i on może powodować chęć wyrównania prędkości kół. Niewyważenie objawia się tylko w danym zakresie prędkości, powiedzmy między 80 a 100 km/h i występuje niezależnie od hamowania. Usterka serwa lub pęknięty delikatnie wężyk podciśnienia objawia się tym że pierwsze wciśnięcie...
Uszkodzony przewód nie skręca się tylko wymienia, ewentualnie wstaw w miejscu uszkodzenia złączkę. Ten przewód nie może być zatkany, zagięty itp. bo hamulec będzie właśnie taki twardy.
Odczytaj i podaj wszystkie kody błędów z wyświetlacza.
wcisnę kilka razy hamulec i nagle staje się twardy pedał Jak pedał masz sprężynujący a po paru wduszeniach pedału twardnieje to odpowietrz układ. Dodatkowo korektor sił hamowania podmień, tak jak wyżej ktoś pisze.
Prawidlowo hamulec powinny być twardy i nie wpadać w podłoge, układ najprawdopodobniej zapowietrzony, wracaj do tego mechanika i niech poprawia, bo zagrazasz sobie i innym.
ale jak by była pompa walnieta to by pedał szedł do podłogi tak??? a on jest z 10 cm od podlogi i dalej niechce iść ale na poczatku jak wcisne na hamulec jest twardy ale powoli idzie w dół okolo 5-8 cm i dalej nie idzie jest to układ dwu obwodowy i w pompie są dwa tłoczki jeden za drugim czyli dwie sekcje . Jedna sekcja puszcza i pedał opada kilka...
Mam od jakiegoś czasu problem z twardym pedałem hamulca , po zgaszeniu silnika robi się twardy, po odpaleniu robi się miękki, dziś po odpaleniu wyjechałem na ulicę i prawie nie wyhamowałem przed skrzyżowaniem bo hamulec był twardy, wcisnąłem go na siłę i zaczęło hamować ....mechanik mówił że to podciśnienie, wymieniłem wszystkie wężyki , problem ustal...
Hamulce w Skodzie Fabii działają dziwnie Podczas hamowania hamulce jakby nie odbijają. Pedał robi się coraz bardziej twardy. Jakby skok robi się coraz krótszy. I po kilku naciśnięciach autko hamuje samo tak że nie da się jechać. Wystarczy zgasić auto, wcisnąć kilka razy hamulec i koła się luzują. W aucie było wymieniane serwo i pompa z powodu kolizji....
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
przelalem tak z 1,5l plynu w sumie xD Zapomnialem dodac, na zgaszonym pedal twardy jak beton
Czyli obstawiam na problem z vacum i podciśnieniami. Spróbuj cofać i dać gazu (na sprzęgle) i wtedy zahamować. Jak będzie dobrze to vacum i podciśnienia do sprawdzenia na niewydolność układu. Ew jak masz wakuometr to wepnij się w układ i zobacz jakie masz podciśnienie.
Sprawdź pompę podciśnieniową, w szczególności szczelność połączenie "wychodzącej" z niej rurki łączącej się z serwem pompy hamulcowej. Jest to miejsce, gdzie zwykle powstaje nieszczelność (od drgań silnika), w wyniku czego hamulec jest "twardy" i mniej skuteczny. Ponadto utrata podciśnienia ma również wpływ na działanie turbiny ze zmienną geometrią....
Cześć, Pacjent Renault Megane Grandtour 2011r. 1.4 tce Benz + gaz. Czy ktoś z Was przerabiał błąd P0069? W trakcie jazdy silnik zgasł, podczas jazdy szarpie, nie ma mocy, komunikat skontroluj układ wtrysku paliwa oraz skontroluj układ wydechowy, dodatkowy objaw twardy pedał hamulca, prawie nie da się hamować. Aktualnie auto bezpośrednio po odpaleniu...
Pedał hamulca opada po odpaleniu, czy nie?
A probowalem po odpaleniu sprawdzac czy hamulec idzie w dol i robi sie miekki? Jesli nie to znaczy ze serwo.
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Najpierw sprawdz szczelność przewodu podciśnienia od wakum do serwa. Sprawdz dolot powietrza do wakum . Postaw auto na znacznym spadku (z górki lub pod) . naciśnij raz hamulec i zobacz czy auto po puszczeniu podału natychmiast zaczyna sie toczyć. jeśli tak , to winna jest pompka wakum jeśli nie , serwo.
Zrobiłem tak jak kazałeś kolego. Odpaliłem auto i pochodził pare minut. Potem po 2 godzinach odpiąłem przewod serwa od korektora i jak odpinałem od serwa to było słychać syk. Sprawdziłem jeszcze sam przewód i da się tylko dmuchać w jedną stronę. Pozatym moja żona jeździła od rana autem i powiedziała że hamulec jest normalnie. Że ja mam jakieś urojenia...
Zaopatrz się w cztery zaciski elastycznych przewodów hamulcowych i zaciśnij je przy wszystkich kołach. Zobacz czy hamulec jest twardy i wysoki. Jeżeli tak to zdejmuj pojedynczo aż znajdzesz co bruździ.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Mam taka całą pompę ABS z rozbiciaka, jak Cie interesuje to pisz na PW. Oddam za grosze.
Tak powinno być.
Autko podnieś do góry, odkręć wszystkie koła, pozakładaj na wszystkie odpowietszniki przezroczyste wężyki, i podstaw małe buteleczki, odkręć jednocześnie wszystkie odpow. i pilnuj stanu płynu w zbiorniczku hamulcowym. Czekaj aż w ten sposób przepłynie przez układ h. Około 4setki płynu.
To teraz szukaj dobrego Boscha bo ta Luka prędzej czy później padnie i to po stronie paliwowej.
Witam Was, Potrzebuję pomocy znawców tematu. W moim traktorku / kosiarce ze skrzynią hydro zacina się pedał gazu w obu kierunkach. Wystąpiło to nagle podczas spokojnego koszenia. Ciekawe jest to, że jeżeli zablokuję hamulec (wcisnę i przekręcę pręcik :-)) (hamulec w tej pozycji i tak nie trzymał) wtedy kosiarka pracuje perfekcyjnie. Generalnie jeżdżę...
Witam może komuś się przyda Kolego (Cowboy zagrabie) dzięki za podpowiedz ale okazało się inaczej Czerwone rurki to Vacum jest na nich podciśnienie , Niebieskie rurki są podłączone tylko do odpowietrznika (Po naciśnięciu hamulca membrana zasysa powietrze jak i wypuszczą tą stroną serwa przez te rurki. Zielone rurki są od CPK ( Centralne Pompowanie Kół...
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
Wyglada na dobre
To by potwierdzało moje podejrzenia, które opisałem w pierwszym wpisie... Dalej już powinieneś podmienić pompę, ale to moje prywatne zdanie.
Witam. Mam bardzo dziwny problem z mim Focusem... paru mechaników już nie dało rady, może tu mnie ktoś oświeci :/ Jest tak: odpalam zimny silnik, bez problemu... po chwili ruszam i po przejechaniu 100-200 metrów silnik traci moc, nie przyspiesza poprawnie... jednocześnie pedał hamulca robi się twardy!... jak tylko puszczę gaz, silnik gaśnie... i nie...
Jeżeli chodzi o to odpalanie to jest tylko i wyłącznie problem na 90 stopniach, wystarczy, że ślinki ma już 85 stopni i odpala bez problemu. Dziwi mnie to temu, że auto normalnie pali bez najmniejszego problemu. Jeżeli chodzi o hamulce to tarcze i klocki wszędzie dobre.Vacum nówka.Układ jest szczelny. Pedał zachowuje się tak ,że próbując zahamować...
Informacyjnie podaję, iż w Golfie IV, 110 KM, TDI miałem luźny przewód wychodzący z pompy vacum. Usterka ta zaskoczyła mnie podczas jazdy tj. gdy musiałem parę razy nacisnąć na pedał hamulca, wówczas pedał hamulca stawał się "twardy" a efekt hamowania słabszy. W takiej sytuacji kierujący może wpaść w panikę myśląc, że hamulec uległ awarii. Nieraz wydawało...
Jak pedał hamulca jest twardy i wysoko bierze, zakładając że serwo hamulca działa poprawnie, przyczyną może być np: - Zapieczone klocki hamulcowe z przodu. - Zapieczony cylinderek hamulcowy w zacisku z przodu (bardzo rzadko z tyłu) - Zapieczone tulejki poprzeczne przy zacisku hamulca z przodu - Niekiedy też przyczyną są bardzo twarde klocki h-ca. Najlepiej...
Witam. VW Touran 1.9 TDI szalenie robił twardy hamulec (żeby zahamować, to aż się mocno musiałem zaprzeć). Od pompy vacum idzie taki przewód plastikowy do tej okrągłej bańki (to chyba servo). Kiedyś przy tej pompie vacum obruszała mi się końcówka, skleiłem ją, żeby powietrza nie łapała i było spokój ze 2 lata. Ostatnio teraz pedał hamulca zaczął mi...
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Popatrz gdzie syczy
mam audi ale od jakiegos czasu mam problem z hamulcem.objaw jest taki twardnieje hamulec i praktycznie wydluza sie droga hamowania .klocki mam nowiutkie tarcze ok .juz pare razy bym siedzial kolesiowi na du..pie .czy to zapowietrzone hamulce ? prosze o pomoc
Rozbierz z tyłu bębny zobacz w jakim są stanie szczęki i cylinderki. Twoje objawy to zapowietrzony hamulec .
Witam wszystkich forowiczów mam następujący problem w sharanie 2001r z abs i esp .Po uruchomieniu silnika zaczyna się syczenie spod pedału hamulca jak nacisnę pedał to przestaje syczeć ale po ponownym zdjęciu nogi z pedału zaczyna ponownie syczeć-jak dodaję gazu syczenie narasta,a przy tym pedał jest twardy a hamulec kiepski .Co jest przyczyną czy mogło...
Witam Problem dotyczy samochodu Ford Mondeo 2.0 z 98 r. Polega na tym że przy prędkościach rzędu 130-140 km/h hamulec nie działa tak jak powinien. Jest twardy ("rośnie") stawia opór przy wciskaniu i nie ma skuteczności i dopiero po pewnym czasie (1-3 sek.) pedał lekko wpada i zaczyna hamować. Podczas jazdy miejskiej problem nie występuje . Wymienione...
Witam, ostatnio pojełem się wymiany koła dwumasowego. Wszystko poszło ładnie. Jak już chciałem odpalić taczke to miałem sprzęgło w podłodze, wiec poszegłem odpowietrzyć wysprzęglik. Zleciało troche płynu wiec dolałem ( przelałem ) no i po jeździe próbnej pedał sprzęgła nie odskakuje jak wcześniej i do tego hamulec zrobił się twardy. tzn po przejechaniu...
Mimo "twardości :)" hamulec działa, ale trzeba bardzo mocno wciskać pedał aby zahamować, płyn jest napewno, bo sprawdzałem, po uruchomieniu silnika z wciśniętym pedałem hamulca niema żadnej różnicy, kontrolka czasami zgaśnie i wówczas jest wszystko ok, ale jak gaśnie to na chwilkę i znów zapala się, a za tym pedał hamulca też twardnieje. Czy ten układ...
Widzę że zdania są podzielone i to bardzo nawet już, spotkałem że że układ jest zapowietrzony. Więc mamy trzy teorie tylko która właściwa bo wydać kasę to nie problem tylko czy jest sens. To jest mój pierwszy diesel więc może nie znam zasady działania wcześniej jeździłem benzyna i tam hamulec był twardy od samej góry i odrazy hamował. Zadajmy pytanie...
Kolego działanie ABS-u, to jedna kwestia a brak skuteczności hamulców, czyli "twardego" pedału hamulca, to kolejna sprawa. Jeśli chodzi o ABS, to na początek sprawdź działanie czujników przy każdym kole oraz pierścieni współpracujących z czujnikami ABS-u (nie mogą być uszkodzone, skorodowane itd.). Na forach znajdziesz stosowne informacje. Odnośnie...
Witam. Od pewnego czsu przy pierwszym hamowaniu hamulec w moim aucie był był twardy i jakoś gorzej hamował. Do dziś myślałem że mi się może to wydaje ale dzisiaj ewidentnie tak było. Nacisnąłem hamulec a auto prawie nie hamowało. Trwało to z 5 sekund potem jakby coś walło w prawym przednim kole i wszystko wróciło do normy. Co to może być? Dodam że w...
Trzeba sprawdzić pociśnienie . Naciśnij pedał hamulca i dodaj gazu jeśli troszkę zaczyna wpadać podczas wyższych obrotów to podciśnienie działa . A jeśli chceszsprawdzić czy serwo ciągnie bez naciskania na hamulec to go odłącz od układu i sie przejedź .Będzie twardy hamulec ale ale wyeliminujesz serwo.
ale objawem jest też twardy pedał hamulca, słabe wspomaganie Zajmij się tym to i pewnie reszta objawów ustąpi. Do tego bloki pomiarowe są niepotrzebne.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
twardy pedał twardy pedał hamulec pedał hamulec twardy hamulec twardy pedał
onkyo cykanie licznik energii rs485 inwerter ekran telefon zrzut ekran
berry tasmota keyboardn yamaha
Niebieski ekran w radiu samochodowym - przyczyny i rozwiązania Lokalizacja bezpiecznika ECM w Iveco Trakker 2011